KHAN: MAYWEATHER POKONAŁBY PACQUIAO

Mistrz świata federacji WBA Super oraz IBF w wadze junior półśredniej, Amir Khan (26-1, 18 KO), będzie doradzał swemu przyjacielowi i koledze z sali treningowej Manny'emu Pacquiao (54-3-2, 38 KO) zawieszenie rękawic na kołku. Brytyjczyk oglądał sobotnią walkę 'Pacmana', który po bardzo zaciętej walce wygrał dwa do remisu z 38-letnim Juanem Manuelem Marquezem (53-6-1, 39 KO).

Zdaniem Amira, Meksykanin zrobił wystarczająco dużo, by pokonać Manny'ego. Khan nie widzi sensu w kontynuowaniu kariery bokserskiej przez Filipińczyka, który równocześnie zajmuje się również wieloma innymi rzeczami.

- Powiem Manny'emu, że powinien rozważyć zakończenie kariery. Nie powinien boksować zbyt długo. On ma teraz o czym myśleć, przecież ledwo udało mu się z Marquezem. Im dłużej będzie walczył, tym więcej może stracić. Po jego ostatnim występie trudno spodziewać się, że może pokonać Floyda Mayweathera. To mój przyjaciel, muszę być szczery - oświadczył Khan.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: HILTI
Data: 15-11-2011 13:45:06 
Jezeli ktos uwaza ze walka Pacquiao - Marquez nam nic nie pokazala odnosnie pojedynku Floyd - PacMan to oszukuje sam siebie. Mianowicie widac teraz ze w tej potencjalnej walce faworytem bylby Floyd i to nawet nieminimalnym. Tym bardziej ze ta walka bylaby w pelnym limicie polsredniej (147). Walka ta byla by czyms pomiedzy walka z JMM a Mosleyem dla Floyda.

PacMan walczyl z wiekszymi rywalami ale nie oszukujmy sie nikt z nich nie byl na tym poziomie (Margarito, Clottey), a ci rywale byli krytykowani jako latwa walka dla niego, sam marketing brak sportu.

Floyd natomiast jest tak samo dobry jezeli nie lepszy jak Pacquiao. Wygral by ta walke w mysl zasady dobry duzy bokser zawsze pokona mniejszego dobrego boksera.
Wczesniej tego az tak nie bylo widac bo PacMan wydawal sie byc nie z tej ziemi lecz realne jego umiejetnosci zawyzala promocja i swietny matchmaking.

Teraz nawet zagorzali fani boksera z Filipin zaczynaja to dostrzegac i dostrzega to Floyd ktory coraz smielej wypowiada sie na temat potencjalnej walki bo wydaje sie ze to on bylby w niej faworytem.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 15-11-2011 13:50:41 
HILTI - płyniesz na fali emocji i własnej percepcji rzeczywistości w chwilę po walce Paca z JMM. To ma niewiele wspólnego z chłodną oceną.

A co do tematu informacji... Khan to niezła szuja. Chlapie jęzorem gdzie popadnie i dowali każdemu, jeśli tylko będzie mu się to opłacało.

Mały człowiek
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 15-11-2011 13:51:50 
Khan chce wywalic Pacmana z STajni .Gosc che byc oczkiem w glowie heheee
 Autor komentarza: Hoody
Data: 15-11-2011 13:54:04 
Khan chce walczyć z Floydem stąd te gadanie. Aczkolwiek sądzę, że Pacquiao ma słabą obronę i mógłby polec nie tylko z FMJ ale i z Maidaną.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 15-11-2011 13:57:29 
Chlodna ocena np. na miesiac po walce moze bylaby mniej pesymistyczna dla PacMana, nawet na pewno. Nadal lecz oceniajac ta walke na chlodno nie mozna swterdzic ze po tym jak wypadl Pacquiao z JMM pokazal argumenty ze bylby faworytem z FMJ bo jest zgoła odwrotnie.

Warto zauwazyc ze JMM walczac z kontry dal swietna walke ktora powinien zremisowac/wygrac a Floyd uchodzi przeciez za najlepszego kontr-boksera swiata.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 15-11-2011 13:59:06 
Chodz faktem jest ze Khan robi krecia robote czlowiekowi ktory jest lokomotywa w tej grupie.
 Autor komentarza: jack75
Data: 15-11-2011 14:01:11 
Chcę żeby Manny skończył karierę żeby on stał się oczkiem w głowie Freddiego Roucha a teraz jest na drugim miejscu ... to szuja sam pewnie przegrał by z marquezem i Floydem też.
 Autor komentarza: Shade45sc
Data: 15-11-2011 14:08:28 
Ok, ok wszystko pięknie po walce z Marquezem, dla wielu Pacman jest słaby, jest oszustem etc. Zgodzę się walka była wyjątkowo słaba ze strony Mannyego i generalnie również byłbym skłonny dać w niej zwycięstwo Marqueza (pomimo całej mojej ogromnej sympatii do Pacquiao)ale stało się jak się stało. Nie pierwszy taki kontrowersyjny wynik w historii nie ostatni. Jednakże pamiętajmy, że walka walce nierówna także takie pewne głosy o tym jak to Floyd by zdeklasował Pacmana odłożyłbym na bok i poczekał na walkę.

A odnośnie potyczki z Maidaną o której kolega Hoody wyżej wspomniał to nie byłbym skłonny sądzić, iż Marcos ( którego również bardzo lubię) byłby w stanie zagrozić Emmanuelowi ;)

Aha, co do wypowiedzi Khana to nie będę komentował, bo takie kopanie dołów pod kolegą z grupy jest co najmniej niesmaczne.
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 15-11-2011 14:10:01 
Manny zadał więcej ciosów, wicej trafił, jest mistrzem ... a tu wysyp opinii, że JMM wygrał tę walkę. Niesamowita ignorancja. Wygrał bo ? Bo Filipińczyk nie zdemolował Meksykańca jak wszystkich swoich poprzednich przeciwników ? Co to za dialektyka ? Walka była wyrównana, statystki mówią za siebie, pas został zasłużenie u mistrza.

Co do walki z FM, to występuje ta sama anaologia myślenia. Pacquiao nie umiał dotrzeć do Marqueza wiec przegra z Floydem, bo Floyd Marqueza zdominał. To ja mam inną tezę. Otóż Manny zakończyl juz w drugiej rundzie karierę Hattona, a Floyd z Anglikiem musial męczyć się do ostatnich rund. Manny położył na deski Mosley'a a ten sam Mosley w drugiej rundzie prawie wygrał z Floydem. FM nie ma szans w potyczce z Pacquaio.

Swoją drogą ciekawe zjawisko, im ktoś jest lepszy, stanowi wzór w określonej dyscyplinie sportu tym margines błędów jaki może popelnić zmniejsza się własciwie do zera. Marquez który przyjął taktykę: obrona a'la Abraham, inicjatywa a'la Mayweather miał dostać KO. Przecież to było niemożliwe. Fakt faktem Manny nie byl sobą, ale jak za przeciwnika ma się kogoś takiego, to trudno wymagać ciekawej walki. FM różni się od JMM, tym, że: ma kompleks Pacmana, odsłania się. Więc nie ma mowy o tym, aby sytuacja była podobna jak w tej sobotniej walce.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 15-11-2011 14:11:29 
konserwatysta

Co do tych twoich statystyk to odpisalem ci w poprzednim temacie.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 15-11-2011 14:13:27 
A twojego analogie kto kogo i jak pokonal sa niedorzeczne. Problem polega na tym ze PacMan wlasnie nie pokonal JMM.
 Autor komentarza: Maynard
Data: 15-11-2011 14:14:18 
Khan zdecydowanie za dużo gada. Zaczyna to wkurzać nawet jego fanów.

Swoją drogą, nie wiem, po co mu tak spieszno do welterweight, jeśli kategorię niżej ma cały czas kilka bardzo ciekawych opcji - cały czas jest Maidana, świetnie pokazał się Alvarado, który na pewno mocno podskoczy w rankingu IBF (Khan jest mistrzem tej federacji), jest Bradley, któremu mocno oddalił się pojedynek z Pacmanem, wreszcie Danny Garcia (ale on potrzebuje jeszcze jednego zwycięstwa z kimś znanym).

Gdyby dostał ofertę od Mayweathera, albo Pacquiao, zawsze może te kilka kilo przybrać, łatwiej, niż Marquez.
 Autor komentarza: Grojski
Data: 15-11-2011 14:14:33 
konserwatysta
typowa ocena człowieka który widział statystykę ciosów oraz maksymalnie skrót ;] i nie wmawiaj nam, że jest inaczej ;]
 Autor komentarza: irongery
Data: 15-11-2011 14:16:36 
Khan chce wyjść z cienia Pacmana. Z Floydem napewno większe szanse ma Manny, widać Khan chciałby dostać porządną wypłatę
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 15-11-2011 14:16:41 
Niby macie racje z tym, że Floyd mógłby pokonać Pacquiao ale spójrzcie na to z innej strony. Może walka Marquez vs Pacquiao wyglądała tak a nie inaczej, ponieważ Juan to po prostu antidotum na Manny'ego ? wydaje się,że Juan jest dla Manny'ego stworzony. Ale kto wie czy Mayweather nie miałby większych problemów z Pacquiao niż Marquez ?

Teraz się okazało kto tak na prawdę unika walki... Arum po tej walce z Marquezem nie wypuści Manny'ego na Floyda bo byłby koniec. Może za rok,dwa w ostatniej walce Manny'ego w końcu zawalczy z Floydem. Ale na razie Manny będzie musiał odbudować swoją reputację wśród kibiców. JA osobiście uważam, że Floyd wygrał by z Manny'm choć też nie wiadomo w jakiej formie jest teraz Mayweather bo w walce z Ortizem zbyt wiele nie pokazał. Udało mu się znokautować Ortiza gdy ten nie uważał. Kto wie jak walka by się potoczyła gdyby nie ta sytuacja.
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 15-11-2011 14:20:53 
No tak... teraz owe statystyki są funta kłaków warte :))))) Wcześniej stanowiły zawsze, przy każdej walce ostateczny rachunek, ostateczną weryfikację, ale tej walki nie dotyczą :))

Żeby zdobyć pas, trzeba zdominować mistrza, jeżeli JMM tak uczynił z PM to ja jestem latającą świnią.
 Autor komentarza: Hoody
Data: 15-11-2011 14:22:02 
@shade45sc
Zależy czy Maidanie weszłaby jakaś bomba, po której Manny musiałby przetrwać kryzys. Khan uciekał, a uciekającego Pacmana jakoś sobie nie wyobrażam. Oczywiście to tylko moje widzimisie hehe .
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 15-11-2011 14:22:49 
@irongery

Amir jest jeszcze młody ma czas. Nie jestem pewny czy dojdzie kiedykolwiek do walki Amira z Mayweatherem. Jestem jednak pewien, że za kilka lat gdy na emeryturę odejdzie Pacman i Floyd to on będzie królem p4p. Na dzień dzisiejszy nie dałbym mu szans z Floydem bo jest za mało doświadczony a jego ciosy nie trafiały by celu tak jak Pacmana w walce z Marquezem. Floyd to mistrz defensywy w dodatku potrafi kontrować chyba najlepiej na świecie. Jak na razie nie ma bata na Floyda przynajmniej tak mi się wydaje. Póki nie dojdzie do walki Pacquiao vs Mayweather nie dowiemy się kto tak na prawdę jest najlepszy.

PS. Wyobraźcie sobie walkę Pacmana z Floydem. Wydaje mi się, że prawie w ogóle Manny nie trafiał by Floyda. Chyba, że szybkimi prostymi, z tym mógłby Mayweather mieć trochę problemów ale kombinacji ciosów na Floydzie w wykonaniu Pacquiao jakoś sobie nie mogę wyobrazić.
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 15-11-2011 14:25:28 
Grojski, strzeliłeś byka. Widziałem całą walkę, oglądam każdą walkę Pacmana. A każdy widzi takie świata koło, jakie tępymi zakreśla oczy. Pytam się, gdzie był adominacja JMM ??
 Autor komentarza: HILTI
Data: 15-11-2011 14:25:30 
Statystyki nigdy nie byly ostateczna wyrocznia i weryfikatorem walk chodz czesto sie pokrywaja z realnym wynikiem.

Po 2 mistrza nie trzeba pobic i zdominowac to najwieksza bzdura zapamietana i powtarzana przez zwyklych widzow.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 15-11-2011 14:27:48 
Akurat podpisuje się pod tym co powiedział Khan!Pacquiao nie jest już w stanie być lepszym pięściarzem .Ostatnia jego walka pokazała że to juz jest czas na zakończenie kariery!Pac jest zajęty politykowaniem i polityce oddał swoje serce i dusze!Posądzanie Amira Khana o robienie "kreciej" roboty itp. jest głupie .Myślę że te osoby które tak piszą sami mają w swoim charakterze takie złe instynkty!
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 15-11-2011 14:28:04 
Statytsyki zawsze stanowiły argument w ocenie walki. Teraz to się zmieniło (sic!).

Co musi zrobić pretendent żeby zdobyć pas ? Odpowiedz niezwykły widzu.
 Autor komentarza: jkd
Data: 15-11-2011 14:31:53 
Ok, FLoyd swietnie potrafi kontrowac, co by nie lezalo Mannemu. Z drugiej jednak strony Floyd mial zawsze problemy z mankutami. Warto tez o tym pamietac.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 15-11-2011 14:32:50 
I nadal stanowia argument ale nie sa ostatecznym wyznacznikiem kto walke wygral. Po 2 pojawiaja sie glosy o sfalszowanie tych statystyk dlatego az tak sie nie pokrywaja z wynikiem. Chodz ja nigdy nie bylem zwolennikiem teorii spiskowych :)
 Autor komentarza: Osvald7
Data: 15-11-2011 14:34:36 
Jak sądzicie czy Maywether bądz Pacman mieliby szanse w walkach z TOP 10 HW ?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 15-11-2011 14:48:41 
Osvald7 - pytanie teoretycznie absurdalne....

Ale ja bym się nie zdziwił gdyby Manny wyklepał paru kołków...

np Chagajew - Walujew - różnica 42kg, wzrost 38cm, 3 klasy umiejętności
- Floyd - Chambers - waga ok 22kg wzrost 12 cm, 3 klasy umiejętności

:))))) tak pół żartem pół serio. dodam tylko że Floyd ma idealny styl na ospałych kołków z obecnego HW.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 15-11-2011 14:54:38 
konserwatysta - oczywiście, że statystyki to bardzo poważny argument ale nie decydujący!!! poszukaj w necie jak się ocenia walki (może nawet się zdziwisz)
 Autor komentarza: glaude
Data: 15-11-2011 14:55:06 
@konserwatysta

Jeśli statystyki oblicz algorytm- to zawsze są nic nie warte!!!
Maszyny długo jeszcze nie zastąpią człowieka. A Compubox to zwykła AFERA. Czekam, aż ktoś oficjalnie się tym zajmie i zakaże stosowania tego gówna.

Będę podkreślał przy każdej okazji:
REDAKCJO
Załatwcie wywiad z jakimś człowiekiem (informatyk, neuroinformatyk, kognitywista- z tytułem naukowym), żeby powiedział wszystkim Userom, że Compubox i każda iina maszyna nie mazdolności klastrowania.
Niech wyjaśni co to jest GRUPOWANIE SYSTEMOWE, żeby nie brano już nigdy pod uwagę do oceny walki tego gówna. To nawet nie jest ststystyka.

Gdyby maszyny potrafiły klasyfikować, oceniać i wyciągać wnioski to w Głównym Urzędzie Statystycznym nie przacowąłby nikt- poza komputerami.

Manny zadał mniej celnych ciosów w tej walce od JMM i zdecydowanie mniej mocnych ciosów. Za to przyjął twardo na gardę zdecydowanie więcej, a JMM z odchylenia uniku czy dynamicznej zaslony. Deklasacji nie3 było, ale Pokemon przegrał tę walkę. Dostał prezent od- no właśnie od Aruma, HBO???
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 15-11-2011 14:58:22 
@StonkaKartoflana

Muszę się z Tobą zgodzić. Floyd mógłby pokonać kilku zawodników z HW. On jest trudny do trafienia w swojej wadze a co dopiero w HW. Jednak gdyby przyjął kilka ciosów nawet na gardę czy korpus było by ciężko. Ciekawym pojedynkiem była by walka Wit vs Pacquiao. Może Manny'emu udało by się wypunktować Wita? hehe. Czołówka HW za słaba... CW za słabi trzeba szukać przeciwników dla Kliczków z wag 60kg + ;-)
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 15-11-2011 15:05:13 
Khan jak jeszcze wierzył że Pac jest niezniszczalny nawet nie pierdział na jego temat, teraz zobaczył że można z nim wygrać to zaczyna pluć. On butą przewyższa Toneya i FMJ razem wziętych
 Autor komentarza: HILTI
Data: 15-11-2011 15:10:26 
Gosc to jakis prowokator a wy podjeliscie temat o walce polsredniego z ciezkim. Rece opadaja.

Po 1: zeby byla ta rozncia 3 klas, szybkosci, elastycznosci, refleksu to polsredni musialby nie przybierac na wadze co wiaze sie z tym ze po przyjeciu ciosu na garde latal by po calym ringu i przegral przez TKO.

Po 2: Roznica w warunkach i wadze w nizszych kategoriach jest bardziej znaczaca niz w wyzszych. W ciezkiej roznica 5kg to nic w polsredniej to duzo.

Po 3: Kazdy polsredni do takiej walki by przybieral na masie co znaczylo by spadek jego szybkosci itp roznica nie bylaby wtedy juz 3 klas.

Po 4: Bezsensowny temat mialem nawet na to nie reagowac.
 Autor komentarza: DAB
Data: 15-11-2011 15:11:46 
A Ci nadal się spierają,paznokcie poobgryzane dzieci?:)Jedna część ma swoje zdanie a druga też ma swoje ,posprzeczać się ludzka rzecz ale przy tym to tematy o Adamku wymiękają jakie tu widać zaangażowanie
 Autor komentarza: HILTI
Data: 15-11-2011 15:13:58 
W temacie Adamka i jego absurdalnych wymowek nie ma nawet o czym pisac.
 Autor komentarza: DAB
Data: 15-11-2011 15:17:23 
A tu jest po ch.ju fest wszystko sto razy każdy powiedział,co myśli na temat walki ty z 200.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 15-11-2011 15:24:00 
Akurat nie mam dzisiaj nic do roboty, a nie siedzialem na tym portalu juz dlugi czas.
 Autor komentarza: DAB
Data: 15-11-2011 15:26:54 
:)Ja ostatnio mniej ale znów zajrzałem i dalej to samo co na weekend,jest tyle innych rzeczy do obgadania,że nie rozumiem ,przed 4 walką się wróci jest nieunikniona a sam temat Floyd vs Pacman jest najbardziej przejedzony.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 15-11-2011 15:31:27 
Ale pojawiaja sie ciagle nowe fakty jak ten ze FMJ zaproponowal przed kilkoma dniami walke PacManowi a ten odmowil tlumaczac sie ze teraz interesuje go bardziej IV walka z JMM co wydaje sie niedorzeczne i jakos na razie nikt nie krzyczy ze Pacquiao boi sie walki jak to czesto bylo pisane w druga strone.
 Autor komentarza: DAB
Data: 15-11-2011 15:35:04 
A ja to rozumiem po tej walce i tyle.Nie płacz na razie
 Autor komentarza: DAB
Data: 15-11-2011 15:37:43 
A jak szukasz nowych faktów zostań detektywem:)
 Autor komentarza: HILTI
Data: 15-11-2011 15:39:26 
To jest dosc znaczacy fakt ale ze jest nieprzychylny twemu idolowi to nawet nie probujesz podjac tematu.
 Autor komentarza: DAB
Data: 15-11-2011 15:42:19 
HILTI
I nie mam zamiaru bo wiem ,że 4 walka dla Aruma jest żyłą złota a Floyd nadal w obwodzie.To z Mannym ma tyle wspólnego co ty z kojarzeniem i rozumowaniem faktów i wypier.alaj nie chce mi się z tobą gadać
 Autor komentarza: HILTI
Data: 15-11-2011 15:45:41 
Jestes trollem i nie potrafisz normalnie rozmawiac. Pacquiao to twoj idol i to nie pozwala ci na rzeczowa rozmowe.

Jezeli redakcji zalezy na normalnych komentarzach to takie osoby powinny byc banowane. Dlatego nie lubie tutaj pisac bo poziom jest jaki jest.
 Autor komentarza: DAB
Data: 15-11-2011 15:55:32 
Wolę Cię wyzwać jak burą s.kę niż wchodzić z baranem w dyskusję:)Od redakcji to ty odbij Fra.erzyno:)Może coś ci da do myślenia w końcu i przestaniesz się sp.szczać w rękę nad tym tematem.Przebiłeś już wszystkich starczy ci umyj dłoń i ciśnij
 Autor komentarza: HILTI
Data: 15-11-2011 15:57:06 
Dzieciak frustruje sie i obraza innych dlatego ze jego idol przegral. Nie potrafisz powstrzymac emocji bo temat dotyczy posrednio twojego bohatera to unikaj tych tematow.
 Autor komentarza: GrzesiuPce
Data: 15-11-2011 16:23:26 
Panie Amir Khan czy to prowokacja w stronę PacMana czy coś Pan innego sugeruje ?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 15-11-2011 16:44:44 
glaude - święte słowa!!!

Compubox tak samo zaliczy jako (power punch) czysty cios który "klepnie" w czoło jak i soczysty strzał na szczękę po którym przeciwnik przeleci pół ringu....

Ogólnie uważam, że statystyki są niezłe (sam się nimi często podpieram) ale nie niezawodne. w wyrównanych walkach faworyzują bokserów którzy biją dużo i byle jak!!!!
 Autor komentarza: Deter
Data: 15-11-2011 17:20:30 
glaude
Już pisałem to wczoraj - oczywiście masz rację. Tutaj nie trzeba być kognitywistą żeby wiedzieć, że komputer obecnie nie jest w stanie robić tego, co robi mózg... chociaż jak czytam niektóre wpisy, to zaczynam w to wątpią :)

Powiem więcej - prof. Huerta de Soto (ekonomista) w jednej z czterech tez, dlaczego socjalizm jest niemożliwy, podaje tzw. bierną informację. Otóż mówi ona o tym, że pomiędzy konsumentem a producentem informacja jest pusta w treści teoretyczne. Nie jest potrzebna analiza statystyczna, matematyka, psychologia, socjologia, ekonomia by stworzyć teorię relacji pomiędzy kupującym a sprzedającym. Towar jest warty tyle, ile ludzie chcą za niego dać. Z kolei tworzy się to, czego ludzie potrzebują. Wszelka odgórna ingerencja skończy się katastrofą.
De Soto podaje analogię uczenia się jazdy na rowerze. Nie jest potrzebna znajomość fizyki i budowanie robota, który uczy się jeździć na rowerze, by zrozumieć i zobaczyć, jak to jest możliwe, że się jeździ, skręca, skacze etc - wystarczy wsiąść... i nauczenie przyjdzie po czasie "samo".

konserwatysta
Problem w tym, że statystyki dotyczą tylko ciosów w ogóle - a to nie jedyne kryterium. Do tego dochodzi cała masa różnic jakościowych. Jeśli komputer miałby liczyć ciosy, to powinien liczyć sumę sił każdego uderzenia w głowę i tułów. Czasami 2 uderzenia to "więcej" niż 4 pacnięcia.
 Autor komentarza: Podwodny
Data: 15-11-2011 18:31:39 
Ty Khan lepiej przypomnij sobie, jak uciekales w ringu po strzalach Maidany. A moze sam wyjdziesz do Marqueza i pokazesz, jak go pokonac?
 Autor komentarza: HILTI
Data: 15-11-2011 19:14:49 
DAB

Przebiles wszystkich to ty swoja glupota i poziomem wypowiedzi rodem z gimnazjum.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 15-11-2011 23:07:54 
Moim zdaniem Marquez byłby w stanie znokautować Khana. Jeśli nie to wypunktować, innego wyniku nie widze w tej walce ;]

Wczesniej DAB'a uważałem za całkiem mądrego użytkownika, niestety palma odpierdala ;]
peace ;]
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.