POWRÓT HAYE`A REALNY?

Były mistrz świata w dwóch kategoriach wagowych, David Haye (25-2, 23 KO), ma trzy tygodnie, by zadecydować, czy wyraża zgodę na walkę z mistrzem WBC w wadze ciężkiej, Witalijem Kliczką (43-2, 40 KO). Wspomniany pojedynek mógłby się odbyć w lutym lub marcu przyszłego roku.

- To największa - z aktualnie możliwych - walka w wadze ciężkiej - mówi menedżer ukraińskiego mistrza świata, Bernd Boente. - Ten pojedynek pobudza wyobraźnię wielu fachowców i kibiców. Jesteśmy w trakcie negocjacji, a sam David wstępnie zapowiedział, że wróci na ring tylko na jedna walkę, właśnie z którymś z Kliczków - zapowiedział Boente.

Przypominamy, że Anglik przeszedł na sportową emeryturę w połowie października. W ostatniej walce, w lipcu br., po jednogłośnym werdykcie przegrał z aktualnym mistrzem świata WBO, IBF i IBO oraz superczempionem WBA, Władimirem Kliczką (56-3, 49 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: brianoconner
Data: 23-11-2011 11:25:28 
jestem za wole jego niż tego przereklamowanego Adamka
 Autor komentarza: takisobie
Data: 23-11-2011 11:25:35 
Teraz się zacznie. Urwie im głowy i naszcza do szyi.
 Autor komentarza: dj1986
Data: 23-11-2011 11:30:00 
LAWINA komentarzy .....

do biegu gotowi
START !!!!!!!!!!
 Autor komentarza: championn
Data: 23-11-2011 11:34:04 
Adamek moze hayeo'wi rzucać piłkę lekarską
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 23-11-2011 11:36:40 
Skoro Bonte tak twierdzi... Mimo wszystko nie wierzę.
Haye'wi ta walka do niczego potrzebna nie jest a nie posądzam go o tzw. "sportową złość".
 Autor komentarza: jack75
Data: 23-11-2011 11:40:19 
Co wy chcecie od Davida dał o wiele lepszą walkę z Władkiem niż Adamek z Vitem on bardzo dobrze walczy balans,siła i szybkość to spokojnie wystarczy na takich Heleniusów,Povietkinów,Arreolów,Adamków,Wachów i całej reszty bokserów klasy B.
Jak dojdzie do walki z Vitem mam nadzieje że tak to żeby nie wyglądała jak z Wałujewem.
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 23-11-2011 11:49:12 
Ma haye szczescie ze w HW taka mizeria. Gdyby byli inni rywale Vit by na niego szczał ciepłym moczem a nie łaskawie dopuszczał do pogromu za gruba kase.
 Autor komentarza: Szczupak007
Data: 23-11-2011 11:50:55 
porównywanie walki Adamka z Vitem do Haye`a z Władkiem to błąd. Prównać będzie można walkę Adamka z Vitem do walki Haye`a z Vitem. Wład to inny bokser i inna psychika. Vit nie będzie się patyczkował, jest ostrzejszy i nie chowa szklanki za długimi łapami. Nie daję Davidowi większych szans. Może wyjdzie mu kilka dobrych, szybkościowych akcji, parę razy trafi, ale co z tego? Zbierze setkę lewych, parę prawych i koniec.
 Autor komentarza: norbertos98
Data: 23-11-2011 11:51:28 
Właśnie nie wiadomo ile zaproponują hayeowi, możliwe że Vit poskąpi kasy i haye nie będzie chciał wlaczyć
 Autor komentarza: Crist
Data: 23-11-2011 12:01:57 
Haye wyjdzie po wypłatę, pobiega trochę w ringu jak z Wladem, nic nadzwyczajnego.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 23-11-2011 12:17:31 
Szczupak007 myślę jednak że Vit nie będzie walczył z Hayem tak jak z Adamkiem. Haye ma bardzo mocny cios, myślę, że jego overhead jest najlepszy, ma świetny balans i ogromną szybkość, problemem jego to chodzenie na nogach i skracanie dystansu
 Autor komentarza: rossi
Data: 23-11-2011 12:50:56 
Szczupak007
"porównywanie walki Adamka z Vitem do Haye`a z Władkiem to błąd. Prównać będzie można walkę Adamka z Vitem do walki Haye`a z Vitem. Wład to inny bokser i inna psychika."

Zgadzam się.

"Vit nie będzie się patyczkował, jest ostrzejszy i nie chowa szklanki za długimi łapami."

Zgadzam się. Vit nie będzie się patyczkował tak jak z Tomkiem, bo Haye stanowi bardzo poważne zagrożenie. Natomiast w ostatnich walkach to raczej Vit się patyczkował, a nie Władymir, co wynikało z jakości ich rywali.


"Nie daję Davidowi większych szans. Może wyjdzie mu kilka dobrych, szybkościowych akcji, parę razy trafi, ale co z tego? Zbierze setkę lewych, parę prawych i koniec."
A ja daję mu większe szanse niż z Władymirem. Tam minimalnym faworytem był dla mnie Władymir, tutaj minimalnym faworytem byłby David, ale wątpię, że do tej walki dojdzie. Dzisiejszy Witalij może być za wolny dla Dawida, a i nie ma takiego ciosu jak Władymir. Nie sugeruj się rzekomą niesamowitą formą w walce z Tomkiem, bo to Tomek zawalczył tak żenująco słabo
 Autor komentarza: jogozilla
Data: 23-11-2011 12:51:25 
Jak nie z haye'em to z kim? Wole taka walke niz ze stiverinem, arreola I reszta bumow.uwazam takze, ze to nie bedzie taki spacerek dla vita jak wiekszosc sadzi.
 Autor komentarza: Szczupak007
Data: 23-11-2011 12:55:02 
@Sierak2012 - cios Haye miał mocny, ale w junior ciężkiej. W ciężkiej nie zdążył na dobrą sprawę pokazać swojego ciosu - bo chyba sklepanie worka kartofli Harrisona, wypalonego trupa Ruiza czy najgorszego "mistrza" od lat Wałujewa o niczym nie świadczy. Ruiz trzymał się i wstawał po tych bombach Dawida, dopiero go narożnik poddał. Ale niech on nawet ma ten cios - i co z tego, skoro naprzeciwko stanie dwumetrowy kolos z łeb z tytanu, do którego nie bardzo da się podejść i który ma jeszcze mocniejszy cios? Co z tej jego szybkości i balansu? Ile może balansować i biegać bez przyjęcia co pewien czas czegoś mocnego? Nawet jeśli nie padnie do 8 rundy, to 11 będzie ostatnia. Z Władem balansował a twarz miał obitą równo, mim że Wład niczego mocnego nie podłączył, bo się bał. Vit się nie boi - nie boi się uderzyć i nie boi się przyjąć. Pewnie Haye da lepszą walkę niż Adamek, ale skończy tak samo.
 Autor komentarza: kartofelek
Data: 23-11-2011 12:57:40 
pewnie znowu byłaby nudna piła tak jak z Władkiem
David raz na dwie rundy spróbowałby ataku na partyzanta a Witek by stukał lewym do urzygu i oddałby ze 2 rundy max

przy próbie otwartej walki David zapoznałby sie blizej z prawym Witka i zmieniłby dyscypline na pływanie

no ale kasa bedzie sie znowu zgadzac wiec walka sie odbedzie
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 23-11-2011 12:58:47 
Niekończąca się historia tyle w temacie...
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 23-11-2011 13:01:35 
Haye nie ma bardzo mocnego ciosu, nikogo w HW nie znoakutowal pojedynczym uderzeniem, ba walił Ruiza w tył głowy, a Omdlejowi wydawał komendy. Raz mega czysto trafił w szczene Niko to zachwiał nim. Ot co jego petarda w łapie która jest zwykłym kapiszonem.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 23-11-2011 13:03:05 
Haye sparowal z Georgem Grovesem i został obity.
 Autor komentarza: krajana
Data: 23-11-2011 13:16:18 
Tylko że ta walka będzie miała mało wspólnego z boksem. Samo to że Haye wróci tylko w przypadku kiedy Vitek zaproponuje mu walkę, kręci się tylko i wyłącznie wokół pieniędzy. Haye znowu nie będzie chciał zaryzykować bo nie chce "zepsuć" swojego dobrego imienia bo przecież teraz robi kariere w przemyśle filmowym... 1 walka miała sens bo Haye miał swój pasek i była jakaś optyczna szansa że jakimś cudem wygra z Vładkiem ale walka z drugim z braci będzie dla niego tylko i wyłącznie dobrą wypłatą niż jakimkolwiek aspektem sportowym...
 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 23-11-2011 13:23:48 
Choć nie lubię Haye za ten przesadzony trashtalk to jest w tym momencie jedynym pięściarzem, który może dać WALKĘ Witkowi lub Władkowi (czyt. stwarzać zagrożenie i przetrwać dystans będąc niebezpiecznym do ostatniej sekundy z racji, mimo wszystko argumentu w pieści- patrz strzał jaki dostał Nikolaj).
 Autor komentarza: indefatigable
Data: 23-11-2011 13:25:09 
'Haye sparowal z Georgem Grovesem i został obity. ' - buaahahahahaaaaa!
Chyba w szachach bo na pewno nie w boksie :P
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 23-11-2011 14:00:20 
Oby doszło do tej walki. Po pojedynku z Władem naprawdę zacząłem doceniać Haye, nie walczył jak z Valuevem. Inni oskarżają Haye a powiedzcie mi co jako posiadacz 3 pasów pokazał Wład?

Nudny styl walki jak zwykle, trener zapowiadał innego Włada a wyszło to, co zawsze.

Gdy Haye atakował Wład się gubił. Chcoiaż jestem ogromnym fanem Tomka Adamka to nie widzę jego szans z Hayem, porównując ich walki, sposób poruszania się i balans.

Ktoś tam pisał, że Haye miał strasznie obita gębę, a Wład śladów nie miał? Haye był na pewno mniej obuty niż Adamek.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 23-11-2011 14:00:36 
Przeczytaj przegląd sportowy, Haye trenuje, przylazi na sale i nagle zachcialo mu sie posparowac z Groevsem i był dużo gorszy.
 Autor komentarza: indefatigable
Data: 23-11-2011 14:09:59 
Eh, no przecież nie od dzisiaj wiadomo, że prasa kłamie.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 23-11-2011 14:33:55 
Haye zjada Adamka. Taka prawda.
 Autor komentarza: Deter
Data: 23-11-2011 14:34:53 
MrAdam
Samo czytanie nie wystarczy. Trzeba jeszcze myśleć.
 Autor komentarza: Miro
Data: 23-11-2011 14:37:03 
Wszyscy oceniają Vitalija szczękę na podstawie walki z Lewisem. Ale kiedy to było. Przez tyle lat nikt jej nie przetestował tak więc nie wiadomo co zrobił upływ czasu. Vitalij podchodzi chyba ambicjonalnie do walki z uwagi na wcześniejsze obrażanie przez heya rodziny braci. Ja bardziej oczekiwał bym walki Vitalija z bokserem o jego wzroście jego zasięgu rąk i porównywalnej mocy ciosie. Tak żeby ciosy dochodziły do szczęki Vitalija a wtedy się przekonamy jak organizm 41 letniego pana reaguje na wstrząsy. Co do heya to cios musi mieć mocny. Kilka razy mocno trafił. Musiał tę moc odczuć władymir bo klinczował. Ja czekam na wyzwanie helenius - vitalij albo władymir. Jak do tej pory bracia kliczko walczą z konusami. I jaka to równowaga sił możliwości już na same wejście do ringu. Tych konusów zżera strach jak zobaczą takiego wielkokuda i gladiatora przed sobą.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 23-11-2011 14:41:58 
Deter
No właśnie, Haye nie walczył od lipca, a Groevs jest aktywny.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 23-11-2011 16:01:53 
Haye nie miałby łatwo z Adamkiem, Tomek umie przyjąć, więc walka pewnie na całym dystansie. Chyba najciekawsza ze wszystkich możliwych walk w HW na dziś dzień, myślę, że każdy się zgodzi i każdy by chętnie to zobaczył.
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 23-11-2011 17:51:12 
No już Tomek naprzyjmował od Vitalija.

Ja chociaż Adamka uwielbiam niestety patrzę realnie i jestem w 80% pewien, że wygrałby Haye.
 Autor komentarza: Deter
Data: 23-11-2011 18:17:22 
MrAdam
Haye nie walczył od lipca... więc po co miałby z kimś sparować?
Mniejsza o to.

Haye według mnie na 90% wyjdzie do ringu do Vitka. Potem Vitek zajmie się pewnie polityką.
 Autor komentarza: ChampMike
Data: 23-11-2011 18:24:59 
Powtarzam po raz kolejny
Autor komentarza: brianoconner
Data: 23-11-2011 11:25:28
jestem za wole jego niż tego przereklamowanego Adamka

ŻAŁOSNE ! po 1 kibicowałeś mu zapewne w innych walkach.
po 2 każda walka jest inna
Dajcie poprostu zmierzyć się Haye z Vitem i zobaczymy co będzie Marzec nie długo.
Nie ma co patrzeć jaki cios mial haye w niższej kategori jaki ma teraz. Przestancie tworzyć filozofie bo ten pokonał tamtego bo ten bym bumem itd itd...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.