GUERRERO, MORALES LUB JUDAH DLA KHANA

Richard Schaefer z Golden Boy Promotions potwierdził, że Amir Khan (25-1, 17 KO) powróci między liny 23 lipca, niezależnie od tego czy zostanie podpisany kontrakt na walkę unifikacyjną z Timothy Bradleyem (27-0, 11 KO).

Wśród potencjalnych rywali Amira znajdują się Robert Guerrero (29-1-1, 18 KO), Zab Judah (41-6, 28 KO) i Erik Morales (51-7, 35 KO). Gary Shaw, promotor Bradleya, ma kilka dni na przekonanie Tima do podpisania kontraktu. Problem w tym, że "Desert Storm" nie jest zadowolony z warunków finansowych, jakie proponuje mu stacja HBO i Golden Boy.

- Na początku przyszłego tygodnia Gary da nam odpowiedź. Na szczęście cała plejada znakomitych pięściarzy pali się do walki z Amirem, którego uważają za najlepszego boksera tej kategorii. Niezależnie od decyzji Bradleya, Khan będzie walczył 23 lipca w USA. Nazwisko rywala będzie znane za tydzień - powiedział Schaefer.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 01-05-2011 17:24:43 
Po ostatnim "byczym" występie pakistańczyka wcale nie dziwne że każdy się garnie do walki.
 Autor komentarza: Peciorak
Data: 01-05-2011 17:46:21 
Od Guerrero by dostal ostry wpierdol
 Autor komentarza: foxs
Data: 01-05-2011 17:55:35 
Zgadzam sie pakistańczyk by dostal od Guerrero.
 Autor komentarza: Torrado
Data: 01-05-2011 18:05:51 
Mam nadzieje ze dostanie po pyszczku ten smieszny Khan
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 01-05-2011 18:18:06 
Stawiam na walke z wyeksploatowanym Moralesem najmniejsze ryzyko porazki,a i nazwisko powazne wrekordzie.Trzeba do pompowac balon zanim peknie na dore
 Autor komentarza: puncher1975
Data: 01-05-2011 18:23:07 
niekoniecznie Morales bylby stracony w tej walce chlop ma mega doswiadczenie i odpornosc moglby zlamac Khana zreszta po walce z maidana postawilbym hajs na Erica.
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 01-05-2011 18:25:01 
Po walce z Maidana Khan na sam zlepek liter ERIK ma ciepło na podołku ze strachu. Spróbuje z Judahem jeśli kasowo się dogadają.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 01-05-2011 18:29:01 
Najcięższa przeprawa Guerrero potem Eric a Zab raczej mu nie zagrozi.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 01-05-2011 18:29:28 
Ja bym chętnie Erica znowu w akcji zobaczył.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 01-05-2011 18:44:02 
Wiadomo ze Erik nie jest bez szans ale on swoje najlepsze lata ma za soba ,zreszta bardzo go lubie .
 Autor komentarza: Laura
Data: 01-05-2011 18:45:08 
lipabad
Całkowicie się zgadzam. Nie wierzę aby Zab wytrzymał pełen dystans z Khanem, ta walka byłaby najłatwiejsza dla Anglika, choć wątpię by zawalczył z kimkolwiek z tej trójki.
Z kolei Guerrero, który nie posiada tak znanego nazwiska jak Judah czy Morales, byłby najcięższym orzechem do zgryzienia dla Khana i mógłby mu narobić kłopotów.
 Autor komentarza: DAB
Data: 01-05-2011 18:55:27 
W moim odczuciu każdy z trójki miałby realne szanse.Khan się odsłania Zab miałby wiele szans skontrowania.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 01-05-2011 19:09:25 
Też widzę szansę wszystkich trzech.Ponadto chętnie zobaczył bym rewanż z Mccloskeyem.
 Autor komentarza: DAB
Data: 01-05-2011 19:11:56 
Ja również,w tamtej walce w moich oczach szanse Paula rosły wprost proporcjonalnie do rosnącej irytacji Amira
 Autor komentarza: liscthc
Data: 01-05-2011 19:19:09 
DAB
Tak ilość przestrzelonych ciosów Amira była porażająca.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 01-05-2011 19:37:51 
"Na szczęście cała plejada znakomitych pięściarzy pali się do walki z Amirem, którego uważają za najlepszego boksera tej kategorii."

Ciekawy sposób "rozumowania".

Co do McKloskey'a to Khan wcale nie wypadł aż tak źle. Po prostu ludzie za dużo się po nim spodziewają, a z drugiej strony, jego rywal - McKloskey - to zawodnik, który dobrze opanował "styl Mayweather'a", który ze swojej natury polega na ośmieszaniu rywala. Dla mnie Khan w każdej walce jest słaby. Poza szybkością i sędziami w kieszeni niewiele ma do zaprezentowania.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 01-05-2011 19:45:10 
Jeszcze dodam że słowa Roach'a że McKloskey był zraniony i walka mogła się skończyć w tej feralnej rundzie można włożyć gdzieś między Brzechwę a Lema.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 01-05-2011 20:04:07 
Mckloskey byl faktycznie zraniony ale psychicznie przez decyzje sedziow o przerwaniu walki
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 01-05-2011 20:04:21 
Zdecydowanie bardziej przy Brzechwie, niż przy Lemie.
 Autor komentarza: Marek1985
Data: 01-05-2011 20:34:10 
Każdy z tej trójki w dobrej formie może zlać Khana.O ile Zab i Erik są pewni i sprawdzeni dla mnie ciągle zagadką jest Robert.Pierwszy poważny etap w postaci Katsidisa zaliczony ale przydałby sie jeszcze ktoś przed ewentualna walką o najwyższe cele.Nie wiem czy Amir jest najlepszy w tej dywizji,czekam na Bradleya i wtedy będzie wszystko klarowne..
 Autor komentarza: rakowski
Data: 01-05-2011 21:11:45 
Khan jest sztywny w ringu jak agrafka.Z Guerrero by przegrał przed czasem.Jest lepszym bokserem,bardziej ukształtowany i doświadczony do tego ma mocny cios.Wszystko przemawia za Guerrero ,a z Moralesem mógłby wygrać,chociaż tanio skóry nie sprzeda Morales i będzie musiał się natrudzić,żeby wygrać tę walkę.
 Autor komentarza: DAB
Data: 01-05-2011 21:33:09 
liscthc
Roach czasem gada bzdury, jego problem jest w tym,że nie każdy będzie Pacmanem nawet pod jego trenerskimi skrzydłami.Ja Amirowi nigdy źle nie życzyłem po prostu mistrza w nim nie dostrzegłem do teraz.Podobnie miałem z Berto.Chociaż jego chyba bardziej cenię niż Khana.Ale któraś z najbliższych walk sprowadzi ten mit na ziemię.
 Autor komentarza: adekw
Data: 01-05-2011 22:21:40 
Ja wręcz przeciwnie widzę walkę z guerrero, khan wg mnie by ją wygrał
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 01-05-2011 22:30:46 
Czy winą Khana jest to że lekarz nie dopuścił przeciwnika do kontynuowania walki?Jak można krytykować Khana że jest...szybki? rakowski...jak Khan jest sztywny w ringu to Ty jesteś... umysłowo chory!A wiecie dlaczego Bradley nie chce walczyć Amirem? Bo bardzo obawia się porażki!Dziwię się że "znawcy" boksu nie doceniają genialnej techniki bokserskiej Amira Khana! Jestem pewien że przez najbliższe kilka lat nie znajdzie się pięściarz który pokona Amira Khana!
 Autor komentarza: liscthc
Data: 01-05-2011 22:39:51 
lutonadam
Sporo zależeć będzie od doboru przeciwników.Napisałem wcześniej że wszystkich trzech widzę jako potencjalnych zwycięzców gdyż mają odpowiedni potencjał co nie oznacza że Kahn go niema.Po prostu w tych kręgach wagowych jest tylu świetnych bokserów prezentujących podobną klasę że ciężko mi wyobrazić sobie absolutną dominację Kahna.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 01-05-2011 22:54:07 
lutonadam czy wina Khana jest to ze kiedys sedzia liczyl go nie do 10 ale do momentu az dojdzie do siebie? ale za takie triki mozna w niego nie wierzyc?
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 01-05-2011 23:04:33 
A w której to walce sędzia miał go... niby liczyć do dziesięciu?A o jakich trikach piszesz?
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 01-05-2011 23:13:07 
Liscthic...zgadzam się że w tych kręgach wagowych jest wielu świetnych pięściarzy ale jestem pewien że Amir Khan absolutnie zdominuje w najbliższych latach absolutnie swoja kat.wagową!A wiesz dlaczego? Bo jest pięściarzem świetnie wyszkolonym technicznie i takich pięściarzy najwyżej cenię!
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 01-05-2011 23:14:57 
Nie pamietam dokladnie ale bylo to z chlopakiem z Glasgow i Khan wygral to walke przez ko ale wczesniej lezal i sedzia liczyl go wyczekujac az dojdzie do siebie ,postaram sie dowiedziec jesli ci na tym zalezy.Jednak moze byc ciezko bo ten chlopak byl anonimowy (pracownik budowlany)
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 01-05-2011 23:20:20 
To jest boks!I tylko twardzi faceci po "upadkach' potrafią się "podnieść" i zdobywać mistrzostwo świata!Zupełnie nie rozumiem o co Tobie chodzi...
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 01-05-2011 23:30:39 
liczenie powinno trwac okreslony czas Khan byl liczony duzo dluzej niz to powinno trwac i jeszcze sedzia znalazl powod do nie wznawiania walki zaraz po liczeniu
 Autor komentarza: liscthc
Data: 01-05-2011 23:31:38 
Chodzi zapewne o Willie Limonda http://video.google.com/videoplay?docid=3167011551789364347#
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 01-05-2011 23:38:02 
byc moze
 Autor komentarza: liscthc
Data: 01-05-2011 23:43:07 
Tylko z tego filmiku niewiele wychodzi bo jakość fatalna więc nie polecam oglądania.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 01-05-2011 23:45:11 
ja pamietam to z tv i tam byl jakis cyrk tu bylo jakos krotko
 Autor komentarza: liscthc
Data: 01-05-2011 23:52:05 
Być może było jak mówisz.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 02-05-2011 00:00:02 
moge sie mylic, moze tez to byc oznaka hipokryzii bo Khana nie lubie
 Autor komentarza: liscthc
Data: 02-05-2011 00:04:23 
zeitgeist
Na jakiejś tureckiej stronce znalazłem troszkę lepszą jakość i choć w 100 procentach to nie wiem,ale zachowanie Amira trochę dziwne.Najpierw sugerował że to popchnięcie a przy 6 czy 7 nagle kuca więc chyba masz rację.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 02-05-2011 00:31:03 
Szkot dawal rade
 Autor komentarza: liscthc
Data: 02-05-2011 00:35:16 
Też wielkim fanem Khana nie jestem.To dobry bokser ale w roli dominatora go nie widzę i czekam na rewanże z Prescottem i Maidaną ale pewnie się nie doczekam.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 02-05-2011 00:45:28 
to byly by ciekawe walki
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 02-05-2011 00:49:46 
Khan mial by okazje ze to byl przypadek
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 02-05-2011 00:51:34 
mialo byc nie byl przypadek, pisze i gram w fight night dltego tak kalecze
 Autor komentarza: liscthc
Data: 02-05-2011 00:56:15 
Myślę że Prescott dalej siedzi w głowie Khana.A Maidana to prosty chłopak bez techniki za to z poważnym jebnięciem,niesamowitą psychiką i ogromnym sercem do walki co udowodnił kilka razy wstając z dech.Szczerze mówiąc to w walce z Khanem nie wierzyłem że wstanie i da taką świetną walkę.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 02-05-2011 01:03:24 
Właśnie sobie uświadomiłem że ściągam film zeitgeist hehe.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 02-05-2011 01:05:48 
Maidana to jeden z tych zawodnikow co nie kalkuluja, woz albo przewoz
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 02-05-2011 01:08:11 
Mam taka stronke gdzie sa tego typu filmy ,zeitgeist polecam wszystkie czesci
 Autor komentarza: liscthc
Data: 02-05-2011 01:18:58 
Mogło by być więcej takich Maidanów(nie mylić z Radkiem)w boksie bo dla takich warto wstawać o 3 w nocy a zasnąć trudno.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 02-05-2011 01:23:30 
Maidan nie Maidanów nie wim czemu tak mi się napisało.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 02-05-2011 01:28:54 
Pawel Wolak tez dobrze walczy dla oka i tez warto sie zerwac w nocy
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 02-05-2011 01:30:21 
Radek prawie zapomnialem o jego istnieniu ha ha
 Autor komentarza: liscthc
Data: 02-05-2011 01:35:12 
Jasne Wolak nawet odrobinę przypomina mi Maidane.Też nie kalkuluje za dużo tylko wychodzi się bić.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 02-05-2011 01:45:32 
Pawel to jden z moich ulubionych zawodnikow
 Autor komentarza: liscthc
Data: 02-05-2011 01:57:56 
Do tego Polak.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 02-05-2011 10:59:20 
Śmieszny jesteś.Po pierwsze Bradley vs Khan się odbędzie w tym roku jeszcze jak jesteś taki głupi.Khan jest słaby nie znasz się na boksie.Z Bradleyem przegra przed czasem.Pooglądaj jego walki to zobaczysz Khana i Bradleya,pozdro nie znasz się człowieku.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 02-05-2011 11:18:19 
rakowski do kogo ty pijesz?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.