PROKURATOR ŻĄDA WIĘZIENIA DLA 'CYGANA'

4 lata więzienia dla Dawida Kosteckiego, ps. "Cygan", znanego rzeszowskiego boksera, zażądał prokurator w zakończonym w poniedziałek procesie w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie. Wyrok za tydzień.

"Cygan" jest oskarżony o współkierowanie grupą przestępczą, która dorabiała się w latach 2003-2007 na pracy prostytutek w trzech agencjach towarzyskich: Venus i Velvet w Rzeszowie oraz Przystanek Alaska w Lutoryżu. Prawą ręką Kosteckiego - zdaniem prokuratury - był 37-letni Rafał W., ps. "Suchy", znana postać w półświatku. Dla niego także prokurator zażądał czterech lat więzienia. Oprócz seksbiznesu gangsterzy zajmowali się również handlem narkotykami.

"Cygan" jeszcze na etapie prokuratorskiego śledztwa dobrowolnie poddał się karze: 4 lat więzienia w zawieszeniu na 7 lat. Sąd nie wyraził jednak na to zgody. Oprócz Kosteckiego i "Suchego" na ławie oskarżonych siedzi Grzegorz K., ps. "Wajcha". Dla niego prokurator zażądał trzech lat bezwzględnej odsiadki, podobnie jak wobec dwóch ochroniarzy agencji towarzyskich. Wobec trzech pozostałych osób prokurator wniósł o karę w zawieszeniu. Wśród tych osób jest m.in. matka Kosteckiego, która odpowiada za udział w grupie przestępczej.

Wcześniej w tej sprawie wyroki usłyszało 18 osób, m.in. Krzysztof B., ps. "Bufet", wokalista znanego rzeszowskiego zespołu Wańka-Wstańka, i siostra Kosteckiego - Estera, która nadzorowała pracę prostytutek agencji Venus. Ona została skazana na dwa lat więzienia w zawieszeniu na pięć. Podobny wyrok usłyszała Agnieszka Cz., uważana za szefową agencji Przystanek Alaska, a także "Bufet".

Jego, "Suchego" i "Wajchę" czeka kolejny proces za podobne przestępstwa. W tej grupie na ławie oskarżonych zasiądzie 16 osób. Wszyscy byli związani z agencją Venus, która działała jeszcze w latach 2008-2010. Oskarżenie to głównie ochroniarze. Oprócz wspomnianych liderów, "Bufeta" i Małgorzaty C., właścicielki lokalu, przed sądem opowiedzą m.in.: Tomasz S., ps. "Zombi", Mariusz M., ps. "Maślak". Na liście oskarżonych jest też mężczyzna, który jako szlifierz, był zatrudniony w znanej dużej firmie na Podkarpaciu działającej w branży lotniczej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 25-10-2011 13:30:54 
no to super
 Autor komentarza: jan
Data: 25-10-2011 13:32:13 
Przykład Szpilki dobrze pokazuje, że więzienie pomaga w karierze i popularności boksera, więc pewnie tutaj będzie podobnie...
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 25-10-2011 13:34:37 
kostecki ma 30 lat na karku
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 25-10-2011 13:34:41 
@jan

Tylko, że Cygan już rok siedział w pace i nic a nic to mu nie przemówiło do rozsądku. On jest dobrym bokserem ale z jego psychiką jest coś nie tak.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 25-10-2011 13:36:22 
Może sie nie wywinąć...
 Autor komentarza: ALFA
Data: 25-10-2011 13:37:53 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik ALFA piszący z IP: 77.254.177.96 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 25-10-2011 13:41:26 
@ALFA

Nom, normalnie ''Mafia'' tylko jeszcze Ojca Chrzestnego brakuje.
 Autor komentarza: ALFA
Data: 25-10-2011 13:43:45 
redakcjo za co dostałem ostrzeżenie ?
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 13:47:16 
Nie życzę mu więzienia-nikomu nie życzę mam nadzieję ,że go nie zamkną a sama perspektywa tego jest i tak nauczką,niech chłop boksuje.Teraz przerwa za kratami rozwaliła by mu życie.
 Autor komentarza: Mike1990
Data: 25-10-2011 13:48:55 
"4 lata więzienia dla Dawida Kosteckiego, ps. "Cygan", znanego rzeszowskiego boksera, zażądał prokurator w zakończonym w poniedziałek procesie w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie. Wyrok za tydzień"


Kariera Cygana dobiega końca, szkoda - jak wyjdzie po czterech latach to w boksie nie będzie miał już czego szukać...
 Autor komentarza: Maynard
Data: 25-10-2011 13:49:00 
Kierowanie grupą przestępczą to bardzo poważny zarzut, nie ma szans na zawiasy, jeśli sąd uzna go za winnego.

Zobaczymy, jaki będzie wyrok, miejmy nadzieję, że sąd nie weźmie pod uwagę statusu lokalnej gwiazdy, jakiego dorobił się Kostecki, tylko wyda sprawiedliwy wyrok.

Jako kibic boksu mam tylko nadzieję, że okaże się, że Cygan jest niewinny, ale jeśli jest inaczej, to powinien dostać taki sam wyrok, jak inni za podobne przestępstwa.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 14:01:23 
Ja nie rozumiem jednego-Latami ciągnących się spraw i wsadzania ludzi po długim okresie czasu,gdy często są już inni,mają robotę,nawet rodzinę i przychodzi im iść odsiedzieć.Takich ludzi jest wielu,niektórzy wierzą ,że jak już się zmienili,wszystko będzie ok ale nie.Czekać aż cię zamkną i gdy w końcu to robią to najgorsze.Wielu już w tym czasie miałoby wyrok za sobą jak już tak długo to trwa niech biorą okoliczności też takie ,że ktoś już wyszedł na prostą ,zawieszają wyroki i tyle,bo tam go nie zresocjalizują z pewnościa
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 25-10-2011 14:02:36 
Normalnie uwzięli się na chłopa.
Przecież od razu widać że to nie on.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 14:03:07 
A jak Cygan kierował grupą przestępczą to ja jestem pilotem bombowca i latałem w Wietnamie
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 25-10-2011 14:05:15 
@DAB

I jak, dałeś czadu żółtkom ?
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 14:07:12 
Cygan,jego siostra,szlifierz,ochroniarze-Ci co z pewnością nie kierowali niczym ,dla mnie to farsa,co innego udział a kierownictwo.Matka-za udział,Wokalista Wańki-Stańki ale ekipa.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 14:07:51 
Lebowski
Tak jeśli cygan to Big Boss :)
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-10-2011 14:08:32 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik WARIATKRK piszący z IP: 89.74.232.186 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-10-2011 14:10:27 
Za co mój wpis został skasowany???Dlaczego tutaj jest taka cenzura???!!!!!
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-10-2011 14:11:16 
NAPISAŁEM ŻE ŻYCZYŁBYM MU ŻEBY WJECHAŁ POD SZTYWNA CELE DO GITÓW WIADOMO JAK ONI TRAKTUJĄ ROMÓW NIC W TYM OBRAŹLIWEGO NIE MA!!!
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 14:11:40 
Skandal za kierownice w grupie przestępczej ma dostac 4 lataa.W Stanach by dostal 25 lat ,,Co za kraj Ostatnio czytalem ze szef gangu Mokotowskiego tez tylko 4 czy 5 lat dostał..Wiecej lat by dostał małolat co mial w domu 3 gramy zioła.. hahaha.Dobrze mowia ze Polska to raj dla przestepców
 Autor komentarza: punch
Data: 25-10-2011 14:28:19 
Dab puknij się w głowę, jeśli ktoś zasłużył na to aby pójść do więzienia to powinien tam trafić. Nie ważne czy jest obiecującym bokserem czy biskupem, czy też założył rodzine i jest już ,,grzecznym chłopcem". Twoje pozostałe wywody w tej sprawie uważam za równie żałosne. Chłopie z czym do ludu ?!!!!?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2011 14:29:06 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik StonkaKartoflana piszący z IP: 109.243.220.80 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-10-2011 14:30:19 
W zasadzie to niech go zapuszkują gdyby chociaż w boksie robił coś dobrego to było by żal fajnej kariery ale on i tak całe życie zamierzał obijać bumów i jurneymanów tak więc niewielka strata dla mnie jako kibica.
 Autor komentarza: pikawa
Data: 25-10-2011 14:34:14 
BYKUZBRONXU2011

Bo u nas jak kraść to miliony, dostanie się, jak złapią, mały wyrok albo nic. Przykład tych patologii idzie z góry, od władzy. Swoim zachowaniem dają społeczne przyzwolenie na kręcenie lodów, zbijanie nielegalnych fortun itp.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-10-2011 14:36:16 
Ostatni na bokser.org zauważyłem częstsze kary za naśmiewanie się z knockout promotions.
 Autor komentarza: Waters
Data: 25-10-2011 14:36:35 
Pewnie dlatego ze Szpilą trzyma, by mu git chłop układy załatwił, i nie potraktowali go jak cygana... Ktos pisze, że to było dawno i nie powinien siedzieć. Chłopie gdzie Ty zyjesz, zarabiał na dupach innych kobiet i na nosach innych a Ty piszesz, że mineło. Ciekawe ciekawe... Do puchy z nim i nie ma, że boli!!!
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 25-10-2011 14:38:09 
punch

wlasnie ty jestes zalosny,DAB ma racje...ok ktos tam zasluzyl na wiezienie bo powiedzmy 5 lat temu cos narobil itp ale przez te 5 lat sie czlowiek zmienil,zalozyl rodzine,poszedl do dobrej pracy,zaczal jaka szkole itp podaje tylko przyklad ...ogolnie mowiac zmienil sie na dobre,na bardzo dobre i teraz go sadzaja na pare lat to tylko wyjdzie na zle dla takiego czlowieka bo w wiezieniu moze ale niekoniecznie z powrotem "zglupiec" jezeli straci to wszystko..
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 14:38:54 
punch
To niech i ciebie zamkną ,może ci jeszcze w życiu jakieś zarzuty postawią także zrozumiesz.Dla mnie nie możliwością jest aby młody "cygan" poza byciem płotką ,był kimś innym w takiej działalności po prostu w to nie wierzę i zawieszenie dla mnie jest karą sprawiedliwą.A puknij się w głowę zostaw dla znajomych
 Autor komentarza: ALFA
Data: 25-10-2011 14:39:34 
Nie rozumiem o co chodzi z tą cenzurą pod tym newsem. Przecież rzadny z nas nic złego nie napisał, obraził czy też użył wulgaryzmów.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 14:42:34 
fcb2005
Dokładnie,wielu takich drobnych przestępców robi po jakiś fabrykach i tylko czekają aż ich zamkną,mimo,że mają kobiety,nawet dzieci-to nasze prawo często olewa idą siedzieć ,bo kilka lat temu zrobili coś durnego a nie było dla nich miejsca lub sprawa trwała kilka lat.Ja w takiej sytuacji wolałbym odbyć karę od razu albo dostać szansę a nie tkwić w beznadziei.
 Autor komentarza: Waters
Data: 25-10-2011 14:42:36 
fcb2005
czyli jak ktoś zaj...ał 25 staruszek i zwinal ich emerytury, wszystko przepił i przewąchał a teraz ma żonę i dzieci to juz jest niewinny i nie zasługuje na karę? Czy ja dobrze rozumiem Twój tok myślenia?
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 14:45:47 
Waters
Co za durne porównanie 25staruszek.Masz wyobraźnię
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-10-2011 14:48:43 
Smieszne myślenie,ktoś brutalnie zabił 2 osoby 15 lat temu. mimo tego załozyl rodzine ma dzieci,ale zrobił to i nie wazne czy mial 18 lat czy 30. Musi ponieść kare, gdyby czegość takiego nie było to każdy powinien popełniac przestepstwa i potem mowić,ze błedy młodosci
 Autor komentarza: Waters
Data: 25-10-2011 14:48:48 
nie widzę w tym nic durnego. Od tego jest kodeks karny i sąd by ustanawiać karę w zależnościod popełnionego czynu. Tu chodzi o system wartości i rozumowanie. Teraz kumasz?
 Autor komentarza: Waters
Data: 25-10-2011 14:50:46 
Rogs
Dokładnie tak jak piszesz.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 14:52:30 
Po pierwsze nie wiesz czy on to zrobił a sądzisz,po drugie sądy też się mylą a więzienie jest nieskuteczną formą jakiejkolwiek naprawy człowieka,który w dodatku nie wierzę ,że kierował grupą jakąkolwiek.Zarzuty każdy może dostać za złą nawet znajomość ,a za udział miałby zawieszenie-któremu chciał się poddać 7lat dla osoby ,która boksuje,stara się w moim odczuciu jest ok.
Porównywanie zabójstw to durnota,sami tu ku.wa idealni
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 14:54:54 
Szpilka za pobicie dostal tyle ,a ten za kierownice nieduzo wiecej ma dostac no jaja,,Skonczy sie na zawiasach i dozorze kuratora,,Tu walka dwóch niepokornych od Wasyla chlopakom sie nudzi widze w tej Wawie
http://www.youtube.com/watch?v=-I40AS7QB5Y&feature=channel_video_title
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 14:54:58 
Rogs,Waters
Jak nie widzicie różnic w zarzutach to macie coś z głowami,porównując do niego morderców,poza tym nie wiecie czy gość jest winny ,ruszyć głową wystarczy ,żeby zrozumieć ,że taki gówniarz jak wtedy w dodatku Rom nie mógł być żadnym bossem to śmierdzi na kilometr.Może tam pracował ,dorabiał,jak nie jeden młody ,durny człowiek ale wciskając mu kierownictwo stawiają go na równi z Mafiozami ku.wa
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2011 14:55:35 
StonkaKartoflana - czy szanowna Redakcja mogła by podać mi choć jeden powód za który dostałem ostrzeżenie?


Czy czy 10 Rocznica rozpoczęcia kariery bokserskiej Cygana to tak wstydliwa sprawa hehe?????
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 14:56:00 
No i bardzo dobrze,będzie jak nic nie dostanie a jak ktoś komuś życzy więzienia to się nazywa ku.ewstwo-nie znając człowieka.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 15:00:38 
http://www.youtube.com/watch?v=-I40AS7QB5Y&feature=channel_video_title
CO SĄDZICIE KTO WYGRAŁ?
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 25-10-2011 15:01:27 
@DAB

Nie mogę Ciebie poznać w tej dyskusji.

Co to za relatywizm ? "Był płotką, a teraz żyje już inaczej, więzienie jest nieskuteczne". Był płotką, czyli tylko wybijał zęby i łamał nogi ? Teraz żyje inaczej == już tego nie robi, no dobra, niezbyt często mu się zdarza. Więzienie nie jest skuteczne == to tak jak 1 000 000 rzeczy na tym świecie, ale mnóstwo ludzi spodziewa się właśnie takiej kary za popełnione czyny, a inni oczekują że w ten sposób 'źli' zostaną wyeliminowani. Co do absurdalnego zarzutu o braku możliwości resocjalizacji - dużo ludzi ma to w dupie, czy Pan Kostecki zostanie zresocjalizowany pod celą czy nie, chodzi o to żeby został potraktowany adekwatnie do popełnionego i udowodnionego czynu.
 Autor komentarza: Waters
Data: 25-10-2011 15:01:52 
DAB
Jeżeli nie rozumiesz 25 zabitych staruszek to inny przykład: okradam firmę na 5mln pln. Napadam na konwój i zwijam 5 mln pln. Uciekam do Hiszpani i tam siedzę sobie popijając sobie winko i zajadam się owocami morza z piekną Hiszpanką u mojego boku Po 5 latach wpada policja a ja im na to : panowie to było 5 lat temu już nie kradnę i mam Żonę, na co oni mówią : Aha to przepraszamy Pana i zyczymy smacznego, już nie będziemy Pana nękać i idziemy sobie... Helloł....
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 15:03:23 
CIEKAWE CO BY dab powiedzial jakby mu corke do burdelu porwali
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 15:04:46 
Ciekawe co byś powiedział jakby cie o to oskarżono a byś tego nie zrobił.Nie sztuką jest wsadzić kogoś za kierownictwo a ta osoba pewnie nic tam nie znaczyła.
 Autor komentarza: Waters
Data: 25-10-2011 15:05:36 
Dab
Widzę, że jesteś zacietrzewiony i nic do Ciebie nie dociera. Jeżeli jest winny to nie ważne ile mineło powinien ponieśc karę. Teraz chyba rozumiesz. JEŻELI JEST WINNY.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 15:05:39 
Waters
Kolejne durne porównanie.Nie chodzi o ucieczkę a czekanie na karę za drobne przestępstwa,rusz głową tą na szyi.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 15:05:42 
nO PEWNIE NIE ZNACZYLA TYLKO CAŁA SWOJĄ RODZINE W TO WCI9ĄGNAL Z ŻONĄ I SZWAGREM HEHEE
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 15:06:58 
Tak nie znaczyla tylko cala swoją rodzine w to wciągnąl wlacznie z żoną i szwagrem hehee
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 25-10-2011 15:07:17 
Waters chyba tak:
Łapią cię, siedzisz parę lat masz zawiasy, wychodzisz z więzienia, ale prowadzone jest dalej śledztwo. Naprawiasz swoje błędy, jesteś innym człowiekiem tzn. masz rodzinę, pracę. Po prau latach zaczynasz grać z synem w piłkę i nagle ni stąd ni zowąd chcąc ci dać 14 lat więzienia za coś co było x lat temu. Już nie wyjdziesz z tego więzienia, w wieku przed 40 masz spieprzone życie. Ludzie... nie... kretyni tak powinienem ich nazwać zaczynają krzywo patrzeć na twoją żonę i bić brawo swoim dzieciom kiedy kopią twojego syna i wyzywają.

To jest tylko takie nasze narodowe uwzięcie sięna kogoś. Czyjeś winy widzimy, a swoich nie. Nie mamy temu komuś za złe, ale musimy się na kimś wyżyć. Nie lubimy kogoś, ale hipokryzja tego kraju jest taka, że jak stanie się coś złego to go chwalimy. (przykład z tupolevem).
 Autor komentarza: Waters
Data: 25-10-2011 15:08:08 
DAB.
Ty naprawdę ciężko kumasz. Czeka czy nie czekaco toma za znaczenie. Popełnił przestępstwo jest kara i koniec. Nad czym Ty tutaj główkujesz?
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 15:08:39 
Waters
Ja widzę,że do ciebie dociera mało-winny udziału 7 lat zawieszenia.Niewinny w kierowaniu i nikt mi takiej bzdury nie wciśnie.Dlatego w mojej ocenie wyrok bezwzględnego pozbawienia wolności mu się nie należy,tym bardziej ,że chęć odbycia kary za udział wyraził dawno.Jaki ,by Cygan nie był,mogę go nie lubić ale na pewno nie był bossem nawet mini bossem.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 15:09:41 
Sorry siostrą i szwagrem,,Wajcha to szwagier Cygana
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 15:09:47 
Waters
Nad twoją pustką imbecylu i nie chce mi się już ci nic tłumaczyć,Coś zrobisz,oddaj się w ręce sprawiedliwości poproś o więzienie to pogadamy.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 15:10:00 
Czyli taki rodzinny interes
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 15:11:20 
Czyli czytasz bzdury ,które ci wciskają i osądzasz.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 15:12:17 
Postaw sie Dab w sytuacji rodziny porwanej lub zwerbowanej do burdelu dziewczyny,,Która jest lana po twarzy szprycowana jakims gownem i słuzy usługi ,,w burdelu wbrew woli,,Czy wtedy Cygan tez by byl taki nieskazitelny?
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 25-10-2011 15:12:24 
Po za tym mam wrażenie, że rozmawiam z kimś kto nie ukończył jeszcze gimnazjum, więc przetłumaczę ci to na twój język.

Kostecki poszedł do zawodówki. Poszedł do Liceum i przez jedną jedynkę z ostatniej kartkówki chcą go przenieść do zawodówki.

Waters (uczeń Liceum, rodzice 50tysięcy wypłaty za miech:
- Hah debile same w tej zawodówce. Głąby, nie zasługują na to by żyć. Gardzę nimi. Phew, mógł się nauczyć na kartkówkę.

Waters i paru innych userów kłócących się (ich argumenty) z DABem (który jest rozsądnym dorosłym człowiekiem po skończeniu Liceum/Technikum)
- To tak jakby zabił nauczycielkę!


Pomyślcie czasem zanim coś napiszecie :)
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 25-10-2011 15:14:56 
BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 15:12:17

Porwanie, bicie, faszerowanie gównem. - teraz to Kostecki 60 lat odstanie hehehe
 Autor komentarza: oxy10
Data: 25-10-2011 15:14:59 
Jeśli ktoś dobrowolnie poddaje się karze,to chyba jest winny,nie?
Jeśli ktoś wnosi o to,to odbywa się to, bez postępowania dowodowego,czyli ten ktoś jest ewidentnie winny i w ten sposób unika dochodzenia,gdzie dowody zebrane mogą go jeszcze bardziej dobić i jeszcze czas i koszty.
Wnioskuję na podstawie:
http://barnat.pl/kiedy-dobrowolnie-poddac-sie-karze/98/

Jeśli Cygan jest rzeczywiście winny,to kara powinna być.
Podobno każdy obywatel jest równy wobec prawa.Podobno.
Czy Dr.Lubicz miał karę za jazdę po pijaku?Czy Tomek Hajto dostał adekwatny wyrok za śmiertelne potrącenie staruszki?4 lata w zawiaszach chyba dostał.
W Stanch starają się bardziej pokażać tą równość.Właśnie wsadzając tych sławnych.Np.Tyson za gwałt kiedy to był na świeczniku,a chciano pokażąć ,że nikt nie uniknie odp.Zobaczymy jak będzie z Mayweatherem.
Nikomu nie życzę odsiadki,ale jeśli ktoś jest winny powinien ponieść odp.,bez tego samowolka i dziki zachód.
 Autor komentarza: Waters
Data: 25-10-2011 15:15:43 
DAB
WOW.Imbecylu...Hmmm? I co mi jeszcze powiesz? Zimno jest? Dotarlismy dzięki temu imbecylowi do końca naszej dyskusji.
Pozdrawiam i mniej stresu zyczę.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 15:16:26 
Postaw się w sytuacji gdy odpowiadasz za to czego nie zrobiłeś.Kara się należy zgodnie z tym co zrobił -7lat w zawieszeniu.Po prostu nie stawiam go na równi z tymi co kierują całymi grupami,siatkami przestępczymi ,bo w mojej ocenie on 23 letni czy 25 nie miałby takich realnych możliwości to nie takie proste a zazwyczaj ludzie którzy nad tym stoją ,nie mają żadnych kar.Cygana karać za udział ale czemu nikt nie szuka dalej ,głębiej,bo łatwo jest posadzić Cygana jako Mafioza.W dodatku jest osobą publiczną co daje prestiż Prokuraturze,nie zdziwię się jak go uje.ią i nie swoje odsiedzi ja w jego winę nie wierzę.Nie będę go osądzał jak szefa grupy przestępczej ,bo on nim nie był
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 25-10-2011 15:17:06 
Co poniektorzy tutaj są bardzo cwani w osądach. Osobiscie nie lubie Cygana, ale wystarczy spojrzeć na jego twarz i wypowiedzi by zrozumieć że ten człowiek niczym nie kierował. Jesli mu udowodnia kierowanie grupą, ok, powinien siedzieć. W innym wypadku zawiasy, a jak życzysz jeden z drugim komuś więzienia to jak napisał DAB, jest to kurestwem. Ciekawe jak bys sie czuł, gdybys znalazł sie na sali sądowej, bez wyroku, ale z oskarzeniami i z kazdej strony słychać by było krzyki DO PAKI, DO PAKI! Społeczeństwo jak w st. Rzymie, prymitywne i rządne krwi.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 25-10-2011 15:17:09 
Nie będę się kłócił i psuł sobie humoru. Mam nadzieję, że Kostecki coś zrozumie i że jeśli ma coś w swoim życiu zrobić to natychmiast bo nigdy nie wiadomo co cię w przyszłości czeka.

P.S. Niech ucieka za granicę, policja wcześniej czy później i tak go zapuszkuje.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 15:17:45 
Chlopie oni od lat Czaili na ten burdel wiec nic z przypadku tu nie wyszło
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 25-10-2011 15:19:20 
Nie pojdzie siedziec-zobaczycie.
A po nastepnej walce udzielajac wywiadu znowu bedzie mowil jakim wspanialym czlowiekiem jest prezydent Rzeszowa.
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 25-10-2011 15:19:27 
ale wy kur....dajecie porownania,zabil staruszki ukradl miliony pizdziec...po pierwsze zajmowal sie burdelami ktore sa np w Holandii legalne a po drugie narkotykami ktore sa tez tam w jakims stopniu legane wiec takiej krzywdy nikomu nie robil a tu co poniektorzy wyskakuja z zabojstwami itp
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 15:19:36 
oxy10
Któryś raz powtarzam winny udziału i o tym mowa!Łatwo co niektórym widzę z was wcisnąć Cygana na tacy jako mafioza.Ale przerąbane odpowiadać nie za swoją rolę jak tak ma to,życzę mu wolności i tyle.7 lat nadzoru i by był dobrym obywatelem,bokserem.Krat ,żeby komuś życzyć od tak to dla mnie nienormalne jest,bez zastanowienia na zasadzie-dobrze mu tak.Bezmyślne podejście
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 15:20:21 
Na Ferencu juz sie ludzie poznali PanJanekTygrys.Niedlugo zagrzeje posade prezydenta miasta
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 15:21:41 
Może teraz zawalczy zl epszymi rywalami widząc ze czasu ma mało na dobre walki
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 15:21:53 
Waters
Myślę ,że jesteś dzieckiem.Zrozumiesz jak nie daj Bóg dostaniesz kiedyś karę za cokolwiek co zrobiłeś lub i nie.
 Autor komentarza: darker
Data: 25-10-2011 15:22:34 
DAB ,Cygan jest tak niewinny,ze az sam poprosil o cztery lata paki w zawieszeniu.Moze Ty cos wiesz,o czym on nie wie?Ujawnij to,pomozesz biednemu skrzywdzonemu czlowiekowi.A sprawa ciagnie sie tak dlugo dzieki ukladom Wasyla.Dziwie sie,ze tego nie ogarniasz.
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 25-10-2011 15:23:07 
i macie racje jest winny = powinien poniesc kare,ja tego nie podwarzam tylko mowie komu to wyjdzie na dobre jezeli czlowiek jest juz ustatkowany grzeczny itp i sadzaja go nagle za bledy z mlodosci,komu to na dobre wyjdzie??nikomu a bardzo prawdopodobne ze z tego ulozonego juz czlowieka przez te wiezienie w glowce sie poprzewraca...lepiej dojebaliby mu kare pieniezna taka ze splacalby 10 latmowie o drobnych przestepstwach a nie jak tu ktos wyskoczyl o zabiciu 25 staruszek
 Autor komentarza: Waters
Data: 25-10-2011 15:23:20 
ernesto
skonczyłem kilka szkół więcej niz podstawówka i gimnazjum. Czuję się niedoceniony... Smutno mi...
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-10-2011 15:23:24 
Skoroa prokuratora żada tylu, to widocznie ma niezbite dowody na to,że jest winny i konieć kropka. Takie mamy prawo w Polsce a nie inne Czy sie to komus podoba czy nie?

Tłumaczenie,ze był młodym romek,który nie wiedział co i jak w życiu,ale teraz sie poprawił jest beznadziejne. Jakoś w polsce romów jest z 2O tys albo i wiecej. Sa biedni i bogatsi,ale napewno nie wszyscy sa przestepcami.Poza tym ten proceder trwał 4 lata. Od 2003-2007. Miałó wiele czasu żeby to rzucić,a nie ciagnać tyle lat.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-10-2011 15:24:42 
Panowie szczegolnie DAB i inni ktorzy go staraj sie bronić za błedy młodosci.

Skoro prokuratora żadza tyle i tyle lat, to dowody sa niezbite na to ze był tam i robi to i tamo, na co zasłużył.
Teraz tylko sąd zadecyduje czy da mu taka kare,czy inna?
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 15:27:05 
Nie damm juz Wasyl o to zadba,,bedzie odwlekał to lub dadzą zawiasy
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 15:27:26 
Jakby mial siedziec juz by siedział
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 15:27:31 
darker
Po raz enty-nie wierzę ,że kierował grupą.Dobrowolna kara-czasem jedyne wyjście na zawiasy,mniejszy wyrok i tak też mu pewnie doradzono.Niektórzy zresztą tu już kiedyś nazywali go fr.erem to w ogóle śmieszne,to,że sam się przyznaje nie mówiąc nic na kogoś to inna sytuacja.20-paro latek jako szef,Rom w dodatku to mógłby być szefem klubu kibica w A-klasie.Tyle na ten temat
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 25-10-2011 15:27:41 
Ja pracowalem w wielu firmach,ale nigdy nie widzialem pracujacego Roma.
Nigdy tez nie slyszalem zeby cyganie pracowali w jakiejs firmie,fabryce itp.
A jak sie pojdzie na gielde samochodowa to handluja samochodami za 100tys.
Skad na to maja?
To jest taki narod-maja w sobie ten gen kurestwa,lenistwa.Tylko kombinowac zeby sie nie narobic a zarobic.
Jest przeciez powiedzenie ze ktos cierpi na"chorobe cyganska"-chuj stoi i robic sie nie chce.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-10-2011 15:27:56 
kaucje wpłaci
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 25-10-2011 15:27:57 
takie jest prawo....ciekawe czy o Golocie tak ludzi mowili jak go prezydent ulaskawial...
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-10-2011 15:29:49 
DAB
Skoro nie wierzycz w kierowanie, to postaraj sie dowieść tego prokuraturze, która po swoim śledztwie stwierdziła ze kierował grupą.
W tym momenci podważasz prace prokuratury.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 15:33:54 
fcb2005
Przykład Gołoty jest prosty,Andrzej kolega Andrzeja
 Autor komentarza: Malinowy
Data: 25-10-2011 15:34:24 
SMIESZA mnie wypowiedzi typu: ,,popatrzcie na niego - czy taki ktos o takiej twarzyczce moglby wpasc w konflikt z prawem?!?!" cicha woda... codziennie slyszymy w mediach o roznych skandalach, nawet gdy kogos nie posadzamy. JEŚLI jest winny, podkreslam jeszcze jeden raz: JEŚLI jest winny to powinien siedziec, niezaleznie od tego czy teraz sie zmienil czy nie. Równość prawa moi państwo, przeciwko przecietnemu Kowalskiemu procesy toczone sa w tempie ekspresowym no i paka, dlaczego ma to nie obowiazywac celebrytow, sportowcow? Co to za rownosc!!!!
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 15:34:38 
Wasyl to ma z tymi piesciarzami urwanie głowy..
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 15:35:13 
śp.Andrzeja
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 15:37:04 
Andrzej pupilek Pershinga haha.Malinowy zawsze tak jest ze bogatego nie wsadzą chyba ze maja jakis cel wyższy,,Najlepsze jest to ze prezydent miasta staje murem za alfonsem
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 15:37:58 
Malinowy
Pisałem wyżej właśnie o Kowalskim czekającym 3 lata na odsiedzenie 2,mającym już pracę,dzieci i on ukradł raz w życiu konsolę.Bo chyba nie każdy rozumie to co czyta.Tego nie rozumiem u nas.
Miłego popołudnia wszystkim i nikomu nie życzę więzienia nie znając ludzi,zbyt wielu siedzi nie za swoje czyny albo kary są nieadekwatne do tego co zrobili
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 25-10-2011 15:40:14 
nigdy niemyslalem ze powiem ze lubie jakiegos prokuratora ale jak wsadzi tego wykrzywiajacego sie wariata do kicia to powiem ze chcialbym go poznac osobiscie zeby mu postawic flache (niezla rodzinka mama siostra brat tak powstaja rodzinne interesy:)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 15:43:03 
prawie jak Gang Olsena,,
 Autor komentarza: tolek78
Data: 25-10-2011 15:45:39 
Jak mu udowodnią wszystkie stawiane zarzuty to powinien ponieś słuszną karę nie patrząc na to kim jest a jeżeli tylko udział w tym procederze to kara tych 4 lat w zawiasach na 7 to wydaje mi się sprawiedliwym wyrokiem
 Autor komentarza: punch
Data: 25-10-2011 15:52:17 
Dab widać brakuje Ci wyobraźni. Nie mam zamiaru Ci ubliżać więc zajme się sednem sprawy.. Znasz Cygana i siedzisz w jego skórze,że możesz być w 100% pewien, że ta konkretnie osoba jest niewinna. Odpowiem za Ciebie : Nie!!! Ponadto w więzieniach siedzi tysiące , jeśli nie więcej ludzi, którzy w przekonaniu ich otaoczenia, znajomychi w końcu rodzin sa normalnymi i niegroźnymi ludźmi ale prawda jest zgoła inna. Poza tym wszystkim sutenerstwo i deal narkotyków , to nie jest nic wielkiego ale w świetle prawa jest to poważne przestępstwo. Mam nadzieje, że mnie rozumiesz. Jeśli nie to przykro mi. W końcu nie wszyscy na tym świecie muszą ogarniać zjawiska, które w około nich zachodzą. Tak jest nawet łatwiej. Problem tylko w tym, że jak coś się wydarzy , to wydaje im się ,że nic się nie stało i są niewinni :).
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 15:55:41 
Nie znam go tak jak ci ,którzy chcą by siedział a sednem sprawy jest moja niewiara w możliwość kierownictwa,którą mu zarzucają .Poparta życiem.Tyle punch zrozumiesz?Moją wyobraźnię zostaw w spokoju
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 15:57:16 
tolek78
"
a jeżeli tylko udział w tym procederze to kara tych 4 lat w zawiasach na 7 to wydaje mi się sprawiedliwym wyrokiem"

Na to liczę na adwokatów też go stać na szczęście,niech będzie to sprawiedliwy proces po prostu.
 Autor komentarza: pikawa
Data: 25-10-2011 16:02:49 
fcb2005

Czytam te wasze komentarze i staram się wczuć w dyskusje i widzę twój wpis. Przepraszam ale najbardziej chyba idiotyczny ze wszystkich "po pierwsze zajmowal sie burdelami ktore sa np w Holandii legalne a po drugie narkotykami ktore sa tez tam w jakims stopniu legane wiec takiej krzywdy nikomu nie robil a tu co poniektorzy wyskakuja z zabojstwami itp". W USA w większości stanów jest kara śmierci. W Norwegii człowiek zabijający ok 70 osób dostaje 20 kilka lat więzienia za które w stanach dostałby krzesło. Jakby coś takiego stało się w Polsce jaką byś przybrał miarę kary do tego czynu? Z USA czy Norwegii.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 25-10-2011 16:02:58 
dab czyli doszlismy do sedna sprawy bez obelg i innych epitetów niech zapadnie sprawiedliwy wyrok
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 25-10-2011 16:06:08 
skoro chcial poddac sie dobrowolnie karze = jest winny, to smiech na sali, ze groza mu tylko 4 lata...
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 25-10-2011 16:07:13 
pikawa

nastepny....ale kur...czy my tu mowimy o zabojstwach ??czy o dziwkach i narkotykach ??
 Autor komentarza: punch
Data: 25-10-2011 16:08:38 
Nawet jeśli założymy, że jest jak mówisz, to mimo wszystko jakąś rolę musiał odegrać w tym całym procederze. W rezultacie czego tak naprawdę nie Ty czy ja ocenimy trafność zarzutu, a Sąd. Tak na marginesie to nie jego pierwszy konflikt z prawem. Ponadto w tej sprawie, o której mówimy dobrowolnie poddał się karze! Myślisz, że poczuł skruchę. Wątpie! Po prostu zdaje sobie sprawę z tego ,że prokurator zgromadził wystarczające dowody na to aby wsadzić go na kilka ładnych lat. Dlatego z całym szacunkiem ale Twoje doświadczenie życiowe to trochę mało aby mnie przekonać.
 Autor komentarza: pikawa
Data: 25-10-2011 16:09:46 
Jeszcze jedno, połowa seryjnych morderców wygląda jak cioty, a popełniają chyba najstraszniejsze zbrodnie:Bundy, Ridgway, Berkivitz. Czy ze względu na swoją facjatę twierdzicie, że nie byli mordercami.
Niech Cygan, o ile jest winny, odsiedzi swoje i wraca. Jeśli nie, niech nie idzie siedzieć. Taka moja chłopska logika.
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 25-10-2011 16:09:51 
ci ktozy tutaj szukaja usprawiedliwien, sami pewnie maja podobne akcje na koncie. wiadomo, reka reke myje.. chooj z tym, ze teraz jest super porzadnym obywatelem. skoro kiedys popelnil przestepstwo powinien za nie odpokutowac i nie 4, ale moim zdaniem za takie cos przynajmniej 10 lat. gdyby prawo bylo w polsce surowsze (i oczywiscie odpowiednio egzekwowane), nie byloby takiego syfu w kraju.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 16:10:23 
tolek78
Tak byłoby najlepiej i nie ważne czy robi krzywe miny,czy jest Polakiem,bo taka sprawa jak pozbawiania kogoś wolności-dla mnie najcenniejszej rzeczy to coś co powinno mieć mocne podstawy.Poza tym jako bokserowi niespełnionemu-bo jego kariera spelniać nie powinna,życzę mu choć próby w dobrej walce z dobrym rywalem,sam chciałbym to zobaczyć,na co go stać...To jako kibic.
 Autor komentarza: pikawa
Data: 25-10-2011 16:12:54 
fcb2005

Mówimy o przestępstwach. Jedno i drugie się kwalifikuje jako przestępstwo i podlega karze.
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 25-10-2011 16:13:51 
pikawa

wez prosze Ciebie akurat w tej dyskusji jest roznica miedzy burdelem a zabijaniem niewinnych ludzi
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 25-10-2011 16:15:29 
fcb205 fajnie sie robi takie porownania, jezeli nie dotyczy cie to osobiscie, nieprawdaz?
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 16:15:43 
punch
Ja Cię nawet zamiaru przekonać nie mam ale ty nie przekonuj mnie o moim braku wyobraźni ,bo to co piszę to moje zdanie i na pewno jest bardziej w porządku-niż zamykanie kogoś ,za krzywe miny,bo go się nie lubi itd.Co do sądów i ich sprawiedliwych wyroków tego chyba tłumaczyć nie trzeba,jednak Cygan to nie biedny koleś ,ma kto go bronić,ja mu więzienia nie życzę ,bo w zarzut nie wierzę ,nawet jak go zamkną a za udział te7 w jego przypadku jest ok.Bo mam do czynienia z czynnym sportowcem nie jakimś dzielnicowym rozrabiaką,to w pewnym stopniu mi za niego ręczy,że chce coś w tym życiu zrobić i nie jest taki zły,czemuś się poświęca.
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 25-10-2011 16:18:28 
shogunteam

ale do czego Ty sie odnosisz?? ja tylko mowie ze burde to mala szkodliwosc bo jaka to krzywda sie komus dzieje??czy ktos kogos namawia do korzystania z uslug domu publicznego ? a tu wyskakuja z jakims morderstwami staruszek itp
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 16:21:27 
Nie pójdzie siedziec .Wasyl by nie podawał dzis ze Cygan zawalczy w Grudniu..odroczą sprawe lub zawiasy
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 25-10-2011 16:21:46 
tu nie chodzi o klientow burdeli! tylko o kobiety w nich pracujace, ktore niejednokrotnie sa do tego zmuszane!
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 16:23:17 
W dodatku jakby tak każdego nie wsadzano do więzienia a dano do czyszczenia rowów przy górskich szlakach ,byłoby mniej ofiar następnych powodzi.Więzienie to strata kasy-za wyjątkiem morderców,degeneratów,reszta powinna pracować,wielu by chciało,a tak trzeba płacić podatki,miejsc tam nie ma ,na wyroki się czeka a tyle energii się marnuje ,wychodzą jeszcze gorsi,tam nie ma resocjalizacji.
Ostatnio w górach jak zobaczyłem jak te rowy są zarąbane czym się da ,to chętnie jak coś bym Cygana tam wysłał i innych silnych jeśli mają coś odpokutować a nie na więzienną siłownię itd.To temat rzeka w ogóle.
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 25-10-2011 16:23:27 
wiedzialem ze to ktos zaraz powie :D ok ale gdzie jest napisane ze Kostecki i spolka zmuszali kobiety do tego ???
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 25-10-2011 16:23:53 
fcb2005 Jaka?Szprycowanie prochami dziwek,,lanie po mordzie,,itp itd
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 25-10-2011 16:25:25 
Nie wiem jak jest teraz w Polsce,ale kiedys Korwin Mikke mowil ze sedzia nie powinien byc z tego samego miasta co sadzony gangster.
Nie wiem czy juz to wprowadzili.czy dalej bawia sie w kotka i myszke.
Teraz wyobrazmy sobie ze na sprawe przyjezdza sedzia np.z Katowic.I wtedy to ma sens-wyrok bedzie sprawiedliwy.
A jak sedzia bedzie z Rzeszowa(zna ta cala sitwe,prezydenta itd)to mozna zapomniec o sprawiedliwosci.
Nie mowie ze tak bedzie,bo nie kazdy jest skorumpowany,ale jest takie prawdopodobienstwo.
 Autor komentarza: pikawa
Data: 25-10-2011 16:25:30 
fcb2005

Nie wierze, że to napisałeś
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 25-10-2011 16:25:30 
BYKZBRONXU2011

filmow sie naoogladales za duzo,akurat tu nigdzie nie jest napisane ze tak robili
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 25-10-2011 16:29:13 
fcb2005 chlopie serio brak mi slow na twoj punkt widzenia. a gdzie jest napisane, ze nie zmuszali? poza tym w wiekszosci przypadkow kobiety sie nie przyznaja, bo wiedza, ze jezeli bandzior wogole pojdzie siedziec, to na krotko i po wyjsciu ja zniszczy, jezeli wczesniej nie uczynia tego jego kompanii...
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 16:29:58 
shogunteam
Dlatego oby ocena była sprawiedliwa,kara w zależności od roli i wielu rzeczy,bo siedzieć za nie swój zarzut to też niedobrze i to nie wszystko takie proste,ma wiele aspektów.
Wyżej wspomniałeś ,że ci co bronią mają z czymś takim coś wspólnego,nie nawidzę krzywdzenia kobiet ,nie osądzę też go nawet nie wiedząc czy to zrobił,prasa,plotki,wszystko rzuca tło a dowody -do nich pewności tak jak do zeznań ludzi nie mam też.Łatwo sadzać kogoś.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 16:32:45 
Za dużo tu plotek-zmuszali ,faszerowali,sceny niesamowite.O każdym tak można mówić ,każdy może zostać oskarżony z dnia na dzień,tym bardziej jak jego osoba komuś nie leży.Widzę tu ludzi z powołaniem na prokuratorów.
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 25-10-2011 16:34:14 
dab, zgadza sie, latwo jest sadzic, ale po prostu nie wierze w uczciwa ocene w tej sytuacji.. za duzo cygan ma "plecow", zeby nawet jezeli jest winny, poniesc za to odpowiednia kare.. zauwaz, ze CYGAN SAM WCZESNIEJ ZGODZIL SIE NA DOBROWOLNE PODDANIE SIE KARZE, o czym to wg ciebie swiadczy? ze chcial to miec jak najszybciej za soba? przeciez gdyby byl niewinny, nigdy w zyciu by na cos takiego nie poszedl, zakladajac, ze jest normalnym czlowiekiem...
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 25-10-2011 16:34:42 
shogunteam

no wlasnie tak mozna dyskutowac...ja widze ze nie napisane jest a artykule ze kobiety byly zmuszane bite czy ze faszerowali je narkotykami i na tym artykule swierdzam fakty a to ty wyskakujesz z domyslami ze byli bite wiezieno i bog wie co jeszcze,nie wiem...moze masz racje moze sie tego dowiemy ale jak narazie nigdzie o tym nie slyszalem
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 25-10-2011 16:38:11 
fcb2005, gdzie ja napisalem, ze ktos tam byl bity itp?! albo faszerowany narkotykami?? podalem ci post wyzej moim zdaniem argument, ktory powinien zawazyc na ocenie tutaj kosteckiego, mianowicie fakt, ze wczesniej chcial poddac sie karze. to mowi samo za siebie.
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 25-10-2011 16:38:11 
fcb2005, gdzie ja napisalem, ze ktos tam byl bity itp?! albo faszerowany narkotykami?? podalem ci post wyzej moim zdaniem argument, ktory powinien zawazyc na ocenie tutaj kosteckiego, mianowicie fakt, ze wczesniej chcial poddac sie karze. to mowi samo za siebie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 16:40:41 
shogunteam
Idą ludzie na to bo adwokaci tak radzą dość często i szczerze g.wno ich obchodzi czy jesteś winny,chcesz wolności czasem masz się przyznać -co nie oznacza współpracy(frajerstwa)dlatego pewnie się nie zgodzono ,bo raczej o nikim nic nie mówił.Gdzie tam Cygan poukładany,myślę ,że jest odpowiednią i znaną osobą publicznie by być dobrym kozłem ofiarnym na kierownictwo ale to moje zdanie.Ja jednak widzę w tym śmierdzący temat.Nie będę go skazywał dlatego on sam z oczywistych powodów nikogo nie wskaże.
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 25-10-2011 16:42:01 
nie napisales ze byly bite itp doslownie ale przypuszczasz i domyslasz sie niby :)a ze poddal sie karze? bo wedlug naszego prawa jest przestepstwem poki co burdele u nas nie sa legalne,chodzi mi tylko o to ze to mala szkodliwosc jest w sumie i posadzenie takiego kosteckiego nic nie da a jedynie moze zmarnowac go...tak jak mowilem niech dojebia jakas duza kare finansowa to przynajmniej panstwo na tym skorzysta
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 16:42:36 
Chłopaki ja proponuję rozejdźmy się do domów.Cygan nas w dyskusję wciągną:)Każdy ma swoje zdanie ale tu nic nie mamy do gadania nic nie zmienimy,zobaczymy co będzie ,jaki wyrok.
Trzymajcie się
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 25-10-2011 16:48:57 
dab, jestem za, skonczmy ta dyskusje. ja swojego zdania i tak nie zmienie, a jak sam piszesz, my tutaj i tak nic nie zmienimy, ani na nic nie mamy wplywu.
pozder
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 25-10-2011 16:49:59 
Po tym co zobaczyłem na filmiku dzień z cyganem wszystkieo mozna sie po nim spodziewać, tacy ludzie to za kraty i tyle w temacie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 16:52:26 
shogunteam
Pozdrawiam
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 25-10-2011 17:00:32 
Cygan jest niewinny... Jakis jeden CEBOS sie nie niego uwzial...
 Autor komentarza: mirco30
Data: 25-10-2011 17:13:15 
przyszedł z pierdla to niech tam wraca tam jego miejsce niech tam kozaczy.
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 25-10-2011 17:25:19 
chce obejrzeć DZIEN Z DAWIDEM KOSTECKIM, dajcie linka dobrego
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 25-10-2011 17:33:46 
Prawda jest taka, że jakby był dobrym bokserem i walczył na dobrych galach nie musiałby dorabiać.
 Autor komentarza: derbinator
Data: 25-10-2011 17:53:10 
jak może być niewinny ktoś kto poddał się dobrowolnie odpowiedzialności karnej? heheh

tłumacząc laikom "przyznaję się wysoki sądzie, żałuję i proszę o łagodny wymiar kary."

a tu głosy że może niewinny... mądrale
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 25-10-2011 17:58:56 
ta rodzinka to mafia jakaś xD
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 25-10-2011 17:59:49 
Mowie wam: On nie jest winny... Kostecki to przyklad czlowieka o krysztalowej i nieskazitelnej opini, a reczy za niego Tadeusz Ferenc oraz ludzie z Firmy :D
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 25-10-2011 18:07:44 
Siwy1
"Prawda jest taka, że jakby był dobrym bokserem i walczył na dobrych galach nie musiałby dorabiać."

Nie.
Prawda jest taka ze jak by mu sie chcialo robic to wzial by sie do roboty tak jak robia inni normalni uczciwi ludzie.
Jak czytam te bzdury ze jest kozlem ofiarnym i chca go w cos wrobic to smiac mi sie chce.
Dlaczego innych znanych ludzi nie chca wrobic?Niby po co mieli by to robic?
Jak ktos chce cie w cos wrobic to bierzesz adwokata i zakladasz mu sprawe i gosciu za to beka-proste.
A nie dobrowolnie poddajesz sie karze wiedzac ze jestes niewinny.
Nie badzcie naiwni.
Jego matke i siostre tez chca wrobic?Przeciez nie sa znanymi osobami.
Ja pracuje normalnie,nigdy nic nikomu nie ukradlem i nie mam problemow,jakos nikt mnie nie chce w nic wrobic.
Ale jak sie komus tyrac nie chce,a pieniadze chce sie miec,to niestety wczesniej czy pozniej reka sprawiedliwosci go dosiegnie.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 25-10-2011 18:19:00 
A zreszta jaki on jest znany?
Gdzie jest znany?
W srodowisku bokserskim i na portalu RP.
A jak sie spytacie pierwszej lepszej osoby na ulicy to nie bedzie wiedziala kto to jest Kostecki.
Znany to jest Malysz,Adamek,Kowalczyk etc.I jakos nikt ich w nic nie wrabia.
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 25-10-2011 18:25:30 
PanJanekTygrys
W sumie to masz racje :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2011 18:28:48 
PanJanekTygrys - jest znany! w każdym patologicznym środowisku!!
To człowiek - git!
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 25-10-2011 18:30:18 
Nigdy nie lubilem Cyganow! TO ZLODZIEJE I OSZOLOMY TAK JAK KOSTECKI
SMIECIE DO RUMUNII!!!!!!!
brawo Wasilewski za skad teamu!
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 25-10-2011 18:31:47 
duperszwancer, dlaczego do rumunii? nie myl pojec, cyagnie to nie rumunii;)
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 25-10-2011 18:36:05 
rumunia to wcale nie taki zly kraj, jak to sie utarlo w polsce. osobiscie tam nie bylem, ale mam ziomka, ktory udal sie jakies dwa lata temu stopem do grecji i jechal wlasnie miedzy innymi przez rumunie. wrazenia mial jak najbardziej pozytywne. tacy sami ludzie jak my, tylko, ze moze troche wiecej biedy u nich. romowie, to juz troche inna bajka...
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 25-10-2011 18:37:06 
nie myle pojec tylko sobie przypomnialem jak zebrali na ulicach.A Kostecki to zwykly smiec gnebil kobiety a jako cygan to podwojny smiec!
WYmien choc jedna rzecz za ,ktora mozn lubic cyganow!
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 25-10-2011 18:38:09 
Zakaz boksowania dla Cyganskiego Sutenera!
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 25-10-2011 18:41:30 
co do cyganow podzielam twoje zdanie. tyle, ze to troche bardziej zlozony temat.
a rumuni, to zupelnie inne zagadnienie. kraj, jak kazdy inny.
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 25-10-2011 18:42:34 
Jak nazwac cygana bez rak?




...godnym zaufania hehheh
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 25-10-2011 18:43:41 
Ja dawno temu chodzilem do podstawowki z dwoma bracmi cyganami.Byli kilka lat starsi bo nie zdali pare razy.Wtedy kradli rowery.
Pozniej rzucili szkole i nie wiem co sie teraz z nimi dzieje.
Napewno nie kradna juz rowerow.Teraz moze samochody,albo tiry.
Nie wiem.
Ale to jest to o czym mowie-ten narod ma w sobie gen zlodziejstwa i kombinowania.Trudnia sie wszystkim tylko nie uczciwa praca.Nawet rzebrza na dworcach,ale do pracy nie pojda.
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 25-10-2011 18:44:40 
Nie mam nic do RUMUNOW dla jasnosci.
Kostecki to damski bokser,sutener i smiec cyganski.
A Wasilewski jak znim utrzymuje kontakty to tylko sie kompromituje.
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 25-10-2011 18:46:14 
cyganow nie mozna nazwac narodem bo nie maja swojego kraju....to zwykle pasozyty,ktore powinno sie eliminowac ze spoleczenstwa kazdego kraju!
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 25-10-2011 18:57:28 
duperszwancer
"to zwykle pasozyty,ktore powinno sie eliminowac ze spoleczenstwa kazdego kraju!"

A w jaki sposob eliminowac?he he
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 25-10-2011 19:05:51 
trutka na szczury !!! Kto zna uczciwego Cygana? Zeruja na nas smiecie takie jak Kostecki!
 Autor komentarza: maddog
Data: 25-10-2011 19:47:42 
Ale ekipa,hahahahaha.W toku postępowania ujawnią ponadto,że zamieszani w sprawę są też organista z kościoła w Lutoryżu i instruktor pływania z Rzeszowa:)
Gdyby sam Cygan,to kij tam ale matka,siostra...Obciach!!
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 25-10-2011 20:04:37 
ja tam Kosteckiemu zle nie zycze ,jest mi on obojetny ,ale z drugiej strony taki pan jak Bogdan Goczynski zostal zamkniety choc zarzuty w stosunku do jego osoby sa innego kalibru niz Cygana ,ale jak to sie mowi temida jest slepa

http://wolnemedia.net/wiadomosci-z-kraju/bogdan-goczynski-aresztowany/
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 20:21:55 
zeitgeist
Paranoja z Goczyńskim!Dobry drugi komentarz pod tym artykułem :

"To jeden z przejawów kontroli państwa i systemu. W przypadku oskarżenia o powiązania z „terroryzmem” jakikolwiek obywatel tego państwa ma zamrażane konta w banku, tracąc w oczywisty sposób środki na obronę. Niewygodni po cichu i pojedynczo mogą być łatwo zgłuszeni i ustawieni. I to już nie teoria tylko fakt… Ile jeszcze trzeba tych faktów?"
 Autor komentarza: TAJFUN
Data: 25-10-2011 21:03:10 
knockout promotions-WIEKSZOSC TO DEBIL NA CZELE Z Jackiewiczem i Wlodarczykiem o lie wypada krytykowac Mistrza w sumie nie wypada ale tak uwazam chodzili w wakacje z babilonskim po Sopocie i krzyczeli ze babilonski jest najlepszym promotorem a pozniej Wlodarczyk wylondowal u czubow takie zycie ale caly mociak wyszlifowany i nos czerwony pozdrawiam
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 25-10-2011 21:21:20 
Ktoś tu napisał, że czerpanie korzyścii z prostytucji i handlowanie narkotykami nie są poważnymi przestępstwami. W rzeczywistości to nie są żadne przestępstwa - i tego typu oskarżenia mogą bydź lotne jedynie w faszystowskim kraju.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-10-2011 21:23:42 
CYGANY NIGDY NIE PRACUJĄ ALBO ŻEBRZĄ NA ULICACH ALBO KRADNĄ I KOMBINUJĄ NA BOKU.WIEM DOBRZE BO W MNIE W KRAKOWIE DWA OSIEDLA OD MOJEGO MIESZKA SPORO ROMÓW.

SKORO CYGAN POSZEDŁ NA DPK (DOBROWOLNE PADANIE SIĘ KARZE)WIE ŻE CZARNE CHMURY ZAWISŁY NAD NIM WIEC NIE MA OPCJI ŻEBY BYŁ NIE WINNY I TYLE W TEMACIE.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-10-2011 21:23:56 
CYGANY NIGDY NIE PRACUJĄ ALBO ŻEBRZĄ NA ULICACH ALBO KRADNĄ I KOMBINUJĄ NA BOKU.WIEM DOBRZE BO W MNIE W KRAKOWIE DWA OSIEDLA OD MOJEGO MIESZKA SPORO ROMÓW.

SKORO CYGAN POSZEDŁ NA DPK (DOBROWOLNE PADANIE SIĘ KARZE)WIE ŻE CZARNE CHMURY ZAWISŁY NAD NIM WIEC NIE MA OPCJI ŻEBY BYŁ NIE WINNY I TYLE W TEMACIE.
 Autor komentarza: agresornik
Data: 25-10-2011 22:12:50 
spokojnie Cygan nie pójdzie siedziec ma za soba prezydenta miasta i kupe kasy zarobionej na prostytutkach
na podkarpaciu ida siedziec tylko ci którzy nie mają kazy zeby opłacic sędziego albo prokuratora , cygan dostanie zawiasy , to bedzie fenomen na skale swiatowa ze za przewodzenie zorganizowanej grupie przestepczej stręczycielstwo i handel twardymi narkotykami recydywista dostanie zawiasy
niektórzy pisza że to niemozliwe ze to wszystko zrobił ? tylko dzieciaczki on sie do tego przyznał a złagodzic chca mu wyrok bo wydał swoich podwładnych
dobrze że jeszcze nie został swiadkiem koronnym
 Autor komentarza: coolpix
Data: 25-10-2011 22:19:59 
sprawiedliwości powinno stać się w końcu zadość i cygan chociaż pół roku odgarować powinien,bo dziwki i dragi jednak żenił.szpila za lampe palantowi zaplłacił dużo więcej.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 26-10-2011 00:12:26 
"Rzeczywiście płynie we mnie krew cygańska. Mój świętej pamięci ojciec był Cyganem, moja mam jest Polką. Nie znam ani języka cygańskiego ani cygańskich reguł, bo wychowywałem się tylko z mamą, ale utożsamiam się z ta kulturą, bo mam w sobie tę krew. Mam ten cygański dryg, czuję tę muzykę. "

Wy tez utozsamiacie sie z tym czego nie znacie?
 Autor komentarza: Igorexy
Data: 26-10-2011 00:16:02 
jezeli te zarzuty to prawda to powienien odsiedziec swoje pierdolony alfons. skonczy sie ta jego ''kariera'' i obijanie bumów.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 26-10-2011 01:20:40 
Ciężko co kolwiek napisać.
Facet cięzko trenuje i ma cel. Moim zdnaiem powinny 2-3 lata dać mu spokuj.
Nie rozumiem jednego, przecież broni barw Polski i jest o krok walki o pas, czy to nie wystarczy ?
 Autor komentarza: Igorexy
Data: 26-10-2011 01:29:15 
Autor komentarza: georgedawid
Data: 26-10-2011 01:20:40

Nie rozumiem jednego, przecież broni barw Polski i jest o krok walki o pas, czy to nie wystarczy ?

No i co z tego? tacy ludzie maja bronic barw Polski? cyganie i alfonsi? to ja dziekuje. Polska dla polaków! to ze jest sportowcem ma go zwolnic z takich wałków. kazdy jest dla mnie rowny jezeli to prawda to nie bedzie mi go zal jesli go zapuszkuja. Co do walki o pas to dajmy sobie siana ...to ze jest wysoko w rankingu wbc jeszcze nic nie znaczy widzi go ktos z hopkinsem,dawsonem czy pascalem? nie sądze... ;)
 Autor komentarza: Virtuti
Data: 26-10-2011 08:31:49 
Wyjdzie po 2 za dobre sprawowanie;p
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.