LEONARD ZDRADZA JAK POKONAĆ PACQUIAO

Legendarny Sugar Ray Leonard uważa, że zna sposób na pokonanie Manny'ego Pacquiao (53-3-2, 38 KO). Zdaniem 55-letniego dziś ex-championa pięciu kategorii wagowych, wygrana z Filipińczykiem jest możliwa, jeśli wciągnie się go w partię bokserskich szachów.

- Pięściarza pokroju Pacquiao nie da się przecenić. Ma niesamowitą szybkość i kapitalną pracę nóg. Zawsze jest w formie, więc praktycznie nie da się trafić na jego słabszy dzień - komplementuje "Pacmana" Leonard.

- Manny'ego można pokonać, jeżeli wciągnie się go w coś w rodzaju partii szachów. To praktycznie jedyna metoda, dzęki której można z nim wygrać - uważa "Sugar". Zawodnikiem, który dysponuje odpowiednimi umiejętnościami do pobicia Pacquiao jest więc wracający do gry Floyd Mayweather Jr. (41-0, 25 KO). Być może w przyszłym roku będziemy świadkami walki, która jednemu z dwójki Money-Manny zapewni zaszczytne miejsce w historii boksu...

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: rogal
Data: 10-06-2011 19:29:05 
Ta walka musi się odbyć. Inaczej ich kariery na zawsze pozostanę nie zdefiniowane do końca.

Uśmiecham się na myśl, że pamiętam początki Floyda i pierwsze większe telewizyjne występy Paquiao.

Niesamowite było obserwowanie jak stają się królami boksu.

Powinna być walka i automatycznie rewanż, dobrze dla boksu by walczyli ze sobą więcej niż raz.

Niech wygra lepszy !

Ja stawiam 51:49 dla Mayweathera (bajeczna obrona)

pozdrawiam
 Autor komentarza: liscthc
Data: 10-06-2011 19:37:12 
rogal
Popieram wszystko prócz proporcji 51:49 dla Mannego(bajeczny atak pozycyjny)
pozdrawiam!
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 10-06-2011 19:45:25 
Mysle, ze w tych proporcjach potrzebne sa cyfry, daleko po przecinku.
 Autor komentarza: DAB
Data: 10-06-2011 19:48:52 
Marketing ruszył czeka nas walka!!!
70-30 Pacman będzie deklasacja
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 10-06-2011 19:50:04 
Tak DAB, z pewnoscia masz racje hahaha
 Autor komentarza: mencel
Data: 10-06-2011 19:52:35 
50:50 stawiam
 Autor komentarza: DAB
Data: 10-06-2011 20:00:46 
Skoro mańkut Zab robił mu takie problemy w rundach gzie wytrzymywał tempo czyli początkowe i po wznowieniu to Pacman go skończy.Ja jestem przekonany a zobaczymy po walce , bo ,że się odbędzie patrząc na poruszenie medialne nie mam wątpliwości.Koniec tego roku a na pewno 2012 mamy ten spektakl jednego aktora-Pacman is the best
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 10-06-2011 20:01:42 
Celna uwaga. Floyd ma szanse - ale szanse te wynikają wyłącznie z jego inteligencji ringowej. Jeśli Emanuel nie da się "zaczarować", to jego zwycięstwo musi stać się faktem ze względu na przewagę, jaką ma niemal na każdym polu bokserskiego rzemiosła.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 10-06-2011 20:06:17 
A wyobraźcie sobie walkę Sugar-Pac :D albo Floyd-Leonard :D po prostu byłby festiwal szybkości :D
 Autor komentarza: DAB
Data: 10-06-2011 20:07:21 
beniamin zauważ ,że Pacman robi swoje jest zbyt doświadczony by dać się zwieść a jedynym sposobem ucieczki przed nim jest właśnie...ucieczka:)Shane z Floydem mógł powalczyć przed Pacmanem pozostało mu uciekać
 Autor komentarza: DAB
Data: 10-06-2011 20:09:49 
szansepromotions
Dla mnie Pac bije wszystkich na głowę on jest niesamowity , rozwinął się tak boksersko ,że dla mnie jest najlepszy.Bije prawy lewy prawy i jego trzeci cios przednią ręką sieje zagrożenie nokautem a jak nie on to 4 lewy i tak co chwila.Sorry ale defensywa tu nic nie da.
 Autor komentarza: Deter
Data: 10-06-2011 20:12:55 
Jeśli Floyd da słabszą walkę z Ortizem i zauważy, że forma już nie jest szczytowa, to wątpię w walkę z Pacquiao w 2012. Floyd już z Moslejem zaprezentował się poniżej oczekiwań.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 10-06-2011 20:14:28 
Juz niejeden byl taki przed ktorym nie bylo ucieczki. Przed Oscarem tez mial Floyd nie uciec, przed Gattim tez mial nie uciec. Pogdybac i pomarzyc to sobie mozesz. Tutaj nie ma faworyta, a piszac 70-30 dla Pacmana pokazujesz jak bardzo go kochasz i jak bardzo nie lubisz Floyda, a takze swoja nieobiektywnosc.
 Autor komentarza: DAB
Data: 10-06-2011 20:17:12 
Ja sobie nie wyobrażam obron przed Mannym kto ma pojęcie i przeżycia w boksie niech mi powie jak się bronić przed takim skubańcem tu nic to jie da.Żadne bloki, uniki rotacyjne, zejścia nie tu trzeba go złamać ale takiego teraz nie ma.W szachy to po walce można zagrać jak na oczy Floyd będzie widział.Pacman to koszmar przeciwnik, uderzasz a on 3 razy oddaje.Masakra
 Autor komentarza: DAB
Data: 10-06-2011 20:18:59 
Oskar daj pan spokój:)Gatti kto to jest patrząc w ringu na Pacmana.Co on z Oskarem zrobił ,że dopiero na odwyku przyznaje się do porażki,że był gorszy.Teraz jest nieosiągalny.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 10-06-2011 20:23:35 
DAB
Ja też sobie nie wyobrażam obron przed Pacem,ale również nie wyobrażam sobie rozbitego "Hajsa" więc sam nie wiem jak mam stawiać.

Tak po za tym szkoda że niema u nas takiej ligi typerów.Bo takowe występują na niektórych portalach piłkarskich.
 Autor komentarza: DAB
Data: 10-06-2011 20:26:29 
liscthc
Szkoda też tak myśle a obawiam się ,że Floyd boi się być rozbity a to mu grozi.Pływał z Mosleyem już a sorry ale Pacman go skończy przed 10 rd kompletnie rozbitego.On Floydowi nie leży, mańkut w dodatku z ogromną presja i precyzją to nie Oskar który wali w powietrze Pacman bije na punkt
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 10-06-2011 20:32:17 
@ DAB
Sądzę ,że sugar ray leonard był szybszy nawet od paca , u niego wchodziły już kombinacje 10-12'sto ciosowe .Sposób na paca(moim zdaniem) , być szybki jak on i mieć silny cios , dlatego myślę ,że Leonard by sobie poradził:D i poza tym musowe obijanie tułowia , z tym sobie wybitnie nie daje rady
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 10-06-2011 20:34:02 
szanse co do walki money-pac , 52-48 dla paca ,mimo iż lubię floyda , nie ma szans na rozbicie jakiejkolwiek ze stron , to nie pojedynek amatorów tylko wybitnych zawodników
 Autor komentarza: liscthc
Data: 10-06-2011 20:35:14 
Fakt ostatnimi czasy Floyd nie za bardzo daje argumenty a many ma ich cały wachlarz,jednak liczę że Floyd da świetną walkę z Ortizem i ponownie znajdą się argumenty.
Walce z Pacem był bym za Pacem.Floyd to było nie było Geniusz,a jak się spotyka dwóch geniuszy to wszystko może się zdarzyć.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 10-06-2011 20:35:37 
DAB
No faktycznie, trenuje boks od pol roku, ale przy takiej serii wystarczy sklinczowac. Wiem, ze latwo sie mowi, ale to akurat Floyd potrafi zrobic i przerwac taka serie, nie sadzisz? Wystarczy spojrzec na walke z Hattonem. Hatton nie zadawal zadnych serii w walce z Moneyem, bo z nim sie poprostu takich kombinacji nie da wyprowadzac, bo albo zdazy odskoczyc, albo sklinczuje. W ten sposob walka nie byla by pokazem pieknosci, tylko pokazem skutecznosci. Floyd jest skuteczniejszy, ale nie przesadzam wyniku walki i uwazam, ze jest otwarty 50-50.
 Autor komentarza: Deter
Data: 10-06-2011 20:36:28 
sto ciosowe?
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 10-06-2011 20:38:47 
@ Deter

dziesięcio-dwunasto ciosowe , tak przekładając na słowa
 Autor komentarza: DAB
Data: 10-06-2011 20:38:57 
szansepromotion
Te kombinacje były dobre nie na takiego zawodnika jak Pacman czyli cios za cios.Otwartą wymianę próbował Cotto kończyło się deskami.Pac jest precyzyjniejszy on ma wspaniały trzeci cios albo piąty.Później zmienia kombinację i siłę wkłada w lewe czyli 2 i 4 nie połapie się nikt.A precyzja zabija.Sugar jej nie miał bił wiele na ilość Pac kontroluje nogami bije celne kombinacje które powtarza częściej niż inni.Nie można się zebrać.Ja obserwuję jakbym miał walczyć z kimś takim to koszmar dla mnie z perspektywy osoby która zawsze w ten sposób obserwowała jest niewygodny, okropny.Sugara można było spokojnie kontrować a nie chodzi o samą ilość tylko z jakością Pac omija kontry i nie bije dlatego 15 ciosów.On więcej myśli
 Autor komentarza: DAB
Data: 10-06-2011 20:39:59 
Fryto666 Hatton popatrz co zrobił z nim Pac.Nie sklinczujesz typa sprawnego na nogach w życiu
 Autor komentarza: DAB
Data: 10-06-2011 20:40:00 
Fryto666 Hatton popatrz co zrobił z nim Pac.Nie sklinczujesz typa sprawnego na nogach w życiu
 Autor komentarza: esox
Data: 10-06-2011 20:42:43 
Walki Floyd vs Manny nie będzie.Floyd skasuje kupę kasy za walkę z Ortizem nie dogada się z Mannym zrobi sobie przerwę,wróci na walkę rozgrzewkową itd....!
 Autor komentarza: miguelangelcotto
Data: 10-06-2011 20:45:58 
Jak dla mnie sposobem na Paca jest styl Marqueza, ewentualnie Moralesa 2005. Na wymiane nie można z nim iść, no chyba że Martinez. Jak dla mnie Pac jest trochę przeceniany, wciąż da się go trafić, a kto wie czy nie znokautować(ciosem na korpus).
 Autor komentarza: DAB
Data: 10-06-2011 20:49:31 
Każdego dobrze trafionego na wątrobę można z deskami zapoznać.Floyda też się da , bo z Shanem ostatnio popływał troszkę:)Każdy ma swojego faworyta moim Pac i to po walce nawet nie wyrównanej , nie widzę Floyda i myślę ,że on sam siebie w niej na dziś dzień nie widzi.Boją się Pacmana nie wierzą w jego czystość przez to jak walczy i co robi z przeciwnikami.Przez umiejętności...70-30 Pac ja jak zawalczą stawiam na niego
 Autor komentarza: DAB
Data: 10-06-2011 20:51:38 
miguel
Styl marqueza to zobaczysz teraz po walce ale Pacman nie jak Floyd on na wagę wniesie tyle co trzeba , tamten oszukał.To mnie do niego zraziło, miał taką gażę że tę karę olał a przewagę wagi i to mięśni przecież on tłuszczu nie ma miał dużą.Powinno tej walki nie być
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 10-06-2011 20:52:01 
@DAB
Jakakolwiek polemika z toba nie ma sensu. Porownujesz po pierwsze Hattona z obu walk (wiadomo, ze to nie to samo), po drugie Hattona do Mayweathera. (sam juz nie wiem co masz na mysli, moze jestes na bani).

Krotko mowiac jestes slepy na obiektywizm, a twoje komenatrze w tej chwili wygladaja dla mnie tak jak komentarze trolli pod newsami o Adamku.

Pozdrawiam.
 Autor komentarza: DAB
Data: 10-06-2011 20:57:33 
Frytko gdzie ja porównałem Floyda do Hattona.Napisałem jak manny Anglika skończył i tyle.Floyd się z nim męczył, faulował aż go tym zamęczył a normalny sędzia powinien dać mu ostrzeżenie za faule, odwracanie się i ataki łokciami.Po prostu twój idol nie jest tak świetnym bokserem i osobiście mi tu nie podjeżdzaj jakimiś głupimi tekstami ,bo mi też odechciewa się z Tobą gadać
 Autor komentarza: Deter
Data: 10-06-2011 21:09:10 
Jak dla mnie nie tylko wynik, ale i przebieg walki jest niemożliwy do przewidzenia. Stawiam jednak wyżej Pacquiao, on teraz jest w absolutnym szczycie. Floyd chyba szczyt formy ma za sobą.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 10-06-2011 21:12:43 
Nie można porównywać jak skończył kogokolwiek pac a kogo money bo walczą zupełnie innymi stylami jak można łatwo zauważyć .
 Autor komentarza: DAB
Data: 10-06-2011 21:14:26 
Problemem Floda są uniki , odchylenia w prawo , w ten sposób kogoś z normalnej pozycji walczącego neutralizuje.Z Pacmanem jest problem ,że jest mańkutem, na prawo Floyd nie ucieknie , bo tam czeka lewy Filipińczyka bardzo mocny -Shane leżał.W lewo się Floyd nie odwróci bo to dla niego nienaturalne a poza tym prawa, przednia ręka Pacmana jest równie silna.Także zobaczymy jaki sposób walki Floyd przyjmie teraz z Ortizem, sam jestem ciekaw.Leworęczni mu nie leżą moim zdaniem , bo broni się na tylnej nodze kontrolując silniejszą prawą zawodników walczących z pozycji normalnej.
 Autor komentarza: DAB
Data: 10-06-2011 21:16:29 
szansepromotions to po co porównania wielokrotne walki z Dynamitą gdzie Floyd nawet wagi nie dotrzymał jaka była zakontraktowana.Taki wałek to dla mnie przegięcie na tym poziomie i terz ten krystalicznie czysty pan żąda testów.Nawrócony:)
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 10-06-2011 21:19:50 
Przewagą Mayweather-a jest to, że on od 5 lat myśli nad tym, jak pokonać Pacquiao, a Manny myśli, że nie ma się nad czym zastanawiać. Ale ja stawiam na Emanuela. Jego precyzja podważy błyskotliwość obrony Floyda, a to z kolei zmusi go do ataku, co z kolei znowu zmusi go do powrotu do obrony. Nie wierzę w nokaut, ale 116-112 dla Filipińczyka. Nie zapominajmy, Manny w ostatnich 60-70 rundach przegrał 2-3. A Floyd musiałby wygrać 7 w jeden wieczór. Bardzo trudne. No, chyba, że pogłębią się problemy z nogami u Pacquiao.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 10-06-2011 22:18:35 
Leonard był w ringu inteligentniejszy niż Pacman .
Ile walk tyle oblicz Leonarda . W pierwszej z Duranem ringowa wojna , zero dystansu , nikt nie robi kroku w tył i minimalna przegrana na punkty (choć na mnie większe wrażenie w tej walce robił Sugar i jego niesamowicie szybkie kombinacje ) . W związku z tym w rewanżu skakanie , błaznowanie i boksowanie z którym Duran zupełnie sobie nie radzi . Ale i tak najlepszy przykład inteligencji w ringu i zmiany stylu to pierwsza walka z Hearnsem . Sugar 3 razy zmieniał zupełnie styl walki aż wreszcie znalazł właściwy i upolował w 14 rundzie hearnsa mimo że walka zaczęła sie dla niego fatalnie .
Pacman zawsze walczy świetnie ale tak samo . Leonard to dla mnie nr1 wszechczasów . Czasami atak Pacmana ,czasami obrona mayweathera ,czasami sztuczki Roya jonsa . Do tego szczęka ze stali .
 Autor komentarza: esox
Data: 10-06-2011 22:24:09 
bagheera jeśli dla Ciebie Pacman zawsze walczy tak samo to tylko pogratulować spostrzegawczości.
 Autor komentarza: mma
Data: 10-06-2011 22:45:18 
bagheera

przyjemnie się z toba wreszcie zgodzić w niemal całej rozciągłości.
 Autor komentarza: Tiamat
Data: 10-06-2011 23:27:22 
DAB - Bez obrazy ale juz to troszke smiesznie wyglada jak sie czyta to co piszesz o pac-man'ie :P
Rozumiem jest swietny ale to w jakiej formie sie wypowiadasz wyglada tak jakby kazdy inny boxer przy manym byl nikim.

Gdy juz bedzie po 12 rundzie mozemy rozmawiac co i jak.
Jesli mialbym obstawiac teraz KTO wygra obstawilbym na pacmana.
zobaczymy co money pokaze z ortizem pozniej bedzie mozna oceniac jego szanse.

Przegrac mozna z kazdym nawet tak doswiadczony boxer jak pac man moze zrobic jeden maly blad i przegrac.

i mowie tutaj ogolnie o sporcie.
 Autor komentarza: redd
Data: 11-06-2011 00:38:48 
Co do samej walki to nie mam typu, spotkałoby się dwóch wybitnych zawodników, których nie można zamknąć w jakimś bokserskim schemacie.

Nie chcę oceniać szans obydwu z prostego powodu, nie wiem jaką formę obecnie prezentuje Floyd, czy przypadkiem nie zaczął łapać go wiek i refleks już nie ten? Chciałbym oczywiście, aby Floyd był w jak najlepszej formie, bo wtedy widowisko tylko by na tym zyskało.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.