SNARSKI NIE WIDZI WŁODARCZYKA W SUPER SIX

Nie milkną komentarze po stojącym na bardzo niskim poziomie pojedynku pomiędzy Krzysztofem Włodarczykiem (45-2-1, 32 KO) i Francisco Palaciosem (20-1, 13 KO). Swoją opinię na temat walki przedstawił specjalnie dla BOKSER.ORG promotor grupy Boxing Production Dariusz Snarski.

- Miałem tam jechać i nie żałuję, że zostałem w domu. Nie oglądałem walki Jonaka, widziałem wcześniejsze pojedynki to mówiąc szczerze były poniżej oczekiwań. Odnośnie walki Krzyśka to prawda, że Palacios unikał walki. Miał dobrą taktykę, tylko szkoda, że każdy atak z doskoku nie był ponawiany długa serią. Wówczas Krzysiek miałby problemy. Pierwsze trzy ciosy ładnie wyłapywał na gardę a Palacios  odskakiwał i dalej tańczył na nogach zamiast ponowić atak, przedłużyc akcję. Krzysiek który po raz kolejny obronił tytuł mistrza świata powinien Palaciosa zaszachowac w narożniku, wejść zdecydowanie długą serią ciosów i go trafić. On tego nie potrafi i nie widzę go w żadnym pojedynku w "Super Six" z takim stylem boksowania.

Palacios starał sie bardzo widocznym i obszernym prawym sierpowym trafić Krzyśka. Nie widziałem wcześniejszych jego walk ale ma niezły prawy podbródkowy którym Krzyśka trafił. Diablo rozwiązał walkę spokojnie. Nie była widowiskowa ale wystarczyło to, by minimalnie wygrać.

Dariusz Snarski

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Hugo
Data: 05-04-2011 11:42:11 
Wypowiedź w stylu: Jestem za, a nawet przeciw.
 Autor komentarza: xionc
Data: 05-04-2011 11:47:19 
Wypowiedz w stylu - Palacios pokazal za malo, zeby odebrac tytul. Byc moze jest to prawda. Z mistrzem nie mozna walczyc zachowawczo. Nie wystarczy przezyc w ringu, zeby wygrac i odebrac tytul.
 Autor komentarza: tonka
Data: 05-04-2011 11:49:47 
Ostatnie zdanie Darka nie dziwi, to klasyczna dyplomacja - nie chce sobie chłop robić w branży wrogów. A myśli jak większość z nas nt. przegranej Krzyśka, nie ma wątpliwości..
 Autor komentarza: unlocer
Data: 05-04-2011 11:50:39 
Panie Snarski jak można wygrać walkę 3 czy 4 celnymi ciosami. A po tym celnym podbródkowym to widac było miękie nogi naszego mistrza i strach w oczach.Włodarczyk zamiast boksować to wziął sobie rady narożnika do serca"pojedyńcze ciosy i daj szansę sędziom", A czy wygrał minimalnie śmiem wątpić?
 Autor komentarza: Maynard
Data: 05-04-2011 11:51:04 
Wasilewski powoli wycofuje się z udziału w S6, albo Niemcy go olali. Podobno rozważają znowu walkę z Greenem (to on jednak wraca na ring?) na wypadek niedogadania się z Niemcami.

Green to akurat przeciwnik, któremu życzę porażki z Diablo, wałek z Briggsem był poważniejszy, należy mu się kara (choć fajnie by było, jakby zadał ją Masternak).
 Autor komentarza: liscthc
Data: 05-04-2011 11:52:05 
On tego nie potrafi i nie widzę go w żadnym pojedynku w "Super Six" z takim stylem boksowania-Popieram to zdanie.
 Autor komentarza: mibzzz01
Data: 05-04-2011 11:52:10 
xionc - jakby nie patrzec palacios zadal dwa razy wiecej celnych ciosow, zreszta widac po twarzy wlodarczyka. to ze tych ciosow w calej walce bylo malo to juz inna sprawa, ale palacios zostal oszukany.
 Autor komentarza: tonka
Data: 05-04-2011 11:53:46 
xionic
Jest dwóch facetów w ringu i kto kogo pokona chociaż o punkcik ten wygrywa. Te całe dopisywanie teorii o terenach mistrza, o tym, że mistrza trzeba zdecydowanie pokonać itd. to jest wymysł rodem z Sauerlanda. Czyli z "wałkowni". Wystarczy być odrobinę lepszym i punkty idą na Twoje konto.. A co za tym idzie?? Twoja wygrana.. Niestety boks to często brudny biznes i przykład tego mieliśmy w walce Diablo z Palaciosem jak na talerzu. Huck vs. Lebedev też wał, ale tam chociaż coś się działo.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-04-2011 11:56:59 
Dokładnie to z terenem mistrza i deklasacją by odebrać tytuł to wymysł teraz powtarzany jak mantra.
Punktowanie powinno być przede wszystkim sprawiedliwe.Lepszy w rundzie ją wygrywa i tyle.Reszta teorii to usprawiedliwianie korupcji
 Autor komentarza: badintentions
Data: 05-04-2011 11:59:07 
Dobrze gada
"Nie była widowiskowa ale wystarczyło to, by minimalnie wygrać."
 Autor komentarza: Deter
Data: 05-04-2011 11:59:17 
Redakcjo
Miałby piszemy łącznie.

- - -

Ja również nie widzę Krzyśka w S6. Pewnie nikt nie widzi... no, może prócz tej garstki, która uważa, że remis byłby sprawiedliwy :)
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-04-2011 12:01:41 
Gada tak by nie narobić sobie wrogów.Bez przekonania , chyba że jest nieudolny w ocenianiu walk.Wygrał gorszy nic dodać nic ująć
 Autor komentarza: Hugo
Data: 05-04-2011 12:03:27 
Mistrz i tak ma przywilej, że przy remisie zostaje mistrzem. Wszystkie inne bzdety (mistrza można pokonać tylko przez nokaut, wszystkie rundy remisowe punktuje się dla mistrza) to wymysły oszukańczych promotorów i skorumpowanych sędziów.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-04-2011 12:06:59 
Hugo
No dokładnie.Jak możemy mówić do kogoś mistrzu skoro widzimy,że był minimalnie gorszy w walce.Może mistrzu trochę gorszy:)To śmieszne
 Autor komentarza: Deter
Data: 05-04-2011 12:08:49 
Hugo
Zgadzam się z Tobą całkowicie.
Niech Ci, co karmią tymi dziwadłami, w oficjalnych przepisach dotyczących punktowania, znajdą jakikolwiek zapis, który umożliwia zapisywanie rund remisowych na korzyść mistrza - wtedy ich słowa będą miały zasadność. Lecz póki takiego przepisu nie ma, to tego typu dygresje można sobie podarować.
 Autor komentarza: Maynard
Data: 05-04-2011 12:13:58 
Macie panowie rację, niestety mentalność sędziów jest inna, i tu należy szukać źródła problemu.

tylko, że tych sędziów niestety nikt nie rozlicza, więc mogą robić, co im się podoba. Nawet jak zawiesi ich, dajmy na to, IBF, to będą sobie sedziować walki o pasy innych organizacji.
 Autor komentarza: Mroczny
Data: 05-04-2011 12:13:58 
Właśnie oglądnąłem sobie Włodarczyk - Cunn 1 http://www.youtube.com/watch?v=34Iw7JsydbM&feature=related

i dokładnie tak samo przekręcili Cunna jak Palaciosa!

Nawet komentatorzy na końcu mówią, że Cunn dla nich wygrał zdecydowanie. Oszustwo sportowe jest przestępstwem i moim zdaniem wynikiem ostatniej walki Włodara powinna zająć się Prokuratura. Pozdro.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-04-2011 12:14:46 
Ale rozeszło się to tak ,że co niektórzy w to wierzą i powtarzają jak część przepisów.Zero myślenia i powielanie cwaniackich argumentów w celu usprawiedliwienia niesprawiedliwości.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-04-2011 12:16:21 
Mroczny zgadzam się
 Autor komentarza: Mroczny
Data: 05-04-2011 12:16:38 
Oglądnijcie sobie walkę Włodara z Cunnem nr 1.

Na końcu komentatorzy mówią, że dla nich Cunn wygrał prawie wszystkie rundy! Dla mnie też.

Widać, że oszustwo na Palaciosie nie było pierwszym, ale z pewnością bardziej chamskim i perfidnym niż z Cunnem.

Oszustwo sportowe jest przestępstwem i wynikiem ostatniej walki Włodara powinien zająć się prokurator.
 Autor komentarza: Mroczny
Data: 05-04-2011 12:17:37 
sorry za drugi komentarz, myślałem, że pierwszy się nie ukazał... (jakaś opcja edytuj/usuń by się przydała)
 Autor komentarza: polrex
Data: 05-04-2011 12:18:09 
do super six go wogóle nie wezma...

telewizje chca zawodników walczacych efektownie, bo wyjsc do ringu z podwójna garda i bez zadawania ciosów potrafiloby ze 20-30 polskich bokserów w wadze cruiser

i wytrzmaliby napewno z 5-6 rund, albo i wiecej, ale zadna telewizja takiej kichy nie bedzie promowac, bo to strzal w stope
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 05-04-2011 12:25:31 
Okrutnie neutralna wypowiedz
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 05-04-2011 12:25:36 
"Diablo rozwiązał walkę spokojnie. Nie była widowiskowa ale wystarczyło to, by minimalnie wygrać."

Nie minimalnie wygrac tylko przegrac.Nie boj sie tego powiedziec Dariusz.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 05-04-2011 12:38:49 
Czy sie to komus podoba,czy nie ale zeby odebrac pas mistrzowi.To trzeba go wyraznie pokonac.Chociaz i od tego sa odstepstwa.Palacios byl minimalnie lepszy od Diablo i powinien wrocic do Portoryko,czy gdzie on tam sie udal z pasem
Byl zarowno lepszy jesli chodzi o defensywe,bo ona nie polega tylko na wylapywaniu ciosow na garde ale tez innych elementach sztuki bokserskiej pozwalajacych unikac uderzen przeciwnika.W ofensywie zadal wiecej ciosow,jedyna przewage jaka mogl miec Wlodarczyk to w mocnych uderzeniach,ale tak nieznaczna ze nie powinno dac mu to wygranej.Moim zdaniem Diablo wygral 2 rundy,Palacios 6-7 reszta byla remisowa.Chociaz w walce o tytul nie ma remisowych rund,przyznajac nawet wszystkie remisowe Wlodarczykowi to powinien przegrac 1-2 punktami
Palacios walczyl rosadnie do 10 rundy,potem spoczol na laurach.Oddal nieco inicjatywe i dal szanse sedziom:)
 Autor komentarza: Tekimania
Data: 05-04-2011 12:45:42 
Snarski jako jedyny dla mnie przeanalizowal cala walke slusznie nie patrzac na gadanie innych i na dosrywanie konkurencji ... Mowcie co chcecie z tym walkiem roku itd, ale mnie to nie rusza. Palacios tak samo wielke gowno pokazal, jak Diablo nacieral uciekal i nie kontrowal, ale ladnie na paluszkach sie dybal.

Widze ze w gronie milosnikow boksu jest tez duzo milosnikow baletu ... inaczej nie moge sobie wytlumaczyc te bzdury o wyrazniej wygranej Palaciosa. Pozdrawiam
 Autor komentarza: Marek1985
Data: 05-04-2011 12:45:55 
bardzo dobrze że coraz więcej ludzi mówi o tej walce.Skandal z werdytktem był ewidentny i jedyne co mogli zrobić to dac remis ale myśle że niesmak i tak by pozostał.Niestety Włodarczyk stanął w miejscu i dopóki nie zmieni trenera będzie coraz gorzej.Mam jednak wrażenie że nie opuści tak szybko ciepłego kurwidołka u Wasyla.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 05-04-2011 12:53:16 
Diablo vs Cunn I - to byłą inna sytuacja bo lali się o wakat więc nie było żadnego mistrza którego "trzebaby wyraźnie pokonać"
poza tym to chyba była najlepsza walka Diabla jaką widziałem z kimś klasowym przeciwnikiem mimo że wg mnie ją minimalnie przegrał
 Autor komentarza: heniu
Data: 05-04-2011 14:46:43 
Szkoda, że panuje cały czas powiedzenie, że mistrza trzeba zbić (czyt. znokautować)aby zdobyć mistrzostwo. To już nie można wygrać na jego terenie na punkty?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 05-04-2011 15:09:07 
heniu
Najlepiej byloby znokautowac,ale nie jest to koniecznie.Palacios nie jest w tym biznesie od wczoraj i powinien sobie zdawac sprawe ze na wyjezdzie trzeba walczyc tak,zeby nie pozostwaic sedziom zludzen co do wyniku.Okazal sie minimalista i po czesci moze miec wiele pretensji do siebie,ze nie ma tytulu
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 05-04-2011 15:44:33 
Darek Michalczewski walczył jako wieloletni champion w obronie pasa WBO z Ramirezem i przegrał, chociaż wg powyższej zasady winien tytuł obronić. Ramirez wyrobił sobie nazwisko, a gdzie jest teraz? Jak yeti?
Jest, ale go nie widać.
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 05-04-2011 15:46:55 
Sorry: Gonzalezem, nie Ramirezem. Widać, jak mi utkwił w pmięci:) Starość nie radość.
 Autor komentarza: nik
Data: 05-04-2011 20:41:12 
A ludzie petycje pisza, parodia :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.