IBF WCIĄŻ PLANUJE TURNIEJ ELIMINACYJNY

Lindsey Tucker, przewodniczący komisji federacji IBF do spraw organizacji walk mistrzowskich poinformował, że odmowa Tomasza Adamka (43-1, 28 KO) dotycząca udziału w turnieju eliminacyjnym do walki o pas tej organizacji, nie będzie miała wpływu na jej plany. Przypomnijmy, że 34-letni Polak skorzystał z oferty mistrza IBF, a także posiadacza tytułów IBO i WBO w wadze ciężkiej Władimira Kliczki (55-3, 49 KO) i ze swoim ukraińskim rówieśnikiem ma zmierzyć się we wrześniu w Polsce. Walka będzie miała zatem charakter dobrowolnej obrony pasów „Dr Stalowego Młota”. 

- W rozmowie ze mną promotor Adamka potwierdził informację o podpisaniu kontraktu na walkę z Kliczką. Dokładna data nie została przedstawiona, ale dowiedziałem się, że pojedynek odbędzie się we wrześniu. Nasza organizacja daje przyzwolenie na to starcie, ale czy tak samo postąpi WBO? Kolejną obowiązkową obroną Kliczki ma być przecież walka z pretendentem tej federacji – oznajmił Tucker.

Amerykanin oświadczył, że IBF ciągle będzie dążyć do organizacji turnieju eliminacyjnego do walki o pas Kliczki. Pierwszą walką zawodów będzie starcie Eddie’ego Chambersa (35-2, 18 KO z Derrickiem Rossym (25-2, 14 KO), zaplanowane na 11 lutego. Drugą parę stworzą najprawdopodobniej Samuel Peter (34-4, 27 KO), niedoszły rywal Adamka oraz Maurice Harris (24-14-2, 10 KO).

Tucker stwierdził, że rezygnacja „Górala” z walk eliminacyjnych nie powinna znacząco zmienić jego sytuacji w rankingu IBF. Przypomnijmy, że Adamek zajmuje w nim obecnie trzecią lokatę. Na dwóch pierwszych lokatach nie sklasyfikowany jest żaden pięściarz. - Ta kwestia będzie rozpatrzona przez komisję do spraw organizacji walk mistrzowskich. Sądzę, że Adamek pozostanie w rankingu – stwierdził działacz IBF.

Za odmowę uczestnictwa w turnieju eliminacyjnym do tytułu IBF, kilka miesięcy temu z czołowej „15” rankingu tej federacji usunięto nazwisko Aleksandra Powietkina (21-0, 15 KO). Tucker zaznaczył, że Adamek jest w zupełnie innej sytuacji, niż rosyjski pięściarz. – Różnica jest taka, że Adamek odmówił wzięcia udziału w turnieju na rzecz pojedynku z Kliczką. Dlatego nie zostanie wykluczony z rankingu, chociaż jeszcze nie podjęliśmy decyzji co do jego miejsca w zestawieniu – powiedział Amerykanin.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 31-01-2011 21:18:58 
Oooo, nowy temat związany z Tomaszem Adamkiem, zaraz zleca się fanatycy i znów 300 komentów ;d
 Autor komentarza: hitman
Data: 31-01-2011 21:22:28 
a jak:)

troche dziwi mnie to że Peter mialby brac udział w tym turnieju...juz sam kiedys powiedział ze nie chce walki z K2
 Autor komentarza: GaD1
Data: 31-01-2011 21:24:22 
Turniej IBF?Dajmy spokój,Chambers dostał od Kliczki KO,Peter przegrał z oboma Kliczkami,Rossy nie ma szans z Władkiem a tern Harris to jakaś kpina.Mogą sobie zrobić w 4ech turniej o tytuł wicemistrzowski i to by oddawało już troche bardziej poziom tego turnieiku.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 31-01-2011 21:24:26 
Przyznam ze nurtowalo mnie pytanie,jak zachowaja sie w zaistnialej sytuacji wlodarze IBF.Przyklepali wiec jest spoko
WBO tez nie powinno robic trudnosci
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-01-2011 21:27:00 
Ten eliminator to jakiś bezsens, skończyły się już nazwiska dla Kliczków będą dubletować
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-01-2011 21:30:49 
ten turniej to kolejny dowód że tak naprawdę obecnie nie ma czołówki HW,
Jest dwóch mistrzów, jeden pół - mistrz i od razu druga liga...a z tym Harrisem to już przegięcie.
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-01-2011 21:32:10 
".a z tym Harrisem to już przegięcie. "

Dokładnie
 Autor komentarza: genco
Data: 31-01-2011 21:33:05 
DO REDAKCJI BOKSER.ORG
Może dałoby się zorganizować konkurs na chwytliwą nazwę dla walki Adamek-Kliczko? W starym dobrym stylu, jak: "Rumble in the Jungle" czy "Thrilla in Manila".
Byłby to fajny sposób na promocję walki :)
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 31-01-2011 21:34:05 
W ogóle to 10 miejsce w rankingu IBF to jakaś jedna wielka szopka i nieporozumienie, równie dobrze do top 15 wsadzili by chocby McBride'a
 Autor komentarza: Voyto
Data: 31-01-2011 21:35:12 
Piękny ten eliminator, Peter i Chambers, dopiero co oberwali od Władka, a na dodatek walczyli już raz między sobą. Maurice Harris? Bez komentarza.
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-01-2011 21:38:24 
genco

Może godźilla kontra brc lee
 Autor komentarza: horhe88
Data: 31-01-2011 21:41:12 
Największe prospekty jak Bojcow i Povetkin się nie zglosiły? UUU a to dopiero niespodzianka, tak na dobrą sprawę gdyby nie Chambers i Peter którzy to chwilę wcześniej dostali łomot od Władka i z tego powodu nie powinni brać udziału w najbliższym czasie w eliminatorze to nawet nie byłoby jednej pary. Tarver ostatnio opowiadał o swoim bohaterstwie to niech się zgłosi do tego turnieju.
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-01-2011 21:43:56 
Myślę że Witkacego na emeryturę odeśle Solis a Wład będzie musiał poczekać na Pulewa, nie będzie lepiej ale na pewno ciekawiej
ps, to moje życzenia, bardzo szerze tego pragnę
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 31-01-2011 21:44:06 
@genco

"Pogromca pogromcy Żelaznego Mike'a kontra Stalowy Młot!"
 Autor komentarza: polanski
Data: 31-01-2011 21:46:15 
A co z powietkinem to on powinien brać udział w tym turnieju czy on nie jest jeszcze gotowy .On czeka chyba kiedy bracia K. pujda na emeryturę
 Autor komentarza: Igorexy
Data: 31-01-2011 21:46:22 
Autor komentarza: endriu
Data: 31-01-2011 21:43:56
Myślę że Witkacego na emeryturę odeśle Solis

jeżeli tak bedzie to stawiam ci flaszke. osobiscie nie twierdze ze witali znokautuje solisa raczej wygrana przez solidne UD.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-01-2011 21:46:32 
genco - "obijanie małego Polaka przez wielkiego Ukraińca ciężkim lewym prostym" - nazwa przydługa, niezbyt porywająca ale niestety najbardziej prawdopodobna.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2011 21:46:38 
a tam..skoro dzis mozna ominac obowiazkowa obrone z Chagajewem w Wba to czemu Ibf ma nie spuscic z tonu dla swojego bylego mistrza w cruiser..dogadaja sie bez turnieju..to pewne..
 Autor komentarza: kopernik
Data: 31-01-2011 21:48:03 
Dziwna sprawa. Wątpię aby Samuel Peter i Chambers chcieli się ponownie spotkać z K2. Do czego zmierza ta eliminacja? Czyżby eliminacje wygrał "nieziemski" Maurice Harris?
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-01-2011 21:52:33 
Igorexy

Za wódą nie przepadam ale z tej okazji wypił bym z Tobą litra

Tylko że ja naprawdę sądzę że Solis załatwi w końcówce walki Witka przed czasem
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 31-01-2011 21:55:13 
@endriu

Moim zdaniem Solis ma większ szanse na pokonanie Vita niż Adamek Wlada. Dlatego także nie zdziwiłbym się gdyby doszło do mega sensacji. A HW naprawdę przydałaby się taka świeża krew.
 Autor komentarza: lukas008
Data: 31-01-2011 21:57:10 
@TommyMorrison kto Ci każe tu zaglądać i czytać 300 komentów .Peter z Harrisem w eliminatorze to jakaś kpina .
Nie wiem z kim się ząłożyłem że Vitek zrobi KO lub TKO na Solisie a o co to pamiętam :)
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 31-01-2011 22:00:09 
@lukas008

A kto ci karze komentować to co napisałem?
 Autor komentarza: polanski
Data: 31-01-2011 22:00:16 
jak Solis będzie w takiej dyspozyci jak z ostatnio z austinem to ta walka nie potrwa zbyt długo i jakoś mi się wierzyć nie chce witek przegra
 Autor komentarza: lukas008
Data: 31-01-2011 22:00:43 
@TommyMorrison a kto ci każe odpowiadać
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 31-01-2011 22:01:11 
Często się zgadzam z TommyMorrison. Teraz też się muszę zgodzić...

Tylko z jednym małym wyjątkiem, za Chiny nie wierzę, że Solis wygra z Vitalijem...
 Autor komentarza: lukas008
Data: 31-01-2011 22:01:24 
karze
 Autor komentarza: lukas008
Data: 31-01-2011 22:02:28 
@VanDamme92 nie taki mały ten wyjątek :) Solis polegnie z kretesem
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 31-01-2011 22:03:27 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik TommyMorrison piszący z IP: 89.174.123.232 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 31-01-2011 22:03:29 
lukas008 napisałeś poprawnie za pierwszym razem i zmieniłeś na nie poprawną wersje :P
 Autor komentarza: lukas008
Data: 31-01-2011 22:05:38 
@VanDamme fakt kary mi sie pomyliły :P
@TommyMorrison dzięki postoje
 Autor komentarza: lukas008
Data: 31-01-2011 22:07:55 
@polanski zgadzam się Solis nie ma absolutnie żadnych atutów aby pokonać Vita .Wszystko przemawia na jego niekorzyść .
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-01-2011 22:09:26 
polanski
Data: 31-01-2011 22:00:16
jak Solis będzie w takiej dyspozyci jak z ostatnio z austinem to ta walka nie potrwa zbyt długo i jakoś mi się wierzyć nie chce witek przegra


Na pewno nie będzie w takiej dyspozycji, Solis wogule nie był w żadnej dyspozycji z Austinem bo wiadomo że miał wygrać. Są przecież z jednej stajni kinga
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2011 22:09:35 
Tylko że ja naprawdę sądzę że Solis załatwi w końcówce walki Witka przed czasem
tak..ja wcale tez nie sadze aby vitek mial byc tu faworytem..mimo ze solis nadwaga i cala reszta to vit nie lubi bokserow technicznych w dodatku mocno bijacych..mowie wam..to bedzie niezwykle starcie a choc co do wyniku nie zaryzykuje typu to uwazam ze nikt nie bedzie zawiedziony;)
 Autor komentarza: hitman
Data: 31-01-2011 22:10:48 
teoretycznie Solis moze okazac sie najpowazniejszym rywalem dla Vitka w praktyce możemy miec powtórke z Briggsa...
 Autor komentarza: bonkers
Data: 31-01-2011 22:11:08 
Maurice Harris za Adamka :D
jak IBF nie jest w stanie znaleźć nikogo lepszego to powinna zrezygnować z tego turnieju
 Autor komentarza: Igorexy
Data: 31-01-2011 22:12:53 
A ja jakoś nie potrafie sobie wyobrazic starcia Vita z solisem jako niezwyklego i mysle ze obejrzymy kolejne flaki z olejem a po 5 rundzie wyjdzie bezradnosc solisa. oboje beda walczyc napewno zapobiegawczo kliczki wiadomo solis terz sie nie rzuci na wida z grubej rury bo sie to moze zle skonczyc i bedzie 12 rund flakow z olejem dlatego ze solis to swietny defensor raczej przez ko nie przegra, a druga sprawa ze jest wolny i nic tu nie wskora
 Autor komentarza: bonkers
Data: 31-01-2011 22:13:18 
lukaszenko
a chcesz się założyć że Twój świniak nie da rady? :D
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-01-2011 22:13:39 
lukas008
Data: 31-01-2011 22:07:55
@polanski zgadzam się Solis nie ma absolutnie żadnych atutów aby pokonać Vita .Wszystko przemawia na jego niekorzyść .

Solis nie ma tylko warunków reszta wraz z wiekiem jest po jego stronie. Powiedz w czym jest lepszy Wit od Solisa, bo nawet Kubaniec lepiej "człapie" na nogach
 Autor komentarza: Igorexy
Data: 31-01-2011 22:13:49 
też* mialo byc
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 31-01-2011 22:15:09 
Hmm w sumie nie dziwie się w te nadzieje pokładane w Solisie...

Ale spójrzcie realnie.. z tego co wiem Vitek nigdy nie był na deskach i bodajże nigdy nie przegrał przez to, że został wypunktowany :)

Ma tylko dwie porażki ! Z jednym z najlepszych w historii i z Byrdem jak się nie mylę... dwie porażki przez kontuzje... to jednak o czymś świadczy...

Wybaczcie, ale ja nie widzę prawie ŻADNYCH szans Solisa..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2011 22:15:45 
"teoretycznie Solis moze okazac sie najpowazniejszym rywalem dla Vitka w praktyce możemy miec powtórke z Briggsa... "
na pewno nie..solis bedzie najpowazniejszym testem dla vita od czasow lewisa a na powtorke z brigsem nie ma co liczyc..
mysle ze moze byc mega ciekawe starcie a i zobaczymi vita w opresji, tak sadze, choc zywciezcy wskazac bym nie zaryzykowal..Vit moim ulubionym ciezki obecnie i to jedmu bede kibicowal..
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 31-01-2011 22:17:45 
endriu mam nadzieję, że to pytanie to żart...przecież tych dwóch pięściarzy nie ma nawet jak porównywać... to niebo a ziemia...
 Autor komentarza: polanski
Data: 31-01-2011 22:20:07 
endriu to co z niego za zawodowic skoro jest nieprzygotowany Estrada terz miał wygrać i co?
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 31-01-2011 22:20:09 
Prawda jest taka że ględzić sobie można a ten rok bokserski pewnie będzie wyglądać tak:
Marzec:
V.Kliczko bije Solisa na punkty
Kwiecień:
W.Kliczko pokonuje Chisorę przez KO około 5 rundy żeby nie mówiono że miał słabiaka na pretendenta.
Adamek trenuje na worku treningowym o nazwie Kevin McBride (pewnie TKO ze zmęczenia Irlandczyka,o ile już w szatni nie zemdleje...)
Maj:
Haye pokonuje Mormecka
Czerwiec:
Z racji ze Kliczki musza podać na 90dni przed walką z Adamkiem który z nich walczy, świat bokserski obiega sensacyjna wiadomość o podpisaniu kontraktu na walkę z Haye na Grudzień. Do Adamka wychodzi Vit.
Wrzesień:
V.Kliczko nokautuje walecznego Polaka około 5 rundy.
Grudzień:
W.Kliczko nokautuje Haye'a (wynik nie wazny, cały świat dał się zrobic w balona długim uwodzeniem, ważne ze obu wpadły grube miliony do kieszeni)

;d
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-01-2011 22:20:13 
Solisa z Briggsem nawet nie ma co porównywać, Jeżeli Wit nie położył Ananasa to tym bardziej nie położy Kubańca. Witold to już dziad jest a Solis to jest jego drugie poważne wyzwanie w życiu po LL
 Autor komentarza: horhe88
Data: 31-01-2011 22:22:23 
Endriu
Solis nie ma tylko warunków reszta wraz z wiekiem jest po jego stronie. Powiedz w czym jest lepszy Wit od Solisa, bo nawet Kubaniec lepiej "człapie" na nogach

Co z tego że Solis jest młodszy jak ma 20 kg nadwagi i przez tę nadwagę się zmęczy dużo szybciej niż 40 letni Vitek, co do człapania to Witek może sobie pozwolić na to żeby człapać bo ma taki balans tułowia że to mu wystarczy do obrony, i jest na tyle wysoki żeby nie musieć skakać na nogach żeby skracać dystans do swoich przeciwników, w przypadku Solisa jest odwrotnie.
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 31-01-2011 22:24:55 
Prawdopodobnie w tym starciu wszystko jest po stronie Vitka prócz wieku, który i tak dużego znaczenia nie ma, bo Vitek czuję się na 25 lat a Solis wygląda jak Ferdynand Kiepski :)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2011 22:28:01 
TommyMorrison
akurat twoj koment mimo ze nie pozbawiony ironi nie jest pozbawiony i sensu i co gorsze..jest to bardzo prawdopodny scenariusz, przynajmniej w jego kilku zalozeniach..
 Autor komentarza: polanski
Data: 31-01-2011 22:30:06 
VanDamme92
stym kiepskim żes pojechał solis jes czarny
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 31-01-2011 22:34:34 
genco
Slogan reklamujacy walke Kliczko-Adamek mysle ze to sie przyjmie "Pain Day"
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 31-01-2011 22:37:38 
@lukaszenko

Ironia ironią, ale ja tez się tego obawiam
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-01-2011 22:37:49 
Cenię oczywiście bardzo Witka bo podejmuje walkę to wielki mistrz itd.
Solis dobrze trzyma gardę, ma lepszy repertuar ciosów, bije świetnie z każdej płaszczyzny, potrafi skracać dystans, bije dość mocno itd Ogólnie jest lepszy technicznie młodszy Witek już nawet stracił siłę ciosu, bije na okrągło te swoje prostosierpy i pokracznie chodzi na nogach Na innych to starczało ale nie na Solisa Walka na pewno nie będzie nudna Igorexy Wit podejmuje walkę w przeciwieństwie do swego braciszka
 Autor komentarza: maciej1979
Data: 31-01-2011 22:38:49 
Dobry DUŻY bokser zawsze pokona dobrego MAŁEGO boksera
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 31-01-2011 22:40:43 
Ile Solis ma wzrostu ? Bo na tej konferencji to miałem wrażenie, że on Vitkowi do głowy ręką nie dosięgnie :P
 Autor komentarza: hitman
Data: 31-01-2011 22:42:53 
endriu
ostatnio rywale nie zmuszali Vitka do duzego wysilku,wiec repertuar ciosów Vita byl ubogi...mam nadzieje że w walce z Solisem pokaze wiecej kombinacji
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 31-01-2011 22:43:50 
@VanDamme

187cm
 Autor komentarza: lukas008
Data: 31-01-2011 22:44:54 
@endriu mógłbym wymienić np. siła ciosu ,doświadczenie , odp. na ciosy itp. ale i tak mało to znaczy ponieważ Solisa tak naprawde nikt poważny nie przetestował .Takie gdybanie i wymienianie plusów jednego i minusów drugiego nie ma sensu .Z Tobą też moge się założyć że będzie KO lub TKO na Solisie
 Autor komentarza: xionc
Data: 31-01-2011 22:47:08 
"Nasza organizacja daje przyzwolenie na to starcie, ale czy tak samo postąpi WBO? Kolejną obowiązkową obroną Kliczki ma być przecież walka z pretendentem tej federacji"

WBO nie ma zadnego pretendenta. Mial byc eliminator Tuy a Adamkiem, skonczylo sie tak samo jak turniej IBF. W ogole ktos widzial jakis eliminator wagi ciezkiej WBO? Podobno w 2005 Luan Krasniqi mial taki eliminator z Lance'm Whitakerem, a od tego czasu?
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-01-2011 22:47:48 
Szkoda tylko że Solis ma troszkę maławe doświadczenie na ringu zawodowym bo amatorskie mają obaj podobne
Ja sobię mogę tutaj ględzić do woli ale i tak będzie to zależało od Solisa jak podejdzie do tej walki, i nie chodzi mi tu o schudnięcie
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2011 22:48:20 
TommyMorrison
powiem tak..sadze ze..Wlad derecka rozniesie dosc szybko..maks 3-6 runda..wie ze derec ma cios i dynamike wiec szybko bedzie dazyl do strzelnie angola w celu zminimalizowania ryzyka..wiec tu sie zgadzamy..Vitek tez mimo ze uwazam ze ze bedzie to dla niego trudna walka to obroni pasek Wbc..haye vs mormeck??..nie wiem czy to juz pewne??..jesli tak to oczywistym jest wygrana Dawida..wtedy..pozostaje jedna niewiadoma..haye vs kliczko??..jesli sie zdecyduja to wtedy mamy vit vs tomek..ciekawe scenariusze ale jesli chodzi o ich zakonczenie juz taki pewien jak Ty bym nie byl, choc nie sa malo prawdopodne..
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 31-01-2011 22:51:47 
Vitek ma ubogi repertuar ciosów ? No to ciekawe kto wdawał się w wymiany z Lennoxem..chyba Solis :)

Może i to było dawno i Vitek nie jest już w prime...ale stracić można ruchliwość, szybkośc, koordynacje, ale nie uderzanie...

Wszystko jest po stronie Vitka praktycznie...

-Siła ciosu
-Ogólna siła
-Warunki fizyczne
-Odporność na ciosy
-Doświadczenie
-Szybkość ( chyba, że Solis zrzuci coś i przyśpieszy )
-Przeciwnicy
-Kondycja ( 40 letni Vitek jest zapewne w lepszej kondycji od Hamburgera z mcdonalda )

Z ostatnim można polemizować bo tego nie wiadomo do końca, to zweryfikuje ring..daje Solisowi 3% realnych szans...

* Plus dodatkowe fakty:
-Vitek nigdy nie był liczony
-Vitek nigdy nie był wypunktowany

Jedyna szansa Solisa to rozbić Vitowi łuk brwiowy i spowodować kontuzję - bo tylko tak przegrywał :D..Ale tu też jest niestety problem bo Solis nie dosięgnie mu swoją głową do jego głowy :P
 Autor komentarza: lukas008
Data: 31-01-2011 22:53:32 
Takie pytanie nie związane z tematem . Czy Władek zawsze wychodzi przy piosence Red Hot Chilli Peppers - Can't Stop .Jak tak to we wrześniu będziemy mieli dwa mega wyjścia na stadionie.Adamkowy Funky i Władkowe Parpryki :P
 Autor komentarza: lukas008
Data: 31-01-2011 22:54:39 
@endriu chyba @VanDamme odpowiedział na twoje pytania ;))
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2011 22:55:26 
wladek powienien wychodzic przy piosence can stop you;)
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-01-2011 22:57:08 
lukas008
Data: 31-01-2011 22:44:54
@endriu mógłbym wymienić np. siła ciosu ,doświadczenie , odp. na ciosy itp. ale i tak mało to znaczy ponieważ Solisa tak naprawde nikt poważny nie przetestował .Takie gdybanie i wymienianie plusów jednego i minusów drugiego nie ma sensu .Z Tobą też moge się założyć że będzie KO lub TKO na Solisie


Jeżeli biega ci o siłę ciosu Wita to obejrzyj jego ostatnią walkę, doświadczenie? domyśl się A jeśli masz na myśli zawodowstwo to jedyne wielkie doświadczenie Kliczki to Lewis drugie będzie Solis! Tylko Wicio nie ten sam Ko na Solisie nie będzie odpowiedź da ci jego ostatnia walka. Wątpie nawet w tko
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-01-2011 22:57:39 
VanDamme92 - sporo się zgadza, ale Witek ma kiepski cios, Solis bez dwóch zdań mocniej bije.
 Autor komentarza: Kubuniaa
Data: 31-01-2011 22:58:34 
lukaszenko, a Adamek przy "To ostatnia niedziela". ;) Marna ta Twoja prowokacja.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2011 22:59:19 
Ko na Solisie nie bedzie..bedzie niezla walka, pewnie po ktorej solis ulegnie nieznacznie na punkty, ale mozliwa tez jakas niespodzianka..licze na dobry fight..
 Autor komentarza: WujaLeon
Data: 31-01-2011 23:00:09 
TommyMorrison Na poczatku tematu marudziles jak baba ze zaraz sie zleca "fanatycy" i beda pisac 300 komentow, a sam piszesz jakies wypracowania i wrozby na przyszlosc w komentarzach.
 Autor komentarza: Kubuniaa
Data: 31-01-2011 23:01:38 
Taa widać jak Solis bije. Witalij przy obecnym rekordzie Solisa miał 17 wygranych i 17 przez KO.

Kto tu mocniej bije to bym nie powiedział. Zresztą w Marcu się przekonacie. A porównywanie Solisa jako przeciwnika do wielkiego Lennoxa Lewisa to już na prawdę przesada. OGARNIJCIE SIĘ MATOŁY. Solis to bedzie ktoś na poziomie Sosnowskiego.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2011 23:01:56 
Kubuniaa
nie kumam..Ciebie..mysle ze solis da dobra walke Vitem ze wzgledu na ta to to nie jakis Briggs, Sosna czy Johnson..a adamek to adamek..ma inne zalety jak solis i jest zupelnie innym bokserem..
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 31-01-2011 23:03:28 
Stonka Vitek ma kiepski cios ? A to dobre.. Zawodnik, który ma większośc walk wygranych przez nokaut.. jeśli Witek ma słaby cios to reszta ma wate.. a Adamek nie ma ręki :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-01-2011 23:03:40 
Kubuniaa a rozróżniasz KO od TKO??? - ilość wygranych przed czasem nie zawsze świadczy o silnym ciosie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2011 23:03:46 
Kubuniaa
ahahhaha..
porownaniae solisa do sosny to jest k..wa herezja czlowieku..o czym ty gadasz????
 Autor komentarza: lukas008
Data: 31-01-2011 23:04:13 
@endriu porównywanie siły ciosu Vita i Solisa to obraza dla tego pierwszego proszę was ... przekonacie się w marcu kto ma silniejszy. Walke z Briggsem oglądałem i szczerze niezauważyłem słabego ciosu Vita widziałem zaś nieprzytomnego Shanona który tylko sobie znanym sposobem wytrzymał do końca. Jego tygodniowy pobyt w szpitalu to też wynik słabego ciosu Vita ...napewno. Vitek od czasu walki z Lennoxem walczył z wszystkimi najlepszymi w danym czasie. Nikogo nie unikał ,z kim miał walczyć aby ciebie zadowolić?
 Autor komentarza: pyra90
Data: 31-01-2011 23:04:46 
Proste Kliczkowskiego nie będą zagrożeniem dla Solisa .
Witalij nie jest tym samym zawodnikiem co w 2003 czy 2004 roku.
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-01-2011 23:05:16 
Siła ciosu
-Ogólna siła
-Warunki fizyczne
-Odporność na ciosy
-Doświadczenie
-Szybkość ( chyba, że Solis zrzuci coś i przyśpieszy )
-Przeciwnicy
-Kondycja ( 40 letni Vitek jest zapewne w lepszej kondycji od Hamburgera z mcdonalda )


Tylko warunki fizyczne, może odporność ale nie wiadomo. Szybkość? bez jaj, poza tym co to za atuty na Solisa. Zobaczysz jak Kebap sponiewiera Wita w ostatnich rundach będzie tko
 Autor komentarza: lukas008
Data: 31-01-2011 23:05:34 
@lukaszenko
porównywanie może i tak co nie znaczy że skończy tak jak Albert
 Autor komentarza: lukas008
Data: 31-01-2011 23:05:55 
nie skończy
 Autor komentarza: Kubuniaa
Data: 31-01-2011 23:06:40 
A czy ja coś mówię o Adamku ? To wy tutaj wymyślacie jakieś pierdoły że Solis pokona Witalija. (Najlepszego ciężkiego. Tak, jest lepszy od brata). Jak Solis wygra, to obiecuję że usunę konto z tej strony. Przypomnę o tym dzień przed walką.
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-01-2011 23:06:56 
"Solis to bedzie ktoś na poziomie Sosnowskiego. "


Jezu co Ty piszesz
 Autor komentarza: lukas008
Data: 31-01-2011 23:08:02 
ALLELUJA
 Autor komentarza: Kubuniaa
Data: 31-01-2011 23:09:44 
No jasny ch.. niech was strzeli!!

Oglądałem Solisa i to nie jest żadna rewelacja!! Adamek by Solisa oklepał tylko świst. Jak schudnie z 5kg to może będzie miał jakieś szanse.
 Autor komentarza: lukas008
Data: 31-01-2011 23:13:43 
SPONGEBOB dostanie niezły oklep
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 31-01-2011 23:14:43 
Hehe przegrana Vitka to byłby największy cud ostatnich 10 lat w ciężkiej chyba :)

Mogę się założyć o wszystko, ze Solis nie wygra... nawet o to, że przez miesiąc będę zaczynał posty od ' nie znam się na boksie... '

Przecież Solis to bokser, który nic nie pokazał z Austinem ! I na to trzeba patrzeć, a nie że zamiatał w Amatorce...

Vitek prowadził na punkty z Lennoxem ( fakt, że Lennox past prime ) ale mimo wszystko..Ja nie widzę żadnych szans w wygranie Solisa...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-01-2011 23:16:31 
Kubuniaa - uważam że Kliczko zleje tłustego Solisa.
Ale możesz mi wytłumaczyć na jakiej podstawie twierdzisz że Witali ma mocny cios? bo ja Ci bardzo łatwo udowodnię że go nie ma.
 Autor komentarza: Kubuniaa
Data: 31-01-2011 23:17:28 
Co ja mówię 5kg. 10kg by się przydało! Solis z Arreolą miałby spore problemy według mnie.

Ja to widzę tak!!

1 część walki (1-4): Groźny Solis trafia kilka razy czysto, ale TYTANOWO-GRANITOWA szczęka Witalija przyjmuje to bez problemów. Kliczko trafia kilka ładnych akcji lewy prawy i ląduje na FAT FACE Solisa wiele prostych.
2 część walki (4-8): Zmęczony Solis, mozolnie zaczyna ruszać się na nogach z podwójną gardą i przyjmuje coraz więcej ciosów Witalija. Zaczyna chaotyczne ataki.
3 część walki (8-10): Solis przyjął ogromną ilość ciosów i cały czas chodzi po ringu schowany za podwójną gardą.

Runda 11-12 sędzia przerywa walkę!!
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2011 23:18:40 
ja tam powiem tak..pewnie Vita wygra bo ma jaja i warunki fizyczne ale umiejetnosci solisowi pozazdroscic..mysle ze jesli solis nie przegra w szatni to bedzie mega walka ..mowie..bede kibicowal vitowi , choc jesli walka sie inaczej ulozy to tez koniec siata i jakies mega zdziwienie nie bedzie..nikt nie bierze pod uwage tego ze vit ma juz 41 latek i ostanio nie oszukujmy sie walil bumow..a solis to nie bum..ten gosc dwukrotnie w amatorce stuknal savona i prosze nie piszcie zaraz ze amatorka i zawodostwo to nie to samo..to oczywiste ze nie ale o czym swiadczy..moze o talencie, ktory solis bez dwoch zdan ma!!!1
 Autor komentarza: Kubuniaa
Data: 31-01-2011 23:19:06 
Stonka, jak na obecną HW bardzo mocny. ;) Mówimy o sile ciosu czy skuteczności ? Bo Kliczko zarówno Władimir jak i Witalij mają niesamowitą precyzję ciosów. Wchodzą czysto i gładko i dlatego mają taką siłę.
 Autor komentarza: lukas008
Data: 31-01-2011 23:20:28 
@Kubuniaa bardzo pozytywny scenariusz dla Solisa. Myśle że zakończy się to wcześniej
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-01-2011 23:20:59 
Osobiście uważam że Solis to największy talent w HW jaki pojawił się od 20lat na ringu...tyle, że jeszcze nie było boksera który by został mistrzem mając 20kg nadwagi. Vitek go obije.
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 31-01-2011 23:23:03 
Kubuniaa muszę się zgodzić z tym opisem walki chyba :)
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 31-01-2011 23:23:21 
@WujaLeon

Z jednym małym wyjątkiem- ja nie jestem FANATYKIEM Adamka ;)
 Autor komentarza: lukas008
Data: 31-01-2011 23:23:57 
Stonka niestety w pro sam talent niewystarczy liczy się też ciężka praca , przede wszystkim praca
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2011 23:25:54 
stonka ma racje..gdyby Vitalij mial mega ciezka lape jak chocby jego brat wadimir to taki briggs musialby skonczyc jak z lennoxen, z ktorym walczyl past prime..owszem, vit ma dobry cios ale on te ciosy bije dziwnie, w roznych plaszczyznach i raczej stara sie rywala rozmontowac jak znokautowac..co innego wlad..ten lewy jab a jak poceluje juz prawa to jest naprawde zle..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2011 23:27:50 
*z vitem briggs walczyl past prime..(lenox go wykonczyl go chyba w 5 rundzie)..
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 31-01-2011 23:28:28 
Przecież Vitek miał dużo okazji żeby znokautować Briggsa, oglądałem walkę dokładnie i był moment kiedy Briggs odpływał a Vit czekał...

Nie no powiedzieć, że Vitek ma słaby cios to tak jak powiedzieć, że Adamek ma mocny :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-01-2011 23:29:58 
Kubuniaa - mówimy o sile ciosu i skuteczności dawania KO.

Witalli - trafił Johnsona 300 razy z czego 150 bardzo precyzyjnie!!!jest to bodaj REKORD HW. ten Johnson miał bardzo kiepską szczękę nawet w Amatorce padał często a Witek go ani razu nie położył.
Briggs i Arreola byli bici po mordach jak i kiedy witek chciał i co??? - nic obaj skończyli walkę na nogach...podobnie było z gomezem i Peterem.
Jak puncher czysto bije w ryj to przeciwnik leży!
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2011 23:30:36 
heheh
nie Vitek nie ma slabego ciosu..ma czym uderzyc..ale to jak bije, jak walczy, jak zadaje te ciosy powoduje ze rywale nie koncza prze typowe KO..
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 31-01-2011 23:30:41 
@lukaszenko

Tu jest właśnie to czego się boję w starciu Adamka z K2. Grant pokazał jednym PRZYPADKOWYM trafieniem że Adamek super żelaznej szczęki nie ma jak to niektórzy próbują na siłę przypisywać "legendy" o tym. W walce z którymkolwiek z braci- Tomek musi liczyć się z tym ze tych ciosów może być kilka... w każdej jednej rundzie. Stąd też między innymi bierze się mój niejako pesymizm co do WRZEŚNIA.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2011 23:35:04 
TommyMorrison
cos..jedynie glupiec postawi adamka w roli faworyta..to pewne..mocna szczeka mogla byc w polciezkiej, cruiser ale nie w ciezkiej wsytepujac przed wladem..tu nawet peter, ktory ma lep twardy polegl..
ta walka dla adamka bedzie mega trudna, najtrudniejsza w karierze ale..mimo wszystko..nie stawiam Polaka na straconej pozycji..jak pisale wczesniej..jesli wybije z rytmu wladka co sie juz kiedys udawalo innym to moze byc sensacja..adamek w ringu mysli i walczy do konca..dla wlada bedzie on zagrozeniem przez 12 rund..gdyby zmierzyl sie z vitem..oj..tu bym sie spodziewal wojny!!!!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-01-2011 23:40:37 
lukaszenko - Witek leje po mordzie przeciwników jak chce,ile chce i kiedy chce!a oni nie padają więc jaki z niego puncher??? gdzie tu logika?
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 31-01-2011 23:42:46 
*Optymistyczny scenariusz walki to wygrana Adamka 4-5 rund, pod koniec walki KO na Adamku

*Realistyczny scenariusz walki to wypunktowany Adamek i na koniec KO

*Pesymistyczny scenariusz to szybciutkie KO...

Niestety w ringu nie wygrywa się sercem, psychiką i wolą walki...
Również nie wygrywa się publicznością, wiarą i dopingiem...
To tylko czynniki, które mogą pomóc...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2011 23:46:56 
StonkaKartoflana
mysle ze nie jest wlasnie punczerem...ale mimo wszystko ma ciezka lape..vitek to paradoks wagi ciezkiej..raczej nie uklada do snu po jednym ciosie ale mimo wszystko konczy walki przed czasem..przy czym jego oponenci, chocby ostatni mowia ze naprawde mocno bije..(arreaola, sosna, briggs)..mysle ze vita styl sie duzo rozni do wlada..vito wali ciosami z roznych plaszcyzn kosztem ich ciosow, kosztem jego naturalnej sily..sadze ze to wyjatkowo silny facet ale styl wagi , to jak zadaje ciosy, to ze chce zaskakiwac rywala daje rezultat w posteci wielu ciosow ale nie o takiej mocy..zreszta..nie ma i chyba nie bylo goscia , ktory w hv zadawalby taka ilosc ciosow z porazajaca sila..cos kosztem czegos..vit nie jest sanjperem jak wlad..vit wali duzo i mocno ale nie na tyle zeby pojedynczym ciosem zwalic z nog..ale podsumowujac sadze ze takowa sila dysponuje..
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 31-01-2011 23:53:25 
@VanDamme92

U mnie optymistycznego scenariusza raczej nie ma, jestem realistą- ale mogę pokusić sie o marzycielski ;d - Adamek wypunktowuje Kliczkę a sędziowie nawet nie moga wskazac inaczej, bo nie mają podstaw, i mamy Mistrza Świata!

Realistyczny- ciężkie KO na Tomku 4-6 Runda

Pesymistyczny - wole nie pisać, wystarczy chyba realistycznego ;)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-01-2011 23:53:46 
w uproszeniu..gdyby vitalij przyjal takyke ala wlad to jego right jab bylby zabojczy ale..co widac vitalij nie jest na tyle technicznym bokserem co wlad, ma zupelnie odmienny od brata styl..gdyby bazowal na bitym lewym i co jakis czas prawym pewnie przegrywal by walki..nie wiem czy to jest powodowane ale jego trener zna sie na tym lepiej i widac taki styl staremu kliczce pasuje..stary kliczko woli bic duzo , czesto z roznych plaszczyzn kosztem mniejszej sily ciosu co jest oczywiste..
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-01-2011 23:55:03 
lukaszenko - Gadanie Arreoli,Briggs,Sosny nic nie znaczy jeśli Vitek by miał cios to oni by leżeli a nie gadali!!!

- Ja nie analizuję przyczyny dlaczego Vitek nie ma ciosu, tylko stwierdzam fakt!!! to bardzo możliwe że gdyby chciał to bił by mniej ale nie tak luźno, włożył więcej ciała w cios i bił by mocniej! - ale to jak bym powiedział nie mając złamanego grosza że jestem bardzo bogaty bo jak zechcę to se zarobię.
 Autor komentarza: Mitch90
Data: 01-02-2011 00:00:23 
StonkaKartoflana
Wydaje mi się, że wysoki procent wygranych przed czasem Wita spowodowany jest... przebiegiem walk Witalija. Otóż od 5 rundy starszy Kliczko niemiłosiernie obija przeciwnika, wcześniej bowiem rozgryzł jego słabe strony. Te ciosy akumulują się i efektem jest wspomniane KO. Racja, w ostatniej walce Briggs powinien oglądać dach z perspektywy podłogi ringu, myślę że po paru takich prawych Władka Shannon opuściłby ring z odmiennym stanem świadomości. Mówiąc krótko - mocniejszy pojedynczy cios ma Władimir, co nie oznacza że jest lepszym pięściarzem.
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 01-02-2011 00:00:51 
Przecież Sosnowski leżał :)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 01-02-2011 00:02:40 
StonkaKartoflana
wiem ze trenowales boks..powinienes to kumac..kiedys tez trenowalem..i jest roznica sile ciosu wobec tego jaki przyjmiemy styl walki..mi wlasnie zawsze dopowiadalo to co robil vit , czyli chaotyczne ciosy, z roznych plaszczyzn bite, biby od niechcenia a jednak z jakos tam wymowa..wtedy faktycznie znokautowac , ustrzelic kogos na sparingu bylo ciezko, za to wypunktowac i odebrac motywacje do dalszej walki latwiej..ale tez, probowalem innych wariantow technicznych..jak chocby , bazowanie na pojedynczym wystrzale i to tez mialo wtedy wieksza moc..ale..w przypadku kolesia , ktory byl szybszy, techniczny, zbytno nie mialo sensu bo raczej w boksie zakonczylo by sie porazka na punkty..sadze wiec ze Vit ma mozliwosc znokautowania kogos w jednym uderzeniu, sadze ze ma mega sile ale taktyka jego opiera sie na inncy zalozeniach..owszem..nazwanie Vita punczerem nie jest poprawne ale mowienie o jego slabej sile ciosu rowniez jest bladzeniem..
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 01-02-2011 00:05:28 
Mitch90

Masz rację, ale coś po cichu mi się wydaję, że Haye może mieć podobne kowadło jak Władymir..jako jedyny zachwiał Wałujewem, a poza tym każdy na razie miał na deskach i to kilka razy...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 01-02-2011 00:06:38 
haye ma kowadlo w lapie ale gdzie zgubil charakter???
 Autor komentarza: pyra90
Data: 01-02-2011 00:07:18 
Vitalij Kliczko miał w łapie bombę atomową gdy był młodszy ,to znaczy w latach 1996-2004,wtedy potrafił jednym czystym ciosem przewracać oponentów .Gdy zdobył tytuł WBO miał rekord 24-24ko-0 .
 Autor komentarza: Mitch90
Data: 01-02-2011 00:10:49 
VanDamme92
Niestety nie można tego jednoznacznie powiedzieć. Bonin, Ruiz, Harrison to zbyt słabi rywale, żeby stwierdzić, że Haye posadzi na dupie jednym ciosem. 42 letniego wyboksowanego Gołotę nawet Adamek powalił. Myślisz, że Gołota prime leżałby na dechach w walce z Adamkiem ? Dopóki Haye nie znokautuje np. Bojcowa albo Powietkina, ciężko coś powiedziec o tej sile ciosu w HW (bo w CW był puncherem).
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 01-02-2011 00:12:29 
pyra90

Poważnie ? NO to niezły kozak...dzięki za te statystyki bo nie wiedziałem...to chyba jedne z lepszych statystyk.. jak się nie mylę to Tyson miał 21-21KO, ale nie jestem pewien...

lukaszenko

Tego to nie wiem, ale nie będę oceniał go jako człowieka, a jako boksera...bo tak to można powiedzieć, że Tyson np. był zerem, albo teraz Floyd...
 Autor komentarza: Mitch90
Data: 01-02-2011 00:12:43 
Gdy rywal przyjął na twarz tysiące ciężkich ciosów przez 20 lat kariery to trudno mówic o odpornosci na ciosy rywala. Przykłady podałem wyżej.
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 01-02-2011 00:14:48 
Mitch90

Adamek posadził Gołotę w podobny sposób jak Maddalone mniej więcej...

Fakt, że Haye sadzał słabych rywali, ale Bądź co bądź największego Mistrzw w historii, uderzył jednym czystym i Niedźwiedź był miękki, a to chyba coś oznacza...wtedy można dodać te inne nokauty na słabszych rywalach i mamy pewien obraz...
 Autor komentarza: bonkers
Data: 01-02-2011 00:15:12 
Vitalij na pewno jest bardziej kompletnym pięściarzem od swojego młodszego brata ,cios ma przyzwoity acz bez rewelacji natomiast bije precyzyjnie, jest wysoki ,ma mocny łeb i dobrze kombinuje w ringu tocząc walki jak mu jest wygodnie w zalezności od przeciwnika
od momentu jak coraz więcej bokserów będzie z nim dojeżdżać do końca 12
do momentu aż zaczną go punktować minie sporo czasu jeszcze...
zresztą nie wydaje mi się żeby tyle czasu czekał
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 01-02-2011 00:18:14 
lukaszenko - wielu zapomniało że np Floyd też kiedyś potrafił nokautować. nie mówię o "potencjale puncherskim" tyko jak Witek bije w praktyce!!! bo tylko to ma znaczenie. Jakby mocno bił gdyby chciał nie ma żadnego znaczenia.
 Autor komentarza: Mitch90
Data: 01-02-2011 00:19:03 
Mogę zaryzykować stwierdzenie, że jeżeli nie pojawi się jakaś nowa siła w wadze ciężkiej, lub jakaś paskudna kontuzja, to Witek może zostać najstarszym mistrzem świata HW.
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 01-02-2011 00:21:11 
Najstarszy to chyba Foreman - 45 lat...Vitek mówił ostatnio, że powoli szykuje się do emeryturki :)
 Autor komentarza: pyra90
Data: 01-02-2011 00:25:35 
Mitch90
"Mogę zaryzykować stwierdzenie, że jeżeli nie pojawi się jakaś nowa siła w wadze ciężkiej, lub jakaś paskudna kontuzja, to Witek może zostać najstarszym mistrzem świata HW. "

Raczej nie bo Kliczko ma w planach jeszcze kilka pojedynków.
Po zakończeniu kariery Chcę się zajmować tylko i wyłącznie polityką , sam przyznał ze nie wyklucza startów w wyborach prezydenckich na Ukrainie w 2015 roku.
 Autor komentarza: Mitch90
Data: 01-02-2011 00:30:56 
W sumie trochę szkoda, bo Witek to jeden z najlepszych białych w historii HW. Bez niego spadnie poziom, który i tak za wysoki nie jest.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 01-02-2011 00:36:39 
Mitch90
Szkoda że nie doszło do jego drugiego pojedynku z Lennoxem .
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 01-02-2011 00:38:10 
Lennox prime Vitek prime Władymir prime
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 01-02-2011 00:39:12 
Kurde nie pojawił się znak większości i mniejszości...

Chodziło, że Lennox prime lepszy od Vita a Vitek prime lepszy od Władka...
 Autor komentarza: Mitch90
Data: 01-02-2011 00:45:27 
To była jedna z najlepszych walki Witalija. Lennox miał prawo nie dać mu rewanżu, szkoda. Ludzie piszą, że walki Vita są nudne. Czy walka z Lennoxem była nudna? Po prostu nie miał przeciwnika, który zmusiłby go do wysiłku. Szkoda też, że nie dogadał się z Wałujewem. Obejrzeć i usłyszeć huk 140 kg padających na deski - bezcenne.
Kiedyś czytałem artykuł - kto powali Wałujewa ?
Na 1 miejscu był Wit, 2 Wład, 3...Arreola miał wtedy bilans 27-0 (25 KO).
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 01-02-2011 00:50:14 
Arreola miałby problem z dosięgnięciem głowy Wałujewa...

Najbliżej na razie był Haye.. w sumie tylko on miał szanse i nikt więcej...
 Autor komentarza: Mitch90
Data: 01-02-2011 00:53:56 
Wygląda na to, że Wałujew zakończy karierę bez porażki przed czasem.
 Autor komentarza: Kubuniaa
Data: 01-02-2011 09:05:30 
Tak jak Witalij. ;) Dla mnie Witalij to najlepszy biały bokser ostatnich 10 a nawet 20 lat.

Nigdy nie leżał na deskach, nigdy nie był liczony. Zawsze mścił brata po jego porażkach. Tylko z Brewsterem Władimir sam się policzył. A walka z Lennoxem to według mnie walka dekady.
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 01-02-2011 13:00:33 
Mitch90
Owszem, poziom się obniży, ale wyrówna. Będzie chociaż ciekawiej. No i mam nadzieje ze doczekamy się kolejnych świetnych ciężkich.

VanDamme92
Wiadomo, Lennox jest bezkonkurencyjny w erze kolorowej telewizji.
 Autor komentarza: xionc
Data: 01-02-2011 13:13:53 
Najgorsze jest to, ze jak ktos pokona w koncu tego mistrza Wita, to znajda sie tacy, ktorzy powiedza, ze to juz nie ten Wit z walki z Lewisem...

A co do turnieju IBF, to Maurice Harris jest dosc silnym bokserem, ale z Peterem nie daje mu szans na dotrwanie do konca czasu. Chyba ze Sam po porazce z Wladem bedzie tak rozbity jak Estrada po porazce z Goralem.
 Autor komentarza: Kubuniaa
Data: 01-02-2011 13:24:40 
xionc, Estrada nie przegrał dlatego że wcześniej odniósł porażkę z Adamkiem ... Adamek gdy walczył z Estradą był o wiele gorszym ciężkim niż teraz. Teraz jest o wiele lepszy i poskładałby lepiej Estradę.
 Autor komentarza: Marek321
Data: 01-02-2011 16:01:40 
Gdy w styczniu 2011 roku bokserski świat obiegła wiadomość, że obozy braci Kliczko i Tomasza Adamka ustaliły warunki kontraktu na walkę, w Polsce wybuchła prawdziwa gorączka. Już teraz dla wszystkich kibiców szermierki na pięści nad Wisłą jest jasne, że starcie o mistrzostwo świata wagi ciężkiej będzie wydarzeniem bez precedensu w historii polskiego sportu. Wiadomo już, że przed Adamkiem misja prawie niemożliwa - pokonanie Władimira Kliczki.

Według zapisów kontraktu, "Góral" zmierzy się właśnie z "Doktorem Steel Hammerem", jeśli tylko Ukrainiec pokona Brytyjczyka Derecka Chisorę. Eksperci nie mają wątpliwości, że Władimir nie będzie miał z tym żadnych kłopotów i jego walka z Polakiem już dziś jest niemal pewna.

Ta walka dla Adamka już się zresztą zaczęła. Aby pokonać Władimira nie wystarczy bowiem tylko dobrze spisać się na ringu. Trzeba zmierzyć się z legendą.
 Autor komentarza: ARAS123
Data: 01-02-2011 23:19:20 
@TommyMorrison Skoro sam tu napisałeś to stwierdzam że też jesteś fanatykiem Adamka :-) i jeszcze, jesteś "prawdziwym polskim kibicem" wiesz. Tak jak większość, jak wszystko idzie łatwo i gładko to mówią "jest najlepszy", "jest super, wygra wszystko" a jak przychodzi cięższa chwila, jakieś wyzwanie, starcie równy z równym czyli właśnie wtedy kiedy tego kibicowania najbardziej potrzeba to wierny Polak mówi : "pffff... przegra, ee tam nie uda mu się...". Brawo dla Polskich zawsze wiernych (pseudo)kibiców ;-).
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.