WŁODARCZYK WYSŁAŁ GREENA NA EMERYTURĘ

Potężny lewy sierpowy Krzysztofa Włodarczyka (46-2-1, 33 KO) wysłał Danny'ego Greena (31-5, 27 KO) na sportową emeryturę. Australijczyk w wywiadzie zaraz po porażce poinformował o tym swoich wiernych kibiców. Zapytany o przebieg pojedynku, pogromca Roya Jonesa Juniora chwalił naszego rodaka.

- Przegrałem bez wątpienia z najlepszym zawodnikiem świata w tej kategorii. Jest naprawdę twardzielem i bardzo trudnym rywalem - komplementował "Diablo" pokonany pretendent.

- Dziękuję Krzysztofowi, że tu przyjechał i dał mi szansę walki o tytuł. To znakomity bokser, wielki wojownik, który zasłużenie był górą. Po tej porażce kończę swoją karierę, przechodzę na emeryturę - mówi Danny Green.

- Zgadza się - mówi Włodarczyk na stwierdzenie, że jest wielkim pięściarzem. - To była wspaniała walka, Green był dobry, ale ja okazałem się lepszy. Pomogła mi publiczność, zarówno polska jak i australijska, która dopingowała Danny'ego. Lubię walczyć przy licznej widowni. Dziękuję za wsparcie polskim kibicom, którzy znaleźli się na trybunach - dodaje "Diablo".

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: pepeTRN
Data: 30-11-2011 13:32:47 
co by nie mówić to Diablo ma czym uderzyć, a wygrana cieszy :)
 Autor komentarza: MikeR
Data: 30-11-2011 13:32:47 
No niestety, słaba walka Krzysztofa. Ale siłę ciosu to on ma. Gratuluję Krzysiu!
 Autor komentarza: VKliczko
Data: 30-11-2011 13:32:51 
Grarulacje dla Mistrza...
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 30-11-2011 13:32:56 
Fajnie ze wygral ale jego styl boksowania,te brak atakow itp to jest porazka...
 Autor komentarza: rapson25
Data: 30-11-2011 13:33:45 
czyli jak mowi J.Pindera zwyciezcow sie nie sądzi,zwracam honor!!aczkolwiek Najman ludzie powiedza ze to lucky punch hehe
 Autor komentarza: MikeR
Data: 30-11-2011 13:33:53 
Dodam jeszcze, że Green punktował lekkimi ciosami, a Diablo bił z całej siły (co było widać po ich twarzach). Świetna taktyka Łapina. Jednak to jest naprawdę solidny trener!
 Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 30-11-2011 13:34:34 
No i co niedowiarki pisałem że wygra do 10 runy pomyliłem się o jedną.
Brawo Krzysiek mamy chociaż jednego prawdziwego mistrza. Czekam teraz na walkę z Huckiem lub Masterem.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 30-11-2011 13:35:02 
Gratulacje obejrzał bym teraz walke Diablo-Huk.
 Autor komentarza: nik
Data: 30-11-2011 13:35:14 
Krzysztof 'Diablo' Wlodarczyk MISTRZEM SWIATA jest!! kto sadzi inaczej jest zwyklym bucem :)
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 30-11-2011 13:35:21 
Diablo wygral i za to gratulacje , ale jak dla mnie to Danny nie wytrzymal kondycyjnie i w ten sposob doszlo do ko, z zawodnikami typu Huck, badz Hernandez daje mu male szanse.
 Autor komentarza: hapy
Data: 30-11-2011 13:36:08 
Jak naszych bokserów będą trenować takie tuzy jak Łapin czy Bloodworth, to będzie to wyglądało jak wygląda... czyli drewnianie.
Diablo jak chce coś jeszcze ugrać musi znaleźć kogoś z głową, podobnie Adamek, pierwsze co powinien zrobić to podziękować Rogerowi.
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 30-11-2011 13:37:15 
Krzysiek Gratulacje.

Ładne KO. Tak czułem że to będzie pod koniec walki. Nieźle jucha poleciała z nocha Greenowi po tym strzale.
 Autor komentarza: rapson25
Data: 30-11-2011 13:37:38 
na Hucka byłby Diabeł idealny!!!ale w niemczech nie ma szans,a do Bydgoszczy lub Rzeszowa Huck napewno nie przyjedzie hehe
 Autor komentarza: Lukimbo
Data: 30-11-2011 13:38:03 
Mimo wygranej za co mu chwała, muszę przyznać że Włodarczyk jest sztywny jak kij od miotły, żadnych kombinacji, porusza się jak żółw, wygrana to chyba nie bardziej zasługa Diablo, tylko efekt zmęczenia Greena. Mimo wszystko gratuluję wygranej.
 Autor komentarza: rafpietrzyk
Data: 30-11-2011 13:39:07 
Tak kończą walki mistrzowie! oki może nie walczył najlepiej od 1 do 8 rundy ale zwrócie uwagę na jedną rzecz. Dobra szczęka Diablo kiedy Green go uderzył w 6 rundzie. I Green trafiał delikatnymi ciosami a Diablo z całej siły co było widać po twarzach. Diablo ma stalowy młot w łapie! i jeszcze jedno jak by nie to że się usztywnia na na początku dawno by to wygrał.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 30-11-2011 13:39:23 
Słaba walka Diablo ale udowodnił że petarda w łapie to prawdziwy skarb.Bravo Diablo !!!
 Autor komentarza: Rogs
Data: 30-11-2011 13:39:58 
Cios Diablo robi wrażenie naprawde, tak poturbować twarz Grenna, trzeba mieć moc.
 Autor komentarza: gat
Data: 30-11-2011 13:40:32 
DWA CENIASY I TYLE

Diablo nie ma żadnych szans z czołówką(Huck,Hernandez, USS, Jones) no i nawet z Palciosem nie wygrałbym rewanżu.

Jak można go nazwac w ogóle pięsciarzem ? Zero kombinacji, szytywny jak kij od szczotki...
 Autor komentarza: Speler
Data: 30-11-2011 13:40:40 
Tak jest Krzysiu!! Brawo, wygrac na obcym terenia w tak pięknym stylu przez klasyczne KO to naprawde wielka sztuka! GRATULACJE, POLSKA GÓRĄ!
 Autor komentarza: rapson25
Data: 30-11-2011 13:41:25 
czyli Diablo nie wygrał tylko Green przegrał?sztywny czy drewniany najwazniejsze ze go skonczył a to tez do wygrania nalezy i chwała mu za to!!
 Autor komentarza: WITT
Data: 30-11-2011 13:41:32 
Cóż jak mawiał klasyk "wolny jak ketchup" Krzysio upolował Dannego ale żeby się na niego rzucił w 11 rundzie to powiedzieć nie można. Cóż jedyny nasz mistrz świata więc powstrzymam się od dalszej krytyki..
Siłę ciosu ma ale trzeba jeszcze te ciosy zadawać częściej niż 1/2 na rundę.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 30-11-2011 13:41:36 
Gratulacje dla Wlodarczyka..Na punkty niestety Diablo przegrywal ale walka mistrzowska to rund 12 ..Sadze ze Wlodarczyk mimo wszystko pokazal mistrzowska klase ,wyczekal i upolowal Greena..
Powiem jednak ze raczej walki z Huckiem to Diablo powinien unikac..Moze trzecia wojna z Cunnem?
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 30-11-2011 13:41:42 
Diablo tu puncher, technicznie jest przeciętny ale tak z reguły wygrywają kolesie z mocnym ciosem, kto spodziewał się po Diablo dominacji od 1 do 12 rundy jest chory na głowę, jedyne co może martwić to to że Diablo łapał dużo prostych a to wcześniej mu sie niezdarzało
 Autor komentarza: baxx
Data: 30-11-2011 13:41:59 
Nie przepadam za Diablo, ale trzeba przyznać, że wygrał zasłużenie - wymęczył przeciwnika, trafiał rzadziej, ale bardzo mocno, w końcu Green musiał paść.

Gratulacje dla niego, chłopak się odbił od dna, ale myślę, że z Masterem i tak by poległ.
 Autor komentarza: yakuzik
Data: 30-11-2011 13:42:32 
Krzysiek zdecydowanie przegrywał na punkty, umówmy się trafił go lucky punchem i wygrał. Trzeba mu przyznać młot w łapie to on ma, ale szybkość, technika są bardzo słabe. Nie każdy przeciwnik da się tak trafić i ten pas od kilku walk stoi na włosku, przykładowo z Lebiediewem już bym Polaka nie widział.
 Autor komentarza: rafpietrzyk
Data: 30-11-2011 13:42:39 
do wszystkich krzykaczy i krytykantów.

Pamiętajcie mistrza poznaje się po tym nie jak zaczyna tylko jak kończy a Diablo skończył to super styl nie ważny!

I tyle w temacie!!
 Autor komentarza: Speler
Data: 30-11-2011 13:42:42 
"gat" Prosze Cie lepiej nic nie pisz, bo pokazujesz harakter typowego zazdrośnika polskiego, Dwa Cieniasy ale Ty nawet byś 1 rundy z żadnym nie przetrwał więc skończ swoje wywody bo dla mnie jak i dla wielu to żałosne.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 30-11-2011 13:42:51 
gat Hernandez jest 2 razy sztywniejszy niż Włodarczyk o Marco "wlcze tylko z niższymi"Hucku nie wspominając
 Autor komentarza: Hugo
Data: 30-11-2011 13:43:41 
Obiecałem kiedyś, że odszczekam wszystkie krytyczne i złośliwe komentarze pod adresem Diablo, jeżeli zobaczę jedno jego zasłużone i efektowne zwycięstwo. Niniejszym to czynię:

Hau, Hau, Auuuu!!!

Bardzo się cieszę, że Diablo wreszcie potwierdził, iż jest godny pasa mistrzowskiego. Walkę do momentu nokautu wyraźnie przegrywał, ale skończył Greena po mistrzowsku i tylko to się liczy. Mam nadzieję, że Diablo przełamie się psychicznie po tym zwycięstwie i w następnych walkach pokaże pełnię swoich możliwości.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 30-11-2011 13:43:49 
tlumaczenie ze green przegral przez kondycje to jakies pchanie łajna do pustych głów. Taką miał taktykę, rzucał się jak wesz na grzebieniu i nie uderzał zbyt mocno, nie dał rady w końcówce, a Krzysiek się nie podpalał, realizował taktykę i się opłaciło. Mógł to przegrać na pkt ale wierzył w siebie do końca. Dla mnie powrócił do gry!
 Autor komentarza: rapson25
Data: 30-11-2011 13:43:55 
Sierak2012/ popieram !!!
 Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 30-11-2011 13:44:04 
Po prostu Diablo ma taki styl boksowania przyczajonego Tygrysa. Walczy technicznie nie idzie na cepy. Trzeba obejrzeć więcej jego walk w których zawsze walczy ostrożnie i wyczekuje na mocne uderzenie. Huck też jest przereklamowany , ale chętnie bym Krzyska zobaczył w walce z Huckiem, Lebiedeve lub Masterem. Gdyby wygrał z nimi chyba już by nikt nie miał wątpliwości kto jest najlepszy w tej kategorii wagowej. Co powiedział Green po walce odesłany na emeryturę przez Krzyśka.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 30-11-2011 13:44:07 
Wygral,bo wygral.
Szczesliwie go utrafil.Na punkty by przegral,bo w Australii nie przewalkowali by Greena.
Masternak by Diablo poskladal bez wiekszych problemow.
 Autor komentarza: DarekR
Data: 30-11-2011 13:44:09 
brakło mi agresywności i ponawiania ataku - kontr i wchodzenia w niektóre wymiany... Krzysiek miał zrywy, ale pojedynczych dynamicznych, fajnych akcji - gdy by potrafił to łączyć w dłuższe akcje, gdy by był bardziej agresywny serio był by najlepszy na świecie w tej kategorii - w tej chwili nie widzę jego wygranej np z M.Hukiem
 Autor komentarza: DarekR
Data: 30-11-2011 13:44:34 
ale oczywiście gratki za cios i wygraną
 Autor komentarza: Wolf
Data: 30-11-2011 13:45:08 
Walka w wykonaniu Diablo średnia . Przypomniała mi się troche akcja Palacios . No ale w końcu się udało . Gratulacje . Krzysiek zwyczajnie powinien się szybciej rozkręcać i częściej uderzać najlepiej kombinacjami i będzie dobrze . Szkoda że nie trenuje go ktoś inny tylko elektricznyj producent drewna . Jak dla mnie Włodarczyk powinien wyjechać to USA czy coś i złapać czarnego luzu .
 Autor komentarza: GaD1
Data: 30-11-2011 13:45:32 
Włodarczyk nie ma dynamiki,nie potrafi bić lewych prostych,kombinacje ciosów ograniczają sie do lewego półprostego(!) i prawego sierpa który dziś nie wszedł ani razu.Strasznie jednostajnie,bez balansu,właściwie nie wiem dlaczego on jest mistrzem świata,ale skoro już nim jest to się ciesze.Gdyby walka trwała 12rund to na punkty Green by go zdeklasował.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 30-11-2011 13:45:44 
Włodarczyk nie dał ciała ale green przegrał z sobą samym , bez jaj z Marco i innymi wynik otwarty , tera Palacios
 Autor komentarza: rafpietrzyk
Data: 30-11-2011 13:46:15 
Lol wystawiacie Masternaka który obijał bumów.... ludzie to sie robi żałosne, z taką Defensywą Masternak dostał by lucky puncha i po walce...
 Autor komentarza: Szepard
Data: 30-11-2011 13:46:44 
Gratulacje dla Wlodarczyka. Ladne KO. Konsekwentnie Daiablo robil to co mial robic. Green punkotowal ale krzywdy polakowi nie robil. W 5 rubndzie Diablo nie spanikowal, spokojnie przetrzymal za garda. Green sie wypstykal moim zdaniem od 8 rundy to byla tylko kwestia czasu az cos wejdzie i Green padnie. Jeszcze jedna sparwa dobre przygotowanie kondycyjne Diablo, on nie wyprowadza wiele ciosow i walczy 'oszczednie' ale wygladal w wywiadzie po walce imponujaca. Zadnego zipania czy dyszenia, super przygotowany. Jesli chodzi o styl no to bylo tak jak mozna sie bylo spodziewac, Diablo nie walczy zbyt widowiskowo, nie zasypuje ciosami jak Wolak, ale taki juz jest Krzysiek - konsekwencja, przygotowanie fizyczne, kowadlo w lapie (dlatego szanse ma absolutnie z kazdym) - tyle mozna sie po nim spodziewac. GRATULACJE!!! MAMY MISTRZA SWIATA. Czekam na kolejne obrony, a moze jakas walka unifikacyjna.
 Autor komentarza: rafpietrzyk
Data: 30-11-2011 13:47:35 
GaD1 ale właśnie walka trwa 12 rundy ale oprócz wygrania na punkty jest jeszcze wygrana przez KO ale gdybanie to można sobie wsadzić między bajki! liczy się efektowne KO!
 Autor komentarza: Rasminho
Data: 30-11-2011 13:47:51 
Ufff...po 6 rundach Diablo wyglądał tragicznie,ale na szczęście Green spuchł,cieszy wygrana ale czarno go widzę w walce z innymi mistrzami w jr.ciężkiej. Ale nie ma to tamto,ciągle mamy Mistrza Świata! Graty Diablo :)
 Autor komentarza: Speler
Data: 30-11-2011 13:48:09 
Jesteście niesamowici, zamiast wspierać Polaka że daje wam tyle emocji to jeszcze narzekacie, a co wy potraficie?? robić tylko klik klik i nic więcej, to jest przytłaczające, Krzysiek miał problemy osobiste i wszyscy wymagali od niego nie wiadomo czego, nie dość że walczył na obcym terenie to nie wiadomo co mu w głowie siedziało po tych kłopotach rodzinnych, weźcie się zastanówcie co wy piszecie, ręce opadają, czasami się wstydze że mam takich idiotów rodaków.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 30-11-2011 13:48:40 
Najsmieszniejsze są te komentarze o braku techniki Włodarczyka, bo o ile ma ubogi wachlarz uderzeń to te które stosuje są wrecz idealne technicznie. A to że nie wygra na punkty to bylo wiadomo odkad walke zakontraktowali...
 Autor komentarza: xxxczoxkxxx6000
Data: 30-11-2011 13:49:08 
CO KURWA COFACIE SŁOWA PO HUJ WSADZCIE TO SOBIE TERAZ W DUPE JAK POWIEDZIAL PUDZIANOWSKI GDY JESTES NA GURZE LUDZIE CIE NOSZA GDY JESTES NA DOLE LUDZIE CIE KOPIA TAKIMI HUJAMI JESTESCIE WY CO NAPIERDALALISCIE NA DIABLA JEBAC WAS DIABLO MIAL KŁOPOTY ALE JEGO TAKTYKA MOZE BYLO ZMECZYC GREENA I ZOBIJAC A WTEDY GO ZNOKALTOWAC I ZROBIL TO CO WAM SIE JESZCZE NIE PODOBA DZIEKUJE PRAWDZIWYM KIBICOM ZA DOPING DIABLO I HUJ W DUPE SZMATOM KTORZY KOPIA GO JAK PRZEGRYWA CO OBRAZA BARDZO DOBRZE DOSTAL O JAKI HUJ NAPIERDALACIE NA NIEGO , A JAK OD ZNOKAŁTUJE BRAWO ZAWSZE WIEDZIELISCIE ZE JEST NAJLEPSZY , BĄDZCIE LOJALNI !!!!!!
 Autor komentarza: Grzadq
Data: 30-11-2011 13:49:12 
Dla porządku powiem że do 9 rundy zadawałem to samo "pytanie" co trener Łapin - co ty chłopie kur..de robisz? Ty jesteś mistrzem świata? Na 10 ciosów Greena Diablo odpowiadał jednym. Bywało że przez 20-30 sekund nasz bokser nie zadawał ani jednego ciosu...

Dlatego końcowa wygrana nie może przesłonić problemu, jakim jest brak boksu. Tu trzeba zadawać ciosy, punktować. Ciekaw jestem jak wyglądały karty sędziowskie ... I niestety pod tym względem nic się nie zmieniło u Diabla od czasów walki z Palaciosem.

Tyle krytyki, pora na pochwały. Takiego końca się nie spodziewałem, byłem przekonany że Green doklinczuje do końca walki. Kumulacja tych "małych" ciosów w połączeniu z czystym trafieniem tymi dwoma, trzema dało to co dało - piękne KO Diabla. I za to wielkie, wielkie brawa, że potrafił zmienić zły i nieudany pojedynek z jego strony w piękny, okazały nokaut.

Brawo, czekam z niecierpliwością na kolejny pojedynek.
 Autor komentarza: rafpietrzyk
Data: 30-11-2011 13:49:52 
Rasminho czarno?? Huck takie samo drewno, Lebiedev nic lepszego! Hernandez? też, ja piernicze!!! powtarzam to po raz setny Włodarczyk to bokser defensywny nie walczy jak Adamek, Tarver czy Cunningham widowiskowo! on walczy aby zabić i to zrobił dziś z Greenem!
 Autor komentarza: yakuzik
Data: 30-11-2011 13:49:56 
W tej wadze są mistrzowie o przeciętnych umiejętnościach....
Jedynie Lebiediew ma niezłe umiejętności i wg mnie jest n1 w cruiser i co ciekawe on nie ma żadnego pasa ważniejszych organizacji
 Autor komentarza: pyra90
Data: 30-11-2011 13:51:05 
Jestem ciekaw czy Sauerland zorganizuje turniej super4 .
 Autor komentarza: Speler
Data: 30-11-2011 13:51:32 
xxxczoxkxxx6000* POPIERAM W 100% Gdy jesteś na gorze wszyscy Cie noszą gdy masz słabsze dni i może nie wszystko wychodzi wszyscy po Tobie jadą, Zwykłe lamusy i tyle Ci co tak mówią, Znawcy Kawiarniani!
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 30-11-2011 13:51:46 
gdyby walka trwała 12 rund to diablo 3 razy by go zwinął , ale Green to po prostu żaden szał hooja i tyle..
 Autor komentarza: Wba
Data: 30-11-2011 13:51:50 
Brawo Krzysiu! Może nie porywa swoim stylem ale za to wygrywa, a to się liczy.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 30-11-2011 13:52:15 
Green walczył dobrze, wysoko prowadził na punkty ale siadł kondycyjnie został skończony na mniej niż 2 rundy przed ostatnim gongiem
Diablo walczył nie wiele lepiej niż ostatnio, dał się punktować zawodnikowi mniejszemu o krótszych łapach, szczęśliwie jego rywal kondycyjnie się posypał w końcówce dzięki czemu zaliczył kolejną wygraną
tym razem w pełni zasłużoną
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-11-2011 13:52:21 
gratulacje Diablo
cieszy powrót do szerokiej czołówki cruiser , to zwyciestwo jest fla niego mega ważne ale teraz jeszce duzo pracy zeby wyjsc do Hucka czy Lebiedieva
co do Matsera to Panowie proszę Was , jak jest taki super mistrz to czemu nie wyszedł do Oli sie pytam , eh..
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 30-11-2011 13:52:25 
Moim zdaniem wcale nie taka sama ta jego walka.
Wszyscy wiedzą, ze Krzysztof usztywnia się na początku i im dłużej walka trwa, tym jest lepszy.. Od pierwszej rundy do ostatniej walczył bardzo konsekwentnie. Green z kolei z każdą rundą tracił szybkość i kondycję. Diablo powinien zaczynać swoje walki od szóstej rundy, hehe;)
Wielki bokser...
Dodam jeszcze, że piszę skargę do Polsatu. Płacę za dekoder HD, by mieć ładny obraz i dobry dźwięk. Obraz faktycznie był ładny. Ale przekaz audio tragiczny. Pan Kostyra pie...li takie głupoty, że nie da się słuchać. Co to za komentator?!
 Autor komentarza: reserved
Data: 30-11-2011 13:53:32 
Diablo to taki Abraham,toporny rzeźnik.
On też znokautował brutalnie Taylora a Dirrel i Ward go wypykali jak dziecko.Green też by to zrobił jakby kondycja nie siadła.
Mimo wszystko GRATULUJĘ
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 30-11-2011 13:53:34 
Pisalem ze go uwali,,ale nie wiedzialem ze tak pozno..Kurs 3,05 wszedl pieknie,,,Brawo Green odszedl na emeryture jak pisalem,,Jedyny minus postawa Diabla w czasie calej walki,,ale zw sie nie sądzi..Brawo
 Autor komentarza: rossi
Data: 30-11-2011 13:54:00 
Czyli wynik wytypowałem poprawnie - KO na Greenie w ostatnich rundach, aczkolwiek muszę powiedzieć, że przebieg walki zaskoczył mnie in minus. Na punkty wygrywał Green, a Włodarczyk walczył sztywno, a chwilami wręcz w tępy sposób. Zrehabilitował się w pełni w 11 rundzie, bo KO było przepiękne.
Nie wiem jaka była taktyka, ale było o włos od porażki. Tak czy inaczej gratulacje dla Krzyśka i czekamy na więcej :)
 Autor komentarza: Rasminho
Data: 30-11-2011 13:54:39 
rafpietrzyk
ale huck napiernicza tymi cepami od pierwszej rundy,Diablo mógłby nie doczekać końca walki,Lebiediev to zdecydowanie najlepszy bokser w cruiser. No z Hernandezem i Cunnem przy takim stylu Dibalo ma szanse,ale nie na niemieckim ringu...
 Autor komentarza: yakuzik
Data: 30-11-2011 13:55:54 
"Dodam jeszcze, że piszę skargę do Polsatu. Płacę za dekoder HD, by mieć ładny obraz i dobry dźwięk. Obraz faktycznie był ładny. Ale przekaz audio tragiczny. Pan Kostyra pie...li takie głupoty, że nie da się słuchać. Co to za komentator?!"

razem z Kulejem patrzą na walki przez różowe okulary samemu potem mówiąc, że lepiej tą walkę wytypowałby Steve Wonder. Dla pana Kostyry pierwsze 4 rundy były dla diablo, gdy 3/4 osób tutaj widzieli zdecydowaną przewagę Greena, dopiero pod koniec się przebudził mówiąc, że "Krzysio chyba przegrywa na punkty, ale tylko dlatego bo jest na obcym terenie".
APEL: dajcie wreszcie Janusza Pinderę do mikrofonu !!
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 30-11-2011 13:55:55 
yakuzik Lebediev i umiejętności dobry żart, koleś walczył z 2 razy bardziej wypalonym RJJ niż Green który poskładał Amerykanina w półrundy i tylko nokaut uratował go od remisu, obsrany przez 10 rund nie zaryzykował nakautu na jednonogim Toney, Myślę, że on w ogóle ma jakieś poparcie tutaj ze względu na niby kontrowersyjną porażkę z Huckiem.
 Autor komentarza: rafpietrzyk
Data: 30-11-2011 13:57:46 
Rasminho! tylko zauważ jedną rzecz co do Hucka, owszem napierdala tymi cepami tylko po pierwsze Diablo jest mistrzem defensywy a po 2 Huck nawalając tymi cepami się za bardzo otwiera a dla DIabła to super sprawa bo Diablo nokautuje 1 ciosem więc wiesz ta walka mogła by się skończyć różnie.
 Autor komentarza: jako
Data: 30-11-2011 13:58:15 
DZIĘKI KRZYSIEK!!!
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 30-11-2011 13:59:01 
ogólnie Diablo bez szału co on pokazał , nie rozwija się w ogóle , nie wykorzystywał szans , słaba szybkość, pojedyncze cisy bez ponowienia, pasywny w klinczu z jednym wyjątkiem , bez pomysłu , rzemiosło ograniczone makabrycznie , , kondycja o.k ale na tle dziada co ledwo stał , wytrzymał psychicznie zobaczył że Green jest ledwie żywy i dojechał typa , brawo ale ta szybkość to na dobrych słabiutko.
 Autor komentarza: yakuzik
Data: 30-11-2011 13:59:14 
Sierak2012
to według ciebie kto jest numerem 1 w cruiser jak nie Lebediew? Akurat RJJ to już jest wypalony całkowicie od długich, długich lat, nie można porównywać jego walki z Greenem, który go totalnie zaskoczył i trafił kilkoma ciosami na początku do tej walki Rosjanina.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 30-11-2011 14:00:35 
Hook vs Lebiediew to hooynaia jak Palacios vs Włodar
 Autor komentarza: Rasminho
Data: 30-11-2011 14:00:39 
rafpietrzyk
nom,dlatego teraz czekam z niecierpliwieniem na walkę unifikacyjną Diablo :) ,oby tylko Wasyl nie wpadł na pomysł stoczenia pojedynku z RJJ lub Tarverem...unifikacji chcemy!
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 30-11-2011 14:02:37 
Diablo z Lebiedievem moglby zaliczyc swoja pierwsza porazke przez KO..Na Rosjanina jest potrzebny szybki technik a nie drewniak z dynamitem w lapie..Z Huckiem Diablo moglby sie pogubic ze wzgledu na ofensywny styl Marco..zreszta walka byla by w Niemczech i na punkty walek pewny..Walka z Cunnem lub Hernandezem na neutralnym gruncie to wedlug mnie dobra opcja dla Polaka..mysle jednak ze teraz Diablo zobaczymy z jakims nonamemem..
 Autor komentarza: DaroGie
Data: 30-11-2011 14:03:00 
Musze przyznac ze juz stracilem wiare w diablo, myslalem ze green bedzie klinczowal i dowiezie zwyciestwo na pkt do konca. Na szczescie sie pomylilem :) z puncherami jakim jest diablo trzeba byc uwaznym cala walke, bo w kazdej chwili moze sie ona skonczyc. Nie zmienia to faktu ze ciezko bedzie o jakakolwiek unifikacje, w kolejnej walce z kims z czolowki moze juz nie miec tyle szczescia. Nie mniej jednak Krzyskowi nalerza sie gratulacje za wygrana :)
 Autor komentarza: xxxczoxkxxx6000
Data: 30-11-2011 14:04:36 
Speler--DZIĘKUJE ZA POPARCIE. Speler:KOGO PROPONUJESZ DLA DIABLO
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 30-11-2011 14:04:42 
Wielką sztuką było by wygrać na pkt na obcym terenie :) KO lub TKO w przypadku Włodarczyka to było jedyne wyjście. Może to dlatego zadawał mniej ciosów ale za to wkładał w nie dużo siły.
 Autor komentarza: BBartek27
Data: 30-11-2011 14:05:14 
haha zabawny jest ten kto twierdzi że taka była taktyka:)
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 30-11-2011 14:05:29 
jak to powiedzial Hitler zwyciezcow sie nie sadzi.
BRAWO dla Krzysztofa,oby ta walka go troszke rozbujala w nastepnych walkach i dodala pewnosci siebie.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 30-11-2011 14:06:33 
yakuzik dla mnie czołowa 6 cruserów.

1.Huck - warunki fizyczne, sił ciosu, serce(idzie swoimi cepami na pełnej kurwie od początku)
2. Tarver - najlepsza technika w cruser, doświadczenie, niewygodny styl
3. Cunningham - bardzo dobra technika, skuteczny styl
4. Włodarczyk - typowy puncher, bardzo dobra obrona, młot w łapie
5. Hernandez - podobny do Włodara, młot w łapie a do tego szybkość rąk
6.Lebediev - potężny cios, niezła szczęka
 Autor komentarza: xxxczoxkxxx6000
Data: 30-11-2011 14:07:55 
BBartek27---CHYBA NIE MASZ NIC WSPÓLNEGO Z BOKSEM
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 30-11-2011 14:09:51 
Mysle ze walka z Antonio Tarverem w niedalekiej przyszlosci dobrze by sie sprzedala i kto wie moze Wlodar moglby zawalczyc i pokazac sie na tle Legendy..
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 30-11-2011 14:11:59 
Tarver móglby wyleczyc Krzyska z wielkiego boksu,,Lepiej niech walczy z Cunnem ..Cunna mozna uwalic przegrywajac na punkty
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-11-2011 14:12:17 
Autor komentarza: Sierak2012
Data: 30-11-2011 14:06:33
yakuzik dla mnie czołowa 6 cruserów.

1.Huck - warunki fizyczne, sił ciosu, serce(idzie swoimi cepami na pełnej kurwie od początku)
2. Tarver - najlepsza technika w cruser, doświadczenie, niewygodny styl
3. Cunningham - bardzo dobra technika, skuteczny styl
4. Włodarczyk - typowy puncher, bardzo dobra obrona, młot w łapie
5. Hernandez - podobny do Włodara, młot w łapie a do tego szybkość rąk
6.Lebediev - potężny cios, niezła szczęka

podpisuje sie pod tym , jako wiśienka na torcie dodałbym niewygodnie walczącego dla rywali Alofabiego i mamy w cruiser naprawde masę potencjalnie ciekawych wyrównanych pojedynków których wynik może przechylac sie to na jedną to na drugą stronę
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-11-2011 14:14:29 
też najbardziej z czołówki niechciałbym Tarvera bo to technicznie i typowo boksersko zupełnie inna liga nieosiągalana dla pozostałych cruiserów , ja bym chętnie zobaczyłz z Huckiem ale szanse na to raczej mizerne bo raczej go wujek S z niemiec na walkę nie pusci , a walczyc z nim u szwabów to tak jakby oddać pas przy podpisywaniu kontraktu
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 30-11-2011 14:15:44 
Przypomne niektorym ze wypalony juz Green ma prawie 39 lat,a ostatnia walke przegral przed czasem z Tarverem 43 lata.

Wiec nie rozumiem skad ta euforia.
 Autor komentarza: werus
Data: 30-11-2011 14:16:25 
Drażnią mnie Ci, którzy jeszcze źle oceniają Włodarczyka. Krzysztof to twardziel, może nie tańczy jak Ali, jednak ma uderzenie!!! Jakby był słaby to Green by go pokonał a tak piękna wygrana!!!
 Autor komentarza: endddrjyyy
Data: 30-11-2011 14:17:33 
brawo krzysiek
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 30-11-2011 14:17:58 
Najmniej chciałbym oglądać walkę Rudego z Rskim, dwoje puncherów walka byłaby nudna jak chuj wygrałby na punkty ten kto walczyłby u siebie
 Autor komentarza: Mats
Data: 30-11-2011 14:19:15 
Nie miałem w tej walce momentu zwątpienia. Wiedziałem, że Krzysiek w końcu trafi i tak się stało. Brawo Krzysiek.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 30-11-2011 14:19:42 
PanJanekTygrys może dlatego że Krzysiu pokazał że wrócił do żywych przypomne że ma za sobą próbę samobójczą i dwie fatalne walki, teraz mimo tego że przegrywal potrafił iść i położyć Greena a jeszcze para miesięcy temu prędzej by sie popłakał w ringu niż zrobił coś takiego
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 30-11-2011 14:22:01 
@werus - mnie zaś drażnią ci, którzy z patałacha robią mistrza. Włodarczyk dał kolejny raz fatalną walkę a znafcy piszą głupawe teksty typu "zwycięzców się nie sądzi"...

To co wyprawiał Włodarczyk w tej walce to kpina a nie boks.

Jeszcze większą kpiną jest pisanie, że Włoadarczyk ma uderzenie. Ten facet nie ma szans z czołówką cruiser i nie mydlmy ludziom oczu.
 Autor komentarza: sQrak
Data: 30-11-2011 14:22:29 
No to jeszcze jedna spora wyplata się szykuje. Albo w Niemczech albo w Rosji. Na miejscu Diablo wybrałbym opcję wschodnią bo jakos Lebiediew mnie nie przekonuje jako bokser i byłaby szansa powalczyć. Styl Diabla pasuje do walk wyjazdowych. Trudno mu walczyć u siebie i prowadzić walkę. Nie przepadam za nim jako człowiekiem (delikatnie powiedziane) ale kibicuję mu bo Polak i lubie slabych bokserów wykorzystujących na maksa swoje skromne umiejetności ;)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-11-2011 14:24:02 
PanieJankuTygrysie
mamy mistrz swiata WBC i z tego należy sie cieszyć , Diablo mimo ze bokserskim geniuszem nie bedzie nigdy , ciężką praca osiągnął więcej niż wsztscy mogli przypuszczać , ja mu gratuluje i tyle
 Autor komentarza: Kumil
Data: 30-11-2011 14:27:03 
Sierak2012 nie ma się co rozczulać nad nim.ocenia się kunszt bokserski a nie Zycie prywatne!więc albo pomyliłeś portale albo nie wiem...poza tym NIKT nie jedzie po Krzyśku po przegranej!!on dalej jest MISTRZEM(jak dla mnie niestety mocno nadmuchanym).
Werus jak by green był dobrym bokserem to pokonał by włodarczyka,a nie na odwrót.niestety to wypalony pupil tamtejszej publiczności który nie ma techniki.chłopaki na ligowych meczach amatorskich maja 10xlepsza
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 30-11-2011 14:27:20 
Nie grzeje mnie to... . Dostawał od kolesia past prime, na którego zwyczajnie milej się patrzyło. Nudny i prosty... Większość cepów pruła powietrze. W połowie walki sam zatańczył po całym ringu i do końca rundy zbierał bez odpowiedzi. Na koniec weszły mu dwa jebnięcia i tyle.
Chce go zobaczyć z Masternakiem. Ale On się boi tej walki prawdopodobnie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 30-11-2011 14:29:06 
"Ten facet nie ma szans z czołówką cruiser i nie mydlmy ludziom oczu. "
Nie moge sie zgodzic..Ja nie jestem fanem Diablo ale Twe stwierdzenie jest mocno na wyrost i nieprawdziwe..
Przypominam ze Diablo wygral z Cunnem, wygral i zremisowal z Frago a teraz upolowal Greena..to chyba czolowka cruser czy nie??..
Badzmy sprawiedliwi w ocenach..Diablo nie jest bokserem finezyjnym ani wybitnym ale jak najbardziej z czolowka moze walczyc i moze wygrywac..Dynamit w lapie tez ma..
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-11-2011 14:32:36 
Autor komentarza: MatMaister90
Data: 30-11-2011 14:27:20
Nie grzeje mnie to... . Dostawał od kolesia past prime, na którego zwyczajnie milej się patrzyło. Nudny i prosty... Większość cepów pruła powietrze. W połowie walki sam zatańczył po całym ringu i do końca rundy zbierał bez odpowiedzi. Na koniec weszły mu dwa jebnięcia i tyle.
Chce go zobaczyć z Masternakiem. Ale On się boi tej walki prawdopodobnie.

cały twój post jest na tak tragicznie żałosnym pozimie że zastanawiam sie co musi człowiekiem kierować zeby takie brednie pisać
żeby nie było Masternakowi kibicuje jak każdemu innemu Polakowi który szanuje kibiców tyle ze mateusz miał szanse we wrzesniu wypłynąć na szerokie wody , wtedy odpowiedział nie dlatego teraz wszelkie zale ze misztr swiata nie chce z nim walczyc mozna sobie w buty włozyc
niech Master walczy wygra 1-2 pojedynek z zawodnikami ze swiatowej czołowki wtedy moze ustawic sie w kolejce po pas ,
 Autor komentarza: Kumil
Data: 30-11-2011 14:34:27 
MatMaister90 z Masterem nie wyjdzie bo za dużo straci!(dopóki niemcy nie zaczną dobrze płacić)walki wg mnie by nie wygrał więc po co ryzykować skoro Mateusz jest za nim w rankingach.
Lukaszenk-Fragomeni to jakakolwiek czołówka??Green też?z Uss wygrał po kontrowesyjnym werdykcie i to 1 walke.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 30-11-2011 14:36:05 
Dynamit w łapie? Green sam by sie przewrócił za pare minut. Tarver go zdeklasowal, Diablo bez pomysłu do przodu i nic. Wcześniej te cepy leciały w powietrze, były bardzo wolne, dopiero jak Green padł na amen kondycyjnie to go trafił. Rewanż z Palaciosem?
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 30-11-2011 14:40:22 
Kumil
Fragomeni to byla czolowka cruser..USS uwazam za najlpeszego crusera ostatnich lat,teraz moze juz past prime ale nie z walk z Wlodarczykiem..
MrAdam
Diablo znokautowal Abdula co nie udalo sie nawet Haye..jak sadzisz o czym to swiadczy??..a slabym ciosie??
Daleki jest od bronienia Krzyska bo nie przepadam za niam jak i za jego boksem ale dzis odniosl sukces i poprostu nie umniejszajmy mu go..to tyle..
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 30-11-2011 14:46:15 
@lukaszenko

Z Cunnem Diablo dziś nie ma szans. A Frago i Green to czołówka tylko na boxrecu.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-11-2011 14:49:54 
tak tak UrbaHorn , gdyby Master wygrałby z greenem to byś inaczej pisał , eh szkoda słów
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 30-11-2011 15:04:46 
UrbanHorn
A to dlaczego DZIS Diablo z Cunnem nie ma szans??..
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 30-11-2011 15:18:11 
Gratulacje Krzysiu, dzięki za emocje :)
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 30-11-2011 15:18:48 
bo jest cienki - ja zaś nie należę do tych, co pieją nad KO na Greenie.

JA oglądałem CAŁĄ walkę i widzałem CAŁEGO Włodarczyka. Trzeba umieć widzieć rzeczywistośc taka jaką jest, a nie kontekstowo oceniać jej strzępy.

Najlepszym odbiciem umiejetności Włodarczyka sa komentarze na żywo, które towarzyszyły walce. One mówią najlepiej co Djablo Djaablo Djaaablo potrafi.
 Autor komentarza: LegionistaL3
Data: 30-11-2011 15:20:29 
fakt faktem gdyby Greenowi starczyło kondycji Diabeł przegrał by na PKT może ze 2,3 rundy były dla Krzyska nie wiecej...
 Autor komentarza: 1et
Data: 30-11-2011 15:23:46 
UrbanHorn - Cunn by przeważał na punkty dopóki by Krzychu nie trafił. Wtedy Steve ma dechy jak w prawie każdej ostatniej walce. On już ma szklaną szczeke. Technika to nie wszystko. Dzisiaj Diablo by połozył Cunna.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 30-11-2011 15:29:08 
"bo jest cienki - ja zaś nie należę do tych, co pieją nad KO na Greenie."
No to faktycznie argumentacja godna znafcy...
Ja tez widzialem cala walke..ja tez nie jestem zachwycony postawa Wlodarczyka..chyba kazdy wie jak walczy Diablo i czego sie mozna po nim spodziewac..Jonesem to on nie byl nie jest i nie bedzie..chodzi jedynie o to aby docenic to ze nie spanikowal, i ze pomimo iz walka sie nie ukladala to walczyl do konca co przynioslo efekty..to cecha mistrzowska..grac do konca..
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 30-11-2011 15:40:52 
Mistrz swiata powinien z takimi zawodnikami jak Green pewnie wygrywac,a tu szczesliwie wygral,bo Greenowi zabraklo kondycji(to zrozumiale,prawie 39lat),a z Palaciosem przegral i juz dawno nie powinien byc mistrzem.
Dlatego dziwi mnie dlaczego niektorzy tak go wychwalaja.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 30-11-2011 15:46:04 
To niebyl lucky punch aby mowic o szczesciu..w boksie byc lepszym to nie tylko zadawac wiecej ciosow ale byc lepszym kondycyjnie, psychicznie..
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 30-11-2011 16:08:59 
Autor komentarza: Kumil Data: 30-11-2011 14:27:03
"Sierak2012 nie ma się co rozczulać nad nim.ocenia się kunszt bokserski a nie Zycie prywatne!więc albo pomyliłeś portale albo nie wiem..."

Tylko że na dyspozycje w ringu składają się X czynników i jednym z najważniejszych jest psychika
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 30-11-2011 16:14:28 
lukaszenko - prezentujesz selektywne myślenie... Powiedz w takim razie dlaczego Palacios przegrał z Włodarczykiem? Przecież był lepszy!
 Autor komentarza: abuQ16
Data: 30-11-2011 16:19:48 
Mimo iż Rudego nie lubię i przewidywałem że przegra na punkty, ciesze się że pas zostaje w Polsce i liczę że to będzie jakiś przełom w karierze Włodarczyka, może nawet do polubimy :)
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 30-11-2011 16:21:22 
http://static.boxrec.com/wiki/thumb/2/2f/Fight-1623561-score.jpeg/800px-Fight-1623561-score.jpeg
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 30-11-2011 16:28:50 
UrbanHorn
Przegral bo :
Wlodarczyk mial depresje
Wlodarczyk byl mistrzem
Wlodarczyk mial za soba sedziow
Wlodarczykowi styl Portorykanczyka nie lezy
Oczywiscie zadne tlumaczenie bo Diablo dzis nie powinien dzierzyc pasa ale niestety taki jest boks..Dlaczego Huck wygral z Lebiedievem??..
Podkreslam raz jeszcze ze nbie uwazam Wlodara za jakiegos klasowego boksera ale dzis odniosl w moim odczuciu sukces..Wygral na obcym terenie , przeciwko niezlemu bokserowi w efektowny sposob..Owszem mozemy gdybac co by bylo gdyby Greenowi udalo sie dobiec do mety..mozemy ale sie nie udalo!!..nie udalo sie bo byl gorzej przygotowany kondycyjnie bo slabiej rozplanowal sily,nie potrafil takze w kryzysie przelamac sie i jednak dowiezc victorie do konca..i tu byl lepszy Polak..szacunek dla krzyska za to ze walczyl do samego konca i ze mimo widma porazki ogarnal sie i wykorzystal moment abyzniszczyc Greena..
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 30-11-2011 17:46:30 
Ile Diablo zadał ciosów pomijając tych kilka, które ledwo dyszącego Greena dopadły ?

Włodarczyk ma blokadę, boi sie uderzać, jest wolny i w ogóle. To, że trafił dziadka z krowotokiem nosa, który co chwila wyrzucał ochraniacz jest sukcesem, tylko na jaką miarę ?
 Autor komentarza: karko
Data: 30-11-2011 17:51:03 
Na moje walka bardzo fajna. Szału nie było , ale nie rozumiem np. wypowiedzi UrbanHorn ;



bo jest cienki - ja zaś nie należę do tych, co pieją nad KO na Greenie.

JA oglądałem CAŁĄ walkę i widzałem CAŁEGO Włodarczyka. Trzeba umieć widzieć rzeczywistośc taka jaką jest, a nie kontekstowo oceniać jej strzępy.


Ja też oglądałem CAŁĄ walkę. KO jak nabardziej klasyczne , piękne , Obrona szczelna , siła ciosu fenomenalna. a może się myle? może był cienki , KO lamerskie, dziurawa garda i słabe uderzenia? Jeśli w boksie wszystko zmienić może jedno uderzenie , Krzysiek jest właśnie tego przykładem. Brzydze się kur... tą typową AntyPolskością, jakimś takim wewnętrznym rasizmem , i zazdrością. Nie ma szans z Cunnem? Bo ty tak piszesz? Jesteś przykładem typowego , sorry że tak napiszę , Dupka , polaczka- wieśniaczka. Różnica między toba , a kibicami ze stadionów, z tych na lotnisku jest taka , ze oni Kochają sport , wpierają swego mimo porażki , są z kimś na dobre i na złe, szanują co mają . Nie musze ci pokazywac innych krajów , by pokazać jak potrafią być solidarni kibice, ze swoim rodakiem. Wracasz z pracy , siadasz przed komputer i piszesz . taki dupek z za monitora. Zamiast pogratulować , pojechać , a niech kur.. ma.
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 30-11-2011 18:17:33 
Wskazywanie na fakt, że Diablo nie zadaje ciosów i w dużej mierze jest pompowanym mistrzem (antyteza Adamka, który zdobywa pasy na emigracji w ciężkich walkach, w których pokazuje spectrum możliwości) to nie antypolskość to szacunek do boksu. Proponuje mniej emocji.
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 30-11-2011 21:54:34 
Huck Włodarczyka tak sztywnego ,bez balansu i dowagi ZABIJE. Lebiedev zabije,wymaże nazwisko w USC. Nie życzmy Kłodarczykowi takich pojedynków.
Walczył słabo co było widać po tym jak Łapin go objechał w przerwie, 0 balansu,wolny jak ketchup Heinz, brak wyczucia dystansu. Punch jest ale uważam że trochę Green pomógł bo źle rozłożył siły ityle
 Autor komentarza: thegreates
Data: 30-11-2011 22:18:21 
diablo wspaniałe obrony brak ataku za dużo czeka wiem że stać go na więcej jeśli by zaatakował skończył by go do 6 rundy niepotrzebnie dał sobie narzucić jego styl ale wyszło fenomenalnie !!!!!!! warto było na Krzysia postawić :D
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.