HAYE: TE KOSZULKI TO MÓJ NAJLEPSZY POMYSŁ

Mistrz świata WBA wagi ciężkiej, David Haye (25-1, 23 KO) jest zdania, że sprzedawana przez jego obóz koszulka, na której przedstawiona jest podobizna Anglika, trzymającego w dłoniach wyrwane głowy braci Kliczków, przyniosła mu nie tylko największy - jak dotąd - rozgłos ze wszystkich prowokacji, które wymyślił, ale przy okazji dzięki niej także nieźle zarabia.

- Czy jest mi przykro z powodu tej koszulki? Nie, no  - do cholery! Nie ma mowy! To jest jedna z najlepszych rzeczy, jaką kiedykolwiek wymyśliliśmy. Ten T-shirt ze ściętymi głowami Ukraińców jest przecież jednym z najmądrzejszych ruchów biznesowych, które kiedykolwiek zrobiliśmy - powiedział Haye.

Przypomnijmy, że już 2 lipca w Hamburgu Haye stanie do walki z Władimirem Kliczko (55-3, 49 KO), który jest mistrzem świata IBF, IBO i WBO.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Deux
Data: 22-06-2011 10:24:27 
Haye uważa, że jak spadać to z wysokiego konia. W sumie jest w tym trochę racji, jak ma się dostać baty to chociaż za dobre pieniądze. Z drugiej strony jeśli Haye przegra przez nokaut to bedzie to jedna z większych kompromitacji w HW w ostatnim okresie.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 22-06-2011 10:36:01 
Deux
"Z drugiej strony jeśli Haye przegra przez nokaut to bedzie to jedna z większych kompromitacji w HW w ostatnim okresie"

Ja tak nie uważam. Taki jest boks i nie tacy wcześniej się tyle ugadali a padali na deskach. Kompromitacja będzie jak któryś z dwóch (kliczko, Haye) na kilka dni przed walka wymyśli jakąś kontuzje.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 22-06-2011 10:44:22 
Trudno się z nim nie zgodzic.
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 22-06-2011 10:55:20 
biznesmen kur** jego mać.
 Autor komentarza: Luton
Data: 22-06-2011 10:56:52 
Haye wszedł do ciężkiej i starał sie ją rozruszać, po prostu przestawić na dawne tory trash talking itp. To też generuje pieniądze/zainteresowanie. Teraz waga ciężka jest mętna. Wyglada tak, że jest sporo grubasów z talentem lub bez i dwóch Ukraińców, którzy na konferencjach zawsze gloryfikują swoje przyszłe ofiary w sposób sztuczny.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 22-06-2011 11:00:49 
Luton

Też uważam że w każdej wadze, a już przede wszystkim przeżywającej kryzys HW są potrzebni tacy "showmani". Kto tam by się interesował ta walka gdyby nie jego paplanina, a co najważniejsze to KTO BY IM TYLE KASY ZAPŁACIŁ ZA TĄ WALKĘ ;d. Kliczko to powinien dziękować Haye że jest takim "celebrytą" ;d
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 22-06-2011 11:01:48 
Ja bym takiej koszulki z kiczowatym nadrukiem z sitodruku nie kupil.
Ale jak znalezli jeleni ktorzy im daja zarobic to tylko sie z tego cieszyc.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 22-06-2011 11:05:25 
Autor komentarza: Luton
Data: 22-06-2011 10:56:52
Haye wszedł do ciężkiej i starał sie ją rozruszać, po prostu przestawić na dawne tory trash talking itp. To też generuje pieniądze/zainteresowanie. Teraz waga ciężka jest mętna. Wyglada tak, że jest sporo grubasów z talentem lub bez i dwóch Ukraińców, którzy na konferencjach zawsze gloryfikują swoje przyszłe ofiary w sposób sztuczny.

Zgadzam sie że sztuczny!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 22-06-2011 11:07:59 
PanJanekTygrys
Witam pana Tygryska!
W latach 80 były modne nadruki z LIMALEM he he!
Lukcas zarabia min na gadżetach a Haye na koszulkach i to krwawych koszulkach!
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 22-06-2011 11:09:28 
@Luton i Napoleon - zgoda! Tylko efekt jaki niesie ze sobą Haye pryśnie jak bańka mydlana gdyby ten przegrał. Ponadto jeśli ta bańka pryśnie HW upadnie jeszcze niżej niż jest. Z powodu kolejnego wielkiego rozczarowania.

Pisałem już o tym wiele razy - każda rywalizacja jest atrakcyjna jeśli ma wielu uczestników na podobnym poziomie. Wtedy rodzi się ciekawość i rodzi się rozwój uczestników dyscypliny, gdzie każdy chce być co raz lepszy bo "tak niewiele mi brakuje do konkurenta".

Jeśli Kliczkowie wygrają swoje pojedynki to mamy min 3,4 lata dramatu w HW - dramatu jakiego jeszcze nie było.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 22-06-2011 11:10:10 
Ciekawe, jaką minę będzie miał Haye, gdy Wład po wygranej walce założy koszulkę, na której podciera sobie d... głową Haye'a.

A swoją drogą Kliczkowie mają niezłe wtyki na Bokser.org.
Pamiętam, jak wielu dyskutantów gloryfikowało niejakiego Solisa w sposób sztuczny...
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 22-06-2011 11:11:09 
Dramatem dla HW to by było zwycięstwo Haye'a jakimś fuksem.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 22-06-2011 11:13:21 
Wydaje mi sie ze bezposredni zysk ze sprzedazy koszulek nie jest az tak wazny ,ale rozglos ktory mu przynosly,zeby zainteresowac masy trzeba zrobic cos nietypowego a te koszulki byly szokujace
 Autor komentarza: bagheera
Data: 22-06-2011 11:18:00 
UrbanHorn z jednej strony to co piszesz ma jakis sens ale z drugiej strony może równie dobrze nagle pojawić sie ktoś z nikąd kto rozbije i Hayea i Kliczków .
 Autor komentarza: weentM
Data: 22-06-2011 11:19:38 
Ygnac

z ta koszulka swietny pomysl,i mysle ze Haye zapadl by sie pod ziebie.

UrbahHorn

masz tutaj racje,ze HW upadnie nizej niz jest ! ale Haye bedzie mial to w dupie,bo on zarobi swoje,a i tak planuje odesc po tej walce.

ja obstawiam na to,ze haye przegra to walke,moze i KO bo Władzia strasznie cięty na niego

i obstawiam ze Adamek dostanie rowniez od Vitka
na dobra sprawe Vitek nigdy nie przegral walki
obie porazki przez kontuzje-luk brwiowy i wczesniej wypadl mu bark gdzie przez 10 rund boksowal jedna ręka i wygrywal zdecydowanie na punkty

nie widze szans Adamka z Vitkiem, Haye wieksze z Wladkiem,ale tez marne
 Autor komentarza: bagheera
Data: 22-06-2011 11:22:47 
Ja wierze w Hayea . Choć zawsze pisze ze Wlad jest faworytem .
A koszulki wiecie czy u nas gdzieś są dostępne ?. Była by w sam raz dobra na trening a za jakieś 20 lat była by to dobra pamiątka z wydarzenia niezależnie czy David zostanie mistrzem czy błaznem .
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 22-06-2011 11:23:09 
UrbanHorn
"Jeśli Kliczkowie wygrają swoje pojedynki to mamy min 3,4 lata dramatu w HW - dramatu jakiego jeszcze nie było."

Tylko że oni najprawdopodobniej wygrają swoje pojedynki i to było raczej wiadome od dawna. Dlatego tym bardziej należy się cieszyć że Haye zrobił jakiś szum a Adamek narobił nadziei kibicom, przynajmniej przez tą chwile HW ma jakieś zainteresowanie. Po porażkach Haye i Adamka pojawi się ktoś nowy, i tak to jakoś się będzie ciągnęło. Dlatego nie zgodzę się ze będzie dramat jakiego jeszcze nie było.

zeitgeist

Dokładnie. On mógłby wyprodukowac tylko jedna taką koszulkę, byle sie w niej pokazać, tu nie o sprzedaż chodziło.
 Autor komentarza: Tekimania
Data: 22-06-2011 11:29:30 
Niestety nasza cywilizacja zeszla tak na buty ze nikomu nie przeszkadza pajacowanie, obelgi, zachowanie bez klasy, slowne ciosy ponizej pasa (chodziac akurat w boksie to parodja). Byle by byla rozrywka ....

Wzorujemy sie pajacami, a ludzie z klasa (niech bedzie tylko sportowa), ktorzy nie mowia nic zlego, maja respekt przed przeciwnikami, bo wlasnie w boksie o to chodzi, sa krytykowani ze byle gowno ... Zalosne jak kultura europejska, ktora przez setki lat byla pielegnowana, idzie w leb.

Ale to tak na marginesie ...
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 22-06-2011 11:36:42 
Witam Faraona

Pamietam te koszulki z Limalhem,pozniej byl szal na koszulki z Modern Talking.ha ha
A teraz mamy glowy braci Kliczko.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 22-06-2011 11:36:50 
Tekimania

Przecież tak było w boksie zawodowym od zawsze, więc nie rozumiem twojego zdziwienia. Już przed wojną bokserzy strugali "cwaniaczków" byle tylko wzbudzić sobą zainteresowanie. Taki jest boks zawodowy i tego nie zmienisz, to nie jest golf dla gentlemanów. Tym bardziej że często bokserzy to nie urodzeni arystokraci a ludzie z tak zwanej ulicy.
 Autor komentarza: Tekimania
Data: 22-06-2011 12:06:01 
Nie chodzi mi o bokserow, oni robia tak zeby jak najwiecej kasy zarobic ... ale mniejsza z tym. Nie bede dostawal racji, bo co nie jeden by sie do wlasnych slabosci musial przyznac ... Z tym sie liczylem
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 22-06-2011 12:14:07 
@Tekimania,
Zgadzam się. Zachowanie bokserów (często ludzi z dołów społecznych) to jedno. Ale promowanie takich zachowań przez media - to katastrofa.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 22-06-2011 12:16:43 
Tekimania
Ali też pajacował , Tyson również o Bowe czy RJJ nie wspominając ale wchodzili do ringu i robili swoje czyli rozbijali kolejnych przciwników i na tym biznes bokserski się kręci , na wielkich mistrzach z charyzmą którą pokazuja równiez poza ringiem ,
z hayem jest taki problem że nie umniejszając mu zasług w Cruiser w HW charyzmę pokazuje jak dotychczas tylko poza ringiem
tego że przegra z Władem jest pewien ale styl porażki będzie miał znaczenie dla całej HW , jeżeli zostawi serce na ringu i naruszy Włada w prznajmniej kilku rundach to cały czas będzie jakims tam ożywieniem HW , bo jeśli nie on to kto ?
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 22-06-2011 12:21:34 
Ygnac

Tego już nie zmienisz. Oglądał by ktoś w Polsce w takim stopniu walkę śmiesznego Najmana ze śmiesznym Saletą gdyby ci w mediach nie pokazali że chcą sobie pourywać łby? Odpowiedz sobie sam na to pytanie. Kasa się im zgadzała i tyle. Kwestie moralne to już inna sprawa. Równie dobrze ktos może domagać się zlikwidowania w mediach pornografii, przemocy w filmach, itp. Tylko co by wtedy leciało w tv? Klan? ;d
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 22-06-2011 12:27:35 
@milan1899
Jak nie Haye to Adamek u niego mam pewność że nawet jak przegra to w dobrym stylu ponowna walka o mistrzostwo będzie u niego kwestią czasu chociaż mam nadzieję że wygra i wierzę że jest w stanie to zrobić
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 22-06-2011 12:31:03 
taki z ciebie showman David ?
prawie jak Ali , poza ringiem oczywiscie.
chociaz walka z Harissonem to było cos , trzeba przyznac.
 Autor komentarza: cleberlang23
Data: 22-06-2011 12:36:02 
NIE DAWIDKU TWÓJ NAJLEPSZY POMYSŁ TO TA WALKA...:) ZOBACZYĆ CIE PODSIKANEGO NA ŚRODKU RINGU BECZĄCEGO JAK JASKINIOWY BÓBR BEZCENNE...:)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-06-2011 12:44:40 
milan1899
Zgadzam się z tobą,mi też takie zagrywki na konferencjach nie przeszkadzają jeśli zawodnik przenosi to zachowanie do ringu!
Wymienieni przez ciebie zawodnicy plus Hopkins czy Mayorga dają show także w ringu.Niestety Haye to Showmen a dopiero później bokser.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 22-06-2011 13:07:42 
Autor komentarza: mieszko77
Data: 22-06-2011 12:31:03
taki z ciebie showman David ?
prawie jak Ali , poza ringiem oczywiscie.

Ali nabijał się ze swoich przecwników tak że było się z czego pośmiać. Natomiast naburmuszony Dejw kreuje siebie na killera ala Tyson. Tyle tylko że Tyson to był kiler a Haye jedynie próbuje wykreować taki wizerunek, wpisami na facebooku.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 22-06-2011 13:47:51 
Te koszulki okazaly sie pozyteczne.Dobry pomysl.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 22-06-2011 13:49:09 
''Autor komentarza: horhe88 Data: 22-06-2011 13:07:42
Autor komentarza: mieszko77
Data: 22-06-2011 12:31:03
taki z ciebie showman David ?
prawie jak Ali , poza ringiem oczywiscie.

Ali nabijał się ze swoich przecwników tak że było się z czego pośmiać. Natomiast naburmuszony Dejw kreuje siebie na killera ala Tyson. Tyle tylko że Tyson to był kiler a Haye jedynie próbuje wykreować taki wizerunek, wpisami na facebooku. ''

I bardzo dobrze.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 22-06-2011 14:16:54 
Te koszulki okazaly sie pozyteczne.Dobry pomysl.

Te koszulki okazaly się pożyteczne we wzbudzeniu zainteresowania u gimnazjalistów i półgłówków. Cała propaganda Haye nie ma za grosz finezji a jest jedynie wciskaniem taniego kitu. Chyba nikt poza ćwierćinteligentem nie zainteresowałby się walką tylko dlatego że Haye pokazał się w koszulkach z obciętymi głowami Kliczków czy napisal na facebooku że zrobi z nich marmoladę. Te medialne zagrywki Haye są tak prymitywne że normalny człowiek ma prawo być wkur... za to że ktoś traktuje go jak idiotę.
 Autor komentarza: Adam89
Data: 22-06-2011 14:20:01 
Haye jest na swój sposób genialny. Jego występy w ciężkiej, nie były zbyt emocjonujące, ale odpowiednim promowaniem swojej osoby, sprawił że każdy chce oglądać jego pojedynki.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 22-06-2011 14:27:46 
Autor komentarza: horhe88
Data: 22-06-2011 14:16:54
Te koszulki okazaly sie pozyteczne.Dobry pomysl.

Te koszulki okazaly się pożyteczne we wzbudzeniu zainteresowania u gimnazjalistów i półgłówków. Cała propaganda Haye nie ma za grosz finezji a jest jedynie wciskaniem taniego kitu. Chyba nikt poza ćwierćinteligentem nie zainteresowałby się walką tylko dlatego że Haye pokazał się w koszulkach z obciętymi głowami Kliczków czy napisal na facebooku że zrobi z nich marmoladę. Te medialne zagrywki Haye są tak prymitywne że normalny człowiek ma prawo być wkur... za to że ktoś traktuje go jak idiotę.


Z tymi obciętymi głowami to było prawie identycznie jak w mortal combat jak scorpion wyrwał głowe jakiemuś pedrylowi i krew ciekła!
Obijanie mięsa tak jak w ROCKY.
Powielanie i sranie a mamy rok 2011.
Proponuje przytyć mu tak jak Robert de Niro do roli Wściekły byk i ciekawe jak by wyglądał?
Generalnie nic do Haye niemam.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 22-06-2011 14:27:49 
''Autor komentarza: horhe88 Data: 22-06-2011 14:16:54
Te koszulki okazaly sie pozyteczne.Dobry pomysl.

Te koszulki okazaly się pożyteczne we wzbudzeniu zainteresowania u gimnazjalistów i półgłówków. Cała propaganda Haye nie ma za grosz finezji a jest jedynie wciskaniem taniego kitu. Chyba nikt poza ćwierćinteligentem nie zainteresowałby się walką tylko dlatego że Haye pokazał się w koszulkach z obciętymi głowami Kliczków czy napisal na facebooku że zrobi z nich marmoladę. Te medialne zagrywki Haye są tak prymitywne że normalny człowiek ma prawo być wkur... za to że ktoś traktuje go jak idiotę.''

Ty tez sie nimi zainteresowales.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 22-06-2011 14:30:05 
horhe88
skad masz informacje ze ludzie interesuja sie walka ze wzg na koszulki? Wyluzuj, Haye to zgrywus, lubie jak droczy sie z Wladem.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 22-06-2011 14:34:41 
Zainteresowałem się nie Hayem tylko porównaniem Haye do Muhammada Ali a to jak porównywanie gówna do czekolady, natomiast walkę Haye Kliczko oglądałbym bez względu na to czy Haye pokazałby się w koszulce z obciętymi głowami Kliczków czy też nie, natomiast cała masa półgłówków ogląda tę walkę jedynie z ww. powodu i innych prymitywnych działań PRowskich.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 22-06-2011 14:41:01 
A skad masz takie informacje? Nie sadze zeby ktokolwiek sie interesowal walka ze wzgledu na koszulki, ktore zreszta nie walcza tylko piesciarze.
A tak wogole Haye to mistrz swiata HW czy chcesz czy nie i juz zapisal sie w historii, nikt juz mu tego nie odbierze, ale widze ze ciebie strasznie to boli.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-06-2011 14:47:19 
Na razie to Haye jest przecinkiem czy myślnikiem w Historii boksu,coś jak Chavez JR.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 22-06-2011 14:55:33 
A skad masz takie informacje?

Z tego i innych forów, gdzie zdecydowana większość przeżywa wypowiedzi Haye jak stonka wykopki.

"Nie sadze zeby ktokolwiek sie interesowal walka ze wzgledu na koszulki, ktore zreszta nie walcza tylko piesciarze."

Jak tak sądzisz to napisz do Haye i jego obozu że ich działania marketingowe to strata czasu. Fakty jednak są takie że Haye oprócz koszulek i innych medialnych pierdół jako bokser pokazał zdecydowanie zbyt mało żeby na podstawie jego osiągnięć sportowych możliwe było uzyskanie takiego zainteresowania jakie jest obecnie.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 22-06-2011 15:22:48 
horhe88
Ludzie sie podniecaja, ty tez sie podniecasz (w negatywny sposob),
te dzialania marketingowe to nie strata czasu- wrecz przeciwnie- to bardzo dobry chwyt ktory znacznie zwieksza pule pieniedzy do podzialu-z korzyscia dla obu stron;

'' jako bokser pokazał zdecydowanie zbyt mało żeby na podstawie jego osiągnięć sportowych możliwe było uzyskanie takiego zainteresowania jakie jest obecnie.''
Pokazal wystarczajaco zeby ludzie sie interesowali jego walka z Wladem, ludzie chca obejrzec pojedynek dwoch wspanialych piesciarzy bez wzgledu na koszulki, nawet Wlad komplementowal Haye jako piesciarza mimo ze byl na niego w...ony, tylko ze ty w swojej malostkowosci nie potrafisz albo nie chcesz przyjac tego do wiadomosci.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 22-06-2011 15:23:32 
@Napoleon,
Nikt nie brał walki Najman-Saleta na poważnie, jako wydarzenie sportowe, lecz jako swoisty happening. Wtedy patrzy się na to innymi oczami.
Ale nawet oni zachowali jakiś umiar.

PS. Nie oglądam ani filmów z niepotrzebną przemocą dla samej przemocy, ani nie gram w takie gry, ani nie podnieca mnie porno. I jakoś żyję.
 Autor komentarza: somalijskisiepacz
Data: 22-06-2011 15:37:51 
Walaka jest atrakcyjna bo Dejvid swoją osobą wzbudza takiego hejta że każdy chce zobaczyć jak dostaje w jape...on narazie skupił się na tym cudacznym promowaniu tego pojedynku i trzeba przyznać że mu to wychodzi...im wiecej osób zdenerwuje swoją postawą tym lepiej...a sam pojedynek? podejzewam że nie martwi go to tak bardzo...zawsze może powiedzieć że kliczko okazał się jednak prawdziwym twardzielem,miał lepsze warunki fizyczne itp..on juz znajdzie wytłumaczenie...wystarczy że w odpowiednim czasie zrzuci płaszcz tego kretyna który przyodział w ramach promocji walki a wszystko ujdzie mu płazem,kasa będzie na koncie,poda w końcu reke władkowi i kazdy bedzie happy
 Autor komentarza: odyniec
Data: 22-06-2011 16:30:18 
no to ma facet osiagniecie zyciowe ze hoho
 Autor komentarza: tomek90
Data: 22-06-2011 18:18:17 
Boks to biznes, bokser to zawód, wypłata za pracę musi być. Jedni robią to lepiej, inni gorzej, ale każdy chce zarabiać. Trzeba przyznać, że Haye jest w tym dobry. Czekam na walkę Haye vs Kliczko z niecierpliwością. To będzie coś!
 Autor komentarza: akord21
Data: 22-06-2011 21:02:07 
A ja uwazam ze za duzo szczeka nawet jesli to chwyt marketingowy, to powinien okazac przynajmniej resztki szacunku i Hej mu w dupe za to co robi. Mam nadzieje ze 2 lipca udusi sie dyszlem Wlodiego ;P
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.