DE LA HOYA POMOŻE ORTIZOWI

Oscar De La Hoya jest przekonany, że zna sekret na pokonanie Floyda Mayweathera Jr. (41-0, 25 KO). Przypominamy, że w 2007 roku doszło do potyczki 'Złotego Chłopca' z 'Pięknym Chłopcem' i nieznacznie lepszy okazał się wówczas ten drugi. W pierwszej fazie walki De La Hoya radził sobie bardzo dobrze, lecz z czasem Floyd zaczął osiągać przewagę i ostatecznie wygrał niejednogłośnie na punkty (116-112, 113-115 i 115-113).

Oscar zamierza przekazać całą swoją wiedzę Victorowi Ortizowi (29-2-2, 22 KO), który 17 września zmierzy się z Mayweatherem. Faworytem potyczki jest 'Money', lecz coraz częściej pojawią się głosy, że młody i ambitny 'Vicious' może pokusić się o niespodziankę.

- Ja i Castillo byliśmy najbliżsi pokonania Floyda. Możecie mi wierzyć, wiem jak z nim wygrać. Przekażę ten sekret Victorowi - napisał na swoim Twitterze szef Golden Boy Promotions. - Nie jestem antyfanem Mayweathera, po prostu kibicuję skazywanemu na porażkę.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: coolpix
Data: 07-08-2011 21:28:16 
to se ne uda oscar
 Autor komentarza: Deter
Data: 07-08-2011 21:32:22 
Castillo wygrał.
Judah miał dobre pierwsze 5-6 rund. Nawet na deski posłał Floyda.

Wątpię jednak, że Ortiz cokolwiek będzie miał do powiedzenia.
 Autor komentarza: cop
Data: 07-08-2011 21:36:08 
Ortiz zaskoczyl mnie wygrywajac z Berto. Pojechalem zobaczyc te walke "na zywo" z przekonaniem, iz Andre pozamiata ring Victorem. Wynik mnie kompletnie rozzloscil, gdyz nie lubilem Ortiza. Moze to bylo glownie spowodowane walka z Maidana, badz tez olbrzymia promocja serwowana przez GBP, ktora moim skromnym zdaniem byla niesmaczna, nie wiem...
Myslac teraz o walce z Mayweather, zaczynam widziec kilka mozliwych scenariuszy takiego pojedynku. Oczywiscie, nie sadze iz Floyd pozwoli sobie odebrac zwyciestwo, aczkolwiek ten pojedynek moze byc znacznie bardziej interesujacy niz ostatnie walki w wykonaniu "Money"...
 Autor komentarza: cop
Data: 07-08-2011 21:37:40 
"Deter Data: 07-08-2011 21:32:22
Castillo wygrał. "

Dyskusyjne. W mojej opinii Mayweather byl minimalnie lepszy, ale absolutnie rozumiem zdania takie jak twoje.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 07-08-2011 21:38:05 
Mayweather nie jest współpromowany przez GBP? oscar ma dawa rdy jak sam większość walk z opem przegrał
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 07-08-2011 21:40:26 
dawać * rady* topem* sorry za zjadanie literek ale klawiatura mi szwankuje
 Autor komentarza: coolpix
Data: 07-08-2011 21:45:08 
w walce z castillo sprawiedliwym byłby remis.była to chyba jedyna walka gdzie mayweather pozostawił jakieś wątpliwości.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-08-2011 21:48:53 
Dla mnie wygrał Castillo i to z 3 punktami.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-08-2011 21:49:43 
Ja tam jako jeden z niewielu typowałem wygraną Ortiza z Berto,ale to nie ze względu na nietuzinkowość Ortiza,a raczej przeciętność Berto.Także tu niespodzianki się nie spodziewam.Ortiz nie jest zbyt szybki,a obronę ma kulawą.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-08-2011 21:52:40 
liscthc
Ja nigdy nie kibicowałem Berto również.Dla mnie też to nie było zaskoczenie.Andre mnie nie przekonywał ale Ortiz też mnie szczególnie nie przekonuje.Młode byczki z chaosem w pięściach.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-08-2011 21:52:41 
liscthc
Ja nigdy nie kibicowałem Berto również.Dla mnie też to nie było zaskoczenie.Andre mnie nie przekonywał ale Ortiz też mnie szczególnie nie przekonuje.Młode byczki z chaosem w pięściach.
 Autor komentarza: cop
Data: 07-08-2011 21:54:05 
@liscthc - niezgodzilbym sie z toba, ze Andre Berto jest tuzinkowym piesciarzem. Oczywiscie w walce z Ortizem zawiodl moje i nie tylko zreszta moje oczekiwania. Z pewnoscia byl ta sytuacje wkurzony. Siedzialem blisko przejscia od ringu i widzialem dokladnie jego mine jak wracal po walce do szatni. Byl wyraznie zly na siebie samego za brak wiekszego zaangazowania w wygranie tego pojedynku. Berto jeszcze wroci i bedziemy obserwowali jego pojedynki z przyjemnoscia. Chlopak ma zabojczy talent a jego szybkosc jest tym elementem, ktory jest prawdopodobnie najwazniejszy w repertuarze.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 07-08-2011 21:55:12 
"One of Ukraine’s best-known and most popular athletes, WBC world heavyweight boxing champion, Vitali Klitschko, ,says he will delay his title defence next month to draw attention to her plight."

http://www.euronews.net/2011/08/06/klitschko-joins-fight-against-arrest-of-ukraine-s-former-pm

:O
 Autor komentarza: Matys90
Data: 07-08-2011 21:56:30 
Sorry, za off-topic, ale gdzieś się tym musiałem podzielić :|
 Autor komentarza: Deter
Data: 07-08-2011 22:04:39 
Matys90
W życiu w to nie uwierzę.
 Autor komentarza: cop
Data: 07-08-2011 22:08:45 
"Matys90 Data: 07-08-2011 21:55:12 "One of Ukraine’s best-known and most popular athletes, WBC world heavyweight boxing champion, Vitali Klitschko, ,says he will delay his title defence next month to draw attention to her plight."

http://www.euronews.net/2011/08/06/klitschko-joins-fight-against-arrest-of-ukraine-s-former-pm"

Sprawdzilem ten link. Jak myslisz, czy zrodlo to jest rzetelne? Czasami rozne wiadomosci sie czyta, ktore sa zwyczjnymi nierzetelnosciami dziennikarskimi. Ja n iestety nie jestem zorientowany czy euronews to cos solidnego...
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-08-2011 22:16:21 
Matys90
Może bokser.org coś napisze...
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-08-2011 22:20:01 
Mógł by bo nie jestem zbytnio obcojęzyczny.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-08-2011 22:21:57 
liscthc
Opóźnienie obrony Witka.Pewnie zechce przełożyć i przełoży kur.a.Ale zobaczymy co napiszą jednak spodziewałem się tego
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-08-2011 22:23:23 
Adamek w cyklu ,to by kompletnie rozbiło plan przygotowań.Ja jestem zdania ,ze lepiej przekładać o cały okres przygotowawczy i walkę niż np 3 tyg.To rozbija w mojej ocenie plan przygotowań.Zawodnicy nie trafiają z formą a Witek się w polityka zaczął bawić nam.
 Autor komentarza: Deter
Data: 07-08-2011 22:23:50 
DAB
Ludzie często po fakcie mówią, że się tego spodziewali ;)

Wyluzujcie. Ja wątpię w to, że Vitek przełoży walkę. W ogóle jest taka możliwość w kontrakcie?
 Autor komentarza: HILTI
Data: 07-08-2011 22:24:19 
Jak dla mnie Floyd z Castilo zremisowal a z ODLH zasluzenie wygral.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-08-2011 22:25:23 
Deter
Ja nie z tych.Pisałem o tym,że może przełożyć ale nie całkiem odstawić Adamka ostatnio ,wczoraj chyba.Ale mniejsza z tym.Wiem ,ze ty pisałeś nie bójcie się o formę Witka
 Autor komentarza: coolpix
Data: 07-08-2011 22:25:31 
nie sądzę żeby vit walkę przelożył...zdarzyło się to kiedyś?ja nie kojarzę...faktycznie dużo pozaringowych problemów go dopada ale na ukrainie był dym od dawna,ojciec umierał od dawna...może się mylę...ps uważam też że cała walka jest wymyślona i realizowana politycznie także ze względu na zbliżające się euro 2012.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-08-2011 22:26:05 
Zresztą poczekajmy...
 Autor komentarza: Deter
Data: 07-08-2011 22:26:58 
DAB
Jeśli tak pisałeś, to przepraszam.
Nie brałbym jednak na poważnie tego, że "dotknęły" go zawirowania wokół Tymoszenko - chociaż kobieta niczego sobie :)
 Autor komentarza: cop
Data: 07-08-2011 22:28:16 
"liscthc Data: 07-08-2011 22:20:01 Mógł by bo nie jestem zbytnio obcojęzyczny"

Fragment, ktorego link zostal tutaj zamieszczony nie mowi wlasciwie niczego konkretnego, oprocz informacji, ze Vitali opozni swoja walke z Adamkiem z powodu zaitnialej sytuacji na Ukrainie. Dodam, ze jest to jednak bardzo interesujaca sytuacja, gdyz HBO jest zaangazowane w cala sytuacje. Z tego co wiem, terminy do konca roku 20111 sa juz zarezerwowane i watpie by zarowno Vitali jak i Adamek mieli jakakolwiek pozycje przetargowa w tym momencie. Moim skromnym zdaniem, do walki dojdzie 10 wrzesnia.
Oczywiscie pomijam juz fakt, ze mam bilety lotnicze, rezerwacje hotelowe i urlop z pracy zarezerwowany na tych pare wrzesniwych dni. Bylaby to wkurzajaca sytuacja...LOL...
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-08-2011 22:32:33 
Deter
Nie ma za co ,znalazłem nawet tę dyskusję ale we wklejanie nie będziemy się bawić wierzmy sobie.To zresztą nieważne:)Nie ma tematu.
A co do Julii no całkiem fajna:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-08-2011 22:34:14 
cop

"Oczywiscie pomijam juz fakt, ze mam bilety lotnicze, rezerwacje hotelowe i urlop z pracy zarezerwowany na tych pare wrzesniwych dni. Bylaby to wkurzajaca sytuacja...LOL..."
O Tobie wczoraj też myślałem właśnie jak pisałeś kiedyś o biletach,dlatego chciałem by ktoś oficja;lnie się ustosunkował bo to nieciekawa sprawa jak na wszystko ludzie mają rezerwację.
Ale wstrzymajmy się...
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-08-2011 22:34:41 
No dzięki za przybliżenie nieco tematu,choć akurat tyle to i ja wywnioskowałem,myślałem że są tam ukryte jakieś niuanse.

Jednak półki co też jestem optymistą w kwestii odbycia się walki w terminie.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 07-08-2011 22:35:00 
Jeden z najbardziej rozpoznawalnych i popularnych sportowców z Ukrainy, mistrz WBC, Vitali Kliczko, mówi, że przełoży (jest gotów przełożyć) swoją obronę tytułu, aby przyciągnąć uwagę do jej sprawy (Tymoszenko).

Euronews, to nie jest tabloid typu pudelek czy fakt. Ww. news pojawił się właśnie również tu: http://www.boxingnews.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=26306:walka-adamka-z-klitschko-zostanie-przesunita&catid=1:latest-news
 Autor komentarza: HILTI
Data: 07-08-2011 22:35:42 
Nawet jak przelozy to nie rozbije to okresu przygotowawczego Adamka o ile te info zostanie oficjalnie potwierdzone szybko. Do walki jest az ponad miesiac wiec treningi mozna jeszcze zmienic tak aby trafic z forma. Gorzej jest gdy takie cos wychodzi na dwa lub tydzien przed walka.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-08-2011 22:41:51 
HILTI
Masz rację wtedy jest najgorzej ale ja ogólnie jestem źle nastawiony do zmian terminów polegających na tygodniach.Jak przekładac to z miesiąc minimum.Można się roztrenować ,zatrzymać i wznowić trening docelowy.Zawsze zauważam zły wpływ na bokserów w zaawansowanym treningu gdy się przekłada.Tomek w takim jest ,Witek tak w to nie wszedł jeszcze.Ale poczekajmy:)Może to plotki
 Autor komentarza: Matys90
Data: 07-08-2011 22:45:35 
Może jutro jeszcze Vitali poprotestuje przed aresztem trochę i wróci do treningu :| Bo logistycznie sobie nie wyobrażam takiej zmiany, nawet o jeden dzień/tydzień.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-08-2011 22:47:48 
Na konkurencji też się na to powołali i napisali.Ale bokser.org lepiej niech poczeka ,żeby nas w błąd nie wprowadzano!!:)
 Autor komentarza: cop
Data: 07-08-2011 22:48:54 
Jestem pewien, ze w jutrzejszym programie radiowym Kellermana, bedzie jakas informacja. Jak znajde chwilke czasu, to sam "wytwittuje" pytanko do Maxa badz tez Rafaela. Przewaznie odnosza sie oni w miare szybko do tego typu pytan...
 Autor komentarza: HILTI
Data: 07-08-2011 22:50:56 
Trening to drugi problem. Wazniejsza jest cala logistyka. Rezerwacje hotelow po walce nie tylko kibicow niemieckich ale i polskich dojezdzajacych itp. Watpie aby mial zostac przelozony termin walki.
 Autor komentarza: cop
Data: 07-08-2011 22:54:49 
"HILTI Data: 07-08-2011 22:50:56 Trening to drugi problem. Wazniejsza jest cala logistyka. Rezerwacje hotelow po walce nie tylko kibicow niemieckich ale i polskich dojezdzajacych itp. Watpie aby mial zostac przelozony termin walki. "

Wszystko sie moze zdarzyc, aczkolwiek z wlasnego doswiadczenia wiem, ze jezdzac od 20 lat na gale bokserskie (8-10 rocznie), nigdy jeszcze nie zdazyla sie taka sytuacja, by wazne pojedynki zostaly odwolane lub przelozone. Wiem, ze takie sytuacje zaistnialy, ale nigdy nie przytdarzylo sie to dla mnie, wiec bylbym wkurzony....
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 07-08-2011 23:06:40 
koniec pożaru , na stronie konkurencji jest wyjaśnienie sytuacji walka się odbędzie , potwierdzone przez Ziggiego
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-08-2011 23:09:38 
szansepromotions
Oby koniec na dobre i jutro bez nowych ognisk.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 07-08-2011 23:12:42 
nie wiem czy nie ma w kontrakcie zapisu ,że walka musi się odbyć bo inaczej Vit straci pas , coś mi się takiego kojarzy
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-08-2011 23:16:38 
Wiesz mi też ale nie mam tej wypowiedzi Adamka ,bo to chyba on mówił,dlatego nie będę tego głosił.Ale ja pamiętam takie słowa tylko nie wiem dokładnie gdzie i jak chyba w wywiadzie.Też nie wiem czy dotyczyły odwołania czy przełożenia.Jednak co innego kontuzja ale nie polityka kur.a mać jest bokserem w końcu.Byłoby to nie ok.
 Autor komentarza: KlinczowalemZWladem
Data: 07-08-2011 23:20:57 
A tak z innej beczki. Oglądałem filmiki na YT z Tomkiem i natknąłem się na coś takiego.
http://www.youtube.com/user/ManagerSilnego?blend=23&ob=5
Widać , że ten koleś ma coś z deklem.
 Autor komentarza: rumburak
Data: 07-08-2011 23:22:32 
Skoro Ziggi rozmawiał z przedstawicielami Vitka to chyba wszystko będzie ok!!!
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-08-2011 23:35:39 
KlinczowalemZWladem
Nick masz ostry:)
A co do MenageraSilnego to wiesz na początku myślałem ,że to żarty teraz myślę ,że to już choroba psychiczna albo po urazie albo tak ten ktoś ma z innych przyczyn.Normalny nie jest z pewnością.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-08-2011 23:37:28 
Ale dobrze,że to dał każdy może zobaczyć jak Adamek lewą nogą potyka się o prawą Irlandczyka:)
 Autor komentarza: championn
Data: 08-08-2011 01:03:51 
cop
20 lat o boksie z taką pasją... może zamíast marnowac czas na stanie z boku zająłbyś sie jakas promotorką i 'o boksie' zmienił 'w boksie' , zainwestował w kogoś w juesjej...
 Autor komentarza: championn
Data: 08-08-2011 01:04:19 
cop
20 lat o boksie z taką pasją... może zamíast marnowac czas na stanie z boku zająłbyś sie jakas promotorką i 'o boksie' zmienił 'w boksie' , zainwestował w kogoś w juesjej...
 Autor komentarza: clyde22
Data: 08-08-2011 14:14:42 
W pierwszej walce Castillo stlamsil fizycznie Floyda.W mojej ocenie wygral dwoma trzema punktami.Wiedzial to nawet Floyd bo natychmiast zaczal tlumaczyc sie kontuzja i ze wlasciwie walczyl jedna reka.Ale rewanz wygral zasluzenie podobnie jak walke z Oscarem.Mimo wszystko walka z Ortizem bedzie ciekawsza niz gdyby Floyd znowu mial walczyc z weteranem.
 Autor komentarza: cop
Data: 08-08-2011 15:00:49 
"clyde22 Data: 08-08-2011 14:14:42 W pierwszej walce Castillo stlamsil fizycznie Floyda.W mojej ocenie wygral dwoma trzema punktami.Wiedzial to nawet Floyd bo natychmiast zaczal tlumaczyc sie kontuzja i ze wlasciwie walczyl jedna reka.Ale rewanz wygral zasluzenie podobnie jak walke z Oscarem.Mimo wszystko walka z Ortizem bedzie ciekawsza niz gdyby Floyd znowu mial walczyc z weteranem. "

Floyd jest zawsze pod olbrzymia presja ze strony tych, ktorzy oczekuja od niego perfekcji, wiec tlumaczy sie ze swych wystepow bardzo czesto. Walka z Castillo byla bardzo wyrownana i prawdopodobnie remis bylby o wiele bardziej sprawiedliwszy niz zwyciestwo Floyda, aczkolwiek nie sadze iz byla to jakas strasznie zla decyzja. Masz racje, ze Castilli fizycznie zdominowal Mayweathera, ktore w tamtym pojedynku wyraznie nie pokazal swych wszystkich atytutow. Co do Ortiza, to zgadzam sie iz moze to byc o wiele bardziej interesujaca potyczka niz wiekszosc sie spodziewa. Ponadto, nie wiemy jak przebiega u Floyda proces "starzenia sie"...lol...
 Autor komentarza: cop
Data: 08-08-2011 15:06:44 
"championn Data: 08-08-2011 01:04:19 20 lat o boksie z taką pasją... może zamíast marnowac czas na stanie z boku zająłbyś sie jakas promotorką i 'o boksie' zmienił 'w boksie' , zainwestował w kogoś w juesjej... "

LOL... Boks to tylko fajna zabawa i hobby, ktore z przymruzeniem oka jest przeze mnie traktowane i nie sadze, ze "pasjonat" to odpowiednie okreslenie, aczkolwiek nie zaprzecze iz poswiecam dosc duzo czasu i pieniedzy krecac sie dookola boksu zawodowego w taki lub inny sposob.
Zawodowo jednak preferuje inne sposoby na zarabianie pieniedzy. Promotorka to z pewnoscia "ciezki kawalek chleba"...
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 08-08-2011 17:54:57 
Szanse Wiktora są w tym, że ma on nokautujący cios z obu rąk. Mayweather jest kontrbokserem, potrzebuje więc kilku rund na rozpracowanie przeciwnika. Jeśli do tego czasu Ortiz-owi uda się trafić, to może bydź sensacja. Tym bardziej, że Floyd stwierdził, że nie będzie unikał walki.
 Autor komentarza: Fedor
Data: 09-08-2011 01:44:03 
Autor komentarza: cop
Data: 07-08-2011 21:37:40
"Deter Data: 07-08-2011 21:32:22
Castillo wygrał. "

Dyskusyjne. W mojej opinii Mayweather byl minimalnie lepszy, ale absolutnie rozumiem zdania takie jak twoje.

Jeżeli wg ciebie, w pierwszej walce Castillo nie wygrał, to jesteś chyba niewidomy, to był wałek i tyle.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.