MORALES: MARQUEZ MUSI ZAATAKOWAĆ OD PIERWSZEJ RUNDY

Wielokrotny mistrz świata i prawdziwa legenda boksu, Erik Morales (51-7, 35 KO), postanowił pomóc jednemu ze swych odwiecznych rywali - Juanowi Manuelowi Marquezowi (53-5-1, 39 KO). 'Dinamita' przygotowuje się obecnie do trzeciego pojedynku z Mannym Pacquiao (53-3-2, 38 KO) i nikt nie daje mu większych szans na zwycięstwo. 'El Terrible' widzi jednak szansę na pokonanie Filipińczyka i zdradza, w jaki sposób można tego dokonać.

- Pacquiao mocno się rozwinął przez to, że tyle lat uprawia tę dyscyplinę, ale ośmielę się powiedzieć, że jego technika jest w dalszym ciagu tak samo słaba - stwierdza Morales. - Juan Manuel Marquez nie może tracić czasu i musi zaatakować od pierwszego gongu, bo tylko wtedy można zranić Pacquiao. Marquez nie może przespać początku, bo z czasem jego szanse w nowej kategorii będą malały.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: liscthc
Data: 13-08-2011 00:13:29 
Rzeczywiście śmiała teza z tą słabą techniką Paca.
 Autor komentarza: P4CIU
Data: 13-08-2011 00:17:52 
On sam sobie z ta slaba technika nie radzil
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 13-08-2011 00:21:36 
Może w pierwszej walce z Moralesem była słaba , ale na pewno nie jest teraz
 Autor komentarza: liscthc
Data: 13-08-2011 00:22:05 
Od wielu lat nikt sobie z ni,ą nie radzi.
Czyli kluczem do sukcesu jest bycie słabym technicznie.
 Autor komentarza: jerry
Data: 13-08-2011 00:38:34 
mysle ze Marquez po dwoch walkach z Pacmanem nie potrzebuje zadnych rad ...wszystkie plany i rady zweryfikuje ring .
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 13-08-2011 00:41:58 
Pac to skończy do 6 rundy
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 13-08-2011 06:57:40 
Co was tak szokuje w tej wypowiedzi? Pacman odnosi swoje sukcesy dzięki oszałamiającej szybkości a nie jakimś niesamowitym umiejętnościom technicznym.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 07:38:14 
Po części zgodzę się z Moralesem...Potęga Mannego to jego cechy fizyczne - szybkość, wydolność, czas reakcji. I to że wszystkie te cechy przeniósł kilka wag wyżej zaś wraz z wzrostem wagi proporcjonalnie wzrosła mu siła fizyczna i ciosu.
Tak więc nie patrząc na wagę Manny jest takim samym bokserem jakim był tocząc równe boje z Marquezem.

Tyle że wtedy Marquez nie jest już tym samym bokserem co był 4 lata temu a jedyna walka w welter pokazała że dla Marqueza to co najmniej 5kg za dużo...

Marquez to mój ulubieniec więc strasznie mi żal, że dostanie łomot...ale i tak trzymam kciuki
 Autor komentarza: darszal
Data: 13-08-2011 09:30:21 
autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 07:38:14

Tak więc nie patrząc na wagę Manny jest takim samym bokserem jakim był tocząc równe boje z Marquezem.

To bardzo duze uproszcenia i bardzo naiwne stwierdzenie.
MP nie jest juz tym samym bokserem jakim byl 4-5 lat wstecz. Jego tenika znacznie sie poprawila, do tego dochodzi jego chyba naturalna w tej chwili waga polsrednia w ktorej doskonale sie czuje.
Nie twierdze ze Manny jest wirtuozem techniki na miare FMJ ale glupota jest stwierdzic ze MPAC jest slabym technicznie bokserem.
Ponadto dochodzi do tego jego pikilena szybkosc, sila, oraz wydolnosc.
Na dzien dzisiejszy nie widze argumentow dla marqeza na pokonanie MP.
A porownywanie ich walk wczesniejszych nie ma najmniejszego sensu. MP dzis to juz inny zawodnik, zdecydowanie lepszy.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 10:08:48 
darszal - Naturalna waga półśrednia???? - chłopie on nawet na wadze nie zbliża się do górnego limitu wagi półśredniej i w walkach waży po 64-65 kg...gdy wszyscy!!! jego przeciwnicy (odwodnieni przed wagą) w walce mają wyraźnie ponad 70kg (Margaritto nawet chyba 75!!! o ile pamięć mnie nie myli)...żaden bokser co zaczynał od 48 kg nie jest naturalnym welter!!!!!

- poprawy techniki nie widzę! zawszę był dobrym technicznie fighterem!jak barrera, Morales, Marquez itp

- Prime Morales, Marquez, Barrera czy nawet Diaz to bokserzy o klasę lepsi lub niż cień Oscara, 40letni Mosley , Clottey, prymityw Hatton

dlatego z tymi pierwszymi Manny toczył równe boje a tych drugich miażdżył...

-Gdyby któremuś z trenerów udało się napakować Nonito Donaire do 65 kg nie tracąc nic na wydolności i szybkości - siał by taki sam postrach w tej wadze jak Manny.

Podsumowując Manny jest rewelacyjny!! tak samo jak był 5-7lat temu. obecnie ma gorszych przeciwników a największym fenomenem jest to że idąc tyle wag w górę nie stracił absolutnie nic.
 Autor komentarza: darszal
Data: 13-08-2011 10:35:55 
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 10:08:48
darszal - Naturalna waga półśrednia???? - chłopie on nawet na wadze nie zbliża się do górnego limitu wagi półśredniej i w walkach waży po 64-65 kg...gdy wszyscy!!! jego przeciwnicy (odwodnieni przed wagą) w walce mają wyraźnie ponad 70kg (Margaritto nawet chyba 75!!! o ile pamięć mnie nie myli)...żaden bokser co zaczynał od 48 kg nie jest naturalnym welter!!!!!

- poprawy techniki nie widzę! zawszę był dobrym technicznie fighterem!jak barrera, Morales, Marquez itp

- Prime Morales, Marquez, Barrera czy nawet Diaz to bokserzy o klasę lepsi lub niż cień Oscara, 40letni Mosley , Clottey, prymityw Hatton

dlatego z tymi pierwszymi Manny toczył równe boje a tych drugich miażdżył...

-Gdyby któremuś z trenerów udało się napakować Nonito Donaire do 65 kg nie tracąc nic na wydolności i szybkości - siał by taki sam postrach w tej wadze jak Manny.

Podsumowując Manny jest rewelacyjny!! tak samo jak był 5-7lat temu. obecnie ma gorszych przeciwników a największym fenomenem jest to że idąc tyle wag w górę nie stracił absolutnie nic.

To jest twoj pkt. widzenia. Ja sie z nim nie zgadzam, albo zgadzam sie tylko czesciowo. Ring zweryfikuje wszystko. Moim zdaniem JMM na dzien dzisiejszy ma znikome szanse na odniesienie zwyciestwa nad MP.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 13-08-2011 11:56:13 
Nie moge sie zgodzic ,ze Paquiao nie zrobil postepow bo zrobil ogromne i jego boks jest dzisiaj bardziej inteligentny i wyrafinowany jak dawniej.Najwieksze zmiany widac w defensywie ale takze ataki sa bardziej urozmaicone.Dawny Manny bazowal na sile swojej lewej reki z czasem poprawili z Roachem prace prawej reki(precyzja tych ciosow jest wieksza ,jeden z prawych przewrocil Cotto).Paquiao zna mnostwo sztuczek wczesniej niedostepnych jak np.(wycofanie sie do lin i tam skontrowanie przeciwnika,drugie tempo).To wszystko szkola Freddiego.W defensywie jest Paquiao znacznie lepszy niz dawniej dlatego moze walczyc z wiekszymi rywalami.Potrafi byc w ringu znikajacym celem jego head movement i lateral movement sa nieporownywalnie lepsze niz w przeszlosci.Potrafi zadawac serie na wstecznym i jest zdecydowanie wszechstronniejszym zawodnikiem niz Manny z przeszlosci,ktory potrafil siac spustoszenie ale tez byl bardziej przewidywalny i jednowymiarowy.Moim zdaniem Manny z umiejetnosciami sprzed lat zostalby zmieciony z ringu przez Margarito nawet gdyby byl tak duzy jak teraz.Pacman wciaz przyjmuje sporo ale w wiekszosci wypadkow kiedy dla widowiska staje naprzeciw wiekszego rywala i wymienia ciosy, z kolei defensywa "starego" Mannego opierala sie na zasadzie ze najlepsza obrona jest atak.Mayweatherem nigdy nie bedzie w obronie ale teraz potrafi byc trudny do znalezienia w ringu jesli zechce nawet cala noc.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 13-08-2011 12:07:42 
Jesli chodzi o walke z JMM to czas wielkiego meksykanskiego wojownika juz mija i niestety na walke z Pacmanem za pozno.Twarz Juanmy puchnie bardzo szybko jego refleks jest juz przytepiony stad zjada coraz wiecej ciosow; tylko dzieki swojej precyzji i sercu do walki wygral z Katsidisem i Diazem ,ktorzy sa jednak drugoligowymi fighterami.Watpie zeby Marquez w tej chwili dal rade Guerrero a jak dlugo potrwa walka z Paquiao zalezy od tego czy Filipinczyk jest w stanie sie skoncentrowac i pociagnac za spust.Jesli tak to koniec nastapi szybko jesli nie to beda nudy na pudy ala' Mosley.Oczywiscie Marquez bedzie probowal i nie podda sie jak Shane ale krzywdy Mannemu nie zrobi.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 13-08-2011 12:16:50 
Jestem wielkim fanem Marqueza ale tak jak gdy zostal marketingowo wykorzystany przez Floyda tak teraz nie czekam na walke z utesknieniem.Manny ma juz nowy numer wiec dodzwonic sie bedzie Juanmie trudno.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-08-2011 12:43:08 
clyde22 też twierdze że szanse Marqueza są minimalne
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.