ADAMEK STAWIA NA SZYBKOŚĆ

- Przede wszystkim muszę unikać jego prawej ręki. Szybkość jest moim atutem i mam zamiar to wykorzystać. Będę chciał go zmęczyć i bić kombinacjami. To jest jedyna szansa na zwycięstwo. Nie będę czekał na jeden cios przez dwanaście rund, tak jak robił do David Haye z Władymirem. Jednym uderzeniem walki się nie wygra. Ukrainiec jest doskonale rozpracowany - podkreślił Tomasz Adamek (44-1, 28 KO), który jest już bliski finiszu ciężkich przygotowań do starcia o mistrzostwo świata WBC wagi ciężkiej z Witalijem Kliczką (42-2, 39 KO ).

- Myślę, że wie co robi, ma swoją psychikę - odniósł się "Góral" do przerw w obozie treningowym ukraińskiego mistrz. - Nie interesuje mnie to, co przeciwnik robi przed pojedynkiem ze mną. Ja skupiam się tylko na sobie i na tym, aby być perfekcyjnie przygotowanym - zaznaczył.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: niemiec32
Data: 13-08-2011 10:07:55 
szybkosc to za malo
 Autor komentarza: reksio
Data: 13-08-2011 10:17:20 
szybkośc jako główny z atutów, obok pozostałych
 Autor komentarza: Kubuniaa
Data: 13-08-2011 10:21:56 
Witalij kompletnie olał tą walkę. Niby Adamek taki wielki rywal a przygotowuje się krócej niż do Arreoli ...
No i niestety we wrześniu może zabraknąć kondycji na "łap gołębia"
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 13-08-2011 10:22:42 
Wydaje mi sie, ze jedyna szansa Kliczki na trafienie Adamka bedzie poldystans. Adamek bedzie balansowal i wolne lewe proste Vita nie dojda , wtedy wkurwiony Kliczko bedzie szedl do przodu, i albo trafi pare razy i jakos znokautuje Tomka albo Adamek go zleje jak szmate, bo jego kombinacje beda czesto dochodzic, gdy Kliczko bedzie wystawial duzy leb przed siebie jak to ma w zwyczaju, bo Vit nie umie trzymac gardy i rece po zadanych prawych mu nie wracaja na twarz przez co jest odkryty podczas ataku frontalnego. Scenariusz moze byc tez mniej ciekawy, czyli walka na dystans przez cale 12 rund i przebieg pojedynku ze wskazaniem na Adamka, który ma szybsze ręce i jest bardziej mobilny na nogach. Dla mnie wiecej szans ma Adamek.
 Autor komentarza: Mats
Data: 13-08-2011 10:24:08 
To może być strzał w dziesiątkę. Witalij w swoich ostatnich walkach stał z lewą ręką wysuniętą i prawą na dole i tylko punktował lewym. Teraz, jeżeli Tomek będzie unikał jego ciosów to taktyka Witalija będzie musiała się zmienić. Witalij się zadyszy biegając za naszym zającem i Tomek musi to wykorzystać. Ciosy wyprowadzane kombinacją to jest chyba najlepszy sposób na Witalija. Myślę, że wszystko się skończy pięknie dla nas - Polaków pod jednym warunkiem : Kliczko nie może mocno trafić Tomka.
 Autor komentarza: weentM
Data: 13-08-2011 10:32:22 
przed walka mozna sobie gadac,wejdzie na ring,dostanie pierwszego cepa i zobaczy ze latwiej jest gadac.
 Autor komentarza: weentM
Data: 13-08-2011 10:33:31 
co z tego ze jest szybszy,zanim skroci kliczko wystawi reke i bedzie po szybkosci.jeszcze miesiac
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-08-2011 10:33:54 
dokładnie bo nad kondycja to tylko Góral pracuje , Vitalij po raz pierwszy zadyszy się wchodząc do ringu ...he..
górala w realiach HW mega szybki , coraz lepsza obrona , nieasmowita technika , ale to niestety za mało , w niektórych walkach już tak jest że decyduje siłą i warunki fizyczne i w tej walce tak będzie

unikanie prawej ręki ok , tylko od unikania rd sie nie wygrywa , trzeba jeszcze pkt a to będzie tudne , bardo trudne

ktoś napisał że Vit lekceważy Górala , pełna zgoda po tym co oglądamy trzeba przyznać że Vit traktuje pojedynek z Górlaem jako spacerek , czy się na tym przejedzie , nie wydaje mi się
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 10:34:17 
w boksie taktyka i plan na walkę to najmniejszy problem, największy problem to realizacja tej taktyki...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 10:37:47 
milan1899 - nie sądzę Vit nigdy jeszcze nie wychodził bez formy nawet do podrzędnego rywala, dlaczego sądzisz, że teraz tak będzie.
 Autor komentarza: artez1
Data: 13-08-2011 10:42:35 
Dla mnie nawet jeśli Adamek przegra to nie będzie miało większego znaczenia to co zrobił w niższych kategoriach było godne podziwu mam nadzieję tylko że da z siebie wszystko i bez względu na wynik będziemy za Góralem ;)
 Autor komentarza: Poirot
Data: 13-08-2011 10:42:37 
Jakie lekceważenie? CO wy za głupoty piszecie?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-08-2011 10:43:27 
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 10:34:17
w boksie taktyka i plan na walkę to najmniejszy problem, największy problem to realizacja tej taktyki...

święte słowa , nie sądzę żeby jakikolwiek z przeciwników K2 w ostatnich latach nie miał planu taktycznego jak ich ograć , każdy miał tylko żaden tego w życie nie wprowadził

Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 10:37:47
milan1899 - nie sądzę Vit nigdy jeszcze nie wychodził bez formy nawet do podrzędnego rywala, dlaczego sądzisz, że teraz tak będzie.

będzie przygotowany , ale wypady na Ukraine na pewno jego formy nie poprawiają , wiadomo tam też może ćwiczyć ale z tyłu głowy ma gdzieś to co dzieje się z ojczyzną dlatego 100 % na treningu skupić się nie może
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 13-08-2011 10:44:10 
Adamek stawia na szybkosc. To chyba wiadome , bo przeciez nie postawi na sile!!!!!
 Autor komentarza: Vroo
Data: 13-08-2011 10:46:58 
Słuchajcie, a ja mam TEORIĘ SPISKOWĄ :)

Co jeśli Witek ma zamiar przegrać tę walkę?
Witek przegrywa, kończy karierę, pas na chwilę jest u Tomka. Ale celem byłaby unifikacja pasów przez Władka i wielka kasa za walkę z Adamkiem.

Bo jeśli Witek wygra i też karierę ukończy:
- po zwakowaniu pasa, nie wiadomo kogo WBC wyznaczy do walki mistrzowskiej. Adamek jako przegrany zostanie pominięty. W rankingu są Arreola i Dimitrenko. Arreola jeśli wygra, to walka z kotletem nie będzie niczym specjalnym dla Władka. Dimitrenko jeśli wygra to może zachowywać się przez parę lat jak Haye czyli unikać konfrontacji.
- tak więc tylko wygrana Adamka gwarantuje wielki show i kasę, przewyższające nawet unifikację Władek-Haye.

Jeśli ktoś się oburzy, że Witek jest za dumny, żeby sobie dorzucić przegraną do rekordu - to pamiętajmy że K2 to przede wszystkim biznes. Jeśli stwierdzą, że przegrana im się opłaca, to przegrają.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 13-08-2011 10:47:40 
Autor komentarza: artez1
Data: 13-08-2011 10:42:35
"Dla mnie nawet jeśli Adamek przegra to nie będzie miało większego znaczenia to co zrobił w niższych kategoriach było godne podziwu mam nadzieję tylko że da z siebie wszystko i bez względu na wynik będziemy za Góralem ;) "

Jestem tego samego zdania , a jesli chodzi o pojedynek z Vitkiem to ja osobiscie nie zadaje sobie pytania czy Tomek przegra , a raczej jak przegra. Tak czy inaczej z pewnoscia da z siebie wszystko.
 Autor komentarza: weentM
Data: 13-08-2011 10:50:15 
vro
ja juz podobna teorie spiskowa opisalem po walce kliczki z hayem;)
 Autor komentarza: weentM
Data: 13-08-2011 10:51:04 
a ja nie jestem za nim,bo mu sie powalilo,za bardzo gwiazdorzy,niech vit go na ziemie sprowadzi z powrotem
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-08-2011 10:53:16 
vroo
niby się to składa tylko jak widze Vita bez połowy twarzy który chcę wyjść dalej do LL to teoria upada
K2 to biznes jak najbardziej ale k2 to boks i duma przedewszystkim
nie ma szans na podkładkę z vitem

w momencie kiedy vit zwakuje tytuł to ja widzę wielką galę z zPowietkinem i 5 pasów na szlai no bo dojdzie jeszce niby pas WBA regular , o ile powietkin wczesniej ogra rusłana
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 10:58:30 
milan1899- jedyne na co można liczyć to biologia...Czyli nagły spadek formy u 40 letniego Vita.(niestety Witek ma też inne zalety niż super forma).

- Adamek też nie jest w różowej sytuacji bo ma lat prawie 35 a nie 23 i właściwie niemożliwe jest aby pokazał dużo więcej niż w walce z Grantem...a To na Witka z ostatnich walk dużo za mało.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 13-08-2011 11:06:09 
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 10:58:30
"- Adamek też nie jest w różowej sytuacji bo ma lat prawie 35 a nie 23 i właściwie niemożliwe jest aby pokazał dużo więcej niż w walce z Grantem...a To na Witka z ostatnich walk dużo za mało."

Wlasnie , a to na Witka duzo za malo , czyli krotko i na temat , chyba ze jeszcze zaraz cop wpadnie.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 11:06:38 
Vroo - PO CO??? Witek idzie na emeryturę, oddaje tytuł, o tytył walczy np Powetkin - Arreola.....Następnie Wład bez trudu obija jednego z nich i wszystkie tytuły u Kliczko bez kompromitcaji Witalija...

odchodząc Witek chyba nie chciałby spiepszyć sobie opinii jednego z najlepszych w historii HW, bo to mu i na grobie napiszą!
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-08-2011 11:13:38 
Ja postawie na Adamka niezłą sumke
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 13-08-2011 11:15:46 
@StonkaKartoflana

Chyba nie rozumiesz. Adamek jak i Witalij to dżentelmeni. Adamek na niego nie nadaje, a Witalij na Tomka. Jeżeli Witalij miałby oddać komuś tytuł to właśnie najodpowiedniejszym kandydatem byłby Adamek. Ma to też stronę marketingową. Gdyby tak Povetkin lub Arreola mieli pas WBC to walka z Władimirem była by ogólnie słaba bo wiadomo, że Kliczko wygra. A gdyby tak Adamek wygrał z Witalijem to Adamek będzie mistrzem 3 kategorii wagowych w dodatku wygrał ze starszym Kliczką. Wielka unifikacja przebiła by w 100 % walkę Kliczko vs Haye. Cały świat byłby zwrócony na Kliczkę i Adamka. No ale nie ma co gdybać bo Witalij nie odda pasa sam z siebie.
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-08-2011 11:17:57 
On bazuje na szybkości i chce wygrywać walki w ten sposób, że wchodzi i wychodzi. Jeśli to umie w co zapewnia po tych wszystkich treningach. To nie ma znaczenia czy walczy z vitkiem czy z jakimś bumem, bo umiejetnosci tamtych przestają miec znaczenie.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 11:21:35 
AdamekFightPL -"....bo Witalij nie odda pasa sam z siebie." no i właściwie tyle wystarczy.Pozdrawiam
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 11:22:49 
no i właściwie tyle by wystarczyło.
 Autor komentarza: Kosiii
Data: 13-08-2011 11:23:19 
jak czytam co tomek mówi że da z siebie wszystko i że wierzy w wygraną w 100% itp. i potrze na tę zdjecia z obozu to czuje adrenaline, podniecenie tą walką co niesamowitego a czym bliżej do walki to bedzie narastac a co to bedzie w dniu walki masakra !!!
nie wyobrażam sobie żebym tej walki mógł nie oglądnąc i mam nadzieje że jak najszybciej bedzie informacja że polsat bedzie transmitował całą gale w otwartym polsacie bo każdy kibic powinien to zobaczy jak walczy aktualnie najlepszy bokser polski o mistrzostwo swiata z kliczko którego nikt nie może pokona od paru lat i każdy polak mowinien mu kibicowa bo jest polakiem i ja kibicuje każdemu polskiemu zawodnikowy lub drużynie ( np. teraz wisle , legii , slaskowi a jestem z gdańska)
jeszcze nie cały miesiąc ...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 11:25:55 
Luton - ma i to przeogromne znaczenie!!! żaden bum czy nawet grant nie ma 10% umiejętności Witalija w stopowaniu, kontrowaniu, ustawianiu, klinczowaniu itd małych szybkich zawodników.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-08-2011 11:31:04 
Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 13-08-2011 11:15:46
@StonkaKartoflana

Chyba nie rozumiesz. Adamek jak i Witalij to dżentelmeni. Adamek na niego nie nadaje, a Witalij na Tomka. Jeżeli Witalij miałby oddać komuś tytuł to właśnie najodpowiedniejszym kandydatem byłby Adamek. Ma to też stronę marketingową. Gdyby tak Povetkin lub Arreola mieli pas WBC to walka z Władimirem była by ogólnie słaba bo wiadomo, że Kliczko wygra. A gdyby tak Adamek wygrał z Witalijem to Adamek będzie mistrzem 3 kategorii wagowych w dodatku wygrał ze starszym Kliczką. Wielka unifikacja przebiła by w 100 % walkę Kliczko vs Haye. Cały świat byłby zwrócony na Kliczkę i Adamka. No ale nie ma co gdybać bo Witalij nie odda pasa sam z siebie.

jak sportowiec ,ambitny mistrz świata może podłożyć się w wlace którą obejrzy cały świat . ludzie ogarnijcie się

ambicja i duma to podstawa , nawet w 5 lidze jak przyjezdza rywal zza miedzy to kości strzelają i nikt nie odpuszcza a Wy piszecie o podłożeniu walki mistrzowskie ... ??????????????/
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-08-2011 11:32:58 
AFPL
No ale nie ma co gdybać bo Witalij nie odda pasa sam z siebie.

teraz doczytałem , dokładnie , czyli mój wpis nie do Ciebie :)
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 13-08-2011 11:33:43 
Nie zapominajmy,że Vitek za każdą obronę zgarnia grube miliony.Jako były mistrz świata nie byłby już tak atrakcyjny dla sponsorów,tv,itd..
Ile mu walk zostało?Myślę,że 3-5 i koniec.
Szybkość i wiek Vita to atuty Tomka.Trochę mało ale trzeba wierzyć,trzymać kciuk i dopingować.Pozdro.
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-08-2011 11:35:15 
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 11:25:55
Luton - ma i to przeogromne znaczenie!!! żaden bum czy nawet grant nie ma 10% umiejętności Witalija w stopowaniu, kontrowaniu, ustawianiu, klinczowaniu itd małych szybkich zawodników.

Ja zakłądam, ze Adamek wie co robi i że potrafi tak szybko sie poruyszać i być w wciagłym ruchu, że Vitek bedzie wzglednie bezwłasnowolniony z tych umiejetności. Bloodworth i Adamek chyba wiedzą co robią. Z takiego wychodze założenia. I to jest walka gdzie adamek chce osśmieszać Vitka. Rozuzmiesz ??? On nie pobije, tak jak nie pobił McBride ani innych. On chce zrobić z niego cymbała. Oni chyba wiedza lepiej od nas cor obią. Ostatni trening camp ukryli. Poczekajmy na walke. Nie bądźmy ekspertami.
 Autor komentarza: tyson1993
Data: 13-08-2011 11:37:32 
WeentM

"a ja nie jestem za nim,bo mu sie powalilo,za bardzo gwiazdorzy,niech vit go na ziemie sprowadzi z powrotem"

Powiedz mi w jaki sposób to robi?

chyba sie dopiero z chionki urwałes i nie bardzo wiesz co sie dzieje, to ze Tomek jest pewny siebie to nie znaczy ze gwiazdorzy. dobrze ze w siebie wierzy bo to pierwszy krok do zwyciestwa!
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-08-2011 11:38:37 
Adamek nie moze liczyc na jedna akcje ktora zakonczy walke,tak jak chcial zrobic to Haye poniewaz nie ma takiego ciosu jak Anglik,a po drugie Vit nie ma tak slabej szczeki jak Wlad...
Goral mowi o tym ze liczy na swoja szybkosc,a wierzac glosom z jego obozu 10 wrzesnia moze wazyc wiecej niz w poprzednich walkach....
Pomojemu to kluczem do sukcesu jest ominiecie lewej starszego K.i zadawanie tych serii ciosow,o ktorej mowi Adamek,bo Vit moze wygrac ta walke lewa reka.Wystarczy ze bedzie rozbijal proby ataku Polaka,a bez wysokiego punktowania w kazdej rundzie zwyciestwa nie bedzie.No chyba ze Vit sie posypie,co jest prawdopodobne...
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 13-08-2011 11:38:57 
@Luton
Zgadzam się ale ostatnim małym szybkim z którym walczył Vit to był chyba H.Hide?
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-08-2011 11:43:19 
Adamek jest szybszy niż haye sam to stwierdził. Walka z Mbridem pokazala to momentami, wykonywał ruchy na dużej szybkości. On bedzie walczył zupełnei inaczej niz Haye czy Hide. Bedie na tych łapkach biegał odmiennie niz kazdy inny HW i robił jakieś wjazdy, potem wygibasy.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-08-2011 11:43:40 
piszecie że Adamek musi zadawać ciosy seriami , tylko jak ja tak ponownie oglądam walki Górala po przejściu do HW to widzę jedną prostą zależność , o ile zadawanie długich serii z zawodnikami o podobnym wzroście, jak Chriss czy Rocky Maddalone , nie stanowiło dla Górala problemu o tyle w pojedynkach z grantem czy mc bridem zadawanie tych serii przychodziło dużo trudniej i były to serie o 2-3 ciosy krótsze,
i pamiętjacie o umięjętności klinczowania Vitka ,
długi serie w Vita to dla mnie Mission Immpossible
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 11:44:43 
Luton - ta.... Witali i jego team kompletnie nie wiedzą co robią a Adamek i Blododworth mają dużo lepsze plany niż hitler przed 2 wojną światową..

Jeszcze raz Ci powiem plan i taktyka ma drugorzędne znaczenie!!!
Czy sądzisz że gdyby Najmana przygotowywał Atlas, Dunndee i Steward do spóły i przez pół roku obmyślali mu plan Najman pokonał by Witalija ćwiczącego 2tygonie w stodole na Ukrainie....
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-08-2011 11:45:46 
Autor komentarza: Luton
Data: 13-08-2011 11:43:19
Adamek jest szybszy niż haye sam to stwierdził. Walka z Mbridem pokazala to momentami, wykonywał ruchy na dużej szybkości. On bedzie walczył zupełnei inaczej niz Haye czy Hide. Bedie na tych łapkach biegał odmiennie niz kazdy inny HW i robił jakieś wjazdy, potem wygibasy.

nie no za h..ja wejherowo go związał i pisze z jego konta :):):)

na powaznie ring to nie boisko piłkarskie , parę razy na rd do wymian dojdzie ,
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 11:46:47 
Luton - "Walka z Mbridem pokazala ..." - Walka z bokserem klasy McBride nie pokazuje NIC!!!!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 11:52:39 
Luton - a nie przepraszam walka z McBride pokazał jednak coś to że Cios Adamk w HW jest napawde kiepski
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 13-08-2011 11:52:48 
Czuję że Adamek może wygrać bo o to że da z siebie wszystko jestem pewien a właśnie co z Wejherowem ?
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-08-2011 11:54:54 
To z walka bedzie miało niewiele wspólnego ale jak gdzieś adamek sam stwierdził zalezy mu na fajnych skrótach, gdzie pewnie śmiga bezkarnie obok tych wielkich rąk Kliczki i sie naśmiewa. Zresztą patrzcie na plakat "walka 21 wieku"
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-08-2011 12:00:27 
Jak Vitalij bedzie walczyl tak jak z Arreola czy Peterem czyli na wstecznym,to adamek posmera go najwyzej po klacie.Cos mi sie jednak wydaje ze Ukrainiec koniecznie bedzie chcial upolowac "zajaca",co moze miec dla niego przykre konsekwencje
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-08-2011 12:02:57 
STonkaKartoflana.

Jemu niepotrzebny jest cios prawdziwego HW. On jak tą walke wygra to Kliczko nie wyjdzie z niej wzglednie porozbijany (jak McBride). ALe wyjdzie totalnie ośmieszony.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 12:03:43 
Luton - bezkarnie to nawet nie śmigał obok wielkich łap Granta.
Zgadzam się że Admek ma szybkie nogi ale raczej w liniach prostych, dobrego chodzenia na boki nie widziałem a praca tułowia to już jak na czołówkę HW tragedia.
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-08-2011 12:04:27 
Tak przynajmniej rozumiem idee tego programu. Andrewsky nie chce sie spierać. Ja już zrozumiałem o co w tym chodzi i jakas szybkosc bedzie dysponował adamek wzgledem Kliczki. I dlaczego te wszystkie komentarze, ze adamek nie nokautuje Adamek zbijam śmiechem. Poczekajmy.
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-08-2011 12:05:52 
Poczekajmy. CI ludzie nie są chorzy. Obejrz to

http://www.youtube.com/watch?v=6cswjWm2xWk

to ma mniejw iecej takw ygladać, ale pewnie bedzie jeszcze w lepszym wykonaniu
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 12:07:10 
Luton - w HW siła ciosu ma ogromne znaczenie ...i dotyczy to też Adamka!
Nie było żadnego wielkiego boksera HW z watą w łapie.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 13-08-2011 12:09:36 
@AnanRukan

Wejherowo dostał ponoć bana.
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 13-08-2011 12:10:08 
Autor komentarza: Vroo
Data: 13-08-2011 10:46:58
Słuchajcie, a ja mam TEORIĘ SPISKOWĄ :)

Co jeśli Witek ma zamiar przegrać tę walkę?
Witek przegrywa, kończy karierę, pas na chwilę jest u Tomka. Ale celem byłaby unifikacja pasów przez Władka i wielka kasa za walkę z Adamkiem.


czym blizej walki to tym bardziej takie samo wrazenie odnosze jak Ty...

nawet ostatnio w pracy z kolegami rozwinalem ten temat ze Vit moze sobie darowac te walke i na emeryturke...

po ty by pozniej Włodymir zgarnął pas i hajs i rozglos ze pomscil brata...

wracajac do tematu;

"Nie będę czekał na jeden cios przez dwanaście rund"
Panie Adamek nawet gdyby wyszedl ci taki jeden badz ba nawet piec takich ciosów to co z tego...twoja siła ciosu w HW jest wszystkim ogolnie znana z tego ze jej w ogóle nie posiadasz...
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 13-08-2011 12:10:11 
Musi wiecej ciosow od Witalija zadac i wygra wtedy na punkty, bo Witalij raczej ciezko bedzie mial z Adamkiem bo duzo szybszy i ciezej trafic :D Jezeli sedziowie cos nie przekombinuja to powinnismy miec zwyciestwo Polaka po 12 rundach.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 13-08-2011 12:11:06 
@StonkaKartoflana

W takim razie Adamek będzie pierwszym ;P
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-08-2011 12:11:48 
Ale Adamek nie jest cieżkim, nawet małym ciężkim. On jest cruiserem. On jest takim freakiem walczacycm kompletnie inaczej niz wszyscy i dlatego wygrywa walki na punkty bo kolesie nie mogą go wzglednie dopaść.

IDeą tej walki jest ją wygrać na szybkości, by Kliczko nie zdążył go złapać. IDeą nie jestw alczyć jak normalny ciężki, nawet tak jak Haye. On chce tu śmiagc non stop i walić małe punkciki na kartach. Zaden nokaut czy coś.
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-08-2011 12:12:21 
I walka skonczy sie na 2 sposoby. Albo Kkliczko KO. Albo Adamek 12-0
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 12:17:24 
AdamekFightPL - nawet jeśli pokonałby Witka to wybitnym HW raczej nie zostanie na to musiałby bronić tytuł jeszcze kilka a to już nie możliwe.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 12:18:51 
Luton - zakładasz że Adamek jest inny od wszystkich bokserów na świeci :)))) bardzo odważne założenie - nawet Roy Jones nie był.
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-08-2011 12:19:35 
A ten dalej nie rozumie... Adamek ma śmigać i dziobać a ludzie na widowni będą śmiać z Kliczki. I on chce tych ukrainców poniżyć i odebrać im tytuły w takich teatrowy sposób. On nigdy nie bedzie mistrzem HW, ale bedzie miał pasy jak mu sie uda.
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-08-2011 12:21:33 
Wyobraź sobie highlights z HBo po tej walce. Adamek biega i napyrza w Kliczke kamyczkami a ten wkurzony go próbuje złapać i nie może ;)))

Właśnie dlatego "walka 21 wieku". TAk8iej walki jeszcze nie było.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 12:24:11 
Luton - rozumiem że Dawson gdyby przeszedł do HW byłby murowanym faworytem z braćmi Kliczko bo przecież super szybkiego, śmigającego Adamka dość łatwo ograł....

A to może Gamboa na Władka przecież on śmiga dwa razy szybciej niż Adamek.:))))))))
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-08-2011 12:26:15 
Nie wiem. Najpierw by musieli sie naucyzc tych wszystkich ruchów adamka
 Autor komentarza: coolpix
Data: 13-08-2011 12:30:04 
adamek ukąsi pare razy kliczkę w tułów,dostać się do szczęki vita będzie bardzo cięzko.ja też uważam,że vit się bedzie chciał zaczaić,przyjąć swoje i posadzić adamka.jest to bardzo realne dla mnie.gadanie że vit z nikim takim nie walczył,adamek taki szybki,dajcie spokój...to adamek nigdy nie walczył w hw z nikim poważnym,teraz zmierzy się z mistrzem a do dyspozycji ma w orężu brak ciosu i spierdalactwo.
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-08-2011 12:32:43 
A najlepsze, ze nie znajdziesz sparingpartnera na kogos takiego jak Adamek.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 12:33:09 
Luton - piszesz o dawsonie czy o Gambole ....a właściwie wszystko jedno bo to Adamek powinien się od nich wiele nauczyć...szczególnie do czego służy w boksie tułów.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 13-08-2011 12:33:53 
@coolpix

Jedyne co można Ci teraz odpowiedzieć to '' Do zobaczenia 10 września ''
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 13-08-2011 12:42:26 
Panowie przyglądnąłem sie ostatnim walkom Vita po powrocie i tak naprawdę najszybszy był w walce z Peterem o pas WBC, wiadomo miał 37 lat wtedy a nie 40 ale był niesamowicie szybki jak na niego, i aż byłem pod wrażeniem, szybki był też w walce z Kevinem Johnsonem i z Arreolą, natomiast już z Sosną czy z Briggsem to już słabiej, a z Solisem nie można nic powiedzieć po 1 rundzie...
Moje zdanie jest takie, gdyby Vit był teraz w tej formie co w walce z Peterem to Adamek miałby zero szanse, natomiast ponieważ już 40-stka daje znać o sobie to szanse Tomek ma większe, oczywiście by wygrać na punkty, niemniej jednak jego szanse oceniam jedynie na poziomie 20-30 %, obym sie mylił.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 12:45:08 
NATHAN - twierdzę podobnie tyle że moje szanse dla Adamka to 10%
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 13-08-2011 12:48:21 
''Cała polska razem z Tobą o tym pamiętaj, na arenie we Wrocławiu 10 września, miliony serc bo jesteś w naszych sercach, to jest Twój czas więc pokaż jak zwyciężasz''
 Autor komentarza: adam77
Data: 13-08-2011 13:18:43 
tak się zastanawiam dlaczego co nie którzy skreślają adamka w tej walce,przecież kliczko to koleś który tak naprawdę nikogo nie pokonał,wszyscy żyją tylko walka z lennoxem w której i tak dostawał baty..

myślę ze przereklamowane drewno się trochę zdziwi 10 wrzesnia
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 13-08-2011 13:20:23 
Adamek ostatnio dużo gada ale gadaniem nie wygrywa się walki. wielu uważa, że jedynymi atutami Vitalija są jego gabaryty i silny cios, ale trzeba sobie zdać sprawę, że on walczy bardzo niewygodnie dla swoich przeciwników. trudno go trafić ze względu na te odchylenia i do tego potrafi sobie ustawiać przeciwnika w ringu jak mało kto. ci co twierdzą, że Vit ruszy do ataku i będzie gonił zająca mogą 10 września nieźle się z dziwić. Ja uważam, że walka będzie utrzymywana na korzystnym dla Vitalija dystansie. Adamek będzie często próbował skracać dystans i bić seriami - a to będzie wymagało od niego bardzo dużego wysiłku, bo skracanie dystansu u Vitka wygląda zupełnie inaczej niż skracanie dystansu u Granta, który stał w miejcu zamiast schodzić z lini ciosu czy McBrida, który zasłonił się szczelną gardą i pozwalał bezkarnie obijać się Adamkowi.
 Autor komentarza: ADS
Data: 13-08-2011 13:22:35 
"Luton - rozumiem że Dawson gdyby przeszedł do HW byłby murowanym faworytem z braćmi Kliczko bo przecież super szybkiego, śmigającego Adamka dość łatwo ograł...."

No to w takim razie realnym zagrozeniem dla Kliczkow jest Golota, ktory "zremisowal"(powinien wygrac) z Byrdem, ktory przeciez pokonal Witka.
 Autor komentarza: black1
Data: 13-08-2011 13:33:23 
Moje przewidywania co do walki. bedzie albo remis albo wygrana adamka, zobaczymy fantastyczny boks i rewelacyjne ataki i uniki tomka. Zobaczymy rowniez coraz bardzie sfrustrowanego vitka ktory z rundy na runde nie bedzie mogl sobie poradzic z szybkoscia tomka. jednak mysle ze tomek nadzieje sie na kilka prawych sierpow poniewaz jak zauwazylem we wczesniejszych walkach tomek za zadko schodzi w prawo. jestem ciekawy jak funkcjonowaloby cos takiego:
vit bije lewy prosty, tomek schodzi w prawo i zadaje kontrujący lewy sierp oczywiscie musi skrocic dystans i poprawia prawym krzyżowym kiedy vit strzela prawym. wydaje mi się tez ze vit walczacy na odchyleniu bedzie bardziej narazony na ciosy w brzuch a tomek walczy w niskiej pozycji. Jakie sa Wasze opinie chetnie je przeczytam pozdro
 Autor komentarza: MAVERICK
Data: 13-08-2011 16:12:44 
Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 13-08-2011 12:48:21
''Cała polska razem z Tobą o tym pamiętaj, na arenie we Wrocławiu 10 września, miliony serc bo jesteś w naszych sercach, to jest Twój czas więc pokaż jak zwyciężasz''

jak juz cos to pisz za siebie bo ja na pewno nie bede za nim jak i wiele milonow ludzi
 Autor komentarza: kibicfg
Data: 13-08-2011 17:10:31 
Nie wiem skad w was takie przekonanie ze Adamek zameczy Kliczke. Mysle ze moze byc dokladnie odwrotnie. Przeciez Kliczko nie bedzie biegal za Adamkiem tylko ustawi sie na srodku i bedzie czekal na ataki Adamka. To Tomek bedzie caly czas biegal dookola Wita. Zeby wygrac Tomek bedzie musial zadawac ciosy, duzo ciosow. A proba skrocenia dystansu moze sie skonczyc licznymi kliczami ktore napewno bardziej zmecza Adamka. Ja uwazam ze decydujaca bedzie slaba obrona Adamka ktory z lepszymi rywalami zawsze duzo zbiera. Na zwyciestwo puntowe tez daje niewielkie szanse. Malo jest bokserow ktorzy prawie zawsze wysoko prowadza na punkty. Witek do nich nalezy dodajmy do tego chyba najlepszy porcent KO w HW. I wychodzi ze najwiekszym atutem Adamka jest... wiek przeciwnika.
Luton jest taka zasada nigdy nie obstawiaj wydarzen sportowych druzyn zawodnikow z ktorymi jestes emojonalnie zwiazany. Zreszta calkiem niedawno namawiano tu powszechnie do stawiania na Solisa jak sie skonczylo wszyscy wiemy.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 13-08-2011 17:15:09 
W innym temacie Luton wspomniał o kombosach Adamka na Kliczke.
To ja trzymając się tej retoryki ala Mortal Kombat powiem tylko ze to będzie starcie jak Striker vs Shao Kahn :D
 Autor komentarza: smok997
Data: 13-08-2011 22:40:13 
Adamek w mojej ocenie nie jest pozbawiony szans w tym pojedynku.Vit zwykle walki już wygrywał w szatni,po prostu łamał psychicznie rywala.
Adamek wie,że jego szansa to serie ciesów i balans,walka w dystansie z doskokiem.Vit będzie kładł się na niego i ściągał i to może podkopywać kondycje Adamka.Po każdej rundzie Vit będzie się denerwował,że nie może trafić Tomka,to zupelnie inna sytuacja niż ze statystycznymi przeciwnikami którzy walczyli z nim w ostatnich 13 walkach.Vit praktycznie wymierzał i karał w której rundzie chciał.Tak klasycznie potraktował Sosnowskiego.Tomek to mega cwaniak ringowy,nie wystawi mordki,nie zaryzykuje.Kondycja a tu akurat nie widzę aby Vitek był na przegranej pozycji,walka będzie trudna dla malego Tomka i Vit swoim cielskiem bedzie męczył Tomka.Cóż spotykają się fantastyczni bokserzy,liczę,ze Tomek przechytrzy Vitka z korzyścią dla całego boksu HW,no i mamy przed EURO 2012 mega walkę o 5 tytułów mistrza świata.Co za historia.
POzdrawiam
 Autor komentarza: nik
Data: 13-08-2011 22:41:13 
kibicfg
Potwierdziles tylko ze Kliczko jest faworytem, ring zweryfikuje wszystko.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 14-08-2011 00:26:13 
Adamek stawia w pojedynku z Klitchko na szybkosc. Dosc odkrywcze, a na co mialby stawiac, na sile ciosu, warunku fizyczne? Vitek wolno sie porusza, ale jest niewygodny i silny, technicznie podobnie, obaj wykorzystuja swoje fizyczne predyspozycje bardzo dobrze. Adamek ma mniej atutow ale kto lepiej swoje atuty wykorzysta zobaczymy 10 wrzesnia.
 Autor komentarza: XxXMMAXxX
Data: 14-08-2011 14:09:18 
ADAMEK WYGRA Z KLICZKO !!!!!

JESZCZE WSZYSCY SIĘ ZDZIWIĄ JAK ADAMEK MOŻE POKONAĆ MISTRZA ŚWIATA :)
 Autor komentarza: Grzeesiek
Data: 17-08-2011 02:21:50 
Adamek m ó g ł pokonać mistrza świata jednak było to parę tygodni temu kiedy jednym z nich był David Haye. Teraz nie ma już takiej możliwości, lubię go ale nie wróżę mu szans na zwycięstwo, aczkolwiek myślę że przegra na punkty i znokautować się nie pozwoli
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.