KLICZKO FAWORYTEM W SWOIM KRAJU

Na półtora miesiąca przed pojedynkiem Witalija Kliczki (42-2, 39 KO) z Tomaszem Adamkiem (44-1, 28 KO) wyraźnym faworytem ukraińskich bukmacherów jest ich rodak. Pojedynek mistrza świata federacji WBC w wadze ciężkiej z "Góralem" odbędzie się 10 września na Stadionie Miejskim we Wrocławiu.

Początkowo stawka za zwycięstwo 40-letniego Kliczki wynosiła na Ukrainie 1,25. W ostatnim czasie zmalała i obecnie równa jest 1,13. Za jedną hrywnę postawnioną na wygraną 34-letniego Adamka można było dostać natomiast 3,60, a obecnie już 5,55 hrywny. Jeśli chodzi o remis, stawka zmalała z 38 do 26.

Jeśli sugerować się przewidywaniami bukmacherów, to szanse Kliczki na zwycięstwo wynoszą 80%, Adamka - 16%, a prawdopodobieństwo remisu jest równe 4%.

"Dr Żelazna Pięść" był w swoim kraju zdecydowanym faworytem również przed swoimi ostatnimi obronami tytułu. Za postawioną hrywnę na wygraną Kliczki z Chrisem Arreolą, Kevinem Johnsonem, Albertem Sosnowskim, Shannonem Briggsem i Odlanierem Solisem można było zarobić niewiele, odpowiednio 1,09; 1,05; 1,06; 1,03 i 1,15 hrywny.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Baboon
Data: 28-07-2011 14:00:43 
Kurs 1,25 na Kliczkę??? To na Ukrainie chyba dają Adamkowi większe szanse niż u nas :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 28-07-2011 14:01:35 
od początku dawałem Adamkowi 10% szans i przy tym pozostaję.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 28-07-2011 14:06:12 
No cóż ja zostanę przy swoich 17%.2-3% na remis i 80% na Klika.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 28-07-2011 14:08:35 
Baboon
Podobnie u nas też kurs oscyluje w podobnym przedziale.1,2 do 1,3.
 Autor komentarza: Luton
Data: 28-07-2011 14:11:24 
Prawdopodobnie kurs byłby jeszcze mniejszy gdyby walka odbywała sie na terenie Kliczki.
 Autor komentarza: Luton
Data: 28-07-2011 14:13:20 
Firmy bukmacherskie nie mogą sobie dowolnie ustawiać kursów. Muszą wystawiać porównywalne kursy. Ze względu na "surebets". Kto nie wie o co biega, niech poczyta na goglach.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 28-07-2011 14:13:38 
liscthc - nic w tym dziwnego "wielki patriotyzm", "niezachwiana wiara w naszego" zawsze pryska gdy trzeba wyłożyć pieniądze!
Na widok "papierków" które możemy stracić czaszka od razu stygnie i mózg znowu pracować w szarych realiach tego świata..
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 28-07-2011 14:20:15 
Luton - nie trzeba czytać:) wytłumaczenie jest bardzo proste przy dwóch dość różnych kursach da się obstawić tak że zawsze wyjdziemy na plus.
 Autor komentarza: black1
Data: 28-07-2011 14:21:04 
Już we wrześniu Adamek nowym mistrzem świata WBC
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 14:21:22 
Ale ci Ukraińcy są zaślepieni wiadome ,że Tomek go obije.Całe Wejherowo juz to wie:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 14:22:13 
Jak można wierzyć w kogoś kogo Solis bił w pierwszej rundzie:)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 28-07-2011 14:24:54 
DAB - dokładnie Solis bił Ukraińca jak psa, Gdyby nie kontuzja Solisa , Witali nie dotrwałby do końca 3 rundy albo uciekł z ringu!!!
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 14:27:52 
StonkaKartoflana
Właśnie!I to nic ,że nikt go pokonać nie może to przecież drewno samo w sobie i techniki bokserskiej nie zna!To nic ,że wygrywa to się nie liczy każdy wie jak on śmiesznie walczy:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 14:28:57 
Bukmacherzy powariowali:)Zbankrutują ,trzeba zbierać kasę i na Tomasza!Na punkty.
 Autor komentarza: nik
Data: 28-07-2011 14:32:43 
''Autor komentarza: StonkaKartoflana Data: 28-07-2011 14:13:38 liscthc - nic w tym dziwnego "wielki patriotyzm", "niezachwiana wiara w naszego" zawsze pryska gdy trzeba wyłożyć pieniądze!
Na widok "papierków" które możemy stracić czaszka od razu stygnie i mózg znowu pracować w szarych realiach tego świata..''

buaha postaw kilka tys na Wita :)
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 14:41:37 
nik
Na Wita się nie opłaca podatek odjąć to ja pierniczę taki zarobek a zawsze ryzyko.Kilka tysięcy ryzykować dla paru stów wolałbym dać na lokatę czego i tak nigdy bym nie zrobił.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 28-07-2011 14:41:37 
nik
Jak bym miał wolne kilka tyśków to bym nie musiał liczyć na dodatkowy zarobek.
Po za tym niektórzy grają tylko dla zabawy,małymi kwotami.
No i co myślisz że nie ma takich co postawią te kilka tyśków na Vita?
 Autor komentarza: krolkliczko
Data: 28-07-2011 14:45:22 
kliczko jest faworytem na calym swiecie nie tylko na ukrainie dlatego ze jego zwyciestwa sa wysokie a adamek swoje zebra
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 28-07-2011 14:47:14 
DAB
Jak ktoś ma kase to stawia słyszałem że koleś przy 1 przegranej walce Tysona pstawił 250 tys na Douglasa i wygrał kilka razy tyle jak stawiał to ludzie pytali czy jest normalny.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-07-2011 14:48:50 
nik
kilka tysiaków na Adamka postaw , nie masz pożycz od kolegi z Ameryki ,

swoją drogą różnica między sosnowskim a tomkiem w odczuciu Ukraińskich kibiców 0,07 ( słownie siedem setnych ) , no ale h..j co tam Ukraincy wiedzą o boksie , 10 wrzesnia wybudzimy ich z tego snu :)
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 28-07-2011 14:52:43 
milan1899
Kliczko nie ma szans zostanie znokałtowany i wywieziony w karetce do Kijowa oby tak się stało.
 Autor komentarza: Aski
Data: 28-07-2011 14:56:21 
Stonka to o czym wspomniałeś nie ma nic wspólnego z patriotyzmem ,to jest po prostu charakter człowieka ,są ludzie z gestem ,którzy nie liczą się specjalnie z materialnymi rzeczami ,są też dusigrosze. Ty pewnie zaliczasz się do tych drugich ,bo z twojej wypowiedzi mogę wywnioskować ,że gdy przed oczami przewinęła Ci się możliwość utraty paru złotych ,to aż pewnie się zagotowała w garnuszku ,że możesz zbiednieć.

Ja np. mimo iż Adamek nie jest faworytem ,postawiłem sporą sumkę na jego zwycięstwo na Punkty i odrobinę mniejszą na jego zwycięstwo przez K.O. Postawiłem te pieniądze ,bo podziwiam jego wolę w dążeniu do doskonałości
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 14:56:47 
BESTIA
Pewnie ten gość balował z Tysonem przed walką wiedział co robi nieźle się odkuli ponad 6 mln dolarów do przodu ,bo kurs był chyba z 30
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 28-07-2011 14:57:47 
To była tylko jedna runda ale Solis walczył mądrze.
 Autor komentarza: nik
Data: 28-07-2011 14:57:56 
''Autor komentarza: liscthc Data: 28-07-2011 14:41:37 nik
Jak bym miał wolne kilka tyśków to bym nie musiał liczyć na dodatkowy zarobek.
Po za tym niektórzy grają tylko dla zabawy,małymi kwotami.
No i co myślisz że nie ma takich co postawią te kilka tyśków na Vita?''
ktos tam postawi ale ryzyko jest, a dla niektorych to 100% wygrana tylko ze jak idzie o wieksze pieniadze to wymiekaja
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-07-2011 14:58:32 
Bestia
módl się żeby Tomka karetka nie zabierała i mówie to bez drwiny całkiem poważnie , 10 wrzesnia nie zawalczy z ani z grubasem ani z emerytem ani z człowikeim bez talentu tylko z absoluntym mistrzem HW i tam w ringu jebany marketing i pieprzenie o naturalnym cięzkim będzie już naprawde miało małe znaczenie
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 14:58:34 
Aski
Ty po prostu zaryzykowałeś ale to ryzyko wobec zysku jest opłacalne bo będzie kilkukrotny,jak sie uda.Niektórzy nie są dusigroszami ale nie mają pieniędzy nie wiem jak Stonka ale biede klepie wielu z nas,Taka prawda
 Autor komentarza: nik
Data: 28-07-2011 14:58:56 
''Autor komentarza: DAB Data: 28-07-2011 14:41:37 nik
Na Wita się nie opłaca podatek odjąć to ja pierniczę taki zarobek a zawsze ryzyko.Kilka tysięcy ryzykować dla paru stów wolałbym dać na lokatę czego i tak nigdy bym nie zrobił''
wlasnie, ryzyko jest, oplaca sie jak postawisz odpowiednio duzo i jak Wit wygra
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 14:59:49 
Na Vita przy tym kursie to bez sensu normalnie,bo nie ma zarobku więc po co grać
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-07-2011 15:02:17 
Autor komentarza: Aski
Data: 28-07-2011 14:56:21
Stonka to o czym wspomniałeś nie ma nic wspólnego z patriotyzmem ,to jest po prostu charakter człowieka ,są ludzie z gestem ,którzy nie liczą się specjalnie z materialnymi rzeczami ,są też dusigrosze. Ty pewnie zaliczasz się do tych drugich ,bo z twojej wypowiedzi mogę wywnioskować ,że gdy przed oczami przewinęła Ci się możliwość utraty paru złotych ,to aż pewnie się zagotowała w garnuszku ,że możesz zbiednieć.

Ja np. mimo iż Adamek nie jest faworytem ,postawiłem sporą sumkę na jego zwycięstwo na Punkty i odrobinę mniejszą na jego zwycięstwo przez K.O. Postawiłem te pieniądze ,bo podziwiam jego wolę w dążeniu do doskonałości

podziwiać Go możesz tylko u buka płacą za realne zwycięstwa a nie pogoń za marzeniami ,
od kiedy w ringu wola dążenia do doskonałości decyduje o zwycięstwie ?
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 28-07-2011 15:02:29 
milan1899
Już się nie moge doczekać oby udało mu się i wygrał choćby jednym punktem ale żeby wygrał.
 Autor komentarza: nik
Data: 28-07-2011 15:04:32 
''Autor komentarza: milan1899 Data: 28-07-2011 14:48:50 nik
kilka tysiaków na Adamka postaw , nie masz pożycz od kolegi z Ameryki''
na Adamka postawie ale nie kilka tys bo nie ma takiej potrzeby, po pierwsze kurs jest w miare przyzwoity a po drugie ryzyko porazki zawsze jest, czy to Adamka czy Witalija; co do kolegow w Ameryce to nie mam zadnych chyba ze ty masz:)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-07-2011 15:06:39 
nik
a COP :) ????

ja w Ameryce ma tylko 2 ciotki ale już dawno dolców nie ślą :)
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 15:08:07 
nik
1,13 minus 10% podatku wychodzi ci z tysiaca wychodzi 17 zł zarobku:)
 Autor komentarza: nik
Data: 28-07-2011 15:09:26 
dab
dlatego zeby cos ugrac trzeba postawic wiecej, dla niektorych to pewne jak w banku:)
 Autor komentarza: nik
Data: 28-07-2011 15:10:17 
''Autor komentarza: milan1899 Data: 28-07-2011 15:06:39 nik
a COP :) ????

ja w Ameryce ma tylko 2 ciotki ale już dawno dolców nie ślą :) ''
wybieram sie wkrotce na Floryde ale nie do Copa tylko do brata :)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 28-07-2011 15:12:40 
nik
"ktos tam postawi ale ryzyko jest, a dla niektorych to 100% wygrana tylko ze jak idzie o wieksze pieniadze to wymiekaja"

A kto tu pisze o 100%,przecież Stonka dał 90% ja 80%,więc nie jest to pewny zysk,a jedynie prawdopodobny.

Aski
Dusigroszy to se daruj,jak cię stać to stawiaj ile chcesz,prawda jest taka że nie każdego stać na konkretne sumki.
A ty chyba walisz zbyt mocno,chcesz to se kur...miej gest,ale nie wyskakuj z charakterem czy dusigroszami,bo to trochę żałosne w twoim wykonaniu.
 Autor komentarza: nik
Data: 28-07-2011 15:15:33 
dab
a dlaczego nie grasz u zagranicznych bukmacherow? np. na William Hill za 200£ (ok 100zl-nie wiem jaki jest kurs obecnie) na Wita wygrywasz 245£ czyli jakies 200zl do przodu i bez placenia 10% podatku
 Autor komentarza: nik
Data: 28-07-2011 15:16:46 
liscthc
napisalem tak bo stonka napisal ze jak trzeba postawic na Adamka to ludzie wymiekaja a on sam wymieka jak trzeba postawic na Wita
 Autor komentarza: nik
Data: 28-07-2011 15:17:37 
''Autor komentarza: Aski Data: 28-07-2011 14:56:21 Stonka to o czym wspomniałeś nie ma nic wspólnego z patriotyzmem ,to jest po prostu charakter człowieka ,są ludzie z gestem ,którzy nie liczą się specjalnie z materialnymi rzeczami ,są też dusigrosze. Ty pewnie zaliczasz się do tych drugich ,bo z twojej wypowiedzi mogę wywnioskować ,że gdy przed oczami przewinęła Ci się możliwość utraty paru złotych ,to aż pewnie się zagotowała w garnuszku ,że możesz zbiednieć.''
dokladnie
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 28-07-2011 15:22:20 
nik
Co ty pieprzysz zdecydowana większość się boi utraty kasy nawet tych 2-3tys no chyba że tacy co 3tys to wydają na nawą nampkę na biurko.
 Autor komentarza: neQ
Data: 28-07-2011 15:22:20 
W ostatnim czasie bardzo mało wypowiadałem się w komentarzach, a w szczególności o Adamku. Teraz pozwolę sobie coś tutaj napisać:

Przede wszystkim jak sobie przypomnę walkę Tomka z wysokim Grantem, to pamiętam, że po 12 rundach nie byłem pewny co do werdyktu! (podobnie było w walce z Arreolą).. Zawsze ze mnie był słaby sędzia punktowy, ale po prostu Adamek tak wygląda w wadzę ciężkiej. Wydaje ci się, że przegrał, a w rzeczywistości jest kompletnie co innego - tak jest u mnie.
Z rundy na rundę wyczekiwałem kiedy Grant wystrzeli coś mocnego z prawej ręki - doczekałem się pod koniec szóstej.. Rzecz jasna to nie to samo co Vitali, dlatego Adamek musi być bardzo ostrożny.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-07-2011 15:23:46 
nik
u hill jest 1,22 czy będziesz stawiał w pln , euro czy funtach j tak huj wielki zarobisz

pisanie że postawienie jakiejs okreslonej sumy pieniedzy na konkretnego boksera jest sprawa charakteru człowieka to juz bzdura jakiej dawno nie czytałem

od kiedy zasobnosc portfela decyduje o dobrym badz niedobrym charakterze danego człowiek sie pytam

powiem wiecej zaklady nalezy traktowac tylko i wylacznie jako zabawe , stawiac nie zaduze sumy dla poprawy emocji podczas ogladania danego wydarzenia na zywo , stawianie duzy sum i chec dorobienia sie na tym to juz hazard i z tego trzeba sie leczyc
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 15:25:38 
nik
W Polsce powinieneś się z tego rozliczyć sam,Urząd Skarbowy może się dorypać.Nie jest to w sumie uregulowane prawnie chyba nawet ale powinno się rozliczać z takich wygranych.Oni zrzucają odpowiedzialność na grającego.Jakby ktoś Ci udowodnił dochód dostaniesz karę.Ale to palcem po wodzie pisane nikt nie płaci:)Grałem na Unibecie, ostatni w ogóle przestałem obstawiać
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 28-07-2011 15:25:54 
milan1899
Zgadzam się jak pisałem wyrzej.Ale jak ktoś ma za dużo kasy to niech stawia.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 28-07-2011 15:27:23 
nik
A czy ty nie kumasz że sporo ludzi jedzie całe życie na kredycie,raty,pożyczki,ledwo ciułają do wypłaty,a ty wyskakujesz żeby pożyczyli kilka tysiów.
O losie,trochę racjonalnego myślenia.Jak bym zarabiał 10 koła na miesiąc to bym mógł postawić sporą sumkę,ale że nie zarabiam kokosów i nawet 100pln to dość sporo to nie obstawie takiej walki pojedyńczo,bo i po co,dla 15-czy 20 złotych,szkoda zachodu.Jak już to postawie malutką sumkę na kilka wydarzeń,w tym i na tą walkę.
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 15:28:09 
Kiedyś regularnie grałem w Profesjonalu później zrobiono przynajmniej tu gdzie jestem Fortunę z tego i tam .Naziemne szczerze mi bardziej leżą niby mniejszy kurs ale nie ma opóźnień na internetowych bywa ,że na kasę czekasz
 Autor komentarza: liscthc
Data: 28-07-2011 15:30:36 
BESTIA
Jasne,niech se stawia,ale niech nie pisze o charakterze czy dusigroszach.Bo to śmieszne jest,a zarazem żałosne.
 Autor komentarza: Luton
Data: 28-07-2011 15:35:31 
Jeśli ktoś gra nałogo/codziennie i chce być na plusie, to kursy/podatki mają dla niego duże znaczenie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 15:38:20 
Luton tak ale płynność finansowa czasem większe niż 0,07 na kursie czy coś w tym stylu
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 15:39:43 
Chodzi mi o kurs ,bo podatki lepiej zapłacić niż dostać za przycięcie tysiąca 5 kary
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 28-07-2011 15:43:49 
Tu nie bedzie nokautu.to akurat jest prawie pewne.Oczekuje w tej walce wielu kombinacji ciosow ze strony Tomka.Mysle ze Kliczko na 3-4 ciosy Adamka bedzie odpowiadal 1-2 ciosami.A w pózniejszych rundach Adamek bedzie mial jeszcze wieksza przewage ze wzgledu na lepsza kondycje.Jesli nie bedzie nakautu na Tomku to nie przegra tej walki,aktywniejszy w ringu bedzie napewno. NIE KAZDY KTO SIE ZE MNA ZGODZI JEST Z WEJCHEROWA:) pozdro z Lublina
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 28-07-2011 15:43:58 
Tu nie bedzie nokautu.to akurat jest prawie pewne.Oczekuje w tej walce wielu kombinacji ciosow ze strony Tomka.Mysle ze Kliczko na 3-4 ciosy Adamka bedzie odpowiadal 1-2 ciosami.A w pózniejszych rundach Adamek bedzie mial jeszcze wieksza przewage ze wzgledu na lepsza kondycje.Jesli nie bedzie nakautu na Tomku to nie przegra tej walki,aktywniejszy w ringu bedzie napewno. NIE KAZDY KTO SIE ZE MNA ZGODZI JEST Z WEJCHEROWA:) pozdro z Lublina
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-07-2011 15:51:23 
Autor komentarza: Pedro2099
Data: 28-07-2011 15:43:58
Tu nie bedzie nokautu.to akurat jest prawie pewne

no to mnie zaciekawiłeś , dlaczego to akurat jest pewne ???
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 15:56:27 
Pedro2099
Chciałbym by tak było i aby Tomek bił na tułów przy odchyleniach Wita ciężko trafić w głowę i jest większe ryzyko kontry.Wierzę w Tomka ale obawy mam jak cholera.
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 28-07-2011 15:57:47 
kAZDY MA SWOJE ZDANIE NA DANY TEMAT.JA UWAZAM ZE TOMEK NIE DA RADY WYGRAC PRZEZ TKO CZY KO ALE MOZE WSZYSTKICH NAS UCIESZY WYGRANA PEWNIE NA PUNKTY,OCZYWISCIE JESLI ZNAJDZIE SPOSOB BY DOSKAKIWAC DO WITALIJA I PUNKTOWAC GO KOBBINACJAMI.NAPRAWDE TRUDNO WYOBRAZIC SOBIE DOKLADNY OBRAZ TEJ WALKI WIEC SKUPMY SIE NA PRAWDOPODOBIENSTWACH.WLASNIE BARDZO PRAWDOBODOBNE JEST TO ZE TOMASZ WYJDZIE DOBRZE PRZYGOTOWANY,PRZEDE WSZYSTKIM LICZE NA PRACE NOG I BALANS CIALEM.JA PRZEWIDUJE WYGRANA TOMKA NA PUNKTY.PRZY DOBREJ PRACY NOG KLICZKO NIE ZNOKAUTUJE GO JAK SOSNOWSKIEGO I TEZ NIE WYGRA NA PUNKTY.JA TAK TO WIDZE
 Autor komentarza: pain3hp
Data: 28-07-2011 16:04:01 
w Wejherowie 1.10 na Adamka
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 28-07-2011 16:06:28 
"...szanse Kliczki na zwycięstwo wynoszą 80%, Adamka - 16%, a prawdopodobieństwo remisu jest równe 4%..."

No i tak to mniej więcej wygląda w rzeczywistości. Firmy bukmacherskie na całym świecie, włącznie z POLSKĄ mają to do siebie że przy ocenie szans zawodników raczej nie przysłania im oczu błędne rozumienie słowa "patriotyzm".

Pedro2099

No i bardzo dobrze że masz własną opinię na temat tej walki. Przynajmniej nie klepiesz sto razy tego samego w kółko pod każdym tematem o tym pojedynku jak Wejherowy, niki, copy i im podobni.
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 16:10:47 
Napoleon
A moja częstotliwość klepania przed pojedynkiem pewnie się zwiększy:)To już tylko miesiąc z groszem szybko czas leci.pzdr
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 28-07-2011 16:11:56 
: Napoleon
Bokser.org przegladam co dzien ale nie zawsze sie wypowiadam bo nie zawsze jest z kim dyskutowac:)Kazdy inaczej wyobraza sobie ta walke i stad rozne opinie.po 10 wrzesnia bedzie mozna powiedziec cos konkretnego,teraz sa tylko przypuszczenia
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 28-07-2011 16:15:59 
DAB

Ty to co innego. Ty jesteś na bokser.org jak taki Zenek w barze u Kryśki, jakby go nie było to klienci zatroskani pytają czy coś się stało :d
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 28-07-2011 16:20:51 
Dzisiaj szybkość strony bokser.org niczym McBridea... wam tez tak laguje?
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 28-07-2011 16:24:11 
Wlasnie mialem to pisac.strasznie wolno sie strony otwieraja
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 16:28:00 
Napoleon
Dobre:D
U mnie strona chodzi normalnie żadnych zakłóceń
 Autor komentarza: liscthc
Data: 28-07-2011 16:32:54 
Napoleon
No u mnie też szybkość ala McBurger.

Ja to wciąż mam obawy jak Adamek sobie poradzi w momencie w którym Vit porzuci punktatorstwo i przejdzie do swojej drugiej osobowości ringowej,znaczy do naparzanki.Wcale się nie zdziwię jak on tak zacznie walkę,będzie się starał zaskoczyć Tomka w pierwszych rundach,jak się nie uda to wróci do punktowania i później znowu atak.Taka taktyka niby mało realna,ale może jednak Vit liczy na element zaskoczenia.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-07-2011 16:35:15 
Autor komentarza: Napoleon
Data: 28-07-2011 16:15:59
DAB

Ty to co innego. Ty jesteś na bokser.org jak taki Zenek w barze u Kryśki, jakby go nie było to klienci zatroskani pytają czy coś się stało :d

dobrze że nie napisałeś że Zenek ze Złotopolskich :)

co do strony mi na razie dzisiaj śmiga bez zarzutu
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 16:36:19 
Zenek ze Złotopolskich chyba nie żyje!
Ale mogę być z baru i siedzieć przy piwku:)
 Autor komentarza: Deter
Data: 28-07-2011 16:37:50 
1.13 na Vitka - dlaczego tak sporo?
Liczyłem na 1.10.
 Autor komentarza: Deter
Data: 28-07-2011 16:38:28 
Poniżej 1.10.
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 16:41:32 
Deter
Ty aptekarzu:)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 28-07-2011 16:53:00 
DAB
Trzeba być dokładnym,ja też pisałem na górze że wbrew temu co napisali w artykule zostanę jednak przy swoich 17%.Nie 16%,bo to już kapkę przymało.
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 17:01:04 
liscthc
No ty to rozumiem ale to przez wagę THC itp.;p
 Autor komentarza: adekw
Data: 28-07-2011 17:27:55 
Mam pytanie do tych co znają się na zakładach. Czy jest możliwość, że po pewnym czasie ściągną z ciebie podatek za to, że grałeś na necie(np. unibet)??
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 17:39:28 
Teoretycznie jest,że zapłacisz karę po latach.Co roku powinieneś się z tego rozliczać jeśli zarobisz,popytać trzeba by w urzędzie Skarbowym.Czy ktoś to kontroluje nie wiem ale teoretycznie może a niepłacenie to już raczej kara niż ściąganie należności.Czy ktoś ją dostał ja nie znam:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 17:42:16 
Taka luka nieuregulowane jest to jakoś ale obowiązek niby ma grający z tego co wiem.Mieli się tym zajmować ale nie mogą zdelegalizować takich zakładów na terenie kraju ,bo jesteśmy w Unii.Jednak Panstwo powinno mieć z tego korzyści a jak nie płacimy to nie ma.Może zapukają kiedyś do naszych drzwi:)Albo coś przyślą
 Autor komentarza: liscthc
Data: 28-07-2011 17:42:47 
U polskich buków to raczej podatek jest potrącany automatycznie przy wygranej.
Bo w lokalach stacjonarnych tak robią.
Ale za pewnik bym tego nie brał.
Może ktoś jeszcze się odniesie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 17:42:48 
Ja nie gram:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 17:43:36 
U krajowych tak 10 % ale zagraniczne internetowe nie.Sam niby masz zapłacic
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 17:44:52 
Zauważcie ,że czasem się nawet reklamują ,że bez podatku!Przeliczają normalnie nic nie odejmuja a powinno być 10 %
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 17:48:43 
Także chyba raz w roku powinniśmy się z takich zagranicznych rozliczyć.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 28-07-2011 17:50:06 
Z zagranicznych raczej tak,ale krajowe mają obowiązek robić to za nas.
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 17:52:47 
4) Brak 12% podatku od wygranych - bukmacherzy Internetowi nie pobierają od swoich użytkowników jakichkolwiek dodatkowych opłat związanych z obstawianiem zakładów sportowych znajdujących się w ich ofertach. Wszystkie wygrane kupony zwolnione są zatem z 12% podatku od wygranych, który płacą klienci takich firm jak: STS, Toto Mix, Profesjonal, czy Fortuna;
To skopiowałem.Także sami powinniśmy tylko naziemni zabierają
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 17:53:44 
http://www.bukmacherzy.info.pl/
 Autor komentarza: adekw
Data: 28-07-2011 17:59:59 
4) Brak 12% podatku od wygranych - bukmacherzy Internetowi nie pobierają od swoich użytkowników jakichkolwiek dodatkowych opłat związanych z obstawianiem zakładów sportowych znajdujących się w ich ofertach. Wszystkie wygrane kupony zwolnione są zatem z 12% podatku od wygranych, który płacą klienci takich firm jak: STS, Toto Mix, Profesjonal, czy Fortuna;
To skopiowałem.Także sami powinniśmy tylko naziemni zabierają

DAB
Czyli mam rozumieć, że zakłady w necie są zwolnione z tych opłat, a przynajmniej użytkownicy??
 Autor komentarza: DAB
Data: 28-07-2011 18:08:44 
adekw
Oni nie nakładają na Ciebie ale Ty raz w roku powinieneś zapłacić podatek do U.S. od zysku.
Jeśli dojdą do Twoich przelewów to ci udowodnią ja nie znam takiej osoby osobiście ale słyszałem ,że potrafią szczególnie gdy masz znaczne kwoty.To już twoje ryzyko.Bukmacher sam się z państwem internetowy nie rozlicza,z państwem Polskim.A my za nich niby musimy.Wielu tego nie robi inni robią,niektórzy jakoś tego unikają robiąc mniejsze przelewy np. itd
 Autor komentarza: bonkers
Data: 28-07-2011 18:35:26 
czyli moje 20-25% ala Adamka to wersja optymistyczna :)
 Autor komentarza: nik
Data: 28-07-2011 22:15:07 
''Autor komentarza: BESTIA Data: 28-07-2011 15:22:20 nik
Co ty pieprzysz zdecydowana większość się boi utraty kasy nawet tych 2-3tys no chyba że tacy co 3tys to wydają na nawą nampkę na biurko.''
ok niech to bedzie kilkaset zl,
 Autor komentarza: nik
Data: 28-07-2011 22:20:09 
''Autor komentarza: milan1899 Data: 28-07-2011 15:23:46 nik
u hill jest 1,22 czy będziesz stawiał w pln , euro czy funtach j tak huj wielki zarobisz ''
jak postawisz okreslona kwote to zarobisz, w koncu Adamek male szanse:)

''pisanie że postawienie jakiejs okreslonej sumy pieniedzy na konkretnego boksera jest sprawa charakteru człowieka to juz bzdura jakiej dawno nie czytałem''
gdzie tak napisalem:} ?

''od kiedy zasobnosc portfela decyduje o dobrym badz niedobrym charakterze danego człowiek sie pytam''
jak wyzej

''powiem wiecej zaklady nalezy traktowac tylko i wylacznie jako zabawe , stawiac nie zaduze sumy dla poprawy emocji podczas ogladania danego wydarzenia na zywo , stawianie duzy sum i chec dorobienia sie na tym to juz hazard i z tego trzeba sie leczyc ''

zgadzam sie, gdyby z gory byl znany wynik walki to nikomu by to sie nie oplacalo:)
 Autor komentarza: nik
Data: 28-07-2011 22:21:08 
''Autor komentarza: DAB Data: 28-07-2011 15:25:38 nik
W Polsce powinieneś się z tego rozliczyć sam,Urząd Skarbowy może się dorypać.Nie jest to w sumie uregulowane prawnie chyba nawet ale powinno się rozliczać z takich wygranych.Oni zrzucają odpowiedzialność na grającego.Jakby ktoś Ci udowodnił dochód dostaniesz karę.Ale to palcem po wodzie pisane nikt nie płaci:)Grałem na Unibecie, ostatni w ogóle przestałem obstawiać ''

jesli tak jest to parodia jednym slowem
 Autor komentarza: nik
Data: 28-07-2011 22:24:51 
''Autor komentarza: liscthc Data: 28-07-2011 15:27:23 nik
A czy ty nie kumasz że sporo ludzi jedzie całe życie na kredycie,raty,pożyczki,ledwo ciułają do wypłaty,a ty wyskakujesz żeby pożyczyli kilka tysiów.''

rozumiem, kazdy stawia tyle na ile moze sobie pozwolic, chcialem tylko podkreslic ze nie ma pewniakow:)

''O losie,trochę racjonalnego myślenia.Jak bym zarabiał 10 koła na miesiąc to bym mógł postawić sporą sumkę,ale że nie zarabiam kokosów i nawet 100pln to dość sporo to nie obstawie takiej walki pojedyńczo,bo i po co,dla 15-czy 20 złotych,szkoda zachodu.Jak już to postawie malutką sumkę na kilka wydarzeń,w tym i na tą walkę.
''
dlatego jak sie zarabia to glownie na takich underdog'ach jak Adamek:)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.