'SOLIS MOŻE ZOSTAĆ MISTRZEM ŚWIATA'

Trener Pedro Diaz jest przekonany, że Odlanier Solis (17-1, 12 KO) ma odpowiednie umiejętności by stać się mistrzem świata w wadze ciężkiej. Diaz, który pracuje m.in. z Miguelem Angelem Cotto, nie rozumie negatywnych komentarzy słanych pod adresem kubańskiego pięściarza wagi ciężkiej. Po marcowej błyskawicznej porażce Solisa z Witalijem Kliczko kibice w dużej mierze stracili do "La Sombry" zaufanie i wiarę w jego potencjał.

Powrót na ring Solisa był anonsowany kilkukrotnie. Prawdopodobnie nastąpi on na początku 2012 roku. Diaz współpracuje z nadzieją kubańskiej wagi ciężkiej.

- Po walce z Witalijem Kliczko wielu ludzi zaczęło mówić źle na temat Solisa. Ja nie będę go krytykował. W przyszłym roku Odlanier wróci na ring, ja będę stał za nim murem. On może zostać mistrzem świata. Solis ma moje pełne poparcie – stwierdził Diaz. 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 09-12-2011 09:18:17 
Oczywista oczywistość... Oczywiście, że może. Predyspozycje ma jak nikt inny w obecnym czasie. Tyle, że jak piszę od roku jest:
1. Nieprzetestowany - nie walczył jako zawodowiec z nikim sensownym.
2. Jest dziwny - to nie patrzenie w oczy Kliczce, bo go zaczaruje, noszenie jakiegoś paskudztwa (maskotki) - strasznie dziecinne i świadczy o psychice niekorzystnie (w kontekście mistrzostwa świata w HW).
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 09-12-2011 09:33:54 
aj tam aj tam... Tyson też był dziwny i był mistrzem , nie mówiąc o meksykaninie pijącym mocz...
ja tam chciałbym bardzo jego walki z kimś z realnego topu , Powietkin,
Czambers(niech) , Adamek , Haye , No i niby dalej ten Nordycki Mop ...
mało tego topu ale z każdym z nich walka byłaby super , nawet jak każdą by wygrał to po boksie i to dobrym .
 Autor komentarza: Krzych
Data: 09-12-2011 09:35:13 
Pewnie, że mogłby być mistrzem, gdyby miał teraz 25 lat a nie 31. Jako jeden z niewielu wygrał runde z Vitkiem. Mógłby z Powietkinem walczyć, walka dwóch mistrzów olimpijskich. Ale teraz to już za późno, ta kontuzja, ile on teraz waży 150 kg? Ponad rok mu zajmie wrocenie do jakiejś tam formy, nie mówiąc o życiowej wogóle, żeby mogł coś zdziałać.
 Autor komentarza: addam23
Data: 09-12-2011 09:35:35 
1- bez przesady. Całkiem przyzwoitych zawodników ma na rozkładzie (jak na obecne standardy HW). Mazikin w 2 walce. Barett, Drumond, Austin...
Nie jest to nikt z top-20 HW, ale który prospekt dzisiaj z takowymi walczy? :D
2 - Jakoś ta podejrzana psychika nie przeszkadzała mu w sukcesach w amatorstwie... Nikt mi nie powie, że dla takiego Kubańczyka finał IO jest mniej stresujący niż walka o pas HW w zawodostwie...

Ja bym wskazał na inną oczywistą oczywistość:
3 - musi schudnąć i zacząć traktować poważnie treningi!
Starcie Solis-Adamek, czy Solis-Powietkin mogły by być mega ciekawe.
W obu dobrze przygotowany Solis byłby dla mnie minimalnym faworytem.
 Autor komentarza: addam23
Data: 09-12-2011 09:38:54 
@kapitanbomba
Nordycki mop niech wraca do lasu. Bracia przy nim to Leszki Blaniki.

@Krzych
Tyle, że on niczego już nie musi się uczyć. On potrafi wszystko... Tylko, musi zrzucić sadło i nad wydolnością popracować.
Może być jak najbardziej jeszcze mistrzem świata. Szczególnie, że nie ma łba obitego.
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 09-12-2011 09:46:48 
addam23
w dobrej formie dla mnie byłby z Adamkiem zdecydowanym faworytem, uważam tak po jednej rudzie z Witkiem
 Autor komentarza: abrakadabrorr
Data: 09-12-2011 09:58:32 
Lewis w najgorszej formię wyglądał jak sportowiec przy tym grubasku z Kuby ,który swoją postawą tylko obrazuje w jakim stanie jest obecna waga ciężka.Kto by go brał poważnie za czasów złotej ery?ot byłby tylko jednym z wielu chłopców do bicia dla Bowe,Holego i spóły. Umiejętności może i ma ,ale nic po za tym.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 09-12-2011 10:01:31 
Adamek z Solisem miałby 15 procent szans he he...
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 09-12-2011 10:07:53 
Wg mnie nie walczył z nikim (poza Kliczka) kto stanowiłby realne zagrożenie. A ta jedna runda z Witalijem tak naprawdę niewiele wyjaśniła.
Porównanie IO do walk zawodowych przy obecnym systemie punktowania (w amatorce) jest kompletnie bez sensu. W amatorce można nie otrzymać mocno w szczękę przez lata. Na moje oko Solis miał lęk przed otrzymaniem silnego ciosu od Kliczki i to powodowało te dziwne zachowania na konferencjach. Zresztą nie widziałem walki, w której Solis dostałby choć raz porządnie, a jeśli się chce walczyć 12 rund z Witalijem to trzeba być na to psychicznie przygotowanym.
 Autor komentarza: norbertos98
Data: 09-12-2011 10:08:02 
po co jeszcze piszecie o tym kubańczyku, on już osiągnięć mieć nie będzie, vita zakończył mu karierę efektownym nokautem
 Autor komentarza: rbk7
Data: 09-12-2011 10:10:16 
@ norbertos98

Jakim nokautem człowieku? haha widzieliśmy tą samą walkę? Solis wygrywał i to dosyć wyraznie,a że zle staną to juz inna sprawa.Bo to była kontuzja i takie pieprzenie o jakims nokaucie jest ......
 Autor komentarza: abrakadabrorr
Data: 09-12-2011 10:16:03 
rbk7

No cóż w statystykach już zawsze będzie ,że było k.o.
 Autor komentarza: rbk7
Data: 09-12-2011 10:19:14 
@ abrakadabrorr
Niestety masz racje:( ale walka powinna być uznana za nieodbytą lub rewanż innej opcji nie widze.Szkoda Solisa ale mam nadzieje,że wróci jeszcze silniejszy
 Autor komentarza: Faraon
Data: 09-12-2011 10:30:43 
Autor komentarza: rbk7
Data: 09-12-2011 10:19:14
@ abrakadabrorr
Niestety masz racje:( ale walka powinna być uznana za nieodbytą lub rewanż innej opcji nie widze.Szkoda Solisa ale mam nadzieje,że wróci jeszcze silniejszy

Dokładnie! jestem tego samego zdania...
 Autor komentarza: norbertos98
Data: 09-12-2011 10:38:25 
wiem że nikt nie lubi tu kliczki, ja też nie, strasznie fałszywy gość, ale w ringu nie m sobie równych i taka jest prawda
 Autor komentarza: Faraon
Data: 09-12-2011 10:50:22 
norbertos98
Taka jest prawda że jest skuteczny.
 Autor komentarza: radekosa
Data: 09-12-2011 11:03:29 
morze to jest ale szerokie i głębokie....a puki co to jest ale zwykło leszczyno co przed walką dużo gada a w jej trakcie potyka się o własne nogi
 Autor komentarza: Faraon
Data: 09-12-2011 11:04:56 
radekosa
Widze że znasz się jak kot na kwaśnym mleku!
 Autor komentarza: radekosa
Data: 09-12-2011 11:08:37 
Kórwa Solis nigdy nie będzie mistrzem świata bo zanim Kliczko odejdzie na emeryture to i Solis będzie bokserskim wrakiem...po za tym to ten zawodnik to zwykłe beztalencie
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 09-12-2011 11:11:05 
Do czasu kontuzji Solis ładnie punktował Witalija. Adamek nie mógł go tknąć przez 10 rund.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 09-12-2011 11:15:10 
radekosa
Na jakiej podstawie twierdzisz że to beztalencie?
 Autor komentarza: nicholas
Data: 09-12-2011 11:16:16 
'On może zostać mistrzem świata', nie powiedzial w czym. Chyba w polowie karpia. Zaniedbany, oblesny grubas, ktory nic jeszcze nie pokazal i z nikim konkretnym nie wygral. Mistrzem moze byc w opierd..alaniu sie i zarciu. W niczym innym.

lukaszamator
Ladnie punktowal Witalija?? chyba przysnelo sie Tobie przed tv i obudziles sie na 'Tlustych Piesciach 7'.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 09-12-2011 11:17:34 
trzykrotny mistrz świata amatorów, mistrz olimpijski z Aten (2004). Od 2007 roku walczy zawodowo.
Fajnie że beztalencie he he!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 09-12-2011 11:18:48 
Niechodzi że go bronie ale PANOWIE bez przesady!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 09-12-2011 11:20:37 
Oprócz mistrzostwa olimpijskiego w wadze ciężkiej, ma na swoim koncie m.in. trzy tytuły mistrza świata, wywalczone w 2001, 2003 i 2005 roku (ten ostatni w wadze superciężkiej). Z Félixem Savónem z trzech walk wygrał dwie, jednak to Savón pojechał na IO 2000.

W grudniu 2006 razem z Yanem Barthelemím oraz Yuriorkisem Gamboą uciekł podczas zgrupowania kadry narodowej w Wenezueli i wyjechał do Stanów Zjednoczonych. Wkrótce potem podpisał zawodowy kontrakt.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 09-12-2011 11:22:05 
Złoto Belfast 2001 (waga ciężka)
Złoto Bangkok 2003 (waga ciężka)
Złoto Mianyang 2005 (waga superciężka)
 Autor komentarza: Hugo
Data: 09-12-2011 11:24:49 
Niektórzy z maniackim uporem będą w nieskończoność powtarzać, że "Solis wygrał z Witalijem 1 rundę", a nawet, że "prowadził wyraźnie do momentu kontuzji". Na jakiej podstawie? Ktoś to oficjalnie punktował? Nie, bo Solisa wyliczyli pod koniec 1 rundy. Równie dobrze można pierdolić, że "po 20 sekundach walki Adamek zdecydowanie prowadził z Witalijem", albo, że "po 5 sekundach walki Gołota wyraźnie prowadził z Lewisem" Przecież to są brednie.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 09-12-2011 11:26:18 
Hugo
100% RACJI...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 09-12-2011 11:31:42 
Fakt że lubie Solisa to potrafie też trzeżwo ocenić sytuacje i nieupierać się maniakalnie a sama walka powinna odbyć się jako nieodbyta!

Kliczko po tym pojedynku też wiele ubarwił ale cóż to jest boks i każdy sobie to interpretował w dowolny sposób...

Ktoś kto doznał kontuzji to nie powinno się aż tak krytycznie odnosić do takiej niefortunnej sytuacji...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 09-12-2011 11:39:49 
Jeżeli przygotuje się Solis tak jak Dereck Chisora to kto wie?
 Autor komentarza: horhe88
Data: 09-12-2011 11:42:23 
Gmitruk będąc ostatnio w TV, odniósł się do kontuzji Solisa mówiąc że to raczej nie była kontuzja kolana a była to "kontuzja mentalna".
 Autor komentarza: Piotrowski
Data: 09-12-2011 11:54:27 
Jak dla mnei facet ma potencjal caly czas. Jedyna kwestia- czy ta 'porazka' wplynie na niego tak jak na Chisore lomot z Furym:) pzdr
 Autor komentarza: nicholas
Data: 09-12-2011 12:01:33 
Tego juz czytac nie mozna: Gdyby sie przygotowal, gdyby nie bylo kontuzji, gdyby inaczej sie prowadzil. Ale tak nie bylo, kazdy moze po walce tak powiedziec. Gdyby, gdyby..co za brednie. Walka jest kontraktowana kilkanascie tygodni wczesniej. Bokser, ktory chce byc mistrzem, podporzadkowywuje swoje zycie temu, a kolejne wali to tylko etapy. Solis moze umiejetnosci ma, ale nie ma charakteru i reszty cech, ktore musi miec mistrz. Piszecie, ze byl w 2005 roku mistzem z Aten. Panowie, od 2005 roku minelo 7 lat. w siedem lat mozna stracic wszytsko, mozna wszytsko zyskac, mozna zrobic niesamowity progres, albo wrecz przeciwnie.
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 09-12-2011 12:33:23 
nicholas
masz racje Golota po 30-sce nie był tym samym bokserem, ale Solis z tego co widzialem po glowie tak w swojej karierze jeszcze nie dostawał. Na ta chwile Solis to wielka nadzieja wagi ciezkiej, co zniego bedzie to wkrotce sie przekonamy...
 Autor komentarza: xionc
Data: 09-12-2011 12:41:42 
Mysle ze Solis to legitimate Top10 contender, porazka z Witalijem to byl nieszczesliwy wypadek, choc nie twierdze, ze Odlanier by to wygral, ale na pewno walka zapowiadala sie ciekawie.

Pytanie tylko, czy jego kolano jest juz w pelni sprawne. Jesli tak, to na ponowna walke o pas bedzie musial zapracowac, podobnie jak Arreola, ktory wygral 6 kolejnych walk z nienajgorszymi zawodnikami (ale nie z czolowki).
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 09-12-2011 14:00:54 
Solis jest zagadka..Nie wiadomo jak forma u niego..jaki ma plan na dalsza swoja kariere..jednego jestem pewien..ma ogromny talent ale jak dla mnie juz w duzej mierze zmarnowany jesli chodzi o ringi zawodowe..
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 09-12-2011 15:10:54 
kurde jak zwylke wiekszosc jedzie po solisie teraz jak wygra walke to zaraz bedzie jaki swietny bokser moze kliczce zagrozic widze ze sytuacja bedzie podobna jak z chisiora po walce z furym i przed walka z heleniusem byl juz przez wiekszosc prawie uznanym tlustym boomem a po walce gosciem ktory moze zagrozic kliczce :) co do kontuzji solisa te bzdety gmitruka o kontuzji mentalnej to wkladam mieszy bajki a mnie bardziej wydaje sie ta teoria ze kontuzje zalapal podczas treningu ale niechcial odwolywac walki ze wzgledu na kase (wyszedl na blokadzie )taka teorie slyszalem pisali tak i mnie najbardziej tak sie wydaje co do ko (to bez jaj z tym nokaltem zobaczcie jak sie kliczko wkurw... jak padl solis wiedzial ze nie po ciosie wiec wpadl w zlosc jakby wiedzial ze go znokaltowal niewkurw.. by sie tak i to jest chyba najlepszy dowod )zachlannosc na kase dala taka walke z drugiej strony mozna go zrozumiem duza kasa szkoda ja stracic bylo
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 09-12-2011 17:37:14 
Autor komentarza: horhe88 Data: 09-12-2011 11:42:23 Gmitruk będąc ostatnio w TV, odniósł się do kontuzji Solisa mówiąc że to raczej nie była kontuzja kolana a była to "kontuzja mentalna".


Gmitruk to jest ten co prorokowal zwyciestwo Admamka z Vitalijem???
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 09-12-2011 17:38:52 
Hugo:

"Niektórzy z maniackim uporem będą w nieskończoność powtarzać, że "Solis wygrał z Witalijem 1 rundę", a nawet, że "prowadził wyraźnie do momentu kontuzji". Na jakiej podstawie? Ktoś to oficjalnie punktował? Nie, bo Solisa wyliczyli pod koniec 1 rundy. Równie dobrze można pierdolić, że "po 20 sekundach walki Adamek zdecydowanie prowadził z Witalijem", albo, że "po 5 sekundach walki Gołota wyraźnie prowadził z Lewisem" Przecież to są brednie."

Ani Adamek, ani Gołota nie prowadzili w walkach, o których wspomniałeś dłużej niż kilka sekund. Tymczasem Solis na przekroju dwóch minut i pięćdziesięciu sekund prowadził z Witoldem K. wyraźnie i niezmiennie. Gdyby nie kontuzja, każdy uczciwy sędzia przyznałby mu tą rundę i każdy kibic boksu, nawet niezbyt uważny jest tego świadom. Jeśli ty uważasz, że skoro żadnego oficjalnego punktowania nie było to nie można się wypowiadać na temat jej przebiegu, to znaczy, że jesteś skażony przez formalizm i twoje miejsce jest w urzędzie, a nie wśród normalny, myślących ludzi.
 Autor komentarza: michal131131
Data: 09-12-2011 17:40:21 
Mamy przyszłego nastepce Najmana!!!

http://www.youtube.com/watch?v=494h52OBPaU
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 09-12-2011 17:43:14 
beniaminGT
Trafnie to ujoles
 Autor komentarza: radekosa
Data: 09-12-2011 18:58:44 
Solis to jest mistrzem świata ale w obżeraniu się...jak tak dalej będzie się obżerał to zostanie mistrzem SUMO
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 09-12-2011 19:01:38 
beniaminGT,andrewsky - cały czas powtarzałem, że dobra 1 runda Solisa nie ma żadnego znaczenia!

Ostatnio jednak przyjrzałem się tej walce i stwierdzam, że MA znaczenie.
(Solis wygrał tą rundę! nie wysoko acz widocznie!

To Solis miał pomysł doskakiwał, trafiał wychodził poza dystans, pracował tułowiem itd...Witek za to miał problemy z kontrą, ustawieniem przeciwnika itd.....

Bardzo możliwe, że Vitali ustawił by później Solisa, że Solis by padł kondycyjnie, że po pierwszym zaskoczeniu łatwo znalazł by na niego receptę....

Ale po 30 sekundach walk z Adamkiem,Jonhsonem,Briggsem,Albertem itd...
wiedziałem , że już można ogłosić zwycięzce!!!

Tu nieważne czy Solis po tej rundzie miał 60% na wygraną czy 10% ale miał, i bardzo chciałbym zobaczyć co byłoby dalej.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 09-12-2011 19:57:03 
stonka
Solis mial pomysl na Vitalija.Pechowo przegral
To sa fakty i o tym mozna,a nawet trzeba mowic
Czy gdyby nie kontuzja wygralby,trudno powiedziec.Wiem tylko ze 1 runda rozbudzila moj apetyt na dobry pojedynek.Jak najbardziej jestem za tym zeby doszlo do drugiej walki
Bo przygotowany kondycyjnie Kubanczyk,to jedyny chyba obecnie piesciarz,ktory moze zmusic Vitalija to maximum wysilku
 Autor komentarza: radekosa
Data: 09-12-2011 20:01:28 
rzeczywiście 1 runda była dobra w wykonaniu Solisa ale najlepsza była w jego wykonaniu runda 2 gdzie miał 3 razy Władka na deskach i pomyśleć jak by nie ta straszna kontuzja to zapewne było by ciężkie KO na Władku szkoda Solisa ale i tak takich kelnerów jak lewis,holyfield,foreman,i tyson by nokautował pewnie jednym uderzeniem albo nawet mlaśnięciem...Ali to przy nim zwykły leszcz
 Autor komentarza: radekosa
Data: 09-12-2011 20:04:43 
nawet nie potrafił 1 rundy maximum wymusić a ty mi tu pieprzysz o całym wysiłku...
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 09-12-2011 21:29:13 
jaka blyskawiczna porazka z Kltchko, o czym pan redaktor Jagiello mowi? Z moimch obserwacji i innych dostepnych chocby w internecie wiadomosci wynika iz Solis przegral z powodu kontuzji, zas to troche powinno zmiwnic poglad redaktora.
Solis po tym chocby co zademonstrowal w pierwszej rundzie powinien byc szanowany bo do momentu odniesienia urazu to on rzadzil w ringu i do tego nikt jak on do tej pory nie frustrowal Vitka, Adamek juz w pierwszej rundzie wyjawil swoja taktyke przyjecia jak najwiekszej ilosci ciosow Ukrainca na twarz, Solis nie dostal zadnego mocnego strzalu. Oczywiscie iz Cubanczyk jest jednym z niewielu ktorzy sa w stanie zdetronizowac braci i to obu. Facet posiada swietne wyczucie rytmu, dystansu, doskonala obrone, lekko sie rusza jesli potrzebuje, ma mocny cios z obu rak i czuja walke jak malo kto z dzisiejszych piesciarzy. Chetnie bym zobaczyl jego walke nie tylko z bracmi ale takze z Adamkiem, Povetkinem czy rewanz za olympiade z Haye. Adamek jest moim zdaniem z w/w najslabszym i moglby to byc dla niego koniec wiekszych wyplat dlatego do walki nie dojdzie. Moze SOlis zawalczy z Areola, tez ciekawa opcja.
 Autor komentarza: endriu
Data: 09-12-2011 21:46:43 
radekosa
Przestań już
 Autor komentarza: endriu
Data: 09-12-2011 21:49:13 
Dla mnie Solis przed walką z Witkiem był ZDECYDOWANYM faworytem
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 09-12-2011 21:54:15 
PRZYPOMINAM JUTRO 31 TURNIEJ O ZŁOTA RĘKAWICE WISŁY WŚRÓD GOŚCI SZPILA,KOŁODZIEJ,WAWRZYK DIABLO,JERZY KULEJ I GOŚĆ HONOROWY FUNDATOR GŁÓWNEJ NAGRODY MARIUSZ WACH.
 Autor komentarza: endriu
Data: 09-12-2011 21:57:44 
Jameel McCline podobnej kontuzji doznał z Walujewem,a do tego momentu prowadził walkę ale się wk*
 Autor komentarza: Miro
Data: 09-12-2011 22:53:09 
Panowie według mnie vitalij czuł respekt przed Solisem ponieważ wszyscy trąbili iż to jest najtrudniejszy przeciwnik od czasu walki z Lewisem. Tak więc pierwsza runda była zachowawcza w wykonaniu Kliczki. Poza tym Vitalij jest bokserem który się rozkręca z rundy na rundę. Nie pamiętam już kiedy znokautował ostatnio w pierwszej rundzie. Uważam jednak że Vitalij siłę rażenia i odporność na ciosy ma większą od Solisa. Współczynnik nokautow i krwawa walka z Lewisem przemawiają na korzyść Vitalija. Jaką odporność na ciosy ma Solis to tego nie wiemy bo nikt go tak na prawdę jeszcze nie przetestował. Też Solis nikogo mocnego szybko nie znokautował. Tak więc ja bym nie wyolbrzymiał możliwości Solisa na podstawie wizji życzeniowych. Wytrzymałość kondycja doświadczenie z tylu walk walk zawodowych też po stronie Vitalija. Na dzień dzisiejszy po walce Heya z Władymirem uważam że to właśnie Hey stanowi dla braci większe zagrożenie niż Solis. Hey szybszy lepsza praca nóg mocniejsza petarda w łapie lepszy refleks świetny balans bardziej elastyczny uniki. Być może Solis tą pierwszą rundą rozpalił nadzieję u kibiców ale czy byłby w stanie pójść na wojnę i na takie wymiany jakie podziwialiśmy w walce Vitalija z Lewisem to wątpię. Ale Vitalij jak prawdziwy mistrz powinien dać mu rewanż.
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 10-12-2011 00:44:35 
wariatkrk jak mozesz promowac wisle jak jestes za cracovia :)
 Autor komentarza: tysiok
Data: 10-12-2011 11:12:24 
"Ostatnio jednak przyjrzałem się tej walce i stwierdzam, że MA znaczenie"


Szkoda ,że dopiero teraz większość dojrzała do tego .

Nie pozotaje nam nic innego jak czekać na rewanż Solisa z DrewnoVitem w połowie przyszłego roku.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 10-12-2011 11:18:57 
Miro
Haye jest szybkina nogach,ma swietne uniki itd.ale sama obrona walki z Vitalijem sie nie wygra
A "petarde" to ma dobra,ale na Barretta,Vitalij to posiadacz jednej z najmocniejszych szczen ever.Do tego jest wysoki,swietnie sie odchyla w obronie i szansa ze Haye ogluszy tym jednym ze swoich rabbit punches w tyl glowy,a potem dobije so rowne zeru
Wyobrazasz sobie Haymakera idacego na wojne z Vitem?Bo ja nie.Natomiast wyobrazam sobie Solisa w takim starciu,chociaz nie twierdze ze wyszedlby zwyciesko z takiej konfrontacji
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.