PO SPOTKANIU WACHA Z McBRIDEM

Mariusz Wach (24-0, 12 KO) wczoraj spotkał się na konferencji prasowej w Bostonie ze swoim najbliższym rywalem Kevinem McBride'em (35-9-1, 29 KO). Walka, której stawką będzie pas WBC International  wagi ciężkiej, odbędzie się 29. lipca na gali w stanie Connecticut.

- Irlandczyk jest najbardziej doświadczonym zawodnikiem, z jakim kiedykolwiek przyszło mi się zmierzyć do tej pory. w ringu. Będzie to do tej pory największe wyzwanie w mojej karierze, ale jestem na nie gotów. 29 lipca pokażę na co mnie stać - przekonuje Polak.

- Obiecuję w ringu prawdziwą wojnę. Szanuję Mariusza Wacha, ale decydując się na walkę z nim, zrobię wszystko aby ja wygrać - przekonuje ostatni pogromca "Żelaznego" Mike'a Tysona.

Zwycięstwo współpromowanego przez Mariusza Kołodzieja i Jimmy'ego Burchfielda "Wikinga", znacznie przybliży go do upragnionej walki o mistrzostwo świata. Promotor Wacha jest już "po słowie" z obozem braci Kliczko, którzy widzą w Polaku przeciwnika dla jednego z nich.

- Nasz gym odwiedzili ludzie z obozu Kliczków i wyrazili poważne zainteresowanie walką z Wachem. Bracia pobili całą czołówkę wagi ciężkiej, pozostał jedynie Tomasz Adamek, dlatego szukają przeciwników w gronie niesprawdzonych jeszcze, ale obiecujących pięściarzy, takich jak Derek Chisora, czy nasz Mariusz Wach. W przypadku Mariusza dodatkowym atutem są jego warunki fizyczne, którymi dorównuje braciom Kliczko, nie byliby więc posądzani o wybór mniejszego i słabszego rywala. Do walki z jednym z braci Kliczko mogłoby dojść już pod koniec tego roku, ewentualnie na początku przyszłego - powiedział w rozmowie z BOKSER.ORG szef Global Boxing.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: takisobie
Data: 15-07-2011 10:09:38 
"szukają przeciwników w gronie niesprawdzonych jeszcze, ale obiecujących pięściarzy"

Wszytko zależy od punktu widzenia. My znamy Waszkę bo to Polak, a na świecie znowu powiedzą, że Kliczko wziął sobie jakiegoś leszcza do obicia. Podobnie było z Sosnowskim, mimo że miał pas EBU.

Sam nie wiem co myśleć o tej ewentualnej potyczce. Wachowi latka lecą ale może pod okiem odpowiednich trenerów pójdzie jeszcze trochę do przodu, pytanie tylko ile. Z drugiej strony może tak być, że Wach osiągnął już szczyt swoich możliwości i przeciąganie tej najważniejszej walki i tak nic nie da bo nie jest wstanie być już znacząco lepszy.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 15-07-2011 10:15:38 
takisobie

No co do tego co powie bokserski świat o Mariuszu jako rywalu dla K2 to zapewne masz rację, niestety taka prawda że w szerokim świecie jest on zwykłym tak zwanym "nołnejmem". Jeśli chodzi o wiek Wacha to jak na obecną HW jest jeszcze "młodzieniaszkiem" i uważam że mierzenie sie teraz z kims pokroju Kliczków mogłoby mu złamać karierę- on po prostu nie jest jeszcze na nich gotów. Powinien po zbiciu McBride'a stoczyć jeszcze ze dwie, trzy "poważniejsze" walki by nabrać więcej doświadczenia. Niech zawalczy z kimś przeciętnym jak choćby Fields czy Grant- nazwiska jakies mają, a to pozwoli mu powoli przestać być tymże właśnie "nołnejmem".
 Autor komentarza: takietam
Data: 15-07-2011 10:50:07 
Mariusz niestety ma dość delikatne ręce i brak nokautującego uderzenia. Na dziś dobrze przygotowany Grant poskładałby go w 4 rundy. Przy całej sympatii dla Wacha uważam, że szczyt już niestety za nim, ale chciałbym się mylić
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 15-07-2011 10:59:20 
takietam

Jesteś bratem @takisobie czy zapomniałes sie przelogować :D?

Czy Mariusz ma brak nokautującego uderzenia? Nie sądzę, są bardziej "waciani" pięściarze, rekordem Wacha się nie sugeruj. Myślisz że Grant by poskładał Wacha w 4 rundy? Tu także jestem innego zdania- Michael Grant to jeden z najbardziej przereklamowanych pięściarzy ostatnich lat, a lepszy już nie będzie, stawiałbym jednak na Wacha.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 15-07-2011 11:01:16 
McBride'a, Tye Fields, Michael Grant, Price/Helenius/Fury i Kliczko. Nie ma na co czekać. Mariuszowi potrzebne są ponad przeciętni przeciwnicy o znanych nazwiskach. Jeżeli nie pokona Granta albo kogoś z trójki (Price/Helenius/Fury) to nie ma czego szukać z Kliczkami.
 Autor komentarza: takietam
Data: 15-07-2011 11:19:46 
Nie sugeruję się rekordem tylko przebiegiem kariery, której połowa to leczenie kontuzji dłoni/rąk. Grant z walk z Fieldsem i Adamkiem w moim przekonaniu wygrałby z Wachem. To, że był przereklamowany to inna sprawa. Nie jest to wybitny bokser ale swoje potrafi. Nie zrozum mnie źle ja bardzo kibicuje Mariuszowi (w wywiadach robi bardzo pozytywne wrażenie, szkoda że musi po barach na bramce stać)ale nie ma co zaklinać rzeczywistości.
 Autor komentarza: takisobie
Data: 15-07-2011 11:20:24 
Napoleon

To nie mój brat:D

Może rzeczywiście Wach ma jeszcze szansę, a fakt, że dotąd nie osiągnął niczego znaczącego może być spowodowany jego złym prowadzeniem (przez trenerów, promotora).
McBrida rozłoży mam nadzieję. Grant byłby ciekawym sprawdzianem.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 15-07-2011 11:26:05 
takietam

"Grant z walk z Fieldsem i Adamkiem w moim przekonaniu wygrałby z Wachem."

Grant w walce z Fieldsem nie pokazał nic ciekawego. Z tego co pamiętam to Fields miał przewagę do momentu aż nadział sie na jeden cios Granta (podobnie jak z Adamkiem, tylko tam tego nie wykorzystał). Pomijajac to że Fields tak samo walił swoimi cepami z reguły w powietrze, a o technice bokserskiej to on chyba tylko czytał w książkach.

takisobie

Tak, Grant to bardzo ciekawa opcja dla Wacha, od dawna to powtarzam.

ps: nie wiem czy dobremu z was odpisałem bo się mi cholernie mylicie :D
 Autor komentarza: takietam
Data: 15-07-2011 11:55:05 
To chyba inną walkę widzieliśmy :). Tam Fields już w 2 rundzie latał po bezpośrednim prawym. Może z poskładaniem w 4 rundach trochę mnie poniosło ale Grant bez wątpienia pokonałby Mariusza.
 Autor komentarza: Golota1996
Data: 15-07-2011 11:55:51 
Jak Wach posklada McBraida to bedzie oznaczalo ze Adamek jest przereklamowany.
 Autor komentarza: SGS
Data: 15-07-2011 11:59:16 
E tam, Wach powinien brać walkę z Kliczkami jak tylko pojawi się taka oferta. On mistrzem świata nigdy nie będzie, jest bardzo ograniczony. Walka z Kliczką oprócz pieniędzy wyrobi mu też nazwisko i możliwe, że otowrzy drogę do większych walk. Po bumach do celu. Walka z Grantem
- za duże ryzyko.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 15-07-2011 12:01:06 
takietam

No nie pamiętam dokładnie tej walki, ale kojarzę że Grant niczego specjalnego nie pokazał :d

Golota

Taaa, a jak Adamek wygrał z McBridem oznacza to że jest lepszy od Tysona...
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 15-07-2011 12:04:42 
SGS

Może i masz rację, ale walka z Kliczką na tym etapie kariery Wacha przy niemalże całkowitym braku doświadczenia w poważnych potyczkach to ogromne ryzyko utraty zdrowia, a co za tym idzie załamania sie kariery. Owszem, wiadomo ze miec w swoim rekordzie nazwisko Kliczki to wielki "zastrzyk promocyjny" ale mam jakies obawy co do tego pojedynku.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 15-07-2011 12:17:06 
Autor komentarza: Golota1996 Data: 15-07-2011 11:55:51

Jak Wach wygra z Mcbridem przed czasem to nie będzie oznaczało nic. Jedynie może dla Ciebie i innych Gołotomaniaków. Gołota wygrał z dziadkiem Witherspoonem na punkty, dwa miesiące później Greg Rade (55-14-1) wygrał przez poddanie w 7 rundzie, to znaczy ze Andrew jest przereklamowany?
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 15-07-2011 12:25:04 
Uważam że Wach poniesie dotkliwą porażkę!Nigdy nie widziałem Wacha walczącego dobrze.Tych co pokonał to bardzo słabi byli przeciwnicy!McBrid to doświadczony i twardy facet.Obym sie mylił...
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 15-07-2011 12:30:37 
Wach mistrzem świata HW nigdy nie zostanie,ale z McBridem wygra.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 15-07-2011 12:31:41 
Pooglądajcie :) http://www.youtube.com/watch?v=LP4udYLj6aA DAJESZ ADAMEK ! POLSKA !

PS.Sorry, że nie na temat :)
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 15-07-2011 12:39:34 
@AdamekFightPL

Dobre promo,brakowało tylko napisu przyszły dominator wagi HW.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 15-07-2011 12:54:05 
@Wejherowo

No już bez przesady. W wróżkę się bawić nie będę.
 Autor komentarza: Golota1996
Data: 15-07-2011 13:21:31 
NOSFERATU1922 , ale widac bylo ze po walce z Golota Witherspoon juz chyba przestal trenowac z Andrzejem to wiedzial ze to bedzie jego ostatnia wielka szansa , wiec byl badzo dobrze przygotowany mio swojego wieku.W takiej formie jak w walce z Andrew to Tim Witherspoonem znokautowalby Adamka do 5-6 rundy.
 Autor komentarza: paablo12345
Data: 15-07-2011 14:16:26 
Mógłby powalczyc z Tomaszem po jego przegranej z Vitem. Polonia waliłaby tak tłumnie na tą walkę, że trzeba by stadion wynając a nie Prudential.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 15-07-2011 14:27:03 
Golota1996
"W takiej formie jak w walce z Andrew to Tim Witherspoonem znokautowalby Adamka do 5-6 rundy." Gratuluję wiedzy bokserskiej.
Dziadek Witherspoon by znokautował Adamka do 5-6 rundy, z takimi fanatykami jak Ty niestety dyskusja nie ma żadnego sensu.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 15-07-2011 16:23:52 
pany to temat o wachu a nie o adamku

wach talentu na mistrza nie ma , jeżeli wład do drewniak to jak określić mariusz , w starciu zobojętnie którym z K2 dechy jak nic , w starciu z mc bridem wcale nie jest takim murowanym faworytem , na moje wygra ale troche się napoci
 Autor komentarza: liscthc
Data: 15-07-2011 16:31:39 
milan1899
Niżej jest to samo!

Myślę że Mariusz to taki solidniak,2 dycha HW,wyżej go nie widzę.Z Burgerem pewnie wygra,ale może nie być łatwo.
Oczywiście mam nadzieję że się mylę co do oceny jego Talentu i mnie mile zaskoczy.
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 15-07-2011 16:38:43 
Wysoka wypłata byłaby dla Wacha,,,inaczej sensu tego pojedynku nie widze ,,,jeszce jak zaliczy szybki oklep zostanie tylko wysmiany,,,ale jak dobrze wypadnie,,,tylko wtedy gdy bedzie potrzeba obejrzenia duzej ilosci reklam bedzie bardziej rozpoznawalny na swiecie po walce z Kliczko,,,Jest wolniejszy od Kliczki,,,słabszy fizycznie,,słabszy technicznie ,,mniej duzych walk,,,cięzkie KO HEHEE
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 15-07-2011 17:36:10 
Mariusz Wygra z McBride a później powinien stoczyć jeszcze minimum 3-4 walki z lepszej klasy od tłustego Irlandczyka i dopiero pomyśleć o walce z Kliczkami.Nie daje mu większych szans niż 10% ale marketingowo i finansowo walka z którymś z braci dała by dużo Wachowi.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.