BOJCOW OSTRO O BRACIACH KLICZKO

Przed walką Władimira Kliczki (56-3, 49 KO) z Davidem Haye'em zapytany o swojego faworyta w tej konfrontacji, Denis Bojcow (28-0, 23 KO) nieoczekiwanie życzył sobie zwycięstwa Anglika. Jak widać nie był to przypadek, bowiem wciąż młody Rosjanin po prostu nie przepada za oboma braćmi.

W wywiadzie dla Championat.com Denis skrytykował Ukraińców za dobieranie sobie łatwych i pasujących im rywali. Posunął się tak daleko nawet, że stwierdził iż szanuje braci za wyczyszczenie wagi ciężkiej z pretendentów z USA, ale nie traktuje ich jako prawdziwych bokserów. Dodał również, iż obaj są już starzy. Na koniec jednak przyznał, że dzięki warunkom fizycznym obaj są trudni do pokonania, choć znacznie wyżej ceni sobie starszego z braci - Witalija (42-2, 39 KO), z którym już niedługo rękawice skrzyżuje nasz Tomek Adamek.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Jorginto
Data: 19-08-2011 08:35:17 
Trochę pokory panie Bojcow. Za to pan ma w rekordzie same gwiazdy.
 Autor komentarza: MAVERICK
Data: 19-08-2011 09:48:54 
bojcow tobie nawet szpilka by morde moze oklepal a ty do kliczkow startujesz kupo tłuszczu w twoim rekordzie zadnego znanego nazwiska nie ma a tyle walk masz na koncie wstyd
 Autor komentarza: Krzych
Data: 19-08-2011 10:05:55 
Nie wiem czy mi się wydaje, ale myślę, że takich przeciwników jak ten cały Bojcov miał to takie bumy typu Wawrzyk czy Najman by pokonali i rekord mieli by podobny do niego:D Narazie to nie ma się pan po co odzywać bo pana przeciwnicy nie dosrastają do pięt nawet tym słabym przeciwnikom Kliczków, więc o czym tu mówić.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 19-08-2011 10:15:19 
Boytsov ma prawo mówić takie rzeczy.
NIe jest mistrzem, nie jest jeszcze w prime.
Bracia Klitschko są.

To raz.

Dwa, gadanie by Szpilka by go oklepał albo że Wawrzyk pokonałby jego przeciwników to jakiś chory żart. Szpilka nie wytrzymałby z Boytsovem 2 rund a zawodnicy jak Gavern czy Bydenko rozpieprzyli by Wawrzyka...

Zrozumcie fakt, że to waga ciężka i Boytsov ma 25 lat, i tak już wyrobił sobie dobrą markę i dobrą pozycję w tym wieku. Nie zapominajcie również, że miał kontuzję która spowolniła jego karierę i musiał przetestować rękę na takim Sheppardzie.

Krótko mówiąc, zluzujcie pośladki i przestańcie pierdzielić o Szpilce bo jak słyszę o tym downie jaki to nie jest talent to już mi się rzygać chce.
 Autor komentarza: black1
Data: 19-08-2011 10:20:32 
jak słysze o szpilce to mi się zygać chce. bo niby kim on kurwa jest?
 Autor komentarza: Krzych
Data: 19-08-2011 10:23:20 
HeadCrusher

No ze Szpilką to ci przyznaje 100% racji. Jeszcze jak komentator po jego walce na gali Wacha powiedział, że ma cios Tysona i zachowanie w ringu Jonesa Jra to nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać.
 Autor komentarza: DAB
Data: 19-08-2011 10:25:42 
No to mamy dwóch kolegów którym chce się rzygać:)
HeadCrusher
black1
Zmieńcie może dietę.
Co do Rosjanina,ciekawy zawodnik a mówi może po prostu to co myśli
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 19-08-2011 10:26:51 
Największy sukces Szpilki to tak naprawdę wpakowanie się do więzienia i zrobienie wokół siebie szumu.
Pod względem sportowym NIC nie osiągnął i nie sądzę by miało się to zmienić w przyszłości.
 Autor komentarza: black1
Data: 19-08-2011 10:29:30 
wszystko zweryfikuje ring a znajac zycie to potoczy sie jak nabity bumami rekord cygana kosteckiego
 Autor komentarza: rossi
Data: 19-08-2011 10:31:42 
Krzych,
"takie bumy typu Wawrzyk czy Najman by pokonali"

Po pierwsze: Wawrzyk zdecydowanie nie jest bumem
Po drugie: Najman nie dałby rady większości przeciwników Bojcowa.

Między tymi dwoma facetami jest przepaść, co zresztą było widać w walce. Przy czym ten drugi w ogóle dostał tą walkę tylko dzięki znajomościom i robieniem szumu wokół siebie.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 19-08-2011 10:32:21 
Albo skończy jak Gołota, który nie pokonał żadnego poważnego przeciwnika poza Nicholsonem i nic nie osiągnął w boksie zawodowym...
 Autor komentarza: rossi
Data: 19-08-2011 10:38:35 
HeadCrusher, w sumie co do Szpilki jest za wcześniej, żeby mówić, że coś osiągnie, ale tym bardziej za wcześniej, żeby mówić, że nic nie osiągnie. Póki co chłopak ma słabych przeciwników, ale z drugiej strony robi to, co do niego należy, w dodatku niesamowicie efektownie. Potrafi się wypromować, co Wasyl dokładnie widzi, więc na pewno w niego będzie inwestował. Zobaczymy jak zawalczy z lepszym przeciwnikiem, czy starczy mu szybkości i kondycji na więcej rund i jak się sprawdzi w obronie.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 19-08-2011 10:55:59 
HeadCrusher goly to zeżarłby większość tych dzieciaków z bojcowem na czele w swoim czasie i coś w boskie osiagnął więc nie pierdol.
 Autor komentarza: robak1
Data: 19-08-2011 10:56:21 
HeadCrusher
"Boytsov ma prawo mówić takie rzeczy.
NIe jest mistrzem, nie jest jeszcze w prime."

Po czym ty poznajesz, czy pięściarz jest w prime czy nie jest?
Po tym, że nie pokonał jeszcze nikogo z "wielkim' nazwiskiem?
Czyli jak pokona kilku takich to będzie w prime?
A jak wszystkie "wielkie" walki przegra w ciągu najbliższych powiedzmy 10 lat to znaczy, że jeszcze nadal nie jest?
A może właśnie teraz jest w swoim prime? :)
W temacie będziemy mądrzejsi za kilka lat
Pozdrawiam
 Autor komentarza: FatbassSlim
Data: 19-08-2011 11:14:30 
Krzych i black1. Nie mogę uwierzyć w to ile jadu się z Waszych ust/palców toczy. Rozumiem, nie lubić Szpili, Wawrzyka i Najmana, ale po primo, nie można w żaden sensowny sposób porównać Najmana z Wawrzykiem (święta prawda, rossi), ale z góry zakładać, że Wawrzyk i Szpila nic już nie osiągną? Chłopaki są ledwie po dwudziestce, jeszcze mają full czasu na zdobycie doświadczenia i umiejętności. Trzeba tylko mieć nadzieję, że ich kariera zostanie dobrze pokierowana, co w przypadku Wawrzyka nie jest tak oczywiste... Panowie, sądząc po wypowiedziach, jedyne co umiecie robić to podkładać kłody pod nogi. Czy zamiast tego nie lepiej cieszyć się z tego, że w naszym rodzimym boksie wreszcie coś się dzieje? Pomyślcie o tym.
 Autor komentarza: FatbassSlim
Data: 19-08-2011 11:16:18 
A wypowiedź Bojcowa, cóż, jest młody, chce się wypromować, więc zaostrza to co myśli prowokując braci. Przyznam jednak, że u mnie większy respekt również budzi Vit.
 Autor komentarza: Wariner
Data: 19-08-2011 11:16:35 
Bojcow bez wątpienia ma talent, ale jednocześnie chyba i siano we łbie, skoro "nie traktuje Kliczków jako prawdziwych bokserów". Owszem, mało komu podobają się pojedynki z Briggsami i Sosnowskimi, ale tak naprawdę to z kim mają walczyć bracia? Na placu boju został już w zasadzie tylko Adamek. Haye, Solis, Arreola, Thompson, Chambers zostali pokonani, Powietkin się boi, Helenius też coś póki co do braci nie wyskakuje, choć jego akurat jeszcze bym nie skreślał. A taki Dennis póki co dostałby lekcję od większości wymienionych przeze mnie pięściarzy, więc o czym tu mowa...

Wiadomo nie od dziś, że w HW panuje kryzys, zwłaszcza za oceanem. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że Adamek coś powalczy, no i czekać na jakieś ożywienie w tej kategorii. Kto wie, może Wilder za parę lat wniesie powiew świeżości i trochę namiesza.

A co do Szpilki to moim zdaniem również hype robiony wokół niego jest zbyt wielki w stosunku do dotychczasowych dokonań, aczkolwiek nie ma co gadać, że nic nie osiągnie, bo to może zweryfikować tylko ring. Chłopak ma talent, nie tak wielki, jak przedstawiają to media, ale jednak przyłożyć potrafi i raczej nie pęka, co w boksie jest kluczowe. Obawiam się tylko, czy aby Wasyl nie chciał zbić na nim zbyt mocnego szmalu, budując mu twarz utalentowanego bad-boya i nabijając rekord na Słowakach i Węgrach, trochę jak to było z Boninem. Oby nie.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 19-08-2011 11:32:27 
@Coolpix, co Gołota osiągnął w boksie?! Konkrety proszę, jakie tytuły? Kogo wielkiego pokonał? Czekam...

"Po czym ty poznajesz, czy pięściarz jest w prime czy nie jest?"

Widać w nim potencjał, jest młody, ma perspektywy, ciągle się rozwija a nie stoi w miejscu... Co więcej dodawać?

"A taki Dennis póki co dostałby lekcję od większości wymienionych przeze mnie pięściarzy, więc o czym tu mowa..."

Chyba kpisz.
Drewniak Helenius zostałby zmasakrowany przez Boytsova, podobnie 'fast' Chambers czy kolejny drewniak i muł Thompson...Z wymienionych nie poradziłby sobie jedynie z Adamkiem i Hayem. Solis (w formie) i Arreola daliby równe i emocjonujące pojedynki..
 Autor komentarza: Pulek
Data: 19-08-2011 11:39:10 
Myśle, że za jakiś czas to właśnie Bojcow będzie siedział na stołku mistrza świata którejś organizacji. Kliczkowie też w końcu się wykruszą, jeden skończy niedługo a drugi za pare lat, co nieznaczy że będzie niepokonany w tym czasie. I nadejdzie czas nie tylko Bojcowa, ale i Powietkina a być może i tych "mniejszych" Heleniusów, Furych a może i Wachów.
Jeśli chodzi o Szpile to musi dużo popracować. Uderzenie może i ma, ale narazie widać to tylko na bokserach słabych i w opowieściach kto to się tam nie bał z nim sparować.
A i jeszcze jedno. Może są i tacy których kręci więzienny image ale mi on wybitnie nie pasuje. Show to show, rozumiem. Ale w boksie chce oglądać sport a nie cyrk. Mam nadzieje, że ten kolega zacznie się budować sportowo i odetnie się od wieziennego wizerunku. Inaczej będzie tylko ciekawostką, jak Kimbo. Tzw zrobi swoje, strzeli KO, ale sportowo nikt nie będzie go traktował poważnie.
 Autor komentarza: MAVERICK
Data: 19-08-2011 11:39:21 
widziałem kilka walk bojcowa jest tlusty powolny bez przyspieszenia taki drugi chisora wystarczy zobaczyc jak on wyglada zamiast cwiczyc to woli przy lodowce siedziec
 Autor komentarza: coolpix
Data: 19-08-2011 11:46:42 
HeadCrusher gołego bronił nie będę bo sam się skompromitował.ale jak piszesz ze wzwodem,że bojcow to taki bokserski figofago to zareagowałem.piszesz,że helenius zostałby zmasakrowany,chambers bez szans...to już takie prywatne eseje fantastyczne.pewnie wiedźmin i chuck norris godni przeciwnicy.
 Autor komentarza: Drago
Data: 19-08-2011 11:49:02 
Bojcow ma prawo się promować jak każdy w tym sporcie. Fakt, że robi to śmiesznie, bo przecież Kliczki czyszczą wagę ciężką jak chcą(Haye, Thompson, Chambers, Peter, Solis...itd do przecież przed walkami z nimi był top wagi ciężkiej) teraz Adamek, również jeden z tych najlepszych za nimi. Denis, Helenius, może Powietkin, a dalej nędza. Można Kliczków nie lubić ale zarzucanie IM że dobierają sobie łatwych rywali to żart.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 19-08-2011 11:50:30 
@coolpix, no właśnie, bo Gołoty nie można obronić tym że coś osiągnął, gdyż sukcesów sportowych zwyczajnie nie ma...

Jednak faktycznie Helenius nie ma szans z Boytsovem, wypalony, otłuszczony Peter potrafił go zapędzić na liny i obijać to co z nim zrobi Boytsov? Chambers? Ma szybkie ręce ale zostałby w końcu złamany i nie wytrzymałby pełnego dystansu...
 Autor komentarza: KAOS
Data: 19-08-2011 11:51:10 
Kolega Bojcow po prostu nie trawi braci Kliczko i daje sie to odczuc w kazdym z jego wywiadow, widocznie ma w tym jakis powod. Pewnie za sprawa tego iz dobija sie do czolowki wiec autopromocja jak najbardziej wskazana.
Problem w tym ze jesli ktos sledzi jego wypowiedzi uwaznie szybko stwierdzi ze brak w nich logiki gdyz argumenty przez niego uzyte ni jak maja sie do rzeczywistosci, czy tez zdania pokroju "oni sa do pokonania i napewno jest na to jakis sposob" XD lub "sa dosc dobrzy dzieki swoim gabaryta" to juz istny kompleks nizszosci.
Z wywiadow rowniez wynika z ktorym z braci mialby ewentualnie chec skrzyzowac rekawice, a ktorego unikac. Choc po tym co mowi moze sie srogo pomylic i otrzymac przyspieszona propozycje od Vitka ^^
 Autor komentarza: Wariner
Data: 19-08-2011 11:59:51 
@HeadCrusher - kogo takiego pokonał Bojcow, że twierdzisz, że zmasakrowałby Heleniusa? Obijał bokserów najwyżej przeciętnych, o klasę gorszych choćby i od otłuszczonego, wypalonego Petera, którego Fin jednak pokonał. Nie jestem fanem Heleniusa, ale trzeba mu oddać, że jest prospektem z warunkami i nie sądzę, aby Bojcow miał z nim łatwo.
 Autor komentarza: DAB
Data: 19-08-2011 12:12:59 
HeadCrusher
Wypalony otłuszczony Peter mógłby zmieść równie dobrze Denisa w półdystansie.Z olbrzymim Heleniusem miał problemy z przedostaniem się.
coolpix
Ma rację to osobiste sugestie.Pytanie co by zrobił z Heleniusem Denis?Może by poległ.Odpowiedź jest w ringu,faworytem moim zdaniem na dziś dzień Helenius.
Co do Szpilki bo temat zboczył,ma talent.Tyle wiem ale co z niego będzie nie wiem.Talent ruchowy,koordynację ma jak zawodnik niższych wag ja tam to widzę od razu.Ale to nie czyni jeszcze go nawet mistrzem Europy.Ma czas jest cholernie młody
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 19-08-2011 12:16:22 
@Wariner, aha, kolejny który patrzy na rekordy na boxrecu i uważa się za znawcę...
Wspomniałem już Bydenko ( z nim walczył również drewniak) i Gaverna do nich można dołączyć między innymi doświadczonego Hawkinsa...

Ale oczywiście kij z nimi, ważne, że drewniany Helenius walczył z kompletnie wypalonymi byłymi gwiazdami...
 Autor komentarza: DAB
Data: 19-08-2011 12:26:04 
A Bydenko niby nie walczył z Heleniusem?:)
Peter w walce z Robertem jest dwie klasy i tak lepszy.Z kimś takim Nigdy nie walczył Denis.Peter przegrywał tylko z najlepszymi
 Autor komentarza: Wariner
Data: 19-08-2011 12:32:10 
@Crusher - to, że się z Tobą nie zgadzam, już robi ze mnie boxrecowca - super.

Po prostu Twoje zmiecenie Heleniusa przez Bojcowa wydaje mi się dość mało prawdopodobne.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 19-08-2011 13:12:19 
@DAB, napisałem że drewniak z nim walczył...
Samuel Peter wcale nie jest wielkim zawodnikiem, to przeciętny pięściarz, który sobie poradził w kryzysie wagi ciężkiej i pokonał Maskajewa...A po walce z Władimirem był rozbity, nieprzygotowany, wypalony...a i tak radził sobie z Heleniusem, który pokazał tylko swoją przeciętność.

@wariner, po prostu widzę jak porównujesz rywali, to typowe, ale może się mylę. Najczęściej tutejsi znawcy patrzą na boxrec i na rekordy zawodników, które przeciez niewiele znaczą...
 Autor komentarza: Wariner
Data: 19-08-2011 13:28:12 
Cóż, porównywanie rywali jest w pewnym sensie zasadne, ale zgadzam się, że "znaffcy" opierają na tym całą swą wiedzę.
 Autor komentarza: DAB
Data: 19-08-2011 14:37:20 
HeadCrusher
Peter to dobry zawodnik i wymagający rywal nawet teraz dla większośći i wygrana z nim pokazała możliwości Heleniusa,również przyjęcia ciosu.Nazywanie kogoś od razu wypalonym i sprowadzanie go na bokserskie dno to bzdura.
Peter to klasa czy dwie wyżej niż rywale Denisa.Nie ma argumentów na to ,że Denis jest lepszy na dziś dzień od Roberta to nie potwierdzone ,życzenie.Samuel poza tym walczył też z McClinem czy Toneyem którzy łatwi nie byli.On zawsze jakiś poziom prezentuje taki jest fakt.To,że Helenius go pokonał daje mu więcej sportowo niż wszyscy rywale Bojcowa razem wzięci.Fakt jest faktem a umniejszanie bokserom mi się bardzo nie podoba.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 19-08-2011 14:43:53 
DAB
Popieram cie w 100%!
60% procent Petera czy Brewstera to i tak 200% rywali Bojcowa.Na dziś dzień stawiał bym bez chwili namysłu na Roberta w starciu z Bojcowem.Fin to chyba najodważniej prowadzony ciężki w dzisiejszych czasach,a i tak wygrywa w sposób bezdyskusyjny.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 19-08-2011 14:51:50 
60@ Brewstera? Przeciez prime Brewster by zmasakrował, urwał łeb Heleniusowi, to nie było nawet 10% prawdziwego Brewstera...
O Peterze nawet szkoda gadać...
 Autor komentarza: liscthc
Data: 19-08-2011 15:02:38 
No dobra niech ci będzie,tylko że te 10% Brewstera i jeszcze mniej Petera zmasakrowało by każdego rywala Bojcowa.
 Autor komentarza: DAB
Data: 19-08-2011 15:02:39 
liscthc
Taka jest prawda,walczy z byłymi mistrzami.Wiadome ,że od razu nie wyjdzie do aktualnych ale to dobra droga.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.