ADAMEK: W TYM ROKU JUŻ NIE WYJDĘ

Tomasz Adamek po walce z Witalijem Kliczko: - Raz jesteś lepszy, innym razem gorszy. W sobotę nikt nie miał wątpliwości, kto był lepszy. Witalij Kliczko na wiele mi nie pozwolił.

- Miał pan pretensje do sędziego, że przerwał walkę? Moim zdaniem mógł to zrobić wcześniej.
Tomasz Adamek: Nie mam żadnych pretensji i nie ma o czym dyskutować. Nie czułem się zamroczony, nie było ze mną jakoś tragicznie, ale skoro sędzia podjął taką, a nie inną decyzję, nie ma się co nad tym rozwodzić. Powtarzam jeszcze raz: byłem w tej walce gorszy, niestety. Witalij Kliczko na wiele mi nie pozwolił. On i jego ludzie zdawali sobie sprawę, że to nie będzie łatwy pojedynek i przygotowali się rewelacyjnie. Zwyciężyli. W mojej szatni po pojedynku panowała cisza, bo i o czym tu rozprawiać...

- Myślał pan już o przyszłości? O potencjalnych rywalach i kolejnych walkach?
TA: Jeszcze nie, za wcześnie. Chcę teraz wrócić do domu, odpocząć, pozbierać to wszystko do kupy. Trudno mi cokolwiek powiedzieć. Jestem zdrowy, a przegrać z Kliczką to żaden wstyd. W tym roku do ringu już nie wejdę. Muszę odpocząć. A później zobaczymy.

Więcej przeczytasz w poniedziałkowym „Przeglądzie Sportowym".

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-09-2011 12:35:02 
No i brawo za to,że potrafi się przyznać.Lekcja w H.W była bardzo surowa ale to nie koniec świata trzymaj się stary:)
 Autor komentarza: Dawidd
Data: 12-09-2011 12:36:25 
Tomek możesz walczyć z wszystkim ale unikaj braci kliczko bo po prostu są za silni z innymi na punkty wygrasz jestem z tobą !
 Autor komentarza: hapy
Data: 12-09-2011 12:39:32 
Jeśli chce się być mistrzem i coś prezentować to nie można oszczędzać na trenerze. Roger to pewnie fajny facet, taki koleś co się z nim spoko spędza czas, pewnie opowiada świetne historie, ale trenersko to jest jednak dramat. Od odejścia Ronniego widzimy spadek formy, szybkości i innych atutów Adamka.
Jak chce się walczyć na poważnie trzeba mieć porządnego trenera.
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 12-09-2011 12:50:32 
"Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga." (Winston Churchill)
 Autor komentarza: AdammoEmuSite
Data: 12-09-2011 12:51:37 
hapy, Roger to na pewno nie "trenersko dramat", wystarczy popatrzeć kogo trenował i z jakimi sukcesami. Ale też mam wątpliwości, czy Adamek nie powinien teraz pomyśleć o innym trenerze.
 Autor komentarza: polrex
Data: 12-09-2011 12:57:32 
niech powie czy kasa sie zgadza?

Adamek gorzej zaboksowal od Alberta, którego wysmiewal wczesniej,

HAy przy Adamku to wirtuoz boksu, i ma jaja...

Adamek gdzie twoje slynne JAJA...?!!

oszukales swich kibiców, taki wstyd, zenua...

ani jednej dobrej rundy, nawet jedej udanej akcji nie pokazales,

Adamek chodzil po ringu przerazony na sztywnych nogach a Witek go obijal jak chcial, trener powinien poddac Adamka juz w drugiej rundzie,

to byla deklasacja, najbardziej bezsensowna walka dekady?

a takie szumne zapowiedzi, gdzie ta szybkosc Adamka?
pomijam juz to ze nie zadawal ciosów, ale powinien szybko biegac po ringu, a to 40 letni KLiczko byl szybszy
 Autor komentarza: glaude
Data: 12-09-2011 13:01:04 
Teraz Tomek ma poważny orzech do zgryzienia.
Bo najwyraźniej styl, który wpoił w niego Roger nie sprawdza się w HW. Sądzę, ze nawet w Cruiser by się nie sprawdził. Góral jest już wiekowy, więc nie wiem, czy zmiana stylu wchodzi jeszcze w grę. Obawiam się, ze to początek końca Adamka. Niestety.

A skakanie między wagami na dobre nie wychodzi, gdy limity wagowe są dość oddalone od siebie. Boleśnie przekonał się o tym wirtuoz RJJ- a gdzie Tomkowi do niego?

To nie małe kategorie wagowe, gdzie różnice są co 1- 1,5 kg.
 Autor komentarza: kazah7
Data: 12-09-2011 13:01:32 
polrex żal ci dupę ściska z tą kasą? Sportowiec nie może mówić o swoich zarobkach, i o tym, że pieniądze są dla niego ważne? Jaja akurat miał, bo po dostanie kilu bomb nie rezygnował z walki, tylko wałczył do końca. Jedyne nad czym można się zastanawiać, to dlaczego miał taką taktykę a właściwie jej brak.
 Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 12-09-2011 13:06:26 
No i jedno trzeba Adamkowi przyznac potrafi szczerze się przyznac do przegranej. Ta walka po prostu mu nie wyszła. Coś nie poszło po jego mysli i tyle.
 Autor komentarza: glaude
Data: 12-09-2011 13:07:28 
@polrex
Kliczko nie był szybszy- zakładam się o to, mimo że nie oglądałem walki.
Natomiast był inteligentniejszy. Jego ciało, a przez to i nerwy są zdecydowanie dłuższe niż u Górala, więc impuls nerwowy biegnie u niego dłużej. Czas reakcji jest przez to dłuższy.

Natomiast Vitek zrobił ze Sdunkiem dobrą bokserską robotę. Dokładnie poznali styl Adamka. Zobaczyli ile ma kombinacji, którą ręką atakuje najczęściej i w jakiej kolejności uderza w serii, od której nogi (krok) rozpoczyna atak. Tak przestudiowany styl nie stanowił dla Ukraińca tajemnic i był czytelny jak elementarz siedmiolatka.

Tak rozpracowany Góral niczym nie zaskoczył Kliczki. Bo w linni prostej Vit go zawsze zdążył trafić. Zwłaszcza, że Tomek ma statyczny tułów i nie chodzi na boki, nie robi dobrych uników- a balansu nie ma wcale.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 12-09-2011 13:09:06 
No mam nadzieję że już go w tym roku nie zobaczymy, bo i z kim? Kolejny bum na którego szczelnie zostanie wypełniona hala PC? Kiedyś marzyła sie mi walka Adamka z Haye, dzis wiem że Haye by poniżył w ringua Adamka tak jak zrobił to Kliczko.
 Autor komentarza: Owned
Data: 12-09-2011 13:22:54 
Kliczki to numer 1 i numer 2 w wadze cięzkiej ,a pozniej jest szereg bokserow w ktorym kazdy może wygrac z kazdym, w tym adamek i haye i ja dalej dawalbym szans 50 na 50%
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 12-09-2011 13:23:58 
Zawiódł i tyle!Podziwiałem i wierzyłem ale to co Adamek zademonstrował to było ...poniżej pasa!Sam wyśmiewał wcześniej Sosnowskiego i Hayka i co? Był workiem treningowym dla Witka! Nie mam zamiaru śpiewać...nic się nie stało!
 Autor komentarza: waldemar1970
Data: 12-09-2011 13:34:58 
Haye jest za silny i za szybki dla Adamka mysle ze Adamek przegrła by z Hayem zdecydowanie
 Autor komentarza: neme
Data: 12-09-2011 13:36:51 
kiedy i gdzie Adamek wyśmiewał Sosnowskiego i Haya??? po czytajac te wypociny zaczynam się odrywac od rzeczywistości ...
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 12-09-2011 13:43:19 
Tomas dostal baty ,bo byl gorszy i zmiana trenera tu nic nie zmieni ,z bracmi nie ma szans ,zaden trener nie jest czarodziejem .Oczywiscie mozna zganiac na trenera ale fakty sa takie ze Adamek trzeci raz walczyl z kims naprawde dobrym i drugi raz przegral .Pamietam po batach tez trener byl winny.HV nie jest dla niego a do CV raczej nie wroci ,powinien sie mocno zastanowic nad przyszloscia ,bo szkoda zdrowia
 Autor komentarza: cooper
Data: 12-09-2011 13:43:32 
neme
mówił, że Heye nie ma jaj i nic nie pokazał w walce
zgadzam się z nim, że Heye nie ma jaj, to tylko krzykacz a w walce z Kliczko nie pokazał nic..

Tyle, że skoro Heye nie pokazał nic to Adamek niestety też...w walce Heya były emocje przynajmniej do 10 rundy, że może trafi Władymira i będzie ciekawie natomiast w sobotę emocje skończyły się w pierwszej rundzie bo wiadome było co będzie dalej - egzekucja...
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 12-09-2011 13:45:08 
Po batach od Dawsona mialo byc ,sorki
 Autor komentarza: golda87
Data: 12-09-2011 13:45:33 
Dokładnie. Sosnowski jak bił się z Witkiem to jakoś nie miotał się po jego ciosach po ringu jak Adamek. Dał lepszą walkę i w obecnej sytuacji walka Adamek-Sosnowski byłaby niesamowicie pasjonująca(chociaż Adamek były delikatnym faworytem). Poza tym może bić się teraz z :Holyfieldem, Mormeckiem, Chambersem. Mistrzem świata już nie zostanie nigdy. Teraz jest w najlepszej formie ale teraz rządzą bracia. Bracia odejdą to okrzenie Fury czy Price a Adamek się zestarzeje. Zresztą obecnie przegrałby z Heleniusem czy nawet Wachem. Mógłby punktować ale dostałby dobrego strzałą, rywal poczuł krew i po walce. Witek dżentelem-pozwolił Adamkowi dotrwać do 10 rundy(po liczeniu to nawet nie rzucił się na niego z pięściami jak to zazwyczaj bywa w boksie) Zrób 2-3walki z mniejszymi pięściarzami, jedną w Polsce(z Sosnowskim) i kończ karierę. Szkoda zdrowia. Swoje osiągnąłeś i nie ma co się cofać(zresztą sam nie chcesz wracać do cw), ale mistrzem świata w hw nie będziesz nigdy
 Autor komentarza: j0ni1985
Data: 12-09-2011 13:51:40 
neme jesli nie czytales to ze adamek wysmiewal Heya to widze malo czytasz aktualnosci bokserskie po walce odrazu skomentowal go ze duzo krzyczy malo robi. O sosnowskim nigdy zlego slowa nie powiedzial takze tutaj ktos dodal. Ale jesli porownac walke sosny a adamka o wiele lepiej wypadl sosnowski i nie ma co sie oszukiwac. A co do wypowiedzi ze nie chcial skonczyc wczesniej to jest sciema wiecie czemu nie skonczyl tego wczesniej z adamkiem bo walczyl u niego nie chcial ludziom to robic ze zaplacili tyle kasy a tu 2 rundy. A sosny czemu wczesniej nie skonczyl bo nie bbyla pewna walka kliczko vs. heye i chcial pokazac heyowi ze taki sosna wytrzymal 10rund to on tez wytrzyma. Druga sprawa Heye krzyczal krzyczal nic nie pokazal ale nie byl tak rozbity jak adamek i wytrzymal 12rund a to jest duza roznica.

Adamek czysto biznesowo podszedl do tej walki i tyle. Ale w wieku 35lat nie ma co sie dziwic. Nie widze adamka w wadze ciezkiej jesli Kliczki beda mieli pasy. Jesli koniec bedzie kariery kliczki wtedy moze cos wywalczyc. Ale powiem wam ze Wach ma 32lata powinien za rok walczyc o tytul da rade jeszcze nasza nadzieja poslki Szpilki ale czy on da rade tego nie wiem bo jest za pewny siebie.
 Autor komentarza: ciuny
Data: 12-09-2011 14:00:17 
adamek całe życie był przecietnym bokserem, wylansował sie na Andrzeju Gołocie, teraz dostał solidne baty, ale kase zarobił i chyba o to tu chodzi.
Podejrzewam, ze jeszcze ze 3 walki będzie miał, interesuja go tylko znane nazwiska, więc przewiduje też 3 przegrane walki
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 12-09-2011 14:02:30 
ciuny ale brednie piszesz, to przed walką z Andrew był nikim w świecie zawodowego boksu, tak??
 Autor komentarza: Andrei87
Data: 12-09-2011 14:09:53 
Paraliż totalny, to chyba prawda że Vitali stopuje oponenta wzrokiem przed walką. To nie ten Adamek który walczył wczesniej w cięzkiej. Mogło to na prawdę inaczej wyglądać.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 12-09-2011 14:14:46 
Ja nie wiem , coraz bardziej nie chcę wchodzić na ten portal , co ja czytam ?! Sosnowski lepiej się zaprezentował od Adamka ? przecież Vit nie dał mu nawet podejść do siebie , Adamek chociaż parę razy podszedł . Haye wytrzymał 12 rund i nie był tak rozbity ?! wy chyba tej walki nie widzieliście , Haye balansował w miejscu przez całą walką starając się przetrwać ,nawet nie próbował się rzucić na Wlada jak Adamek w 4 rundzie, nic dziwnego ,że przetrwał 12 rund i w dodatku był nie pobijany . Tomasz też mógł biegać w tą i we tą po ringu a potem krzyczeć ,że przetrwał z Kliczką 12 rund ale wolał mieć jaja i chociaż spróbować coś ugrać . Większość sezonowych kibiców którzy przyszli na ten portal przed walką myśli ,że Tomek walczył jak Tyson i rzucał przeciwników o liny ,prawdopodobnie jedyną walką Adamka jaką widzieli jest ta z Gołotą bo nie trzeba było czekać do 5. Ludzie ogarnijcie system po prostu Kliczko jest nie do pokonania jak narazie i Tomek nie miał nic do gadania , starała się robić to co zwykle . Jeszcze gdzieś czytam ,że to nie ten Tomek z walki z Arreolą , ludzie , przecież Arreola to wolny grubas ,gdzie mu do atlety Vitalia , po prostu Tomek na tle Chrisa wyglądał dobrze.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 12-09-2011 14:17:17 
Jakie spalenie psychiczne ? widać ,że wszyscy kibice w Polsce to psycholodzy ze stopniem doktora przynajmniej . Po czym wnioskujecie ,że się spalił ? bo nie wdał się w bójkę , przecież to śmierć na miejscu , może po tym ,że naprawdę ciężko mu było ominąć lewy Vita ? nie chcę nic mówić ale jak narazie nikt tego nie umie zrobić .
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 12-09-2011 14:20:44 
szansepromotions daj sobie siana, bo chyba walk nie oglądałeś
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 12-09-2011 14:24:11 
Nie dam , bo większość kibiców sukcesu nagle pisze ,że Adamek jest najgorszy na świecie . Aż dziwne ,że go bronię mimo ,iż sam dawałem mu 15 % szans na zwycięstwo
 Autor komentarza: bartek01
Data: 12-09-2011 14:25:40 
Ja również uważam, że Shields byłby lepszym trenerem, ale na pewno nie będę jechał po Rogerze jak niektórzy. Gdyby to on decydował o tym z kim ma Tomek walczyć to pewnie też by nie puścił go na Kliczkę (jak Atlas Powietkina). Jednak Tomek chciał tej walki, więc trener musiał go przygotowywać i wierzyć w jego zwycięstwo.

Śmiałem się z ostatnich wypowiedzi Kuleja ale może on mieć rację, że jedynym sposobem na Vita byłby ostry atak...
 Autor komentarza: golda87
Data: 12-09-2011 14:28:25 
szansepromotions
Pewnie, że Sosnowski zaprezentował się lepiej, nieznacznie(bo żaden z nich nawet rundy nie urwał) ale lepiej. Wcale Adamek więcej ciosów od Sosnowskiego nie zadał. Na pewno więcej podskakiwał i balansował ale nie dało mu to za wiele. Za to na Sosnowskim ciosy Kliczki nie robiły takiego wielkiego wrażenia( nie miotało nim po ringu po mocnych ciosach). Nie uważam, że Albert jest lepszy ale na pewno walka Adamek-Sosnowski byłaby niesamowicie emocjonująca. Za to z Witkiem lepiej wypadł Sosnowski. Jeśli uważasz inaczej to chyba nie znasz się na boksie.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 12-09-2011 14:28:46 
Ja to widzę tak : Haye walczy z Witalijem i ma dużo większe szanse na pokonanie jego niż Adamek. Haye wygrywa walkę i zdobywa pas WBC a Adamek walczy z Haye'm bo ma większe szanse z nim niż miał z Witalijem i zdobywa pas WBC.
 Autor komentarza: golda87
Data: 12-09-2011 14:32:39 
Nie miałby szans z Hayem. Haye ma bardzo mocny cios a Adamek słabą obronę. Może się bić z: Holyfieldem, Sosnowskim, Mormeckiem, Chambersem. Nic więcej z czołówki. Nie ma szans
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 12-09-2011 14:33:00 
Haye niema szans Vitalijem, a po drugie Adamek ma małe szanse z Haye'm
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 12-09-2011 14:34:41 
@golda87
Vit do Sosny podszedł tak by udowodnić ,że Albert zasłużył na walkę(przypominam ,że wszyscy cisneli po tym wyborze) , nie zrobił takiej formy jak na Adamka i wiedział ,że zagrożenie będzie mniejsze . Porównywanie tych walk jest trochę na wyrost ,gdzie Vit dał Sosnowskiemu tą walkę i nie musiał się do niej przykładać a Adamka ,gdzie Vitowi cały czas gadali ,że jest to jego największe zagrożenie od czasów Lewisa
 Autor komentarza: voutan
Data: 12-09-2011 14:41:20 
Teraz kiedy emocje opadły nadszedł czas na podsumowanie.

Przyznam, że należałem do grupy osób nie znających się kompletnie na boksie, które nie dawały większych szans Adamkowi. Oczekiwałem jednak, że Adamek postawi twarde warunki i po raz pierwszy od lat zobaczymy rozjuszonego Vita, który jest zmuszony odkryć pokłady swoich umiejętności. Co się okazało, Adamek nie oszukujmy się totalnie zawiódł. Mimo, że krytykował poprzednich przeciwników Kliczki, to wypadł najgorzej z nich wszystkich. Inteligencja ringowa, kondycja i szybkość - to miały być atuty Adamka, jak się okazało to Vit kontrolował całą walkę, a Adamek walczył bez żadnego planu. Kondycja, z którą Kliczko miał w przeszłości problemy okazała się tylko gwoździem do trumny Adamka, który po 9 rundzie ledwo co stał na nogach, podczas gdy Kliczko wyglądał jak po rozgrzewce. No i ta mityczna szybkość Adamka, która na nic się zdała, bo... Kliczko nie był ani trochę wolniejszy, mimo swoich gabarytów.

Nie lubię Adamka jako człowieka, jednak jestem jego kibicem i było mi na prawdę szkoda patrzeć na niego po walce, jednak pamiętajmy, że dla niego nie liczy się sukces sportowy, czy kibice, tylko sukces kasowy, a ten zdaje się Adamek osiągnął.
 Autor komentarza: BBartek27
Data: 12-09-2011 14:47:30 
Szansepromotions


Człowieku!!! Co Ty wygadujesz? Adamek to twój krewny czy coś że go tak bronisz? spójrz prawdzie w oczy! Tomka można pochwalić tylko za serce.. za to ze się nie poddał tylko walczył do końca.. choć walczył to chyba za wielkie słowo na to co pokazał. Zero planu jakiegokolwiek pomysłu, zero agresji.. no ludzie. po Tym co on zapowiadał to myślałem że będzie walczył jak lew! śmiał się z Anglika a sam chyba jaja zostawił w szatni. Naprawdę nie rozumiem ludzi którzy myślą inaczej.. Panowie jeśli się wychodzi do walki o mistrzostwo świata to się powinno dać z siebie 1000%. Uważam że Tomka było stac na dużo dużo więcej i nie zrobił wszystkiego aby tą walkę wygrać co nasuwa wniosek że nas Kibiców tymi szumnymi zapowiedziami trochę oszukał
 Autor komentarza: BBartek27
Data: 12-09-2011 14:47:30 
Szansepromotions


Człowieku!!! Co Ty wygadujesz? Adamek to twój krewny czy coś że go tak bronisz? spójrz prawdzie w oczy! Tomka można pochwalić tylko za serce.. za to ze się nie poddał tylko walczył do końca.. choć walczył to chyba za wielkie słowo na to co pokazał. Zero planu jakiegokolwiek pomysłu, zero agresji.. no ludzie. po Tym co on zapowiadał to myślałem że będzie walczył jak lew! śmiał się z Anglika a sam chyba jaja zostawił w szatni. Naprawdę nie rozumiem ludzi którzy myślą inaczej.. Panowie jeśli się wychodzi do walki o mistrzostwo świata to się powinno dać z siebie 1000%. Uważam że Tomka było stac na dużo dużo więcej i nie zrobił wszystkiego aby tą walkę wygrać co nasuwa wniosek że nas Kibiców tymi szumnymi zapowiedziami trochę oszukał
 Autor komentarza: golda87
Data: 12-09-2011 14:48:30 
szansepromotions
I tak i nie. Na pewno widać było, że Kliczko jest przygotowany znakomicie. Jednak trudno oprzeć się wrażeniu, że gdyby Kliczko chciał i walczył agresywnie to i zarówno Alberta jak i Tomka znokautowałby w pierwszej rundzie. Witek jest poza zasięgiem obecnych bokserów(nawet Władimira). Psychika, odporność na ciosy i siła ciosu. A to wszystko podparte gabarytami. Witek w przeciwieństwie do brata to mógłby cały czas bić się z czołówką pięściarzy z lat 90tych. Wład jest w najlepszym okresie swojej kariery ale on i tak w latach 90tych to prezentowałby się co najwyżej na poziomie Granta czy Gołoty. Wit natomiast w dalszym ciągu stałby w jednym rzędzie z: Tysonem, Holyfieldem, Lewisem. To zdecydowanie za wysoka półka dla dzisiejszych bokserów. Na Władimira to może jeszcze jakiś się znajdzie(Helenius?), ale na Wita nie. Zresztą Adamek niech do drugiego brata też nie startuje. Swoje już zarobił a zdrowia szkoda. Jak wspominałem wcześniej: Holyfield, Sosnowski, Mormeck, Chambers i nic więcej. Niech zrobi 2-3walki i kończy karierę.
 Autor komentarza: golda87
Data: 12-09-2011 14:50:32 
BBartek27
No Adamek chyba za dużo nie mógł zrobić. Miotał się po ciosach Wita, nie było szans...
 Autor komentarza: Hugo
Data: 12-09-2011 14:54:03 
Bardzo wielu userów przedstawiło wartościowe analizy walki Kliczko - Adamek, z których generalnie wynika, że Adamek boksował w sobotę grubo poniżej swoich możliwości, które prezentował np. w walkach z Cunninghamem, Banksem, czy Arreolą. Był cieniem samego siebie i zawiódł we wszystkich elementach sztuki bokserskiej z wyjątkiem odporności na ciosy i ambicji. Warto się zastanowić nad przyczynami takiego stanu rzeczy. Nie od dzisiaj wiadomo, że bokser najlepiej rozwija swoje umiejętności, walcząc z wartościowymi przeciwnikami. Niezależnie od tego, czy wygra czy przegra, taka walka daje mu doświadczenie, którego nie zastąpią żadne treningi ani sparringi. Natomiast bokserzy obijający bumów "rdzewieją" podobni, jak ci, którzy w ogóle nie walczą. Najlepiej to widać na przykładzie bokserów Wasilewskiego. Wieczni obijacze bumów, jak Kostecki, Kołodziej, Hutkowski, czy Wawrzyk od pewnego czasu nie czynią postępów, a nawet wręcz cofają się w rozwoju. W przypadku Adamka do walki życia, czyli planowanego pojedynku z którymś z Kliczków najlepszym przygotowaniem byłoby stoczenie 2-3 poprzedzających walk z wartościowymi rywalami. Jeżeli brakowało kasy na ściągniecie do Newark bokserów z czołówki, to trzeba ich było zastąpić choćby solidnymi średniakami, a takich można było znaleźć nawet w Polsce. Taki np. Wawrzyk to bokser anemiczny w ataku, ale posiadający bardzo dobrą technikę obronną, która sprawia, że inkasuje on w swoich walkach naprawdę niewiele ciosów. Zamiast tego dano zarobić włoskiemu baleronowi i irlandzkiej parówie, czego żałosne efekty widzieliśmy w sobotę. Teraz chodzi o to, bu nie powtórzyć tych samych błędów. Po porażce przed czasem Adamek ma prawo do walki z bumem na odbudowanie się , ale tylko jednym. Jeżeli chce jeszcze cokolwiek osiągnąć w zawodowym boksie, to już kolejny przeciwnik powinien być co najmniej z pierwszej 40. wiarygodnych rankingów (np. Boxrec)
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 12-09-2011 15:00:51 
Przyznam się szczerze że byłem przekonany o zwycięstwie Adamka na punkty, założyłem się z kilkoma znajomymi o 50 zł że Adamek wypunktuję Vitalija, jednak gdy zobaczyłem 1 rundę a następnie 2 to zdziwiłem się że tak sprytny zawodnik jak Adamek nie może nic zrobić. W późniejszych rundach byłem w jeszcze większym szoku poprostu nie wierzyłem w to co się dzieję, Vitalij świetnie przygotowany momentami wydawało się że jest nawet szybszy niż Tomek. Spory zawód oczywiście dla nas Polaków wielu z nas myślało że stać Adamka na więcej, chyba także te walki ze słabszymi zawodnikami zamydliły nam oczy, pokazać szybkość przy McBridzie a pokazać szybkość przy Vitaliju to jednak całkiem inna sprawa. Najbardziej frustrujący jednak byli fanatycy Adamka właśnie z tego względu cieszę się że Adamek dostał łomot, ciekaw też jestem opinii COPA który przeprowadził wiele analiz i był pewny że Adamek to wygra. Szacunek oczywiście dla Adamka za wytrzymałość. Zobaczyłbym go teraz z Monte Barretem, Sosnowskim lub z jakim kolwiek innym zawodnikiem pokroju panów powyżej.
 Autor komentarza: voutan
Data: 12-09-2011 15:04:23 
O ile pamiętam, to Ali mówił coś stylu, że walcząc ze słabymi przeciwnikami cofasz się w rozwoju, bo zaczynasz popełniać błędy za które nie jesteś karcony i które popadają w nawyk.
Niektórzy dali sobie wmówić, że droga Adamka do wali o pas, to najlepsza droga z możliwych, jednak prawda jest taka, że od czasu walki z Grantem jedyne co zyskał to pieniądze.
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 12-09-2011 15:11:20 
Ojoj, tak jest biedactwo porozbijane fizycznie i psychicznie, że powalczy dopiero w przyszłym roku? Pewnie czeka aż Hollyfield pokona Powietkina i wtedy powalaczy o miszczostfo WBA.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 12-09-2011 15:14:45 
Nastepnym przeciwnikiem będzie Monte Barret hhehee,,Chciałbym go zobaczyc z Eddie CHambersem potem rewanż z Arreolą ..Nastepnie moze z Povietkina uderzac jak nie straci tytułu do tego czasu
 Autor komentarza: Reiko
Data: 12-09-2011 15:38:22 
Może nie w temat wejdę ale chciałem poruszyć temat kibicowania podczas pojedynku we Wrocławiu. Bardzo nie podobała mi się reakcja kibiców kiedy wychodził na ring Klitschko oraz kiedy wygrał i pozdrawiał publiczność. Myślę, że mistrza w takich okolicznościach trzeba nagrodzić brawami a nie wygwizdywać!!! Widzę, że kultura Kibicowania u nas w kraju stoi na bardzo niskim poziomie, a może stadion był pełen kibiców piłki nożnej, którzy to już z przyzwyczajenia wygwizdują przeciwnika?? Oczywiście nie mówię o wszystkich kibicach piłkarskich...
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 12-09-2011 15:42:01 
@bbartek27
To w końcu zostawił serce na ringu czy zostawił jaja w szatni ? Ja nie pisze ,że Adamek dał dobrą walkę , tylko ,że właśnie zostawił serce i o to mi chodzi ,większość userów piszę ,iż wyszedł po wypłatę co według mnie jest nieprawdą , nic nie mógł zrobić i tyle . Nie jestem jego fanem , dawałem mu 15 % szans na zwycięstwo (co i tak okazało się za dużo) PS. Naucz się czytać ze zrozumieniem .
@golda87
Popieram twoje zdanie całkowicie co do znokautowania Tomka i Alberta , co do Vitka to sam to często powtarzam , on po prostu nie trafił w swoje czasy by się jakoś głębiej zapisać w historii
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 12-09-2011 15:43:27 
@bbartek27
częściej punktowałem fanatyków Adamka niż ty obejrzałeś reklam na polsacie
 Autor komentarza: sznicki1
Data: 12-09-2011 15:52:42 
Też chciałbym potwierdzić to co piszą niektórzy.Moim zdaniem trener sie nie popisał i powinna nastąpić zmiana.W walce z McBridem Tomek wyglądał jak szczupak.Nie podobało mi się to ale przynajmniej ciosy bił z luzu.W tej walce wydawał się wiekszy za to był tak spięty ze o seriach nie było mowy.To co miało być jego atutem czyli szybkość, okazało się atutem Kliczki.Napewno ciężko jest znaleźć odpowiednią zależność między masą,szybkością,siłą dynamiczną ale wydaje mi się że tutaj coś było nie tak i pewnie było to kwestią ułożonego nieodpowiednio treningu.Wiadomo człowiek to nie komputer czy samochód który można ztuningować ale przy odpowiedniej wiedzy napewno mozna ułożyć wszystko optymalnie.
 Autor komentarza: polrex
Data: 12-09-2011 17:40:35 
Adamek wazyl 12 kilo mniej , powinien byc szybszy,

Adamek po prostu sie wypalil, byl cieniem siebie, przerazony, w szoku,

byl bity jak czwartoklasista jest bity przez siódmoklasiste,

przechwalal sie ze ma WIELKIE JAJA..

a to co zaprezentowal w ringu 44000 ludzi i miljonom przed tv.. to byly jaja
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 12-09-2011 18:49:54 
...Witalij Kliczko na wiele mi nie pozwolił. On i jego ludzie zdawali sobie sprawę, że to nie będzie łatwy pojedynek i przygotowali się rewelacyjnie...

Adamek chyba mimowolnie ujawnil kompletny brak profesjonalizmu jego Teamu.Vit przygotowal sie na mniejszego i slabszego pretendenta rewelacyjnie,a Goral na jednego z najlepszych mistrzow w historii hevy...widzielismy jak sie przygotowal...lol...
 Autor komentarza: BBartek27
Data: 12-09-2011 19:43:11 
Szansepromotions


jaja zostawił w szatni bo wyszedł obsrany i spięty, mało atakował i nie wykazał żadnej agresji i chciejstwa zdobycia tego tytułu a serce pokazał nie poddając się tylko walcząc do końca.. tak trudno to zrozumieć? "nic nie mógł zrobić i tyle" co za głupie stwierdzenie.. jak to nic nie mógł zrobić? Nie mógł szybciej się poruszać po ringu? nie mógł, gdy jasnym stało się że nie ma szans wygrać takim stylem postawić wszystkiego na jedną kartę? po prostu chodzi mi o to że Adamek wychodząc i walcząc o Mistrzostwo Świata powinien Walczyć jak gladiator! ze wszystkich sił, próbować wszystkiego aby zdetronizować ukraińca.. a wydaje mi sie że nie zrobił wszystkiego aby tą walkę wygrać. Nie bolało by mnie to tak bardzo gdyby nie te jego wypowiedz...Jak to on nie będzie walczył i w ogóle.
 Autor komentarza: BBartek27
Data: 12-09-2011 19:43:11 
Szansepromotions


jaja zostawił w szatni bo wyszedł obsrany i spięty, mało atakował i nie wykazał żadnej agresji i chciejstwa zdobycia tego tytułu a serce pokazał nie poddając się tylko walcząc do końca.. tak trudno to zrozumieć? "nic nie mógł zrobić i tyle" co za głupie stwierdzenie.. jak to nic nie mógł zrobić? Nie mógł szybciej się poruszać po ringu? nie mógł, gdy jasnym stało się że nie ma szans wygrać takim stylem postawić wszystkiego na jedną kartę? po prostu chodzi mi o to że Adamek wychodząc i walcząc o Mistrzostwo Świata powinien Walczyć jak gladiator! ze wszystkich sił, próbować wszystkiego aby zdetronizować ukraińca.. a wydaje mi sie że nie zrobił wszystkiego aby tą walkę wygrać. Nie bolało by mnie to tak bardzo gdyby nie te jego wypowiedz...Jak to on nie będzie walczył i w ogóle.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 12-09-2011 20:36:36 
Chyba nie widziałeś żadnej walki Adamka w HW ,że mówisz ,iż powinien walczyć jak gladiator. W półciężkiej to może i mógł to robić ,ale na pewno nie w ciężkiej gdzie każdy ciosy ważą sporo , tym stylem by padł jak mucha w ciągu sekundy. Jedyne co mógł zrobić Tomasz w tej walce by pokazać więcej niż pokazał, to sprzedać kopniaka Kliczce . Po prostu uważam ,że nawet jakby go trenował Eddie Futch na spółkę ze Stewardem i Dundee'im ,a koks by mu podawał Victor Conte i laboratorium balco to i tak więcej się z niego nie da wykrzesać .
 Autor komentarza: BBartek27
Data: 12-09-2011 23:17:54 
jeżeli tak uważasz to ok szanuje to:) Ale moim zdaniem nie masz absolutnie racji, pozdrawiam
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.