WYWIAD Z WITALIJEM KLICZKĄ

Zapraszamy do obejrzenia naszego wywiadu z Witalijem Kliczką (42-2, 39 KO), który zarejestrowaliśmy tuż po pierwszej konferencji prasowej poświęconej jego pojedynkowi z Tomaszem Adamkiem (44-1, 28 KO). Walka, której stawką będzie należący do Ukraińca pas mistrza świata federacji WBC w wadze ciężkiej, odbędzie się 10 września we Wrocławiu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

Były redaktor Bokser.org, obecnie dziennikarz Przeglądu Sportowego. Jego specjalizacją było m.in. relacjonowanie najważniejszych gal odbywających się na Starym Kontytencie oraz polskich pięściarskich imprez. Przemek zna dwa języki obce - angielski oraz rosyjski, co dało mu możliwość rozmowy z absolutną czołówką boksu w Europie i na Świecie. Za nim wywiady m.in. z Mike'em Tysonem, Lennoxem Lewisem, Rachimem Czakijewem, Rusłanem Czagajewem oraz Kostią Tszu.

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: LiMao
Data: 24-05-2011 20:44:21 
Jak dla mnie świetny wywiad.W porównaniu do pytań zadawanych na konferencji to mistrzostwo.Super pytania.Witek wydaje sie byc na luzie a w wywiadach jest to bardzo wazne.Brawo za przygotowaie.
 Autor komentarza: Maciek94
Data: 24-05-2011 20:44:24 
klasa sama w sobie, bardzo lubie Vitalija jako osobe i sportowca jest naprawde przykladem do naśladowania w tej walce bede zadowolony jak wygra Tomek ale wygrana Vitalija wcale nie z niechęci mnie do nikogo z zawodnikow .Pozdro Vitali
 Autor komentarza: kierownik81
Data: 24-05-2011 20:47:29 
INTELIGENTNY CZŁOWIEK TRZEBA PRZYZNAC...
 Autor komentarza: kierownik81
Data: 24-05-2011 20:47:52 
INTELIGENTNY CZŁOWIEK TRZEBA PRZYZNAC...
 Autor komentarza: TDI
Data: 24-05-2011 20:56:33 
Dawno Witka nie widziałem uśmiechniętego :D
 Autor komentarza: Grzadq
Data: 24-05-2011 20:57:20 
Zawsze byłem pod wrażeniem kultury osobistej Vitalija. Będę gorąco kibicował Tomkowi, ale niezależnie od wyniku walki, Vitalijowi też będę gorąco kibicował. Wzór profesjonalisty, prawdziwy mistrz świata.
 Autor komentarza: Deter
Data: 24-05-2011 21:01:38 
LiMao
Osiak zawsze robi świetne wywiady :)
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 24-05-2011 21:02:43 
bardzo dobry wywiad. pełen profesjonalizm ze strony prowadzącego. Natomiast Witali jak zwykle skromny, oszczędny w osądach, człowiek z klasą. Nie pamiętam aby on kogoś obraził. Lubię go jako człowieka i sportowca. To będzie świetny pojedynek.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 24-05-2011 21:12:40 
Muszę przyznać, że zawiodło mnie podejście Tomka Adamka do kibiców. Bardzo olewające... za to Witek pokazał klasę, jak wsiadał z tyłu budynku do Mercedesa, to coś do nas zagadnął, pomachał, dał sobie zrobić zdjęcie, a było nas może z 10 osób.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 24-05-2011 21:16:47 
W tych opiniach o ostatnich przeciwnikach Adamka widac iz facet sie bardzo boi Gorala, nawet boi sie udzielac bezposrednich odpowiedzi na postawione pytanie. Adamek mial kiepskich przeciwnikow nie tylko w ciezkiej takze w cruiser i polciezkiej. On w ogole walczyl z dwoma klasowymi bokserami w swojej karierze i co ciekawe fanatykom to nie przeszkadza.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 24-05-2011 21:37:00 
DO REDAKCJI


Kiedy będą wyniki konkursu ?
 Autor komentarza: bonkers
Data: 24-05-2011 21:40:25 
kolejny bardzo dobry wywiad kolegi Osiaka ,Vitalij wyluzowany w dobrym humorze takie materiały zawsze dobrze się ogląda
 Autor komentarza: liquid
Data: 24-05-2011 21:41:44 
racja racja, Przemek Osiak robi swietna robote z tymi wywiadami :) Powodzenia dalej
 Autor komentarza: cop
Data: 24-05-2011 21:42:58 
@Grzywa - "...Adamek dostal walke z Klitchka nie za zaslugi w ringu tylko za kibicow Polakow. Nigdzie wiecej na swiecie taki stadion nie zostalby wypelniony w 50% na walke niezbyt znanego Polaka z Ukraincem..."

Male sprostowanie. Grzywa, wiemy iz masz swoje personalne uprzedzenia dotyczace osoby Adamka i niestety ale nie jestes w stanie przeskoczyc tej bariery subiektywnego negatywizmu odnoszacego sie do osoby Gorala. Opinia, ze jakims dziwnym zbiegiem okolicznosci Adamek dostal te walke jest logicznym niewypalem, gdyz warto sprawdzic rankingi by zobaczyc co spowodowalo iz Goral jest przeciwnikiem Vitaliya we wrzesniu. Pomijam juz wartosc biznesowo-marketingowa gdyz jest to oczywiste. Ponadto, HBO wspominalo juz wczesniej, ze jedynymi walkami Klitschkos, ktorymi sa zainteresowani to pojedynmki z Haye i Adamkiem. Kolejna teoria o rzekomym satusie Adamka jako piesciarza, ktorego malo osob zna jest klamstwem, gdyz jest on postacia bardzo wyraznie zaznaczajaca sie na tle obecnej dywizji ciezkiej jak rowniez calego boksu zawodowego. Wystraczy czytac, sluchac i ogladac jakiekolwiek media zajmujace sie boksem zawodowym by zauwazyc iz Adamek jest coraz to popularniejsza postacia w swiecie boksu zawodowego w US. Mowimy tutaj o mistrzu swiata dwoch kategorii wagowych, wiec jakiekolwiek inne sugestie sa bezpodstawne...
Sorry Grzywa, ale musialem to zaznaczyc wyraznie czerwona linia.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 24-05-2011 21:44:45 
cop

Weź udział w konkursie. Zobaczymy czy dobrze strzelasz.
 Autor komentarza: cop
Data: 24-05-2011 21:46:00 
"Grzywa Data: 24-05-2011 21:16:47
...walczyl z dwoma klasowymi bokserami w swojej karierze i co ciekawe fanatykom to nie przeszkadza..."

Oj, ten bokserski swiat to grupa ludzi, ktorzy zdecydowanie przeceniaja przecietnego Adamka...LOL... Kazdy piesciarz moze byc mistrzem swiata dwoch kategorii wagowych i walczyc o tytul w trzeciej...LOL...
Takie to latwe, ze moze sprobowac...LOL...
Litosci ludziska.
 Autor komentarza: cop
Data: 24-05-2011 21:48:07 
"ziom99 Data: 24-05-2011 21:44:45 cop
Weź udział w konkursie. Zobaczymy czy dobrze strzelasz."

W jakim konkursie? Zreszta to nieistotne. Nie lubie konkursow.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 24-05-2011 21:48:48 
Czytelników BOKSER.ORG zapraszamy na konkurs, w którym do wygrania są dwie nagrody, jedna para rękawic z autografami Tomasza Adamka...
 Autor komentarza: koniuchny
Data: 24-05-2011 21:49:49 
Nagród nie wysyłają tak daleko :)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 24-05-2011 21:52:53 
cop
Chodzi o temat ile ważył Tomek Adamek.Taka zabawa ale są nagrody wystarczy strzelić.
 Autor komentarza: cop
Data: 24-05-2011 21:53:14 
"ziom99 Data: 24-05-2011 21:48:48 Czytelników BOKSER.ORG zapraszamy na konkurs, w którym do wygrania są dwie nagrody, jedna para rękawic z autografami Tomasza Adamka... "

Nie jestem kolekcjonerem rekawic a te pary ktore uzywam w swoim "gymie" calkowicie mi wystarczaja. Ponadto ja lubie Adamka jako znakomitego boksera, ale nie znaczy to iz chcialbym miec rekawice z jego podpisem. Zreszta pewnie i tak bym nie umial odgadnac cokolwiek tam bylo do odgadniecia...LOL...
 Autor komentarza: lizbona
Data: 24-05-2011 22:03:35 
Czy ktoś coś wie na temat jutrzejszej konferencji w Dreźnie? Jakaś godzina, jakiś internetowy przekaz?
 Autor komentarza: Maciek94
Data: 24-05-2011 22:08:05 
cop tarczowałeś z wachem?
 Autor komentarza: ziom99
Data: 24-05-2011 22:13:13 
94 to zdecydowanie twój rok urodzenia...
 Autor komentarza: liscthc
Data: 24-05-2011 22:22:19 
ziom99
skąd wiesz może to wiek.
 Autor komentarza: endriu
Data: 24-05-2011 22:23:31 
@cop Nie jestem kolekcjonerem rekawic a te pary ktore uzywam w swoim "gymie" calkowicie mi wystarczaja

Kłamiesz!!!!!!!!!
Pogubiłeś sie kolego, to kiedyś ze mną debatowałeś o swojej "przygodzie z boksem"
Myślę że przypomnisz sobie i będziesz wiedział o czym piszę
Nie mam czasu na szukanie ale z chęcią bym zrobił tobie trochę siary
 Autor komentarza: ziom99
Data: 24-05-2011 22:23:46 
Wnioskuję po zadanym przez tego użytkownika pytaniu.
 Autor komentarza: Mike1990
Data: 24-05-2011 22:30:35 
Podobno są rozmowy w sprawie organizacji walki Janik-Afolabi na gali K2 10 września...
 Autor komentarza: Mats
Data: 24-05-2011 22:30:40 
O której jest jutro ta konferencja II ?
 Autor komentarza: mma
Data: 24-05-2011 22:32:17 
Grzywa

"W tych opiniach o ostatnich przeciwnikach Adamka widac iz facet sie bardzo boi Gorala, nawet boi sie udzielac bezposrednich odpowiedzi na postawione pytanie. "

Boi się? Proszę cię...
Po prostu (nie)odpowiedział politycznie. Takie jest moje wrażenie.
Gdyby miał byc szczery, to pewnie roześmiałby się Przemkowi w twarz.


Aaa... chyba, że żartowałeś :)
 Autor komentarza: waligrad
Data: 24-05-2011 22:32:55 
Jaka róznica w kulturze wypowiedzi.Pamietamy czasy kiedy Mistrz trenowal i walczył w Polsce dla Niego to "pozytywne kamyczki" w Jego krierze.Niektórzy o Polsce szybko zapominają. Prawda jest jedna Gołota i Adamek sa z Polski. Tu uczyli sie boksu.Nie słyszałem nic pozytywnego zarówno od Gołoty jak i od Adamka w ostatnim okresie o korzeniach. Może sie mylę, mam nadzieję.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 24-05-2011 22:36:09 
Mike1990
To by było coś!
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 24-05-2011 22:38:23 
Cop,
nawiazujac do wojego wywodu o mojej niecheci ktora jak sadzisz jest bezpodstawna i ze opierajac sie na rankingach Adamek w pelni zasluguje na walke o mistrzostwo swiata to powiedz mi prosze jakim sposobem mozna byc numerem 4 w heavy nie pokonujac z dwudziestki nikogo wiecej niz Arreoli ktory na prawo i lewo wypowiada sie iz olal Adamka. Pomijajac ta wypowiedz Chrstobala to Adamek nikogo z dwudziestki nie pokonal, nikogo tez oprucz Cunna z dwudziestki nie pokonal w cruiser ani w lighthevy i jest numerem 4. Tak, to tylko moja niechec i ten kompletny brak w dazeniu nawet do obiektywizmu w porownaniu do Twych bezstronnych ocen powoduje u mnie kompletny brak zrozumienia. Ciesze sie iz sa tacy obiektywni ludzie jak Ty, ja sobie zostane tym stronniczym laikiem.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 24-05-2011 22:40:16 
Mma,
tak zartowalem, nawet mozna to nazwac ironia.
 Autor komentarza: Aski
Data: 24-05-2011 22:45:30 
Grzywa cały czas tak płaczesz ,że Adamek to Adamek tamto ,tytuł malkontenta z prawdziwego zdarzenia trafia w twoje ręce. Takie ciągłe ujadanie na temat innych nie znanych ci bliżej osób jest chlebem powszednim ludzi z gatunku życiowych frustratów...
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 24-05-2011 22:52:27 
Aski,
bredzisz kolezko, nawet nie wiesz oczym piszesz. Chcesz budowac oltarzyk to buduj, ja tam trzymam takich jak Hagler zas obywatelstwo Adamka i twoje tym leczenie narodowej dumy jest mi obce. Czym sobie Goral zasluzyl na to uwielbienie, tym ze pokonal byelego narkomana Briggsa, ledwo wygral z Cunnem i Arreola unikajac poza nimi jakichkolwiek prawdziwych wyzwan. Konkrety prosze, przekonaj mnie idealisto. Duma narodowa to cos najglupszego w swiecie, niczym na narodowosc sie nie zasluzylo, po prosu mjejsce urodzin i pochodzenia poza tym powinno sie to brac w calosci nie zas wybiorczo i wtedy to juz nie jest taki rarytas ta polska narodowosc.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 24-05-2011 22:53:30 
Mam mieszane uczucia . Z jednej strony chciałbym zeby cos sie zmienilo w Hw . A z drugiej trzeba przyznać ze Kliczkowie to nad wyraz sympatyczni goscie jak na bokserów .
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 24-05-2011 22:55:14 
bagheera,
tak zeczywiscie Vitek to 100% gentelman zwalszcza jak lecial z piachami do lezacego Solisa, po prostu klasa.
 Autor komentarza: cop
Data: 24-05-2011 22:55:38 
"endriu Data: 24-05-2011 22:23:31 @cop Nie jestem kolekcjonerem rekawic a te pary ktore uzywam w swoim "gymie" calkowicie mi wystarczaja

Kłamiesz!!!!!!!!!"

Czasami tak, ale nie tym razem...LOL
 Autor komentarza: werus
Data: 24-05-2011 22:56:03 
Witalij jak widać to facet z klasą i bardzo inteligentny człowiek i oczywiście znakomity pięściarz. Miło się go słucha-fajny gość
 Autor komentarza: endriu
Data: 24-05-2011 22:59:17 
Ide spać poczytam jutro Grzywa spokojnie sobie tu poradzi:)
 Autor komentarza: cop
Data: 24-05-2011 22:59:37 
"Grzywa Data: 24-05-2011 22:38:23 Cop,
...sposobem mozna byc numerem 4 w heavy nie pokonujac z dwudziestki nikogo wiecej niz Arreoli ktory na prawo i lewo wypowiada sie iz olal Adamka..."

No coz, wszyscy fachowcy sie myla a ty masz racje...LOL...
Co do Arreoli i jego wypowiedzi, obejrzyj sobie dla przypomnienia wywiad Kellermana z Cristobalem zaraz po walce w Ontario. Liczy sie to jak sie czujesz po przegranej w ringu, a nie to co ci sztab szkolkeniowy wpaja do0 glowy by cie podbudowac.
 Autor komentarza: zin
Data: 24-05-2011 23:03:12 
Grzywa , nie narzekaj . Haye też nie ma nikogo lepszego na "rozkładzie" , a jest mistrzem świata HW. Co do CW , to pas Adamkowi nie spadł z nieba i piął się powoli po kolejnych szczeblach , i pokonując kolejnych przeciwników , zeby zostać wreszcie mistrzem CW w jednej z najbardziej prestiżowych organizacji .Adamka docenił też TheRing. Nie wspomnę już o honorowym pasie Mahometa Ali , jak i sygnecie IBF , którym nie każdy może się poszczycić. Ja wiem , że Gołota walczył z lepszymi przeciwnikami w HW , ale co z tego , jak z wszystkimi mimi przegrał :] Póki co , Adamek przegrał tylko raz w swojej karierze i oby tak zostało , bo nie prędko trafi się nam taki pięściarz.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 24-05-2011 23:04:36 
Cop,
wychodze sobie pocwiczyc ale po co mam Ci odpowiadac na pytanie na ktore sam odpowiedziales sobie, to wlasnie milosc do kasy i tysiace polskich biletow zadecydowaly o wyborze Adamka na przeciwnika dla Vitka nie jego dyskusyjne zwlaszcza ostatnio osiagniecia "sportowe" czyli pobicie Maddalone czy tez McBride, ktore byly kompletnymi walkami (wstaw sobie zamiast litery "l" litere "w" i wymow po angielsku)jako pojedynki bokserskie. Jak pisalem wczesniej, patriotyzm w sporcie jest mi obcy i szukam innych wartosci, ktorych Adamek mi niestety nie dostarcza to co widzialem w walce z Briggsem i jeszcze troche z Cunnem zniknelo niestety chyba bezpowrotnie.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 24-05-2011 23:05:18 
Głupio mówisz Grzywa .
Czy obcych na ulicy wolisz od swojej najbliższej rodziny ? Brata , Matki ?
Tak samo jest z narodowością . Powinno być się za swoimi bardziej niż za obcymi .
Co do Adamka to nie jest moim ulubieńcem z wielu powodów ale ta nagonka na niego to juz przesada . To bardzo dobry bokser . Mistrz dwóch kategorii . Pokonał Areole który uważany był za jednego z groźniejszych w Hw .
Rozumiem że np ciężko wspierać piłkarzy polskich którzy są pokrakami ale za Adamka wstydzić sie nie trzeba . Jest moim zdaniem w 6 najlepszych bokserów HW . Znaczy że nie jest błaznem i na szacunek zasłużył .
Ty sie trzymasz takich jak Hagler to rozumiem że z boksu oglądasz tylko powtórki bo reszta to nieudacznicy którzy nie zasłużyli żebyś rzucił na nich okiem .
Naprawde ogarnij się facet i obietywnie popatrz na kariere Adamka bo to bardzo przyzwoity bokser .
 Autor komentarza: liscthc
Data: 24-05-2011 23:13:57 
zin
Nie wspomnę już o honorowym pasie Mahometa Ali

Powinno być Muhammada Ali-ale to szczegół.Z większością się zgadzam,ale z Vicią będzie cholernie trudno.
 Autor komentarza: cop
Data: 24-05-2011 23:14:22 
"Grzywa Data: 24-05-2011 23:04:36
...Jak pisalem wczesniej, patriotyzm w sporcie jest mi obcy i szukam innych wartosci, ktorych Adamek mi niestety nie dostarcza..."

Wcale nie namawiam cie bys lubil lub podziwial Adamka. Kazdy lubi co lubi, ale pamietam iz rozmawiajac z toba parokrotnie zauwazylemi iz maszswe personalne powody, ktore pozwalaja mi stwierdzic iz nie jestes calkowicie obiektywny w swych ocenach. To wszystko. Ja Adamka cenie za jego bokserskie osiagniecia a reszta mnie nie interesuje.
 Autor komentarza: farthing
Data: 24-05-2011 23:23:38 
panie osiak podwyższasz pan poprzeczkę konqrencji...
vitalij wojownik-polityk, kto wie czy kiedyś nie wojownik-prezydent ua :)
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 24-05-2011 23:24:14 
Cop,
jesli dasz rade to please daj sobie spokoj z tym swoim znakim rozpoznawczym "lol" w korespondencji ze mna. Wiele razy bywalo iz fachowcy racji nie mieli a jednostka, ale to nie musi sie tutaj sprawdzic. Arreola nawet po walce stwierdzil w wywiadzie z Maxe iz dal dupy. Ja opieram sie na swoim rozumieniu, nie wiem na czym opieraja sie uznawane przez Ciebie autorytety, moja logika podpowiada mi iz nie mozna awansowac na pozycje 4 po pokonaniu zawodnikow daleko poza pierwsza dwudziestka, piedziesiatka i dwusetka w kolejnosci. To moja jak uwazasz bledna sprzeczna z opiniami innych opinia. Klitcho ktory pokonal i Sosne pokonal wszystkich ktorzy mu staneli na drodze, przewaznie z pierwszej dziesiatki listy, oficjalnych pretendentow i tylko paru fill in. Arreola do dzisiaj wypowiada sie z szacunkiem o Vitku zas w innym tonie, podobnym zreszta do Granta o Adamku.
 Autor komentarza: MAVERICK
Data: 24-05-2011 23:25:28 
wygram konkurs z rekawicami i wezwie copa na pojedynek jak bede kliczko a on adamek
 Autor komentarza: zin
Data: 24-05-2011 23:26:55 
liscthc , napisałem nazwisko Alego po naszemu ;D Co do Vitalija , to mój ulubieniec i na pewno jest faworytem . Szczerze , daję Adamowi ok 20% szans na wygraną ... dla mnie liczy się widowisko i niech wygra tego dnia lepszy ... nie będę zawiedziony jak przegra Tomek ... dla mnie najważniejsze jest , żeby chciał wygrać i żeby rzucił na szalę wszystko co ma , bo taka szansa może się już nie powtórzyć .
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 24-05-2011 23:28:48 
@Cop
Piszesz tak okropnie nieprzystępnym językiem (nie wiem komu chcesz zaimponować), że rzygać się chce. Po przeczytaniu 2 Twoich komentarzy pod rząd ciężko się nie zbełtać. Jeśli naprawdę masz jakąkolwiek wiedzę bokserską, spróbuj ją przekazać w bardziej elokwentny, czytaj normalny sposób, bo Twoje wypowiedzi przypominają mi starą, pomarszczoną babę, która myśli, że jak najebie sobie makijażu, to będzie super laską.
 Autor komentarza: zin
Data: 24-05-2011 23:32:14 
Grzywa , bo Arreola i Grant nie mogą się z tym pogodzić , ze ograł ich taki "mały" . Więc żeby podnieść swoją wartość , pomniejszają zwycięstwo Adamka nad nimi , a prawda jest taka , że dali du.. i z nim przegrali . Naprawdę tak trudno Tobie to zrozumieć ? Arreola po walce z Adamkiem wyglądał gorzej , niż po walce z Kliczko.
 Autor komentarza: polrex
Data: 24-05-2011 23:32:23 
Witalij zadowolony jak nigdy, spora kasa, kilka wielkich telewizji,
40.000 widzów,

no i bokser który nie bedzie w stanie mu zrobic krzywdy,
troche bedzie musial pobiegac za Adamkiem, ale da sobie czas,
dogoni go w 9-10 lub 11 rundzie,
Adamek dobrze wypadnie, bedzie fajny show, i oczywisty zwyciezca,
róznica fizyczna jest tak ogromna jak miedzy starszakiem z 6-7 kalsy a trzecioklasista,

ja marze tylko o tym zeby Adamek jakims cudem przetrwal 12 rund, i pokazal ladny boks,
to byloby wielki sukces,
wtedy móglby powalczyc z Hay-em (obojetnie czy wygra czy przegra)
albi i z Witalijem, bylby nr 3 na swiecie,
a za rok-dwa Witalij sie wycofa, bedzie chcial startowac w wyborach prezydenckich na Ukrainie,
a Wladimir moze zlapac kontuzje,
i za rok dwa Adamek móglby zostac mistrzem swiata, eh , rozmarzylem sie
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 24-05-2011 23:33:15 
bagheera,
gdzie ja napisalem iz Adamek jest kiepskim bokserem, uwazam iz jest jednym z najbardziej taktycznych bokserow jakich widzialem w zyciu w ringu. Mysle iz ma charakter i odwage oraz inteligencje ringowa, ma tez cechy wojownika, na jego szczescie dzyscyplina ringowa nie pozwala na wziecie gory cech wojownika nad taktyka bo pewnie juz by bylo po nim w heavy. Adamek reprezentuje styl ktorego zbytnio zwlaszcza w heavy nie cenie, tak samo nie lubie mlodego Spinksa. Nie wiem ile wart jest Adamek w ciezkiej bo oprucz zapasionego Chrisa prawdziwego testu jeszcze nie przeszedl i zeczywiscie uwazam za lepszch piesciarzy zarowno Povetkina jak i Solisa. Mysle iz Kubanczyk z Adamkiem dlugo by nie walczyl i Polak by lezal w okolicy 3 moze 4 rundy. Walki Adamka w heavy polagaja na emocji, tafia go czy tez nie bo to czy on trafia nie ma w tej kotegorii za bardzo znaczenia.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 24-05-2011 23:34:41 
zin
No tak sorki.Ja też Vitka bardzo lubię,niektórzy mówią że on jest nudny,a mi właśnie imponuje jego konsekwencja i wyrachowanie.Dla mnie to prawdziwy mistrz.Sercem za Adamkiem ale rozum podpowiada inaczej,tak czy siak niesiony dopingiem Adamek się nie spali i da z siebie wszystko.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 24-05-2011 23:36:06 
A ja się zapytam, co robił na tej konferencji znany polski biznesmen, szef najbardziej kompromitującej się grupy bokserskiej, niejaki pan Wasilewski?! Czego on tam szukał?! Może chciał gdzieś wcisnąć Kłodarczyka na tę galę, żeby znów cały świat się z Polski śmiał! Odpowie mi ktoś? Bardzo proszę...
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 24-05-2011 23:36:20 
Tych, którzy trzymają z Adamkiem i życzą mu wygranej, choć obiektywnie stwierdzają, iż lekko nie będzie - nazywa się "psychofanami", "mocherami" (ortografia oryginalna) itd.

Jak więc nazwać osoby, które na sam widok nazwiska Adamka dostają niemal szału i za wszelką cenę chcą zdeprecjonować jego dokonania, uciekając się nierzadko do zwyczajnego, burackiego chamstwa? Oczekiwać od nich bodaj odrobiny obiektywizmu to to samo, co szukać inteligencji u jednokomórkowców.
Ich zdaniem np. Arreola jest/był "daleko poza pierwszą dwudziestką", a opinia Arreoli, że "gdybym nie przegrał z Adamkiem, to bym go pobił" jest ważniejsza, niż zgodna opinia niemal wszystkich grup eksperckich.

O ile "tłumaczenia" Arreoli, że zlekceważył Adamka, bierze się za dobrą monetę i niemal uznaje za dowód wyższości tego pierwszego - o tyle tłumaczenia, że Adamek nie był całkiem zdrowy walcząc z Dawsonem (i że trener go fatalnie ustawił) zbywa się kpiną.

A na koniec powiem, że nie mam w wielkim poważaniu ludzi, dla których przynależność do danego narodu jest tylko przypadkiem i mają ją głęboko w d... Kiedyś takim nie podawało się ręki.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 24-05-2011 23:40:40 
Boże jaki ten Arreola biedny,nikt mu nie przypomniał że do walki trzeba się przygotować.
 Autor komentarza: polrex
Data: 24-05-2011 23:42:17 
chcialbym zobaczyc walke Witalijas z Adamkiem i Dragonem równoczesnie...

wszyscy fani filmu o gladiatorach Spartacusa, Blood and Sand i "Gods of the Arena" wiedza o co mi chodzi

albo jedna runda Adamek a potem zmienia go Dragon, hehe

Batiatus do swoich tytanów: "you will be paid in wine and cunt"
:-)
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 24-05-2011 23:42:55 
ygnac,
kiedys a nawet i dzisiaj tepi sie ludzi za kolor skory, plec, wiare itd. Narodowosc nie ma nic wspolnego z duma, to najgorsza duma jaka moze istniec kiedy osiagniecia jednostki podciaga sie pod narod jakby nie zauwazajac porazek. Piszesz o niepodawaniu reki, mi nie musisz, jestes jeszcze dosc mlody (zgaduej troche) i masz prawo do nauki, do dzisiaj w polskich wiezieniach pewnym ludziom reki sie nie podaje, to jednak lokalne subkultury, Haye tez reki nie podal czyli jest charakterny chlopak(sic) czy idiota?
 Autor komentarza: zin
Data: 24-05-2011 23:48:46 
Cóz , wszyscy , którzy do tej pory przegrali w HW z Adamkiem , nie mogą się z tym pogodzić , że oszukał ich taki "mały" i stąd ich frustracja . Przecież w żadnej z tych walk nie było "wałka" na korzyść Adamka i wszystkie te walki wygrał zasłużenie . Wypowiedzi umniejszające zwycięstwo nad nimi to nic innego , jak podnoszenie swojej wartości, bo nie wstyd przegrać z chłopem większym od siebie , typu Kliczki . Przecież każdy z nich zapowiadał , że odeśle Adamka do niższej kategorii ;) Grzywa przemyśl to , ponieważ ciągle podnosisz argument , że Arreola wypowiada się z szacunkiem o Kliczce , a o Adamku nie .
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 24-05-2011 23:52:42 
Zin,
nie masz racji, pogodzil sie z tym i Grant i wielki Maddalone a nawet jeszcze wiekszy McBride. Ten ostatni mozna marzycielsko zakladac iz dostal takie lanie iz mu wybil polski puncher boks z glowy. Zwlaszcza tych dwoch ostatnich, swietnych bokserow komplementowalo Admka i dziekowali mu za ostatnia w zyciu szanse na zarobienie niezlej kasy, w barach tyle nie placa.
 Autor komentarza: zin
Data: 24-05-2011 23:53:45 
polrex
a dlaczego nie np. Adamek przeciwko dwóm Kliczkom równocześnie ? :D ..jedna runda z Witkiem , druga z Włodkiem :D .....w sumie Adamkowi bez róznicy z kim ....nawet z czołgiem :D
 Autor komentarza: cop
Data: 24-05-2011 23:53:49 
"Hubosz Data: 24-05-2011 23:28:48 @Cop
Piszesz tak okropnie nieprzystępnym językiem..."

Pisze w jezyku polskim jaki znam, wiec jezeli masz jakiekolwiek obiekcje, niestety ale musisz sie pogodzic z faktem i tak juz zostanie...
 Autor komentarza: zin
Data: 24-05-2011 23:55:56 
Grzywa , no widzisz , Adamek ma chociaż dobre serce i daje zarobić , a mówią , że jest taki pazerny ;)
 Autor komentarza: cop
Data: 24-05-2011 23:57:53 
"zin Data: 24-05-2011 23:48:46 Cóz , wszyscy , którzy do tej pory przegrali w HW z Adamkiem , nie mogą się z tym pogodzić , że oszukał ich taki "mały" i stąd ich frustracja..."

Dokladnie. Niech slowa Maxa Kellermana swiadcza o ogolnym uznaniu dla Adamka za pokonanie takich jak Arreola i Grant: "...Adamek jest jednym z najlepszych technikow w wadze ciezkiej, a jego mobilnosc i przygotowanie taktyczne w kazdej walce, powoduja frustracje przeciwnikow, ktorzy nie umieja sie pogodzic z porazka, myslac jak byly lightheavyweight mogl ich pokonac..."
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 24-05-2011 23:58:39 
@Grzywa,
Tępienie ludzi za kolor skóry, religię czy narodowość NIE MA NIC WSPÓLNEGO z patriotyzmem. To, o czym piszesz, to SZOWINIZM.
Polskiemu patriocie jest bliżej do niemieckiego patrioty, niż do polskojęzycznego kosmopolity. Patriota z jednego kraju szanuje patriotów z innego kraju.
Ja np. szanuję Kliczków, bo są patriotami, choć może politycznie nie stoję po tej samej stronie, co oni.

Patriotyzm był od zarania dziejów normalnym, ludzkim odczuciem i w jego imię jednostki i społeczeństwa dokonywały niezwykłych czynów. Przypomnijmy sobie choćby opiewaną przez szwedzki (tak!) zespół Sabaton bitwę pod Wizną, gdzie Polacy bronili się przeciwko 40-krotnie liczniejszym Niemcom i dali dowody bezprzykładnego bohaterstwa.
Dopiero w naszych czasach zorganizowana przez media akcja wyśmiewania patriotyzmu zaczyna przynosić skutki. Ostatnią chyba grupą, która nie poddaje się praniu mózgów, to kibice. Stąd też i taka nagonka na nich.

Co do mojego wieku, to powiem tylko, że nie zgadłeś.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 25-05-2011 00:01:03 
Może od razu wprowadzić tag team match niech się zmieniają klepnięciem ręki.Coś takiego kiedyś było we Wrestlingu,może i w boksie by się sprawdziło?
 Autor komentarza: cop
Data: 25-05-2011 00:01:24 
"Grzywa Data: 24-05-2011 23:24:14 Cop,
jesli dasz rade to please daj sobie spokoj z tym swoim znakim rozpoznawczym "lol" w korespondencji ze mna..."

Jest to przyzwyczajenie z "textowania" i jest to niemalze odruch, z ktorym nawet nie mam ochoty walczyc, wiec bedziesz musial jakos to przezyc...
Ponadto jak zauwazyles, moj znak firmowy stal sie tutaj takl popularny iz wielu nasladowcow go uzywa.
 Autor komentarza: zin
Data: 25-05-2011 00:02:35 
Grzywa , Maddalone całkiem dobrze radził sobie z Marckiem Mormeckiem , którego pokonał Haye i co byo , chyba największym , jak dotąd , wyzwaniem dla Haye , no , może poza groźnym Boninem ,a Grant ostatnio szybko kogoś tam znokautował , więc nie są to jakieś leszcze :D
 Autor komentarza: cop
Data: 25-05-2011 00:04:02 
"Grzywa Data: 24-05-2011 23:24:14
...opieram sie na swoim rozumieniu, nie wiem na czym opieraja sie uznawane przez Ciebie autorytety, moja logika podpowiada mi iz nie mozna awansowac na pozycje 4 po pokonaniu zawodnikow daleko poza pierwsza dwudziestka, piedziesiatka i dwusetka w kolejnosci..."

Nie wiedzialem, ze rankingi WBC, IBF, WBO & WBA maja klasyfikacje piesciarzy poza dwusetka??? Czyzbys sugerowal sie przesmiesznym boxrec.com??? Mam nadzieje, ze nie, gdyz mowiles przed sekunda o swojej logice...LOL...
 Autor komentarza: MAVERICK
Data: 25-05-2011 00:12:19 
cop


Kończ waść wstydu oszczędź
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 25-05-2011 00:19:51 
Witalij to jest normalnie przeziom. kultura , inteligencja , opanowanie , jednym słowem klasa a do tego patrzysz na goscia i wiesz - zabojca :)
proponuje wziac z niego przykład i o Adamku wypowiadac sie z takim samym szacunkiem

@Ygnac
patryjoci ktorych zdefinowales dokonywali w historii najbardziej plugawych czynow , jak piszesz o obronach to tak jakbys mowil ze moneta to tyko orzeł.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 25-05-2011 00:24:03 
@Mieszko77, może mi podasz przykłady jakichś "plugawych czynów" dokonywanych przez patriotów?
Ty również mylisz patriotyzm z szowinizmem, choć wydawało mi się, że dość jasno je rozróżniłem.

A nawiasem mówiąc - Polska niemal nigdy nie prowadziła wojen zaczepnych, a nigdy wojen grabieżczych.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 25-05-2011 00:25:40 
@Maverick, chyba piszesz sam do siebie. Copa, bez względu na poglądy, czyta się z przyjemnością i wielkim uznaniem dla jego doskonałej polszczyzny, którą bije na głowę niejednego Polaka. Niestety, z żalem stwierdzam, iż nie da się tego powiedzieć o tobie...
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 25-05-2011 00:37:21 
@Ygnac
Polska od czsów uni z Litwa prowadziła wyłacznie wojny "na wyjezdzie" , chociaz trzeba przyznac ze byla to polityka Litwinow w ktora udalo sie Polske wciagnac , i ktora doprowadziła Polske do upadku.

tak naprawde chodzi o to ze ideologia patriotyzmu to narzedzie do sterowania masami , dlatego jak piszesz "dokonywali niezwykłych czynow" a ci ktorzy nawoływali do obrony kraju potem bez mrugniecia okiem potrafili go sprzedac. patryjotyzm jest na froncie , w sztabach sa interesy.
dla mnie kochac swoj kraj to podstawa , korzenie rzecz bezcenna , ale nie lubie rozroznien - my - oni , bo jest blisko do my (dobzi) - oni (zli) wiesz o co mi chodzi , nie bede dawal przykladow.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 25-05-2011 00:37:55 
Adamek brutalnie zbije Kliczkę !
To będzie zemsta za Lwów ,Kresy wschodnie i zbrodnie UPA !
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 25-05-2011 00:50:48 
za kresy to raczej odwrotnie powinno byc
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 25-05-2011 00:57:23 
Pyra90,
zbrodnie UPA na Polakach? Wiesz ze oni ich ciagle uwazaja za bohaterow narodowych broniacych uciskany przez wieki narod ukrainski przez krwiozerczych Polakow. Znowoz punkt widzenie zalezy od kata patrzenia. Polacy takze wspanialomyslnie walczyli po stronie Francji tlumiac narodowosciowe dazenia Hiszpanow, innym razem Jamajczykow itd. Historia jest bardziej skomplikowana niz sie wydaje, do dzisiaj w Polsce czlowika ktory sie urodzil w Polsce ale jest czarny uwaza sie za obywatela drugiej kategori, bylem, slyszalem, widzialem. Z czego byc dumnym jak sie cos dostalo za darmo, patriotyzm nie powinien zaslepiac zdrowego rozsadku, niestety tak zdarza sie zbyt czesto.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 25-05-2011 01:01:38 
@Mieszko77:
Nie potrafisz nadal podać przykładów jakichś "plugawych czynów" dokonywanych przez patriotów.

Poza tym obciążasz patriotyzm i patriotów winą za postępki ludzi, którzy z patriotyzmem nic wspólnego nie mają, lecz są zwykłymi łotrami: jak sam piszesz, są to osoby, którzy potrafią sprzedać swój kraj.

Patriota kocha swój kraj, ale nie darzy pogardą czy nienawiścią innych. Po raz kolejny powtarzam, trzeba rozróżniać patriotyzm i szowinizm - nawet jeśli media usiłują celowo zamydlić tę różnicę.
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-05-2011 01:02:14 
MAVERICK
"Kończ waść wstydu oszczędź" oznacza... mnie żebyś wstydu oszczędził i nie poniewierał więcej. Więc pisząc do copa "kończ waść, wstydu oszczędź", rozkazujesz mu żeby on Ciebie skończył i oszczędził Ci wstydu w tej nierównej walce.

http://www.youtube.com/watch?v=tzIdaE1hU0k&feature=player_embedded#at=276
4 minuta, 30 sekunda.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 25-05-2011 01:03:52 
@Grzywa, czy wiesz co to były zbrodnie na Wołyniu? I w jaki sposób Ukraińcy mordowali Polaków - kobiety, dzieci, starców, mężczyzn, bez wyboru? Czy w jakikolwiek sposób można uznać ich "punkt widzenia"?
Nie relatywizujmy wszystkiego, nie każdy punkt widzenia jest równie uprawniony.
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-05-2011 01:06:55 
Ygnac
Z tymi wojnami to pojechałeś równo po bandzie. A wojna z Irakiem i Afganistanem to co niby? To właśnie napad na niewinnych ludzi, którzy nigdy nie wyrządzili Polsce żadnej krzywdy.
Polska wraz z innymi terrorystycznymi krajami zaatakowała inne kraje - zupełnie ot tak sobie.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 25-05-2011 01:07:08 
A tak a propos naturalizowanych Polaków...

Niejaki Olisadebe, piłkarz, po otrzymaniu polskiego obywatelstwa nie zagrzał długo miejsca w reprezentacji (stale był chory), za to szybko przeniósł się do Grecji, gdzie robił Polakom koło pióra: że straszni rasiści i że w Polsce nie mógł wytrzymać.

Ja zaś powiem z własnych doświadczeń, że Polacy są jednym z najbardziej tolerancyjnych narodów. Powtarzam, wiem to nie z prasy ani telewizji, ale z osobistych doświadczeń w sporej liczbie krajów.
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 25-05-2011 01:07:43 
ok , jak kochac swoj kraj i nie darzyc pogarda innych to jestem za.
warto tylko pamietac ze tak naprawde to okresla nas to jacy jestesmy nie skad. Historia jest rzeczywiscie jak pisze @Grzywa skomplikowana warto o tym pomyslec zanim napisze sie o bohaterstwie Polakow.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 25-05-2011 01:09:54 
@Deter,
Bardzo słuszna uwaga. Ale... Polska po roku 1945 nie jest rządzona przez Polaków. Najpierw byli to Sowieci, pchający nas np. do Czechosłowacji, a teraz rządzi nami wspaniała Unia Europejska i NATO.
Stąd też i nasze HANIEBNE uczestnictwo w Iraku i Afganistanie.

Ale aż do roku 1939 Polska nie prowadziła (niemal) wojen napastniczych i żadnych wojen grabieżczych. I to jest fakt.
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 25-05-2011 01:10:43 
Autor komentarza: Ygnac
Data: 25-05-2011 01:03:52
@Grzywa, czy wiesz co to były zbrodnie na Wołyniu? I w jaki sposób Ukraińcy mordowali Polaków - kobiety, dzieci, starców, mężczyzn, bez wyboru? Czy w jakikolwiek sposób można uznać ich "punkt widzenia"?
Nie relatywizujmy wszystkiego, nie każdy punkt widzenia jest równie uprawniony.

ciekawe dlaczego tak nas nie kochali?
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 25-05-2011 01:13:38 
@Ygnac
"Ale aż do roku 1939 Polska nie prowadziła (niemal) wojen napastniczych i żadnych wojen grabieżczych. I to jest fakt."

bo nie isniała od 170 lat.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 25-05-2011 01:13:47 
@Mieszko77,
Historia jest skomplikowana, co gorsze to tak naprawdę jej nie znamy, bo coraz mniej jest rzetelnych i obiektywnych historyków, a zamiast nich mamy wynajęte dziwki, które napiszą wszystko, co im się zleci. Nawet to, że zwycięstwo pod Grunwaldem 1410 było wielkim złem wyrządzonym Europie, gdyż polsko-litewska dzicz pokonała cywilizowane wojska.

Tym niemniej bardzo wielu poważnych ludzi przez wszystkie wieki uważało historię Polski za jedną z piękniejszych na świecie. Tego nie napiszą w Gazecie Wyborczej.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 25-05-2011 01:14:44 
@Mieszko, po pierwsze istniała między 1918-1939.
Po drugie - istniała przed rokiem 1795, gdzieś tak około 800 lat.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 25-05-2011 01:17:41 
Grzywa
Wiem że wielu Ukraińców uważa bojowników UPA za bohaterów,
ja nigdy nie uważał bym za bohaterów własnego narodu oprawców ,którzy mordują kobiety i dzieci obcej narodowości.
Niedawno prezydent Juszczenko odebrał tytuł bohatera Ukrainy Banderze.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 25-05-2011 01:18:12 
@Mieszko, pytasz dlaczego Ukraińcy nas tak nie kochali?
Może zapytaj ich samych?
Dlaczego nie kochali i nie kochają nas Niemcy?
Co im zrobiliśmy, że na nas napadli w 1939?
A co zrobiliśmy tym, którzy uparcie przypisują Polakom stworzenie obozów zagłady, np. w Auschwitz? Dlaczego rzucają na nas oszczerstwa?

Uważasz, że "nie kochanie" to wystarczający powód, aby rozpruwać brzuchy ciężarnym kobietom, nadziewać 4-letnie dzieci na bagnet i obnosić naokoło wsi, albo przybijać ludzi gwoździami do podłogi przez oczy?
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-05-2011 01:22:27 
Ygnac
Zgadzam się. Dziś Polską nie rządzą Polacy - prawnie nie mamy nawet suwerenności.

Problem jednak jest taki, że armia MUSI walczył. Szkolić się, doskonalić, unowocześniać, nabywać doświadczenia. Niestety brak uczestnictwa w wojnach nie przynosi korzyści.
Jest to problem.
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 25-05-2011 01:22:27 
wyraze moja prywatna opinie , otoz dla mnie historia Polski nie jest jedna z piekniejszych , a nawet srednio piekna , dzieje tego kraju to głownie pokaz lenistwa , głupoty , chamstwa i kołtunstwa za ktorego skutki trzeba było zaplacic krwia , miedzy innymi tam na Wołyniu o którym napisales. zaznaczam ze to moja opinia
 Autor komentarza: pyra90
Data: 25-05-2011 01:23:59 
Ygnac
"Ale aż do roku 1939 Polska nie prowadziła (niemal) wojen napastniczych i żadnych wojen grabieżczych. I to jest fakt."
a Dymitriady ?
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 25-05-2011 01:25:39 
@Pyra90, bardzo celna uwaga. Uczciwi Ukraińcy sami wstydzą się tego, co ich przodkowie wyrabiali podczas II Wojny na polskich kresach, więc może nie szukajmy dla bandytów usprawiedliwień w duchu "zrozumienia". Bo w końcu zaczniemy się pytać, dlaczego bandziory zamordowały w pociągu młodą kobietę i co takiego ona im musiała zrobić, że aż tak ją znielubili...

Udział Polaków w wojnach napoleońskich jest jednym z nielicznych przypadków, gdy Polacy na ochotnika uczestniczyli w wojnach napastniczych. Trudno zresztą powiedzieć, że było to polskie wojsko, gdyż Polski nie było, a polskie oddziały składały się z ochotników. Skądinąd na Haiti pozostało b. wielu Polaków, pożeniło się z Haitankami, a więc nie byli chyba aż tak źle odbierani.
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 25-05-2011 01:27:14 
@Ygnac
nie przybieraj postawy ofiary ze "my niewinni skatowani przez złych sąsiadów"
wiem z pierwszej reki co działo sie na Ukrainie w czasach o ktorych piszesz , wiem co zrobiono Polakom ale tez wiem za co ,dlatego ostroszniej od ciebie pisze o bohaterstwie.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 25-05-2011 01:29:40 
@Mieszko77, zapewne z powodu głupoty, lenistwa i kołtuństwa, Polska aż do końca XVII wieku była bodaj czy nie największą potęgą w Europie.

Cudzoziemcy przyjeżdżający do Polski dziwili się, że transporty kosztowności czy skarbu królewskiego odbywały się niemal bez eskorty, gdyż taki porządek panował w państwie.

Przypisywanie Polakom wszystkich negatywnych cech (których nie mamy więcej, niż inne narody) to element czarnej legendy, mającej nam zohydzić naszą ojczyznę, jej historię i jej kulturę, abyśmy tym łatwiej zrezygnowali ze swej tożsamości.

A teraz dobranoc wszystkim.
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 25-05-2011 01:31:38 
@Ygnac
czy ty wogole masz pojecie o historii?
pomysl, jakim niby cudem Litwini , plemie liczebnoscia dorównujace mojej rodzinie od strony mamy :) zdolalo podporzadkowac sobie terytorium 1000000 km kwadratowych?
anektowali pokojowo k*rwa?
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 25-05-2011 01:32:20 
@Mieszko77, tak na ostatnią chwilę.
Napisz, za co Ukraińcy zafundowali Polakom masowe mordy połączone z niewiarygodnym wręcz bestialstwem. Jakie to grzechy Polaków uprawniły ich do takiego zbydlęcenia.
Tu nie piszemy o bohaterstwie. Tu piszemy o ludziach, którym nagle sąsiedzi, dobrzy sąsiedzi, zaczęli podrzynać gardła i odrąbywać ręce i nogi siekierami.
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 25-05-2011 01:36:26 
Ygnac
dokladnie za to samo za co Polacy zaczeli nagle mordowac Niemcow w krwawa niedziele w Bydgoszczy w 39.
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 25-05-2011 01:40:43 
ok ide spac,
dobrej nocy
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 25-05-2011 01:47:15 
Autor komentarza: mieszko77
Data: 25-05-2011 01:36:26
Ygnac
dokladnie za to samo za co Polacy zaczeli nagle mordowac Niemcow w krwawa niedziele w Bydgoszczy w 39.

sory , wydarzenie o ktorym napisałem bylo oczywiscie przyczyna krwawej niedzieli.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 25-05-2011 04:07:26 
Spóźniłem się... a tu taki ciekawy temat był.

Ygnac:

"Przypisywanie Polakom wszystkich negatywnych cech (których nie mamy więcej, niż inne narody) to element czarnej legendy, mającej nam zohydzić naszą ojczyznę, jej historię i jej kulturę, abyśmy tym łatwiej zrezygnowali ze swej tożsamości."

Ładnie powiedziane.

Co do wcześniej poruszonej problematyki patriotyzmu, to sprowadza się ona do jednej tylko rzeczy: definicji. Dobrze zdefiniowany patriotyzm jest czymś dobrym, źle - złym.

Teza, że na Polakach nie ciążą grzechy takiego kalibru, jak na wielu innych narodach jest oczywiście prawdziwa. Polemizować z nią można jedynie z pobudek politycznych. Interesujące jest jednak pytanie, co jest tego powodem. Odpowiedź jest prosta. Polacy przez większość historji nie dysponowali instrumentem państwa.

My żyjemy w świecie fałszywych pojęć. Kiedy mówimy "zbrodnia narodowa" to dyskusja od razu schodzi na płaszczyznę: które narody są najbardziej zbrodnicze. Tymczasem narody nie dokonują zbrodnii, lecz państwa. Interesy narodów są ze sobą zbieżne, interesy państw - nie. Prawdopodobnie nie istnieje w historji świata żaden czyn, który by pochłonął więcej niż 10 istnień ludzkich, a który nie byłby przeprowadzony, bądź inspirowany przez państwo. I tutaj dochodzimy do rzeczy zasadniczej. Definicji patriotyzmu. Otóż, każdy kto kocha swoją ojczyznę i chce bydź dumny ze swojego narodu musi bydź zaciekłym antagonistą państwa. Musi dążyć do jego osłabienia, wypierać je z każdej możliwej dziedziny życia społecznego, dążyć do swojej niezależności wobec niego. Gdy Niemcy były podzielone na kilkaset małych księstw, to Niemcy żyli sobie spokojnie, bogacili się, nikomu nie zagrażali. Gdy zjednoczyli się w jedną Rzeszę, to od razu wywołali 2 wojny światowe, w których zginęły miliony ludzi. Także Bismarck nie był niemieckim patriotą, lecz wrogiem narodu niemieckiego.
 Autor komentarza: canuck
Data: 25-05-2011 05:28:09 
Vitek to jest facet, ktory operuje w zyciu w nieco innych kategoriach sportowych, biznesowych oraz ludzkich niz zdecydowana wiekszosc bokserow. Dlatego tez Vitek oraz Wladek sa czasami niezbyt zrozumiani przez wielu kibicow boksu.

Oni beda mieli tez swietne kariery w przyszlosci w zyciu poza sportem, bo boks nie jest jedyna rzecza, ktorea ich definiuje jako ludzi oraz mezczyzn.
 Autor komentarza: yoyo2o
Data: 25-05-2011 08:36:40 
wie ktoś kiedy może ruszyć sprzedaż biletów??
 Autor komentarza: pikawa
Data: 25-05-2011 09:09:44 
Hubosz

Vitek wyszedł do kibiców po konferencji a Adamek przed konferencją, taka różńica:) http://www.youtube.com/watch?v=eZm1oiSOGGE
 Autor komentarza: black1
Data: 25-05-2011 09:30:56 
Vitek to klasa
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 25-05-2011 09:56:30 
SUPER WYWIAD!!!!!!!!
Przemek Osiak To redakcyjny "czarny koń" - bardzo lubię i cenie sobie jego wywiady!!!!!
Kliczko jak zwykle gość z klasą!!!! Zawsze uśmiechnięty i grzecznie z szacunkiem o każdym, aby nikogo nie obrazić.
 Autor komentarza: polrex
Data: 25-05-2011 10:06:46 
"Autor komentarza: MAVERICK Data: 25-05-2011 00:12:19 cop
Kończ waść wstydu oszczędź "

oby Adamek nie prosil Kliczki o to samo, tzn. szybki nokaut zeby uniknac upokarzajacego obijania przez 36 minut,
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 25-05-2011 10:22:27 
@Mieszko, to mój ostatni wpis w tym temacie, bo nie pasuje on do portalu Bokser.org.

Zarzucasz mi brak znajomości historii?
A cóż ty o niej wiesz, skoro zadajesz takie bzdurne pytanie?

"pomysl, jakim niby cudem Litwini , plemie liczebnoscia dorównujace mojej rodzinie od strony mamy :) zdolalo podporzadkowac sobie terytorium 1000000 km kwadratowych?
anektowali pokojowo k*rwa?"

Ani Litwini nie "anektowali" Polski, ani Polska nie "anektowała" Litwy (a na dobrą sprawę chodzi o dzisiejszą Białoruś). Po pewnym okresie walk, połączenie obu krajów w jedną całość, z zachowaniem daleko idącej autonomii, dokonało się na skutek związków rodów panujących, zupełnie pokojowo.
Unia Polsko-Litewska była dobrowolnym związkiem dwu, ciążących ku sobie krajów, wzorem dla ówczesnej i dzisiejszej Europy.
Przypominam, że ówczesna Litwa terytorialnie bardziej była zbliżona do dzisiejszej Białorusi, niż dzisiejszej Litwy. Językiem używanym był jeden z dialektów słowiańskich.
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 25-05-2011 13:05:57 
to muj tez ostatni wpis i sory za oftop.

chodzi o to ze garstka Litwinow rekami Polakow zdobyła ogromne tereny na wschód od Polski , ciagle walki o smolensk , okupacja moskwy w ktorej Polacy zasłyneli z okrucienstwa , białorus , ukraina itd. co robili tam Polacy mozesz sie dowiedziec chodzby z ekranizacji trylogii Sienkiewicza , jak nie chce Ci sie do ksiazek siegac.

jak juz chcesz cos pozytywnego w naszej historii szukac to raczej w czasach Piastow , zanim Polacy przyłaczyli sie do zyjacego ze zbójectwa plemienia Litwinów.
a Polska wieku XVII to gigant na drewnianych nogach , podobnie jak Hiszpania , skutek polityki nastawionej "na zewnatrz".
 Autor komentarza: gerlach
Data: 25-05-2011 23:59:50 
To zapytanie Kliczki "czy walka potrwa pelne 12 rund" zdradza jednak jego lekcewazenie Adamka. Witek jak kazdy dotychczasowy rywal Gorala spodziewa sie, ze bedzie mial mimo wszystko spacer i "w koncu kiedys trafi malego". Ale w Polskiej dzungli zatrzesiemy ringiem i zobaczymy czy Witek ustrzeze sie bledow.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.