ALVAREZ: DLA FLOYDA ZEJDĘ DO 150 FUNTÓW

Saul Alvarez (39-0-1, 29 KO) zapewnia, że jest gotowy do wielu poświęceń, by zachęcić Floyda Mayweathera Juniora (42-0, 26 KO) do stoczenia walki w maju przyszłego roku. 'Canelo' jest mistrzem WBC w wadze junior średniej, a 'Money' posiada tytuł tej samej federacji w dywizji półśredniej. 21-letni Meksykanin proponuje umowny limit 150 funtów.

- Walka z Mayweatherem jest tym, czego chcę. Czuję się teraz bardziej dojrzały, mogę dla niego zejść do 150 funtów. De La Hoya zapewnił mnie, że to załatwi. Ludzie chcą zobaczyć mnie z Mayweatherem - uważa Alvarez.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: glaude
Data: 29-11-2011 13:48:30 
To jest chyba odpowiedź GBP na zarzut Aruma, że on nie będzie organizował walki Manny vs Floyd, jeśli tego drugiego reprezentują w negocjacjach ludzie z GBP. Szykuje się widać gówno warta wojna medialna między Top Rank i GBP. Szkoda, ze kosztem pięściarzy, kibiców i samej dyscypliny.

Rudy jest młody, kazali mu coś takiego powiedzieć i wypaplał prasie. Żeby tylko tego nie żałował, bo Piękniś go w ewentualnym starciu zdeklasuje. Już Lemieux do tej pory nie może się otrząsnąć po porażce z Rubio i ma nauczkę całe życie. A Canelo przecież wyzywa nr 1 P4P!!!
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 29-11-2011 14:10:38 
I co z tego ,że będzie ważył 150 funtów , jak w dniu walki będzie to 160-170
 Autor komentarza: JanSzczydomiski
Data: 29-11-2011 15:53:25 
1.precz z umownymi limitami
2.ważenie w dniu walki
3.ograniczenie liczby (niższych)kategorii wagowych
 Autor komentarza: mencel
Data: 29-11-2011 16:00:51 
Jeśli mają być te limity to ważenie w dniu walki i problem z głowy
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 29-11-2011 16:25:03 
Ortiz ważył 164 funty w dniu walki a nic mu to nie dało.
 Autor komentarza: Deter
Data: 29-11-2011 16:48:46 
Jan
Popieram.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 29-11-2011 17:10:51 
Jan

Przeciez to byloby samobojstwo - walki odwodnionych, oslabionych bokserow. Wazenie jest dzien wczesniej po to bo bokser musi miec czas na regeneracje.

Powinny byc dwa wazenia - takie jak jest teraz na dzien przed walka oraz w dniu walki z limitem np. +10 pounds.

Sztucznych limitow natomiast w ogole nie powinno byc a w walkach o mistrzostwo w szczegolnosci bo to jest jak kradziez a kategorii i tak jest juz za duzo.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 29-11-2011 17:16:15 
Floyd niech walczy z PacManem po wygranej nad nim moze sobie ryzykowac z goscmi ktorzy beda o 20 funtow ciezsi od niego. A przeciez Alvarez w dniu walki jest ciezszy od Martineza.
 Autor komentarza: JeamBeam
Data: 29-11-2011 17:34:29 
Pionki na szachownicy popychane przez wielkiego Boba.

bobi mysli sobie: Zacznijmy juz dzisiaj kampanie w kierunku Floyda, cel jest jeden: zarobic jak najwiecej kasy.

Tylko nie lepiej poczekac troche? Floyd sie zestarzeje, a nuz go jakims cudem pokonasz, a kasa bedzie wieksza i będzie sie zgadzac.
 Autor komentarza: Deter
Data: 29-11-2011 17:49:41 
HILTI
Odwodniony bokser to głupi bokser. Nad głupcami nie należy się litować. Bokserzy powinni walczyć w takich kategoriach, jakie są w ich zasięgu fizjologicznego optimum.

Po drugie. Zawsze będą tacy, którzy będą chcieli zarobić walcząc w "nieswoich" kategoriach. Tego się nie da uniknąć. Można jednak wprowadzić ważenie w dniu walki - to byłoby najbardziej pożądane. Przecież limity kategorii są limitami, które określają warunki WALKI, a nie warunki w przededniu walki. Wracają do meritum. Im mniej kategorii wagowych, tym mniej bokserów, którzy będą kombinować.

Bokser musi mieć czas na regenerację po ważeniu? Z całym szacunkiem - to głupia teza. Ważenie dzień przed walką niszczy ten sport.
 Autor komentarza: JanSzczydomiski
Data: 29-11-2011 18:02:12 
HILTI
..."Sztucznych limitow natomiast w ogole nie powinno byc a w walkach o mistrzostwo w szczegolnosci bo to jest jak kradziez"...

nikt nikomu nie broni umówić się i powalczyć ze sobą w dowolnej wadze, ale jak słusznie zauważyłeś nie w walkach o pasy mistrzowskie!
Natomiast odwadnianie się, to jest już naginanie wagi, dla konkretnej walki, a więc problem boksera, czy będzie osłabiony czy też nie ;)

Kategorie wagowe wymyślono po to, by dać szansę mniejszym, lżejszym, a więc siłą rzeczy słabszym fizycznie bokserom, a nie cwaniakom w stylu SG Martineza, czy innych, ale to tylko moje skromne zdanie ;)
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 29-11-2011 21:42:12 
Ja bym go chcial zobaczyc z Chavezem czy jeszcze lepiej z Martinezem, w dniu walki beda wazyc podobnie. Twarz Canelo w dniu walki jak i on caly wygladala na spuchnieta. Czemu on chce jak w/w Martinez walczyc z facetem ktory naturalnie wazy okolo 145-150lbs nie zas z Golovkinem, skoro Chavez jest za duzy. Zgadzam sie z powyzszymi postami, waga przed sama walka i brak tolerancji na jakies umowne limity, one sa juz dawno okreslone i nalezy sie ich trzymac. Oscarek chroni to swoja zlota kure, daje albo no name albo wystrzelanych emerytow. Tak naprawde to Alvarez nie walczyl z nikim z obecnej czolowki wagi, z nikim!! Mysle ze Jonak dalby mu ciekawa walke, Trout, Angulo, Kirkland i kilku inncy tez, Niech w koncu walczy z kims z czolowki nie z jakims Gomezem, Hattonem, Cintronem itp, parodia.
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 29-11-2011 22:01:10 
ta hilti może jeszcze ważenia w czasie między rundami ???
Jak byś żyl w krainie Absurdu.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 30-11-2011 00:34:45 
chcesz byc dowcipny a stajesz sie smutny, co wielkiego w tym jesli wazenie odbywaloby sie na dwie godziny, czy tez jedna przed walka. Musieliby w tym uczestniczyc obaj rywale wiec gdzie problem? Dla mnie to jest proste albo jestes w wadze 154 albo w 168, co to za idiotyzm ze w dniu wagi wazy ktos 154 zas w dniu walki 170 lbs, jak ty myslisz ze to jest ok to gratuluje.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 30-11-2011 02:02:52 
Deter

Tak jako teoretyk pisac mozesz ale w praktyce tak to wyglada wiekszosc bokserow zbija w dniu wazenia i w dniu walki kazdy z nich jest ciezszy o 2-3kg, duza czesc o 5kg i sa tacy wlasnie jak Alvarez i Martinez ktorzy waza jeszcze wiecej niz te 5kg.

Problem polega na tym aby wyeliminowac tych ostatnich ktorzy oszukuja i naginaja limity i dlatego powinien byc limit w dniu wazenia np. +10punds lub mniej.

W teorii ladnie to co piszesz wyglada ale w praktyce jest niemal utopijne.

PWncwjssprf

Jak nie masz pojecia to zostaw swoje laickie komentarze dla kolegow z osiedla.

Wazenie w dniu walki to zaden problem tym bardziej ze juz ONE SIE ODBYWA i dlatego wiemy ile zawodnik wazy w dniu walki zawsze pokazuje to HBO w duzych walkach. Chodzi o to aby te wazenie nie bylo tylko ciekawostka a limitem a za przekroczenie brak walki.

Problem jest tez taki ze na 1 dzien przed walka mozna ja odwolac ale co zrobic gdy sa juz kibice na trybunach?

Pisac jest latwo ale co innego jest wprowadzic te wszystkie piekne idee w zycie.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 30-11-2011 02:08:25 
Rozumiem o co tobie chodzi ale musisz patrzec rowniez ze strony praktycznej, organizacyjnej oraz nawet biznesowej. Chcemy aby tego biznesu bylo jak najmniej ale niestety sport to rowniez biznes.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 30-11-2011 02:32:20 
HILTI:

"Problem jest tez taki ze na 1 dzien przed walka mozna ja odwolac ale co zrobic gdy sa juz kibice na trybunach?"

Dzień przed walką też trudno ją odwołać, bo jest już w programie telewizyjnym - umowy z reklamodawcami i tym podobne sprawy.

Prawda jest taka, że ważenie powinno się odbywać na 10 minut przed walką - i powinien to bydź już element samego widowiska. Za każdy procent nadwagi powinna bydź kara pieniężna oraz kara punktowa. Mamy przykładowo walkę w limicie 140 funtów, a ktoś wnosi 144,2. Zaczyna więc walkę ze stratą 3 punktów, czyli de facto trzech rund. Co więcej, kara finansowa powinna przechodzić na rywala - ktoś mógłby bowiem stwierdzić, że i tak idzie na nokaut, więc punkty ma w dupie; powiedźmy 10% gaży za każdy procent przekroczonej wagi. Oczywiście, powinien bydź jakiś górny limit jej przekroczenia - na przykład 5%. Po jego osiągnięciu walka mogłaby się odbyć tylko za zgodą rywala, a w razie jego porażki - nie byłaby wpisywana do rekordów obu bokserów.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 30-11-2011 02:39:37 
Ma to sens co piszesz, ale uwazasz ze jakas federacja/stacja wprowadzi takie cos? Takie szczegoly jak podales to juz klauzury kontraktowe miedzy zawodnikami federacje nie maja tak restrykcyjnych przepisow.

Dlatego ja zaproponowalem cos realnego co da sie wporawdzic w praktyce.

"Powinny byc dwa wazenia - takie jak jest teraz na dzien przed walka oraz w dniu walki z limitem np. +10 pounds." lub innym limitem jezeli ten jest za duzy lub sensowniej procentowo bo dla junior ciezkiego 1kg to co innego niz dla lekkiego.

Takie cos juz federacje moga wprowadzic.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.