HAYE: STEWARD KŁAMIE W ŻYWE OCZY

Mistrz świata federacji WBA w kategorii ciężkiej David Haye (25-1, 23 KO) nie zgadza się z opinią Emanuela Stewarda, szkoleniowca swojego najbliższego przeciwnika Władimira Kliczki (55-3, 49 KO). W jednym z ostatnich wywiadów amerykański trener stwierdził, że jego 35-letni podopieczny przewyższa Brytyjczyka w każdym elemencie pięściarskiego abecadła. Zdaniem Haye'a, Steward nie zdaje sobie sprawy z jego pięściarskich możliwości.

- Emanuel nigdy nie oglądał mnie z bliska, na sali treningowej lub na żywo podczas walki. Moje występy widział tylko przed telewizorem i dokonał swojej oceny, pamiętając o tym, że trenuje Władimira. Jeśli Steward trenowałby ze mną lub widział moje walki na własne oczy, to zmieniłby swoje zdanie. Jeśli Emanuel mówi Władimirowi, że jest on szybszy od Davida Haye'a lub jest lepszym atletą, to kłamie mu w żywe oczy - twierdzi Haye, którego starcie z Kliczką ma odbyć się 25 czerwca lub 2 lipca.

EMANUEL STEWARD O TOMASZU ADAMKU W ROZMOWIE Z BOKSER.ORG>>

30-letni Brytyjczyk przekonuje, że jednym z jego atutów w stosunku do mistrza świata organizacji IBF, IBO i WBO, jest silniejszy cios. "Hayemaker" podkreśla też, że Kliczko w ostatnim czasie mierzył się z niezbyt wymagającymi rywalami. - Będę tym samym Davidem Haye'em, co w poprzednich walkach. Wyjdę na ring i zrobię to, co do mnie należy. Wiem, że jestem szybszy od Kliczki i uderzem mocniej niż on. Wielu może się z tym nie zgodzić, ale mój cios rzeczywiście jest silniejszy. Ogląając naszą walkę przekonacie się, że Władimir zbyt długo zadowalał się zwycięstwami nad tłustymi rywalami. Władimir przyzwyczaił się do walk z przeciwnikami takiej klasy, co jest dla niego zwyczajnym wstydem - uważa Haye.

Mistrz WBA nie ukrywa swojej wielkiej antypatii wobec swojego najbliższego rywala. - Moja nienawiść jest tym razem wielka jak nigdy. Nie sądzę, aby miała się ona obrócić przeciwko mnie, raczej przeciw niemu. Jeśli ktoś uważa, że w danej walce byłem szybki, to co wydarzy się teraz, kiedy będę starał się spowodować maksymalną szkodę każdym ciosem? Kiedy moje uderzenia będą dosięgały celu, za każdym razem będzie to szok dla jego systemu nerwowego - zapowiada brytyjski pięściarz.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: HARDPUNCH
Data: 02-04-2011 15:11:18 
Witam, mnie osobiscie smiesza takie przechwalki kto ma silniejszy cios a kto ma slabszy. zmierzyc to mozna by bylo tylko na dynamometrze a nie w odniesieniu do walk. na KO sklada sie wiele czynnikow , nie tylko sila ciosu ale rowniez jego precyzja oraz timming i.t.p. walka Haye vs Kliczko bedzie dla obu Panów stąpaniem po cienkim lodzie w czasie odwilży , każdy ma czym uderzyć , każdy potrafi trafić, każdy nie umie przyjąć. wiec dostaniemy albo bardzo nudy asekuracyjny pojedynek albo krotka pokazowke , osobiscie wolal bym to drugie , pozdrawiam
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 02-04-2011 15:12:03 
Haye nie lubię bo okrutnie wozi się kozaczy ale życzę mu by zabrał pasy Kliczce wtedy zrobi się w końcu ciekawie w HW.Na pewno Władimir mocniej bije to jest oczywiste ale nie ma takiej szybkości i nie jest tak aktywny w ringu jak Heye.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 02-04-2011 15:16:59 
Kliczko w ostatnim czasie mierzył się z niezbyt wymagającymi rywalami. -Za to ty z samymi kozakami.Co do szybkości to się zgodzę.Siła-W sumie to nieważne czy wpadniesz pod tira czy pod pociąg,skutek podobny.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 02-04-2011 15:25:34 
Dla dobra wagi ciężkiej powinien Haye powinien wygrać.
 Autor komentarza: up300
Data: 02-04-2011 15:26:23 
Heheh jednego odmówić Hayeowi nie można, naprawde ładnie opowiada:P aż chce się czytać dalej, tylko co z tego, jak nie ma to żadnego znaczenia dla przebiegu walki:)Ale cios rzeczywiście Haye ma i to konkretny. Może sama siłą ustępuje Władymirowi, ale bije o wiele dynamiczniej, a to głównie przekłada się na silę samego uderzenia. I zgadzam się z Tobą HARDPUNCH, to będzie albo nuda i asekuracja albo szybkie KO któregos zawodnika:)
 Autor komentarza: nik
Data: 02-04-2011 15:33:28 
Haye to zgrywus, chcialabym zeby wygral.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 02-04-2011 15:35:57 
Niech gada co chce ale też bym chciał żeby wygrał!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 02-04-2011 15:37:44 
Mam pytanie!
kiedy jest pojedynek HOPKINS,PASCAL?
Za informacje od razu dziękuje!
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 02-04-2011 15:39:29 
Autor komentarza: Faraon
Data: 02-04-2011 15:37:44
21 maja w Montrealu Pascal-Hopkins
 Autor komentarza: liscthc
Data: 02-04-2011 15:39:36 
Faraon Data: 02-04-2011 15:37:44
21 maja
 Autor komentarza: Faraon
Data: 02-04-2011 15:43:07 
WARIATKRK.
Dziękuje!
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 02-04-2011 15:54:08 
Zapraszam do oglądania i oceniania oraz suba :)
http://www.youtube.com/user/AdamekFightPL?feature=mhum#p/a/u/0/EuE41ugi9pM

Haye na pewno bije z większą dynamiką niż Władimir, ale czy jego ciosy są silniejsze ? nie wiadomo. Na pewno też jest szybszy ale czy to wystarczy na Władimira ? zobaczymy. Jednak nie zgadzam się tak samo jak Haye z tym że Władimir jest lepszy od niego pod każdym względem... jest to gadka typowo medialna.
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 02-04-2011 15:56:02 
WARIATKRK Data: 02-04-2011 15:12:03 Haye nie lubię bo okrutnie wozi się kozaczy ale życzę mu by zabrał pasy Kliczce wtedy zrobi się w końcu ciekawie w HW.Na pewno Władimir mocniej bije to jest oczywiste ale nie ma takiej szybkości i nie jest tak aktywny w ringu jak Heye.


Dlaczego sadzicie ze bylo by ciekawie w HW jak by Haye wygral??!!
Niemoge tego zrozumiec.
Przeciez
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 02-04-2011 15:56:03 
WARIATKRK Data: 02-04-2011 15:12:03 Haye nie lubię bo okrutnie wozi się kozaczy ale życzę mu by zabrał pasy Kliczce wtedy zrobi się w końcu ciekawie w HW.Na pewno Władimir mocniej bije to jest oczywiste ale nie ma takiej szybkości i nie jest tak aktywny w ringu jak Heye.


Dlaczego sadzicie ze bylo by ciekawie w HW jak by Haye wygral??!!
Niemoge tego zrozumiec.
Przeciez
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 02-04-2011 16:07:36 
AdamekFightPL

Good job Mate.

Moja sugestia jest taka ze powinien byc ciut krotszy(kwestia gustu) i ta pod koniec nuta spokojna powinna byc krotsza i jeszcze po niej ostra jazda eminema by sie przydala.
Ale to sa takie pierdolki, bardzo fajny filmik, szacun za prace.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 02-04-2011 16:18:03 
AdamekFightPL!
Strona fajna ale jedynie co mi sie niepodoba to słaba jakoś filmu.
POZDRAWIAM!
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 02-04-2011 16:18:20 
@nopainnogain

Dzięki, filmik jest taki długi bo to nie Highlights tylko Tribute:)
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 02-04-2011 16:40:39 
Obojetne co by tu napisano to i tak wygrana Anglika zrobi wage ciezka ciekawsza! Na pewno jest sprawniejszy, mniej statyczny i bardziej dynamiczny ale tez i mniej konsekwentny w ringu niz Wladek. Ja osobiscie uwazam jego styl za duzo ciekawszy i wprost nie cierpie tego oblapiania i kladzenia sie Wladka na przeciwnikach gdy ci dostana sie do poldystansu, moze to i legalne ale zabija dynamike walki. Ukrainiec uzywa tam swojego ciezaru do zameczania przeciwnikow i poniewaz nie potrafi walczyc w zwarciu oraz ma nieodporna na ciosy szczeke to jest to jego obrona. Zaczelo sie to po walce z Brewsterem, kiedy dostal KO i od tamtej pory zawsze tymi swoimi grubymi lapskami obejmuje rywali w zwarciu. Anglik duzo pyskuje ale w koncu ktos zmusil braterska mafie do zgody na sprawiedliwe warunki w kontrakcie i za to naleza mu sie brawa jeszcze przed walka.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 02-04-2011 17:27:20 
Faraon
Proszę bardzo : )
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 02-04-2011 17:29:48 
nopainnogain

Bo mam już dość nudnych walk braci K zwłaszcza Władimira który przez polowe każdej walki klinczuje i przepycha się...Gdyby pasy zdobył Heye to jest nadzieja ze obrona pasów będzie bardziej emocjonująco niż w przypadku braci K.
 Autor komentarza: Daro603
Data: 02-04-2011 17:40:52 
No ja niewierzę w to że Haye ma mocniejszy cios od Władymira Kliczko.
Bracia Kliczko posiadają POTĘŻNE bomby i nimi rozbijają swoich rywali...
Haye napewno ma szanse wygrać z Władymirem. Walka zapowiada się STRASZNIE CIEKAWIE;-)
KAŻDY kibic boksu na nią od DAWNA czeka;-)
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 02-04-2011 18:00:31 
Wrocmy na chwile do dnia walki V.Kliczko-Solis.zaraz po zakonczeniu walki na tvp1 poscili film.czy ktos moze ogladal?potrzebuje tytul tego filmu!
 Autor komentarza: provokator
Data: 02-04-2011 18:02:41 
Czy bracia Kliczko mają potężne bomby? Wladimir może i ma odbezpieczone granaty w rękawicach, ale Vitali? Vitali nie ma silnego pojedynczego uderzenia. Zaryzykował bym stwierdzenie, że taki Haye, taki Grant potrafi dużo mocniej uderzyć niż Vitali. Starszy z braci jak już wygrywał przed czasem to było to głównie TKO, albo zawodnik był już tak obity, jak nasz Albert, że sam się praktycznie przewracał. Myślę, że silne bomby Vitalija to mit, zresztą już obalony.
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 02-04-2011 20:25:23 
Vit ma dlugie lapy a co za tym idzie niebije sierpowych(typowych).
Nie oczekujmy od niego ze bedzie bil sierpy jak Tyson, a od Tysona ze nieoperowal lewym prostym lepiej od Wladimira.
 Autor komentarza: zin
Data: 02-04-2011 20:31:22 
Jak można pisać takie bzdury , że Vit bije słabo ? 42 walki , 39 wygranych przez KO . Naprawdę wata :D
 Autor komentarza: milek762
Data: 02-04-2011 23:03:42 
i wład i vit mają nokatujące ciosy ! ale silnijeszy pojedynczy ma wład ! każdy ma swoje zalety i wady !Haye też ma czym pżyłożyć ale nie ma takiej odporności jak vitek! mpoim zdaniem angol ma gorsza obrone niż Wład
 Autor komentarza: provokator
Data: 03-04-2011 08:28:16 
Zin, proszę zacytuj mi, wskaż, pogrub, wyrecytuj mi fragment, gdzie napisałem, że Vit bije słabo! Napisałem, że Vitali nie ma silnego pojedynczego ciosu, a 39 walk wygranych przez KO, właściwie TKO jest efektem tego masakrycznego obijania przez całe walki zawodników. Przecież Vitali praktycznie co 2-3 sekundy wali lewy prosty. Silny pojedynczy cios to ma Wladimir.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.