PRICE: HAYE MOŻE SKOŃCZYĆ WALKĘ JEDNYM CIOSEM

Niepokonany prospekt wagi ciężkiej, David Price (10-0, 8 KO), już dziś wieczorem stanie do walki z Tomem Dallasem (15-0, 11 KO). Mierzący 203 cm wzrostu Price pomaga "Hayemakerowi" w przygotowaniach do lipcowego pojedynku unifikacyjnego z Władimirem Kliczko (55-3, 49 KO). Zdaniem blisko 28-letniego mieszkańca Liverpoolu, David Haye (25-1, 23 KO) może zakończyć starcie z "Dr. Steelhammerem" pojedynczym ciosem.

- To bez wątpienia najtrudniejszy pojedynek w jego karierze, ale wystarczy mu jeden mocny cios. Jeśli Władimir nie zostanie znokautowany, Haye doskoczy do niego i zakończy walkę - przewiduje Price.

Price wspomina, jak podczas jednego ze sparingów został trafiony takim ciosem. 2 lipca w Hamburgu nie będzie jednak kasków ochronnych, a ciosy "Hayemakera" będą jeszcze silniejsze.

- Trafił mnie prawą ręką i momentalnie byłem zraniony. Takim uderzeniem powaliłby konia. Byłem zamroczony - opowiada brązowy medalista olimpijski z Pekinu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Jaocin
Data: 11-06-2011 21:16:51 
Jasne Price...
 Autor komentarza: Jaocin
Data: 11-06-2011 21:17:44 
Az strach pomyśleć co by było gdyby na takim sparing trafił cie Władek...
 Autor komentarza: curu
Data: 11-06-2011 21:27:38 
Jaocin

głupi łeb by mu odleciał
 Autor komentarza: jackabc
Data: 11-06-2011 21:27:55 
ZATEM ,KTO PIERWSZY TRAFI PRZECIWNIKA,czystym "POWER PUNCHEM" - ten Wygra !!!
 Autor komentarza: jackabc
Data: 11-06-2011 21:28:21 
ZATEM ,KTO PIERWSZY TRAFI PRZECIWNIKA,czystym "POWER PUNCHEM" - ten Wygra !!!
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 11-06-2011 21:31:27 
Problem że żaden nie trafi . Będzie natomiast sukcesywne rozbijanie lewym prostym aż w końcu będzie finał. Pod warunkiem że do walki dojdzie bo ciągle mam obawy że Haye sie wycofa.
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 11-06-2011 21:33:02 
Peter nie dał rady to Haye napewno da radę położyć Włada uważam że Haye ma przeciętny cios (no może nieco mocniejszy) jak na wagę ciężką co pokazała walka z Harrisonem
 Autor komentarza: Jaocin
Data: 11-06-2011 21:45:57 
Dokładnie, Haye po ciosie musi doskoczyć do rywala zeby go dokonczyc. Władkowi wystarczy jedno uderzenie i ciezkie ko...
 Autor komentarza: Jaocin
Data: 11-06-2011 21:47:55 
Dokładnie, Haye po ciosie musi doskoczyć do rywala żeby go dokończyć. Władkowi natomiast wystarczy jeden cios i ciężkie KO natychmiastowe...
 Autor komentarza: skilorrPL
Data: 11-06-2011 21:48:24 
Władek Władziu nie posikajcie sie , Dawid Hejmajker Haye pokaże czymże jest stal w kontakcie z watą! Ogarnijcie sie ludzie ! Rozumiem ze jest Sobota wieczór ale troche rozsądku
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 11-06-2011 21:49:04 
@AnanRukan

Przeciętny cios ? ty chyba walki z Wałujewem nie widziałeś. Gdyby Władimir dostał taką petardę w głowę jak dostał Valuev w jednej z rund to by nie było po nim nawet co zbierać. Nie widziałem w żadnej z walk Władimira aby on tak kogoś trafił. W większości walk przeciwnicy Władimira przewracali się raczej z powodu braku tlenu niż mocnego uderzenia. Oczywiście nie mówię tutaj o walkach z Rahmanem czy Austinem ale o np. Chambersem, Peterem... Haye nie ma takich warunków fizycznych żeby zamęczać swoich przeciwników więc ich nokautuję zanim braknie mu na to sił i oddechu natomiast Władimir może sobie na to pozwolić dlatego jego nokauty wyglądają tak a nie inaczej.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 11-06-2011 21:51:57 
@AnanRukan

W pierwszej walce Włada z Peterem ten pierwszy leżał 3 razy na deskach... mimo, że tę walkę wygrał. To, że Peter nie zdołał dokończyć dzieła i nie znokautował Władimira to tylko i wyłącznie brak tzw. instynktu zabójcy. A w drugiej to i Wład był już innym bokserem i Peter był już praktycznie własnym cieniem.
 Autor komentarza: Jaocin
Data: 11-06-2011 22:11:55 
AdamekFightPL

Wybacz ale o ile dobrze pamiętam to cios na Wałku miał miejsce jakoś w przedostatniej rundzie więc... Z tym brakiem tlenu to ma niewiele wspólnego, w przypadku przeciwników nokautowanych przez Władka to conajmniej równie wyraźnie było widać siłe ciosów Kliczki co Haye na Wałujewie.
 Autor komentarza: Jaocin
Data: 11-06-2011 22:16:48 
AdamekFightPL

Peter nie był swoim cieniem tylko Władek lepiej rozwiniętym bokserem...
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 11-06-2011 22:21:25 
@Jaocin

Co mam ci wybaczać ? napisałem, że w której z rund bo sam nie pamiętałem, w której. Nie rozumiem jak to brak tlenu nie ma nic wspólnego ? wyrażaj się trochę jaśniej. Tak było widać siłę ciosu Kliczki zwłaszcza w walce z Chambersem kiedy to prze mocnym lewym sierpem położył Chambersa na deskach... albo w drugiej walce z Peterem kiedy Nigeryjczyk wywrócił się już praktycznie sam...
 Autor komentarza: Jaocin
Data: 11-06-2011 22:31:43 
AdamekFightPl

Po prostu nie uważam by przeciwnicy Władka przewracali się z braku tlenu, ze zmęczenia czy czegoś tam jeszcze. Zwyczajnie dostawali po ryju i urywał im się film.
 Autor komentarza: Jaocin
Data: 11-06-2011 22:34:06 
AdamekFightPl

A propos tego wybaczenia to tylko taki zwrot, wyrażenie - bynajmniej nie sugerujący, że masz mi cokolwiek wybaczyć :)
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 11-06-2011 22:37:16 
Jaocin
Nie dyskutuj z baranem ktory nie widzi rzeczywistości!!! Mam nadzieję że mulat wyjdzie do ringu i wtedy z nim porozmawiaj.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 11-06-2011 22:44:27 
AdamekFightPl
Napiszę to raz jeszcze,tak żebyś mógł się ze mnie pośmiać!
Dzisiejszy Władek(czyli w prime)był by niezwykle groźny dla wszystkich dawnych mistrzów wagi ciężkiej!
A Haye'a byłby ofiarą już na konferencji z takim Bowe czy Tysonem!
 Autor komentarza: bagheera
Data: 11-06-2011 22:55:46 
Zgadzam się z AdamekFight i z tym że nokałty kliczków wyglądaja na takie brutalne bo trafiają już wykończonych przeciwników . Zgadzam się też z tym że i na Ruizie i Wałujevie mimo ze to nie były jakieś niesamowite walki ale co jak co to Haye pokazał że ma ciężką rękę .
Ruiz ma twardy łeb z tego co pamiętam tylko chyba Tua go jeszcze znokałtował .A po ciosach Hayea padał co chwila jak mucha .
Wałujev był wyraźnie zamroczony jedyny raz w karierze .
W ogóle to zawsze byłem ciekawy jak Kliczko poradzili by sobie z Walujevem . Musieli by zupełnie zmienic styl a tego według mnie nie są w stanie zrobić i dlatego bali sie z nim walczyc
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 11-06-2011 23:06:13 
Wg mnie może nie tyle bali się Wałka, co wzajemnie dla siebie byliby po prostu niewygodnymi rywalami...
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 11-06-2011 23:10:14 
Według mnie Haye powinien przegrać z Wałujewem, bo nie uderzył go mocna, ale Nikolai się potknął.

http://www.youtube.com/watch?v=PsawoiQ-0C0
 Autor komentarza: Jaocin
Data: 11-06-2011 23:13:57 
bagheera

"trafiają już wykończonych przeciwników"
A kto ich wykończył? Własny cień?
"Ruiz ma twardy łeb"
Chyba chciałeś napisać "miał" bo w momencie walki z był już wypalonym dziadkiem...
"Musieli by zupełnie zmienic styl"
Nie musieli, zwyczajnie by go wypunktowali bo to techniczny kołek.
 Autor komentarza: Luton
Data: 11-06-2011 23:28:47 
Wałujew nie był zamroczony. Haye przestrzelił prawy, poprawił lewym na doskoku, wszystko to na dużej szybkości, wałujew akurat stał wtedy pionowo jak słup na nogach i w sposób naturalny sie przechylił. Zobacz 2-3 sekundy po tym ciosie czy Wałujew jest zamroczony. Nie jest ;)
 Autor komentarza: paablo12345
Data: 11-06-2011 23:35:17 
AdamekFightPL
Data: 11-06-2011 21:49:04

Przeciętny cios ? ty chyba walki z Wałujewem nie widziałeś. Gdyby Władimir dostał taką petardę w głowę jak dostał Valuev w jednej z rund to by nie było po nim nawet co zbierać.
-------
To taka sama petarda jaką ty posyłasz tym kolegom co boją się z tobą bić w rękawicach? Przypomnijmy, że swój mega cios ćwiczyłeś hantlami.
 Autor komentarza: paablo12345
Data: 11-06-2011 23:36:04 
Przegląd walk Haye nie pozwala stwierdzić, że ten gość ma kowadło w łapie.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-06-2011 23:41:18 
Ciosy Haye sa szybkie i dynamiczne,moga zrobic krzywde,ale nie wierze w to ze jednym uderzeniem moze on skonczyc Wlada,pomimo iz ten ma podejrzana szczeke.Za to Ukrainiec moze zakonczyc walke pojedynczym lewym sierpowym,prawym prostym,czy prawym krzyzowym
Tradycja juz jest ze sparingpartnerzy przed walka zachwalaja piesciarzy,ktorym pomagaja przygotowac sie do walki.Same przygotowanie tez zawsze przebiegaja wspaniale,najlepszy oboz zycia,zrealizowane wszystkie zalozenia itd.
Po przegranej walce okazuje sie ze przegrany nabawil sie kontuzji podczas przygotowan,mial niestrawnosc albo cus podobnego,a sparingpartner posadzil go na pupie...lol...
 Autor komentarza: Klimek
Data: 12-06-2011 00:00:19 
Haye bije wystarczająco mocno Kliczke jak Sanders.
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 12-06-2011 00:00:42 
Jeśli haye będzie walczył z Władem jak z Wałujewem to wyniosą go nogami do przodu.
 Autor komentarza: Klimek
Data: 12-06-2011 00:01:37 
Haye bije wystarczająco mocno na Kliczke jak Sanders. Pokazały to walki z Ruizem i Harisonem, uderzenie to ma bardzo mocne
 Autor komentarza: Klimek
Data: 12-06-2011 00:08:15 
Ale Kliczko tez ma mocny cios dlatego ta walka moze sie skonczyc w każdej chwili i to w obie strony. Ale wydaje mi sie ze kto pierwszy zaryzykuje moze wygrać przed czasem a myśle ze pierwszy zaryzykuje tutaj Haye
 Autor komentarza: abrakadabrorr
Data: 12-06-2011 00:24:44 
AdamekFightPL

hehe czasami się zastanawiam czy czytasz to co piszesz przed potwierdzeniem wysalania teraz wiem ,że nie...czyste bez podparcia w niczym argumenty.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 12-06-2011 00:44:01 
Włnaśnie Price znokautował Dallasa w 2 rundzie pojedynczym ciosem. Wierzyłem w Dallasa, ale jednak brakuje mu techniki. Chyba teraz zacznę kibicować Fury'emu.
 Autor komentarza: paablo12345
Data: 12-06-2011 00:49:15 
Hugo -
Haye go rozbił :)
 Autor komentarza: Adihash
Data: 12-06-2011 10:06:27 
Price na pewno w wytrzymałośći nie jest słabszy od szklanego Władka.
Wszyscy mówią o potężnym prostym Ukraińca ale siła w boksie to nie wszystko. Władimir jest na pewno w cholerę wolniejszy, nie używa gardy,
zadaje znacznie mniej ciosów względem swojego brata który to właśnie on nie leży Dawidowi na rękę, i dlatego Anglik starszego Kliczki się obawia.
 Autor komentarza: xionc
Data: 12-06-2011 12:57:51 
Na pewno na mlodego prospekta jakim jest Price David Haye latwo znalazlby sposob w ringu, ale Wladimir Kliczko to zupelnie inna liga bokserska.
 Autor komentarza: vitalisfan
Data: 12-06-2011 13:05:50 
wszyscy wytykają 2 przegrane Władka a nikt nie wspomina jak pajac Haye dostawał bęcki od Solisa czy był nie raz szmatą do wycierania ringu w cruser. Nikt chyba nie zaprzeczy, że murzyn nie raz latał jak kapitan Planeta po ringu. Ludzie nie ośmieszajcie się i nie porównujcie klas Kliczki i Haye;a. ja stawiam kase u buka na Włada i innej opcji nie widze. Pozdro!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.