FOTO: KLICZKO I CHISORA OKO W OKO

Dziś w Monachium odbyła się pierwsza konferencja prasowa poświęcona pojedynkowi Witalija Kliczki (43-2, 40 KO) z Dereckiem Chisorą (15-2, 9 KO), której stawką będzie należący do Ukraińca tytuł mistrza świata federacji WBC w kategorii ciężkiej. Do potyczki dojdzie 18 lutego w 14-tysięcznej Olympiahalle. Przedstawiamy fotorelację ze spotkania Kliczki z brytyjskim pretendentem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: rumburak
Data: 15-12-2011 17:11:54 
Dobre zdjęcia! wyglądają jak napici na imprezie:)
 Autor komentarza: miguelangelcotto
Data: 15-12-2011 17:14:24 
Fajny nastrój, Dereck robi przed walkami dobre show, Haye jak dla mnie jest tandetny i oklepany, on robi zawsze to samo tylko za każdym razem głośniej. Chisora na konferencjach ma swój styl, robi show, zjeby, inne cudactwa, ale nie jest przy tym tak natarczywy i banalny. Poza tym wyczuł że Witka nie należy obrażać, ponieważ to jest legenda a nie kolejny przeciwnik. A mimo to jak widzimy wczuł się w sytaucje, jak dla mnie świetny showman i niezły bokser.
 Autor komentarza: michal224444444
Data: 15-12-2011 17:15:54 
Na ostatnim zdjęciu Chisora wygląda jakby był po nocnej balandze, a pierwsze zdjęcie to bardziej mi pasuje "Chisora po walce z Witalijem Kliczko" ;D
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 15-12-2011 17:18:19 
zero emocji w tym pojedynku,egzekucja za pare złotych
 Autor komentarza: grzesiulato
Data: 15-12-2011 17:24:10 
heheh, uwielbiam tego chisore , śmieszny gość , może być niezła walka jesli Delboy będzie w życiowej formie , Vitek może jakaś kontuzja w przygotowaniach... (chociaż nie życze tego żadnemu pięściarzowi bo mam dla większości szacunek).W przeciwnym razie wiadomo jaki wynik.
 Autor komentarza: Miro
Data: 15-12-2011 17:31:54 
Następny przeciwnik z metra cięty. Vitalij tak czule swoich przeciwników obejmuje a potem ich leje że hej.
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-12-2011 17:46:15 
Walka podobna do Arreoli sie szykuje
 Autor komentarza: Armand
Data: 15-12-2011 17:47:01 
Ale się spocił Dereck
 Autor komentarza: abuQ16
Data: 15-12-2011 18:01:22 
Ciekawa atmosfera, przyznam że się tego nie spodziewałem ;p
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 15-12-2011 18:18:31 
No już myślałem, że Chisora zdążył przytyć... na szczęście tak się nie stało. Po zdjęciach widać fajna atmosfera na konferencji. Zapowiada się ciekawa walka. W każdym razie dużo ciekawsza od tej tandetnej jego brata z Mormeckiem.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 15-12-2011 18:24:58 
AdamekFightPL
W 2 tygodnie aż tak nieidzie przytyć no chyba musiałby tucznik jeśc.
Trzymam kciuki za Chisiore a ty kiedy nowe filmy zrobisz?
obiecałeś coś z Calzaghe!
 Autor komentarza: qwarc
Data: 15-12-2011 18:26:36 
Wszystkie konferencje Kliczki wyglądają jakby spotykał się z dobrym kumplem. Jest wzajemny szacunek, dyplomacja itd. Tak było z Tomkiem, Albertem, teraz z Chrisorą. Niby ok. ale emocje nieco mniejsze. Trochę tęskno za konferencjami ciężkich na których dochodziło do spięć, nawet gdy były trochę wyreżyserowane.
 Autor komentarza: Poirot
Data: 15-12-2011 18:38:41 
Ciekawe czy Chisora zdoła wygrać chociaż 1 rundę.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 15-12-2011 18:41:24 
Chisora był zjarany,,i złapał najpierw zamułe hehee,,Witek na niego patrzy jak na jakies ufo hahaa.Lubie Chisore bo jest soba ,,Nie udaje jak Haye kogos kim nie jest,,Szkoda ze dostanie mocny wpie..l od Vitka ale przynajmniej kasy troche wplynie na zioło,,Doctor vs Zaraza hahaa
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 15-12-2011 18:54:47 
Już przed walką z Helleniusem pisałem ,że Del Boy ma dobry trash talk-śmieszny ,celny a nie jak Haye chamski i w ogóle nie trafiający do ogółu (będę sławniejszy w Finlandii niż nokia vs obcięte głowy na koszulkach )
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 15-12-2011 18:59:33 
@Faraon

O Joe już raz zrobiłem film. Co prawda już dawno, ale na razie nie widzę potrzeby robienia kolejnego. Po prostu nie miałbym pomysłu na kolejny film o nim chociaż może kiedyś. Teraz robię film a właściwie już zrobiłem o Rickym Hattonie. W weekend postaram się pomyśleć coś o PROM'ie Chisora vs Kliczko.
 Autor komentarza: ByczkoTryczko
Data: 15-12-2011 19:40:35 
HAhahaha świetne zdjęcia:) wyglądają jak przyjaciele i nie robią "groźnych" min. Podoba mi się to:)
 Autor komentarza: Szczupak007
Data: 15-12-2011 20:15:10 
5 zdjęcie - mina c cyklu U Mad Bro?
 Autor komentarza: endriu
Data: 15-12-2011 20:23:22 
HAHA dobre z Tysonem takie orgie by nie przeszły
 Autor komentarza: endriu
Data: 15-12-2011 20:29:39 
I znów się Darek zjarał:)
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 15-12-2011 20:38:56 
Jest pozytywny klimat :) w sumie fajnie ogląda się takie foty... aż się uśmiałem :)
 Autor komentarza: mazda6
Data: 15-12-2011 20:54:31 
Kultura,uśmiech i o to chodzi!!!To przecież sport.
 Autor komentarza: Dominic
Data: 15-12-2011 21:51:44 
Ciekawe czy po walce też będzie taka sympatia ?:D
Mam nadzieje że go Vitek odwiedzi w szpitalu ;) a Chisora już będzie po badaniu tomografem ;)
 Autor komentarza: samcro82
Data: 15-12-2011 22:04:18 
Śmiechy,chichy i tak wygra Vito:/
 Autor komentarza: Miro
Data: 15-12-2011 22:34:48 
Śmiechy chichy bo każdy przeciwnik Kliczki zadowolony że dostanie największą wypłatę w życiu. A przegrać ? No cóż z mistrzem nie wstyd. Bo każdy ma świadomość że przed nim przegrywali i po nim będą przegrywać. Bracia Kliczko dobierają przeciwników a oponenci szczęśliwi iż dostali szansę zarobku. I stąd ta radość jak na załączonych zdjęciach. Vitalij też radosny bo wie że nic mu nie grozi. Ale oczywiście z pełnym szacunkiem będzie się wypowiadał o przeciwniku. W końcu to kulturalny pan dr być może przyszły prezydent Ukrainy. Dobre zachowanie obowiązuje.
 Autor komentarza: samcro82
Data: 16-12-2011 01:08:27 
Zachowanie godne błazna chyba.Pięściarz to ma być wojownik. Jak Ali,jak Tyson, Frazier i inni... jeszcze qrde w latach 90tych bylo dobrze.Teraz to jakas porażka jest.Szpilka trzyma forme. Widać ze glodny boksu i sie nie piesci na wazeniach. No jeszcze Haye byl ok. Lubie Kliczke jako technika i dobrego wirtuoza boksu,ale [email protected]!#$%@#^%#$%^$%^$#@%#^ mnie ta wszędobylska poprawność polityczna. Do boksu juz niestety dotarla..
 Autor komentarza: KubaRozpruwacz
Data: 16-12-2011 11:31:02 
Te zdjęcia wyglądają tak, jak by za chwile mieli się całować z języczkiem ? Co to kurde ma być ? Już myślałem, że na kolejnym zdjęciu Chisora zdejmie badeksy Klitchce i wezmie mu do dzioba...
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-12-2011 12:22:04 
Derek wyluzowany , pełen pozytyw w odróżnieniu od naciąganego napinkowego stylu "dawidka hej hej gdzie mój nokaut" ;)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-12-2011 12:23:05 
Autor komentarza: endriu
Data: 15-12-2011 20:23:22
HAHA dobre z Tysonem takie orgie by nie przeszły


Zalezy z ktorym Tysonem :) Obecny to przeciez człowiek dusza ;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.