PARKOWANIE WEDŁUG FLOYDA

Kolejny raz Floyd Mayweather Junior (42-0, 26 KO) ma ''parkingowe'' problemy. Tym razem zajął dwa (!) miejsca dla niepełnosprawnych, niechlujnie parkując swojego Mercedesa przed bankiem w Las Vegas.

Przypomnijmy, że Floyd dwukrotnie już był oskarżany o udział w pobiciach, które miały miejsce na parkingach. Natomiast w 2008 roku po raz pierwszy przyłapano go na zajmowaniu miejsc dla niepełnosprawnych. Cóż, jak widać parkingi nie są ulubionymi miejscami Floyda...

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 08-10-2011 18:00:51 
Zabrać prawko to sie nauczy.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 08-10-2011 18:01:29 
No i o co tyle hałasu!? Przecież ostatnio widzieliśmy że Floyd miał kartę inwalidzką która leżała obok niego podczas popołudniowej
drzemki ;) ;)
 Autor komentarza: Hugo
Data: 08-10-2011 18:07:59 
Temu bucowi się wydaje, że przysługują mu większe prawa, niż innym ludziom.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 08-10-2011 18:23:01 
Hugo czy nam się to podoba czy nie ale ludzie władzy lub ludzie niesamowicie bogaci mają większe prawa niż reszta każdy to wie. Pieniądz rządzi światem! Dlatego każdy z nas powinien dążyć do sukcesu w życiu. Chociaż szanuję również tych dla których finanse nie są jedynym wyznacznikiem spełnienia lub nie są w życiu najważniejsze.
W dzisiejszych czasach trzeba zostawić trochę miejsca na bardziej romantyczne podejście do życia :)
 Autor komentarza: Deter
Data: 08-10-2011 18:29:23 
A tak swoją drogą - to jakie niby ma problemy? Źle zaparkował, dostał mandat i po krzyku. Ale żeby zaraz mówić o "problemach"?
 Autor komentarza: nanmin
Data: 08-10-2011 18:39:03 
Przecież to jest wszystko pod publikę. Sam kiedyś mówił w wywiadzie, że wizerunek Bad Boya nie jest prawdziwy. W ringu zawsze musi być ten dobry i ten zły. Jego się albo lubi, albo nienawidzi. Dzięki temu , że każdy chce zobaczyć jak pada na dechy on ma z tego oglądalność, a więc większe pieniądze. Podobno prywatnie jest całkiem sympatyczny :)
 Autor komentarza: Hugo
Data: 08-10-2011 18:42:29 
@Kronk, Deter

Nagminne parkowanie na miejscach dla niepełnosprawnych to dowód chamstwa i pogardliwego traktowania innych. Są kraje (Skandynawia), gdzie za takie wykroczenie popełnione któryś tam raz z rzędu sądy wymierzają karę uzależnioną od dochodu sprawcy. Bogacz może dostać nawet milion euro. Tam nauczyli by Floyda rozumu.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 08-10-2011 18:48:38 
Hugo w Skandynawii wszystko jest restrykcyjne coś o tym wiem ;) Tam nawet mandat za przekroczenie prędkości płacisz zależnie od zarobków.
Ciekawe czy Deter lubi kraje Skandynawskie jako zwolennik pana JKM powinien być wrogo nastawiony do tego gniazda socjalistycznego
myślenia ;)
 Autor komentarza: YipMan
Data: 08-10-2011 18:50:31 
Ale na zdjęciu gdzie Floyd śpi pod dolarowym kocem, widać było w rogu, karte inwalidzką ;P wiesz wszystko chyba jest ok.
 Autor komentarza: Deter
Data: 08-10-2011 18:59:46 
Kronk
Oczywiście, że jestem negatywnie nastawiony od tego, żeby biedny płacił mniejszy mandat a bogatszy większy. To jest karanie zaradniejszych i lansowanie przeciętniaków. Jestem jednak zwolenników bardzo surowych kar. Czyli - zaparkujesz 3 razy na miejscu dla inwalidów w ciągu roku... tracisz prawo jazdy. Jestem też zwolennikiem niewolnictwa więc takiego Floyda i każdego kto nagminnie łamie prawo zmuszałbym do zbierania papierków przez miesiąc z ulicy :)
 Autor komentarza: Kronk
Data: 08-10-2011 19:02:15 
Deter :)
 Autor komentarza: ushuriel
Data: 08-10-2011 19:17:13 
Nie kumam takich ludzi jak ten "Floyd" on mysli ,ze jak ma duzo kasy to wszystko mu wolno.... on nawet do swojego ojca kozaczy a przeciez dzieki niemu jest taki dobry bo to on go wychował na boksera..
ale lubie go za to ,ze jest kozakiem na ringu a nie tylko po za nim :D
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 08-10-2011 19:19:37 
Deter - wyższe karany dla bogatych są zupełnie niesprawiedliwe tak samo jak wyższe podatki zarabiasz więcej bo jesteś bardziej, zaradny bardziej pracowity lepiej wykształcony i nawet płacą taki sam procentowo podatek jak biedny płacisz dużo więcej więc dlaczego mają cię jeszcze dodatkowo oskubać.
Problem z karami jest taki, że dla biednego mandat 100zł to ciężka kara dla bogatego śmiech na sali......więc najlepsza kara to roboty publiczne dzień zamiatania ulic jest tak samo dotkliwy dla bogatego jak i biednego.
 Autor komentarza: sensoro
Data: 08-10-2011 19:23:19 
kupe zapatrzonego w siebie debila !
 Autor komentarza: Deter
Data: 08-10-2011 19:30:58 
Stonka
W pełni się z Tobą zgadzam. Podatek od wzbogacenia to w ogóle najgłupszy podatek ze wszystkich możliwych. Tak samo jak ludzie nie rozumieją tego, że większy podatek dla bogatych... to strata dla biednych. Bo bogaty zwiększy cenę swoich usług, za które biedny płaci. To, czy bogaty zarobi w miesiącu 50 tys. czy 40 tys. to nie ma żadnego znaczenia, ale to czy chleb będzie po 2 zł, czy po 3 zł, dla ubogiego ma ogromne znaczenie. No ale... to inna para kaloszy. Ja i tak ze swoimi minarchistycznymi.

No i jestem gorącym zwolennikiem kar niewolniczych. Zamiatanie ulic, kopanie rowów, wywożenie szamba, czyszczenie publicznych toalet - takie powinny być kary.

PS Ja w ogóle mam pod górkę. Nie dość, że skrajnie prawicowy, to jeszcze wegetarianin i niewierzący... zawsze jako odmieniec hehehe :)
 Autor komentarza: Deter
Data: 08-10-2011 19:32:32 
Coś mi posty ucina...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 08-10-2011 19:47:01 
Floyd wywożący szamba za kare , jestem jak najbardziej za :):):)
 Autor komentarza: Deter
Data: 08-10-2011 20:04:33 
milan
Paradoksalnie miałby reklamę z tego i zyskał na popularności :)
 Autor komentarza: Kronk
Data: 08-10-2011 20:23:02 
Deter oj tam nie przesadzaj że pod górkę nie wierzę żebyś miał problemy z powodu poglądów czy stylu życia ;) Swoją drogą pochodzisz z ładnej miejscowości bywając kiedyś często w Złotoryi miałem okazję i tam zawitać ;) Z tymi pracami to wszelkiej maści celebrytom przydała by się taka kara było by śmiesznie gdyby za jakieś poważne wybryki jakiś sławny koleś zamiast iść do pudła musiał by pracować ciężko przymusowo przez np rok . To byłaby dobra pożyteczna i wychowawcza metoda :D Powiedzcie mi skoro JKM ma takie poparcie to czemu osiąga takie mizerne wyniki wyborcze? Połowa studentów lub ludzi z wyższym wykształceniem z jakimi się zetknąłem na niego głosuje.
Ja osobiście zgadzam się tylko z niektórymi jego rozwiązaniami z innymi nie lecz muszę przyznać że on jako osoba drażni mnie zbytnio abym na niego głosował myślę że nowej prawicy przydała by się nowa twarz może więcej ludzi byście przyciągnęli. Obamy Deter to na pewno nie trawisz on chce podwyższyć podatki najbogatszym hehe W ogóle jutro wybory jak tam nastrój?
 Autor komentarza: Deter
Data: 08-10-2011 20:49:49 
Kronk
To tak półżartem było o problemach :)

JKM ma tak niskie poparcie z kilku powodów.
Nie ma go w mediach.
Jest kiepskim retorem.
Mówi rzeczy z wymagające myślenia.
90% Polaków ma poglądy socjalistyczne - chociaż o tym nie wiedzą.

Prosty przykład - ludzie naiwnie wierzą w to, że mamy prywatyzację i kapitalizm. Ale co to za prywatność, skoro 3/4 wypłaty oddajesz skarbowi państwa? Prywatyzacja oznacza, że to co zarobisz jest Twoje, a dzisiaj Twoja jest może ćwierć z tego, co realnie zarobisz. Już nie wspominam o setkach pozwoleń, przepisów, obostrzeń, itd.
W Polsce (która prawnie nie jest niepodległa) mamy państwowe renty i emerytury, edukację, służbę zdrowia, zasiłki, podatki, pozwolenia, zakazy, nakazy... ale ludzie nadal uważają, że to z socjalizmem nie ma nic wspólnego.
Drugi prosty przykład - powiedz ludziom, że zlikwidujesz renty i emerytury... może 1% zrozumie, że dzięki temu będą mieć więcej pieniędzy na starość. Dlaczego? Bo te świadczenia są ze skarbu państwa (REALNIE skarb państwa nie istnieje) to tylko nazwa pieniędzy podatników. Renty i emerytury to nie są wyczarowane pieniądze, tylko jest to oddawanie tego, co państwo zabrało wcześniej. Po co więc w ogóle zabierać, skoro wiadomo, że odda się mniej? Bo zawsze mniej, bo trzeba odjąć szereg czynności manipulacyjnych i zrobić redystrybucję na inne źródła.
Trzeci prosty przykład - KAŻDE dofinansowanie musi być poprzedzone zabraniem pieniędzy, które trzeba dać. Więc jak państwo coś daje, to daje z pieniędzy podatnika. Więc każda złotówka ulg, refundacji, dofinansowania, czegoś "darmowego" to w rzeczywistości oddawanie po wcześniejszym zabraniu pieniędzy. To samo jest z UE - to jest proste jak drut. Jeśli UE daje kasę... to tak, jakby w Warszawie ktoś sobie dodrukował pieniądze, czyli kompletny bezsens i inflacja. Jeśli UE nam coś daje, to dlatego, że zabiera z innego źródła albo zabierze później.

Poza tym w kraju, gdzie ludzie płacą miliardy złotych za emisję CO2, nie warto spodziewać się myślenia. CO2 to gaz, którym oddychają rośliny i dzięki temu rosną i dają tlen - wie o tym każdy kto skończy podstawówkę. Każdy kto weźmie dowolną książkę o klimacie dowie się, że wpływ na klimat ma w 99% Słońce! A jeśli chodzi o gazy cieplarniane to w 98% jest to para wodna. Na naszej planecie bywało cieplej, bywało zimniej - i żadne CO2 nie ma z tym nic wspólnego. Zatem czego Ty się spodziewasz po Polakach? W kraju w którym na ochronę środowiska mówi się "ekologia", chociaż ekologia nie zajmuje się ochroną środowiska, raczej ludzie nie będą się wysilać i myśleć.


Ponadto.
Kiedyś przeprowadzono ciekawy eksperyment. Ludziom przedstawiano kandydatów do wyborów prezydenckich, debaty, przemówienia, wystąpienia itd. Oceniali to ludzie, którzy nic nie wiedzieli o tych ludziach. Nie znali programu, kandydatów, nie znali nawet języka, którym Ci ludzie mówią! Okazało się, że wybór jest podobny w 90%! do wyboru ludzi z tego kraju.

Poza tym czego się spodziewasz po ludziach, skoro oni naiwnie wierzą w to, że PO czymś różni się od PiS. Dwie te same partie z takimi samymi poglądami. Różnica tylko jest taka, że jeden jest milszy a drugi mniej miły w odbiorze. Większość jednak da sobie głowy obciąć.

Eh - szkoda gadać.
 Autor komentarza: un4given
Data: 08-10-2011 20:51:38 
http://www.youtube.com/watch?v=4a-JOoTaPuU

Oglądajcie od 11:56 ;d
 Autor komentarza: un4given
Data: 08-10-2011 21:03:38 
"My bank roll makes me walk with a crazy limp" :D
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 08-10-2011 21:08:52 
Kronk
Wybory są tajne, wiec powiem, że zagłosuje na Palikota :)
 Autor komentarza: Calaf
Data: 08-10-2011 21:08:59 
Deter, mam pytanie, na poważnie, bo słabo znam aktualne polskie realia. Akurat jestem w Polsce, jestem uprawnionyn do głosowania. Uważam że chodzenie na wybory nic nie da, nie chcę więc iść. Pełno koło tego gadania, tak naprawdę to ja głosuję na kogoś tam w tenże sposób itd, wiesz pewnie o co chodzi. Mam w d socjalistów, UE i ten cały shit, ogólnie widzę że się zgadzamy poza oceną Mikke który zapewne szybko zszedłby na ziemię, gdyby dostał władzę bo to jeno idealista. Czy warto iść z głosem na UPR czy jak to się teraz w Polsce zwie, czy też Palikota ( choć ten ponoć zaczął liberalną wolność postrzegać tak jak Senyszyn, nie wiem, nie śledzę ), czy oddać celowo głos nieważny czy też olać sprawę. Pytam poważnie, może głupie pytanie, bo mam już w czubie,ale od wielu ludzi których uważam za rozgarniętych słyszałem różne opinie. Pozdrawiam.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 08-10-2011 21:11:40 
Kurs na Pis wynosi 3,70.Oszołomstwo do urn zatem abym zarobił na waszej głupocie.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 08-10-2011 21:25:36 
Deter masz wiele racji w tym co piszesz i faktem jest że większość społeczeństwa boi się myśleć samodzielnie. Powiem ci że niestety z tym nie da się nic zrobić 90% ludności zawsze będzie mieć postawę roszczeniową i myślenie socjalistyczne. To niestety hamuje dynamikę oraz wszelką innowacyjność w społeczeństwie zabija indywidualizm i całkiem możliwe że właśnie dlatego cały świat jest pogrążony w takim kryzysie a będzie jeszcze gorzej. Poza tym PiS uchodzi za partię prawicową a faktycznie tu w pełni się zgadzam ma program całkiem socjalistyczny jak zresztą SLD czy PO a teoretycznie SLD to lewica. Nazwa Prawica odstrasza też ludzi gdyż kojarzy się skrajnie z rasizmem fanatycznym patriotyzmem itp a tak jest nie do końca. Sam Hitler był przecież socjalistą ;) Zgadzam się też co do rent i emerytur ich likwidacja wydaję się nie do pomyślenia ale jakby się tak zastanowić w tym szaleństwie jest metoda. Uważam też że narkotyki nawet "ciężkie" powinny być zalegalizowane każdy dorosły człowiek powinien mieć wolny wybór tu zgadzam się z JKM że powinno się też zakazać budowy wieżowców gdyż każdy może skoczyć :) CO2 i sprawy z tym związane stały się biznesem uważam że środki które na to są przeznaczane można by wydać rozsądniej a tak to "powstrzymujemy" emisję CO2. Uważam że cała ta otoczka jaka jest wobec wyborów jest żenująca ogólnie Polska polityka zeszła na psy :( Nie mam socjalistycznych poglądów bardzo na prawo jednak też nie schodzę jest wiele punktów programu nowej prawicy z którymi się jednak nie zgadzam i tak jak mówię może nowa twarz by się przydała gdyż nie ukrywam że za panem JKM nie przepadam jako za osobą. Deter jak zostaniesz politykiem to bym się głęboko zastanowił nad wieloma sprawami :) Póki co spadam na jakieś piwko bo sobota i już czas gdzieś wyskoczyć. Niestety po jutrzejszych wyborach czekają nas znowu nieudolne rządy PISU albo PO i koalicjantów ale cóż zrobić. PO są chociaż sympatyczniejszą partią hehe Ponieważ jak widzę pana Jarosława w życiu publicznym to... Dobra kończę i pozdrawiam!
 Autor komentarza: Calaf
Data: 08-10-2011 21:33:08 
Przecież pis PO sld psl i inne badziewia to kolesie o takich samych poglądach z tym wyjątkiem że jedni bardziej lubią KK (choć w UE to bez znaczenia) i Rosję a inni mniej, którzy za kurtyną prawdopodobnie chodzą na piwo i się śmieją z oszołomstwa które tego nie widzi. Policz głosy tych którzy na nich głosują i masz % oszołomstwa w kraju, łapiesz się? I nie ciągnij dalej wątku bo zaśmiecamy temat a pytanie było do kolegi |Detera. Zdrowia.
 Autor komentarza: Calaf
Data: 08-10-2011 21:33:49 
powyżej do Polaka
 Autor komentarza: liscthc
Data: 08-10-2011 21:44:25 
Powiem krótko,dla mnie blokowanie miejsc dla Inwalidów to przejaw kurestwa i tyle,czy to robi Polityk,Celebryta czy kumpel z osiedla,zresztą moi kumple tak nie robią,ale jak by zrobił w moim towarzystwie to bym się odrobinkę przyjebał...
 Autor komentarza: cops
Data: 08-10-2011 23:20:23 
Jest panowie cos co was laczy, chec wywrocenia systemu do gory kolami, a. to niemozliwe b. polało by sie duzo krwi
Ale pomarzyc sobie można ..LOL..
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 08-10-2011 23:43:43 
Generalnie zło nie może wygrać z dobrem w uczciwej walce, dlatego zło wymyśliło grę, w którą może grać z dobrem, ale w której dobro jest na straconej pozycji mimo, iż gra posiada wszelkie znamiona uczciwej - ta gra nazywa się demokracja.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 09-10-2011 00:00:40 
cops:

"Jest panowie cos co was laczy, chec wywrocenia systemu do gory kolami, a. to niemozliwe b. polało by sie duzo krwi
Ale pomarzyc sobie można ..LOL.."

Wywrócenie systemu do góry nogami jest możliwe jedynie jedną drogą: poprzez zbudowanie systemu konkurencyjnego. System konkurencyjny byłby oczywiście w świetle "prawa" nielegalny, ale państwo jest zbudowane na zasadach, które ograniczają jego skuteczność, natomiast system konkurencyjny może zostać zbudowany na zasadach, które przy garstce zainteresowanych i niewielkich środkach może stanowić dla oficjalnego systemu prawdziwe wyzwanie. W sprzyjających okolicznościach system konkurencyjny może osiągnąć przewagę nad systemem oficjalnym i go zastąpić.

Nie chcę Was martwić, ale JKM myśli w kategoriach starosystemowych. Chce utrwalić głupotę polityczną społeczeństwa poprzez rehabilitację instytucji państwa. Chce ograniczyć socjalizm, ale nie chce go zniszczyć. A socjalizm jest jak rak. Odradza się choćby z jednej komórki. Powrót do zasad XIX wieku nie ma sensu, bo XIX wiek się skończył, a nastąpił po nim wiek XX. Wolność na zasadach JKM-a nie ma podstaw, by bydź trwała.
 Autor komentarza: cops
Data: 09-10-2011 02:44:00 
co jeden to madrzejszy, panowie no ja tu widze kilku mezow stanu potencjalnych przywodcow ktorzy uczynia nasz kraj mlekiem i miodem plynacym.. Chce tego, i miliony polakow w sferze marzen tez!
Jestem za! tak wiec dawac recepte i jedziemy z tym!
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 10-10-2011 15:23:33 
Recepta w fazie powstawania. Przy dobrych wiatrach za rok ujrzy światło dzienne.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.