GREENBERG: 'CZOŁG CZY CIĘŻARÓWKA - DLA ADAMKA WYNIK BĘDZIE TAKI SAM'

Dodano: 15 lutego 2011 19:07
GREENBERG: 'CZOŁG CZY CIĘŻARÓWKA - DLA ADAMKA WYNIK BĘDZIE TAKI SAM'
Redakcja, allboxing.ru
Obraz własny

Boris Greenberg, menedżer byłego mistrza świata federacji WBO w wadze ciężkiej Sułtana Ibragimowa (22-1-1, 17 KO) nie radzi Tomaszowi Adamkowi (43-1, 28 KO) próbować swoich sił w pojedynku z Władimirem Kliczką (55-3, 49 KO) bądź jego bratem Witalijem. Jego zdaniem, Polak nie ma wystarczających atutów, aby móc skutecznie przeciwstawić się któremuś z Ukraińców. To właśnie unifikacyjny pojedynek z Władimirem był ostatnim w karierze Ibragimowa (na zdjęciu z Kliczką przed walką), podopiecznego Greenberga.- Jeśli byłym członkiem obozu Adamka, nie chciałbym, aby odbyła się walka z którymś z braci Kliczków. Jasne jest, że w pojedynku pięściarzy wagi ciężkiej może się zdarzyć wszystko, jeden dobry, dokładny cios może zadecydować o przebiegu walki. Jednak w przypadku Adamka nie ma znaczenia czy zmierzy się z czołgiem, czy ciężarówką – rezultat będzie taki sam – twierdzi Greenberg.Zdaniem menedżera, warunki fizyczne Adamka nie predestynują go do podjęcia walki ze sporo większymi mistrzami świata z Ukrainy, ale większe szanse miałby z czempionem federacji WBA Davidem Haye’em (25-1, 23 KO). - Adamek to bardzo dobry bokser, ale nie jest prawdziwym pięściarzem wagi ciężkiej. Nie ma takich cech, które pozwoliłyby mu pobić któregoś z Kliczków. Jak ma tego dokonać, w jakim elemencie ich przewyższa? W żadnym. Walka z Witalijem bądź Władimirem może być interesująca, ale niestety jednostronna. Jeśli znajdowałbym się w obozie Adamka, spróbowałbym doprowadzić do pojedynku z Davidem Haye’em, chociaż nie jest to takie proste. Obecnie bardzo ciężko jest zorganizować walkę, której się chce.Walka Ibragimowa z Kliczką odbyła się w lutym 2008 roku w nowojorskiej Madison Square Garden, a jej stawką był należący do Rosjanina pas WBO oraz tytuły IBF i WBO, będące w posiadaniu Ukraińca. Pojedynek zakończył się jednogłośnym zwycięstwem Kliczki na punkty. Greenberg zaznacza, że gdyby po zdobyciu mistrzowskiego pasa wspólnie ze swoim podopiecznym dążyli do organizowania łatwych walk, to czempionem WBO Ibragimow z pewnością pozostałby dłużej.

- Kiedy Sułtan Ibragimow został mistrzem świata, a później obronił tytuł w walce z Evanderem Holyfieldem, od razu zaczęliśmy szukać starcia unifikacyjnego. Najpierw złożyliśmy ofertę Czagajewowi, ale ten odmówił. Następnie zwróciliśmy się do Kliczki. Rozmowy poszły szybko i sprawnie. Mnie również wielu ludzi radziło nie pchać się do unifikacji i odbywać bezpieczne obrony przeciwko „harrisonom” i tym podobnych. Jednak poszliśmy inną drogą. Chcieliśmy walczyć z najlepszymi. Niestety, te czasy już się skończyły. Obecnie prawdziwe batalie odbywają się nie na ringach, ale w komentarzach na forach internetowych – z żalem zauważa Greenberg.

Więcej informacji: Tomasz Adamek
Udostępnij: FacebookXInstagramMessengerWhatsApp
KOMENTARZE
Zaloguj się lub zarejestruj się, aby skomentować ten artykuł...
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: weentM
Data: 15-02-2011 18:35:55
http://www.youtube.com/watch?v=RJPesST-skg&feature=player_embedded obczajcie ten filmik:D:D
Autor: DAB
Data: 15-02-2011 18:36:28
Wiara góry przenosi więc czy to czołg czy ciężarówka też uniesie...
Autor: Kopyto
Data: 15-02-2011 18:40:19
A Adamek jeździ ferrari i czołg czy ciężarówka nie jest mu groźna, będzie pryskał a Rozalski z tylnego siedzenia co chwile odpali rakiete prosto w lufe Kliczki :-)
Autor: abrakadabrorr
Data: 15-02-2011 18:46:14
mma Idź się napić albo przejść bo ten twój spam już jest nudny.
Autor: mma
Data: 15-02-2011 18:50:08
abracośtam Niewątpliwie zaraz pójdę. Pewnie nawet wylecę, ale przedtem chwilę jeszcze powalczę. Nie kosztuje Cię aż tak wiele pominięcie mojego spamu. Chodzi o fundamentalne zasady, nie o wyzwanie kogoś czy radosna onetowską twórczość. Przepraszam za niewygodę, prosze o zrozumienie.
Autor: lipabad
Data: 15-02-2011 18:53:11
weentM Dobre :D:D
Autor: DAB
Data: 15-02-2011 18:56:13
mma -Ma rację niekiedy ostrzeżenia są całkiem bezsensu dawane lub w sposób zmuszający do wyciągania wniosków, snucia domysłów.Redakcja strzela sobie w stopę w ten sposób.Zawsze można coś zmienić aby było lepiej
Autor: StonkaKartoflana
Data: 15-02-2011 18:56:27
Sułtan to najbardziej podobny do Adamka bokser ostatnich lat - warunki szybkość, praca nóg, serie itd parę drobnych szczegółów ich różni. Sądzę, że walka Adamka - Kliczko może być podobna do walki Sułtana-Kliczko....
Autor: adekw
Data: 15-02-2011 18:59:20
To już niemożliwe, ale powiem wam, że tak walka adamek-ibragimow mogła by być naprawde ciekawa. Pytanie, który z tych podobnie walczących bokserów okazałby się lepszy?
Autor: DAB
Data: 15-02-2011 19:01:25
No filmik kosa widziałem na dniach, ładnie go zgasił:)Niezła nuta:)
Autor: weentM
Data: 15-02-2011 19:07:27
hahha:D:D e tam zgasil :) muza jest przekozacka naprawde masakra, i koles mega sie rusza,wogle ciapki maja taka lekkosc w wykonywaniu fajnych ruchow tanecznych:)
Autor: VanDamme92
Data: 15-02-2011 19:08:49
Mądrze prawi gościu :)
Autor: Hugo
Data: 15-02-2011 19:15:13
W sprawie sporu mma z redakcją: Grupa Knockout Promotions to najwspanialsza grupa boksu zawodowego na północ od bieguna południowego i na południe od bieguna północnego. Pan prezes Wasilewski w doskonały sposób dobiera przeciwników swoim bokserom, a w szczególności Pawłowi Kołodziejowi i Dawidowi Kosteckiemu. Wszyscy zawodnicy boksujący w ramach grupy KP mają zapewnioną harmonijną karierę bokserską i możliwość ubiegania się o zdobycie tak prestiżowych pasów, jak chociażby Baltic, Atlantic, Titanic i JEBU. Ci, co krytykują KP i jej szefa to nie ludzie, to wilki. Łubu dubu, łubu dubu, niech nam żyje prezes Boxing Clubu, Niech żyje nam! To pisałem ja, user Hugo.
Autor: lewiss32
Data: 15-02-2011 19:26:10
nie rozumiem postawy ibrachimova dostal od kliczki zgoda ale nie az taki mocny wpierdol aby przestac boksowac
Autor: StonkaKartoflana
Data: 15-02-2011 19:26:14
Hugo - przestań być złośliwy bo KP znów obrazi się śmiertelnie na Bokser.org przez takich prześmiewców jak Ty :)))))))) I nici z super relacji z gal na najwyższym światowym poziomie pod Minskiem Maz czy w Łomiankach. Taki cygan to wręcz narodowy skarb.
Autor: TommyMorrison
Data: 15-02-2011 19:32:30
Uuuu, panie Boris, toś się pan naraził tajnej (a może nie tajnej ;d) frakcji męczenników na bokser.org, czyli organizacji MFA (Moherowi Fanatycy Adamka) ;d A co do tematu to Greenberg wcale nie okazał się być odkrywczym. Kto mysli rozsądnie na temat boksu wie że Tomasz miałby dużo większe szanse z Haye'm, aczkolwiek i tak niebyłby tam faworytem, procentowo tak około 40% szans dla Tomka. Natomiast z Kliczką (którymkolwiek) te szanse to max 5%, niestety taka prawda.
Autor: xionc
Data: 15-02-2011 19:32:50
Adamek to bardzo dobry bokser, ale nie jest prawdziwym pięściarzem wagi ciężkiej. Jeszcze Adamek wygra, zostanie mistrzem swiata, a jeszcze beda tacy, ktorzy powiedza, ze nie jest prawdziwym ciezkim i powinien wracac do cruiser. :)
Autor: abrakadabrorr
Data: 15-02-2011 19:53:59
mmacośtam Może i nie kosztuje co nie znaczy ,że z tego powodu nagle zacznę to rozumieć i współczuć.
Autor: sliver84
Data: 15-02-2011 20:22:48
Właśnie, wiecie dlaczego Ibragimow odszedł? Całkiem dobry był z niego pięściarz. Z chęcią obejrzał bym jego walki z Adamkiem, Chambersem, Powietkinem... .
Autor: TommyMorrison
Data: 15-02-2011 20:26:48
@silver Może po prostu uznał że osiągnął szczyt swoich możliwości i nie zamierza rozmieniać się na drobne. Niektórzy kiedy przegrają, wolą powiedzieć po prostu KONIEC, LEPIEJ JUŻ NIE BĘDZIE
Autor: sliver84
Data: 15-02-2011 20:49:14
Możliwe, dla niego to prawdopodobnie dobrze bo zostanie zapamiętany jako ten co zdobył pas i pokonał kilku dobrych pięściarzy. Inaczej sytuacja wygląda z perspektywy kibica który wolał by oglądać walki na poziomie z dozą niepewności a nie mecze do jednej bramki. To mi się właśnie nie podoba w HW, dobrzy bokserzy jak Powietkin, Haye czy Adamek wolą obijać bumów, dziadków i średniaków bo wiedzą że walkę o tytuł i tak dostaną. O ile ciekawsze były by porządne eliminator np. Solis-Adamek Powietkin-Ibragimow Chagaew-Chambers Ustinow-Boicow
Autor: TommyMorrison
Data: 15-02-2011 20:53:22
@sliver84 Zgadza się. Ale niestety taką drogę wybierają współcześni bokserzy, obiją kilku bumów byle tylko dostac walkę o pas i zgarnąć wypłatę życia.
Autor: nik
Data: 15-02-2011 20:55:45
bzdura, Adamek dostal walke o pas za obijanie bumow?
Autor: sliver84
Data: 15-02-2011 21:18:14
Tak jak napisałem. "bumów" McBride, Madallone "dziadków" Gołota, Grant "średniaków" Estrada i przereklamowany Areolla który w walce z Witkiem nie istniał i został by wypykany z palcem w nosie przez każdego dobrego technika jak Chambers czy Powietkin.
Autor: czejen47
Data: 15-02-2011 21:22:46
Dokladnie tak jak pisze nik. Adamek to mistrz swiata dwoch kategori wagowych, w wadze ciezkiej wygral wszystkie swoje dotychczasowe walki i nikt w HW bardziej nie zasluguje na walke o pas.
Autor: Marek321
Data: 15-02-2011 21:26:38
weentM ;-)...
Autor: tonka
Data: 15-02-2011 22:00:09
sliver84 A mnie się wydaje, że Krzysiek Arreola w końcu wziął się za siebie i Powietkina zdmuchnąłby jak świeczkę. Porównując potencjał obydwu z ostatnich walk nie mam najmniejszych wątpliwości, kto na dzień dzisiejszy byłby górą. Z Chambersem Arreola miałby problem, z uwagi na szybkość i technikę Eddiego. Tak sądzę. Nie mam jednak pewności, co do odporności szczęki Chambersa...po nokaucie z rąk Kliczki. Chris natomiast ma łeb twardy jak skała.. Tyle, co mu Vitek dyszli nawsadzał, a ten nawet się nie zachwiał. Adamek też walił go po łbie niemiłosiernie. Odporny jest niesamowicie.
Autor: PanJanekTygrys
Data: 15-02-2011 22:32:12
Bedzie to ciekawa walka,chociaz wynik jest z gory przesadzony.Nie ma sie co ludzic. Bede kibicowal Tomaszowi. Moja rada jest taka-po paru rundach jak nie bedzie szlo,lepiej sie"polozyc" i niech ta walka zakonczy sie przez KO. Bo jezeli Tomasz bedzie chcial za wszelka cene pokazac serce do walki i dotrwac do konca,to moze sie to zakonczyc kontuzja,urazem glowy itp.I bedzie to jego ostatnia walka. Szkoda zdrowia.
Autor: Luton
Data: 15-02-2011 22:34:38
Powiedział to co każdy. WYgrana Adamka to będzie spora niespodzianka. Gdyby Tomasz Adamek był Rosjaninem, Niemcem, Amerykaninem czy jakaś inna nacja i polski kibic nie byłby z nim związany emocjonalnie ze swoim pseudo patriotyzmem na wierzchu, to ten sam kibic miałby niezłą zwałke z tej walki i odradzał Adamkowi tego typu wyzwania.
Autor: czejen47
Data: 15-02-2011 22:49:23
PanJanekTygrys Jezeli Tomek zrobilby tak jak piszesz, to stracilby w oczach wielu kibicow. To jest wojownik, jak mozna w ogole cos takiego napisac?
Autor: PanJanekTygrys
Data: 15-02-2011 22:59:46
czejen47 Przeciez i tak wiele stracil w oczach kibicow,bo obija kelnerow.To w czym problem? A zdrowie jest jednak najwazniejsze.Przekonal sie o tym Briggs ktory nie chcial sie polozyc w walce z Vitalijem tylko chcial dotrwac do konca niczym Rocky Babola. Spedzil po walce 2 tyg.w szpitalu-zlamana kosc policzkowa,nerki nie pracowaly od uderzen(o ile dobrze pamietam). Po kazdym ciosie w glowe zostaja nieodwracalne slady-umieraja szare komorki,sa tez mikrourazy ktorych bokser nie zauwazy od razu,ale po kilku latach to sie odezwie.Myslisz ze przez co Ali ma parkinsona? A wiadomo jak Briggs skonczy za pare lat? Kozakowac to nie z Kliczko,bo oni sie z takich kozakow smieja.To terminatory.
Autor: Luton
Data: 15-02-2011 23:08:25
Zauważyłem, że byli rywale niezabardzo respektują Tomka. Może z wyjątkiem Maddalone ale ten to dostał oklep totalny. Estrada do dziś sądzi, że wygrał. Arreola mówił, że zlekceważył Tomka (i ja mu wierze), że nie sądził ze taki mały gość stanowi dla niego zagrożenie, ponoć też nabawił sie kontuzji. Grant mówił, że był bliski dopaść małą mysz, ale to raz gong ratował Tomka, a to Grant przestrzelił. Nie mniej każdy z tych gości uważa, że Adamek był spokojnie w ich zasięgu. On ich pokonuje sprytem, odwagą, umiejetnościami, szczęściem ale przede wszystkim sprytem. Kariera Tomka w HW przypomina mi kreskówke Tom & Jerry, serio. Tam teoretycznie prawie wszystkie atuty stoją po stronie kota, a mimo to mysz zawsze okazuje sie na końcu sprytniejsza. Boje sie, że Kliczko to może być taki gość z umiejetnościami, który nie zlekceważy Adamka, wyleje siódme poty na treningach i wyjdzie gotowy na 150%.
Autor: PiotrusWiper
Data: 15-02-2011 23:29:00
czałg, ciężarówka... są miny pułapki, myśliwce... damy radę
Autor: OjciecTadeusz
Data: 15-02-2011 23:43:15
Boris Greenberg kolejny zawistnik. Pewnie ma nasze POLSKIE korzenie... Niegodny, maly czlowieczek!
Autor: Grzywa
Data: 16-02-2011 02:13:12
Stonka, jesli to co piszesz o podobienstwie Adamka do Ibragimowa to prawda to nie wrozy dobrze Goralowi. Zteszta ja to spotkanie Sultana z Wladkiem nazywam w rozny sposob ale na pewno nie walka, jak widziales to wiesz co mam na mysli i jesli z Adamkiem ma wygladac podobnie, a niestety moze to po pierwszych dwoch rundach poloze sie spac.
Autor: THOR14
Data: 16-02-2011 11:29:13
Adamek bierze ten pojedynek tylko dla kasy.kliczko tez jest zadowolony bo widzi w tej walce łatwe pieniadze.dla kliczków nadeszły złote czasy.robią wielką kase obijajac sznurasów.ujac im nic nie mozna bo sa nie zli.a vitek to kozak.serce adamka to za mało na takich gigantów.szybkosc to tez w jego wypadku niewiele.tomek nie ma ciosu a to bardzo istotny argument.na szybkosc mozna liczyc w walce z gosciem o wielkiej sile a slabej technice.niestety wlad to dobry technik i swietny strateg.potega kliczkow to sila i strategia.
Kalendarz imprez