MAYWEATHER RAZ JESZCZE

- Nie słucham nawet tego co mówi Bob Arum, ponieważ on nie ma pojęcia jaki ja tak naprawdę jestem - powiedział Floyd Mayweather (42-0, 26 KO), komentując w ten sposób słowa promotora Manny'ego Pacquiao, który wcześniej zarzucał "Pięknisiowi" bojaźń przed Filipińczykiem.

- W ogóle się tym nie przejmuję. Wpuszczam wszystko jednym uchem, a drugim wypuszczam. Marquez jest dobrze bijącym bokserem z kontry, jednak skoro Pacquiao miał z nim takie problemy, a ja jestem najlepiej boksującym zawodnikiem z defensywy, to jakie miałby ze mną? - zakończył Mayweather, dając przy okazji po raz kolejny do zrozumienia, że w każdej chwili jest gotów poddać się badaniom antydopingowym, negując przy okazji okrężną drogą dokonania niektórych jego potencjalnych rywali.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Neon
Data: 16-11-2011 07:15:21 
Mayweather poczuł krew :D
 Autor komentarza: SilesiaMan
Data: 16-11-2011 07:26:39 
Floyd dobra juz nie pierd.. tylko powiedz ze chcesz walczyc w kazdej chwili bez zadnych ceregieli i jazda! Caly bokserski swiat oczekuje tej walki od ponad dwoch lat, ogolnie nic sie narazie nie dzieje sensownego w tym zakresie, obijasz tych co masz obić, Many wygrywa mimo ze (wg mnie) remisuje i po co to wszystko? ano po to aby w koncu bylo to na co czekamy ty wiecznie za duzo gadający tchorzu!!!
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 16-11-2011 07:54:07 
Będe miał szacunek do Manego jak zawalczy z Floydem a nie zawalczy z Juanem bo wakę z nim przegrał lub zremisował ale nie powinien jej wygrać ale dla dobra boksu i interesów sędziowie zrobili wała.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 16-11-2011 08:03:52 
co to jest za frajer - teraz nagle jaki aktywny sie zrobil jak zobaczyl Mannego w slabszej dyspozycji- wczesniej sral w gacie i pieprzyl o jakichs wyimaginowanych testach
 Autor komentarza: Tim
Data: 16-11-2011 08:05:44 
WIELKI szacunek dla Floyda króla P4P od zawsze na zawsze.
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 16-11-2011 08:16:10 
hmmm czyżby moje przewidywania się po woli sprawdzały... :) Mam nadzieję, że Manny weźmie tą walkę. Będę mu kibicował.
 Autor komentarza: Karlitopl
Data: 16-11-2011 09:47:04 
Jak dla mnie to ta walka będzie miała identyczny przebieg jak Mannego z Marquezem. Ale, że odbędzie się pewnie w USA, to wygrać może Floyd.
 Autor komentarza: mroowa09
Data: 16-11-2011 10:27:51 
ile jeszcze trzeba pokazac statystyk zeby slepozapatrzeni w marqueza przestali pier**** o tym ze wygral...
 Autor komentarza: Karlitopl
Data: 16-11-2011 11:08:56 
mroowa09
Dokładnie! Byłem pod wrażeniem Marqueza, ale wg mnie nie wygrał pojedynku, a statystyki celnych ciosów z każdej rundy to potwierdzają.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 16-11-2011 11:11:21 
Floyd powinien sobie darować te testy antydopingowe. Nawet jeżeli ( nie mówię, że tak jest ) Pacquiao ma coś na sumieniu to na pewno nie pomoże mu to w walce z Floydem. Po tym co pokazał z Marquezem Mayweather nie powinien się obawiać Manny'ego.
 Autor komentarza: rossi
Data: 16-11-2011 11:20:41 
To, że Mayweather byłby faworytem w walce z Pacquiao dla większości ludzi siedzących w boksie jest dość oczywiście. Pacman to świetny pięściarz i nic mu nie ujmuję. Po prostu Manny jest jeszcze o klasę wyżej i powtarzam to od dawna. Filipińczyk dobiera odpowiednio przeciwników, jest szybki, silny, agresywany, ale na Floyda za słaby technicznie, szczególnie w obronie, za prosty i za przewidywalny. Dla mnie zdecydowana wygrana Floyda na punkty, ewentualnie TKO w końcowych rundach na Mannym.

Co do walki z Marquezem uważam, że minimalnie wygrał ją Meksykanin, ale remis byłby dość sprawiedliwy. Na pewno nie wygrał jej Manny, a już zwłaszcza nie w stosunku 117-112, czy 116-112! Statystyki to jedno, ale to jest boks zawodowy i połowa ciosów Pacquiao to były wybronione obcierki lub macanki bez wyrazu.
 Autor komentarza: pops14
Data: 16-11-2011 12:13:31 
Walka Pacquiao z Marquezem rzeczywiscie byla wyrownana. Niezaleznie jednak od tego kto jak ja punktowal, jej obraz byl porazka dla Filipinczyka. Jako krol p4p to on mial cos do udowodnienia, szczegolnie po dwoch poprzednich wojnach z azteckim wojownikiem. W jego obozie mowilo sie, ze jest zmotywowany jak nigdy. Wierzono, ze skoro dal wyrownane walki jako jednoreki, szalony wojownik, jako bokser komplentny, ktorym stal sie w ostatnich latach, zje Marqueza. Mial byc silniejszy,byc w innym miejscy kariery ( Meksykanin juz ma troche z gorki) i zmiazdzyc przeciwnika. Sam, przyznam sie bez bicia, bylem przekonany o poznym tko i dominacji w calej walce. A tu co? Kolejna trudna do punktowania wojenka...

Mannego z Floydem nie widze. Zreszta nawet przed ostatnim pojedynkiem Filipinczyka, postawil bym na pretty boya, ale teraz to juz jestem przekonany o jego wyzszosci.

Nie zmienia to faktu, ze ta walka powinna dojsc do skutku. I wbrew temu co mowi Floyd, to wcale nie Pacquiao potrzebuje tej walki, ale wlasnie Amerykanin. Idzie koniec kariery i ten wybitny piesciarz stoi przed trudnym wyborem. Zakonczyc kariere bezpiecznie i odejsc jako najlepszy piesciarz swoich czasow czy zaryzykowac i byc postrzeganymjako jeden z najlepszych ( najlepszy?) bokserow w historii?
Ta walka musi sie odbyc. Musi!
 Autor komentarza: HILTI
Data: 16-11-2011 12:21:01 
mroowa09, Karlitopl

Temat statystyk i czemu nie zawsze trzeba brac je na powaznie byl juz walkowany po stokroc. Wystarczy ze poczytacie poprzednie tematy.

SilesiaMan

Floyd zaproponowal przed kilkoma dniami walke Pacquiao ale ten odmowil tlumaczac sie ze teraz interesuje go bardziej IV walka z JMM co wydaje sie niepowazne z jego strony.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 16-11-2011 12:24:23 
AdamekFightPL

Jest tez teoria ze wlasnie dlatego Pacquiao wypadl tak slabo z JMM bo porzucil doping jezeli go bral. Byla nagonka na niego ze bierze i zeby doszlo do walki z Floydem musi przejsc testy olimpijskie wiec juz przed walka z JMM sie wyczyscil i jego obecna forma, dyspozycja to tego efekt.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-11-2011 13:13:21 
"Jest też teoria"
Co za łeb.
 Autor komentarza: unlocer
Data: 16-11-2011 13:14:51 
Manny nie zawalczy ani JJM ani z Floydem. Niestety walka nie była by na warunkach Aruma(umowne limity,ważenie w dniu walki sędziowie na pensyjce i inne sztuczki)A na to Arum nie pójdzie.
 Autor komentarza: glaude
Data: 16-11-2011 13:21:26 
Algorytmy komputerowe nadają się tylko do przeliczania danych wprowadzonych do maszyny przez człowieka. Kropka.

Maszyna (ŻADNA!!!) nie potrafi sama poprawnie klasyfikować, oceniać wielkości cech, nadawać znaczenie!!!

Te statystyki to nic nie warta ciekawostka. Przekrętem jest pokazywanie ich wyliczęń na żywo w czasie walki- bo to segeruje sędziom ocenę rundy. To wręcz skandal.
Mało tego jeśli jakiś trener, bądź meneger wie co konkretnie punktuje ta durna maszynka- może to wykorzystywać do swoich celów i ustawiać przez to zarówno wynik walki, jak i zakładów.

Jeśli np. maszyna kładzie głównie nacisk na liczbę ciosów (bo nie jest w stanie na ich jakość!), to pięściarz, który o tym wie będzie robił wiatrak i będzie przez maszynę za to wynagradzany!!!

Redakcjo naprawdę zamieśćcie wywiad (krótki) z kognitywistą z tytułem naukowycm (dr, dr hab.)- bo ja i DETER możemy pisać swoje, a i tak wielu to nie przekona.

Maszyny nie mają zdolności grupowania systemowego i te ststystyki są gówno warte- dosłownie. Według nich Władek i Vitek nie powinni zadawać w ogóle mocnych ciosów tylko ciosy proste przednią ręką. To dziwne, bo oni kończą zawyczaj przez KO i TKO.


I napiszę to co wcześniej pisąłem o stawaniu na buty.
Marquez zrobił to o 4 razy za dużo. Powinien mieć odjęte punkty za to. Nie wiem czy Pokemon też to robił, bo materiał był tylko o JMM.
Natomiast, zeby takie sytuacje więcej nie miały miejsca należy wporowadzić technologię z fechtunku (np. szpady, floretu)- tylko zastosować ją na podeszwie i cholewce przedniej części buta bokserów (ok. 2 cm kw.). Gdy jeden drugiego nadepnie zapali się w jego narożniku lampka i zadzwoni głośny sygnał. Za I razem upomnienie od sędziego, za każdym następnym nadepnięciem ujemny punkt.
 Autor komentarza: unlocer
Data: 16-11-2011 13:23:15 
Autor komentarza: HILTI
Jest tez teoria ze wlasnie dlatego Pacquiao wypadl tak slabo z JMM bo porzucil doping jezeli go bral. Byla nagonka na niego ze bierze i zeby doszlo do walki z Floydem musi przejsc testy olimpijskie wiec juz przed walka z JMM sie wyczyscil i jego obecna forma, dyspozycja to tego efekt.

Tak czy tak Złota kura zdechła.
 Autor komentarza: Bobus
Data: 16-11-2011 13:30:40 
Prawda jest taka ze na dzien dzisiejszy Floyd by osmieszyl P-mana...
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-11-2011 13:32:50 
glaude
Ten pomysł ze szpady,czy floretu dla mnie jest ciekawy.
 Autor komentarza: unlocer
Data: 16-11-2011 13:34:37 
To że JMM teptał po nodze Mannego to przypadek przecież cały czas patrzył na głowę,a że kontrował to zazwyczaj on ruszał po ataku Mannego.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 16-11-2011 13:40:25 
DAB

Ty lepiej idz na onet trollu.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 16-11-2011 13:40:53 
Nie masz pojecia co sie pisze w zagranicznych mediach.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-11-2011 13:44:38 
A ty poczytaj życie na gorąco tam znajdziesz dobre dla siebie historie i ploteczki:)
 Autor komentarza: Dumel
Data: 16-11-2011 13:46:21 
dobry myk. Słabsza walka z Marquezem zeby Floyd zgodził się na walke ; D
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-11-2011 13:53:57 
Pacman z Floydem wygrałby 2-3 rundy gora hahaa.To by było osmieszenie żóltka przez prawdziwy brylant,,
 Autor komentarza: glaude
Data: 16-11-2011 14:19:47 
Panowie, nie jest ważne czy JMM deptał specjalnie- czy niechcący.
To jest zabronione.
Zrobił to 5 razy. Za pierwszym razem powinno być ostrzeżenia- a potem odjęte 4 punkty w poszczególnych rundach.

Problem w tym, ze takie rzeczy jest trudno zauważyć nawet sędziemu ringowemu. Dlatego uważam, ze należy się wspomóc techniką.
Taka technika jest używana w szpadzie i florecie- po każdym trafieniu przeciwnika bronią zapala sie lampka i wyje głośny sygnał.
Jaki problem to wprowadzić w boksie i zacząć stosować?
Według mnie żaden.
Wystarczy tylko zalecić przepisami stosowanie specjalnie zrobionych pod kątem tej technologii buty i po problemie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-11-2011 14:49:40 
glaude
Technika powinna pomagać i to by było dobre rozwiązania aby było sprawiedliwiej warto wprowadzać nowinki do nowych dyscyplin,nie wiem czemu tego się nie robi.Rozumiem nadeptywać na przód stopy,na palce,czasami,ale tak głębokie następowanie na nogę grozi mimo butów bokserskich kontuzją.
 Autor komentarza: qra
Data: 16-11-2011 19:50:26 
Nie wiem co Wy na to, ale tak się zastanawiam, ze po tej walce (jesli Manny naprawde ma jaja, a raczej ma) Pacman bedzie desperacko chcial udowodnic calemu swiatu jak to sie mylili co do niego, Marquez wjechal mu ambicje razem z calym swiatem przez tą walke, wiec ewentualne starcie z Pięknisiem byloby szansą naprawy wizerunku, i mogloby byc naprawde ciekawie.
Jak uwazacie?
Podkreslam ze to jest swobodna mysl ktora mi przeleciala podczas obiadu dzisiaj.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-11-2011 20:40:29 
Zgadzam się Pacman jest kozak pokona i Moneya i Marqueza,ja mam własne zdanie na temat 3 walki ,którą mamy za sobą.Taka miała byc i tyle Pacman był 3 razy mniej agresywny chyba nie tak dla żartu.Zyski Aruma z 4 walki będą kolosalne...
 Autor komentarza: HILTI
Data: 16-11-2011 21:16:08 
Hahaha, tak, tak... specialnie tak slabo zawalczyl z JMM zeby zarobic na 4 walce i zeby FMJ zachecic do walki. o_O
 Autor komentarza: HILTI
Data: 16-11-2011 21:17:01 
To jest te twoje genialne wlasne zdanie.
 Autor komentarza: qra
Data: 16-11-2011 22:08:35 
Przeciez z Wami ludzie sie nie da dyskusji prowadzic, porozmawiac na jakikolwiek temat, az zal dupe sciska ze kazdy musi na siebie najezdzac, zamiast jakies argumenty przedstawic, cokolwiek powiedziec. W internecie nie panuje prawo ulicy ze wystarczy powiedziec ze kogos popierdo**o i koniec dyskusji. Nerdów jest tutaj po chu*u
 Autor komentarza: HILTI
Data: 16-11-2011 22:16:28 
Ja ostatnio probowalem normalnie porozmawiac z DAB to zaczal wylewac swoje frustarcje i bluzgac stad moj wpis w takim tonie.

Co do tego co napisales to zgadzam sie. Wpadka Pacquiao z JMM bardziej przybliza nas do jego walki z Floydem niz oddala. Floyd juz wyszedl z propozycja walki przed kilkoma dniami ale odpowiedzieli mu ze bardziej interesuje ich 4 walka z Marquezem.
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 17-11-2011 08:04:15 
Ja się akurat tutaj z DAB'em zgadzam. Mam podobne odczucia co do tej walki. Pacman zupełnie nie przypominał boksera, którego znamy. Wyglądało wręcz, że kalkulował, zero agresji z poprzednich walk.
Co do wielkości Mannego wszystko się wyjaśni jeśli dojdzie do jego starcia z Floydem. Wierzę, że jest w stanie wyjść zwycięsko z tej walki.

@unlocer
"To że JMM teptał po nodze Mannego to przypadek przecież cały czas patrzył na głowę,a że kontrował to zazwyczaj on ruszał po ataku Mannego."

Hahaha rozbawiłeś mnie tym argumentem :) Mogę dla testu trochę Cię podeptać w tym samym czasie patrząc Ci w oczy jeśli nie wierzysz, że jest to możliwe i łatwe do wykonania :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.