PALACIOS: 'NIECH BÓG BŁOGOSŁAWI WŁODARCZYKA'

Francisco Palacios (20-1, 13 KO), który ostatnio na ringu w Bydgoszczy próbował bezskutecznie odebrać Krzysztofowi Włodarczykowi (45-2-1, 32 KO) pas WBC w wadze cruiser, gdy dowiedział się o problemach swojego niedawnego rywala, nie krył zmartwienia.

- Życzę Krzysztofowi szybkiego powrotu do zdrowia! Nikomu nie można życzyć czegoś tak przykrego, czy w ogóle jakichkolwiek problemów ze zdrowiem. Niech Bóg błogosławi Włodarczyka i jego rodzinę - stwierdził znany ze swojej żarliwej religijności Palacios.

Polski mistrz świata trafił dziś do szpitala po przedawkowaniu leków antydepresyjnych. Na szczęście jego stan poprawia się. Nie ustalono na razie, czy zatrucie "Diablo" było skutkiem nieszczęśliwego przypadku lub też próbą samobójczą, związaną z rodzinnymi problemami pięściarza.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: nik
Data: 22-07-2011 22:50:54 
Nagonka typu ''ajem de czampion' tez mu zapewne nie pomogla.
 Autor komentarza: Maynard
Data: 22-07-2011 22:53:55 
Jeśli ktoś jest osobą publiczną, musi mieć świadomość, że zawsze znajdą się krytycy. Sam nie wycofuję ani jednego słowa jakie o nim napisałem.

Natomiast życzę oczywiście szybkiego i pełnego powrotu do zdrowia i wyjaśnienia sytuacji rodzinnej, bo myślę, że to mogła być przyczyna, a nie jakieś tam krytyczne uwagi internautów, czy dziennikarzy.
 Autor komentarza: Ned
Data: 22-07-2011 22:54:51 
@nik

Czyli nie krytykujemy nikogo, bo ktoś sobie może coś zrobić?
 Autor komentarza: milek762
Data: 22-07-2011 22:56:02 
Szacunek Dla Palciosa za te Słowa naprawde!!
wpożo gośc
jeszcze wiekszy ze wszedł do ringu z zdjeciem naszego
niezyjacego Papieża
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-07-2011 22:57:38 
Maynard - dokładnie to samo chciałem napisać!!!

A Krzysztofowi życzę powrotu do zdrowia i poprawy w życiu osobistym.
 Autor komentarza: Terrorist
Data: 22-07-2011 22:58:49 
Tak nieco zmieniając temat- Jak zobaczyłem pierwszy raz Palaciosa, pomyślałem sobie, że to jakiś przeciętny zabijaka, bandyta z ulicy i w ogóle typ z nieczystymi zagrywkami. A okazał się być tym kim się okazał. :)

Jak to pozory mylą kurdę.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 22-07-2011 23:00:32 
Stonka
Jak nigdy ale muszę się zgodzić ze swoim adwersarzem UrbanHorn. Diablo jest ofiarą własnej grupy a nie umiejętności.
Wracaj do zdrowia Krzychu!
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-07-2011 23:02:00 
Podpisuje się pod Czarodziejem!

A ty Nik,nie prowokuj kolejnych kłótni,bo to nie temat na to.
Zobacz jak się jedzie po naszych piłkarzach.
Każdy powinien tu życzyć zdrowia!!!
 Autor komentarza: redd
Data: 22-07-2011 23:02:08 
Maynard – w 100% podpisuję się pod tym co napisałeś
A Krzysztofowi życzę szybkiego powrotu do zdrowia i rozwiązania problemów osobistych.
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-07-2011 23:08:28 
Jeśli miał problemy wymagające farmakologicznego leczenia stanów depresyjnych nie powinien wchodzić do ringu.Niech się najpierw jego otoczenie zastanowi co zrobić by sie takie coś nie powtórzyło.Zdrowie na pierwszym miejscu,bez powrotu do niego o normalnym zyciu ciężko marzyć ,kariera teraz musi pójść w odstawkę.Jeśli bliskim na nim zależy.Nie powinien być wystawiany w stanie chorobowym z przejawami depresji do ringu a leczyć się w spokoju i przyjaznej atmosferze.To nie pierwszy raz w historii jak osoba publiczna naraża swoje zdrowie byle by tylko stwarzać pozory.Problemy te dotyczą wielu znanych twarzy w świecie.Depresja to cholerstwo, nie mozna jej lekceważyć ale przy odpowiedniej profilaktyce,farmakologii można na nowo po czasie umieć cieszyć się codziennością.Tego mu życzę.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-07-2011 23:09:44 
krzysiek34 - nie do końca zgodzę się z Tobą ...choć wolałbym nie rozwijać tematy w tej sytuacji....może innym razem.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 22-07-2011 23:15:58 
Dab z drugiej strony nie można go odizolowac , przez całe dorosłe życie był osoba publiczna , na moje poukladac wszystko od nowa , nie myśleć o przeszłości za dużo , wyciągnąć wnioski i do ostrego treningu , ja czest jak mam stres za duży to pierwsze co robię drses zakładam i do parku
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 22-07-2011 23:19:08 
Stonka
Jasne!! Będzie lepszy czas na takie polemiki.
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-07-2011 23:22:07 
milan1899
Tylko depresja się różni tym ,że w pewnym momencie sport nie pomaga ani nic prócz specjalistycznego leczenia.Jeżeli stało się to co się stało ja nie mam wątpliwości a naprawdę przeżyłem z ludźmi chorymi na tego rodzaju przypadłości dość dużo.To nie zmiana nastroju ,to coś gorszego na co w pewnym momencie chory nie ma już wpływu.Skoro miał takie leki to chyba ktoś mu je wypisał,ale kto pozwolił walczyć w takim stanie,chyba ,że współpracownicy nie wiedzieli.Bo raczej antydepresantów na ryneczku sobie nie kupił.Nie chcę tu się rozwodzić mam nadzieję ,że mu pomogą specjaliści i dobrzy ludzie,sam mu bardzo kibicuję.Ma po co i dla kogo wygrać tę bitwę,to trudniejsze niż zdobyć pas może byc ale wykonalne.
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-07-2011 23:23:29 
No ja czekam na dobre wieści mam nadzieję ,że się mu wszystko ułoży,gdybania za dużo jak jest to też nie pomaga.
 Autor komentarza: bartba
Data: 22-07-2011 23:27:13 
@DAB

a ja pamietam jak w 2009 roku, Robert Enke, bramkarz Hanoveru i reprezentacji Niemiec po dlugiej depresji rzucił sie pod pociag. Rodzina , koledzy z druzyny wiedzieli o tym, ze sie leczyl ale chorzy czesto sa mistrzami ukrywania wlasnego nastroju. W tamtym przypadku nikt sie nie spodziewal, ze moze do tego dojsc bo facet zdawal sie uporac z nawracajaca depresja, byl pierwszym bramkarzem w klubie, gral w europejskich pucharach, walczyl o bluze nr.1 w reprezentacji Niemiec...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 22-07-2011 23:28:13 
DAB ja nie mam doświadczeń i za mała wiedzę dlatego może za bardzo uproscilem , najważniejsze to powrót do zdrowia i poukladanie rodziny , bo bez zdrowia i rodziny życie jest bez sensu , trzymaj się Diablo
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-07-2011 23:30:35 
bartba
Dałeś świetny przykład,sam byłem w szoku,i tam nie mogło być mowy o czynniku krytyki,bo on jej raczej nie uświadczał.
Jednak liczę że w tym wypadku będzie Happy End i Krzychu wróci do stabilności.
 Autor komentarza: Maynard
Data: 22-07-2011 23:31:35 
Takich leków nie kupi się na lewo. Musi być ślad w dokumentacji medycznej. Dlatego dziwię się, że w ogóle dopuszczono go do walki (chyba, że te tabletki zapisano mu już po niej), przecież są komisje medyczne...

Podobny przypadek miałem, kiedy byłem na studiach. Ratowaliśmy chłopaka, który nałykał się takich środków. Na szczęście, pogotowie było szybko, szpital niedaleko, trafił na dobrych lekarzy i go wyciągnęli (wrócił na studia i pomimo powtarzania roku je skończył, a podziękowania od jego matki zapamiętam na zawsze).

Oby tu było tak samo, czego życzę panu Włodarczykowi i jego najbliższym.

Swoją drogą, raczej nie chciał popełnić samobójstwa, jeśli zadzwonił do Hutkowskiego i Babilońskiego mówiąc, że wziął sporo leków. A to już jest jakaś dobra wiadomość.
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-07-2011 23:34:36 
bartba
Też to pamiętam.Wyobraź sobie,że on miał ciężką a to taka która prędzej czy później zawsze zabija.U Krzyśka to bardziej zaniedbanie mam nadzieję ,bo ciężka to już uwarunkowana bardziej błędem w genach i kończy się najczęściej udanym samobójstwem.Chory celowo tworzy pozory aby bliscy rozluźnili pętlę nie pilnowali bo dla niego to jedyne wyjście.Życie go meczyło,pomagają chyba tylko wszczepiane w mózg specjalne wstawki.Krzysiek raczej ma podłoże zwiazane z osobistymi problemami.Coś takiego każdego z nas jak mamy warunki może złapać,najgorzej jak inni tego nie rozumieją a boks to wyklucza moim zdaniem,przynajmniej do czasu stabilnej poprawy a najlepiej na zawsze jak ma zamiar pożyć.
 Autor komentarza: DAB
Data: 22-07-2011 23:38:17 
Maynard
Też tak myslę to świadczy o woli życia i chęci zwrócenia uwagi na własne problemy z którymi sobie nie radzi.
W ciężkiej jest tylko wola śmierci i nie woła się ratunku także myslę ,że da radę.
Ja pracując jako opiekun takich ludzi,do teraz mimo krótkiego stażu przeżywam ich dramaty,niektórych już nie ma,nie można było im pomóc,inni są jakby w innym świecie.Wiem jedno rodzina jest bardzo ważna, bliscy,bez nich nie ma punktu zaczepienia,muszą mu pomóc.
 Autor komentarza: rambo123
Data: 22-07-2011 23:40:54 
szkoda chłopa
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 22-07-2011 23:41:16 
Ludzie... Tak czytam już od kilku godzin co wypisujecie i dochodzę do przykrych wniosków. Co drugi użytkownik w tym serwisie (albo i lepiej) bawi się w jakiegoś psychologa szukając przyczyn tej przykrej sytuacji. Czy wy co niektórzy jesteście już naprawdę aż takimi niewolnikami własnego komputera że żerujecie tylko na cudzym nieszczęściu, taniej sensacji? Sam oczywiście tak jak użytkownik Maynard nie odwołam żadnego krytycznego słowa na temat kariery Włodarczyka, ale tez i nie mam zamiaru siać jakichś pustych domysłów, plotek... Do czego wy dążycie? Jaki cel macie w roztrząsaniu prywatnego życia Włodarczyka? Już tyle tez tutaj padło że książkę można by napisać... Sam osobiście zajmuję się psychologią zawodowo, mógłbym wam tu wypisać całą litanię na temat potencjalnych przyczyn i skutków- TYLKO PO CO? Żeby żerować i dawać kolejne kęsy żeru innym? Ludzie, zajmijcie się własnym życiem a na serwisie bokserskim dyskutujcie o boksie a nie prywatnym życiu poszczególnych osób- nie macie własnego życia? Przykre... Z mojej strony mogę napisać tylko jedno:
SZYBKIEGO POWROTU DO ZDROWIA KRZYSZTOF!
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 22-07-2011 23:44:08 
pozbiera sie mam nadzieje i da jeszcze sporo dobrych,pozytywnych emocji.co bylo przyczyna ,nie nam osadzac.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 22-07-2011 23:56:14 
Dokładnie nie nam osądzać
a największy debil dziennikarstwa sportowego,niejaki Zarzeczny już wie wszystko najlepiej i tworzy swoje teorie spiskowe,powołując się na tajne zródła
pfu.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 22-07-2011 23:57:13 
Napoleon ja nie chce zerowac ale mamy prawo wiedzieć i wspierać Diablo , ale masz racje nie czas i miejsce na roztrzasanie , człowieka spotkała tragedia i najważniejsze żeby wrocil do zdrowia ,
 Autor komentarza: matt866
Data: 23-07-2011 00:04:54 
DAB
Podoba mi się to ci piszesz...masz człowieku serce,takich sytuacji nie wolno lekceważyć,zdrowie najważniejsze,szkoda Krzyśka na prawdę...nie wiem co mam napisać,wróci do nas Krzychu!
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 23-07-2011 00:06:35 
@Maynard
"Jeśli ktoś jest osobą publiczną, musi mieć świadomość, że zawsze znajdą się krytycy. Sam nie wycofuję ani jednego słowa jakie o nim napisałem.
Natomiast życzę oczywiście szybkiego i pełnego powrotu do zdrowia i wyjaśnienia sytuacji rodzinnej, bo myślę, że to mogła być przyczyna, a nie jakieś tam krytyczne uwagi internautów, czy dziennikarzy. "

W 100% się z Tobą zgadzam!!!!!!
 Autor komentarza: polrex
Data: 23-07-2011 00:14:48 
jakie komisje medyczne?
leki antydepresyjne nie wplywaja pozytywnie na wydolnosc!
raczej oslabiaja,

a depresja nie dyskwalifikuje sportowca

moze gdyby powiedzial lekarzowi ze chce z soba skonczyc,byl skoczkiem,
i mial na nastepny dzien skakakac na nartach w Zakopanem,
wtedy lekarz móglby go zamknac
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 23-07-2011 00:33:47 
zalosne jest tylko to ze po zarzyciu lekarstw zadzwonil do szwagra zeby przyjechal bo lyknal cala fiolke troche kwas bedzie sie to za nim ciaglo jak smrod za wojskiem:)
 Autor komentarza: Deter
Data: 23-07-2011 00:40:48 
Napoleon
Zgadzam się z Tobą w 100%. Żeby było śmieszniej, to dostało już się żonie Krzyśka.
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 23-07-2011 01:09:41 
@Napoleon
Pomimo wymiany z Tobą kiedyś nieuprzejmości , (jako człowiek honoru) Ehhh... ale muszę się Tobą zgodzić :-)

A co do Francisco Palaciosa - to już w ogóle wielki szacunek że za to co go spotkało w naszym kraju potrafi tak się wypowiedzieć o swoim rywalu - życzę sobie więcej takich ludzi jak Palacios na tym świecie.

W obecnej sytuacji Państwa Włodarczyków - Szkoda że wyszło do opinii publicznej jaka jest przyczyna tego całego "zamieszania" - na pewno im to nie pomoże w rozwikłaniu problemów , wystarczyła by tylko informacja o problemach zdrowotnych i pobycie w szpitalu i koniec- choć wtedy może jeszcze bardziej na wszelkiego rodzaju forach wylało by się polskie bagno domysłów, teorii spiskowych i wypowiedzi pseudo znawców i fachowców itp
 Autor komentarza: BOXER
Data: 23-07-2011 01:29:55 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik BOXER piszący z IP: 95.160.104.91 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


pseudo diablo sie zesrał
 Autor komentarza: donell
Data: 23-07-2011 01:50:22 
Witam
Nowy uzytkownik, frajde niesamowita, ze w Polsce zostal stworzony serwis bokserski o niesamowicie wysokim poziomie merytorycznym, od dawna sie zaczytywalem.
Uwaga jedna: poszedl news o problemach osobistych Wlodarczyka i mysle, podobnie chyba jak Napoleon, ze wielu z was przerasta ten temat, niestety czytajac wpisy zapomnialem ze to ta witryna a nie np onet albo gazeta. Szkoda, polecam wiecej pokory i spokoju oraz skupienia sie na sprawach bokserskich, szkoda waszego potencjalu. Jak to w zyciu, mozna byc swietnym ekspertem w np. boksie, ale calkiem zwyczajnie byc laikiem w innych dziedzinach zycia i strzelac slepakami ze swymi opiniami, sam na codzien spotykam ludzi swietnych w swoich dziedzinach , za to zupelnych dyletantow w sprawach ogolnoludzkich.
Pzdr
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 23-07-2011 01:56:55 
Panowie i Panie

To są jakieś wierutne bzdury.

Leki antydepresyjne NIE DZIAŁAJĄ natychmiastowo, regularność to podstawa.

Co innego leki uspokajające lub nasenne, te można przedawkować.'

To tak gwoli terminologii.
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 23-07-2011 02:00:56 
@BOXER
"pseudo diablo sie zesrał"

Nie ma to jak merytoryczna wypowiedź i konstruktywna krytyka - czyżby kolejny idiota?! - przed chwilą widziałem że z jednym redakcja zrobiła porządek, chyba czas na kolejnego?!
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 23-07-2011 02:23:08 
Żona Diablo nie będzie miała teraz łatwo.. Co by nie zrobiła, ludzie będą obgadywać ją za plecami. Ale nie mi i nie Wam przystoi ją sądzić.. Tak naprawdę to nic nie wiemy, możemy się tylko domyślać. Oczywiście teraz każdy mądry powie, że od początku sprawiała s..cze wrażenie. To nie nasza sprawa i tyle. Po prostu jej współczuję, gdyż ludzie jej żyć nie dadzą..
 Autor komentarza: rapson25
Data: 23-07-2011 03:24:11 
Diablo dasz rade!!!pozbieraj sie i napier...z hukiem w pazdzierniku Huka!!!
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 23-07-2011 05:00:53 
"W życiu nie chodzi o to, jak mocno możesz uderzyć, ale o to, jak mocno możesz dostać i dalej iść do przodu" ( z filmu :ROCKY")
 Autor komentarza: Norbert
Data: 23-07-2011 08:22:34 
To przez te cholerne baby chłopy dostają KOTA do głowy.
Urządzenie do sterowania facetem jest niestety między nogami kobiety...
Kto o tym nie wie albo daje się tym sterować to marnie kończy...Teraz jeszcze Marco Hucka na niego posyłają to się może chłop całkiem załamał bo wie że w ringu będzie BEZ SZANS...
Kto da więcej ten będzie miał pas - a niemiaszki lubią kolekcjonować tak PASY jak ,,miszczów" według zasady czego się nie da kupić to się przekręci , heeeh
 Autor komentarza: nik
Data: 23-07-2011 12:43:49 
''Autor komentarza: Ned Data: 22-07-2011 22:54:51 @nik

Czyli nie krytykujemy nikogo, bo ktoś sobie może coś zrobić?''

Krytyka ok ale wysmiewanie sie - co mialo miejsce bardzo czesto to juz jest nie fair.
 Autor komentarza: nik
Data: 23-07-2011 12:46:54 
''Autor komentarza: liscthc Data: 22-07-2011 23:02:00 Podpisuje się pod Czarodziejem!
A ty Nik,nie prowokuj kolejnych kłótni,bo to nie temat na to.
Zobacz jak się jedzie po naszych piłkarzach.
Każdy powinien tu życzyć zdrowia!!! ''
ja nie prowokuje tylko pisze jak bylo, czyzbys tez bral w tym udzial?
 Autor komentarza: DAB
Data: 23-07-2011 13:12:53 
nik
Reakcje są zawsze pod kątem wydarzenia.Każdy ma do nich prawo a osoba publiczna się na to godzi robiąc to co robi.Jeśli miał takie problemy nie powinien być na to narażany,bo to za duży ciężar.A co było ok co nie teraz można by rozstrząsać ale po co.W obecnej sytuacji to nie ma znaczenia, czy był wałek w jakiejś walce na jakiejś gali.To schodzi na dalszy plan,jak reakcje i to czy były adekwatne.Winą zawsze jest obrzucać najłatwiej w tym wypadku to sensu nie ma,niech wraca do zdrowia w tym mu kibicujmy trzeba być ponad.Ja w obliczu jego tragedii wiele rozumiem z tego co się działo szkoda ze w ogóle walczył to pewnie tylko pogorszyło sprawe
 Autor komentarza: Klimek
Data: 23-07-2011 14:53:04 
Włodarczyk szczególnie ponizany byl i obśmiewany przez niektorych na bokser.rog a nawet i na ring polska
 Autor komentarza: thomastom
Data: 23-07-2011 15:38:00 
to się nazywa prawdziwy sportowiec - brawo Francisco
 Autor komentarza: DAB
Data: 23-07-2011 16:14:51 
Klimek
To w akcie protestu zablokuj portale.Jeśli osoba publiczna robi coś co się publice nie podoba,jest krytyka.Z tym się wiąże bycie rozpoznawalnym gdy w dodatku robisz ,czy uczestniczysz w czymś co jest źle odbierane.Teraz to jednak nieważne czasu nikt nie cofnie ,wstecz mu nie pomoże,a jeśli miał problemy powinien już dawno być pod opieką.Stało się,dobrze,że żyje i oby się nie powtórzyło a takie gadanie teraz jest bez sensu jak piszesz.Zresztą zawsze jest,bo osoby publiczne zawsze będą krytykowane a jak coś ludziom nie pasuje to głosów negatywnych jest więcej.A osoba z depresją powinna być z boku od takiego szumu.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.