ROY JONES JR ZAMIENI BOKS NA MMA?

Jak dowiedziała się redakcja SPORTY-WALKI.ORG, bardzo możliwy jest debiut Roya Jonesa Jr (54-7, 40 KO) na zasadach MMA podczas gali UFC 131, do której dojdzie 11 czerwca.

Przypomnijmy, iż całkiem niedawno o sile zawodników wszechstylowej walki wręcz miał okazję przekonać się James Toney, którego w 200 sekund udusił Randy Couture.

Wszystko o MMA, UFC i innych sportach walki znajdziesz TUTAJ.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Dawidd
Data: 18-01-2011 21:56:51 
Nie tylko nie to niech się nie kompromituje był wielkim mistrzem w boksie ale w mma skończy jak Toney
 Autor komentarza: Mike1990
Data: 18-01-2011 21:58:31 
Kurwa, proszę Roy tylko nie to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: wielebny
Data: 18-01-2011 21:59:57 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik wielebny piszący z IP: 88.156.58.61 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


Roy a moze dasz sie wyruchac przez stado dzikich orangutanow? za kase zrobilbys wszystko ale zenua..
 Autor komentarza: speed
Data: 18-01-2011 22:12:55 
Komentarze ambitne
 Autor komentarza: amadinho666
Data: 18-01-2011 22:16:46 
okresle sie wulgarnie bo nie ukrywam ze Roy to moj ulubiony piesciarz i wzor techniki,sily,i pewnosci siebie w ringu dla innych bokserow... Kurwa tak wielki mistrz nie powinien juz nic udowadniac w ringu bokserskim a co dopiero w ringu MMA... to co on wyprawial w ringu to poprostu byl fenomen... nie widze lepszego boksera w prime niz Jones... Wielka szkoda ze tak sie konczy jego legenda ale mam nadzieje ze ludzie mimo wszystko zapamietaja go jako legende...
 Autor komentarza: Mike1990
Data: 18-01-2011 22:17:15 
speed,

tak ambitne jak jego przejście do MMA,
na co ty liczysz?
może na to, że będziemy oceniać jego szanse w tym pseudo-sporcie...
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 18-01-2011 22:17:32 
Roy JJ jeszcze żyje tak więc jest wielkim mistrzem bokserskim,negować faceta za to iż ma odwagę wyjsc do ringu z kims teoretycznie lepszym od siebie mogą tylko mamisynki które nigdy nie dostały po nosie i całe życie są kopani w dupe,jego życie,jego kariera i pieniądze...
 Autor komentarza: Sniper
Data: 18-01-2011 22:18:08 
Zachowuje się tak jakby za wszelką cene musiał zarobić.. nawet za cenę swojej wspaniałej kariery, którą teraz rozdrabnia. A szkoda
 Autor komentarza: marcin
Data: 18-01-2011 22:20:52 
Roy nie bądz smieszny jest dla ciebie nie potrzebne...
 Autor komentarza: amadinho666
Data: 18-01-2011 22:29:00 
Mike1990
absolutna racja, nie ma sensu sie rozdrabniac nawet nad tym
 Autor komentarza: Komar13
Data: 18-01-2011 22:29:46 
Boże Ty mój do krzyża przybity! widzisz i nie grzmisz...
 Autor komentarza: DarekR
Data: 18-01-2011 22:32:23 
ja pierdole co za gość :D
 Autor komentarza: Majk
Data: 18-01-2011 22:35:41 
Wątpliwa sprawa, Dana White powiedział po walce Toneya że nie chce więcej widzieć byłych bokserów w swojej organizacji. I oby się tego trzymał bo szkoda będzie oglądać jak RJJ dostaje tak sromotny wpierdol od przeciętniaków w UFC.
 Autor komentarza: mencel
Data: 18-01-2011 22:35:47 
może ktoś mu tam na stuka i roy zmądrzeje...on i mma ...
Dla mnie kiedyś był świetnym bokserem,teraz jednak tylko poluję na kasę.
 Autor komentarza: Komar13
Data: 18-01-2011 22:38:01 
a my sie baliśmy, że Adamek mu zrobi krzywdę. to jak tam wyjdzie do tych dzikusów to go autentycznie zaj..ią!
 Autor komentarza: Rogs
Data: 18-01-2011 22:38:51 
Niech go dadza na Fiodora :D,ten zrobi z nim porządek.

I już ten wielki mistrz za czasów sowojego prime nie będzie robił z Siebie pajaca.
 Autor komentarza: Majk
Data: 18-01-2011 22:53:12 
W sumie to bardziej niebezpieczny dla niego w takiej formie jest boks niż mma. Tam to jakąś dźwignie dostanie i tyle a w boksie może jeszcze tyle strzałów wyłapać że z mózgu to mu kisiel sie zrobi.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 18-01-2011 22:54:12 
Gorzej jak dostanie jakieś kolano,albo kopa w głowe.
 Autor komentarza: Majk
Data: 18-01-2011 22:56:39 
To też jeden strzał i do widzenia a nie systematyczne obtłukiwanie czachy. Zresztą wątpliwe żeby ktoś w UFC chciał walczyć z Royem w stójce. Wypalona bo wypalona ale to zawsze legenda boksu. Każdy normalny zawodni nie będzie sie bawił w stójkę tylko gleba i gnp, dźwignia albo jakieś duszenie.
 Autor komentarza: Klimek
Data: 18-01-2011 22:56:50 
hahahahahaha news roku ? może jeszcze coś lepszego sie pojawi xD
 Autor komentarza: Tragon
Data: 18-01-2011 22:58:21 
Co wy jesteście takimi obrońcami legend boksu, którzy dla ich obrony mieszają je z błotem? Chce Roy walczyć w mma, to niech wskakuje do klatki. Jego życie, niech on decyduje. Pozwolę sobie pójść waszą drogą, i sugeruję wam zająć się własnym życie, a nie robić z siebie pajaców i orangutanów wchodzącym innym w tyłek.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: derbinator
Data: 18-01-2011 22:58:35 
a ja myślę że Roy zrobi porządek z zawodnikami mma. nawet z połową swojego refleksu pozamiata nimi mate, bo oni są tak spięci i "wolni" na nogach że nikt go nie złapie. no chyba że swoją twarzą jego pięść :)

ps żeby nikomu nie przyszło do głowy, że jestem za dalszymi walkami Roya. po prostu uważam że jak ktoś musi żyć w świetle reflektorów to mu nie przetłumaczysz.
 Autor komentarza: Deter
Data: 18-01-2011 23:02:13 
Szkoda Roya, szkoda. Mam nadzieję, że przejdzie mu.
 Autor komentarza: Majk
Data: 18-01-2011 23:03:59 
Derbinator, mam nadzieję że żartujesz:)
 Autor komentarza: profTerry
Data: 18-01-2011 23:09:22 
To najgorsza wiadomość o jakiej się dziś dowiedziałem. Wielki pięściarz, taka legenda rozmienia się na drobne. Eh.... Szkoda, że nie zakończył kariery po walce z Lacym. Mam nadzieję, iż ta informacja to tylko plotka i nigdy Roya nie zobaczymy w MMA.
 Autor komentarza: derbinator
Data: 18-01-2011 23:09:40 
a właśnie, nie wiem czy czytaliście.. Amir chce walczyć z Floydem! sensacyjny news :)
 Autor komentarza: canuck
Data: 18-01-2011 23:11:43 
Chcailbym zaczac od tego ze lubie RJJ. Zawsze docenialem jego szybkosc, mobilnosc oraz kunszt bokserski. Ale sprawia, mi osobista przykrosc fakt, ze facet z takim talentem nie wie kiedy skonczyc.

Przeciez nie tylko kariera sportowa definiuje czlowieka. Z jego nazwiskiem, slawa oraz pieniedzmi moglby osiagnac duzo w innych dziedzinach zycia. Przeciez nikt w boskie nie jest skazany na "dozywocie."

Dlatego tak mi imponuja tacy ludzie jak K2, Pacman, Foreman oraz Tomek. Niezaleznie od ich pochodzenia, wyksztalcenia oraz sukcesow, Ci ludzie wiedza ze maja wiele do zaoferowania poza ringiem.

RJJ, czas zejsc z bokserskiej sceny po przedstawienie sie skonczylo! I najgorsze jest to, ze wszyscy naokolo to juz wiedza.
 Autor komentarza: runwarsaw
Data: 18-01-2011 23:13:11 
Jeśli to prawda to jego dalsze chęci toczenia walk w boksie to zwykła chcica na hajs , mimo kompromitowania...

Niech się nie zeszmaci jak Toney....
 Autor komentarza: Majk
Data: 18-01-2011 23:13:14 
też mam taką nadzieję... Niech bokserzy pozostaną bokserami a fighterzy mma fighterami mma:) Każdy jest dobry w swojej dziedzinie i niech tak zostanie.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 18-01-2011 23:17:01 
Żal.pl panie RJJ!

A btw, gdzie ten Kimbo, miał przecie boksować :-)
 Autor komentarza: runwarsaw
Data: 18-01-2011 23:17:56 
Niech ten szefik UFC zaprosi jakiegoś pięściarza prime a nie dziadków ...



================
MMA TO NIE SPORT-------------------------------
================
 Autor komentarza: Majk
Data: 18-01-2011 23:20:22 
MMA to taki sam sport jak i boks. A poza tym Dana White ani bracia Feritta nikogo nie zapraszaja, sami się pchają. A bokser prime nie przyjdzie bo na boksie póki co więcej się kasy zarabia.
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 18-01-2011 23:37:51 
MMA to nie sport, tylko walki uliczne z głupimi zasadami. Jak już się tłuką w taki sposób, to po co tworzyć głupie zasady? Niech walczą do utraty tchu, jak zwierzęta, bo w klatkach.
 Autor komentarza: highlander
Data: 18-01-2011 23:57:04 
snierzyn

Klatka ma zapewnić zawodnikom bezpieczeństwo np. podczas wykonywania technik zapaśniczych,kiedy łatwo jest wypaść z ringu. Zresztą MMA to w 100% sport,to że ciebie przeraża widok krwi i na jej widok lecisz z płaczem do mamusi to nie moja wina. Zawodnicy stosują tam techniki z różnych sportów walki,ale dla Ciebie to i tak nie jest sport,bo "się tłuką".W takim razie rozumiem,że zapasy,kickboxing czy judo to dla Ciebie także nie są sporty?
 Autor komentarza: PiotrusWiper
Data: 19-01-2011 00:09:16 
co tu dużo gadać, Jones wziął sobie do serca powiedzenie:
"Z niejednego pieca chleb jadłem i z niejednego browaru piwo piłem"
 Autor komentarza: Mike1990
Data: 19-01-2011 00:13:11 
MMA to jest jakaś popierdółka a nie sport! A pisząc, że MMA to taki sam sport jak i boks trzeba mieć problemy umysłowe.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 19-01-2011 00:21:42 
Mi się w MMA podoba tylko stójka, parter jest nudny i ch**owy, zalatuje pedalstwem. Poza tym często może wygrać słabszy zawodnik w parterze z lepszym zawodnikiem np poprzez duszenie lub dźwignię. Przykład: Najman z Saletą, jakby nie było Saleta oberwał i w boksie by przegrał, wygrał pomimo, że przegrywał.

Co do Roya, to niech lepiej już zostanie w boksie i obija kelnerów, albo w ogóle przejdzie na inne hobby: np wędkarstwo albo fotografię.
Skończy jak Toney, bokser nie ma szans w parterze, gdyby to było K1 to jeszcze jako tako mógłby sobie poradzić, ale nie w MMA...
 Autor komentarza: PiotrusWiper
Data: 19-01-2011 00:27:51 
No mma jest zbyt rozległe w sensie dowolności stylów walki, i tak jeden lubie boksować a drugi woli zapasy/dźwignie, jest albo szybka akcja albo nudne czekanie obu na swój moment ... z tym pedelskim też trochę prawdy jakby na mnie jakiś spocony chuj tak siadł okrakiem to bym dostał furii, szybka piłka albo zabijam albo jestem zabity . pozdro Boks górą.
 Autor komentarza: highlander
Data: 19-01-2011 00:29:32 
przyczajony

Na tym polega mma.To są mieszane sztuki walki,stosuje się tam różne style. To,że ktoś wygrywa przez dźwignię nie oznacza,że jest gorszy,wręcz przeciwnie,wykazuje się dobrymi umiejętnościami parterowymi.Nie rozumiecie,że w tym SPORCIE stosuje się techniki z wszystkich sportów walk?Dlatego jest tam tak wiele technik.Widocznie brutalność tego sportu to dla was za dużo,musicie zrozumieć,że to że wam się jakiś sport nie podoba nie oznacza,że to nie jest sportem. Ja np. nie rozumiem curling(czy jak to się tam pisze) ale nie wypisuje na forach internetowych bzdur,że to nie jest sport.
 Autor komentarza: highlander
Data: 19-01-2011 00:31:22 
A,jeszcze co do pedalstwa w parterze.Ciekawe,czy gdyby podczas takiej walki koleś złamał wam dźwignią rękę też byście mówili,że was obmacuje.
 Autor komentarza: derbinator
Data: 19-01-2011 00:43:18 
highlander
walisz głową w mur. tu są zagorzali fani boksu i w porównaniu do Naszej ukochanej dyscypliny MMA wypada blado.

jak sam piszesz.. to zlepek sportów. odpowiedz sobie na jedno pytanie.. zakładając że sportowiec dąży do bycia najlepszym. idealnym w swojej dyscyplinie. jak postrzegasz zawodnika MMA który będzie dobry w stójce, dobry w parterze i dobry w zapasach i jako wszechstronnego można będzie go uznać za najleszpego w MMA. ale taki zawodnik (mistrz MMA) nie będzie idealny w stójce, idealny w parterze ani idealny w zapasach. i zawsze przegra w stójce z mistrzem Kickboxingu, w zapasach z mistrzem zapasów, parterze z mistrzem BJJ. ot taki z niego będzie mistrz, od wszystkiego ale od niczego. rozumiesz mój (i pewnie większości tutaj) pkt widzenia?
 Autor komentarza: highlander
Data: 19-01-2011 00:58:01 
Rozumiem,aczkolwiek zauważ,że to nie jest do końca zlepek sportów tylko formuła,w której dozwolone są techniki z każdego sportu walki tak jak w K1 masz różne sporty od stójki :)

Dlatego masz rację,wszechstronni zawodnicy MMA raczej nie będą najlepsi na świecie w jednej płaszczyźnie (chociaż tu są wyjątki jak np. mistrz K1 Alistair Overeem,który jest także zawodnikiem MMA i odnosi sukcesy,podobnie jak wielu czołowych speców od BJJ bardzo często odnosi spore sukcesy w MMA,ponieważ to dobra podstawa).

Jednak zawodnicy Ci są specami od MMA,od walki najbardziej zbliżonej do tej realnej na ulicy,jednak w ramach sportowych zasad.Dlatego żaden stójkowicz nie ma szans z zawodnikiem MMA w realnej walce.

Obecnie poziom tego SPORTU już bardzo wysoki,nie możesz mówić,że ci zawodnicy są specami od wszystkiego,ale od niczego.Oni są mistrzami w MMA,trenują nie po to,żeby być najlepsi na świecie w stójce czy w parterze,tylko dlatego,żeby być najlepsi na świecie w MMA,ponieważ oni w przeciwieństwie do wielu tutaj rozumie,że to sport i uważają się za sportowców.

Sczerze mówiąc nie wiem o co wam chodzi z tymi uprzedzeniami,nie widzieliście chyba zbyt wielu walk MMA. Obejrzyjcie sobie chociaż jedną galę UFC,zobaczcie jakie niesamowite walki tam się odbywają.Przecież fakt,że jest to brutalne nie powinien odstraszać prawdziwych facetów prawda? :)
 Autor komentarza: derbinator
Data: 19-01-2011 01:09:53 
Highlander
kiedyś rozpisywałem się nad tym jakie sporty są najbardziej przydatne na ulicy i jeśli chodzi o mma to wykluczyć trzeba całkowicie parter. nie chce mi się tłumaczyć (ale sam sobie odpowiedz ile razy walczyłeś na ulicy i ktoś sprowadzał walke do parteru? kto chce sie brudzic, niszczyc ciuchy lub narazac sie na wjazd kogos trzeciego).

co do brutalności mnie to nie rusza. ale podobnie jak ktoś wyżej uważam że jeśli chcą reklamować się jako walki najbardziej realistyczne to powinni znieść wszelkie zasady. wchodzi dwóch i wygrać można przez KO lub poddanie. i niech się kopią w jaja, kopią stompy, walą łokciami w każdej płaszczyźnie. a tak to to tylko wygląda jak ulica, ale wcale do niej zbliżone nie jest.

ps mma interesowałem się jeszcze jak był (nie pamietam nazwy bo to dawno było) share dog.. czy jakoś tak. chyba 1 organizacja w USA
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 19-01-2011 01:19:57 
Nie mówię, że MMA nie jest sportem, bo nim przecież jest. To mieszane sztuki walki, czyli walka pomiędzy dwoma fighterami. Jednak napisałem tylko, że mi się nie podoba i że uważam, że lepsi przeciwnicy mogą być CZASAMI (zapomniałem tego dodać wcześniej) pokonani np poprzez taką dźwignię. Fedor przecież jest o wiele lepszy od Werduma, a został zwabiony w pułapkę i przegrał poprzez duszenie. Nie wynika z tego, że Werdum jest lepszy, choć to bardzo dobry zawodnik (zwłaszcza że parter jest na wysokim poziomie w Brazylii).

Co do MMA to uważam, że Vitali Kliczko mógłby być nowym mistrzem tej dyscypliny. Kiedyś walczył w K1, dobrze mu szło. Poza tym jest wysoki, ma długi zasięg zarówno rąk jak i nóg. Myślę, że wystarczyłby rok i trochę treningu nad parterem i kopnięciami i mógłby startować. Z bokserów tylko Vitalija widzę w MMA.
 Autor komentarza: highlander
Data: 19-01-2011 01:31:18 
Ja się na ulicy nie biję,ale wiem,że podczas szamotaniny walka może w każdej chwili wylądować na ziemi(nie mów,że nie widziałeś),zresztą podczas bójki na ulicy dozwolone jest wszystko,więc nie powiesz mi też,że nie nikt nie korzysta z np. ground and pound :)A parter na ulicy również może się przydać,nie powiesz mi,że dobry zawodnik BJJ nie będzie potrafił założyć dźwigni pierwszemu lepszemu dresikowi.


Bo to przecież nie chodzi o to,żeby znosić wszystkie zasady tak jak proponujesz i zrobić z tego uliczne bójki,tylko o to,żeby stworzyć dyscyplinę w 100% sportową,ale najbardziej zbliżoną do realnej walki.I to się moim zdaniem udaje w 100%.

A o biciu w jaja to w ogóle nie mówmy,bo to jest uwłaczające dla tej dyscypliny.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 19-01-2011 01:40:12 
@highlander

Masz rację co do porównania walki z MMA do walki z ulicy. Parter jest bardzo częsty. MMA na pewno jest skuteczniejsze w praktyce niż boks. Jednak ja wolę oglądać boks, bo jest dla mnie bardziej widowiskowy, walki trwają dłużej itp. Nic na to nie poradzę. W każdym bądź razie nie powiedziałem, że MMA jest słabe i nie jest sportem, powiedziałem po prostu że mi się nie podoba ;)
Pozdro
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 19-01-2011 01:49:15 
W MMA z kazdym sensownym zawodnikiem dostanie łomot. A jak już dostanie to nastepnym etapem bagatej kariery bedzie pewnie BigBrotherShow ;)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 19-01-2011 01:49:43 
*bogatej
 Autor komentarza: derbinator
Data: 19-01-2011 01:51:18 
Highlander

bójki na ulicy jeżeli znajdą się na ziemi to automatycznie są podnoszone do góry (walka w parterze jest bez sensu bo po co zakładać dzwignie jeżeli nie pociagniesz jej do konca, jak typ wstanie to i tak walka będzie trwać dalej. mało kto potrafiłby złamać komuś rękę albo wybić bark z premedytacja- na wiem, że ja nie). nikt się po ziemi nie tarza. jeżeli dąży się do tego żeby było jak najbardziej zbliżone do walki ulicznej a nie do tego żeby to była walka uliczna to trochę bez sensu. przyznaj, po co tworzyć coś co ma przypominać walkę uliczną ale odcinać się od tego że nie jest to walka uliczna a sport. (nie próbuje stwierdzić że to nie jest sport, tylko uogólniam).

kiedyś oglądałem poradnik takiego zawodnika Bas Routen (nie wiem czy nie przekreciłem) o tym jak walczyć w barze. uwierzcie nie było tam żadnych technik sportowych. walka uliczna to nie walka sportowa a wyniszczająca. długo bym mógł się nad tym rozpisywać ale to bez sensu. highlander jak napisałeś na ulicy się nie bijesz, ja też nie, ale będąc młodszy byłem bardziej "drażliwy" więc to co mówię to mówię z doświadczenia a nie z gazet, tv czy zasłyszane od kolegów.
 Autor komentarza: nik
Data: 19-01-2011 01:53:53 
Widac ze po tym jak juz osiagnal wszystko w boksie nastawil sie tylko i wylacznie na zarobek' nie przesadzal bym z tym lomotem, wszystko sprowadzi sie w najgorszym wypadku do parteru a tam zawsze mozna odklepac, chyba nikt nie liczy na jego sukcey w MMA?
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 19-01-2011 04:07:44 
highlander
[i]"Klatka ma zapewnić zawodnikom bezpieczeństwo np. podczas wykonywania technik zapaśniczych,kiedy łatwo jest wypaść z ringu. Zresztą MMA to w 100% sport,to że ciebie przeraża widok krwi i na jej widok lecisz z płaczem do mamusi to nie moja wina. Zawodnicy stosują tam techniki z różnych sportów walki,ale dla Ciebie to i tak nie jest sport,bo "się tłuką".W takim razie rozumiem,że zapasy,kickboxing czy judo to dla Ciebie także nie są sporty?"[/i]
A więc MMA jest sportem, w którym liczy się przede wszystkim doświadczenie ze wszystkich sportów walki? To może zróbmy też sport piłka ręczna + nożna + koszykówka? Tu będą się liczyły techniki z tych sportów.. Albo skok w dal + skok w zwyż + skok o tyczce.. Sprint + 800m + maraton? MMA to sztuczny twór, który nie jest sportem. Dużo tu zależy od szczęścia, nie da się wytrenować idealnego zawodnika..
 Autor komentarza: Crimson
Data: 19-01-2011 08:11:59 
"Nie robie tego dla pieniedzy, ja po prostu kocham boks"
 Autor komentarza: mma
Data: 19-01-2011 13:14:35 
Śnieżyn

to o czym piszesz jest uprawiane od dawna.
Przypomnij sobie róznego rodzaju wieloboje.


Dyskusja znów schodzi na temat wyższości jednej dyscypliny nad drugą w wypadku walki ulicznej.
Halo?
Czy nie mówimy tu o sporcie?
Na ulicy i tak najlepsze jest strzelectwo.

I jeszcze, że spaślak z mma w stójce dostanie baty od boksera, a w parterze od mistrza dżu-dżitsu.
Ten sport nie polega na tym, że z bokserem walczysz w stójce. Ten sport pozwala wybrać techniki najbardziej wygodne i skuteczne w danej chwili.

Czy bokserzy z wyższej półki w prime pozamiatali by w mma?

Nie wiem. Tacy się nie pojawiają. Pojawiają się za to wybitni zapaśnicy i absolutni mistrzowie BJJ i to niczego im nie gwarantuje.
Nie widzę powodu, by miało być inaczej z bokserami. mma jest dużo bardziej złożone.

Że zależy od szczęścia?
No proszę Cię :)

A czy jest sportem?
Kto zastanowi się nad definicją sportu, musi stwierdzić, że tak. Jest. Jak najbardziej. Jest jednym z najbardziej sportowych sportów, w którym fizycznie ścierasz się z przeciwnikiem by wykazać swoją wyższość.

A co do RJJ, to nie ma szans. póki nie zapozna się bliżej ze swoim bratem BJJ :)
Ale nie o to chodzi.
Dajcie chłopu robić co chce.

Gdy Nastula skończył z judo - w Japonii, gdzie był o wiele popularniejszy i szanowany niż we włąsnym kraju - jego decyzja o przejściu do mma została przyjęta z entuzjazmem. U nas też jakoś nikt mu nie wypominał wieku, raczej wbudził dreszcz emocji i zaciekawienia.
 Autor komentarza: Laura
Data: 19-01-2011 16:01:37 
Autor komentarza: profTerry
"Eh.... Szkoda, że nie zakończył kariery po walce z Lacym"

Szkoda ze nie zakończył kariery po walce z Ruizem...
 Autor komentarza: ziom99
Data: 19-01-2011 18:29:48 
przykro czytac takie wiadomosci... wielki mistrz strasznie zeszmacił się i bierze każdą walkę... no ale niektórzy zrobią wszystko dla pieniędzy...
 Autor komentarza: Puchar
Data: 17-03-2011 14:48:50 
hehe smiesza mnie te komentarze w ktorych piszecie ze pieściarz nie ma szans z zawodnikiem MMA hehe widziałem juz pare walk piesciarzy ktorzy wygrwali po 15s walki i to nie byli zawodnicy tacy jak Roy Jones tylko jacys amatorzy boksu a wygrywali z zawodnikami MMA. Ja wierze w RJJ ze wygra i pokaze ze boks jest najlepszy mimo tego ze roy juz nie jest w dobrej formie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.