ROACH: PACQUIAO NIE LUBI TYLKO DWÓCH LUDZI

Freddie Roach jest przekonany, że udało mu się odpowiednio nastawić Manny'ego Pacquiao (53-3-2, 38 KO) do trzeciej walki z Juanem Manuelem Marquezem (53-5-1, 39 KO). Słynny szkoleniowiec miał już dość litości, jaką filipiński król P4P okazywał ostatnim przeciwnikom. Roach nie ukrywa, że chce zobaczyć 'Dinamitę' na deskach.

- Wszystkie walki powinny kończyć się nokautami - uważa Roach. - Manny okazywał zbyt dużo współczucia ostatnim rywalom. Nie chcę, żeby robił to dalej, bo w tym sporcie o wszystkim może zadecydować jeden cios.

Od kilku tygodni Freddie potwarza, że Marquez popełnił wielki błąd przybywając na Filipiny w t-shircie z napisem "I BEAT PACQUIAO TWICE". Manny odebrał to jako policzek i był niezwykle zmotywowany podczas obozu przygotowawczego.

- Manny był bardziej agresywny podczas sparingów - wyznaje zadowolony Roach. - Bardzo zależy mu na tej walce. Chce odpłacić Marquezowi za tę akcję na Filipinach. Na całym świecie jest tylko dwóch ludzi, których Manny nie lubi. Nigdy w życiu nie zmusicie go do tego, żeby to przyznał, ale na treningach widać w nim dodatkową moc.

Kogo Roach mógł mieć na myśli?

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: karpiks13
Data: 11-11-2011 15:00:08 
JMM i FMJ..
 Autor komentarza: Krzych
Data: 11-11-2011 15:05:31 
JMM bo wkońcu trudno lubić kogoś kto ciagle gada prawde którą chce się ukryć, a Floyd bo trudno lubić kogoś kto każe ci robić testy przed walka podczas gdy ty najwyraźniej chcesz coś ukryć nie zgadzając się na nie, kogoś kto walczy 3 razy rzadziej a i tak zarabia 3 razy więcej i kogoś z kim ściga się o tron P4P bez przerwy pozostając w jego cieniu
 Autor komentarza: Krzych
Data: 11-11-2011 15:09:37 
O której ważenie, jest jakiś stream, bo o ile pamiętam do Floyd vs Ortiz był
 Autor komentarza: xionc
Data: 11-11-2011 15:34:16 
JMM bo to wynika z kontekstu, a FMM bo sie boi wyjsc z Mannym do ringu
 Autor komentarza: Slomkapl
Data: 11-11-2011 15:45:39 
Dołączam sie gdzie mozna obejrzec wazenie :)
 Autor komentarza: derbinator
Data: 11-11-2011 16:10:43 
na pewno chodzi o cop-a i Adamka :)
 Autor komentarza: SLY21FOX
Data: 11-11-2011 16:12:38 
prawda jest taka że Floyd zarabia wiecej i ma lepszą oglądalność tylko dlatego ze jest Amerykaninem !!
 Autor komentarza: Hoody
Data: 11-11-2011 16:25:10 
Manny z pewnością oglądał ostatnią 'walkę' Najmana i Salety.
 Autor komentarza: Dudas (Redaktor bokser.org)
Data: 11-11-2011 16:34:39 
Mayweather zarabia więcej, bo ma zdecydowanie mniejszy team i formalnie nie ma promotora (dzieli się jedynie z Golden Boy Promotions, bo ich ludzie odpowiadają za sprzedaż PPV). Mówi się też, że Floyd podaje zawyżone kwoty (sprzedaż PPV coraz mniejsza, a jego wypłaty coraz większe?).

Pacquiao utrzymuje wielką świtę ludzi, wśród których jest kilku o podejrzanej uczciwości (jak choćby Michael Koncz skłócony z Roachem i Arizą), a dodatkowo spory procent bierze Top Rank. Na amerykańskich portalach bokserskich wiele mówiło się w ostatnim czasie o tym, że ktoś w obozie Pacquiao robi na lewo...

Oglądalność obydwaj zawodnicy mają porównywalną, choć może się okazać, że Pacquiao wyprzedził Mayweathera. Ostatni wynik Floyda - 1.15-1.25 miliona, ostatni wynik Pacquiao - 1.3-1.4 miliona. Jeśli jutrzejsza gala okaże się sukcesem to Floyd straci prawo nazywania się królem PPV...
 Autor komentarza: oxy10
Data: 11-11-2011 17:13:04 
Mayeweather pewnie zawsze będzie siebie nazywał królem PPV,bo to on przecież sprzedał rekordowa ilość z Oscarem.PPV notuje z tego co wynika tendencję spadkowa w USA.Z tego co kiedyś słyszałem chcą zrezygnować z tego w Anglii w Niemczech tego w ogóle nie ma,a u nas jak to w Polsce wszystko na odwrót chcą to wprowadzać.No,ale jak to powiedział Tomek i jego boss Ziggi- standardy światowe trzeba wprowadzać i wszędzie to jest to i w Polsce tez musi być.Niech oni żyją w światowej Ameryce,ze światowym standardem PPV na które już chyba powoli za bardzo nie stać jest biedniejących coraz bardziej Amerykanów.Ogólnie Wuj Sam też bardzo chudnie,a dieta chińska może mu bardzo zaszkodzić.
 Autor komentarza: championn
Data: 11-11-2011 17:30:51 
Pewnie chodzi o prezydenta filipin, którego manny znokałtuje gdy przegra wybory
 Autor komentarza: fat1s
Data: 11-11-2011 17:55:21 
Wszystko fajnie ale chyba powdów żeby sądzić, że obejrzymy Wielką Walkę za dużo nie ma. JMM będzie kolejnym bokserem którego kariera zostanie zakończona przez pacman'a. A rozbuchana akcja promocyjna ("Manny był bardziej agresywny podczas sparingów" itp.)tylko mnie utwierdza w tym, że zarwę noc tylko po to żeby później tego żałować (który to już raz ostatnio?). Ale jednak zarwę i o to tym panom promotorom chodzi.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 11-11-2011 18:04:14 
Eee, ważenie nie będzie ciekawe, Manny na pewno nie będzie robił dymu, Marquez mimo agresywnych wypowiedzi też raczej nie.
 Autor komentarza: michal131131
Data: 11-11-2011 18:19:10 
Ogląda ktoś z was dzisiaj galę w Halifax w Wielkiej Brytanii
Będą walczyli Chisora z Ziausysem i McKenzie z Evansem

Linki:livehunter,boxingguru,firstrowsport
 Autor komentarza: rc17
Data: 11-11-2011 18:19:40 
Dudas jako redaktor powinienes zachowac wiecej obiektywizmu:) Ostatni wynik Pacmana to co najwyzej 1,3mln chociaz brak oficjalnej informacji na ten temat, a niektorzy mowia ze bylo ponizej 1mln. Natomiast oficjalny wynik Floyda z Victorem podany przez HBO to 1,25mln. Zapomniales chyba dodac ze PPV May-Ortiz kosztowalo pare dolarow wiecej niz Pac-Mosley i byla to druga najbardziej wplywowa bitwa nie uwzgledniajac wagi ciezkiej wlasnie ze wzgedu na wyzsza cene pakietu. Oprocz tego, gdzie w ogole popularnosc Ortiza do legendarnego Mosleya, Ortiz przeciez debiutowal na PPV po jednej mocniej naglosnionej walce z Berto. Floyd nie podaje wynikow PPV, robi to HBO, wiec nie wiem o czym mowisz. Pacquiao zrobil wynik 1,25mln z nieporownywalnie bardziej medialnym Cotto, a piszac ze Money ma coraz mniejsza sprzedaz wykupien PPV pokazujesz po raz kolejna swoja niewiedze lub tez nieobiektywizm i chec umniejszenia pozycji Floyda jako krola platnych wykupien. Pamietam tez, ze pisales iz Pacquiao zgodzil se na pelne testy przed walka z Floydem co jakis czas wczesniej zdementowal sam doradca Filipinczyka Michael Koncz. Takie bledy chyba nie przystoja redaktorowi znanego portalu bokserskiego?
 Autor komentarza: shawty
Data: 11-11-2011 22:12:58 
rc 17
Kto ci powiedział, że Manny musi się zgodzić na jakiekolwiek testy? Pacman może wyśmiać Floyda i pokazać mu śrokdowy palec. Od dawna uważałem, że Manny jest zbyt grzeczny w stosunku do królewny śnieżki. Na miejscu Paca wyzwałbym Moneya od leszcza i powiedział, że jak nie podpisze kontraktu, to nie ma prawa do nazywania sie najlepszym bokserem. W tej chwili są takie sumplementy, że nie trzeba brać koksu, bo mamy odżywki na masę, rzeźbę, siłę, wytrzymałość itd. Kulturyści od dawna nie muszą już barać sterydów, a narciarze klasyczni 30 km na nartach zasuwają bez koksów. Mała Henin została numerem 1 tenisa, to musiała coś brać? Nie wiesz, że ludzie mający naturalne predyspozycje mogą ciężką pracą i dietą oraz suplementami dojść do takich sukcesów. Obudź się człowieku i nie powtarzaj za Floydem głupot, bo coraz więcej ludzi ma juz dosyć tego gadania o testach.
 Autor komentarza: rc17
Data: 11-11-2011 23:03:07 
shawty

Po pierwsze pokaz mi zdanie gdzie napisalem ze Manny musi zgodzic sie na testy. Umiesz czytac?
Po drugie jesli myslisz ze zawodowi kulturysci, narciarze, kolarze, biegacze czy inni sportowcy jada na kreatynie i gainerze to chyba nie mamy o czym rozmawiac. Zanim odpiszesz mi ze jestem debilem cz cos w tym stylu to dluzsza chwile sie zastanow.
 Autor komentarza: aventador
Data: 11-11-2011 23:21:53 
ostatnich 5 walk obu pięściarzy;

Pacquiao vs.;
Ricky Hatton 850 tys
Miguel Cotto 1.25 mln
Joshua Clottey 700 tys
Antonio Margarito 1.15 mln
Shane Mosley 850 tys-1,3 mln (brak oficjalnego źródła)

Mayweather vs.;
De La Hoya 2,44 mln
Hatton 920 tys
Marquez 1,1 mln
Mosley 1,4 mln
Ortiz 1,25 mln

średnia; Pacman 1,06 mln, Floyd 1,41 mln (przy walce Pac-mosley wzialem 1,3 mln do obliczenia sredniej)

samozwańczy król PPV?
Chyba jednak nie
tendencja spadkowa?
Ludzie, walka z Ortizem jest drugą w historii najlepiej sprzedaną walką poza wagą ciężką. Piszę to juz ktorys raz.

"With another successful pay-per-view event under his belt, Mayweather continues his reign as the biggest and most lucrative attraction in the sport. He has now appeared in the three biggest non-heavyweight pay-per-view events in the sport's history, including Mayweather vs. Oscar de la Hoya ($136,853,700), Mayweather vs. Ortiz ($78,440,000 million) and Mayweather vs. Sugar Shane Mosley ($78,330,000 million). Pierwsze 3 wyniki- Floyd Mayweather.

Brawa, na prawde brawa dla Dudasa za permanentny brak obiektywizmu w sprawie Pac-May.
 Autor komentarza: rc17
Data: 11-11-2011 23:37:49 
aventador

Nic dodac nic ujac, statystyki nie klamia, ciekawe co Pan redaktor napisze.
 Autor komentarza: shawty
Data: 12-11-2011 00:12:52 
rc 17
Jeśli myślisz, że zawodowi sportowcy jadą na koksie, to masz dość nietypowe poglądy, bo na olimpiadzie robili wszystkim testy i nawet zamrarzali próbki, żeby po kilku latach badać je nowymi sposobami. Jeśli tak przebadani sportowcy potrafią bić rekordy świata, to twoje teorie się nie sprawdzają. A w wioskach olimpijskich, to nawet o trzeciej w nocy wpadali i robili testy, więc nie wmówisz mi, że olimpijczycy byli nakoksowani. W wielu dscypinach jest tak, że kontrole są częste i lista niedozwolonych środków zawiera nawet tabletki na przeziębienie z efedryną. Nie wamawiaj mi, że ci sportowcy mogliby coś brać, bo podzieliliby los Marion Jones, Pantaniego i innych sław, co wpadli na koksie. Zgadzam się, że w boksie, K-1 i mma chłopaki czasem coś łykną, ale nie można rządać testów, jeśli regulamin do tego nie zobowiązuje. Mayweather powinien iść do federacji bokserskiej i komisji, a nie do Paca. A z tymi PPV nie przesadzajcie, bo Pacquiao nie walczy teraz z tuzami i wkrótce będzie musiał, bo go opinia publiczna zje. Dlatego idę o zakład, że niedługo zmierzy się z kimś z czołowki, bo nie ma innego wyjścia, skoro chce być najlepszym. Ludzie nie kupią już kolejnych bumów i sadzę, że walka z Bradleyem może mieć sporą oglądalność.
 Autor komentarza: derbinator
Data: 12-11-2011 00:18:00 
shawty

nie bądź naiwny, proszę Cię.

co do Bradleya to parówka..
 Autor komentarza: rc17
Data: 12-11-2011 00:32:47 
Heh no nie wiem czy nietypowe, ja jestem zdania ze Ty masz nietypowe myslac ze sa czysci. Sam podales przyklad Marion Jones, wiec o co chodzi? Wiadomo ze kazdego nie wykryja, bo powstaja coraz to nowsze specyfiki i nie moga za tym nadazyc. Nie slyszales moze o tym ze Witalij Kliczko zostal przylapany na dopingu? Albo Mosley? Jesli oni nie sa zawodowymi bokserami z najwyzszej polki to moze jesem niespelna rozumu:)
 Autor komentarza: rc17
Data: 12-11-2011 00:43:00 
Moze masz racje ze Floyd nie moze zadac takich rzeczy skoro nie sa one wymagane przez federacje, bo pomimo jego pozycji nie moze o wszystkim decydowac, ale jesli ma byc stoczona walka stulecia o miano nr1 P4P i do zgarniecia jest pewnie minimum 80 baniek na glowe to gdy jeden koles daje pomysl poddania sie testom przez obydwu zawodnikow aby byla pewnosc ze walcza na rownych zasadach a jeden z nich(ktory zazadal chyba 1mln kary za funt nadwagi, wybral wielkosc ringu, rekawice itp.) mowi ze boi sie igiel a potem co 2 tygodnie zmienia powod tak ze juz nikt sie w tym nie moze polapac to oznacza ze ma cos do ukrycia. Wladimir Kliczko powiedzial ze bez problemu poddaje sie testom, gdy tylko jakis ogorek Powietkin cos o tym wspomnial gdy byl temat ich wspolnej walki. Tak samo zrobil Holyfield przed walka z Tysonem. Pacquiao w kazdej wadze ma coraz mocniejszy cios i ogolnie jest silniejszy fizycznie i szybszy od wszystkich przeciwnikow, to dosc niespotykane. Jesli ja bylbym na jego miejscu to zamiast dawac ludziom do myslenia wzialbym testy i zamknal jadaczke Floydowi. Cos tu w takim razie nie gra:)
 Autor komentarza: tolek78
Data: 12-11-2011 00:58:30 
z tego co słyszałem to Many zgodził się na wszystkie testy to o co teraz chodzi floydowi?
 Autor komentarza: rc17
Data: 12-11-2011 01:11:50 
Kiedy niby? Teraz kiedy nie sa prowadzone negocjacje? Bo wczesniej to mial jeszcze iglofobie
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.