WITALIJ ZNÓW O HAYE'U

Witalij Kliczko (42-2, 39 KO) często bywa monotematyczny w swoich wypowiedziach, szczególnie gdy mówi jak to kiedyś pas WBC wisiał na biodrach Muhammada Ali czy Mike'a Tysona. Ostatnio ciągle powtarza jak to by chętnie spotkał się i znokautował Davida Haye'a (25-2, 23 KO), a to wszystko za sprawą pamiętnych koszulek jakie zakładał na konferencje Anglik. Tym razem jednak starszy z braci dodał trochę "świeżości" do swoich słów.

- Jeżeli się z nim spotkam, mogę obiecać jedną rzecz. Powalę go na matę, stanę nad nim i zapytam "Jaką wymówkę masz teraz?". Haye tłumaczył się przecież ostatnio złamanym palcem u nogi, więc kiedy ja go znokautuję, nie będzie już miał nic do powiedzenia. Początkowo chciałem się z nim zmierzyć, ponieważ był posiadaczem pasa WBA, którego brakowało nam do kolekcji. Teraz chcę się spotkać z Haye'em bardziej z powodów osobistych - przyznał Witalij, dodając nawet, iż jest gotów pojechać na teren rywala i stanąć z nim w ringu w Londynie.

- Zrobię wszystko co w mojej mocy by doszło do tego pojedynku. Moim celem jest zadanie mu ciężkiego nokautu, tak żeby poniósł konsekwencje za swoje słowa. Haye jako pięściarz jest skończony, ale jeśli tylko tego zechce, spotkam się z nim i go zastopuję - zakończył najbliższy przeciwnik naszego Tomka Adamka.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-07-2011 23:23:05 
Niech lepiej mysli o Adamku porąbali mu sie rywale?:)
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 12-07-2011 23:23:27 
Chętnie to zobaczę :)

A co powie Vitek jak we wrześnio stracił by pas ??? Dalej będzie szukał Haye'a ???
 Autor komentarza: Olaf
Data: 12-07-2011 23:27:43 
Skoro zadają mu ciągle te same pytania to co ma mówić?
 Autor komentarza: curu
Data: 12-07-2011 23:28:41 
przegrani bez pasów sie spotkają w eliminatorze, HAYE-VIT.
tak będzie
 Autor komentarza: Golota1996
Data: 12-07-2011 23:28:43 
Zastopowac to mozesz sobie Adamka , ale Haye to inna polka.Przeciez Witalij jest dwa razy wolniejszy od swojego mlodszego brata.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 12-07-2011 23:29:14 
Bidny ni ma zarobić na kim..
 Autor komentarza: championn
Data: 12-07-2011 23:29:15 
widac ze vit to cyniczna meda. mysli zd adamek to kolejny briggs
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 12-07-2011 23:30:42 
... Nie myśli ,nawet bez pasa tam pogoni a drugi kliczko stanie do adamka po ostatni perścień...
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 12-07-2011 23:32:24 
ilu Wachów trzeba aby sakwę nabć jak na Hayu??
 Autor komentarza: Luton
Data: 12-07-2011 23:33:17 
Fajnie by było jakby Adamek sprawił tu niespodzianke, ale... przelimcze. To w pewnym sensie byłoby symboliczne. Druga walka na HBO i druga niespodzianka. Arreola był ustawiany na walke z Hayem przed walką z Adamkiem. Miało być tak, że wygrywa Arreola i robią walke z Hayem. Adamek był w tym aspekcie rywalem idealnym dla Arreoli by sie sprawdzić. I miał jeszcze kibiców. Arreola gadał o Hayeu jaka to ci... przed walką z Adamkiem i co by z nim nie zrobił, a potem dostał baty od Adamka. Teraz sytuacja jest podobna.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 12-07-2011 23:34:07 
Ja bym walkę z Cunnem ogarnął , Cun coś o HW wspominał , a Kliczko by go przełamał na pół..
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 12-07-2011 23:36:04 
Podobna Areola dostał by znowu baty:)
 Autor komentarza: Adihash
Data: 12-07-2011 23:36:23 
W Vitaliju drzemie bestia :D Haye wyczuł sprawę i walki z nim nieprzyjmie bo się go od zawsze bał.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 12-07-2011 23:39:32 
Adamek co by nie mówić to farciarz , może coś się stanie co pomże ..
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 12-07-2011 23:39:58 
Myślę, że bez względu na wynik walki z Adamkiem, Witalij będzie chciał dorwać Haye'a.
Nie wiem, czy mu się uda zmusić pyskatego do walki w ringu, ale może gdzieś poza ringiem? Cała nadzieja w tym, że szybki Haye ucieknie gdzieś w boczną uliczkę.
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 12-07-2011 23:40:38 
Vitek pewnie zarobic by chcial przed emerytura,ale to nie zmienia faktu ,ze go Vit nie lubi i chetnie by go zdemolowal...
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 12-07-2011 23:41:08 
Haye ma do zgarnięcia parę euraków , wróci..
 Autor komentarza: bagheera
Data: 12-07-2011 23:46:19 
Jeśli David nie przyjmie wyzwania Vitalija to traci całą sympatie jaką go darzyłem . Powinien się cieszyc ze ma szanse na tak duza walke bezposrednio po ostatniej porażce .
Jesli nie wyjdzie do tej walki znaczy ze nie ma wcale serca ani ambicji .
 Autor komentarza: bagheera
Data: 12-07-2011 23:46:51 
A do tego jest jeszcze głupi bo walka z Vitem to pewne duże pieniądze .
 Autor komentarza: coolpix
Data: 12-07-2011 23:47:36 
vitek cyniczny merkantylny kalulator szuka kasy.boksersko trudny do zatłuczenia łeb,przy tym kolos,silny, wie,że trafił na dekade,w której może tylko robić pompki i biegać po alpach,a z tym co nabył jest w stanie tych mizernych konkurentów zdmuchnąć wedle własnego planu.adamek będzie miał szczyt do osiągnięcia,haye gówniarz pewnie nie wróci...może na walkę z jakimś funtodochodojnym rodakiem.pzdr
 Autor komentarza: nik
Data: 12-07-2011 23:51:34 
Wlad tez mial zastopowac Haye i co? Teraz Wit stroszy piorka bo chce na Haye dorobic do emerytury; zaraz medrcy powiedza ze past prime Wit jest lepszy od Wlada w prime:)
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 12-07-2011 23:55:47 
to prawda poki co nie ma dla Baciszkow zadnych przeciwnikow.
jeszcze Adamek ma szanse cos zmienic jako ostatni z liczacych sie pretendentow do mistrzostwa.
 Autor komentarza: Dominic
Data: 12-07-2011 23:59:50 
Witek po prostu nakręca hype na walke z Hayem - odwala to samo co odwalał Haye przed Władkiem - aby było większe parcie kibiców na tę walke.
I nie sądze aby również Witek znokautował Brytyjczyka !

Poza tym niech Witek zaabardzo nie wybiega w przyszłość bo we wrześniu czeka go walka z polskim championem :) także kogut myslał o niedzieli a w sobote mu łeb ucięli :D
Moim zdaniem Adamek nie ma za dużych szans na wygraną,powiedziałbym 60-40% z przewagą dla Witka.
Ale jeżeli Witek go zlekceważy to może być gorąco - w każdym razie będzie to niezwykle zacięty bój .

Oczywiście od dawna wiadomo że Adamek ma mocną psyche - ale podoba mi sie jego podejście że nie bierze porażki pod uwage,także napewno będzie próbował i nie przegra walki w szatni .
Rozum mówi Witek a serce że wygra Nasz Orzeł :)
 Autor komentarza: bagheera
Data: 13-07-2011 00:01:21 
nik
To nie kwestia kto jest lepszy tylko styl robi walke .
Vit zawsze nawet jak ty to swiatowo po angielsku nazywasz ,,past prime ,,jest zawodnikiem agresywniejszym niz Wladymir .
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-07-2011 00:04:32 
Za każdym razem kiedy ktoś atakuje Klikczów oni przesuwają sie do tyłu z wysunietą głową i ręką przytrzymujac tym samym rywala. Potrafią skracac i wydłużać dystans. Odwrotnie niz te wszystkie Wałujewy, McBridy, którzy robia za chodządze beczki po ringu. Dlatego mali zawodnicy potrafią ich wyboksować.
 Autor komentarza: arnold82
Data: 13-07-2011 00:05:29 
Chciałbym zobaczyć tą walkę nawet gdyby żaden z nich nie miał pasa. Witek miałby szansę pomścić obelgi a Haye na powrót na szczyt.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 13-07-2011 00:07:18 
Haye i Kliczki robią wspólnie dobre interesy. Haye specjalnie nie ryzykował porażki przed czasem z Władem to teraz może liczyć na rewanż lub walkę z Witem a coDawidzie w dalszym ciągu można dobrze zarobić i lepszych perespektyw na horyzoncie nie ma.
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-07-2011 00:16:15 
Mam mały apel do kibiców, którzy wykupili bilety: nie wygwizdujmy Vitka. Ani w trakcie wejścia, ani w trakcie hymnów czy nawet jak wygra. Przywitajmy go jak swojego gościa. Nie pokazujmy jakim jesteśmy nadętym i buraczanem narodem. W świat bedzie szła transmisja na mase krajów. A za granicą mówi sie o tym wydarzeniu, ze walka jest żartem, a w wygraną Adamka wierzą glównie Polacy, którzy zapłacili zapewne sporą kase by Ukrainiec zawalczył z Adamkiem na ich stadionie.
Tak niech ta gala bedzie jak piknik, dobra zabawa.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 13-07-2011 00:28:06 
@Luton,
W moim idealnym świecie polscy kibice przywitali by wielkiego mistrza i wojownika, Witalija, brawami - a potem oczywiście dopingowali Tomka.

Obawiam się jednak, że żadne apele nie odniosą skutku: nawet jeśli większość zachowa się przyzwoicie, to - podobnie jak na tym portalu - zawsze znajdzie się chamska, buraczana mniejszość, przynosząca wstyd całej reszcie.
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 13-07-2011 00:28:59 
angole w tej chwili maja lepsze zdanie na temat Adamka niz Haye`a,a szczegolnie po walce z Harrisonem ,Adamek byl stawiany o wiele wyzej z rankingach niz Dawidek-Gejek.Takie byly komenty w angielskim radiu zaraz po zakonczeniu pojedynku Haye`a vs. Harrison
 Autor komentarza: Deter
Data: 13-07-2011 00:29:52 
Tak czy siak, Vitek mógłby dać o wiele ciekawszą walkę z Davidem, niż jego brat. To, że szczyt formy ma za sobą, nie uratuje Haye`a.
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 13-07-2011 00:30:07 
szacunek i brawa na wejsciu naleza sie obu zawodnikom,tym bardziej ,ze poki co promocja walki nie jest "krwawa". popieram taki apel
 Autor komentarza: horhe88
Data: 13-07-2011 00:37:56 
ja nie popieram takiego apelu, po pierwsze dlatego ze Witek nie walczy u siebie to niech się czuje tak jak się czuje zawodnik walczący na wyjeździe po drugie sędziowie punktowi muszą być świadomi za kim stoją trybuny i jak te trybuny mogą zareagować na kontrowersyjny wynik. po trzecie gwizdy, huki, buczenie itd. to przywilej publiczności z którego nie ma najmniejszych powodów żeby rezygnować tylko dlatego że przyjechał Witalij Kliczko.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 13-07-2011 00:42:55 
dałem 356 zeta bedę gwizdał i krzyczał jak chce
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 13-07-2011 00:43:39 
nie chodzi o to kto przyjechal,ale o to jak sie zachowuja kibice wobec zawodnikow na wejsciu,podczas walki niech sobie gwizdza,ale mysle ,ze polacy moge sie zachowac lepiej niz angole na walce i przed walka wlad-haye`a. a wynik lepiej niech wypracuja na ringu,zeby sedziowie nie musieli patrzec w trybuny,tylko na ring
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 13-07-2011 00:44:47 
no doping potrzebny,ale nie zwierzece i atawistyczne odruchy:) heheheh
 Autor komentarza: coolpix
Data: 13-07-2011 00:48:20 
też nie rozumiem apeli o przyzwoitość na stadionie.na nasze mecze piłkarskie nie chodzę ale mieszkałem na wyspach długo i na walce khana z prsescottem choć ten drugi nie przegrał nikt nie gwizdał:)ludzie klaskali:)
 Autor komentarza: polrex
Data: 13-07-2011 00:51:57 
chce zarobic 10 miljonów za show...
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 13-07-2011 00:55:45 
jeszcze dwa miesiace i zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie.bilety ida jak woda,oby walka byla ciekawa, bo inaczej to nowiutki stadion kibice pozostawia do kapitalnego remontu
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-07-2011 00:57:15 
Ja nie mówie żeby klaskac przy akcjach Kliczki. Ja mówie, żeby nie robić "buuuu" kiedy on bedzie prezentowany, nie wygwizdywać go jak bedzie wychodził itp. Pełna para w Adamka w trakcie walki, ale jeśli wygra Vitek, a moim zdaniem wygra to zostanie ogłoszona decyzja i wtedy wole słyszec oklaski, niż jakieś nadęte buczenie. I mam nadzieje, że butelka po vódce tym razem nie poleci na ring. Jesli poleci, to podkreśli cały ten stereoptyp o "Pollack's"
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 13-07-2011 02:40:41 
Haye zawalczy z zwyciescą walki Tyson Fury-Derecki Chisora ,,,
 Autor komentarza: endriu
Data: 13-07-2011 06:36:33 
Taa teraz Vitek pompuje balonik większej kasy obecnie nie znajdzie Cała trójca robi interes życia Niech ten Adamek coś zamiesza
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 13-07-2011 06:49:39 
A z innej beczki: walkę Wacha z McBride'm pokaże jakaś telewizja w Polsce?
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 13-07-2011 07:36:27 
Luto, Ygnac i reszta

Weźcie go jeszcze przywitajcie chlebem i solą, oraz w góralskim kapeluszu... To że ktoś będzie buczał lub gwizdał na wejściu Vita to oznacza że od razu będzie burakiem? Ludzie,to idźcie oglądać łyżwiarzy albo coś. Ktoś słusznie wyżej napisał- niech Vit poczuje że nie jest u siebie.
 Autor komentarza: takisobie
Data: 13-07-2011 10:12:40 
Trash talking Vita mnie powala. Jedynym "OSOBISTYM" powodem, dla którego Vit chce zawalczyć z Haye jest "osobista" chęć zarobienia kolejnych milionów. Haye jest natomiast gościem, który "osobiście" postara się aby te miliony zostały zarobione. Boks to biznes i dziwi mnie jak łatwo kibice łykają jak pelikany te żałosne gadki o tym, jak to jeden bokser nie lubi drugiego i musi wyrównać porachunki w ringu.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 13-07-2011 10:21:00 
Niech Vitali się skoncentruje na walce,która go czeka z Tomkiem,a nie cały czas mówi o Davidzie.Mam takie wrazenie, ze Kliczko lekceważy naszego mistrza i juz ma plany stoczenia walki z Hayem.Vitali jak chce tak bardzo walki to zaraz po walce z Tomkiem niech walczy z anglikiem,ale wtedy Vitali bedzie juz bez pasa mistrza świata.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 13-07-2011 10:21:26 
Walka Vit-Haye się nie odbędzie. Haye powie Witalijowi '' Pokonaj Adamka to wtedy zawalczymy'' więc walki nie będzie bo Adamek pokona Witalija, a Haye nie będzie walczył z Kliczką, który nie posiada pasa bo to mu jest nie potrzebne. Wątpię też aby Haye walczył z Witalijem w eliminatorze. Witalij skończy karierę po porażce z Adamkiem. To wielkie mistrz, w tym wieku nie będzie już wspinał się po szczeblach rankingu o tytuł pretendenta. Co jak co ale ja uważam, że przegrać z takim Adamkiem to żaden wstyd i można spokojnie odejść na emeryturę chyba, że jakimś cudem w co baardzo wątpie doszło by jednak do walki z Haye'em to wtedy kibicował bym Davidowi ale rozsądek mi mówi, że wygrał by Witalij a wtedy bo udanej ''zemście'' mógłby spokojnie kończyć karierę.
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 13-07-2011 10:22:49 
czy was juz pogrzmocilo do reszty? mamy go milo przywitac???!!!! ehhh co za durne polskie myslenie... my mamy byc dla wszystkich mili, kulturalni, itd. a potem i tak dostaniemy kopa w dupe i zostaniemy nazwani zlodziejami itd.!! niestety taka prawda. pamietacie jak przywitali adamka w walce z ulrichem? tak jak ktos napisal, wit ma sie czuc jakby wszyscy kibice chcieli go zniszczyc!! podobnie jak cunnigham, ktory niby walczyl u siebie (usa), a zostal wygwizdany az milo i sam troche nie wiedzial pewnie co sie dzieje i co to za film. trzeba zrobic wszystko, zeby wyprowadzic wita choc troche z rownowagi, czym pomozemy tomkowi!!:D
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 13-07-2011 10:23:36 
Ygnac
Kliczko to nie papież, ma być buczenie i gwizdy. Niech wie że stoimy za Adamkiem. Do tego sędziowie muszą wiedziec ze jesli przekręcą wynik, to zginą ( mocne słowo, ale po tym co sie ostatnio dzieje, lepsza groźba niż prośba ). Jak ma Adamek przegrać to uczciwie.
 Autor komentarza: SGS
Data: 13-07-2011 10:25:38 
Zgadzam sie, to tylko skok na kase. Vitali nie ma praktycznie żadnych szans żeby znokautować gibkiego Anglika. Przypominam, że Haye wyłapał kilka groźnych bomb od szybszego i silniejszego obecnie Władimira
i tylko sie po nich oblizal. Ta walka moglaby byc bardzo wyrownana, chociaz po tym co ostatnio pokazal Haye, raczej by ją przegral.
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 13-07-2011 10:39:31 
tak wogole wpadlem na baaardzo glupi pomysl:D pomyslcie co by bylo gdyby powiedzym 10 000 polskich fanow, nauczylo sie po ukrainsku jakiegos chamskiego tekstu, jak np. znanego z youtubowego "pijanego malysza" "twoja matka daje d... za biedronka" i zaczelo go skandowac w kierunku vita. mysle, ze niezle mogloby go to wyprowadzic z rownowagi i wtedy droga dla adamka otwarta:P
 Autor komentarza: Hayemaker88
Data: 13-07-2011 11:39:41 
Kopyto
Nikt wyniku nie przekreci o to sie nie boj:)Walka moze miec tylko dwa scenariusze 1.Adamek boksuje ostroznie i daje rade dotrwac do 12 rundy przegrywajac jednoglosnie na pkt.2.Adamek ostro naciera na Vita i konczy na dechach w okolicach 8 rundy.Tomek sam wybierze jak chce przegrac ma wybor:)pozdro
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 13-07-2011 11:45:17 
Vitek wyraźnie lekceważy Adamka, a przynajmniej całkowicie nie wierzy że w ogóle mógłby z nim przegrać, podobnie jak Arreola i Grant, którzy byli przekonani że go dogonią w ringu i znokautują. Wiadomo Vitek to inna bajka ale na moje jest wolny na nogach i drewniany i jak Adamek ustoi te kilka mocnych ciosów 2-3 które tradycyjnie wyłapuje w każdej walce z każdym to ma szanse wygrać na punkty, będzie punktował seriami z doskoku na tułów i rzadziej górę, ja realnie patrząc wierzę w jego zwycięstwo na punkty
 Autor komentarza: kierownik81
Data: 13-07-2011 12:07:57 
POWALIŁO MU SIE W GŁOWIE.ZAWALCZY ALE JUZ BEZ PASA.NIECH NIE LEKCEWARZY ADAMKA.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 13-07-2011 12:26:16 
Jak było do przewidzenia, apele o przyzwoite zachowanie trafiły w próżnię.
No cóż, moim zdaniem każdemu zawodnikowi należy się szacunek, a nie buczenie albo gwizdy. Co innego doping dla swojego, co innego chamstwo.
Wit niczym nie obraził Adamka ani Polaków.
Ale szkoda gadać oczywiste rzeczy, które i tak nie trafią do odbiorców.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 13-07-2011 13:37:51 
Zamiast wyprowadzać Witalija z równowagi jakimiś hasłami czy piosenkami, nie lepiej puścić mu w oczy znienacka gaz pieprzowy podczas walki?
To go oślepi i zdezorientuje, więc szanse Adamka wzrosną.
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 13-07-2011 13:48:52 
ygnac, tez dobre;) w sumie jeszcze lepiej byloby wynajac snajpera, ktory postrzelilby witka w kostke i wtedy to juz wogole bylby bez szans...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-07-2011 16:00:59 
vit chce Haye bo po adamku to ostatnia dobra wypłata a potem zasłuzona emerytura
co do snajpera i strzału w kostkę to jestem jak najabrdziej za wtedy obejrzymy wyrównany 12 rundowy pojedynek
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.