GOŁOTA ROZPOCZĄŁ SPARINGI

Andrzej Gołota (41-8-1, 33 KO) zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami nie może doczekać się powrotu na ring. Czterokrotny pretendent do mistrzostwa świata w wadze ciężkiej rozpoczął sparingi i najprawdopodobniej na początku grudnia ponownie wejdzie między liny.

- Z walki pod koniec listopada nic nie wyjdzie. Nie chcę zapewniać, ale wiele wskazuje, że zaboksuję początkiem grudnia – przyznał w rozmowie z Dziennikiem Polskim "Andrew".

Gołota nie zamierza zawiesić rękawic na kołku, ponieważ chce pomścić porażkę sprzed ponad dwóch lat z Tomaszem Adamkiem. Dokładna data oraz przeciwnik najpopularniejszego polskiego boksera nie są jeszcze znane.

- Jestem dopiero na początku sparingów. Poza tym, wie pan, w moim wieku ciężko coś precyzyjnie powiedzieć – dodał mieszkający w Chicago Gołota.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 25-11-2011 21:10:21 
i stało się...
 Autor komentarza: esox
Data: 25-11-2011 21:11:33 
Andrzej wrzuć na luz i jedź na ryby.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 25-11-2011 21:13:19 
W twoim wieku ożna ale w twoim stanie precyzyjnie powiedzieć jest ciężko i będzie jeszcze ciężej , wyskocz se jeszcze raz do Adamka a potem do Pereza...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-11-2011 21:15:04 
To mamy już pewny powrót sam nie wiek który już zresztą...
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 25-11-2011 21:16:24 
ale z drugiej strony Arum do mistrzostwa Swiata by go dopchał , paru takich napompowanych waciaków i czemu nie , Rachman jest nr.1 wba
 Autor komentarza: milan1899
Data: 25-11-2011 21:18:06 
Wiem ze to na dzisiaj słabo wyglada ale marzenie mam jedno , ten chciwy , wyrachowany Goral na dechach , czy to możliwe to już inna bajka ale pomarzyć można :)
 Autor komentarza: michal131131
Data: 25-11-2011 21:18:33 
Macie tutaj linki do dzisiejszych gal :
1.Motherwell-Crolla vs Limond
linki:
-http://livetv.ru/pl/eventinfo/97027_anthony_crolla_willie_limond/
-http://www.firstrowsports.tv/watch/94325/1/watch-anthony-crolla-vs-willie-limond.html
-http://www.boxingguru.eu/gurutv1.html

2.Londyn-Murphy vs Owen
linki:
-http://livetv.ru/pl/eventinfo/96245_ben_murphy_tony_owen/
-http://www.firstrowsports.tv/watch/94281/1/watch-boxing:-owen-vs-murphy-.html
-http://mypremium.tv/stream/?id=1454&1318021101

3.Fegatilli vs Chakhim
linki:
-http://www.lshunter.tv/other-live-streaming-video.html
-http://livetv.ru/pl/eventinfo/97028_ermanno_fegatilli_karim_chakim/
-http://www.sportlemon.tv/v-2/12/136/v-333619.html

4.Buenos Aires(godzina 2 w nocy)Cuellar vs Esperanza
-http://livetv.ru/pl/eventinfo/96999_tyc_sports_fight_night/

Godziny rozpoczęcia gal prawdopodobnie od 20 lub 21
 Autor komentarza: Faraon
Data: 25-11-2011 21:20:50 
Naprade życze mu wygranej!
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-11-2011 21:22:19 
milan1899
Mamy podobne marzenia
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 25-11-2011 21:23:08 
Chciwy wyrachowany Góral ??? Karpiel Bułecka?
 Autor komentarza: eurovisionfan
Data: 25-11-2011 21:23:49 
milan1899 i WARIATKRK

Łączmy się w tym pięknym marzeniu a może się ziści . Oby...
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 25-11-2011 21:24:29 
Gołota będę za tobą całym sercem i duszą, ale nie chce się napalać, gdyż nie wiem na ile cię aktualnie stać. Tak naprawdę każdy chce abyś dopiął swego... wiesz zdobył ten cholerny pas... był jak Foreman... Holy... Frazier... jednak to już nie tylko o pas chodzi, a o to czy możesz jeszcze boksować. Psychika z wiekiem przyszła, jeśli faktycznie ''ciężkie treningi'' wyrobiły formę możemy spodziewać się ciekawej walki.

Jeśli powrót do boksu proponowałbym walki z Holy by wyrobić markę i lepszą formą ich rozwalić. Taki Holy mógłby mieć problemy z Andrzejem.

Jeśli zaś ma to być przedsmak ostatniej walki... proponuje ją w kraju gdzie to wszystko się zaczęło... w Polsce :)
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 25-11-2011 21:27:43 
co sądzicie o walce Gołoty z innymi polakami??
Morze mistrz mma powróci na ostatnią walkę ?
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 25-11-2011 21:32:19 
no i jest legendarny bokser, a nie załgana waciana menda.
Aż wstyd że rok temu podniecałem sie Wadamkiem, a smiałem z tego swietnego piesciarza. :((( jaki byłem glupi!!!!!!!aaaa
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 25-11-2011 21:32:44 
Adamek-tko
Wach-k.o
Wawrzyk ? Jednogłośnie na punkty ?
Sosna ( w tej chwili) Wygrana Gołoty
Szpilka - wygrana Gołoty
najman ???

Walki Andrew w polsce wywołały by więcej zainteresowania niż Diabolo, czy reszty 12rund razem wziętych a walka z Wachem ojojoj...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 25-11-2011 21:34:22 
Ernesto nie wydaje mi się żeby Andrzej wracał po pas bo pasy maja Bracia a pokonanie Vita lub Włada na dziś to fantastyka , Andrzej wraca żeby najebac Górala taka jest prawda , siedzę właśnie ze szwagrem na piwku oglądając gale w Londynie i decyzja zapadła szybka jak będzie rewanż na pewno jedziemy i całym srcem będziemy kibicować Andrew
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 25-11-2011 21:34:57 
Gołota to prosty chłop i zjawisko socjologiczne. Zawsze będzie pewną ciekawostką i atrakcją dla ludu . Ale będąc jeszcze w przyzwoitej formie nie wykorzystał 3 szans na pas w okresie słabszej HW niż obecnie. Ale w przypadku rewanżu z Adamkiem byłbym za Gołotą.
 Autor komentarza: piotrjaworski77
Data: 25-11-2011 21:37:09 
A ja chce walki Golego z Adamkiem oraz Arreoli z Adamkiem - oni wszyscy mysla ze" chciwy Adamek " jest takim Dyzmą HW. I sie Kur..a oszukaja - to ze przegral z Vitem to jeszcze o niczym nie swiadczy - zalezy wszystko jak sie podniesie - a znajac jego psychike to mysle ze da rade . I znowu haterzy beda mowic ze Arreola to spaslak bez techniki a Goly to emeryt. "jeszcze sie taki nie urodzil co by wszystkim dogodzil" :D
 Autor komentarza: tolek78
Data: 25-11-2011 21:37:22 
kiedyś już to napisałem ale powtórze przed walką Adamka i Gołoty chciałem (mimo że lubię Adamka}żeby przegrał z Andrzejem gdyż uważałem że nie nadaje się do wagi ciężkiej po kilku walkach Tomka tylko się w tym utwierdziłem i wiem że to jest raczej mało realne ale nadal chcę aby Gołota (jak już tak usilnie tego chce)aby wygrał z Tomkiem i skończyła by się ta cała szopka Górala z wagą ciężką
 Autor komentarza: mariuszcycu93
Data: 25-11-2011 21:47:18 
Jak dojdzie do walki Andrzeja z Tomkiem to jedziemy z kumplami i z całego serca kibicujemy Adamkowi. Piszecie, że Adamek jest chciwy, to powiedźcie po co wraca Gołota? Bo lubi boksować? Przecież zawsze mówił, ze traktuje to jako zawód a nie pasję. Zresztą do tej walki nie dojdzie, a jak dojdzie to szkoda Andrzeja bo to ikona
 Autor komentarza: Trochim
Data: 25-11-2011 21:48:39 
piotrjaworski77
zgadzam się z Tobą w 100%
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-11-2011 21:49:56 
Greenpoint i Milwakee chleją z radości
Andrzej Gołota Andrzej Gołota Andrzej Gołota Andrzej gołota !!!
 Autor komentarza: mariuszcycu93
Data: 25-11-2011 21:50:07 
I powiem wam, że długi już czytam tą stronę chociaż zarejestrowałem się nie dawno. Naprawdę teraz jest w komentarzach kumulacja idiotów. Połowa pisze, źle o Adamku druga o Gołocie. Na innych stronach idioci tego typu są banowani a tu się rozgoscili i tak pierdolątrzy po trzy
 Autor komentarza: Trochim
Data: 25-11-2011 21:53:02 
mariuszcycu93
100% true!
 Autor komentarza: milan1899
Data: 25-11-2011 21:54:57 
Cycu93 oczywiście ze Gilota rownież walczył dla pieniędzy ale w tej konkretnej walce kasa na pewno nie będzie najważniejsza , tak to już jest ze jak pokona cię większy , silniejszy bokser to porażka boli oczywiście ale można się z nią pogodzić , jeśli jednak dostajesz baty od przeciwnika bez ciosu którym chwile wcześniej zaniósł ta ring to takie coś w człowieku , bokserze szczególnie siedzi , stad wziął się ten powrót Goloty
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-11-2011 21:58:11 
Krzysiek34

"Ale będąc jeszcze w przyzwoitej formie nie wykorzystał 3 szans na pas w okresie słabszej HW niż obecnie".

Dobry żart - gratuluję :)
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 25-11-2011 21:58:33 
dochodzę do wniosków, że Adamek jednak przez własną głupotę nie podjal walki z Kliczko. Mógł wcześniej postarać się o pojedynek z Povietkinem lub Solisem by sprawdzić się z prawdziwym i niezłym technicznie pięściarzem wagi ciężkiej. Nie zrobił tego i od razu rzucił się na głęboką wodę( wielkiego drewniaka z silnym ciosem), co było dla niego ogromnym szokiem. Adamek naprawdę miał duże szanse i ciezko wytlumaczyc dlaczego z niej nie skorzystal.
 Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 25-11-2011 22:01:49 
Andrew nic z tego nie wyjdzie prócz wypchanie portfela. Adamek jest zbyt młody i cwany żeby przegrał z tobą w tym wieku co masz.
 Autor komentarza: wielebny
Data: 25-11-2011 22:01:54 
bo Adamek mordowwal sie juz z Arreolą,bal sie ryzykowac wiec walczyl z emerytami zeby potem dostac walke z kliczko o pas a przede wszystkim wielka kase,juz wiesz?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 25-11-2011 22:03:13 
Jajunio nie prowokuj , Adamek nie wyszedł do haye czy solisa czy heleniysa bo każda z tych walk przekreslilaby sprytny plan rozalskuego , piszesz ze gdyby miał inna taktykę miałby szanse z Vitem , niezłe :) dawaj dalej humor jest na orgu potrzebny
 Autor komentarza: Trochim
Data: 25-11-2011 22:03:32 
powrot to sie wzial z tad ze Andrzej doskonale sobie zdaje sprawe ze prze je bal swoja kariere i teraz to sa tylko marne wysilki zeby sobie na stare lata sen polepszyc. nie zrozumie tego ten co nie walczyl i nie przegrywal przez wlasna glupote.
 Autor komentarza: joker69
Data: 25-11-2011 22:08:10 
rewanż z Adamkiem to mi się podoba, a jak...
 Autor komentarza: pyra90
Data: 25-11-2011 22:10:17 
Tak naprawdę to Gołota jest niepokonany :
- Z Austinem i Lewisem to kontuzję
- z Ruizem i Byrdem go oszukali
- Z Bowem,Grantem,Tysonem i Adamkiem to jak by chciał to by wygrał ale mu się nie chciało
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 25-11-2011 22:10:39 
Deter
Jeżeli uważasz że Byrd , Ruiz i Brewster to lepsi mistrzowie niż obecnie to gratuluję dobrego humoru)))) To był najsłabszy okres HW w całej chyba historii .
 Autor komentarza: saimon
Data: 25-11-2011 22:12:08 
milan1899 - chciałbyś Górala na deskach z Gołym? Niedoczekanie, zanim ten powolny psychoparowóz ruszy juz będzie lezał na ringu, o ile nie ucieknie, albo nie sfauluje
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 25-11-2011 22:12:34 
pyra90
Hahaha Cała kwintesencja naszego Andrew !!! Pozdro
 Autor komentarza: pyra90
Data: 25-11-2011 22:12:40 
A z Brewsterem, to nie był Gołota tylko jego sobowtór.
 Autor komentarza: andrew27
Data: 25-11-2011 22:15:08 
MÓWCIE CO CHCECIE I PISZCIE CO CHCECIE... MACIE WSZYSCY RACJE..ALE
AMBICJE GDZIEŚ ZOSTAJĄ.
ENDRIU JEST WYCZERPANY A TOMEK PO WALCE Z WITKIEM NIE???
NIE WIADOMO JAK SIĘ ZACHOWA TOMEK TERAZ W WALCE Z RYWALEM -B-
CZY ENDRIU BĘDZIE RYWALEM-B-WYDAJE SIĘ ŻE TAK,ALE CO BĘDZIE JEŚLI ENDRIU PRZYGOTUJE SIĘ JAK DO WALKI Z MOLLO?-JEŚLI TAK SIĘ STANIE???
PYTANIE ZOSTAJE-MYŚLĘ ŻE NIECH PAN JAN PINDERA TO PRZECZYTA.
 Autor komentarza: mariuszcycu93
Data: 25-11-2011 22:19:50 
Autor komentarza: andrew27
Oczywiście twój nick świadczy o obiektywizmie, ale to nic. Jeśli Gołota się tak przygotuje jak do walki z Mollo(przeceiż do TOmka trenował 2 razy ciężej niz zawsze, jego małżonka tak twierdziła) to może uda mu się wytrzymać 3 rundy. Nie ma Gołota argumentów na Adamka, jest wolny jakeigoś jebnięcia z kosmosu też nigdy nie miał a teraz tym bardziej.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 25-11-2011 22:20:50 
Pyra drwisz z najlepszego polskiego zawodowego HW w historii opanuj się póki czas , saimon Adamek jest w HW zdemadkiwany , taktyka na Niego jest mega prosta , ciągły napor bo ciosem Goral krzywdy zrobić nie może to chyba przyznasz , oczywiście ze Golota wcpotencjalnym rewanżu będzie miał mega ciezko ale dechy Górala to nie żadne nierealne bajki tylko jeden z wielu potencjalnych scenariuszy
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 25-11-2011 22:21:07 
życzę Andrzejowi wygranej.
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-11-2011 22:21:26 
krzysiek34
Czytaj ze zrozumieniem. Zarówno moje... jak i swoje posty. Napisałeś, że HW była słabsza, a nie mistrzowie byli słabsi.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 25-11-2011 22:27:16 
milan1899
Masz racje trochę przesadziłem ale fakt faktem ze z Bowem ,Grantem i Tysonem przegrywał tak naprawde sam ze sobą a z Byrdem i Ruizem go oszukali.
Zabrakło mu szczęścia wiele razy.
 Autor komentarza: mariuszcycu93
Data: 25-11-2011 22:27:42 
Milan, wiadomo Adamek wywodzi się z pół ciężkeij i tam cios miał mocny(jak Urlich leżał i isę podniesć nie umiał, cos wspaniałego). Wiadomo teraz w cięzkiej razenia wielkiego nie ma, ale Arreoli morde mocno obił. Byrd też nei miał uderzenia a mistrzem był. Ja tak myśle, że jakby ci TOmuś liścia sprzedał to byś zmienił zdanie:)
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 25-11-2011 22:29:59 
Deter
Jesteś tutaj userem pełną gębą! Od lat piszesz i w większości przypadkow do rzeczy! HW w latach 2004-2005 była słabsza niż obecna . Lennox zakończył, Vitali przerwał karierę , Holy miał gigantyczny kryzys , Tyson był już tylko nazwiskiem etc. Uważam że dzisiejsi pretendenci ( Helenius,Povetkin, Fury) są na poziomie ówczesnych mistrzów.
Szanuję Ciebie bo jesteś poważnym userem ale patrz na to realnie!
 Autor komentarza: milan1899
Data: 25-11-2011 22:34:48 
Pyra ilośc zawodów przy Golocie była duża , nawet za duża :) , ale trzeba mu przyznać ze jak już był w czolowce to bił się z najlepszymi w czasach kiedy HW stała na bardzo wysokim poziomie , przegrywał bo był słabszy glownie w sferze psychiki i tyle , moje serce w starciu z adamkuwm Zawsze będzie przy Gołym , tak jak w Mediolanie zawsze rządzi AC a w Warszawie Legia , ja chce desek Gotala ale nie mam nic przeciwko kibicom którzy widza to w przeciwna stronę
 Autor komentarza: Faraon
Data: 25-11-2011 22:35:23 
krzysiek34
Fury tak! chyba sobie jaja robisz?
POZDRAWIAM....
 Autor komentarza: Cervantes
Data: 25-11-2011 22:38:35 
Widzę że z dnia na dzień pojawia się coraz więcej hejterów Adamka. Niezwykłe, jak wiele potrafi zmienić jedna walka.
Niestety, wszystkich żądnych krwi fanów Gołoty muszę rozczarować: w rewanżu (o ile do niego dojdzie), Andrew lepiej nie zawalczy niż w pierwszej walce.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 25-11-2011 22:39:29 
Faraon
Uważam że Fury pokonałby Brewstera i Ruiza z tamtego okresu. Jest oczywiście ograniczony ruchowo ale nie odstaje od Wałujewa w tym elemencie . A myślę że go przewyższa...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 25-11-2011 22:39:43 
Cycu93 po pięciu od Górala to bym miał miesiąc L4 jak nic ale to nie o to chodzi , bo to nie ja się pchalem do HW a przyznasz mi chyba racje ze jest tam kilku bokserów z kowadlem w łapie którzy potrafią jednym ciosem światło zgasic A Goral jednak na ich tle niekoniecznie ma czym uderzyć i to w następnych walkach w taktyce jego rywali będzie mega widoczne , uwierz mi ze grant czy serwują w rwanu nie czekaliby do ostatnich rd z zmafowanym atakiem tylko wprowadziliby to od początku w życie ,
 Autor komentarza: milan1899
Data: 25-11-2011 22:44:58 
Cycu po lisciu mialobyc :) cervantes nie jedna walka wiele zmieniła tylko dobór rywali , życiowych prirytetow i podejście do kibiców zmieniły moje i wielu inych kibiców podejście do Górala , całe może faktycznie nie warto się czepiać bo jak Goral obiecał teraz to już tylko walki z czołówka go interesują , czas pokaże co z tego wyjdzie
 Autor komentarza: gat
Data: 25-11-2011 22:52:49 
"Autor komentarza: pyra90
Data: 25-11-2011 22:10:17
Tak naprawdę to Gołota jest niepokonany :
- Z Austinem i Lewisem to kontuzję
- z Ruizem i Byrdem go oszukali
- Z Bowem,Grantem,Tysonem i Adamkiem to jak by chciał to by wygrał ale mu się nie chciało"

Gdyby nie internet to bym nie wiedział, że na świecie jest tylu idiotów...

Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wróci dawny bokser.org, gdzie nie było tylu idiotów i można było spokojnie wypowiadac się.
 Autor komentarza: mariuszcycu93
Data: 25-11-2011 22:54:01 
milan, oczywiście Adamek zdecydowanie nie jest najmocniej bijącym zawodnikiem w HW, ale za to na pewno jednym z najszybszych. Arreola rzucił się na Adamka i jakoś sobie Tomek dał radę. Poza tym wydaje mi się, że np taki Povietkin nie rzuci sie do ataku od początku bo walka trwa 12 rund a Adamek nie jest łatwy do trafienia(wiesz o co mi chodzi).
Wiadmomo waga ciężka nie została stworzona z myślą o Adamka, ale chciał spróbować i nawet jak poniesie następną porażkę i zakończy karierę to bedzie mógł powiedzieć spróbowałem, nie udało się, i nawet go karzdy usprawiedli, bo był za mały.
 Autor komentarza: gat
Data: 25-11-2011 22:55:59 
"Autor komentarza: pyra90
Data: 25-11-2011 22:12:40
A z Brewsterem, to nie był Gołota tylko jego sobowtór."


"Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 25-11-2011 21:32:44
Adamek-tko
Wach-k.o
Wawrzyk ? Jednogłośnie na punkty ?
Sosna ( w tej chwili) Wygrana Gołoty
Szpilka - wygrana Gołoty
najman ???

Walki Andrew w polsce wywołały by więcej zainteresowania niż Diabolo, czy reszty 12rund razem wziętych a walka z Wachem ojojoj..."


"Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 25-11-2011 21:13:19
W twoim wieku ożna ale w twoim stanie precyzyjnie powiedzieć jest ciężko i będzie jeszcze ciężej , wyskocz se jeszcze raz do Adamka a potem do Pereza..."

"Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 25-11-2011 21:27:43
co sądzicie o walce Gołoty z innymi polakami??
Morze mistrz mma powróci na ostatnią walkę ?"



Bokser.org w 2011 roku... Jeszcze 2 lata temu można było normalnie wypowiadac się i podyskutowac... teraz to zwykłe szambo w komentarzach.
 Autor komentarza: mariuszcycu93
Data: 25-11-2011 22:58:43 
A jakie ma Adamek podjeście do kibiców. Przecież na konferencji prasowej jak mówił, że zawiódł kibiców to prawie płakał! Wiadomo chce zarobić jak każdy. A Gołota jakei miał podejście do kibiców. Jechali do neigo z całej AMeryki, wielu kibiców z Poslki piepszyło się z wizami wykosztowali się, zeby tam być a po 3 rudndzie walki z Tysoben Andzej podniósł drugą line przełozył jedną potem drugą noge i udał się w keirunku szatni. To też jest podjeście do kibiców! JA byłem i nadal jetem wielkim fanem Adamka. Wiadomo kiedyś był skromniejszy ale sława pieniadze zmeiniają ludzi. Tomek jest juz troche inny, ale naprawde to fajny gosć
 Autor komentarza: milan1899
Data: 25-11-2011 23:00:19 
Cycu ja bym wolał gdyby zunifikoeal pasy w cruiser , opowiadalbym dzieciakom za kilka lat ze był taki kozak z polski który w cw lał ruskie , Amerykanów , Niemców i australijczykow :) a co wyszło z wycieczki po pas HW każdy widzi niestety , ale takie czasy niestety ze wszędzie ta jebana kasa determinuje życiowe wybory
 Autor komentarza: milan1899
Data: 25-11-2011 23:03:40 
Gat wnies coś od siebie a nie tylko narzekasz , nigdzie w regulaminie nie masz napisane ze masz obowiązek czytać wszystkie posty użytkowników , jeśli ktoś ci nie pasuje po prostu ignoruj ,
 Autor komentarza: mariuszcycu93
Data: 25-11-2011 23:05:02 
Milan bedziesz mógł powiedzieć, że był mistrzem świata w 2 kategoriach wagowych w tym w junior ciężkiej takim naprawde bo miał pas the ringu. Ponadto był jednym z najlepszych(pierwsza dziesiatka )w cieżkiej. Troche zbyt negatywnei oceniasz postawe Adamka w tej ciężkiej, no bo w sumie to pokonał tylko Arreola ale to jeden z naprawde dobrych ciężkich
 Autor komentarza: milan1899
Data: 25-11-2011 23:05:20 
I jeszcze jedno nie zrozumiales bardzo widocznej ironi usera pyra90
 Autor komentarza: formulark
Data: 25-11-2011 23:06:01 
Pisałem już to wcześniej i to najbardziej oddaje obraz rzeczywistości:
Andrzej jest cieniem swojego cienia i jeżeli chce walki z Adamkiem to albo kryzys dopadł Państwa Gołotów albo .... no nie wiem o co kaman....
 Autor komentarza: milan1899
Data: 25-11-2011 23:09:01 
Cycu serwują nie jest dobry w żadnym aspekcie bokserskiego rzemiosła ,wyprowadzane ciosy przez Chrisa to istna tragedia a wysuniety do przodu łeb aż się prosi o pkt , szybkośćia i wytrzymaloscia tez nie błyszczy , jedyny poród dlaczego jest tak wysoko w rankingach to fakt ze Amerykanie maja kryzys w HW a kogoś w czołówce mieć musza ,
 Autor komentarza: KubaRozpruwacz
Data: 25-11-2011 23:15:25 
gat

Ale dopieprzyles z tym prognozowaniem wynikow hahaha przeciez Szpilka by go zabil. Najman teraz by pokonal Golote, dlatego to jest takie smieszne.

I przestancie Andrzej ciagle wysylac na ryby, przeciez on nie wie nawet jak sie wedke obsluguje
 Autor komentarza: mariuszcycu93
Data: 25-11-2011 23:18:10 
To jest jeszcze pytanei czy Andżej wytrzymałby 36 minut na ringu
 Autor komentarza: gat
Data: 25-11-2011 23:22:26 
Prawda jest taka, że możecie do woli wyzywac Gołotę ale i tak wszyscy z was włączą swoje telewizory na walkę Gołoty.

Tak samo z Adamkiem.Jeżeli zawalczy z jakimś bumem w Polsce to i tak każdy włączy tv.

Jeżeli Goły będzie walczył z kelnerami to ok.Z drugiej strony jeżeli ma walczyc nawet z "mocnymi" bumami to jestem przeciwny powrotowi legendy polskiego boksu, ponieważ nie ma szans nawet z nimi. Musicie zrozumiec, że Gołota walczy tylko prawą reką, jest wyboksowany, wolny, bez kondycji i z wieloma kontuzjami.

Więc jeżeli wraca to tylko na walki z kelnerami !
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 25-11-2011 23:23:39 
krzysiek34
Nie porownuj Walujewa to Furego,nie ta liga.Rusek byl duzo wiekszy i mial mocniejsza szczene.Fakt ze pas utrzymywal glownie dzieki pomocy Sauerlanda,ale Tyson nigdy nie zdobedzie tytulu mistrza swiata,nawet takiego jaki ma obecnie Povietkin
 Autor komentarza: Faraon
Data: 25-11-2011 23:27:20 
andrewsky
Jestem tego samego zdania a tymbardziej po ostatnich 2 walkach...
 Autor komentarza: gat
Data: 25-11-2011 23:31:16 
Fury to tylko "bardzo mocny bum". Nie ma żadnych szans z "czołówką". Dziurawy, słaba szczęka itd.

Ratuje go tylko mocny cios.Przecież każda jego walka wygląda jak starcie pod wiejską dyskoteką...

Fury nigdy nie będzie mistrzem świata.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 25-11-2011 23:44:37 
Wystarczy wrzucic na Golego pressing i po walce... taka niestety smutna prawda
 Autor komentarza: milan1899
Data: 25-11-2011 23:48:08 
Z furym pełna zgoda HW nam nie zbawi , tak naprawdę po Braciach na tron może wejść Helleniu ale u niego szczególnie w obronie dużo jest jeszcze do poprawki , w USA całkiem ciekawie na te chwile wyglada Wilder ale on tak naprawdę nie walczył jeszcze z nikim z czołówki , ciekawe co jutro zaprezentuje ,
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 25-11-2011 23:50:15 
Golota w formie z walk z Bowem rozbliby obu Kliczków( zwlaszcza Wladimira) i bardzo chiałbym to zobaczyć, ale dzisiaj to tylko fantastyka.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 25-11-2011 23:54:16 
Jajunio
Bowe w 96roku to było 30% procent tego Bowe z walk z Holyfieldem. Golota z tamtego okresu zostalby rozbity przez obu braci. Pokazał to Lennox.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 25-11-2011 23:55:27 
Jajunio Vita nie rozbilby nigdy nie ta liga , jeśli chodzi o Włada to tez nie widzę tego inaczej jak wysokie zwycięstwo na pkt młodszego
Kliczki bo styl Włada bardzo nie lezalby Golocie , bo skoro po 2 nokdaunach był w stanie wypunktowac go Ruiz to Wlad raczej tez nie osoby z tym problemów
 Autor komentarza: Federico
Data: 26-11-2011 00:05:02 
Gdyby doszło do "rewanżu stulecia" to słabo to widzę ze strony Andrew. Po kontuzjach ręce nie te i pewnie znowu byłaby lipa. Co oczywiście nie zmienia faktu, że bym mu kibicował.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 26-11-2011 00:21:42 
krzysiek34
30%powiadasz,masz na to jakis przekonujacy wzor matematyczny???
Bowe z 96r zmiotlby cala dzisiejsza "czolowke" poza bracmi K.a w walkach z nimi sprawilby wieksze klopoty niz Haye,czy Adamek
Patrz:umiejetnosci,warunki fizyczne,itd.
Nawet w walach z Golta,Big Daddy wygladal dobrze,tylko ze Andrew lepiej
 Autor komentarza: nik
Data: 26-11-2011 00:28:24 
''Autor komentarza: milan1899
Data: 25-11-2011 21:18:06
Wiem ze to na dzisiaj słabo wyglada ale marzenie mam jedno , ten chciwy , wyrachowany Goral na dechach , czy to możliwe to już inna bajka ale pomarzyć można :)''

maly, zawistny polaczek :)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 26-11-2011 00:31:45 
Ludzie przestancie pierdolic,ze Bowe byl wrakiem w walkach z Golota
Byl past.A to wielka roznica.Wrakiem to byl Ali z Holmesem,Tyson z McBridem,czy Golota z Adamkiem
2 walka Bowe-Golota jest powszechnie uwazana za jedna z najlepszych walk lat 90.Czy to samo mozna powiedziec o Ali-Holmes,albo Tyson-McBride????
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 26-11-2011 01:21:08 
Masochista,,Kiedys ktos go powaznie uszkodzi,,Andrzej szybkosc ma zerową,,
 Autor komentarza: coolpix
Data: 26-11-2011 01:51:47 
andrewsky masz ewidentne drgawy na myśl o gołocie.ciągle.czas się tego pozbyć.
 Autor komentarza: brianoconner
Data: 26-11-2011 02:07:23 
adamek za to szybki pokazal to walce z fantastycznym VITALIJEM walczyl jak chlopaczek z uliczki powolny bez techniki no zawalczyl jak dno:D dobry jest na bonina i nic poza tym BRACIA KLICZKO NUMBER ONE
 Autor komentarza: kraszuuu
Data: 26-11-2011 08:52:27 
Ludzie o, której godzinie polskiego czasu można się spodziewać walki Włodarczyk-Green???
 Autor komentarza: Homer
Data: 26-11-2011 09:04:24 
wiemy doskonale, że do żadnego rewanżu z adamkiem nie dojdzie(za sprawą adamka właśnie).
ale nawet, gdyby doszło do tego, to obawiam się powtórki. ciężko mi uwierzyć, by andrzej pozbył się tej spiny, z początkowej fazy walki. a i z łapą cholera wie, jak jest teraz u niego. jest to wielki, i silny chłop, ale z kurczakiem mogłoby być różnie, zabiegałby andrzeja.
choć marzę równie mocno, jak andrzej, by pokazał adamkowi, kto jest prawdziwym ciężkim(tylko ta szybkość andrzeja, kuźwa...) :/
ps. w walce adamka z witkiem, szczerze kibicowałem witkowi, jak zawsze zresztą. tak więc spełniam wszelkie kryteria małego, zawistnego polaczka. prawda? ;)
a w fanbojowym podejściu do andrew nikt mnie nie wyprzedzi, wprost ubóstwiam gościa. andrew, kaman! :)
 Autor komentarza: Grzadq
Data: 26-11-2011 10:14:37 
Mimo całej mojej sympatii do wszystkich polskich bokserów, do Gołoty również, absolutnie nie widzę szans żeby "zlał" Adamka. Żadnych szans. No, może voodoo...
 Autor komentarza: Krzych
Data: 26-11-2011 10:22:52 
Mało wstydu narobił za prime, że jeszcze chce wracać? To co teraz robi? Zamiast uciec położy się na ringu i zacznie płakać? Nie wiem czemu ma służyć taki "powrót"
 Autor komentarza: amatuk
Data: 26-11-2011 10:57:57 
Co walka Goloty byl wielki zawod, a czasem wstyd.
 Autor komentarza: Miro
Data: 26-11-2011 11:16:36 
Ja myślę że Gołota nie wraca dlatego że jest zmuszony zarabiać kasę lub dlatego iż dostrzega możliwość zdobycia przez siebie mistrzostwa świata. Przecież to nie realne. On od dwóch lat nie może się pogodzić z faktem że mały leki Adamek go sponiewierał w ringu na oczach milionów telewidzów kibiców. I chyba cały czas myślał o rewanżu. Dlatego leczył lewą rękę zrzucił kilogramy nadwagi . Na pewno oglądał walkę Tomka z Kliczko i może dostrzegł jakąś szansę dla siebie ? Też jest świadomy że przy okazji może zarobić duże pieniądze . Tylko podstawowe pytanie czy Gołota może zrobić lepszą formę niż 2 lata temu ? Żeby sprostać Adamkowi musi lepiej poruszać się na nogach być szybszy mieć lepszy refleks niż w 2009 roku. Według mnie to jest nie realne. Chore ambicje Gołoty biorą górę nad racjonalną oceną swoich możliwości bokserskich. Przecież wszyscy kibice widzą że Andrzej od wielu już lat jest dużo gorszym bokserem niż za czasów swojego prime. Czy on zdaje sobie sprawę z tego iż jego kibice już nie biją mu brawa za jego wspaniałe akcje w ringu bo ich po prostu nie ma ? Tylko z sentymentu za dawnym Andrzejem zawsze będą go oglądać żyjąc nadzieją że może zobaczą w ringu choć przez moment dawnego Andrzeja. Ja też za każdym razem oszukuję się . Bo niestety dawnego Gołoty już nie ma. Jak czuje się jeszcze na siłach to niech wchodzi do ringu ale niech jego sztab współpracowników racjonalnie ocenia dzisiejsze możliwości Andrzeja. I niech dobiera mu na przeciwników takich bokserów którzy będą prezentowali podobny poziom bokserski. Żeby walki były wyrównane trwały 12 rund podczas których być może zobaczymy jakąś akcję Gołoty że nam aż łezka w oku się zakręci. To nie może być taka dysproporcja wieku szybkości mobilności jak to pokazała ostatnia walka z Adamkiem. Bo jaki sens jest oglądać jednostronne widowisko ? Bo wówczas budzą się w człowieku tylko uczucia żalu współczucia dla Andrzeja. A ja chciałbym oglądając Andrzeja w ringu zdobyć się na podziw uznanie szacunek. Chyba każdy się zgodzi że takie odczucia są pozytywne.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 26-11-2011 11:25:30 
Autor komentarza: nik
Data: 26-11-2011 00:28:24
''Autor komentarza: milan1899
Data: 25-11-2011 21:18:06
Wiem ze to na dzisiaj słabo wyglada ale marzenie mam jedno , ten chciwy , wyrachowany Goral na dechach , czy to możliwe to już inna bajka ale pomarzyć można :)''

maly, zawistny polaczek :)

trafiłeś w sedno , tak brzmi nawet moje 2 imię z bierzmowania


miro
widzę to podobnie wraca bo nie może pogodzić się porażki z małym Adamkiem czy jest to madre , racjonalne podejście niekoniecznie , ale Andrew nigdy nie słynął z racjonalnych wyborów
 Autor komentarza: Wba
Data: 26-11-2011 11:44:20 
Stary Andrzej na pewno wygrał by z Adamkiem, lecz jak wiadomo już nie jest młody i raczej szanse bardzo małe.
Nie wiem po co była by mu ta walka? Może myśli że wygra, kto wie, na pewno chce pokonać Adamka.
A Adamkowi jak wszyscy wiedzą chodzi tylko o kasę, wiec jak kasa się będzie zgadzać to zawalczy z Andrzejem, pewny swojej wygranej. Zgarnie kasę na PPV.
 Autor komentarza: Miro
Data: 26-11-2011 12:50:59 
Nie byłbym taki przekonany że Adamkowi chodzi tylko o kasę. Po pierwszej walce wiedział że kibice wzięli mu za złe iż zawalczył z Gołotą w takim momencie jego kariery kiedy był przeświadczony że żadnej krzywdy już mu Andrzej zrobić nie może. Dlatego też żeby wybić Andrzejowi pomysł o rewanżu po tamtej walce celowo powiedział iż zwycięzca bierze wszystko. Po prostu żeby zniechęcić Gołotę gdyż był świadomy że kopanie leżącego zostało źle odebrane i pewnie sporo kibiców wówczas odsunęło się od Adamka. Dlatego uważam iż Adamek powinien być wytrwały w swoim postanowieniu i już drugi raz nie bić Andrzeja. Tylko co ma zrobić jeśli uparcie gołota będzie domagał się rewanżu ? A pieniądze zarówno dla jednego jak i drugiego mogą jednak skłaniać stoczyć walkę bez względu na jej konsekwencje dla obydwu bokserów. I tak źle i tak nie dobrze. Pobije Andrzeja to źle. Nie wejdzie do ringu to też kibice Andrzeja będą zarzucać Adamkowi że się boi . I co ma zrobić ? Gdyby do pierwszej ich walki nie doszło nie byłoby dzisiaj rozterek. Tamta walka była ze szkodą dla dwóch bokserów. Gołota poczuł się poniżony. Adamek się wypromował ale stracił wizerunek szlachetnego człowieka. Bo pobił dawnego kolegę emeryta nie prezentującego nic z dawnego Gołoty.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 26-11-2011 13:06:56 
Gołocie chodzi tylko o kase, ten cżłwoiek wie ze swoim flakiem moze jeszcze zarpbic troche szmalu.


Wszyscy pseudofani Goloty atakuja Admaka ze jest pazerny, fakt troche ejst bo to chłopak ze wsi i jak widzi kase to sie uczy swieca ale co w tm takiego złego?

To Gołota jest najwiekszym pasożytam na poslkim kibicu,myslicie ze niepotrzebne wstawanie w nocy nie ma wymiernego kosztu np w spaku efektywnosci w pracy.

Golota oddaj kase za walke z Tysonem!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 26-11-2011 13:08:13 
hehe oczy swiecą

spadku efektywnosci,

troche zbyt emocjonalnie napisalem ale Golota to clown
 Autor komentarza: pyra90
Data: 26-11-2011 13:43:24 
"Golota oddaj kase za walke z Tysonem!!!!!!!!!!!!!! "
-Adamek oddaj kasę za PPV !
"Golota to clown "
-Adamek to kłamca fundamentalny
 Autor komentarza: xxxczoxkxxx6000
Data: 26-11-2011 13:45:12 
powiem tak andrzej wracaj bo adamek jest nudny wach bierze kelnerów na szpile można jedynie popatrzec nie wspomne o wawżyku lamus slaby ,, ale proponuje dać jakiegoś żeczywiscie słabego rywala nawed któregoś z byłych rywali szpilki i dowiemy sie wtedy co dalej czy jest sens walczyc dalej
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 26-11-2011 13:48:30 
Jajunio Data: 25-11-2011 21:58:33
"dochodzę do wniosków, że Adamek jednak przez własną głupotę nie podjal walki z Kliczko. Mógł wcześniej postarać się o pojedynek z Povietkinem lub Solisem by sprawdzić się z prawdziwym i niezłym technicznie pięściarzem wagi ciężkiej. Nie zrobił tego i od razu rzucił się na głęboką wodę( wielkiego drewniaka z silnym ciosem), co było dla niego ogromnym szokiem. Adamek naprawdę miał duże szanse i ciezko wytlumaczyc dlaczego z niej nie skorzystal."

Adamek nie mial zadnych szans.Nie oszukuj sie.
Co do dobierania mu przeciwnikow,to bylo przemyslane.To jest sztuka obijac kelnerow i dojsc na tych kelnerach do walki o pas.
Takie bylo zalozenie-nie brac dobrego zawodnika,bo moga byc baty,tylko obijac bumow i wmawiac ciemnej masie ze pokona Kliczke bo caly czas sie czegos uczy.
Czy ty myslisz,ze jakby wczesniej doszlo do walki z Solisem to Tomasz kiedykolwiek dostal by walke z Kliczko?
Nie ma takiej opcji,bo Solis wytarl by nim ring.
Dlatego jechal na kelnerach bez porazki,az dojechal do walki o mistrzostwo.
 Autor komentarza: iron28
Data: 26-11-2011 13:59:25 
Panowie,kazdy powrot Andrzeja Goloty na ring wywolywal wielkie emocje i nadzieje,ktore niestety po dobrych poczatkach ze sredniakiami,konczyly sie porazka gdy na drodze Andrzeja stawal przeciwnik, troszke lepszego kalibru, i gdy w gre wchodzila juz jakas :stawka:.Nie jest tajemnica ze z kazdym powrotem Golota zatracal swoje najwieksze atuty i stawal sie coraz bardziej dretwy,sztywny,nie posiadajacy swojej najwiekszej broni,a mianowicie-lewego prostego.Do tego wszystkiego ujawnial sie coraz bardziej syndrom pierwszej rundy,ktory skotecznie zaszczepil Golocie,Lennox Lewis.Wiec czy kolejny powrot ma sens?Ma,jezeli Andrzej bedzie chcial w ten sposob,pozegnac sie z kibicami i odejsc na zaslozona emeryture.Jednak ze slow Andrzeja wynika ze chce on stoczyc kilka pojedynkow,powolojac sie na takich zawodnikow,jak,Holly czy Hopkins,i biarac wiare z tego ze oni tez ciagle walcza i to na wysokim poziomie.Jednak biorac pod uwage jak prezentuja sie Ci wyzej wymienieni zawodnicy,roznica miedzy nimi a Golota jest kolosalna.Dla mnie osobisie Andrzej,zestarzal sie bokssersko w zastraszajacym tepie i zastanawia mnie tylko z czego to wynika..moze ze stylu zycia?a moze z tych wszystkich ringowych wojen ktore znaczaco odisnely pietno na Andrzeju Golocie.Zycie pokaze na co stac Andrzeja,ale nalezy pamietac ze nie mlodnieje i jestem pewny ze formy z Bowa ani przyzwoitej formy z Byrda juz nie zobaczymy.....pozdrawiam
 Autor komentarza: Zielony3
Data: 26-11-2011 15:55:23 
Brawo Andrzej zrob porzadek w tej wadze bo same nudy.Jestes WIELKI
 Autor komentarza: iron28
Data: 26-11-2011 15:58:13 
@Zielony-z cala sympatia dla Andrzeja,ale badz pewny ze raczej Golota zbawca wagi ciezkiej juz nie bedzie..nie te lata,niestety..
 Autor komentarza: contico
Data: 26-11-2011 16:10:06 
gołota z przed 15 lat miał wszystko żeby pokonać obu kliczków dobre warunki fizyczne , technike , silny cios i całkiem twardo szczęke , z witalijem pewnie by sobie nie dał rady , ale władimir mógłby nie wytrzymać presji jaką narzuciłby mu gołota.
Niestety do tej formy już nie wróci , ale mam nadzieję że jest w lepszym stanie niż w walce z adamkiem , jak by gołota zrobił takę formę jak w walce z ruizem ( w co szczerze wątpie) to mógłby niezle zamieszać w dziszej Hw z kliczkami pewnie i tak by nie wygrał , ale reszta pięściarzy była by w jego zasięgu.
 Autor komentarza: Zielony3
Data: 26-11-2011 16:16:10 
Wiesz iron28,wyleczyl lewa reke a to byla przeciesz jedna z najlepszych lewych prastych w wadze ciezkiej tak ze zobaczymy co z tego bedzie
 Autor komentarza: iron28
Data: 26-11-2011 16:22:09 
@zielony-zadaj sobie sam pytanie..dlaczego wlasnie teraz udalo sie wyleczyc ta reke a przez te wszystkie lata nie bylo na swiecie lekaza ktory pomogl by Andrzejowi!?Na prawde wierzysz w te wiadomosci o powrocie wspanialego lewego prostego?Uwierz ze bylem i jestem wielkim fanem Goloty,ale ani on ani my czasu nie oszukamy-i tu niestety masz odpowiedz..pozdrawiam
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.