ORTIZ: BĘDĘ GO NISZCZYŁ RUNDA PO RUNDZIE, A NASTĘPNIE ZNOKAUTUJĘ

Mistrz świata WBC wagi półśredniej, Victor Ortiz (29-2-2, 22 KO) wyraził przekonanie, że jest w stanie wygrać przed czasem z byłym czempionem w pięciu kategoriach wagowych, Floydem Mayweatherem Jr (41-0, 25 KO)

- Prawda jest taka, że to będzie trudna walka dla Mayweathera, ale nie dla mnie. Będę go niszczył runda po rundzie, a następnie znokautuję - zapowiedział Ortiz.  - To nie jest pięściarz, którego podziwiałem, gdy byłem dzieckiem, nigdy nie był nawet jednym z moich ulubionych bokserów. Wiedziałem, że kiedy przyjdzie mi z nim walczyć, zadam mu pierwszą w karierze porażkę. Poza tym uważam, że on ma na swoim koncie przegrane walki. Pokonali go przecież zarówno Jose Luis Castillo, jak i Oscar de la Hoya - zakończył "Vicious".

Przypominamy, że pojedynek Mayweathera z Ortizem odbędzie się 17 września w MGM Grand Arena w Las Vegas.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: black1
Data: 21-08-2011 13:33:30 
Szanse ma Ortiz marne ale życzę mu serdecznie obicia ryja tego pyszałka
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 13:33:36 
No Oscar to go raczej nie pokonał.Skoro dla ciebie to nie będzie trudna walka to znaczy że będzie dość łatwa.Dobre,ale raczej włożył bym to między bajki,bo to będzie cholernie trudna walka dla Ortiza i nie daje Victorowi prawie żadnych szans,nie ten poziom techniczny.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 21-08-2011 13:36:34 
Wszycy gadają,że przegrał z De La Hoya i z Luisem Castillo.Walki były wyrównane,ale nie przegrał tych walk każdy ma trudne walki i dużo jest wyrównanych walk.Mayweather ma taką świetną obronę i szybkie ręce,że umie to wykorzystać.Wygrał wszystkie pojedynki i niemożna mu nic zarzucić.Split czy nie Split wygrana to wygrana.Po prostu był mądrzejszy w ringu i wygrywał.Ortiz tylko tak gada,a co ma powiedzieć,że Mayweather będzie go kontrował co chwilę,ale tak będzie.Pozdro.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 21-08-2011 13:38:40 
Spokojnie Ortiz za to ma same rewelacyjne walki. Walka z Oskarem wygrana czy nie , była rewelacyjna. A Ortiz to tylko taka przystaweczka , przed zupą ( Khan) i daniem głównym Pak Man.
 Autor komentarza: Maynard
Data: 21-08-2011 13:50:20 
Ale się podlizuje De La Hoyi... Oscar nie wygrał z FMJ i co do tego nie mam wątpliwości. Natomiast Castillo to trochę inna historia, ale kiedy to do cholery było?

Już wielu tak mówiło przed walką z Mayweatherem i się ładnie przejechali.

Nie daję Ortizowi nawet 10% szans.
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-08-2011 13:52:09 
rakowski
Ci co mówią, że Floyd przegrał z Oscarem powinni się wybrać do okulisty. Z Castillo Floyd przegrał wyraźnie, to nawet nie była wyrównana walka.

Mówienie, że Floyd wygrał wszystkie pojedynki to tylko odniesienie do oficjalnego rekordu. Realnie prawda jest inna.
Nic nie można Floydowi zarzucić? Oj można, można.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 21-08-2011 14:01:24 
Tylko laicy twierdza ze Floyd nie wygral z ODLH (za duzo nasluchali sie KK w tej walce). Pierwsza walka z Castillo to jednak remis ze wskazaniem na Castillo. Ale to nie byl jakis mega wal moze po za zdecydowana punktacja sedziow ale to juz wina ich a nie Floyda. Po 2 po krytycznych glosach doszlo do rewanzu gdzie Floyd pokazal kto tak naprawde jest lepszy. Paradoksalnie gdyby Floyd przegral tam ta pierwsza walka to byc moze bylby jeszcze lepszy bo nie ciazylaby na nim presja zera w rekordzie.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 21-08-2011 14:04:31 
Hahah Ortiz to średniak,,dla Mayweathera,,Mayweather da mu lekcje boksu ,,Ortiz bedzie jakd ziecko we mgle .Juz nie mge sie doczekac hahaha
 Autor komentarza: thizz
Data: 21-08-2011 14:07:06 
Przypuszczam, ze gdyby Lederman nie punktowal walki Castillo z Mayweatherem dla HBO, to nikt by teraz nie mowil, ze to byl walek itp... tak w ogole to domyslam sie ze 80% osob mowiaca, ze Junior przegral 1 walke z Castillo, nawet jej nie ogladalo. A Lederman byl chyba najarany podczas ogladania tego pojedynku (np 3 runda dla Castillo to jakis zart)
 Autor komentarza: HILTI
Data: 21-08-2011 14:08:29 
Zgadza sie
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 21-08-2011 14:08:53 
Mysle iz po zwyciestwie nad malo sprawdzonym Berto Victorowi troche odbija. Owszem bylo sporo nagonki na Ortiza podwazajacej jego dedykacje jako profesjonalnego boksera po slynnej wypowiedzi na zywo po walce z Maidana ale pozniej albo zatrudnil psychologa albo zacza brac prochy psychotropowe. Jest pewnie silniejszy ogolnie od Money ale tego ostatniego sily bym nie lekcewazyl zwlaszcza iz Ortiz nie ma szc szczeki Adamka, do tego dochodzi swietna technika Floyda i bicie z kontry najlepsze w swiecie. Zobaczymy, mi sie wydaje iz Victor nei da sobie rady z presja i po pierwszych churaganowych rundach bedzie po prostu obijany, czas jednak plynie i moze byc roznie. Nie zgadzam sei co do opini Ortiza dot walki z ODH, oscar wygrywal ta walke do rund srodkowych nastepnie przestal uzywac lewego prostego i zaczal zbirac lanie. Z JLC wynik mogl isc w dwie strony i remis bylby najsprawiedliwszy.
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-08-2011 14:14:18 
thizz
Ja trzy razy oglądałem walkę. Wychodziło mi 114-112 dla Castillo. Statystyki również na jego korzyść.
 Autor komentarza: rumburak
Data: 21-08-2011 14:25:16 
Kibicuje Ortizowi może będzie sensacja?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-08-2011 14:34:09 
A ja mało kogo nie lubię tak jak Ortiza,chyba tylko Haye'a i Martineza,więc kibicuje Floydowi.
A w sprawie Walki z Castillo(pierwszej) to też uważam że Floyd ją przegrał,nieznacznie ale jednak.A żadną punktacją Ledermana czy kogokolwiek innego się nie sugerowałem,bo nigdy tego nie robię,ufam własnym oczom.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 21-08-2011 14:37:31 
Z Castillo Floyd powinien byl przegrac, a co do De la Hoy'i to nawet nie trzeba tego komentowac.

Ortiz zostanie zdeklasowany i wcale sie nie zdziwie jesli nie dotrwa do konca walki.
 Autor komentarza: thizz
Data: 21-08-2011 14:40:33 
Ja ogladalem ja 3 krotnie i za kazdym razem wychodzilo mi 114-112 dla Mayweathera. Z reszta identycznie punktowalem jak osoba piszaca ten artykul - http://thebluecorner.wordpress.com/2008/12/30/the-controversial-fight-series-floyd-mayweather-jr-vs-jose-luis-castillo-i/


Natomiast nie mam zamiaru sie klocic co do tej walki. Moze jestem slepy i ludzie maja racje, ze Castillo to wygral, ale jak czytam komentarze, ze ODLH pokonal Mayweathera to mi sie noz w kieszeni otwiera
 Autor komentarza: RyczerzNi
Data: 21-08-2011 14:43:02 
Autor komentarza: Deter Data: 21-08-2011 13:52:09 Z Castillo Floyd przegrał wyraźnie, to nawet nie była wyrównana walka.

pare minut później piszesz: Ja trzy razy oglądałem walkę. Wychodziło mi 114-112 dla Castillo. Statystyki również na jego korzyść.

To się w końcu zdecyduj - wyrównana czy nie.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 21-08-2011 14:47:11 
w programie kellermana na końcu floyd mówi im gonna destroy this kid...i tak to bedzie wyglądało uważam.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 21-08-2011 14:49:05 
Ortiz to typ zawodnika który idealnie leży FMJ, łatwiejszego rywala z nazwiskiem ciężko byłoby mu znaleźć.

Autor komentarza: Deter Data: 21-08-2011 13:52:09
"Mówienie, że Floyd wygrał wszystkie pojedynki to tylko odniesienie do oficjalnego rekordu. Realnie prawda jest inna."

Tak samo można powiedzieć że Gołota jest mistrzem świata tylko oficjalne informacje o tym nie mówią
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 21-08-2011 16:16:24 
Pierwszą walkę przegrał ale był gościem i dał mu rewanż w kturym wygrał moim zdaniem.Ortizowi to może wyjść jeden cios ale na punkty nie ma szans.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 21-08-2011 16:17:34 
Szkoda,ze Vic nie byl taki elokwentny na face-off ale lepiej pozno niz wcale.Jesli nie wymieknie psychicznie po poczatkowym braku sukcesu w znajdowaniu Floyda w ringu to bedzie lepszym przeciwnikiem dla FMJ niz przypuszczacie i zadnego szkolenia nie bedzie.Mayweather jest jak najbardziej do pokonania co pokazaly walki z Castillo i Oscarem(DLH w prime wywieralby presje przez 12 rund a nie polowe walki).Ortizowi brakuje dobrej pracy nog ale mimo wszystko mysle ,ze da dobra walke i postraszy Moneya.Jesli ciosy Floyda nie zrobia duzego wrazenia na Ortizie to bedzie wisial cala walke na Floydzie jak Castillo i miejmy nadzieje ,ze sedziowie zaczna uznawac body punches na rowni z trafieniami w glowe bo odwroconego Floyda ciezko namierzyc czystym strzalem.Mam wrazenie ,ze Floyd zechce dac show w tej walce bo mysli ,ze moze osmieszyc Vica wykorzystujac jego dziurawa obrone i bedzie wiecej wymian ciosow niz zwylke.To bedzie szansa dla "Vicious" ,zreszta mlody glodny fighter da zawsze wiecej z siebie niz wypalony Shane.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 21-08-2011 16:43:37 
Jesli Manny bedzie mial jeszcze ochote na boks po Marquezie to powinien dac szanse komus mlodszemu jak Mike Jones albo Bradley (chociaz walka z Abregu pokazala ,ze Tim chyba powinien pozostac w swojej wadze).Floyda chcialbym zobaczyc z Khanem,bedzie ciekawe jak FMJ zaboksuje z kims tak szybkim i witalnym jak Amir.Ja nie bardzo wierze w zabojcza kontre Floyda,ktora skosi Khana ale to oczywiscie mozliwe,ze Floyd wykorzysta lepiej bledy Khana ,ktorych nie byl w stanie wykorzystac Zab.Z Khanem Floyd musialby poboksowac w tempie jakiego nie zaznal od dluuugiego czasu i ciekawe jakby wygladal na tle Amira?Inna sprawa,ze nie kazdy adaptuje sie do zmiany kategorii jak Manny i Khan pewnie potrzebowalby jakiejs walki rozgrzewkowej
 Autor komentarza: jerry
Data: 21-08-2011 16:59:42 
mam nadzieje ze Ortiz zrealizuje to co zapowiada i jemu bede kibicowal . Technicznie i szybkosciowo odbiega od Floyda ale sila i agresja go przewyzsza . Przypominam tez ze Floyd juz byl ranny z Sugarem Mosleyem a to cos oznacza ....
 Autor komentarza: cop
Data: 21-08-2011 17:13:31 
Bedzie to znacznie bardziej interesujacy i intrygujacy pojedynek, niz wiekszosc z nas przewiduje. Mysle, ze po raz pierwszy od dlugiego czasu Floyd spotykajac sie z mlodym, silnym fizycznie zawodnikiem, bedie musial pokazac pelnie swych mozliwosci by wygrac. Nie sadze by jakakolwiek niespodzianka sie wydarzyla, aczkolwiek Ortiz zaskoczyl mnie juz raz wygrywajac z Berto.
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-08-2011 17:16:56 
RyczerzNi
Racja, zapędziłem się z tym "wyraźnie".

Sierak201
Nie uważam, że w jakiejkolwiek walce Gołota został oszukany. Według mnie, wszystkie jego walki były sędziowane sprawiedliwie.
 Autor komentarza: cop
Data: 21-08-2011 17:18:31 
"coolpix Data: 21-08-2011 14:47:11
...im gonna destroy this kid..."

Nikt w boksie zawodowym w ostatnich kilku dekadach nie posiadal takiego wrodzonego talentu (IMHO) jak Floyd. Pomimo, iz zarzuca sie mu bycie aroganckim, ja osobiscie lubie jego charyzmatyczny styl. Uwazam, ze jezeli ktokolwiek ma jakiekolwiek podstawy by czuc sie lepszym od innych i potrafi swoja "the talk" pooprzec ""the walk" wszystko jest absolutnie zaakceptowywalne.
 Autor komentarza: cop
Data: 21-08-2011 17:22:46 
W innym temacie. Nie zauwazylem na tej stronie zadnej wzmianki o wczorajszym pojedynku Edwina Rodrigueza z mojego rodzinnego Mass... Bylem wczoraj zaproszony do Worceter Mechanics Hall, gdzie wyzej wymieniony pokonal w znakomitym celu Chrisa Trietti. La Bomba jest niepokonanym i n iezwykle interesujacym piesciarzem, ktorego z pewnoscia wszyscy wkrotce zobacza w jakiejs walce telewizyjnej. W hali bylo prawdopodobnie 99% Latonos i zaledwie kilkadziesiat innych osob.
 Autor komentarza: cop
Data: 21-08-2011 17:25:56 
"clyde22 Data: 21-08-2011 16:43:37
Jesli Manny bedzie mial jeszcze ochote na boks po Marquezie to powinien dac szanse komus mlodszemu jak Mike Jones albo Bradley..."

Sadze, ze tylko walka z Mayweatherem jest w stanie zatrzymac Pacquiao na chwile dluzej w boksie. On juz jest tak zaangazowany w polityke na Filipinach i do tego doszly rozne prywatne cele (prywatny szpital, pola golfowe)i dzialania charytatywne, ze pozostajac sportowo czynnym nie jest dla niego juz istotne. Oczywiscie z wyjatkiem Floyda...lol...
 Autor komentarza: cop
Data: 21-08-2011 17:33:22 
"Deter Data: 21-08-2011 17:16:56
...Nie uważam, że w jakiejkolwiek walce Gołota został oszukany. Według mnie, wszystkie jego walki były sędziowane sprawiedliwie. "

Z pewnoscia mozna zdecydowanie stwierdzic, ze remis z Byrdem byl bardzo krzywdzacy dla Goloty, ktory naprawde powinien zostac wowczas mistrzem swiata. Byla to zupelnie niezasluzona szansa ale Golota ja wykorzystal niemalze perfekcyjnie. Oczywiscie nie byl to zaden przekret pokroju Williams-Lara ale wciaz byla to n iezbyt sprawiedliwa ocena pojedynku.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 21-08-2011 17:44:55 
cop Ja juz pisalem tutaj,ze wyglada na to ,ze boks nie jest juz priorytetem dla Mannego i widac to bylo w walce z Mosleyem.Wszyscy rzucili sie na Shane'a ale czesc winy ,ze ogladalismy nudy na pudy lezy tez po stronie Paquiao ,ktory traci serce do boksu i killer instinct.Podobne zdanie ma Atlas ,z ktorym w tym wypadku sie zgadzam.Na najwyzszym poziomie musisz byc stuprocentowo skoncentrowany na zadaniu a Pacman juz nie jest.
 Autor komentarza: cop
Data: 21-08-2011 17:46:28 
@clyde22 - wrocilem wczoraj z Londynu, gdzie bylem caly tydzien. Sorry mate, I didn't have your ph#...
 Autor komentarza: cop
Data: 21-08-2011 17:49:51 
"clyde22 Data: 21-08-2011 17:44:55 cop Ja juz pisalem tutaj,ze wyglada na to ,ze boks nie jest juz priorytetem dla Mannego i widac to bylo w walce z Mosleyem.Wszyscy rzucili sie na Shane'a ale czesc winy ,ze ogladalismy nudy na pudy lezy tez po stronie Paquiao ,ktory traci serce do boksu i killer instinct.Podobne zdanie ma Atlas ,z ktorym w tym wypadku sie zgadzam.Na najwyzszym poziomie musisz byc stuprocentowo skoncentrowany na zadaniu a Pacman juz nie jest. "

Bardzo sluszna obserwacja. Wymieniam sie bardzo czesto informacjami i roznymi statystykami z kims, kto pracuje w konkurencyjnej firmie marketingowej. Robia oni bardzo czesto kontraktowe zlecenia dla roznych agencji promocyjnych. Dowiedzialem sie ostatnio wlasnie od niego, ze manny jest glownie namawiany przez swego trenera na kolejne pojedynki, gdyz on sam juz traktuje siebie jako przede wszystkim polityka i dzialacza socjalnego na Filipinach.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 21-08-2011 18:00:13 
cop Tak czy inaczej nawet jesli w koncu pieniadze wepchna obu do tego samego ringu w tym samym czasie to sportowo ta walka juz nie bedzie tak wartosciowa jak jeszcze dwa albo rok temu.Ja mysle ,ze nigdy do niej nie dojdzie i bardziej ucierpi na tym miejsce w historii Floyda.Nie bedzie zapamietany za destrukcje Corralesa czy swoje genialne umiejetnosci a za unikanie najwiekszego wyzwania.Choc wina lezy tez po stronie senatora i jego zwalaniu brudnej roboty na wujka Boba.Co do ewentualnej juz nie wirtualnej pogawedki to nastepnym razem albo przy okazji nastepnej duzej walki w Polsce bo ja na starciu Adamka z Witalijem byc nie moge.
 Autor komentarza: cop
Data: 21-08-2011 18:15:21 
@clyde22 - je spedzam teraz pare tygodniu w domu a we wrzesniu oczywiscie Wroclaw (3 dni), a pozniej wylatuje zawodowo do Tokyo na tydzien i do Sydney na kolejny tydzien. W Londynie jestem dosc czesto, aczkolwiek wiekszosc razy sa to krotkie biznesowe jednodniowe spotkania. Praktycznie te ostatnie dni byly wyjatkowym wypadem na wyspy, ktore swa pogoda odrobine mnie przygnebiaja. Praktycznie to tylko piatkowe popoludnie i sobotni poranek byly slonecznymi momentami. Pozostale dni to deszcz, deszcz i raz jeszcze deszcz. Moglbym wpasc w depresje...LOL...
Nastepnym razem moze jednak wypijemy malego single malt scotch.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 21-08-2011 18:27:15 
cop Mnie trzyma tu niezla praca a przy kazdej mozliwej okazji zmykam do cieplych krajow wiec depresja mnie nie dopada.Mieszkam dosc daleko od Londynu w shithole nazywanym Sunderland (w Londynie mam rodzine wiec jestem pare razy w roku)ale blisko jest Newcastle ,w ktorym czasem cos sie dzieje.Walka Adamka z Wladymirem w Polsce albo na Ukrainie to tez nie jest science-fiction.
 Autor komentarza: cop
Data: 21-08-2011 18:55:05 
"clyde22 Data: 21-08-2011 18:27:15 cop Mnie trzyma tu niezla praca a przy kazdej mozliwej okazji zmykam do cieplych krajow wiec depresja mnie nie dopada.Mieszkam dosc daleko od Londynu w shithole nazywanym Sunderland (w Londynie mam rodzine wiec jestem pare razy w roku)ale blisko jest Newcastle ,w ktorym czasem cos sie dzieje.Walka Adamka z Wladymirem w Polsce albo na Ukrainie to tez nie jest science-fiction"

W moim hotelu w Londynie caly prawdopodobnie Cleaning Service byl polskojezyczny. Anglia nigdy nie wyzwalala we mnie zbytnich emocji, aczkolwiek jestem wielkim fanem muzyki rockowej z tego zakatka swiata. Nowe odkrycie to zespol Noela Gallaghera - Beady Eye.
Nigdy nie bylem w Newcastle ale Londyn, Manczester, Liverpool to miasta, w ktorych bylem juz parokrotnie.
 Autor komentarza: cop
Data: 21-08-2011 18:57:06 
*Manchester...
Co do cieplych krajow, top prawdopodobnie jest bardzo popularnym ruchem, gdyz jak dlugo mozna wytrzymac w tym nieustannym deszczu. Moj wspolpracownik z angielskiej firmy wrocil wlasnie z Malty, usmiechniety i opalony...LOL...
 Autor komentarza: clyde22
Data: 21-08-2011 19:08:23 
cop Hahaha Rzeczywiscie,masz racje.Moja dziewczyna jest Polka i jest supervisorem housekeepingu w hotelu w Durham.Ja wrocilem niedawno z Gran Canarii,ktora jest obrzydliwie przereklamowana wiec nastepnym razem sprobujemy gdzies indziej.
 Autor komentarza: znienacka00
Data: 21-08-2011 19:08:57 
Floyd go zniszczy.
 Autor komentarza: cop
Data: 21-08-2011 19:17:03 
"clyde22 Data: 21-08-2011 19:08:23 cop Hahaha Rzeczywiscie,masz racje.Moja dziewczyna jest Polka i jest supervisorem housekeepingu w hotelu w Durham.Ja wrocilem niedawno z Gran Canarii,ktora jest obrzydliwie przereklamowana wiec nastepnym razem sprobujemy gdzies indziej. "

Jak widac, mamy podobny smak w upodobaniach do pieknych Polek...LOL... Ja rowniez mialem swego czasu polska dziewczyne...
Co do wakacji, ja tak czesto podrozuje zawodowo, ze uwielbiam spedzac czas w domu. Jak w tej chwili. Odrobine plywania, muzyka w tle, szperanie w wirtualnej sieci i mysle iz za chwilke przygotuje sobie malego drinka by sie calkowicie zrelaksowac. Wiem, wiem...to dopiero parenascie minut po 1pm ale hej, wciz jeszcze zyje londynskim czasm, wiec jestem usprawiedliwiony...LOL...
Pozdrowionka.
 Autor komentarza: znienacka00
Data: 21-08-2011 20:54:07 
kogo to interesuje,ze wrociles z Londynu...LOL
 Autor komentarza: curu
Data: 21-08-2011 21:32:02 
niszcz gadzine majwetera!!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.