OLA AFOLABI O POLAKACH PO ZWYCIĘSTWIE

Zapraszamy na wywiad z Olą Afolabim (18-2-3, 8 KO), który w sobotni wieczór pokonał jednogłośnie na punkty naszego Łukasza Rusiewicza (9-11, 2 KO). Sympatycznego Brytyjczyka zapytaliśmy co sądzi o naszych czołowych cruiserach, Pawle Kołodzieju, Mateuszu Masternaku oraz o naszym jedynym obecnie mistrzu świata Krzysztofie Włodarczyku. Ola podzielił się z nami również swoim typem na ewentualne starcie Mateusza Masternaka z Krzysztofem Włodarczykiem, serdecznie zapraszamy.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: DarekR
Data: 12-09-2011 12:27:57 
spoko gościu hehe
 Autor komentarza: Szancu
Data: 12-09-2011 12:31:46 
Bardzo fajny gość! Czekam na wywiad z Cendrowskim. Ciekawe co będzie miał do powiedzenia o telebimie...
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 12-09-2011 12:39:34 
Afolabi spoko typ i jest otwarty na walki z Wlodarczykiem i Masternakiem,chcial bym zobaczyc go z ktoryms z nich
 Autor komentarza: AdammoEmuSite
Data: 12-09-2011 12:41:32 
Z Włodarczykiem nie sądzę by zawalczył, ale z Kołodziejem czy Masternakiem mam nadzieję, że się zmierzy.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 12-09-2011 12:41:54 
Cieszy mnie dobra postawa Rusiewicza. Facet wziął walkę z marszu i pokazał że ma jaja, jaja których nie ma na pewno Masternak.
 Autor komentarza: glaude
Data: 12-09-2011 12:53:39 
Dudas
SZWY- a nie SZFY.
Poza tym dobry wywiad, choć nieco tendencyjny :)
 Autor komentarza: Matys90
Data: 12-09-2011 12:54:48 
Wiesz, z tym pokazywaniem jaj, to na plażę nudystów Napoleon, to jest biznes. Rusiewicz wziął, bo niczym nie ryzykuje, jest zawodnikiem na telefon, ofert przez rok żadnych właściwie nie miał, więc pewnie i do Hucka by wyszedł z parodniowym wyprzedzeniem o propozycji takiej walki :P

Warunki finansowe podobno śmieszne, ryzyko spore, brak jakiegokolwiek statusu eliminatora w tej walce, Gmitruk zdecydował tak a nie inaczej i to raczej z promotorem można polemizować, a nie z zawodnikiem. (Swoją drogą, Masternak mówił w wywiadzie, że chciał brać walkę, ale Gmitruk mu to wyperswadował)

To jak z wysyłaniem Polaków na amerykańskie wojny, "pokażemy jaja", ameryka nas poklepie po plecach, a korzyści praktycznie żadne z tego.

A anonimowe pisanie w internecie o kimś, zwłaszcza o pięściarzu, że jest tchórzem, osobiście uważam za żałosne, jakie by nie były okoliczności, które by to mogły "usprawiedliwić".
 Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 12-09-2011 12:56:49 
Spoko gość ten Afolabi. Ludzie nie doceniają Władarczyka, a on nie jest taki zły. Chciałbym zobaczyc go w walce z Huckiem lub Masterem.
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 12-09-2011 12:57:37 
@Matys90

Popieram Cię w 100%. Masternak nie zdołał by się chyba przygotowac pod Ola w takim czasie
 Autor komentarza: Dudas (Redaktor bokser.org)
Data: 12-09-2011 12:58:33 
Tłumaczenie wykonał ktoś inny. Myślę, że już wkrótce przy wywiadach video będziemy podawać nazwiska tłumaczy na planszy końcowej. Błędy ortograficzne i literówki zostaną wyeliminowane.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 12-09-2011 13:02:44 
Matys

Jako kibic mam prawo sie tak wypowiadać. Tak, Masternak jest zwykłym cykorem. Ile to razy słyszeliśmy jego brednie, jego i jego pseudo promotora Gmitruka o tym że jest w każdej chwili gotów na wielkie walki, o tym że w każdej chwili jest przygotowany na 100% i co? Nadeszła oferta od Afoalbiego i Masternak wraz z Gmitrukiem najzwyczajniej się osrali ze strachu. Masternak to kolejny sztucznie pompowany balonik na bokser.org, tak jak Adamek, a jak przyjdzie co do czego to będzie wielka klęska.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 12-09-2011 13:04:03 
To nie chodzi o to czy zdołałby się przygotować, wydaje mi się, że mógł dać radę w sobotę Oli, ale podpisanie takiej walki na 2 tygodnie przed nią, to są zimne kalkulacje promotorskie, bierze się za i przeciw, zawodnik nie ma za dużo do powiedzenia. Zwłaszcza taki zawodnik jak Masternak, który bardzo ufa Gmitrukowi.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 12-09-2011 13:04:31 
Paulpolska

A czy Ola przygotowywał się pod Masternaka? Pomyślcie czasem trochę
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-09-2011 13:07:54 
Matys90
Racja a wystarczy spojrzeć na wiek Mateusza to młody chłopak a już jest blisko walk z najlepszymi ale jednak trzeba byc do tego odpowiednio przygotowanym.Afolabi już zna smak porażek jego ewentualna by tak nie cofnęła jak Masternaka a jak ryzykować to nie za damski ch.j.Sam byłem zły na początku,że nie wzięli ale to interes Gmitruka,nie będzie ryzykował swoim najlepszym zawodnikiem proste jak drut.A Davis to nie był kelner,zwycięstwo wartościowe i imponujace Mateusz widać rozwija się wspaniale...Ja jak pamiętam co potrafił kilka lat temu a teraz toż to naprawdę dobrze rokuje.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 12-09-2011 13:09:01 
Hm, jeśli rzeczywiście tak uważasz, to ja nie widzę innych bokserów w Polsce, którzy nie są "sztucznie pompowanym balonikiem", jedyny rodzynek - Proksa.

Jeśli Masternak jest tylko balonikiem, to kto z naszych "prospektów" nie jest? Masz jakiegoś kandydata?

PS. Kołodziej z powodu kontuzji, miał kilkudniową przerwę w treningach. Kilkudniową, idąc pewnym tokiem rozumowania, gdyby "miał jaja", wróciłby do treningów i wyszedł do walki, tak jak Andrzej Gołota z blokadą w kolanie wyszedł do LL, co jest poważniejsze. Oczywiście uważałbym to za błąd.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 12-09-2011 13:12:05 
DAB, ja bynajmniej nie popieram sposobu prowadzenia zawodników w OBU największych grupach promotorskich w naszym kraju.

Afolabi ma zdrowe podejście, lepiej przegrać po dobrej walce z mocnym przeciwnikiem niż obić buma. Nie bardzo rozumiem to trzymanie w kokonie naszych "prospektów", jakby promotorzy chcieli, żeby każdy z nich pobił rekord Marciano...
 Autor komentarza: zombi
Data: 12-09-2011 13:13:34 
Napoleon, a jake ma to znaczenie, że ola sią na masternaka nie przygotowywal. Decyzja obozu Masternaka bardzo profesjonalna. Prędzej czy poźniej, taka walka (czy z Olą, czy innym topowym zawodnikiem) będzie miała miejsce. A ty troluj dalej:)
 Autor komentarza: Matys90
Data: 12-09-2011 13:14:35 
Nie zmienia to faktu, że nazywanie pięściarzy "cykorami" jest dla mnie szczeniackie, a bardziej winiłbym promotorów niż samych zawodników.
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-09-2011 13:14:42 
Napoleon twoja niechęć do O.G.T i Masternaka przerasta niechęć niektórych do K.P to jest już skrajne,szukasz byle powodu by się czepić ,bo inni czepiają się stajni Wasilewskiego,widać że robisz to z premedytacją sam nie wiem czemu.Nie znasz chłopaka a piszesz,że jaj nie ma.99% bokserów ma przysłowiowe jaja ,bo uprawiają ten sport.Chociażby za to ja ich szanuję.
Rusiewicz ma inną sytuację,niestety i szkoda,że jest jak jest nikt o niego nie zadbał jak trzeba ale tak wielkiej kariery się nie zbuduje,powinien być lepiej opłacany,zasługuje na dobry kontrakt ale co zrobić,mi go szkoda i podziwiam go,bo musi bardzo kochać boks,że godzi sie na swoją rolę.Jednak uważam ,że bokserzy powinni żyć naprawdę na odpowiednim poziomie też finansowym żeby poustawiać się na czasy po zakończeniu kariery.
Łukasz pewnie będzie musiał zapierniczać później w jakiejs pracy mimo,że w karierze niemało oberwie co i mu to też może utrudniać.Szkoda ,że tak to wygląda ,bo jest bardzo wporządku
 Autor komentarza: Owned
Data: 12-09-2011 13:17:55 
Napoleon

Masternak to kolejny sztucznie pompowany balonik na bokser.org, tak jak Adamek

jesteś człowieku popierdolony jebnij sie w czoło moga mnie nawet zbanowac bo nie chce mi sie polemizować z takimi jak ty
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-09-2011 13:18:10 
Matys90
Gmitruk na teraz Masternakiem nie może zaryzykować ,bo to jego biznes ale za chwilę będzie musiał ,jednak po odpowiedzich przygotowaniach ,bo Mateusz nie może przegrać z wielu względów ,nie teraz jak coś to w walce która mu coś da,przecież tu podobno oferta była żenująca, a i czemu Afolabi nie chciał Masternaka w normalnym terminie.Wina też ich strony.Masternak ma inną sytuację niż Rusiewicz to ma być przyszły mistrz rozsądnie go trzeba poprowadzić ale niebawem muszą dać mu cos dużego inaczej też będę anty ich grupie.Póki co to nawet tego nie można porównywać do kokonu Cygana itp.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 12-09-2011 13:19:29 
DAB

Mam prawo tak pisać i już niejednokrotnie tłumaczyłem dlaczego, nie mam zamiaru się powtarzać. Masternak w swojej karierze obija samych kelnerów i taka prawda, kiedy dostał możliwość walki z Afolabim to jak wiemy strach go sparaliżował. A czy Afolabi to jakiś wirtuoz boksu? skoro z tego co piszecie i pisza inni o tym jaki Masternak to nie prze ch. i jakby to nie pozamiatał wszystkimi to walka z Afolabim nie powinna być dla niego trudna. Rzeczywistość jest jednak inna.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 12-09-2011 13:20:29 
Owned

Trudno by ci było polemizować ze mną skoro twoją jedyna umiejętnościa jest ubliżanie komuś półgłówku :)
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-09-2011 13:23:44 
Napoleon
Masz prawo pisać każdą bzdurę ale czy to w czymś komuś może pomóc.Nie wiem po co bo bzdurą jest pisanie ,że strach go sparaliżował,mówił ci to?To jak tu dyskutować.Masz prawo każdego wku.iać ale nie wiem po co to robić.Chyba lubisz sie wyróżniać:)
 Autor komentarza: Matys90
Data: 12-09-2011 13:27:28 
Napoleon, proszę odpowiedz mi na ten post, bo ciekawi mnie Twoja opinia ;)

"Hm, jeśli rzeczywiście tak uważasz, to ja nie widzę innych bokserów w Polsce, którzy nie są "sztucznie pompowanym balonikiem", jedyny rodzynek - Proksa.

Jeśli Masternak jest tylko balonikiem, to kto z naszych "prospektów" nie jest? Masz jakiegoś kandydata?"
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-09-2011 13:27:33 
Napoleon
Oby kiedys pozamiatał tą kategorią tego mu życzę a w walce z innym Polakiem-Diablo będę kibicował temu który wygra.Dla mnie obaj mogą być mistrzami jak na to zasłużą ,byłoby super.A o szczegóły prowadzenia wypadało by pytać Gmitruka, ja rozumiem ,że walki za psie pieniądze i o nic nie chcieli.Tak jak Wasilewski ale oni nie musieli jej brać,w normalnym terminie sami ja proponowali.Wasilewski zamieszał a część ma pretensje do nich.Badań Kołodzieja nikt nie raczył kibicom pokazać do teraz,nikt się nie wypowiedział i kto tu nie jest ok.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 12-09-2011 13:28:13 
A pisząc że np Kołodziej uciekł wymawiając się kontuzją w czym wam pomaga, w ogóle to mówił to wam. Rozmawialiście z Wasilewskim na przykład? Nie, większość tutaj pisze swoje komentarze na podstawie własnego widzimisię, zatem i ja mam takie prawo :). Póki co Mateusz Kurczak Masternak jest dla mnie zwykłym przereklamowanym średniakiem.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 12-09-2011 13:30:42 
Matys

"Jeśli Masternak jest tylko balonikiem, to kto z naszych "prospektów" nie jest? Masz jakiegoś kandydata?""

Nie mam takiego kandydata w Polsce. Wierzę w Prokse, wierzę w Pawła Wolaka i na tym chyba koniec. Chciałbym kiedyś zobaczyć na co stać na przykład Kołodzieja,być może Szpilka dobrze się rozwinie, kto wie. Kamil Łaszczyk widać że ma talent.
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-09-2011 13:32:48 
Łaszczyk,Szpilka,Masternak,Proksa,Wolak-Na nich liczę i ich mistrzowskie walki.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 12-09-2011 13:34:12 
No to dobrze wiedzieć chociaż to :) Proksa i Wolak zgadzam się, powinno być o nich więcej w mediach, zwłaszcza o Grześku, bo Wolak jest już bardziej rozpoznawalny, a umiejętności jednak mniejsze niż u Proksy.

Co do Kołodzieja, Szpilki, to przypadek podobny na razie do Masternaka, z tym, że Kołodziej sporo starszy, a wciąż bez ryzyka :|

Łaszczyk - dobrze, że jest w Stanach, Mariusz Kołodziej zdaje się ma zamiar zrobić mu tam mały maraton (4 walki do końca tego roku ?).
 Autor komentarza: Owned
Data: 12-09-2011 13:35:37 
walke z Afolabim chcieli wziąść ,ale wczesniej .ten jednak dogadał sie kołodziejem więc temat zamkniety. Przeciez nawet w ostatnim wywiadze masternak stwierdzil ze chcial tej walki chocby 2 tygodnie przed gala tylko obóz sie nie zgodzil z Gmitrukiem na czele, myśle ze postapili dobrze bo za dużo było do stracenia i nie za wiele tak naprawdę do zyskania.

Myślę , że gdyby masternak nie miałby wczesniej zapewnionego udziału na tej gali, i doszły by sygnały z obozu afolabiego to może i by to wzieli.
A tak czy inaczej pokazał sie z bardzo dobrej strony i dał świetną walke

Napoleon

wyzywasz masternaka od cykorów , adamka od sztucznie pompowanych baloników , a prawda jest taka ,że to ty musiałeś płacić spore pieniądze żeby ich oglądać ,a gdy zobaczyłeś tego drugiego to zapewne miałeś miód w gaciach, bo zakładam ,że byłeś na gali. pozdro
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-09-2011 13:37:36 
Napoleon
Wycofano się z walki pod pretekstem kontuzji.Nie oczekuję nic więcej a upublicznienia oczywistego faktu jej stwierdzenia przez kompetentnego lekarza.Jak w przypadku Solisa.Tu jednak nikogo to nie obchodzi,wszyscy mają wierzyć na słowo gościa który kręci w tym biznesie jak się da,który nawet ingeruje w banowanie czytelników na R.P.Sam buduje taka opinię,nic nie musi ale jak chce być traktowany poważnie niech będzie poważny.On odrzuca walkę a ty się czepiasz Masternaka i jego teamu,że nie chcieli tańczyć jak im zagra A.W, a niby dlaczego.Co to jakiś prezent miał być?Afolabi walki z Masternakiem nie chciał w normalnym terminie ,mieli Kołodzieja, ich problem ,Matsernak zrobił swoje wygrał z tym z którym miał walczyć,nastę pny oby był lepszy.Twoja krytyka to jedynie złośliwości
 Autor komentarza: albert223
Data: 12-09-2011 14:16:17 
Pytanie do redakcji: będzie wrzucona walka Masternaka i/lub Wawrzyka?
 Autor komentarza: Whisper
Data: 12-09-2011 14:45:01 
Chciałbym poruszyć temat transmisji PPV na Vectrze. Po zamówieniu walki nikt nie dostał obiecanego kanału 222/223(widziałem na tym portalu wiele komentarzy dotyczących tego problemu). Transmisja na Vectrze się nie odbyła i trzeba było oglądać pojedynek na stacji RTL.
 Autor komentarza: Shade45sc
Data: 12-09-2011 14:55:52 
Ciekawe czemu nikt nie poruszył tego co powiedział Afolabi.. Mianowicie, że będzie walczył tam gdzie będzie większa kasa ;) Adamek na każdym kroku jest za to krytykowany (nie mnie oceniać czy słusznie czy nie) natomiast Afolabi poruszył ten temat i cisza, żadnych pretensji ani nic. Swoją drogą nie wiem czy jest sens aby walczył z Huckiem... Wydaje mi się, że Marco jest za mocny, może z Diablo by zawalczył....
Pozdrawiam
 Autor komentarza: Matys90
Data: 12-09-2011 15:02:36 
Huck za mocny dla Afolabiego? Ola już w pierwszej walce z nim, że mógł wygrać, ale wiadomo jak to jest z sędziowaniem na niemieckim terenie. A był wtedy Afolabi gorszym pięściarzem, gorzej przygotowanym, itd.

Gdyby teraz się zmierzył z Huckiem, byłby faworytem, z Diablo zresztą też, zwłaszcza po ostatniej "walce" z Palaciosem i zawirowaniach osobistych Włodarczyka :/
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 12-09-2011 15:07:01 
Masterak to talent .Tak naprawde to z nim nie chcą walczyc dobrzy zawodnicy bo sie go obawiają,,,Jest nieobliczalny..a z kolei sciągnac przez Pana Gmitruka jakiegos dobrego boskera dla Mastera nieosiągalne finansowo .CHciałbym zeby Master pojechał do australi i zlał Danny Greena
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 12-09-2011 15:10:14 
Dla Mastera Ci lepsi dają takie oferty z dupy wziete rzuca mu oferte 2-3 tygodnie przed walką i cwani
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 12-09-2011 15:41:54 
whisper

bez żadnego problemu była transmisja w Vectrze, przynajmniej u mnie i nie slyszalem o jakis problemach. Zamowilem transmisję w ostatniej chwili około godziny 18:30 i juz po 10 minutach na kanalach 222/223 mialem 'plakat' z walki i informacje ze od 21 zaczyna sie transmisja. i punktualnie o tej godzinie sie zaczela i nie bylo najmniejszych problemow. Dodam ze stacjonuje w Warszawie na Bielanach, a Ty skad probowales obejrzec?
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 12-09-2011 15:55:48 
dodam jeszcze ze pani u ktorej zamawialem transmisje byla bardzo mila wiec postanowilem jej zadac kilka pytan. powiedziala mi ze do momentu jak zadzwonilem (sobota 18:30) sprzedalo sie w samej Vectrze 1400PPV(w samą tylko sobotę a cena tego dnia wynosila 49,90 czyli o 10 wiecej niz w poprzednie dni) na pytanie ile stacja bedzie z tego miala i czy bedzie to zalezne od sprzedazy nie chciala odpowiedziec(mowila ze nie wie) na to czy Vectra musiala za to z 'góry' zapłacić jakąś kwotę czy rozliczenie będzie w zależności od ilosci sprzedanych tez nie odpowiedziala tlumaczac ze nie wie i ze jest tylko od sprzedawania. Podziekowalem wiec i sie rozlaczylem. Jak myslicie jak z tym jest?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 12-09-2011 16:10:43 
albert223:

Polecam kanał tego użytkownika: http://www.youtube.com/user/FutureStudent1#g/p

Są wszystkie walki, które były w PPV transmitowane.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 12-09-2011 22:50:46 
ależ tego z Afolabiego sympatyczny gość. dobrze ogląda się jego wywiady. Szacunek też dla Łukasza Rusiewicza, który jak zwykle wypadł bardzo dobrze a nawet świetnie biorąc pod uwagę, że dostał ofertę na walkę zaledwnie kilka dni wcześniej.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.