PIROG: HAYE-POWIETKIN TO ŚWIETNY POMYSŁ

Mistrz WBO wagi średniej Dimitrij Pirog (18-0, 14 KO) podzielił się dzisiaj swoimi odczuciami na temat aktualnej sytuacji w wadze ciężkiej. Jego zdaniem pojedynki braci Kliczko znudziły się kibicom już dawno, jednak nadal można organizować ciekawe pojedynki. Jego zdaniem ciekawą opcją jest walka Alexandra Powietkina (21-0, 15 KO) z byłym mistrzem WBA Davidem Haye (25-2, 23 KO).
 
- Haye to mały zawodnik, jednak nadrabiał swoją szybkością, zabrakło aktywności. Kto następny dla braci? Tomek Adamek walczy we wrześniu, jednak poza nim nie widzę nikogo kto może jeszcze stanąć naprzeciw braci. Co dalej z wagą ciężką? Może się mylę, ale moim zdaniem świetnym pomysłem byłby pojedynek Davida Haye z Powietkinem. Kibice by się ucieszyli, to bardzo interesujące zestawienie. Mają podobne warunki, moim zdaniem byłaby ciekawsza niż walki Kliczków - powiedział Pirog.
 
Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 12-07-2011 19:52:46 
Ja także uważam że taka walka mogła by się bardzo podobać
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-07-2011 19:56:32 
Byłby super pojedynek liczę na Saszę:)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 12-07-2011 20:00:40 
Takich walk HW potrzebuje,a nie tylko jak tu się dostać do Braci.
Chyba na Pyskacza bym stawiał,raczej na pewno!
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 12-07-2011 20:02:04 
Haha Sasza jest za twardy i za mocno bije na Davidka .David an to nie pójdzie
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 12-07-2011 20:02:22 
Wolałbym walke Povietkin -Bojcow
 Autor komentarza: Yorrick555
Data: 12-07-2011 20:03:14 
Haye nie zgodzi się na taką walkę. To byłby juz koniec kariery pyskacza. Powietkin jest za szybki dla Haye'a. A on zawsze dobiera sobie ciężkich, aczkolwiek wolnych przeciwników (wyjątek oczywiście Kliczko).
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-07-2011 20:12:40 
No ja myslę ,że zdecydowanie Sasza w wymianie przez K.O ale walka byłaby super.Może obaj by się zapoznali z deskami.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 12-07-2011 20:21:38 
Saszka w rekordzie ma jedynie zawodników z watą w łapie tj. Estrada Chambers Byrd...Technicznie Saszka to dobry zawodnik ale wg.mnie szczękę ma podejrzaną o czym świadczy dobór rywali.
 Autor komentarza: wgtw
Data: 12-07-2011 20:23:57 
Żartujecie chyba z tym Powietkinem, a kogo on pokonał? Haye wysoko na punkty.
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 12-07-2011 20:35:19 
bardzo fajna walka mogłaby być , jednak zdecydowanie stawiał bym na Haye'a
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-07-2011 20:41:10 
ZerlaznyMike mowi ,że Haye to na pewno tak to znawca tematu:)
 Autor komentarza: ironm
Data: 12-07-2011 20:45:30 
Patrząc na dyspozycje Powietkina to Haye przez nokaut.
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-07-2011 20:45:33 
horhe88
Szczękę ma podejrzaną o czym świadczy dobór rywali-Widziałeś go znokautowanego?Takie tezy mnie rozwalają.
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-07-2011 20:46:18 
ironm
Dyspozycję Powietkina pokazałaby większa walka:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-07-2011 20:47:18 
Takich właśnie pojedynków brakuje w tej wadze.Mogłoby się wiele pozmieniać,coś ciekawego dziać.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 12-07-2011 20:52:54 
Według mnie faworytem byłby Haye dlatego,że jest o wiele szybszy,ma czym uderzyć i jakby nie patrzeć na ostatnią walkę z Kliczko to fizycznie był przygotowany perfekcyjnie i tu też bym widział jego przewagę.Povietkin średnio sobie radził z Chambersem tzn. nie było wielkiej dominacji w ringu a moim zdaniem między Hayem a Chambersem jest różnica klas.
 Autor komentarza: ironm
Data: 12-07-2011 20:53:44 
Powietkin moim zdaniem niema jaj i chyba z Atlasem cofa się troche w rozwoju.Walczy za bardzo fizycznie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-07-2011 20:57:47 
lipabad
Ja uważam ,że nie ma i ,że Chambers też dałby dobrą walkę z Anglikiem.A co do Powietkina brakuje mi jego dużych walk, może coś by ruszyło w jego karierze, to chyba ostatni dzwonek
 Autor komentarza: SGS
Data: 12-07-2011 21:05:01 
Tak to byłaby świetna walka. Povietkin mimo że tak ostatnio gnojony to naprawde bardzo solidny zawodnik. Patrzac na jego ostatnia dyspozycje jednak nie widze innego rozstrzygniecia jak wygrana Haye na pkt. Nokautu raczej nie brałbym pod uwage, David przenosząc sie do HW zadaje zdecydowanie za malo ciosow zeby wygrywac przed czasem
z goscmi z czolowki.Oczywiście Anglik na to nie pojdzie, on chciałby już tylko zgarnac ostatnia wielka wyplate z Władem.
 Autor komentarza: SGS
Data: 12-07-2011 21:06:19 
Ah zapomniałem dodać, że jeszcze mniej do walki paliłby sie Povietkin w koncu niedlugo zostanie mistrzem swiata 'wba regular' hehe...
 Autor komentarza: ironm
Data: 12-07-2011 21:09:51 
Jeśli Powietkin chce coś osiągnąć to musi zacząć potwierdzać swoją wartość.Ale według mnie on troche za dużo waży jest taki ociężały.Powinien ważyć około 98 kg .
 Autor komentarza: clyde22
Data: 12-07-2011 21:15:17 
SGS Nic dodac nic ujac, wlasnie mialem napisac ze nie ma wielkiej wyplaty nie ma Davida w ringu.Povetkin idzie szlakiem pokazanym przez Anglika. Sauerland chce odzyskac pas WBA i wyrwac kawalek tortu K2.O nastepnej unifikacji mozemy pomarzyc.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 12-07-2011 21:21:11 
Pierwsza obrona pasa WBA Povetkin-Walujew potem rewanz itd.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 12-07-2011 21:22:02 
''Haye to mały zawodnik, jednak nadrabiał swoją szybkością, zabrakło aktywności. Kto następny dla braci? Tomek Adamek walczy we wrześniu, jednak poza nim nie widzę nikogo kto może jeszcze stanąć naprzeciw braci.''


Podzielam słowa Piroga.Na dzien dzisiejszy tylko Tomek Adamek moze wygrac z Vitalim i z Władimirem Kliczko.David Haye nie robił presji podczas walki z Władkiem,a to był błąd z jego strony.Walka Haye vs Povietkin byłby bardzo ciekawą walką,ale do takiej walki daleka droga.
 Autor komentarza: ironm
Data: 12-07-2011 21:25:20 
Wejherowo
Jeśli nie Adamek to już nikt im pasów nie odbierze.Chyba że Perez za 2-3 lata odbierze pasy Władkowi.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 12-07-2011 21:30:22 
DAB
"brakuje mi jego dużych walk"

Dokładnie a na dodatek miał takie w których męczył się z przeciętniakami.Być może było to spowodowane kontuzjami.
Tak naprawdę to i Haye i Sasza w tej walce mieliby wiele do udowodnienia.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 12-07-2011 21:32:23 
ironm

Też mam wrażenie,że Povietkin jest troche klockowaty.
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-07-2011 21:35:38 
lipabad
Zgadzam się.A Sasza z tym przestawianiem się na styl proponowany przez Atlasa to chyba źle wyszedł...Kontuzje w dodatku jak piszesz,teraz jak będzie zdrowy na głęboką wodę bym go rzucał nie myślał.Jak nie teraz to kiedy...Haye po porażce chciałby też udowodnić ,wygrał by z niepokonanym zawodowcem ,byłym mistrzem Olimpijskim miałby się czym pochwalić..Ale ja wciąż w Powietkina nie zwątpiłem, nie skreślam łatwo zawodników
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 12-07-2011 21:39:04 
''Jeśli nie Adamek to już nikt im pasów nie odbierze.Chyba że Perez za 2-3 lata odbierze pasy Władkowi.''

Spokojnie zobaczysz ze Tomek pokona Vitalija,który obijał ostatnio słabych rywali,którzy nic nie robili aby wygrac walke,nie licze Solisa,który mógł wygrac z Vitalijem,ale niestety złapał pechową kontuzje.Góral ma umiejetnosci,serce do walki,charakter,szybkość,technike,psychike,inteligencje ringową,aby pokonac Kliczke.
 Autor komentarza: ironm
Data: 12-07-2011 21:42:05 
Wejherowo
Też chce żeby Adamek wygrał ale musisz być bardziej obiektywny.Ani Adamek nie odpuści ani Vit.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 12-07-2011 21:43:41 
Powietkina bardzo lubię i cenię, moim zdaniem mógłby pokonać Haye - ale oczywiście do takiej walki nie dojdzie. Chyba że Powietkin zostanie "zwykłym" mistrzem i Haye będzie tym tytułem zainteresowany.
W dzisiejszych czasach walki ustawia się pod kątem dochodów. Aspekt sportowy i rywalizacja o bycie po prostu lepszym to rzecz drugorzędna.
Taki np. Mayweather nie walczył od przeszło roku - i nadal jest mistrzem. A powinien być obowiązek obrony tytułu po co najwyżej, powiedzmy, sześciu miesiącach.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 12-07-2011 21:59:09 
''Też chce żeby Adamek wygrał ale musisz być bardziej obiektywny.Ani Adamek nie odpuści ani Vit.''

Bądźmy szczerzy,bracia Kliczko dominują dlatego, ze jest słaby poziom HW.Tomek jest wybitnym pięściarzem i niejednego pieca chleb jadł.Postawie forse na Tomka ,bo bedzie mozna wygrać super kase,mam nadzieje ze wy tez postawicie kase.
 Autor komentarza: Tajson22
Data: 12-07-2011 22:10:39 
Chyba smieszni jestescie widzieliscie adamka z grantem walke czy nie ? taki wypalony slaby wolny jak keczup grant stawial mu opor i malo go nie znokautowal , to gdzie w zasiegu adamka ma byc kliczko , styrajcie mnie ale wspomnicie moje slowa
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 12-07-2011 22:17:14 
Tajson22

nie pisz bzdur.Grant był dobrej formie z Tomkiem,do tego jak na jego wiek był dość szybki i na pewno nie był wypalonym pięściarzem,czego dowodem było szybkie zwycięstwo nad Tye Fieldsem,który walczył prizefighterze i doszedł aż do finału przegrywając tam z Mikem Perezem,który był zdecydowanie najlepszym pięściarzem tego turnieju.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 12-07-2011 22:22:51 
Wejherowo
Bardzo lubię Tomka ale powiedz mi jak on ma wygrać z Kliczką??? Mimo całej sympatii nie widze żadnych , sensownych argumentów. Niektorzy coś tam wspominają o szybkości ale to tylko teoria ktora w praktyce rozbije się jak głowa o mur.
 Autor komentarza: milek762
Data: 12-07-2011 22:30:06 
zgadzam sie z hey zpovietkinem zrobili by ciekawą walke !

jak najbardziej jakby Povietkin zaryzykował to by mógł nawet czasówke dąś heyowi
ale faworytem byłby jednak minmalnie hey!
nie zadobrze moim zdaniem go trenuje Atlas za mało agresji
powinien jak nszybciej zmeinić trenera
może ten co trenuje hucka !i abrachama

walka z szajewem dużo wyjaśni!!
poraz pierwszy zgadzam sie tu z saderlandem!który sugerował zmiane trenera!
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 12-07-2011 22:34:56 
Wielu specjalistów boksu, do których mi się nawet nie umywać, określili postawę Granta w walce z Adamkiem jako nadspodziewanie dobrą.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 12-07-2011 22:35:12 
''Bardzo lubię Tomka ale powiedz mi jak on ma wygrać z Kliczką??? Mimo całej sympatii nie widze żadnych , sensownych argumentów. Niektorzy coś tam wspominają o szybkości ale to tylko teoria ktora w praktyce rozbije się jak głowa o mur.''

Ja juz tyle razy pisałem jakie atuty ma nasz mistrz starciu z Vitkiem,ale wymienie jeszcze raz je

Tomasz Adamek bedzie miał atuty po swojej stronie,szybkości,technice,ruchliwości,inteligencji ringowej,charakterowi,sercu do walki,Dostosowaniu się do rywala,polska wspaniała publicznośc,która bedzie wspierała naszego wielkiego mistrza,psychika itd.

Vitali Kliczko ma tylko trzy atuty po swojej stronie i sa to,warunki fizyczne,mocny cios,Doświadczenie i na tym konczą się atuty Kliczki w starciu z Adamkiem.

Czyli sam widzisz kto ma więcej atutów po swojej stronie.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 12-07-2011 22:43:32 
Wejherowo
Hahaha Widze tylko tyle że Vitali prawi Adamkowi takie same komplementy jak Sosnowskiemu. Na każdą uwagę dyskredytującą szanse Tomka odpowiada że to groźny rywal, lepszy niż Haye, obowiązkowy pretendent itd. Pomimo różnicy klasy dzielących Adamka i Alberta dla Vitka to podobni rywale i tak samo ich traktuje. Z tą tylko różnicą że z Adamkiem walka będzie bardziej medialna.
Naprawdę bardzo cenie Tomka za waleczność, charakter i konsekwenję w dążeniu do celu( nieważne dla mnie czy chodzi o kasę czy sławę).Jest rasowym sportowcem z krwi i kości i mam nadzieję że da dobra walkę. Jeżeli wygra 2-3 rundy i nie da sie znokautować to moim zdaniem będzie to jego duży sukces.Pozdro
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 12-07-2011 22:45:23 
Oby ten mocny cios nie przeważył szali na korzyść Wita... tfu, tfu...
Wierzę w Tomka, choć dla mnie Wit jest ulubionym fighterem obecnej epoki.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 12-07-2011 22:48:25 
Autor komentarza: DAB
Data: 12-07-2011 20:45:33
horhe88
Szczękę ma podejrzaną o czym świadczy dobór rywali-Widziałeś go znokautowanego?Takie tezy mnie rozwalają.

Tylko się nie rozleć na kawałki.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 12-07-2011 23:06:16 
Istotnie, trudno powiedzieć coś o jakości szczęki Powietkina na podstawie doboru rywali, zamiast konkretnych wydarzeń w ringu z jego udziałem.
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-07-2011 23:09:49 
horhe88
Bo taką tezę walnąłeś ,że to jest śmieszne.Podejrzliwy człowiek z ciebie może detektywem zostań u Malanowskiego.Słaba szczęka ,o tym świadczy dobór rywali ale co z tego ,że nigdy tej słabej szczęki nie zaobserwowałeś w walce.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 12-07-2011 23:24:37 
DAB
"Bo taką tezę walnąłeś ,że to jest śmieszne.Podejrzliwy człowiek z ciebie może detektywem zostań u Malanowskiego"

Zaczynasz bredzić. Czy wszystko OK?
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-07-2011 23:28:13 
horhe88
Sztuką jest umieć przyznać się do palnięcia głupoty, tobie widać brak takiej umiejętności.Kto tu bredzi:)
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 12-07-2011 23:42:29 
Odwaga cywilna to m.in. zdolność przyznania się do błędu, do palnięcia głupoty, do uznania argumentów przeciwnika. Coraz rzadsza to sztuka...
 Autor komentarza: horhe88
Data: 12-07-2011 23:45:01 
Sztuką jest umieć przyznać się do palnięcia głupoty,

BUHAHAHAHAHAHAH
WOW jaką mądra maksyma życiowa. Wpiszę se ją do notatnika.

Kolego "mądry" i zarazem "dowcipny" nie muszę się do niczego przyznawać ponieważ to co napisałem jest jak najbardziej uzasadnione i w przeciwieństwie do ciebie wiem z kim wychodził do ringu Povetkin. Spośród jego przeciwników na 21 walk nie było ani jednego który miałby chociaż ponadprzeciętne jebnięcie nie mówiąc o kowadle. Estrada, Chambers, Byrd to najbardziej waciani zawodnicy spośród szeroko rozumianej czołówki, reszty przeciwników nie warto wspominać bo to nie dość że bumy to na dodatek z watą w łapie. Może taki dobór rywali to tylko przypadek... ale wystarczy do tego żeby napisać że jego szczęka "jest podejrzana".
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 13-07-2011 00:34:08 
Co to znaczy, że jego szczęka jest "podejrzana"?
Nic nie znaczy.
Głupi zwrot wymyślony przez głupich dziennikarzy.
Można tylko powiedzieć, że jego szczęka nie jest przetestowana.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 10:19:14 
Ygnac
Masz racje w takim wypadku a podejrzana może byc jak ktoś daje ku temu powody w walce, pada na deski.Czy źle reaguje na niezbyt wydaje sie mocny cios.
W przypadku Powietkina nie mamy ku temu podstaw.
Horhe88
Musisz się dużo uczyć jeszcze:)Chambers puncherem nie jest ale ma czym uderzyć o czym przekonał się Dimitrenko.
Nie wystarczy to do twojego stwierdzenia ale jesteś zbyt głupiutki widzę by to zrozumieć.To jakbyś powiedział ,że ktoś prawdopodobnie nie potrafi pływać ,bo nie widziano go na basenie.Nie pisz bzdur.
 Autor komentarza: SGS
Data: 13-07-2011 10:50:58 
WEJHEROWO TO TROLL, NIE WIEM PO CO SIE Z NIM WDAJECIE W POLEMIKE, ZOSTAL JUZ ZBANOWANY NA BN I RP ...
 Autor komentarza: horhe88
Data: 13-07-2011 16:07:59 
DAB
Horhe88
Musisz się dużo uczyć jeszcze:

Chambers...Puncherem
rzeczywiście wiele nauki przede mną....

..."ale jesteś zbyt głupiutki".
Niemniej jednak przy tobie wyglądam jak Einstein obok Forresta Gumpa i to jest podwód dla którego nie zaczynam z tobą polemik, ponieważ twój poziom merytoryczny jest zbyt niski żebym mógł wynieść z dyskusji z tobą coś nowego a i tak po chwili kończy się bezsilnymi wyzwiskami z twoej strony. Dlatego jak chcesz się z kimś powyzywać to powyzywaj się z Napoleonem on do tego jest chętny i raz z tobą konwersacje przeprowadził po której ucichłeś i spotulniałeś jak zaszczute szczenie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.