ZDJĘCIE DNIA - KLICZKO I HAYE OKO W OKO

Władimir Kliczko (55-3, 49 KO) oraz David Haye (25-1, 23 KO) spotkali się dziś w Hamburgu na konferencji prasowej promującej ich potyczkę 2 lipca o trzy pasy mistrzowskie. Oto zdjęcie, gdy patrzą sobie głęboko w oczy.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: rbk7
Data: 09-05-2011 16:27:30 
Wład wyszedł tutaj jakby był obsrany:P troche xD
 Autor komentarza: Luton
Data: 09-05-2011 16:28:58 
hahaha Wład niech sobie daruje ten zarost i tak nie postraszy. Na Vitku to wygląda naturalnie, tutaj śmiesznie
 Autor komentarza: Torrado
Data: 09-05-2011 16:29:37 
No tak wyglada troche
 Autor komentarza: AdammK1991
Data: 09-05-2011 16:30:07 
http://www.skysports.com/video/inline/0,,20699_6923541,00.html
konferencja
 Autor komentarza: Klimek
Data: 09-05-2011 16:31:24 
jutro tez konferencja w Londynie
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 09-05-2011 16:36:08 
Nie wieżę, że Haye ma 193 cm wzrostu... daje mu maks 189... Co do walki to nie wiem dlaczego ludzie piszą, że jeżeli Haye wygra z Kliczką to Adamek może pożegnać się z walką o pas. Przecież Vitali nie będzie brał wszystkich pasów dla siebie... wtedy Władimir zostanie na lodzie... Myślę że w ewentualnej porażce Władmira z Haye to właśnie Władimir będzie chciał rewanżu. Aha i Władimir swoim zarostem chce pokazać, że nie obawia się Haye i podchodzi do tego na luzie. Coś w tym stylu. Haye natomiast jak zawsze piękny i uczesany. W każdym razie Haye ma największe szanse na pokonanie Władimira niż miał kiedykolwiek któryś z przeciwników Kliczki. Główne atuty Haye : Szybkość, siła ciosu, a Władmira : warunki fizyczne, lewy prosty. Natomiast mają swoją wspólną wadę, czyli SZCZĘKA. Walka skończy się do 3-4 rundy lub będzie nudna jak flaki z olejem.
 Autor komentarza: Torrado
Data: 09-05-2011 16:36:33 
Wlad podawal dłon hayowi a David go olał,czyzby wlad pekał
 Autor komentarza: Pain69
Data: 09-05-2011 16:42:14 
Polecam zobaczyć filmik z konferencji, który wkleił AdammK1991. Wladimir przemawia niczym przestraszony Tadeusz Drozda.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 09-05-2011 16:43:08 
AdamekFightPL

Masz racje Haye nie ma 193 tylko 191 , a to 7 cm mniej od Kliczki dlatego widac ta różnice , Wład pewnie ma buty go garnituru co daje mu 1 cm
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 09-05-2011 16:45:41 
W filmiku 0:16 - 0:18 patrzcie na Haye jak popatrzył się tak śmiesznie w bok i pewnie pomyślał ( co to kur** miało być ? ). Normalnie cyrki to tu się będą działy jeszcze większe niż na walce Vit vs Briggs.
 Autor komentarza: Luton
Data: 09-05-2011 16:47:17 
w boxrecu Haye ma 191cm
 Autor komentarza: DAB
Data: 09-05-2011 16:48:54 
Podawanie dłoni nie jest oznaką pękania , niektórzy maja zlasowane mózgi jak się czyta komentarze
 Autor komentarza: DAB
Data: 09-05-2011 16:50:12 
Natomiast olanie podanej dłoni jest buractwem oby dostał po pysku
 Autor komentarza: ManagerSilnego
Data: 09-05-2011 16:50:46 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik ManagerSilnego piszący z IP: 178.213.56.4 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: Luton
Data: 09-05-2011 16:52:55 
Haye zrobi wszystko by zyskać przewage psychiczną na konferencjach.
Ze starszym braciszkiem te sztuczki nie wyjdą, bo starszy ma ubaw z Haye, ale młodszy chyba bardziej emocjonalnie podchodzi do tego starcia.

http://www.youtube.com/watch?v=Ilvy5MLJq-E
 Autor komentarza: puncher1975
Data: 09-05-2011 16:54:37 
ta menagerze zajebisty tylko same reklamy na tym dresiku adamek ma tylko portfela i gitara:) adamek ogra vitasa a haye dostanie po pysku:)
 Autor komentarza: barkor
Data: 09-05-2011 16:55:22 
Kliczko-Haye Kliczko-Adamek, coś czuje że po tych walkach waga ciężka wreszcie nawiąże do wielu pamiętnych pojedynków i znów sie odrodzi.A wyobraźcie sobie co by sie działo gdyby Adamek i Haye zwyciężyli, wtedy waga cięzka obróciłaby sie do góry nogami. Marzy mi się pjedynek unifikacyjny Adamek-Haye o wszystkie pasy heavyweight:)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-05-2011 16:55:52 
DAB
Podzielam twą opinię!
 Autor komentarza: Pain69
Data: 09-05-2011 16:56:20 
Młodszy już pęka. Nigdy tak głupkowato sie nie zachowywał. Te żarty są żenujące.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 09-05-2011 17:06:20 
Davidek to kiczowaty burak którego klasa ludzka jest dla mnie żałosna.Oby dostał to na co zasłużył czyli ciężkie dechy.
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 09-05-2011 17:12:53 
Po czym widzicie że włądek pęka ??? Ludzie przecież Haye robi to wsytzko na pokaz on sam nie wierzy w to że wygra on i jego trenero menager dokladnie wiedza ze polegną, nie tzreba byc alfą i omega żeby wiedzieć że Haye nie ma najmneisjzych szans, wystraczy zobaczyc pojedynek Haye z Ruziem jak powolny wpalony dziadkowaty Ruiz punktuje Haye lewym prosty a co bedzie z Włądkiem, Haye nie będzie wstanie na 1,5 metra przedostac sie do Włądka.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 09-05-2011 17:15:28 
rzeczywiście Borat sztucznie i głupkowato wyszedł powinien pozwolić pyskatemu zacząć on wychodzi naturalnie głupkowato
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-05-2011 17:18:37 
Wład nie pęka on tą gadką pokazał totalny brak szacunku dla Anglika, Haye mocno wyluzowany
 Autor komentarza: MAVERICK
Data: 09-05-2011 17:22:42 
wladimir mogl by brode zapuscic do walki ciemny zarosty to fajnie wyglada razem z wasem nie tylko walka byla by spektaklem ale i wyglad wladka a co do davida to cie nie dziwie czysty prostak mam nadzieje ze podczas walki bedzie lezal nieprzytomy
 Autor komentarza: qler
Data: 09-05-2011 17:23:46 
Kliczko tą bródką chyba chciał sobie dodać męskości ;)
jak dla mnie bardzo zdenerwowany wyszedł na tej konferencji
co do walki to jak dostanie strzała to podejrzewam że się posypie całkowicie, ale czy Haye będzie w stanie trafić walczącego mega asekurancko Władymira ? w sumie każdy scenariusz tutaj jest możliwy :)
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 09-05-2011 17:38:17 
Nie wiem, na jakiej podstawie lokalni parapsychologowie z Bokser.org doszli do wniosku, że Władymir "pęka".
Chyba tak samo, jak Witalij "pękł" przed Solisem.
PS.
Może zamiast "parapsychologowie" bardziej pasowało by "paranoicy"...
 Autor komentarza: Emilio
Data: 09-05-2011 17:42:22 
Kliczko wygra to przez KO zobaczycie. Jestem tego pewien. To nie bedzie porywająca walka, ani nawet wyrównana, Kliczko to wygra łatwo. Ludzie, którzy stawiaja na Haye'a będą sromotnie zawiedzeni.
 Autor komentarza: Frog
Data: 09-05-2011 17:51:01 
Na mój gust obaj wyszli na pozerów. Haye nie dał się wciągnąć w gadkę na temat Twittera - i bardzo dobrze.
Szkoda, że nie pokazali jak Wlad reagował na słowa Haye'a
 Autor komentarza: Klimek
Data: 09-05-2011 17:53:17 
dla mnie Haye jakiś spękany jest za dużo gra, kreci głową nie widze w nim prawdziwej złości
 Autor komentarza: Torrado
Data: 09-05-2011 17:53:52 
@Ygnac

Napewno Vit byl duzo bardziej spiety od Solisa w tej niecalej rundzie,jesli tego nie dostrzegasz proponuje wizyte u okulisty
 Autor komentarza: Torrado
Data: 09-05-2011 17:55:18 
tylko nie wyskakuj z swoimi ironicznymi smieszno-tepymi komentami
 Autor komentarza: Torrado
Data: 09-05-2011 17:55:49 
tempymi*
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 09-05-2011 18:00:05 
@Torrado,
Istotnie, potrzeba mi pewnie wizyty u okulisty, bo jakoś tego spięcia nie widziałem, a jedynie grę pozorów. Ale na pewno się mylę. Dlatego nie będę dodawał żadnych śmieszno-tępych komentarzy, no bo gdzieżbym zaś śmiał.
 Autor komentarza: Poirot
Data: 09-05-2011 18:00:57 
HAHHAHAH Ale ubaw z komentarzy domorosłych psychologów.


Torrado


Pierwsza runda walki Vit - Solis znaczyła tyle co nic. Typowa runda rozpoznawcza.
 Autor komentarza: ManagerSilnego
Data: 09-05-2011 18:01:10 
Fajny dresik ma Haye. Władkowi ten zarost nie pasuje.
 Autor komentarza: LORZAmasonska
Data: 09-05-2011 18:02:07 
Dokładnie tak jak pisze Klimek , oboje wyszli na konferencji jak dwa obrażone flusie.
Ale i tak Kliczko wygra, piszecie, że haye ma silny cios, ale kogo on znokałtował ? Chodzi o Bonina ?
 Autor komentarza: Torrado
Data: 09-05-2011 18:14:34 
@Poirot

Racja tylko psycholog potrafi takie rzeczy zauwazuc
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 09-05-2011 18:28:56 
Władymir wyrobił się medialnie, zrobił na tym polu duże postępy. jego pewność siebie jest na tyle widoczna, że graniczy wręcz z arogancją. szczególnie było to widoczne na konferencji z Dereckiem Chisorą. Poniżył Chisorę w bardzo wyrafinowany sposób. Takimi zagrywkami Władek podgrzewa atmosferę. To jest boks zawodowy więc trochę Show nie zaszkodzi. Kliczko nie używa prostackich zachowań jak np. Mayorga, żeby przykuć uwagę mediów, a mimo to odczuwa się napięcie. Myślę, że Haye też zdał egzamin z dzisiejszej konferencji. był wyluzowany albo dobrze udawał. w każdym razie mnie przekonał. obaj zagrali dobrze swoje role.
 Autor komentarza: AdamekToMojGuru
Data: 09-05-2011 18:32:28 
Haye nie pobije Władimira. Jedyny, który na pewno tego dokona jest Nasz wielki rodak. Tomasz "Góral" Adamek. Ze swoją niesamowitą szybkością, dynamiką, pracą nóg, refleksem oraz niesamowitą siłą połączoną z bokserskim IQ jest on praktycznie nie do pokonania. Gdy już pokona Braci, a następnie tego kurczaka Haye, odejdzie na emeryturę i zostanie okrzyknięty jako "The Greatest".
 Autor komentarza: maciekao
Data: 09-05-2011 18:36:01 
Haye spękany niesamowicie, będzie uciekał przed Kliczko i bił 3 ciosy na runde.Szanse że go znokautuje prawie żadna, ale zobaczymy
 Autor komentarza: amatuk
Data: 09-05-2011 18:41:17 
''ManagerSilnego Data: 09-05-2011 16:50:46
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik ManagerSilnego piszący z IP: 178.213.56.4 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu''
troche pozno ale lepiej niz wcale
 Autor komentarza: amatuk
Data: 09-05-2011 18:42:06 
''AdamekToMojGuru Data: 09-05-2011 18:32:28
Haye nie pobije Władimira. Jedyny, który na pewno tego dokona jest Nasz wielki rodak. Tomasz "Góral" Adamek. Ze swoją niesamowitą szybkością, dynamiką, pracą nóg, refleksem oraz niesamowitą siłą połączoną z bokserskim IQ jest on praktycznie nie do pokonania. Gdy już pokona Braci, a następnie tego kurczaka Haye, odejdzie na emeryturę i zostanie okrzyknięty jako "The Greatest". ''
A ty co jestes managerem ManageraSlabegoPsychicznie? , kolejny pajac
 Autor komentarza: AdamekToMojGuru
Data: 09-05-2011 18:50:56 
Nie wiem kto to MangerSilnego, ale jak czytam jego komentarze, to uważam, że to zwykły pajac
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 09-05-2011 18:53:22 
@Amatuk,
Robactwo zawsze szybko się rozmnaża.
 Autor komentarza: Maciek94
Data: 09-05-2011 19:22:23 
ja jestem innego zdania, moim zdaniem to własnie Haye "gra" i to on mało sie nie zesra ze strachu .. Te jego gierki są już znane. Władimir go zniszczy i to bedzie koniec kariery Chickena , a jesli chodzi o Adamek vs Vitali to tutaj z przykroscia obstawiam pkt Vitalija
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 09-05-2011 19:44:56 
Oczekuję równie efektownego występu Haye'a, jak Mosleya w walce z Pacquiao.
 Autor komentarza: gigastolec
Data: 09-05-2011 19:47:26 
coraz bardziej czekam na tę walke, ciekawe czy dojdzie do przełomu w ciężkiej. nie wiedziałem że haye to taki burak bez kultury. ja nie lubie za bardzo kliczki ale za to co dokonał do tej pory, za to że jest mistrzem świata należy mu się szacunek, ja bym mu łape podał
 Autor komentarza: pikawa
Data: 09-05-2011 19:50:38 
Według mnie Haye był mocno przestraszony. Po nie podaniu ręki, Wład się trochę zirytował, jednak szybko wziął się w garść i w bardzo zdecydowany i zgrabny sposób odgryzł się Dawidowi. Haye miał załamany głos, mówił jakby zdawał ustną maturę i nie znał odpowiedzi na pytania. Mam nadzieję, że Dawid dostanie porządne KO i ten pedalski uśmiech zniknie z jego gęby.
 Autor komentarza: gigastolec
Data: 09-05-2011 19:54:30 
należy rozróżnić pewność siebie od wiochy i braku kultury.
haye to burak
 Autor komentarza: gigastolec
Data: 09-05-2011 20:00:54 
jak haye i adamek przegrają to kto jest w stanie zagrozić i pokonać któregoś z kliczków?
 Autor komentarza: Maciek94
Data: 09-05-2011 20:06:44 
hmm brian nielsen moze?
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 09-05-2011 20:08:46 
@GigaStolec, miewałeś imho głupie wpisy, ale w tym, że należy odróżnić pewność siebie od buractwa i wiochy, to masz 100% racji.

A jak Haye i Adamek przegrają, to Kliczkom może zagrozić już chyba tylko starość.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 09-05-2011 20:09:23 
Odlanier Solis. Wróci i obije obu.
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 09-05-2011 20:18:26 
adamektomojguru
Dobrze znasz managerasilnego, bo to ta sama osoba co ty. Niezły z ciebie dewiant.
 Autor komentarza: Torrado
Data: 09-05-2011 20:19:00 
@beniaminGT

zgadza sie,jesli zmienil swoje podejscie do boksu to oklepie kazdego z tej czworki nie wspominajac o reszcie
 Autor komentarza: gigastolec
Data: 09-05-2011 20:25:59 
haye lub adamek, któryś z nich musi wygrać, myśle że to by dobrze zrobiło ciężkiej, coś się wreszcie ruszy, jak by obaj przegrali to wszystko stanie na głowie, dla kibiców lepiej
 Autor komentarza: gigastolec
Data: 09-05-2011 20:28:21 
zawsze mnie podniecały walki unifikacyjne, kliczki nie będą ze sobą walczyć, ktoś musi strącić jednego z nich aby coś drgnęło
 Autor komentarza: Maciek94
Data: 09-05-2011 20:37:21 
ale bedą jaja jak niewygra ani Haye w co niewątpie, i jak Tom quick hands przegra to też bedzie nie ciekawie;/ szkoda że era Tysona Lewisa Bowa itd sie skonczyła . To są dwa jak to Gołota mówił "dwa rosyjskie pomniki" hehe , wiem że to takie durne gdybanie a co myślicie Kto by wygrał Gołota z walki z Grantem lub Bowem czy Vitali ?:)
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 09-05-2011 20:48:32 
Gołota z walki z Grantem by przegrał, a gołota z walki z Bowe - wygrał :)
 Autor komentarza: gigastolec
Data: 09-05-2011 20:50:33 
chyba żeby gołota pokąsał go po klejnotach
 Autor komentarza: milek762
Data: 09-05-2011 21:01:56 
aco to ma zanczenie jak konferencja Prasowa ! patzrenie w oczy walka zadecyduje !! moze nie być wielkiego widowiska ! kazdy bedzie wlaczył asekurancko ! myśle że Wygra Władimir na punkty lub w końcowych rundach przez Tko!!
 Autor komentarza: gigastolec
Data: 09-05-2011 21:21:17 
ciekawe ile w tej konferencji było gry pod kibiców i telewizje?
 Autor komentarza: gigastolec
Data: 09-05-2011 21:23:56 
może haye nie jest takim burakiem
 Autor komentarza: gigastolec
Data: 09-05-2011 21:26:53 
albo jest?
szkoda że nie pamiętam go sprzed kilku lat
 Autor komentarza: milek762
Data: 09-05-2011 21:31:00 
z tego co widze to Kliczko troche osmieszył hey coś go pytał o twiter angol był zmieszany ale to tylko konferencja Wład go znokałtuje lub wysoko na punkty !!
 Autor komentarza: milek762
Data: 09-05-2011 21:32:20 
i jeszcze frejer angol nie nauczony manier jak mu ktoś podaje ręke to podaje bufon czarny!1
 Autor komentarza: Torrado
Data: 09-05-2011 21:39:26 
Widze ze fani drewna tez nie wytrzymuja zagrywek davida
 Autor komentarza: gigastolec
Data: 09-05-2011 21:50:55 
kiedyś tak samo jak haye wkurwiał mnie botha w walce z tysonem, skończył marnie
ale zwycięstwa życzę haye
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 09-05-2011 21:52:43 
Autor komentarza: gigastolec
Data: 09-05-2011 21:21:17
ciekawe ile w tej konferencji było gry pod kibiców i telewizje?

pewnie, że to była gra. Myślę, że obaj mieli już przygotowane teksty przed konferencją. Można powiedzieć, że Wład miał lepszy pomysł bo udało mu się narzucić swój temat. z tym podaniem ręki przypomina mi się debata prezydencka Kwaśniewskiego i Wałęsy, gdzie Kwaśniewski podszedł na koniec programu do Wałęsy podać rękę a ten powiedział, że może podać nogę. Typowa zagrywka pijarowska. Haye wpadł w tą samą pułapkę co nasz Lech i wyszedł na tym jak burak. Myślę, że Władek miał też przygotowaną odpowiedź na wypadek, gdyby Haye podał jednak rękę. Jakkolwiek Haye by tam nie postąpił i tak wyszedłby na tym kiepsko. Poza tym część kibiców mogłaby uznać podanie ręki za przejaw słabości ze strony Davida. boks zawodowy to też marketing i walka musi się dobrze sprzedać. skoro taki Krzysztof Włodarczyk ma speców od PR to tym bardziej bracia Kliczko.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 09-05-2011 22:42:59 
Też myślę, że to był teatr. Ale dla mnie mimo wszystko gorzej wypadł Kliczko. Większość nie podziela tego zdania patrząc na wpisy, a także wspominając porażkę wyborczą Lecha, ale zastanówmy się przez chwilę dlaczego. Nie podanie ręki jest bardzo niekulturalne, ale niekoniecznie, jeśli zamiarem drugiej strony jest jedynie czysta prowokacja. Władymir Kliczko wszak nie tylko wyciągnął rękę, ale również powiedział: "miło cię widzieć" ( albo coś podobnego ). Przecież to czysta nieprawda. Gdyby spotkanie z Haye miałoby bydź dla niego miłe, to by nie miał gotowego tekstu na okoliczność niepodania ręki i by się tym faktem speszył. Więc albo to było wyreżyserowane, albo to była czysta prowokacja. Jeśli to drugie, to "staję" po stronie Hay'a. Hipokryzja po prostu nie jest zabawą dla prawdziwych mężczyzn.

Swego czasu podobnie - byłem po stronie Lecha. Tajny współpracownik, czy nie, ale przynajmniej miał jakiś system wartościi. Miał odwagę okazać antypatię ( a odwaga jest cnotą ). Bo są 3 rodzaje ludzi: z dobrym systemem wartościi, ze złym systemem wartościi i z elastycznym systemem wartościi. Ci ostatni to po prostu zakały tego świata, najgorszy rynsztok.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 09-05-2011 23:06:34 
beniaminGT

podobnie odbieram tą sytuację. ten numer z podaniem ręki ze strony Władka wydaje mi się wręcz szyderczy. Haye zachował się naturalnie chociaż był pewnie zaskoczony. sam nie wiem jak ja bym się zachował na miejscu Davida. Wład najpierw mówi, że skopie Ci tyłek, a za chwilę z uśmieszkiem wyciąga do Ciebie rękę by się przywitać. jak to traktować ? czy takiej osobie musimy podawać rękę ? każdy ma pewien zestaw zasad, którym się w życiu kieruje. jeden poda rękę bo jest ugodowy, inny nie bo np. takim ludziom się nie podaje ręki. Myślę, że obaj dobrze odegrali swoje role.
 Autor komentarza: DAB
Data: 09-05-2011 23:08:12 
Zgadzam się ,że Solis ich wszystkich niebawem pogodzi:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 09-05-2011 23:09:28 
Tutaj niechęć jest czymś więcej niż grą tak mi się wydaje.Ale nie obchodzi mnie to za bardzo ta otoczka lecz sama walka.Rękę się podaje to tyle.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 10-05-2011 00:41:46 
DAB ja tez myśle ze Solis ich wszystkich pogodzi!
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 10-05-2011 01:03:44 
Ale będzie ubaw, jak Haye szybko przegra i wszyscy będą marudzić, że ostatnia nadzieja na pokonanie braci wyparowała, po czym wróci Solis i sklepie obydwu.
 Autor komentarza: Gustaw24
Data: 10-05-2011 11:05:39 
haye nie jest taki mały w porównaniu do władka.

DAB - solis w tej 1 rundzie pokazał się nawet ciekawie. Trafił dwa razy mocno Vitka. Różnie mogło byc dalej, jeżeli kondycji by mu wystarczyło.
Vitek miał respekt do niego
 Autor komentarza: Dumel
Data: 10-05-2011 13:07:10 
Kibice Haya !
Czy nie widzicie tego , że David robi dobrą minę do złej gry ? On boi sie Władka !
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.