CZY KTOŚ WIERZYŁ HAYE'OWI?

Chociaż miesiąc temu David Haye (25-2, 23 KO) ogłosił zakończenie pięściarskiej kariery, możliwe, że ponownie ujrzymy go w ringu 3 marca w Dusseldorfie. Trwają negocjacje w sprawie walki Brytyjczyka z Witalijem Kliczką (43-2, 30 KO), mistrzem świata federacji WBC w kategorii ciężkiej.

Informację, która kilka dni temu pojawiła się w elektronicznej wersji magazynu The Ring, potwierdził dziś amerykański dziennikarz Dan Rafael, w bokserskim środowisku posiadający szerokie kontakty.

Obok 31-letniego Haye'a, jako potencjalnego rywala Kliczki wciąż wymienia się byłego mistrza świata federacji WBA Nikołaja Wałujewa (50-2, 34 KO). Rosjanin po raz ostatni wychodził na ring w listopadzie 2009 roku i niewykluczone, że strój sportowy już na stałe zamieni na garnitur polityka. O ile Wałujew rzeczywiście zastanawia się nad powrotem do boksu, jego rozważania mogą skończyć się definitywnie po zbliżających się wyborach do rosyjskiego parlamentu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: jogozilla
Data: 17-11-2011 22:53:25 
haye powiedział przecież, ze tylko kliczko może go ściągnąć z emerytury, wiec nie wiem o co kaman.
 Autor komentarza: thizz
Data: 17-11-2011 22:54:33 
Nie lubie Davida, ale jak sobie przypomne jakie emocje wzbudzala we mnie walka z Władymirem, to jestem jak najbardziej za tym pojedynkiem
 Autor komentarza: Rogs
Data: 17-11-2011 22:55:50 
Vit tutaj nie odpuści, bedzie musiał skończy to nokautem ,a najlepie jto ciężkim,za bardzo zaszedł za skóre Vitovi a on tego bardzo ale to bardzo nie lubi.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 17-11-2011 22:56:17 
CZY KTOŚ WIERZYŁ HAYE'OWI? odpowiedz brzmi NIE, NIKT Normalny nie wierzy gościowi który nigdy nie wypowiedział zdania na poważnie - jego gadanie to tylko kombinację i promocja własnej osoby.

Już się boję kolejnego półrocznego pierd..lenia w prasie Dawida.

Ps. co nie zmienia faktu że nadal jest najlepszy poza braćmi Kliczko
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 17-11-2011 22:58:33 
Rogs - bardzo się mylisz...Vit będzie walczył bez żadnych emocji! pełen rozsądek jak zawsze i jak mu się nie trafi okazja do bezpiecznego Ko to wygra na punkty..
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-11-2011 23:00:49 
Vitek zabije ta czarna gnide hahhaaa
 Autor komentarza: Rogs
Data: 17-11-2011 23:03:51 
StonkaKartoflana

Możliwe,ze tak bedzie,ale musisz też przyznać,ze mało kto tak Vitkovi napsuł ostatnio krwi.
Bardzo bym chciał zeby było tak jak napisałem,ale równie dobrze może być tak jak ty napisaleś. Jakby nie było jendo jest pewne Vit napewno wygra.
Licze na tą walke.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 17-11-2011 23:10:23 
a ja Heya zobaczyłby też z Heleniusem mogłoby być bardzo ciekawie
 Autor komentarza: bonkers
Data: 17-11-2011 23:11:13 
moim zdaniem w starcie Davida z Vitaliejem będzie bliźniaczo podobne do walki tego pierwszego z Władem
Haye nie zaryzykował z młodszym Kliczkiem pójścia na wojnę więc nie sądze by poszedł ze starszym bratem którego jeszcze trudniej jest na dupe posadzić
pyskaty zostanie wypunktowany w 12 rundach i być może nawet mniej obity na ryju będzie
 Autor komentarza: lollls
Data: 17-11-2011 23:13:31 
Tak chcę tej walki!!
 Autor komentarza: Wolf
Data: 17-11-2011 23:16:36 
No nie znowu ten frajer . No ale jakby mu Kliczko gębe obił to by było całkiem przyjemnie więc czemu nie ?
 Autor komentarza: kartofelek
Data: 17-11-2011 23:20:33 
kasa znowu bedzie sie zgadzac ale sportowo raczej przewidywalna sprawa

o ile Władka można teoretycznie zaskoczyć jakimś przypadkowym cepem i skonczyc w tej samej serii o tyle Witek trafiony cepem wk..wia sie i stara sie oddac z nawiązką - krótko mówiac 5 procent szans dla Haye'a imho
 Autor komentarza: stanex86
Data: 17-11-2011 23:21:53 
Trybiki ruszyły.. Mechanizm napędzający zainteresowanie tą walką (biznes) powoli się rozkręca.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 17-11-2011 23:26:09 
Przynajmniej z Witalijem nie będzie polował na pojedynczy cios i pokaże w pełni swoje umiejętności...albo bardziej prawdopodobne jest, że będzie się tylko bronił przez - wtedy zapewne - 12 rund.
 Autor komentarza: rossi
Data: 17-11-2011 23:50:02 
Pewnie mało kto się zgodzi, ale jeśli do walki dojdzie obstawiam wygraną Haye na punkty. I mówię poważnie :)
 Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 18-11-2011 00:06:51 
Zobaczył bym jeszcze chętnie Haye w walce z:
1. W.Kliczko
2. T.Adamek
3. S.Povietkin
4 O.Solis
 Autor komentarza: ByczkoTryczko
Data: 18-11-2011 00:07:24 
"rossi"
A ja się z Tobą zgadzam:) a nawet wierzę troszkę w nokaut na Kliczce... Z Wladymirem poradził sobie super, zobaczył swoje błędy i teraz w walce z vitalijem postara się zrobić ich jak najmniej:) Vitalij nie jest taki obsrany więc możliwa będzie wymiana ciosów i trafienie porządnym sierpowym kliczkę:) wiem, mało realne ale jeśli nie Haye to nikt
 Autor komentarza: baxx
Data: 18-11-2011 00:10:22 
Helenius? Podobno Haye go strasznie lał na sparingach. Władek jest szybki i precyzyjny i nie mógł trafić Haye'a, a co dopiero Fin...
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 18-11-2011 00:13:07 
Lubie Cię David ale z Vitalijem przegrasz niestety albo jakiś cud się zdaży i David pokona Vita w co bardzo wątpie.
 Autor komentarza: kartofelek
Data: 18-11-2011 00:17:15 
niekwestionowany
Haye - Arreola, byłoby gorąco

rossi
to jest boks i teoretycznie wszystko jest możliwe ale ja osobiscie sobie nie wyobrażam jak miałoby wygladac zwyciestwo DH na punkty
 Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 18-11-2011 00:26:22 
kartofelek

Skoro Adamek wypunktował Arreole , a wydaje mi się że Haye jest sporo lepszy od Adamka. To mogło by być KO na Arreoli. Haye ma charakterystyczny styl. Tyle że nie wykorzystał go do konca w walce z Władkiem. Był najbliżej wygranej z ostanich wszystkich przeciwników Kliczki. Ale cóż bał się atakować walczył ostrożnie. Walka Haye & Witek była by zapewne emocjonująca.
 Autor komentarza: xionc
Data: 18-11-2011 01:01:17 
ja bym wolal walke z Walujewem, ale najbardziej to bym widzial z Witem Dimitrenke, po co tych dwoch zombiakow bokserskich wyciagac z trumien?
 Autor komentarza: canuck
Data: 18-11-2011 01:04:08 
Wydaje mi sie, ze jak dojdzie do tej walki, to bedzie to chyba ostatnia albo przedostatnia walka Vitka.

Nie ma chyba zadnych watpliwosci, ze Vitek sie absolutnie zmobilizuje, tak aby "wyprostwac" Haye raz na zawsze!
 Autor komentarza: Demolition
Data: 18-11-2011 01:54:59 
David, the TOEBREAKER Haye ...
 Autor komentarza: SilesiaMan
Data: 18-11-2011 07:24:10 
nie wiem za co ktoś tam powyżej lubi tego ciecia, przecież on oprócz gadania to nic w heavy nie zrobił, nic nie udowodnił a uważa sie za niewiadomo kogo, chce tej walki bo lubie oglądać przyszłego prezydenta ukrainy w ringu a szczególnie wtedy gdy będzie se robił polowanie na KO na takiego pasożyta bokserskiego (nie dot. cruiser) jakim jest ten cały haye
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-11-2011 08:34:22 
Vit go zmiazdy, znokatuje, Haye ma świetny balans ale to nic mu nie pomoże. Pojedynczym ciosem tez nie usadzi Vita, Lenox czysto trafiał i nic, a kowadlo w łapie Davidka to mit taki sam jak o Prometeuszu. Dredy mu sie wyprostuja jak dostanie pare dyszli.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 18-11-2011 09:25:29 
Naprawdę podziwiam wyobraźnię tych którzy wierzą w wygraną Haye'a na Vitku.
 Autor komentarza: lollls
Data: 18-11-2011 09:50:11 
@SilesiaMan

Może i nic ciekawego nie zrobił, ale z Wladkiem dał popis uników, szybkości i refleksu, wole oglądać Davida z K2 niż jakiś Mormecków.
 Autor komentarza: rossi
Data: 18-11-2011 09:56:14 
pankracy
Po prostu uważam, że dzisiaj Władymir jest wyraźnie lepszy od Witalija. A z prime Władymirem Haye zaprezentował się bardzo dobrze, walka toczyła się do końca i niewykluczone, że wygrałby w rewanżu. Tutaj dużo ludzi jest przekonanych, że to Witalij jest tym lepszym z braci. Tak, rzeczywiście był lepszy, ale dzisiaj to już nie ten sam Witalij. Ja rozumiem, że sporo polskich fanów boksu uważa Adamka za top3 HW i na podstawie jego porażki z Witalijem, Witalija uważa za conajmniej boga boksu. A jest to po prostu błędne założenie. Tomek Adamek to fajny bokser z sercem do walki i od pewnego czasu perfekcyjnie (!) prowadzoną karierą. Chodzi o promocję, dobór przeciwników. Jest świetnym taktykiem w ringu. Natomiast w HW przy swoich warunkach fizycznych musiałby być świetny technicznie i mieć wspaniałą obronę (vide. Bird, Haye, Frazier). Nie wspominając już o równie dobrej szybkości i kondycji. Teoretycznie najlepszym przeciwnikiem w HW, którego pokonał był Arreola. Arreola, prosty bokser z nadwagą. Walczący efektownie, ale głupio. Nie patrzcie na rankingi. Rzadko które odzwierciedlają możliwości zawodników. Świetnie przygotowany Tomek zapasionego Chrisa pokonał, ale nie była to przecież też jakaś dominacja. I w sumie wszystkie walki Tomka w HW były albo wyrównane ze średniakami (Grant, Estrada), albo z tzw. bumami (Maddalone, McBride, no i niestety tak trzeba traktować bezrękiego i nieprzygotowanego Gołotę). Nagle wszyscy zaczęli uważać Tomka za top3 HW. Błąd, Tomek jest co najmniej w drugiej dziesiątce HW, maks w drugiej połowie pierwszej dziesiątki. Także Tomka zdeklasowali by także i Władymir, i Haye, i Solis, i pewnie Powietkin. Wygraliby pewnie także Chambers, Tompson, Helenius, Wilder i paru innych prospektów, którzy mają lepsze warunki, są silniejsi, młodsi i mniej porozbijani, ale do których Tomek pewnie nigdy nie wyjdzie.
 Autor komentarza: drozdi
Data: 18-11-2011 10:04:36 
Rossi
Popieram w 100 %
 Autor komentarza: drozdi
Data: 18-11-2011 10:04:36 
Rossi
Popieram w 100 %
 Autor komentarza: lollls
Data: 18-11-2011 10:07:48 
@rossi

Ciężko stwierdzić, ale wydaje mi się że po za K2, Tomek mógł by toczyć wyrównane walki z prawie każdym.
 Autor komentarza: gat
Data: 18-11-2011 10:31:16 
"Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 18-11-2011 00:06:51
Zobaczył bym jeszcze chętnie Haye w walce z:
1. W.Kliczko
2. T.Adamek
3. S.Povietkin
4 O.Solis"

1.No po co kolejna taka walka? Haye nawet nie chciał zaryzykowac żeby wygrac.
2.Przecież Haye ośmieszny Adamka. Jest szybszy, ma świetny balans i petardę w łapie. Niby jak Adamek ma z nim wygrac?
3.Povietkin nie ma szans z Haye. Haye jest za szybki. Povietkin pokazał w walce z Czagajewem na co go stac.
4.Haye-Solis ciekawa walka.
 Autor komentarza: norbertos98
Data: 18-11-2011 10:32:55 
ta całą nienawiść pomiędzy Haye'm a Vitaliem, ta zła krew, czy wi naprawde jesteście takimi frajerami że to wszystko łykacie?? Tu chodzi o KASE. Po tej całej szopce i promocji w końcu dojdzie do pojedynku, będzie to efektOwna walka, w której jednak nikomu nie stanie się krzywda, a Haye w 10 rundzie (nie wiem czemu zawsze jest 10 :P ) Zaliczy salto w tył i będzie "nokaut". Potem pójdą rzem na kawę a Vitek powie do Davida: -popatrz jk wydymaliśmy tych frajerów, swoją drogą salto była pierwsza klasa. -Haye: dzięki Vitek, ćwiczyłem razem z cyrkowcami, nooo teraz ty masz 10 mln więcej, ja zrobiłem 3 mln, może pojdziemy na malevivy. Vit: -ciekawy pomysł, ja tam jednak wolę góry, może jakaś wspinczka w Alpch? -Haye: Ok, niech będzie wspinaczka. Tak swoją drogą przeprszam że zrobiłem limo twojemu bratu, to było niechcący. -Vit: Nie ma sprawy, Wołodia używa najlepszych fluidów, więc lima nie było widać. Powiem Ci że z tymi koszulkami to był dobry pomysł, szkoda że przestały się sprzedawać po walce z Władkiem, ale podział zysków ze sprzedaży był moim zdaniem trochę nieuczciwy (70% haye, 30 dla braci) Haye: Tu można by dyskutować, ale za to ty więcej zarobiłeś w walce, pozatym jesteś miliarderem, więc nie narzekaj
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-11-2011 10:48:18 
Gat
Wytłumacz mi gdzie Ty widzisz ta rzekomą petarde u Davidka? Czy on kiedykolwiek w HW posłał kogoś jednym ciosem na deski? Nie. Była to kumulacja ciosów, zazwyczaj w tył głowy, lub przeciwnik padal na komendę get down. jeden cios który ledwo zachwiał Niko był trafiony idealnie na szczene.
 Autor komentarza: Miro
Data: 18-11-2011 11:00:38 
Ja nie mam pojęcia jak niektórzy oglądali walkę Hey Kliczko. Przecież tam nie było dominacji Władymira a co więcej hey zadał kilka razy mocne ciosy które doszły do szczęki władka i musiał on klinczować. Nie widzieliście tego? Tak samo jak doceniłem świetną technikę balans refleks i szybkość Heya. A co takiego zrobił w ringu kliczko który już z założenia był tym lepszym mistrzem świata? Krążył i podążał za heyem przez 12 rund i nie potrafił go ustrzelić. Raz mocno go trafił przy linach prawym ale hey świetnie wyszedł z opresji. Obydwaj mieli szacunek do siebie bo mieli świadomość siły pięści przeciwnika. Nikt nie odważył się pójść na totalną wymianę bo był świadomy konsekwencji. Być może hey mógł bardziej zaryzykować ale pewnie warunki fizyczne władymira zasięg rąk i nokautujący cios budziły respekt. Dla mnie to była wyrównana walka i władymir mógł też się pokusić o to żeby coś pokazać więcej jak się jest posiadaczem trzech pasów mistrzowskich. W pewnym momencie aż jego trener był podenerwowany apatia w ringu. Ten cały kliczko wykorzystuje w ringu przewagę swoich warunków fizycznych bo przewagi umiejętności bokserkich nad heyem nie widzę. Hey też bardzo sprytnie prowadzi swoją karierę. Młody 31 lat zakończył karierę żeby ją wznowić za dużo większe pieniądze. Na pewno ciągle trenuje żeby w razie czego nie zardzewieć i łatwo powrócić do swojej wielkości. W przerwie wydaje książkę. Nie marnuje czasu. Wcześniej czy później pewnie dojdzie do walki z Vitalijem bo Ukraińcowi na rozkładzie brakuje właśnie Heya i Wałujewa. Wszyscy patrzą na Vitalija przez pryzmat jego wyrównanej walki z Lewisem. Ludzie ale kiedy to było ile już lat temu. Dzisiaj to 40 letni bokser i nie chce mi się wierzyć że jest zdolny do takiej bijatyki do takich wymian i szybkości prowadzenia walki. Nikt tak na prawdę nie przetestował ostatnio Vitalija i nie wiadomo jakie są jego zdolności obronne gdyby został porządnie zaatakowany. Z małym Adamkiem poradził sobie łatwo. Ja chcę go zobaczyć zresztą tak samo i Władymira z bokserem równym wzrostem obdarzonym mocnym uderzeniem . Bo jak na razie to w ringu patrzą na wszystkich z góry a mali bokserzy jak adamek muszą zadzierać głowę i wyciągać ręce żeby dosięgnąć szczęki kliczki. A i tak praktycznie nie dosięgają tylko machają rączkami przed nosem. A potem to widać po buzkach braci jakby w ogóle walka się nie odbyła. Chociaż po walce władka z heyem władzio był zaczerwieniony jakby wyszedł z solarium. I to też przykład na różnicę między adamkiem a heyem. Tomek żadnej krzywdy nie zrobił . VITALIJ miał buzkę gładką jak pupa niemowlaka.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-11-2011 11:18:08 
I Haye tez nie zrobi mu krzywdy, zachowa nieskazitelna buzke.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-11-2011 11:21:30 
A taki kingpin Johnson balansowal swirowal, tak zrobi tez Haye byle dostał druga życiowa wypłatę bez uszczerbku na zdrowiu. Skończy sie 120-108 dla Vita, chyba ze ten bedZie w takim gazie, berserker i zabije Davida.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-11-2011 11:30:34 
Ostatnia sprawa. Haye zapowiadał co tam nie zrobi Kliczkos brothers, po czym wychodzi i unika walki, pokazuje paluszek. Adamek przynajmniej nie zapowiadał nie wiadomo czego, nie robił z siebie clowna. Ale wszyscy mówią ze Adamek zrobił w chuja kibiców, a Haye to nie? I nagle 3/4 uważa ze Haye wygra z Vitem? Wtedy mówiliscie Haye dobrze ze wybrał Włada ma słaba szczene wygra, jest gorszy od brata. Teraz nagle Vit jest słabszy. No pojebaoo niektórych.
 Autor komentarza: lollls
Data: 18-11-2011 11:33:57 
@MrAdam

Jak Adamek nic nie obiecywał? Obiecywał że wygra, że będzie mistrzem itp
 Autor komentarza: indefatigable
Data: 18-11-2011 11:39:15 
Jestem przekonany, że ta walka, jeśli do niej dojdzie, a wiemy że dojdzie, zakończy się na punkty i David wcale nie jest bez szans, a przebieg walki będzie podobny do Haye-Wlad czyli ostrożnie z obu stron bez podejmowania ryzyka. Haye ma podejrzaną szczękę i poza tym bardzo nie lubi obrywać po głowie. Vitek oszczędza banię na politykę i założę się że też nie lubi obrywać po głowie :P. Walczą tak od lat nawet z mniej wymagającymi przeciwnikami więc dlaczego w tej walce mieliby walczyć inaczej? Nie mam wątpliwości, że Vitek jest lepszym z braci i w przeciwieństwie do Władka nie boi się nikogo, ale tak jak ktoś już powiedział wiek robi swoje i szybkość już nie ta. Haye będzie za szybki dla Vitka, którego z kolei znokautować się chyba nie da. Jeśli sędziowie będą punktować sprawiedliwie a nie tak jak w Hamburgu to 115(+/-1) - 113(-/+1) dla Haye (lub remis) po jak dla zwolenników rozlewu krwi nudnym widowisku.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-11-2011 11:48:04 
Mówił ze wygra ale każdy bokser tak mówi. A Haye robił koszulki z urwanymi głowami, manekiny z tektury a na końcu pokazał palec. Adamek nie mówił ze przegrał bo go fiut swędzial.
 Autor komentarza: rumburak
Data: 18-11-2011 12:04:08 
Polecam tym co nie oglądali film Kliczko dużo ciekawych rzeczy sie można dowiedzieć! Witek ma całkiem inny charakter od Władimira od małolata się lubił bić i robił różne numery:) od małego opiekował się i bronił młodszego brata.Wit sie nie bedzie cackał z Hayem i będzie chcial go znokautować za wszelką cenę
 Autor komentarza: lollls
Data: 18-11-2011 12:29:13 
Ale mówił, że za późno przyleciał że to nie był jeszcze ten czas że Witek akurat TEGO dnia był lepszy etc.
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 18-11-2011 17:15:59 
Już temu cieciowi powiedział Lennox że Witalij to jest za wysoka poprzeczka. Moim zdaniem wynik tej walki jest w 99 procentach przesądzony, Wit może przegrać tylko przez kontuzje czy inny dziwny wypadek losowy. Boksersko Haye ma szanse zerowe. Nie wiem czy chciałbym oglądać walke pt. "czy uda się spierdalać przez rund 12"
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.