DAVID HAYE O PLANACH NA PRZYSZŁOŚĆ

Przed walką Davida Haye'a (25-2, 23 KO) z mistrzem świata Władimirem Kliczko (56-3, 49 KO), Brytyjczyk zapowiadał, że po tym pojedynku zakończy karierę. Jak zapewnia, nie brał pod uwagę możliwości przegrania z Ukraińcem, dlatego teraz musi na spokojnie przemyśleć swoją decyzję. Zapraszamy na wypowiedź Haye'a z konferencji prasowej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 03-07-2011 18:14:55 
Szacunek dla Hayea, że zdecydował się na tą walkę, taki sam szacunek jak dla Adamka za podjeście do Vita
 Autor komentarza: jerry
Data: 03-07-2011 18:15:19 
Najlepsza walke jaka mozna dac obecnie w ciezkiej to Haye - Adamek ...oraz pisac zartem ...Wladek - Vitek
 Autor komentarza: Imperator
Data: 03-07-2011 18:20:52 
Chyba pierwszy raz słyszę Haye-a jak z szacunkiem wypowiada się o którymś z braci Kliczko. Normalnie szok!
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 03-07-2011 18:26:58 
Solis pozamiata. Kwestia roku, może dwóch. Niech się tylko grubas ogarnie. Chociaż jako grubas, też pozamiata. A Haye to cwaniak, ale lubię go w ringu. Jest na serio dobry. Bardzo ciekawy styl. Przyciąga ludzi. W zasadzie nie ma drugiego tak specyficznie walczącego w HW. Niestety takie czasu.
 Autor komentarza: nik
Data: 03-07-2011 18:27:18 
Haye ta walka zasluzyl na szacunek.
 Autor komentarza: luckypunch
Data: 03-07-2011 18:28:18 
Haye całkiem inaczej i z szacunkiem do talentu i osiągnięć Władymira wypowiada się na konferencji,to do niego zupełnie nie podobne. Poza tym w innej koszulce. Ciśnienie po walce opadło i pewny siebie i swoich buńczucznych aroganckich wypowiedzi Haye zszedł na ziemię. Cóż,wygrał lepszy nie pomoże tu nawet tłumaczenie o złamanym palcu u nogi,bólu głowy czy sraczce,stawka była zbyt duża a przeciwnik zbyt wysoki.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 03-07-2011 18:33:38 
Ja jakoś w Solisa nie mogę uwierzyć,swego czasu uważałem że będzie tym zbawcą,ale zmieniłem zdanie już przed walką z Vitkiem,bo tą uznaje za nieodbytą.
On nie ma chyba mentalności boksera,a co dopiero mówić o Mistrzostwie,sam talent nie wystarczy na najlepszych.
 Autor komentarza: Dominic
Data: 03-07-2011 18:34:49 
Haye powinien juz NIE pieprzyć o tym palcu - po prostu mu się nie udało i tyle .
Ale na rewanż zasługuje mimo wszystko - i mam POMYSŁA !

Jeżeli naszemu "Góralowi" by się nie udało pokonać Witka -
to byłoby dobre jakby ktoś wyłożył kase na eliminator do Władka
Haye vs Adamek .

Długo już o tym trąbiłem że zdecydowanie emocje budziłaby walka Adamek vs Haye - jeden ma twardą szczęke a drugi ma czym przypieprzyć :D
Poza tym mają bardzo zbliżone warunki fizyczne - i to byłaby ZAJEBISTA WALKA !

zresztą już od dłuższego czasu o tym pisałem ;P
 Autor komentarza: zin
Data: 03-07-2011 18:36:29 
Haye trzeba oddać jedno : jest to niewątpliwie najlepiej poruszający się w ringu facet w HW ... szkoda tylko , ze brakuje mu techniki, nieustępliwości i twardej szczęki . Nie powinien też się tłumaczyć tym palcem , bo to trochę żałosne, ale jak się obiecało urwać głowę Władkowi , to jakoś trzeba wyjść z twarzą.
 Autor komentarza: nik
Data: 03-07-2011 18:39:37 
''Autor komentarza: luckypunch Data: 03-07-2011 18:28:18 Haye całkiem inaczej i z szacunkiem do talentu i osiągnięć Władymira wypowiada się na konferencji,to do niego zupełnie nie podobne. Poza tym w innej koszulce. Ciśnienie po walce opadło i pewny siebie i swoich buńczucznych aroganckich wypowiedzi Haye zszedł na ziemię. Cóż,wygrał lepszy nie pomoże tu nawet tłumaczenie o złamanym palcu u nogi,bólu głowy czy sraczce,stawka była zbyt duża a przeciwnik zbyt wysoki.''

To co mowil przed walka to byla tylko gra ktora miala pomoc w osiagnaciu okreslonego celu, zwykle 'trash talk' i tak naprawde nie ma zanaczenia, Haye pokazal ze bedac duzo mniejszym zawodnikiem moze dotrzymac kroku najlepszemu zawodnikowi w HW.
 Autor komentarza: zin
Data: 03-07-2011 18:39:38 
też jestem za walką Haye vs Adamek ... dwóch byłych mistrzów CW . Haye : świetny balans , timing , ma czym przyłożyć ... Adamek : charakter , niezła szczena , lepsza technika ... ale pewnie do takiej walki nie dojdzie :]
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 03-07-2011 18:40:34 
Tomek Adamek we wrześniu pokona Witka i wszystko będzie się dalej kręciło... Haye vs Vitek, Tomek kontra Wlad...
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 03-07-2011 18:41:10 
Trzeba było porażki, aby Haye zaczął mówić, jak człowiek. Podziękować za to Władymirowi.
 Autor komentarza: nik
Data: 03-07-2011 18:43:30 
''Autor komentarza: zin Data: 03-07-2011 18:36:29 Haye trzeba oddać jedno : jest to niewątpliwie najlepiej poruszający się w ringu facet w HW ... szkoda tylko , ze brakuje mu techniki, nieustępliwości i twardej szczęki . Nie powinien też się tłumaczyć tym palcem , bo to trochę żałosne, ale jak się obiecało urwać głowę Władkowi , to jakoś trzeba wyjść z twarzą.''

Witalij twierdzil ze ma dobra technike a szczeka okazuje sie ma twarda bo nie byl nawet ani razu 'podlaczony'.
Posluchaj wyraznie co mowil, nie chial sie tlumaczyc bo tego nie lubi,stwierdzil jednoznacznie ze Wlad byl lepszy ale dodal ze mogl lepiej zawalczyc gdyby nie kontuzja, skoro byl kontuzjowany to dlaczego mial o tym nie mowic? Co w tym zlego?
 Autor komentarza: nik
Data: 03-07-2011 18:46:10 
''Autor komentarza: Thouvionne Data: 03-07-2011 18:40:34 Tomek Adamek we wrześniu pokona Witka i wszystko będzie się dalej kręciło... Haye vs Vitek, Tomek kontra Wlad...''

Gdyby skonczylo sie tak optymistcznie to Adamek pewnie by mial najpierw dobrowolna obrone, wiec ewentualne rewanze przeciagnelyby sie w czasie.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 03-07-2011 18:47:26 
Autor komentarza: nik
Data: 03-07-2011 18:43:30
''Autor komentarza: zin Data: 03-07-2011 18:36:29 Haye trzeba oddać jedno : jest to niewątpliwie najlepiej poruszający się w ringu facet w HW ... szkoda tylko , ze brakuje mu techniki, nieustępliwości i twardej szczęki . Nie powinien też się tłumaczyć tym palcem , bo to trochę żałosne, ale jak się obiecało urwać głowę Władkowi , to jakoś trzeba wyjść z twarzą.''

Witalij twierdzil ze ma dobra technike a szczeka okazuje sie ma twarda bo nie byl nawet ani razu 'podlaczony'.
Posluchaj wyraznie co mowil, nie chial sie tlumaczyc bo tego nie lubi,stwierdzil jednoznacznie ze Wlad byl lepszy ale dodal ze mogl lepiej zawalczyc gdyby nie kontuzja, skoro byl kontuzjowany to dlaczego mial o tym nie mowic? Co w tym zlego?


zgadzam się , po mojemu walka była dość wyrównana z lekką przewagą Włada ale rewanż byłby mile widziany . Kliczko i tak nie ma z kim walczyc , mysle jednak ,ze bedzie stronił od rewanżu poniewaz wie jak moze sie to skonczyc
 Autor komentarza: zin
Data: 03-07-2011 18:47:40 
nik , jakoś nie było widać tej kontuzji ani w ringu w trakcie walki , ani na treningu otwartym ... dla mnie to wielki pic ... poza tym ten złamany palec prawie miesiąc temu nie powinien tak wyglądać , a wyglądał tak , jakby mu go ktoś nadepnął pół godziny wcześniej ... jak miałes jakies złamanie , to pewnie wiesz , że po trzech tygodniach nie ma żadnego zaczerwienienia , ani opuchlizny .
 Autor komentarza: zin
Data: 03-07-2011 18:50:54 
nik , fakt ,ze Haye nie był ani razu podłaczony , bo nie dostał żadnego czystego ciosu.... "nie chciał się tłumaczyć , bo tego nie lubi " , ale się tłumaczy - daj spokój ;)
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 03-07-2011 18:55:25 
@zin

Dobra, człowieku Haye nie mówił, że przegrał przez tego palca. Przecież on przyznał, że Władimir miał lepszą strategię i był od niego wczoraj lepszy. O palcu mówi przy okazji ale nie po to aby się usprawiedliwiać więc skończcie już mówić o tej kontuzji. Widać było po krokach w późniejszej fazie walki, że jego noga nie jest tak sprawna jak wcześniej. Myślałem, że to zmęczenie ale jednak nie. Nadal Haye może rywalizować z Kliczką bo ten wcale nie jest od niego lepszy. Po prostu Haye nie miał pomysłu na walkę. Wina leży też po stronie Bootha, że tak słabo przygotował plan taktyczny na Kliczkę. A co do tego, że nabrał szacunku dopiero po przegranej to się nie zgadzam. Haye nigdy nie był zły. On po prostu wypromował po mistrzowsku tę walkę. Osobiście zobaczył bym walkę Adamek vs Haye ale dopiero jak Adamek upora się z braćmi. Nie wcześniej. Teraz czekam na oficjalne ogłoszenie rewanżu Kliczki z Hayem.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 03-07-2011 18:59:22 
AdamekFightPL
Jak by się tym nie usprawiedliwiał to by przemilczał ten temat,a skoro sam o tym wspomniał no to chyba oczywiste że ludzie będą o tym mowić.
 Autor komentarza: zin
Data: 03-07-2011 18:59:59 
jasne , że mówił przy okazji o tym palcu , ale na pewno nie bez celu , tylko po to "człowieku" , zeby umniejszyć zwycięstwo Kliczki , a inaczej tak : " gdyby nie palec , to bym go znokautował " ... a tak na prawdę , to zabrakło mu umiejetności i jaj na Włada ... tak trudno to zrozumieć ? ;]
 Autor komentarza: piotr
Data: 03-07-2011 19:00:28 
Bardzo Bootha Gmitruk chwalił...
 Autor komentarza: zin
Data: 03-07-2011 19:02:52 
dobra , jest teraz film na Discovery o Tysonie ;) odpadam
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 03-07-2011 19:04:18 
@zin

Sorry za ''człowieka'' ale mnie poniosło. Na pewno umiejętności Haye'owi nie za brakło a raczej kilku cm w zasięgu ramion i wzroście.
 Autor komentarza: Domino
Data: 03-07-2011 19:06:22 
Wiecie co mnie najbardziej zaskoczyło po tej walce zaraz po tym że Haye już z większym szacunkiem się wypowiada? Zaskoczyła mnie pierwsza 10 HW według BoxRec. 10 wygląda następująco:
1.Wladimir Klitschko
2.Vitali Klitschko
3.Tomasz Adamek
4.Robert Helenius
5.Eddie Chambers
6.Tony Thompson
7.David Haye
8.Alexander Dimitrenko
9.Dereck Chisora
10.Chris Arreola
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 03-07-2011 19:08:36 
@Domino

Adamek jest 3 bo jest pretendentem do pasa mistrzowskiego. Helenius nie wiem. Uważam, że pod Adamkiem powinien być egzekwo Thompson i Chambers bo będą walczyć w Eliminatorze. A dopiero później Haye bo stracił pas. Helenius nie wiem czemu jest tak wysoko...
 Autor komentarza: horhe88
Data: 03-07-2011 19:10:12 
Eddie i Tony pokazali się gorzej w walce z Kliczką niż Haye natomiast Hellenius to drewno i jest zbyt przeceniany po pokonaniu Petera i Brewtera ktorzy byli w bardzo przeciętnej dyspozycji. Zrsztą Tony i Eddie zaraz zawalczą ze sobą i któryś z nich wypadnie z 10.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 03-07-2011 19:11:03 
AdamekFightPL
Ale pogódź się z tym,że w HW walczą ludzie duzi i to że zabrakło mu metrów czy centymetrów nie ma znaczenia,był po prostu gorszy i tyle!
 Autor komentarza: PP23
Data: 03-07-2011 19:12:23 
I gdyby był te parę cm wyższy, zapewne nie miałby koordynacji z kat CW.
 Autor komentarza: zin
Data: 03-07-2011 19:14:39 
nie ma co tu gadać o zasięgu ramion ... jasne , że pomagaja , ale ci , którzy mają je krótsze , są z reguły mniejsi i bardziej szybcy ... weźmy Tysona , nie był wysoki i nie miał imponującego zasięgu ;)
 Autor komentarza: Domino
Data: 03-07-2011 19:15:36 
David Haye za Eddie Chambersem który przegrał z tym samym Kliczko przez ciężkie KO? Bez sens. Robert Helenius przed Davidem Haye dlaczego? Przez pokonanie Petera? Tony Thompson przed Davidem Haye? Dlatego że jest wysoko w rankingu IBF?
Pozycja Dimitrienki też moim zdaniem mocno przesadzona.

David Haye powinien być w pierwszej 4 na 3 bądż 4 miejscu.

Moim zdaniem pierwsza 10 HW powinna wyglądać tak:
1.Wladimir Klitschko
2.Vitali Klitschko
3.Tomasz Adamek
4.David Haye
5.Robert Helenius
6.Alexander Povetkin
7.Chris Arreola
8.Odlanier Solis
9.Eddie Chambers
10.Tony Thompson
 Autor komentarza: zin
Data: 03-07-2011 19:15:50 
akurat oglądam teraz film o Tysonie na Discovery - polecam !!!
 Autor komentarza: PP23
Data: 03-07-2011 19:16:48 
Ale był odważny, miał parcie na przeciwnika i odwagę czyli to wszystko czego zabrakło Haye'owi do wygrania, bo umiejętności nie można mu odmówić, tyle że nic z nich nie wynikało.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 03-07-2011 19:17:02 
zin
Ja też bo w końcu jest po Polsku!
 Autor komentarza: Domino
Data: 03-07-2011 19:17:58 
Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 03-07-2011 19:08:36
@Domino

Adamek jest 3 bo jest pretendentem do pasa mistrzowskiego. Helenius nie wiem. Uważam, że pod Adamkiem powinien być egzekwo Thompson i Chambers bo będą walczyć w Eliminatorze. A dopiero później Haye bo stracił pas. Helenius nie wiem czemu jest tak wysoko...



Z Tomkiem się zgadzam w 100%.
 Autor komentarza: PP23
Data: 03-07-2011 19:18:23 
Domino.
Tylko popatrz z kim wg rankingu walczył Haye podczas swojej kadencji.
 Autor komentarza: nik
Data: 03-07-2011 19:19:38 
''Autor komentarza: zin Data: 03-07-2011 18:47:40 nik , jakoś nie było widać tej kontuzji ani w ringu w trakcie walki , ani na treningu otwartym ... dla mnie to wielki pic ... poza tym ten złamany palec prawie miesiąc temu nie powinien tak wyglądać , a wyglądał tak , jakby mu go ktoś nadepnął pół godziny wcześniej ... jak miałes jakies złamanie , to pewnie wiesz , że po trzech tygodniach nie ma żadnego zaczerwienienia , ani opuchlizny . ''

A dla mnie bylo widac bo Haye malo chodzil 'na boki', wielu przewidywalo ze bedzie uciekal w ringu a tego nie robil.
Czytaj ze zrozumieniem, napisalem ze Haye wyraznie stwierdzil ze Wlad byl lepszy i zawalczyl bardzo dobrze wiec palec nie jest usprawiedliwieniem jego porazki ale kontuzja przeszkodzila mu lepiej sie zaprezentowac co nie znaczy ze by dzieki temu wygral.
 Autor komentarza: Domino
Data: 03-07-2011 19:20:15 
Spoko spoko ja wiem tylko że Haye jest lepszy niż Chambers, Thompson czy Helenius. Nie lubię Haye'a ale taka jest prawda.
 Autor komentarza: nik
Data: 03-07-2011 19:23:41 
''Autor komentarza: zin Data: 03-07-2011 18:50:54 nik , fakt ,ze Haye nie był ani razu podłaczony , bo nie dostał żadnego czystego ciosu.... "nie chciał się tłumaczyć , bo tego nie lubi " , ale się tłumaczy - daj spokój ;)''

A dlaczego nie dostal czystego ciosu? Bo Wlad nie byl wystarczajaco dobry zeby mu go zadac;
Nie tlumaczyl swojej porazki bo stwierdzil ze Wlad byl lepszy ale gdyby nie kontuzja on sam mogl zawalczyc lepiej.
 Autor komentarza: nik
Data: 03-07-2011 19:27:18 
''Autor komentarza: liscthc Data: 03-07-2011 19:11:03 AdamekFightPL
Ale pogódź się z tym,że w HW walczą ludzie duzi i to że zabrakło mu metrów czy centymetrów nie ma znaczenia,był po prostu gorszy i tyle!''

Co nie znaczy ze nie znajdzie sie ktos mniejszy i lepszy, z historii znamy takie przypadki.
 Autor komentarza: zin
Data: 03-07-2011 19:30:19 
nik , zgadzam się z Tobą , że Wład był niewystarczająco dobry i mnie osobiście trochę zawiódł , ale był mimo wszystko wystaczająco dobry na Haye , żeby z nim wygrać , czego nikt nie kwestionuje i moim zdaniem żaden palec nie miał na to wpływu .
 Autor komentarza: cop
Data: 03-07-2011 19:31:42 
Kilka slow podsumowujacych wczorajsza "walke"... Mialem grupe ludzi w domu, z ktorej prawdopodobnie bylem jedynym, ktoremu pojedynek ten podobal sie na tyle, iz obejrzalem cala transmisje HBO. Wszyscy mieli juz dosc po 7-8 rundzie i zamienili boks na plywanie...lol...
Niestety, po obejrzeniu fragmentow Wladiir-Haye dzisiejszego poranka, musze sie zgodzic z wiekszoscia opinii jak rowniez z Larrym i Jimem z HBO, ktorzy nie szczedzili slow krytyki dla Haye jak rowniez Wladimira. Nie byla to walka mistrzowska, gdyz trudno nazwac to walka, kiedy dwoch zawodnikow udaje iz walczy a reakcje publicznosci oparte sa tylko na sentymentach narodowosciowych. Przykre, ze po latach osiemdziesiatych i dziewiedziesiatych, ostatnie 7-8 to dominacja Klitschkos, ktorzy kompletnie zabili wage ciezka. Mam jednak dla nich szacunek za to co osiagneli, pozostawiajac jednak olbrzymi niesmak. David Haye udowodnil wczoraj, ze jest tylko znakomitym biznesmenem, ktorego zdolnosci marketingowe przewyzszaja mozliwosci ringowe. Nie mozna wygrac walki o mistrzostwo swiata z kims takim jak Klitschko bojac sie zadawac ciosy.
Szybko reasumujac: Wladimir zdal egzamin, gdyz osiagmnal kolejne "W" w swym rekordzie a Haye...No coz...
 Autor komentarza: cop
Data: 03-07-2011 19:33:36 
Dodam, ze usprawiedliwienia Haye sa niesmaczne i jezeli ktokolwiek mial po tej "walce" jakikolwiek respekt dla niego, to poprzez tego typu zachowania rujnuje resztki swej reputacji.
 Autor komentarza: cop
Data: 03-07-2011 19:36:10 
Mowiac to wszystko, dodam iz Haye byl taktycznie bardzo dobrze przygotowany a jego balans cialem i mobilnosc w pierwszych 4-5 rundach byly naprawde znakomite. Niestey jego najwieksza bolaczka jest brak kombinacji i kondycji na cale 12 rund. oczywiscie przeciwnik w ringu to rowniez nie poziom Bonina, Harrisona czy Barretta...
 Autor komentarza: polrex
Data: 03-07-2011 19:46:22 
Kliczko chwilami byl zalamany i bezsilny,
przerazony, ze trafia w powietrze,
ja nawet myslalem ze zlapie kontuzje lokcia bo Hay byl caly czas 2-3 centymetry od jego piesci,

niby blisko ale poza zasiegiem,

Kliczko wygladal jak Walujew prawie, nic mu nie wchodzilo, byl caly spiety, widac bylo respekt,
no niesamowiete ciosy Haya-a miedzy rekoma Kliczki, i te sierpy/haki bite z dolu,
bo wczesniej Hay slyna z tych bitych z góry nad lewa reka przeciwników,
 Autor komentarza: liscthc
Data: 03-07-2011 19:50:44 
nik
Właśnie ot chodzi nie ma co tłumaczyć go warunkami,bo to nie one walczą,Holy też był mały i co...dawał radę z "Dużymi"
Przyznam że liczyłem na Ko na Davidzie,no i mnie zaskoczył in plus,ale był jednak gorszy!
A @Adamek tłumaczy to w najprostszy sposób.
Mniejszy ma lepszą szybkość i gibkość,więc też ma to swoje plusy!
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 03-07-2011 20:05:27 
@cop
Wróciłeś już na stałe ?
 Autor komentarza: cop
Data: 03-07-2011 20:32:20 
"AnanRukan Data: 03-07-2011 20:05:27 @cop
Wróciłeś już na stałe ? "

Powiedzmy, ze widzac interesujace konwersacje dodam swe opinie, badz tez czasami zainicjuje nowe sytuacje. Wszystko w zaleznosci od czasu, ktory bede mial.
Pozdrowionka.
 Autor komentarza: Jaocin
Data: 04-07-2011 00:56:35 
polrex
Ojej! Ty kompletnie tej walki nie zrozumiałeś a mówiąc inaczej wcale jej nie widziałeś.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.