CARL DAVIS DLA MASTERNAKA

37-letni Amerykanin Carl Davis (15-3, 11 KO) będzie rywalem  Mateusza Masternaka (23-0, 17 KO) na gali Tomasza Adamka i Witalija Kliczki, która odbędzie się 10 września na Stadionie Miejskim we Wrocławiu. Pojedynek zakontraktowano na 10-runf.

Master jest obecnie w trakcie sesji sparingowych w warszawskim klubie "Action", gdzie ma szansę trenować z dwoma pięściarzami. Jednym z nich jest znany polskim kibicom Niemiec Rene Huebner (29-17-2, 15 KO), który w marcu zeszłego roku, po 10 rundach przegrał na punkty z naszym ostatnim medalistą olimpijskim, Wojciechem Bartnikiem. Drugim sparingpartnerem Polaka jest 30-letni Francuz Christophe Dettinger (15-1-1, 7 KO).

W przyszłym tygodniu planowany jest również przyjazd na sparingi Izuagbe Ugonoha (3-0, 2 KO). "Master"  sparował już wcześniej w czarnoskórym Polakiem, gdy ten był jeszcze przed rozpoczęciem kariery zawodowej, i bardzo sobie chwalił wtedy umiejętności ringowe gdańszczanina.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Hugo
Data: 23-08-2011 11:52:45 
Biorąc pod uwagę kłopoty z kasą na tę walkę, wybór Davisa jest chyba stosunkowo niezły. Davis to kawał chłopa (193) obdarzonego mocnym ciosem i na pewno będzie dobrym sprawdzianem dla Masternaka pod kątem unikania mocnych uderzeń ewentualnie odporności na nie. Z drugiej strony Davis jest wolny jak ketchup i technicznie surowy, a więc w sumie nie powinien stanowić jakiejś groźnej przeszkody. Ciekawostką jest to, że prawie przez całą karierę Davis boksował w ciężkiej, ważąc ok. 105-108 kg. Nie bardzo rozumiem, jak w wieku 36-37 lat można zrzucić ponad 15 kg wagi, żeby zmieścić się w limicie cruiserweight. Może facet ma tasiemca?
 Autor komentarza: albert223
Data: 23-08-2011 11:52:52 
Rywal poniżej oczekiwań, oby następni byli lepsi.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 23-08-2011 11:56:30 
Patrząc po boxrecu, to ten Davis ma chyba kopyto w łapie. Przewracał w HW ze skutecznością 60% a przy okazji w rekordzie ma 2 twardogłowych journeymanów jak Zack Page i Jameel Barnes których nikt nie jest w stanie usadzić na dupie. Gdyby nie oni to ten odsetek byłby w granicach 70 % i to wszystko na zawodnikach z HW. Dodatkowo 193 cm wzrostu więc to bedzię również duże utrudnienie dla Masternaka, ktory lubi walkę na dystans a w walce z Davisem to Mateusz będzie tym niższym i bedzie musiał skracać dystans. Szybkość będzie po stronie Masternaka, warunki fizyczne, siła po stronie Davisa. Chociaż szczerze mówiąc zamiast tego Davisa wolałbym zobaczyć Masternaka z Nurim Seferim, razem zrobiliby dobrą i efektowną walkę.
 Autor komentarza: jacekWroc
Data: 23-08-2011 12:17:30 
nie jest żle, skoro ostatnio walczył z Solisem , Chagaewem,Rossym-choć ostatnie trzy walki przegrał, to może być ciekawa walka, ma mocne uderzenie,jest wyższy od Mastera,byle tylko nie ograniczył się do obrony jak z solisem, zobaczymy- najważniejsze że go Wasyl nie zdołał podkupić jak z rywalem Cendra.pzdr
 Autor komentarza: horhe88
Data: 23-08-2011 12:19:38 
jacekWroc

Źle patrzysz. To nie jest Carl Davis Durmond tylko sam Carl Davis a to inny zawodnik.
 Autor komentarza: VKliczko
Data: 23-08-2011 12:24:03 
Twardy Mietek z pod Biedronki:)
Gimitruk mógłby troszke grosza dać i mieć lepszego rywala dla Mastra, a tak to kolejny pan do bicia...
 Autor komentarza: liscthc
Data: 23-08-2011 12:28:28 
Rywal nie rzuca na kolana,od taki porządniejszy "bum",no szkoda że to kolejny rywal bez historii będzie.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 23-08-2011 12:38:26 
Trudno o rywala z historią na 4 walkę wieczoru, która na dobrą sprawę może nie być nawet transmitowana w większości telewizji które wykupią to wydarzenie. Zapewne Gmitruk i tak do niego dopłaca. To jest niezły rywal jak dla Masternaka, kawał murzyna z HW z jebnieciem. Bumem nie jest jak pokonał chociażby takiego ekskluzywnego Journeymana jak Zack Page. Rywale z Historią to są tacy jak Sidon, nie mniej jednak Davis to zdecydowawnie lepszy zawodnik na ten moment niż taki "zawodnik z historią" jak Sidon który walczył z Wawrzykiem.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 23-08-2011 12:44:23 
Chodzi mi o to że ta wygrana przejdzie bez Echa,bo to rywal którego dużo osób nawet nie kojarzy.A określenie bum celowo umieściłem w cudzysłowie i dopisałem słowo porządniejszy,bo sam nie wiem jak takiego gościa określić.
 Autor komentarza: paablo12345
Data: 23-08-2011 12:46:00 
u Wasyla za walki z bumami miałby pas. U Gmitruka też walczy z leszczyną ale nic z tego nie będzie miał.
 Autor komentarza: Zygus332
Data: 23-08-2011 12:50:48 
paablo12345




Jaki pas WBX Oceanu Spokojnego ?
 Autor komentarza: jacekWroc
Data: 23-08-2011 12:50:51 
Autor komentarza: horhe88
Data: 23-08-2011 12:19:38
jacekWroc

Źle patrzysz. To nie jest Carl Davis Durmond tylko sam Carl Davis a to inny zawodnik.

Masz rację -mój błąd
 Autor komentarza: XXXAdamXXX
Data: 23-08-2011 12:56:37 
Wolę odchudzonych ciężkich od podtuczonych półciężkich (jako rywali naszych cruiserów), dlatego nie narzekam. Raczej prymitywny, ale trochę wyższy i dość silny. Pewnie nie przestraszy się Mateusza. Zawsze to nowe doświadczenie dla wciąż młodego zawodnika.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 23-08-2011 12:56:48 
liscthc
"Chodzi mi o to że ta wygrana przejdzie bez Echa,bo to rywal którego dużo osób nawet nie kojarzy."

Większość osób to kojarzy z wagi Cruiser Cunninghama, Hucka i Włodarczyka, a reszty zawodników nie kojarzy więc każdy spoza tej trójki byłby w mniemaniu tych osób "bumem" lub "kelnerem", a raczej na 4 walkę wieczoru żaden z tej trójki do Wrocławia nie przyjedzie. Davis to jest 193cm mocno bijacy zawodnik z HW w której przewracał większość swoich przeciwników, więc jak dla niższego zawodnika kat Cruiser, to będzie dosyć dobry test pod względem technicznym, bo zobaczy się jak Masternak radzi sobie z wyższym zawodnikiem, zobaczy się jaką szczękę i kondycję ma Masternak i pewnie walka potrwa na pełnym dystansie bo gość szklanki jak na HW nie miał więc tym bardzie nie bedzie miał w Cruiser.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 23-08-2011 13:00:48 
Jaki pas WBX Oceanu Spokojnego ?

Zanim nadarzy się okazja walki o pasy oceaniczne, pierw trzeba zdobyć pasy jakiś mniejszych wód, typu baltic, później może meditearian a potem dopiero oceanu spokojnego.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 23-08-2011 13:09:13 
horhe88
Ja jednak się troszkę boksem interesuje,ale akurat jego znam tylko z Boxreca,więc może i masz rację,ale nie wiem jak z tą siłą jego ciosu,bo kład tylko mało liczących się bokserów,a samemu też dostał 2 czasówki i to z bokserami nie najwyższych lotów.Owszem Williamson to nie leszcz,ale on ma już grubo ponad 40 lat.Ale lepsze to niż ten wcześniej podawany w plotkach Argentyńczyk.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 23-08-2011 13:17:18 
Master doczeka się na prawdziwe wyzwanie dopiero po 30-sce jak połowa naszych pięściarzy.szkoda jego talentu hamowanego przez brak pieniędzy...
 Autor komentarza: horhe88
Data: 23-08-2011 13:20:47 
liscthc
Co z tego że dostał dwie czasówki tym bardziej że jedną z Williamsonem. On walczył w kategorii cięzkiej a i tak dwie porażki przed czasem nie świadczą że ma szklankę, tylko co najwyżej świadczą że jego szczęka nie jest z granitu, którą zawodnikowi z kat. Cruiser bedzie jeszcze trudniej skruszyć. Sam bym wolał, żeby Masternak zawalczył z takim Nurim Seferim ale widocznie z pewnych względów nie jest to mozliwe więc jest Carl Davis który na dobrą sprawę jest dość ryzykownym wyborem jak na tej rangi walkę.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 23-08-2011 13:31:27 
horhe88
Spoko,ja wszystko rozumiem,tylko mam pewne wątpliwości co do tego czy ta walka jest krokiem naprzód w karierze Mastera.Ale jak już pisałem,na oczy nie widziałem jak walczy ten Davis,więc poczekam do walki z ostatecznymi wnioskami.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 23-08-2011 13:40:40 
Na youtube jest chyba tylko jedna walka Davisa, a mianowicie z Barnesem. Widać jednak wyraźnie, że Davis jest ruchliwy niczym Kevin McBride, a jego ulubiona akcja to podparcie się mordą i lewą ręką o przeciwnika a następnie prawy cep bity z zamachem 360 stopni.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 23-08-2011 13:41:03 
liscthc

Mocno bijący, wyższy zawodnik, który najprawdopodobniej da pełen dystans ze względów sportowych to dobra opcja, natomiast na lepsza opcję nie można sobie pozwolić chociażby ze względów finansowych, bo budżet przeznaczony na tą walkę i tak nie jest wystarczajacy najprawdopodobniej nawet na to żeby opłacić same bilety lotnicze pomiędzy polską a USA w dwie strony dla całego teamu Davisa. To jest 4 walka wieczoru z symbolicznym budżetem do którego i tak trzeba dopłacać, żeby nie ściągnąć jakiegoś kaleki.
 Autor komentarza: DAB
Data: 23-08-2011 13:45:27 
Ja biorąc pod uwagę to co zapowiadano,domknięty budżet i przewidywania słabego rywala dla Masternaka jestem z tego wyboru zadowolony.Twardy przeciwnik,w sumie ten kto pokonuje Zacka zły nie może być.Skoro Zack sam pokonał wielu choćby niedawnego rywala naszego Mariusza W.
Nieźle poszperali i dobrze wybrali.Ten zawodnik niejednego z naszych jak np.Janik mógłby na dobre usadzić.Takie moje zdanie,jak na realia które znaliśmy jest ok.Chyba ,że ktoś nie wiedział o tym,że zawodnik nie będzie najwyższych lotów,nie rozumie,że to nie gala robiona pod Masternaka i jest tam wciśnięty to będzie narzekał.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 23-08-2011 13:57:13 
Zważywszy na realia tej gali,to pewnie macie rację że to niezły wybór,więc już przestane narzekać,choć w sumie to nie narzekałem jakoś specjalnie mocno na tego rywala,a jedynie chciałem zaznaczyć że jest on dość anonimowy i nie pierwszej młodości.
 Autor komentarza: DAB
Data: 23-08-2011 14:04:05 
liscthc
Ja innego nie oczekiwałem-sorry gorszego oczekiwałem...A jeszcze wyjściem byłoby nie zobaczyć Masternaka na tej gali w ogóle.Ja jednak wolę by był i walczył a na jego większy pojedynek czekam.Co do narzekania pisałem ogólnie,każdy ma do niego prawo tylko czasem spójrzmy jak to wygląda od drugiej strony.To nie jest zamiana lepszego na gorszego itp. jak w wielu innych w Polsce przypadkach czy nawet niedawnym Masternaka,gdy z zapowiedzi coś nie wyszło.Tu jasne było,że to walka gdzie na rywala mało co zostało w budżecie gali,a nikt nie dopłaci Bóg wie ile gdy to nie oni organizują te całą imprezę i nie oni mają krocie z ewentualnych transmisji itp.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 23-08-2011 14:14:47 
A kto woglę walczy na tej gali jako ten po Masterze,bo wiadomo Adamek jako ostatni,przed nim Afolabi z Kołodziejem,a kto jako trzeci od końca,skoro Mateusz ma być czwarty?
 Autor komentarza: Hugo
Data: 23-08-2011 14:16:48 
Na ringpolska pewien gościu utrzymuje, że Davis w przeszłości był sparringpartnerem Gołoty i go "przewracał".
 Autor komentarza: horhe88
Data: 23-08-2011 14:19:08 
Bursak jako trzeci Masternak przed nim.
 Autor komentarza: DAB
Data: 23-08-2011 14:20:11 
liscthc
Ja nie wiem jak wygląda ich cała karta nawet.Czy Masternak będzie czwarty od końca,trzeci czy piąty też nie wnikałem w to nigdy.A co do wszystkich zestawień to chyba ktoś musiałby mi to uaktualnić ostatnio się tym za bardzo nie interesowałem.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 23-08-2011 14:30:14 
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=201776736518332&set=at.125217007507639.16246.108101055885901.100001373956570&type=1&theater

Fota z facebooka "Masternak vs Davis"
 Autor komentarza: liscthc
Data: 23-08-2011 14:30:41 
Własnie Bursak,szkoda że z nim się Mateusz nie zmierzy,było by ciekawie zobaczyć drugi pojedynek Polsko-Ukraiński.No i chyba Bursak też jest niepokonany.
Mam tylko nadzieję że Master w końcu zacznie dostawać zawodników z czołówki,bo już chyba odpowiednia pora,a kategoria Cruiser wbrew pozorom jest nieźle obsadzona i nawet z 15 dobrych zawodników by się znalazło,więc nie trza od razu na Hucka,Cunna czy Lebiedieva lecieć.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 23-08-2011 14:32:51 
Ciekawe, że ta fota jest z 12 marca, co może oznaczać, że już wcześniej tego Davisa przymierzano do Masternaka.
 Autor komentarza: nowy44
Data: 23-08-2011 14:40:37 
z pagem to on wygral ponad 4 lata temu. a z williamsonem przegral przez tko ponad 2 lata temu. i ten wiek. ale moglo byc gorzej. jednak wazniejsze jest w sumie to ze ta walke bedzie mozna zobaczyc nie we wrocku tylko w berlinie. zobaczcie sobie na rp.pl.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 23-08-2011 14:41:27 
Listhc
Bursak to waga średnia. jak miałby walczyć z Masternakiem? Bursakowi dadzą Daniela Urbańskiego albo Sebastiana Skrzypczyńskiego, więc bedzie drugi pojedynek Polsko Ukraiński, niestety ze znanym wynikiem.

"Mam tylko nadzieję że Master w końcu zacznie dostawać zawodników z czołówki"

Ścisła czołówka może to nie jest ale miał już kilku dobrych rywali jak choćby Ismailowa, Arramiego, Janika i można również wspomnieć o Abdulu. jak na jego wiek i etap kariery to i tak nieźle, Masternak nie musi dostawać zawodników z czołowki bo wystarczy mu jeden zawodnik z szeroko rozumianej czołowki w walce w jakimś eliminatorze a później title shot. Niemniej jednak 4 walka na gali Kliczko Adamek na pewno nie jest miejscem żeby sciagać zawodników z czołowki.
 Autor komentarza: nowy44
Data: 23-08-2011 14:46:49 
a rene huebner jako sparingpartner to jest zenada na maksa. facet jest porazka. ostatnio ogladalem go z el hadakiem na eurosport. masakra. jest niewiele mlodszy od davisa a wyglada jakby mial 55 lat. 48 walk robi swoje nie wspominajac o sparingach. ugonoh to przy masterze techniczna porazka. juz bardziej rzetelny wydaje sie ten francuz. przynajmniej nie stary.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 23-08-2011 14:53:16 
horhe88
Racja z tym Bursakiem,błąd mój,bo jakiś czas temu pisałem że chciał bym Proksę z nim zobaczyć na tej gali,a tera się trochę zagalopowałem.
A co do tego "title shot" to masz rację,tylko że ja piszę to z perspektywy czysto kibicowskiej,a nie biznesowej,po prostu chciał bym zobaczyć Mastera z kilkoma zawodnikami tej dywizji,a jest ich tu kilku jak choćby Licina,Frankel,Kayode,Ross czy kilku innych.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 23-08-2011 15:23:38 
liscthc

Może Masternak zmierzy się z którymś z ww. w jakimś eliminatorze. Gmitruk wysyłał już do IBF listy z chęcią wzięcia udziału w eliminatorze. Niemniej jednak z Rossem i Kayode bedzie trudno zorganizowac walkę bo Masternak jest nieznany w USA i dla Rossa oraz Kayode bardziej opłacałaby się walka między sobą niż z prospektem z Europy, natomiast Licina Frenkel walczą dla Niemców a to wiązałoby się z konicznością podpisania współpromocji. Trzeba liczyć że któraś z federacji wyznaczy przeciwnika Masternakowi jako walkę eliminacyjną.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 23-08-2011 16:04:23 
Oby się w miarę szybko doczekał,bo talent jest,trzeba go tylko i aż potwierdzić w wielkich walkach.
 Autor komentarza: jacekWroc
Data: 23-08-2011 17:38:27 
walki na gali Adamek- Kliczko

http://boxrec.com/show_display.php?show_id=619255
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-08-2011 20:06:25 
Mozna sie bylo spodziewac ze Masternak dostanie rywala z nizszej polki...ale ten Davis to jest chyba wyciagniety gdzies spod lady...
 Autor komentarza: Neon
Data: 23-08-2011 22:55:56 
Widziałem Mastera w niedziele na Krakowskim :)
 Autor komentarza: waligrad
Data: 23-08-2011 23:10:01 
Andrewski czytając twoje wpisy mam wrażenie że boks jest tylko instrumentem w realizacji twoich nazwijmy po imieniu maniakalnych urojeń. Wyraźnie dajesz do zrozumienia że nienawidzisz działań konkurencyjnej grupy. Pragne cie uspokoić debiutują w Polsacie w Październiku. Stacja żyga twoimi pomysłami, godzinne przerwy i przeciwnicy którzy przewracaja sie o własne nogi.
Przeeczytałem twoje wpisy nie znalażłem żadnego pozytywnego w stosunku do Mastera i jego grupy. Nastepnym razem podam ci kilka adresów uznanaych terapeutów.
 Autor komentarza: baxx
Data: 23-08-2011 23:23:11 
patrząc na boxrec to podobnej klasy rywal co Ismaiłow czy Cora Jr. Zupełnie przyzwoicie. Bumy od Wasyla dostają zwykle dużo słabszych rywali (już takiego Corę można było uznać za kogoś na poziomie, a weźmy pod uwagę, że Kołodziej ma już 30 lat).
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-08-2011 23:27:03 
waligrad
No to nie czytaj...lol...
 Autor komentarza: Wisztu
Data: 24-08-2011 02:05:21 
Davis ma na rozkładzie Zack;a Page, Jermell'a Barnes'a i do tego Arthur'a Williams'a, oni się sami nie przewracają! Naprawdę solidny rywal, biorąc pod uwagę bardzo niski budżet przeznaczony na rywala dla Mateusza.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.