FURY: WIEM, ŻE MOGĘ POKONAĆ WŁADIMIRA

23-letni brytyjski prospekt, Tyson Fury (14-0, 10 KO), twierdzi, że może przywrócić dawny blask wadze ciężkiej. 23 lipca na stadionie Wembley olbrzym z Wilmslow zmierzy sie z Dereckiem Chisorą (14-0, 9 KO) w walce o tytuły mistrza Wielkiej Brytanii i Wspólnoty Brytyjskiej.

Fury wierzy, że zwycięstwo nad 'Del Boyem' zapewni mu pojedynek ze zunifikowanym championem kategorii zwanej niegdyś 'królewską' - Władimirem Kliczko (56-3. 49 KO).

- Mam nadzieję, że już 23 lipca wybawię boks. Wyjdę do ringu i dam fanom prawdziwą walkę, wartą pieniędzy, które zapłacą za bilety. Kibice dostaną to, czego oczekują. Widziałem pojedynek Kliczko-Haye. Nie była to wspaniała walka. Ludzie stracili swoje pieniądze - powiedział Fury.

- Moim zdaniem Haye nawet nie próbował wygrać, a Kliczko zrobił co do niego należało. Brytyjscy kibice byli zawiedzeni. Wiem, że Władimira można pokonać. Ja mogę tego dokonać - zakończył mierzący 206cm wzrostu zawodnik.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: esox
Data: 12-07-2011 16:30:33 
Następny mitoman.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 12-07-2011 16:35:33 
Wszyscy wierzą w swoją wielkość,ale ring weryfikuje umiejętności,nie wiarę.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 12-07-2011 16:47:08 
Ja wiem jedno na pewno, ze Tyson Fury jest jedynym pięściarzem w histori,który o mało sam się nie znokautował.
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 12-07-2011 16:49:08 
Eh następny tylko nie on myślę że przegra z Chisorą który go pięknie podsumował "Władimir Kliczko dla ubogich" :)
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 12-07-2011 16:53:32 
Fury nie ma najmniejszych szans na pokonanie Władimira mimo imponujących warunków.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 12-07-2011 16:59:05 
Ja tam mimo wszystko chciałbym zobaczyć jego walkę z Władzią. Byłby to jedyny przeciwnik Władka przewyższający go gabarytami, i ciekawe byłoby to jak sobie Władzia radzi z przeciwnikiem nad którym nie ma przewagi warunków fizycznych. Fury oczywiście pod względem umiejętności bokserskich jest daleko za Władkiem ale boks to jest sport walki i nie zawsze wygrywa ten z lepszymi umiejętnościami. Dodatkowo Fury z gęby wygląda na idiotę więc może w ringu by nie kalkulował tylko walczył odważnie. Dodatkowo Fury jak na swoje gabaryty jest dość szybki i giętki.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 12-07-2011 17:00:53 
@WARIATRK

Helenius, Wilder, Price też mają imponujące warunki fizyczne ale tak nie mówią. Nie wiem na czym opiera Fury swą wielkość. Na treningu ? bo przecież z nikim wartościowym jeszcze nie walczył. To samo Chisora.

@Wejherowo

O co chodzi z tym znokautowaniem samego siebie ;D ?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 12-07-2011 17:04:16 
AdamekFightPL
Z duch kamer ujęcia!

http://www.youtube.com/watch?v=6dxPO_Z57xg

http://www.youtube.com/watch?v=wdFP-R_LYSM&feature=related
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 12-07-2011 17:04:55 
@horhe88

Dobrze zauważyłeś. Bo tak na prawdę to Kliczkowie nie walczą z przeciwnikami o większych gabarytach. Wyobraźmy sobie Włada walczącego z kimś wyższym od niego. Nawet jego odchylanie by tutaj już nie działało. Dlatego też jestem bardzo ciekaw takich starć jak Helenius vs Kliczko, Wilder vs Kliczko, Price vs Kliczko, Wach vs Kliczko itd...
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 12-07-2011 17:05:07 
Fury jest po prostu skazany na zwycięstwo i z Witem i z Władem.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 12-07-2011 17:09:28 
Fury to perspektywiczny bokser, ale przegina pałę w drugą stronę niż np. bokserzy Wasilewskiego. Chce za dużo i za szybko. Już walka z Chisorą jest mocno przedwczesna, a co dopiero mówić o Kliczkach.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 12-07-2011 17:14:12 
@Hugo

Walka z Chisorą przedwczesna ? obaj mają po 14 walk... :D
 Autor komentarza: clyde22
Data: 12-07-2011 17:15:38 
Za kilka lat bedzie glosno o tym chlopaku.Ma naprawde duzy potencjal i swietnie dla niego ze Steward go prowadzi.Szybko rzucono go na gleboka wode,zobaczymy czy nie za szybko.To ciekawa postac.Boks ma w genach,jego ojciec krotko boksowal zawodowo,potem przeszedl na uliczne walki.Tata byl mentorem Tysona,w tej chwili odsiaduje 12 lat za wybicie oka czlowiekowi podczas ulicznej walki.Rodzinka Fury to Cyganie,ktorzy do Anglii trafili via Irlandia
 Autor komentarza: horhe88
Data: 12-07-2011 17:19:57 
AdamekFightPL
Helenius vs Kliczko, Wilder vs Kliczko, Price vs Kliczko, Wach vs Kliczko itd...

Z ww. wymienionych myślę że najlepszą walką byłaby walka z Pricem.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 12-07-2011 17:29:55 
horhe88 Dla mnie to Price a nie Fury jest poor man's Klitschko.Zgadzam sie ,ze jest najlepszy z tego grona ale czy bylaby to dobra walka?Pierwszy cios padlby w okolicach szostej rundy.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 12-07-2011 17:36:26 
clyde22

ok masz racje "dobra" to niewłaściwe określenie ale byłaby chyba najbardziej wyrównana. Chociaż Wildera też trudno pomijać mimo że jak na razie ma w rozkładzie samych bumów to jest on medalistą olimpijskim i przy tym wzroście ma zajeb.... predyspozycje motoryczne, niemniej jednak boje się że jego boks jest "zbyt radosny" i bardziej doświadzczony zawodnik mógłby go pokonać, ale na niego trzeba jeszcze poczekać.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 12-07-2011 17:57:05 
@AdamekFight

Pisząc, że walka z Chisorą jest przedwczesna, miałem na myśli nie doświadczenie bokserskie, a wiek Fury'ego. Przecież ten chłopak ma dopiero 23 lata. On jeszcze nie okrzepł fizycznie (rozrost w barach itd), ani nie osiągnął swojej optymalnej wagi ciała. Nie stawiam go na straconej pozycji, ale obawiam się, że może otrzymać bolesną nauczkę. A to jest waga ciężka, gdzie nie ma żartów.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 12-07-2011 18:23:26 
Dla fanow talentu Heleniusa powiem ze chlopaka czeka bardzo duzo pracy.Przyjechal sparowac z Haye'em przed walka Haye-Wlad i zostal odeslany do domu po kilku sesjach.Szybkosc Haye'a byla dla niego nie do przeskoczenia i nie byl w stanie dac wartosciowych sparringow.Sprowadzony w jego miejsce Price swietnie dawal rade i pomogl Davidovi sie przygotowac do walki.
 Autor komentarza: kuba2
Data: 12-07-2011 18:24:12 
Panowie mówcie co chcecie ale trzeba przyznać, że jego słowa nie są na pokaz i chłopak faktycznie stara sie realizować to co mówi. Jak to koresponduje z nasza nadzieją czyli Andrzejem Wawrzykiem który nieco starszy, bardziej doświadczony w amatorach i zaczynajacy z wyższego pułapu dzisiaj walczy z 48 letnim, zdezelowanym wrakiem boksera - Adreasem Sidonem a Fury z przymierzanym do Wlada Dereckiem Chisorą. Może i chce za dużo, za szybko ale taki odwazny sposób prowadzenia kariery naprawdę imponuje w dzisiejszych czasach
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 12-07-2011 18:44:28 
wielki chłop ale psychika dzieciaka
 Autor komentarza: Whisper
Data: 12-07-2011 18:45:33 
Kliczko na dzień dzisiejszy dosłownie niszczy wszystkich tych wymienionych prospektów.
Zobaczcie sobie walkę z Thompsonem..
 Autor komentarza: endriu
Data: 12-07-2011 19:04:31 
Liczę na to że to Fury zamiast Darka stanie naprzeciw Władka Chociaż warunki fizyczne nie będa atutem Kliczki a może powtórka z Sandersa?
Tyson ma czym przyłożyć
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 12-07-2011 19:06:13 
Najpierw pokonaj Chisore,,Jestem za Chisorem zeby go zlał..I SPROWADZIŁ NA ZIEMIE,,
 Autor komentarza: endriu
Data: 12-07-2011 19:16:25 
Władzio to tylko człowiek i to z nadszarpnięta psychiką, watpie żeby podją walkę (wymianę) z Tysonem a ten ma charakter i nic do stracenia
Tak naprawdę to nie wiadomo na co stać Furego w obliczu lepszego zawodnika
Juz dziś odnosze wrażenie że Wład chce go uniknąć woli Darka, który jest na pewno bezpieczniejszy dla niego
 Autor komentarza: endriu
Data: 12-07-2011 19:16:40 
Liczę na to że to Fury zamiast Darka stanie naprzeciw Władka Chociaż warunki fizyczne nie będa atutem Kliczki a może powtórka z Sandersa?
Tyson ma czym przyłożyć
 Autor komentarza: clyde22
Data: 12-07-2011 19:26:20 
endriu Manny Steward ,ktory trenuje Tysona i Wlada juz wypowiedzial sie ze nawet po wygranej z Chisora jest za wczesnie na Wlada zreszta Tyson tez to wie chce sie tylko podpompowac psychicznie przed walka z Derekiem.
 Autor komentarza: Daro603
Data: 12-07-2011 19:30:36 
Tyson przegra z Dereckiem Chisorą przez TKO albo KO max do 10 rundy;-)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 12-07-2011 19:31:25 
No nie wiem czy "Furia Tysona" by się nie nadziała na dyszle Włada.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 12-07-2011 19:31:44 
Tak naprawde po stronie porazek w rekordzie Tysona powinna byc jedynka bo przegral pierwszy pojedynek z McDermottem ale sedziowie nie chcieli niszczyc bilansu prospekta i poswiecili weterana ktory w tej walce byl lepszy.Oddajac sprawiedliwosc Tysonowi wygral rewanz przed czasem.
 Autor komentarza: endriu
Data: 12-07-2011 19:40:37 
A to nie wiedziałem ze sa z jednej stajni, szkoda
 Autor komentarza: clyde22
Data: 12-07-2011 19:42:03 
Tylko ten sam trener.
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-07-2011 21:09:48 
Chisora skończy go szybko
 Autor komentarza: ironm
Data: 12-07-2011 21:11:31 
Też mi się zdaje że Dereck to wygra może nawet przed czasem.
 Autor komentarza: SGS
Data: 12-07-2011 21:12:32 
Kolejny przylazl po wyplate, ja chce Kliczkow zobaczyc z Povietkinem, Solisem, w przyszlosci z Wilderem i Perezem ... jedyne w miare ciekawe nazwiska
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-07-2011 21:15:36 
Chisora już przygotowując się na Włada zrobił świetną formę szybszy był niż zawsze, myślę ,że sierpami powali kolosa.Fury może w przyszłości jeszcze pokaze klasę ale na teraz umiejętnościami uważam jest za Chisorą.Obaj wydają się charakterni powinno być K.O
 Autor komentarza: milek762
Data: 12-07-2011 22:33:18 
hm myśle ze chmyba jednak wygra chisora z fury

choć wole ze by fury wygrał bo nielubie tego pyskatego jak hey Chisore
ale coś tam prezentuje!

ale gdzie obaj Angole do Włada bez żartów!!
uwazma ze pulew hellenius chmbers, arreola dużo lepsi
 Autor komentarza: milek762
Data: 12-07-2011 22:35:04 
clyde22 fakt że ciekawą ma rodzinke Fury !! moze być coś zniego jak za niego wezmie Steward ale najpierm musi wygrać z Chcisorą i tego mu życze ale łątow niebedzie!
 Autor komentarza: bagheera
Data: 12-07-2011 22:58:00 
A ja zupełnie nie wierze np w Powietkina . Póki w Hw nie ma kogoś naprawdę dobrego wole zobaczyć walki Kliczków z ludzmi dorównującymi im gabarytami . Fury , helenius ... jestem ciekawy jak Wlad sobie by z nimi poradził . Jeśli zdecydowanie by ich skarcił straciłbym mój odwieczny argument ze bracia żerują jedynie na warunkach
 Autor komentarza: Hugo
Data: 12-07-2011 23:08:37 
Ciekawostka. Kuzynem Fury'ego jest Andy Lee zaliczający się do ścisłej czołówki wagi średniej.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 12-07-2011 23:10:31 
Milek762
Arreola walczyć z Kliczka??? Nawet ,panczer, z niego nie jest żaden tylko przereklamowany pajac . Wsród cepiarzy Tua by go zmiótł .
Za to każdy prawdziwy bokser będzie go obijał jak gruszkę . Tomek wygrał z nim bez żadnych kłopotów . Do Kliczki nawet nie podszedł więc po co miałby z nim walczyc jeszcze raz?
Pewnie ze kazdemu nalezy sie szansa ale niech najpierw kogos pokona .
Narazie to wielke aj waj bo stracił pare kg ze swojego grubego dupska i nic poza tym . Swoja droga odchudzony wyglada chyba jeszcze gorzej bo okazało sie ze pod tym sadłem nie kryły się żadne mięsnie .
 Autor komentarza: bagheera
Data: 12-07-2011 23:15:47 
Zresztą ja uważam że młodych się powinno wypuszczac do walk .
Kolejna plaga dziejszego boksu jest ze nie wiem czemu uwaza sie ze zawodnik musi miec z 35lat żeby dać mu poważne walki .
To sa wszystko walki dziadków . Człowiek osiąga szczyt sprawności fizycznej po 20 roku życia . Potem jest już tylko gorzej . Ze ma male doswiadczenie ???? Z pewnoscia nawet jesli przegra wieksze doswiadczenie zbierze walczac z najlepszymi a nie z kelnerami
 Autor komentarza: DAB
Data: 12-07-2011 23:15:55 
Hugo
Lee to taki niepozorny twardziel...
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 13-07-2011 00:23:40 
Wach vs Furry. Ale ten gość to masakra mam nadzieję że obaj i derek i on przegrają, obustronne ko.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.