ROACH: FLOYD MUSI TYLKO WYGRAĆ Z ORTIZEM, MANNY JUŻ CZEKA

Freddie Roach zapewnia, że jego podopieczny będzie gotowy do walki z Floydem Mayweatherem Jr. (41-0, 25 KO) w 2012 roku. Jedynym warunkiem, jaki spełnić musi "Money", jest pokonanie niebezpiecznego Victora Ortiza (29-2-2, 22 KO).

Manny Pacquiao (53-3-2, 38 KO) również ma zakontraktowaną walkę w końcówce roku. W listopadzie na ringu w Las Vegas zmierzy się z królem wagi lekkiej - Juanem Manuelem Marquezem (52-5-1, 38 KO). Będzie to już trzecia potyczka dwóch najbardziej ekscytujących wojowników z czołówki P4P. Poprzednie dwie były bardzo wyrównane (remis i minimalna wygrana "Pacmana"), lecz tym razem eksperci nie mają wątpliwości - filipiński geniusz powinien gładko uporać się z blisko 38-letnim "Dinamitą".

- Bardzo zależy nam na walce z Mayweatherem - zapewnia Roach. - Ostatnim razem zgodziliśmy się na absolutnie wszystkie jego wymagania, ale pojedynek i tak się nie odbył ["Money" urządził sobie bardzo długie wakacje i nie chciał słyszeć o boksie - przyp. red.]. Czasem nachodzą mnie wątpliwości i nie wiem, czy Floyd chce tej walki, czy tylko o tym mówi. Teraz Mayweather zmierzy się z Ortizem, który podobnie jak Manny jest mańkutem...

- Tak czy inaczej, najpierw Floyd musi pokonać Ortiza, co z całą pewnością nie będzie łatwym zadaniem. Ostatnim razem zgodziliśmy się na wszystko. Ja i Manny chcemy tej walki w 100%. W listopadzie czeka nas pojedynek z Marquezem, ale potem jesteśmy wolni. Każda następna data jest odpowiednia. Jeśli Floyd chce walczyć, znajdzie się okazja - oznajmił słynny szkoleniowiec.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 12:07:26 
No to ciekawe,jeśli faktycznie przyjęli wszystkie żądania co bedą mówić w obozie Floyda gdy nie zechce walczyć z Pacmanem.Może ,że jest z Kryptona :)
 Autor komentarza: YipMan
Data: 05-07-2011 12:11:58 
Jeśli dobrze pamietam, Roger mowił ze floydowi potrzeba paru walk, i nie chce juniora wypuscic na pakmana zaraz po Ortizie, tak wiec troche ten cyrk moze jeszcze potrwać. pzdr.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 05-07-2011 12:14:30 
No mam nadzieję że się w końcu dogadają,bo jeżeli to prawda że się godzą,to nie widzę przeszkód,a hajsiaki będą wielkie!
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 12:16:28 
liscthc
YipMan
Ja widzę przeszkodę czy Floydziki chcą tej walki.Jak pisze Yip to pewnie ten cyrk z dwa lata potrwa,ciekawe tylko jakie wytłumaczenia znajdą by część winy znów zrzucić na Pacmana jak to było teraz.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 12:18:20 
Wytłumaczeniem był brak testów jakich chcą.Zgoda jest na wszystko to robią przerwy.A po nich twierdzą ,że trzeba kilku walk by wejść w formę po czym Floyd zrobi trzecią przerwę.Nie zdziwię się kręcą od początku
 Autor komentarza: liscthc
Data: 05-07-2011 12:19:18 
YipMan
Ano mówił i ja też się z tym zgadzałem,ale zobaczymy co Floyd pokarze.Jeśli będzie czuł dystans,miał refleks i timing,to czemu nie.Ja myślę że Floyd wcale nie wypadł z Formy i będzie to stary dobry Floyd,geniusze nawet po przerwie potrafią być w prime!
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 12:24:38 
A ja wam mówię ,że albo nie zawalczą albo będzie walka Geniuszy emerytów za parę lat jak tak dalej pójdzie.Przed końcem definitywnym kariery Floyda.Po porażce z Pacmanem nie będzie mógł odchodzić i wracać za takie gaże jak teraz on dobrze o tym wie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 12:25:09 
Moze Ortiz go pokona i bardzo bym się cieszył.
 Autor komentarza: YipMan
Data: 05-07-2011 12:27:45 
szkoda ze podczas przerwy floyda, manny obijał dziadów, bo chetnie zobaczyłbym go z takim Ortizem. jestem zdania ze sprawiłby filipinczykowi nie lada problemy.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 05-07-2011 12:31:05 
Ja bym się nie cieszył,bo Ortiz też mnie wku.wił,a Floyda mimo wszystko uwielbiam oglądać!
Floyd wraca na Paca,a nie dla kasy!
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 12:33:25 
YipMan
Walczy z tymi co opłacają się Arumowi a każdego kogo mu dadzą to jest narzekanie.Ja wolałbym już wspomnianego niedawno Jonesa.Ortiz bez szans z Pacmanem przy jego ofensywie szybkie k.o bym obstawiał.Z Floydem ma większe szanse,Junior nie lubi mańkutów.Jones natomiast niezły technik mógłby Pacman mieć kłopot
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 12:34:40 
liscthc
Money nie wraca dla kasy?Myślę ,że owszem a z Pacmanem wątpię czy go zobaczymy!Oby ale to już tak długo trwa ,że żenada!
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 12:34:40 
DAB
1Ortiz jest za słaby na Floyda techbicznie.
2To powiesz że cała wina lezy po stronie floyda
3Kazdy chce równych szans.
4Paciao nie jest faworytem bo w takich pojedynkach nie ma ich.
 Autor komentarza: JanSzczydomiski
Data: 05-07-2011 12:35:21 
.."Ostatnim razem zgodziliśmy się na absolutnie wszystkie jego wymagania, ale pojedynek i tak się nie odbył"...

Niedawno była zażarta dyskusja http://www.bokser.org/content/2011/07/01/004830/index.jsp#CommentsAnchor o tym, że Packman nie chce się zgodzić na testy, to kurwa zgadza się na wszystko, czy nie !? A jeśli tak, to niech się Flojdy trzymają tego, co mówi wujek Rodżer, a nie pier**lą bzdury.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 12:39:04 
JanSzczydomiski
To ciekawe dlaczego on nie chce się zgodzić na te testy Floyd może postawić taki warunek przed tak wielką walką czy ty chciałbyś walczyć z kolesiem co bierze wspomagacze nie mówie że pacman to robi.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 12:42:16 
BESTIA
Ortiz ma szanse z Floydem.Wina Floyda w czym?Pisz jak człowiek a nie jakieś punkty robisz nie mam czasu się zastanawiać o co ci chodzi.Zagadkowy człowieku.
Po drugie piszą ,że godza się na wszystko potrafisz chyba czytać
 Autor komentarza: YipMan
Data: 05-07-2011 12:42:54 
DAB, oczywiscie ze bije tch co mu podsówa Arum, ale nie musi sie na to godzic, chyba jego ostatnim znaczacym cos w czasie gdy sie bili przeciwnikiem był Cotto. a co do ortiz vs pac , vicious uważam ze sie mylisz, moze i ko by było, ale nie łatwe a po wojnie.
ps. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=221269727900546&set=o.314063253313&type=1&theater
zaaajebista fotka, niestety mogłem wrzucic tylko przez FaceBoga :/
 Autor komentarza: glaude
Data: 05-07-2011 12:43:34 
a ja bym sobie życzył, żeby ta walka się odbyła ale według przepisów amatorskich, tylko z wyłączeniem sędziowania (jak w zawodostwie) na dystansie 15 (bo czemu nie- skoro można uzgodniać zasady?) i bez kasków.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 12:43:50 
Skoro Roach mówi ,że się godzą i zgodzili na każdy warunek to chyba temat tych żałosnych testów jest skończony.Bo już mnie to irytuje
 Autor komentarza: YipMan
Data: 05-07-2011 12:44:09 
Ortiz ma wieksze szanse z Pakmanaem, niż z Floydem!! biorąc pod uwage ze obaj bede sie prezentowac jak w oastatniej walce, bo tu floyd troche niewioadoma jest po przerwie.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 05-07-2011 12:44:53 
DAB
Myślę że kasa nie jest motywem przewodnim jego powrotu!

Ogólnie to zgadzam się z BESTIĄ.

Punkt 3 pominę bo tematu testów nie chce mi się znowu poruszać,bo już wszystko w tym temacie powiedziałem wcześniej!
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 12:45:31 
YipMan
Pacman vs Ortiz liczyłbym K.O przez szybkość i precyzję PACA w wymianie ale mogę się mylić przeciez .Piszę jak czuję
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 12:48:46 
A ja nie.
Wina Floyda bo to krętacze
Ortiz ma z nim szanse
Testy to była wymówka Pacman się godzi
Faworyt to Pac
Idę skrobać ziemniaki:)
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 12:48:49 
DAB
Wina ze walka się nie odbędzie
 Autor komentarza: JanSzczydomiski
Data: 05-07-2011 12:49:06 
@BESTIA
no już DAB napisał wcześniej, więc tylko powtórzę cytat rozszerzony o przypis Redakcji:

..."Ostatnim razem zgodziliśmy się na absolutnie wszystkie jego wymagania, ale pojedynek i tak się nie odbył ["Money" urządził sobie bardzo długie wakacje i nie chciał słyszeć o boksie - przyp. red.]"...

czyli już wcześniej Manny zgadzał się na wszystkie testy, a Floyd nie chciał walczyć! No chyba że ja czegoś nie rozumiem
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 12:50:05 
DAB
Faworytem bo co jest szybki i zadaje duzo ciosów.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 12:52:45 
JanSzczydomiski
A kto to powiedział jak słyszałem ze walka miała się odbyć 3 razy.
Pacman zgodził się 4 razy a nie zgodził się też kilka razy to wszystko to brednie pismaków.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 12:52:45 
JanSzczydomiski
A kto to powiedział jak słyszałem ze walka miała się odbyć 3 razy.
Pacman zgodził się 4 razy a nie zgodził się też kilka razy to wszystko to brednie pismaków.
 Autor komentarza: YipMan
Data: 05-07-2011 12:53:07 
Dab, pakman to jest szybszy od Usaina Boltam ale zauwaz jak ogromna byłaby różnica w ich zasiegu ;) \pozatym ortiz to młody świr co przyjmie 2 i odda 3 , ma parcie na sukces, a to 2 cechy których brakowało poprzednim rywalom paka, i które są niezmiernie wazne by go pokonać.
Błagam nie nie zaczyna sie znów temat testów.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 12:56:50 
YipMan
Paciao vs Ortiz było by ciekawie.
A co powiecie na wypalonych przeciwników PACA.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 05-07-2011 13:00:03 
YipMan
Popieram,nie ma tematu testów!

Co do Ortiza to ja myślę że jest on dobry,ale nie świetny,taki trochę lepszy Berto!
Sam stawiałem na niego w walce z Berto,ale zarówno do Paca jak i do Floyda duuuużo mu brakuje,Pac bije bardzo mocno i Ortiz by miał wielkie problemy.On nie jest nawet bardzo szybki.O obronie nie ma co pisać!
 Autor komentarza: YipMan
Data: 05-07-2011 13:00:56 
Przeanalizuj to, są dobierani czysto marketingowo, i tak abyrzypadkiem nie zaszkodzili. popatrz na to zdjecie co wrzuciłem wyżej ;P
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 05-07-2011 13:02:57 
Cóż pozostaje nam teraz poczekać cierpliwie na pojedynek z Ortizem i przekonać się, czy ewentualna walka Floyda z Mannym będzie miała jeszcze sens.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 05-07-2011 13:05:07 
Dwóch ostatnich to na pewno czysty marketing,ale Clotteya bym do tego wora nie wrzucał!
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 13:07:55 
Pyskaty
To co myślisz że Many by zajechał Floyda.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 13:13:55 
Walka Paciao z Juanem Manuelem Marquezem może być ciekawa patrząc na ich dwie potyczki.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 13:13:55 
Walka Paciao z Juanem Manuelem Marquezem może być ciekawa patrząc na ich dwie potyczki.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 13:13:55 
Walka Paciao z Juanem Manuelem Marquezem może być ciekawa patrząc na ich dwie potyczki.
 Autor komentarza: YipMan
Data: 05-07-2011 13:15:39 
to sprawdź w jakiej kategorii wtedy sie bili i kiedy to było ;) i w jakiej teraz kazdy z nich sie bije.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 13:16:05 
Pewnie,że by wygrał i to zdecydowanie ale Floyd jeszcze długo z nim do ringu nie wejdzie.Pacman w sumie walczy z tymi samymi z którymi mierzy się Floyd.Co do Marketingu to pewnie i obaj idą tą drogą a Margarito ,Cotto ,Clotey ,Hatton ,Oskar -Każdy z nich miał pokonać małego Paca i wiemy jak to się kończyło.Jedyną wymówką obozu Floyda były testy na które jeśli jest zgoda to już tracą argument.No zapomniałem teraz nim będzie przerwa a za rok po dwóch walkach Floyd znów się przerwie:)Nie widzę póki co tej walki ale oby była i ucięła dyskusję.Moim faworytem i to zdecydowanym jest Filipińczyk
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 13:17:10 
BESTIA
Co ty porównujesz walki tyle kg niżej?
Ale może być w miarę ciekawa Pacman pewnie chociaż nie oszuka na wadze jak Floyd Dynamitę!
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 13:18:15 
No prawda wiek dopada Juana ale prawda jest taka że jak z jakimś zawodnikiem ci nie idzie to dużo lepiej w walce po latach nie pujdzie.
Ale to tylko moja opinia.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 05-07-2011 13:19:33 
BESTIA

Gdyby obaj byli w swoim prime to stawiałbym na Floyda, ale wiesz teraz jego postawa jest dużą niewiadomą. Mimo wszystko mam nadzieję, że w walce z Ortizem zobaczymy starego, dobrego Moneya, bo nie chciałbym, żeby doszło do walki z Pacquiao, jeśli Floyd nie będzie już tym samym pięściarzem.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 13:22:11 
BESTIA
To jakbyś napisał że czarne jest białe ale to tylko twoja opinia.Moim zdaniem to pojedynek całkiem bez sensu i będzie do jednej bramki ale chociaż zamknie usta Marquezowi sam go chciał.
 Autor komentarza: YipMan
Data: 05-07-2011 13:23:22 
Bestia, to nie jest kwesta pójścia czy nie pójścia. Marquez to poprostu równie genialny fajter. jedynie jego fizycznosc zgoła odmienna od tej filipińczyka, nie pozwoliła mu zrobic az takiej kariery i zawojować tylu wyzszych kategorii, od ich ostatnuiego pojedynku. sorry za błedy w tym i poprzednich :/ mam kontuzje dłoni.
 Autor komentarza: YipMan
Data: 05-07-2011 13:24:41 
pojedynek bez sensu, ale mam szacunek do Marqueza. Pięściarz starej daty, szacunek i honor znacza dla niego wszystko.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 13:25:20 
Pyskaty
Taki człowiek jak Floyd to bez treningu nie przezyje czytałem pewien artykuł o nim.
http://www.menshealth.pl/fitness/Floyd-Mayweather-Jr-mistrz-motywacji-3536.html
Dla mnie bardzo ciekawy on będzie w formie na Ortiza.I na paca i koniec Filipińskiego mistrza.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 05-07-2011 13:27:07 
DAB
Na razie to nie wiemy jak się odniesie do tego Floyd,bo u niego w Rodzince to czasem jeden gada jedno,a inny co innego!
Więc poczekajmy z tym prognozowaniem przyszłych wymówek Floyda.
Mnie się zdaje że jeśli(w co nie wątpię)Floyd wypadnie dobrze to do walki dojdzie.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 13:29:04 
DAB
Tak moze i zamknie ale i tak nie będe lubiał Paca cenie go za umiejętności ale według mnie Money jest lepszy.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 05-07-2011 13:29:43 
YipMan
Trzeba było tylu cegieł nie kruszyć.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 13:33:31 
A ja szczerze jak widzę te artykuły to specjalnie chwilę piszę a zaraz mam dość ,zawsze wrze:)Oby zawalczyli, niech wygra lepszy ale nie jako emeryci.Mi sie wydaje ,że na tę walke robi się juz za późno zobaczymy jak Floyd się spisze w najbliższej.Nie podobały mi się zarzuty o doping , jeśli się Pacmanki zgodzili to powinni ich przeprosić.Ja Floyda zawsze lubiłem a tym paplaniem szczególnie jego wuja sprawili,że przestałem.Ale kto wygra to ich problem ja na tym nawet grosza nie zarobię , bo takiej walki nie będę też obstawiał.Zbyt wyrównane byłyby kursy i za niskie
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 05-07-2011 13:37:56 
"Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 13:25:20
Pyskaty
Taki człowiek jak Floyd to bez treningu nie przezyje czytałem pewien artykuł o nim.
http://www.menshealth.pl/fitness/Floyd-Mayweather-Jr-mistrz-motywacji-3536.html"

Bardzo ciekawy artykuł. Uwielbiam patrzeć na to, co Floyd wyprawia w ringu, ale Pacmana też lubię. Jeśli dojdzie do ich walki i obaj będą w doskonałej dyspozycji, na co mam ogromną nadzieję- niech po prostu wygra lepszy :)
 Autor komentarza: YipMan
Data: 05-07-2011 13:39:47 
Dab, słusznosc jest po wtojej stronie. Boli mnie tylko ze przed laty, gdyby przyszło 2 geniuszom zyc w tym samym czasie i bić sie w tej samej kategorii... dla rozwiania wszelkich wątpliwosci , doszłoby miedzy nimi do conajmniej 3 pojedynków. a dzis..... ech co za czasy :/
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 13:44:35 
Pyskaty
Na tej stronie włącz sobie.
Trening gwiazd.
Lub Trening siłowy też to jest bardzo ciekawe.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 05-07-2011 13:46:39 
DAB
Zgadzam się że wrze,ale na razie jest miło i sympatycznie!hehe

Kiedyś to były te walki,bo myślę że jak się spotyka dwóch tak wielkich zawodników to z urzędu powinien być dwumecz,a jak trzeba to trzymecz.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 13:48:51 
YipMan
Liscthc
Też żałuję ,że teraz czegoś takiego nie ma.Ile my tracimy świetnych widowisk przez tę politykę to się już nie zliczy...
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 13:50:37 
liscthc
Kasa z tej walki to może być ze 100 150 mln.A jak by była 2 walka.to i więcej
 Autor komentarza: liscthc
Data: 05-07-2011 13:55:16 
To jest tragedia sportowa,ta cała polityka to kpina z kibiców!
Gówniani mistrzowie co to się boją wyzwań to już stają się normą.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 13:57:20 
Także mogliby już nawet więcej zarobić walcząc,rewanżując się a na bank wszyscy by tego chcieli.Jednak w dzisiejszym boksie asekuranctwo wygrywa.Byle by nie przegrać.Na dziś dzień to widzę czas na maks 1 ich potyczkę chyba ,że od razu rewanż ,przecież oni też się zużywają jako zawodnicy i ludzie.Na co nam ta walka gdy obaj czy któryś przegra z kimś innym wszystko straci sens nie będzie już tak ekscytowało kibiców.
Do roboty ludzie!!!!!
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 05-07-2011 14:01:27 
DAB
MMA ma teraz większą oglądalność niż boks w polsce.A to wszystko przez Pudzina
 Autor komentarza: liscthc
Data: 05-07-2011 14:11:18 
BESTIA
Tylko zobacz kto to ogląda?
Bo wymiar sportowy walk Najmanów czy Pudzianów zostawię bez komentu!
Jak by Ibisz lał się z Wojedódzkim a Partyka z Gołotą to oglądalność jeszcze by wzrosła.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-07-2011 14:39:47 
BESTIA
I też organizacja inna.KSW jest zrobione z pompą i nie ma tam duetu K.K. komentatorów.Jest ciekawsze widowisko niż na 12rdK.P.Polsat powinien coś z tym zrobić bo boks traci
 Autor komentarza: liscthc
Data: 05-07-2011 14:59:14 
Dodam tylko że największą oglądalność na świecie ma Wrestling.
A KSW bez Pudziana czy Najmana już nie powala oglądalnością!
A przecież Khalidov to świetny zawodnik,"niestety"nie celebryta.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.