ANDRZEJ GMITRUK WIERZY W MOŻLIWOŚCI ADAMKA

Słynny polski trener - Andrzej Gmitruk, przez ponad 10 lat był szkoleniowcem Tomasza Adamka (43-1, 28 KO). Ich wspólna przygoda rozpoczęła się 13 marca 1999 r., na gali boksu zawodowego w Manchesterze, gdy najlepszy polski pięściarz zadebiutował na zawodowym ringu, rozbijając w 1. starciu Israela Khumalo. Teraz Gmitruk nie stoi już w narożniku "Górala", ale wciąż bardzo w niego wierzy.

- Władimir Kliczko na pewno jest rywalem trudnym i niewygodnym ze względu na warunki fizyczne, ale nie jest zawodnikiem nie do pokonania. Nikomu nie zabierałbym szans. Czytałem nieraz wypowiedzi sceptyków, którzy podkreślali, że warunki fizyczne Kliczki na tyle odbiegają od warunków Tomka, że Polak praktycznie nie ma szans w tej walce. Ja mam odmienne zdanie. Tomek jest wojownikiem – to jest pierwsza sprawa. Ma te cechy charakterologiczne, których nie ma wielu innych zawodników. Druga sprawa jest taka, że jest on zawodnikiem z olbrzymią wiedzą bokserską, którą zdobywał przez wiele lat. On potrafi dopasować strategię i taktykę walki do przeciwnika, jak również zmienić ją - powiedział wieloletnie, były trener Tomasza Adamka.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 07-01-2011 21:34:36 
Mam to samo zdanie,,Tomek moze pokonac Kliczke a nawet go ośmieszyc,,
 Autor komentarza: lipabad
Data: 07-01-2011 21:36:05 
Podpisuje sie pod tym bo w to wierze.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-01-2011 21:39:22 
I wygra
 Autor komentarza: weentM
Data: 07-01-2011 21:39:48 
waszym zdaniem,czy Gmitruk lepiej przygotowalby Adamka do walki z Kliczkiem?
uwazacie ze zmiana trenera zrobila Adamkowi dobrze?
jestem ciekaw waszego zdania na ten temat
 Autor komentarza: Laura
Data: 07-01-2011 21:40:45 
Teraz fala optymizmu panuje, wkrótce będą opinie że będzie KO i w ogóle. Im bliżej do walki tym co niektórzy zaczną trzeźwieć.
 Autor komentarza: daniello890225
Data: 07-01-2011 21:47:04 
Lauro przesadzasz z wszystkich bokserów wagi ciezkiej oprócz heya adamek ma najwieksze szanse na pokonanie klitschkos
 Autor komentarza: MedicalStudent
Data: 07-01-2011 21:49:05 
Moim zdaniem p.Gmitruk już Adamkowi dał to co mógł. Teraz niech się weźmie za Mastera bo z chłopaka można i trzeba zrobić pięściarza kompletnego.

Zmiana na plus jak najbardziej. Trzeba pamiętać, że RB to trener Holly'ego. To co nauczył się od trenera Gmitruka i uczy się od RB mi przynajmniej mega imponuje.

Najlepsze jest to, że faktycznie z walki na walkę Góral zmienia styl i sposób walki. To mi się podoba non stop się zmienia. Dla tego też nie rozumiem krytyków po Grancie.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 07-01-2011 21:49:10 
Na tym etapie myślę,że Pand Andrzej już może tylko patrzeć z boku a czy lepiej by go przygotował tego nikt nie wie ja myślę,że na pewno nie gorzej niz Roger.
 Autor komentarza: Laura
Data: 07-01-2011 21:51:14 
Autor komentarza: daniello890225
Data: 07-01-2011 21:47:04

Ok, według mnie Adamkowi lepiej byłoby walczyć z Witkiem niż z władem, haye na odwrót. Szans mu jednak nie odbieram całkowicie, a chodziło mi jedynie o opinie że Adamek ośmieszy władka, jak ta kolegi powyżej. Rozumiem hurraoptymizm - do pewnego stopnia - ale niektórzy zbytni się podniecają tą walką, która jeszcze nawet nie jest pewna
 Autor komentarza: lipabad
Data: 07-01-2011 21:52:59 
Laura

"Teraz fala optymizmu panuje, wkrótce będą opinie że będzie KO i w ogóle. Im bliżej do walki tym co niektórzy zaczną trzeźwieć "

CO NIEKTÓRZY warto to podkreślić.Każdy kto sie trochę zna na boksie wie,że lekko nie będzie ale ja sądze,że Tomek jest w stanie go pokonać.
 Autor komentarza: daniello890225
Data: 07-01-2011 21:55:12 
lipabad

widze ze jeden co madrze mowi
 Autor komentarza: daniello890225
Data: 07-01-2011 21:57:01 
Laura

no ja mysle podobnie ze adamkowi by bylo łatwiej z witem bo jest napewno wolniejszy od włada i łatiej by go wypunktował i przedewszystkim kmondycyjnie by był lepszy
 Autor komentarza: weentM
Data: 07-01-2011 21:57:35 
no wlasnie mi tez sie wydaje,ze ta zmiana nie wyszla na zle
to co Gmitruk mial do przekazania to przekazal,10 lat to wystarczajacy okres pracy
a nowy,bardzo dobry trener,to zawsze tez i cos nowego wprowadzi i taka nowa motywacja do powiekszania umiejetnosci
 Autor komentarza: lipabad
Data: 07-01-2011 22:00:32 
Widać ze strony Tomka,że w pelni ufa Rogerowi w każdej ze swoich wypowiedzi to podkreśla a zaufać nowemu trenerowi po 10 latach współpracy z innym to musi być coś w tym człowieku tak mi się wydaje.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 07-01-2011 22:05:23 
daniello890225
"lipabad

widze ze jeden co madrze mowi"

Dzięki.Nie tylko ja jest tu parę innych osób.Boks od dzieciństwa dla mnie zawsze był na 1 miejscu.Jest moda na MMA była moda na K1 oglądałem nie powiem ciekawe pojedynki itp ale ja od 20 lat jestem wierny tej dyscyplinie i już pozostanę.
 Autor komentarza: val198
Data: 07-01-2011 22:07:08 
Gmitruk wie co mówi,Władek będzie miał dużo większe problemy z Tomkiem niż mu się obecnie wydaje, Tomek łatwo skóry nie sprzeda i się przygotuje na maksa.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 07-01-2011 22:10:56 
Bardzo chciałbym aby Shields popracował z Tomkiem przed tą walką
 Autor komentarza: daniello890225
Data: 07-01-2011 22:14:10 
lipabad

ja podobnie tylko za boksem jestem a to całe mma czy ufc to jest daremne
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 07-01-2011 22:16:01 
@Laura

Twój Haye ma mniejsze szanse z Kliczko niz Adamek. Haye by się bał zadać byle cios, uciekałby po ringu i pomimo tego i tak byłby trafiany długim lewym prostym. Poza tym nie ma takiej petardy, żeby posadzić Władymira, nie zrobił tego Peter, który ma wiele mocniejszy cios, tym bardziej nie zrobi tego Haye. Z kim on walczył ? Zobacz jakie proste wyłapywał od starego Ruiza. Co dopiero byłoby z Kliczko. Zostałby ośmieszony, 10 lat temu bokserzy trzecioligowi pozamiatali by nim ring.
Haye odrzucił propozycję Kliczki na walkę po Chisorze, bo został ośmieszony i zlekceważony, nie chciał się ukazać jako frajer, którym można pogrywać i którego można ustawiać, więc się wycofał. I co nie JEST C*PĄ ?

Adamek też nie walczył z super bokserami, ale wg mnie ma już większe szanse. Jest sprytniejszy niż Haye i bardziej doświadczony. Choć mój rozum nie daje mu praktycznie żadnych szans, to wierzę w niego i chciałbym żeby wypunktował Ukraińca. Jednak niestety tego nie zrobi, bo nie bedzie miał się jak dobrać do tak wysokiego boksera. Z Grantem poradził sobie całkiem nieźle, ale Kliczko jest silniejszy, szybszy i lepszy technicznie ? Jedynie złe przygotowanie mistrza i złe samopoczucie lub przetrenowanie zwiększyłyby szanse na wygraną Adamka.

Adamek - Haye, ta walka byłaby najlepsza i powinna się odbyć przed Adamek (Haye) - Kliczko, by pokazać kto jest godzien walki o pas.
 Autor komentarza: Laura
Data: 07-01-2011 22:21:38 
przyczajony
Dlaczego od raz 'mój' Haye ? Lubię go jako boksera ale bez przesady, uważam że z Władkiem szanse ma większe, z Witkiem odwrotnie.
Nie masz pewności jaki przebieg miałaby walke, więc to tylko Twoje osobiste przypuszczenia a nie argument. A co do Petera to kład Kliczke tylko że w pierwszej walce ;]
Nie odbieraj tego jako ataku, ja mam swoje zdanie, Ty swoje i niech tak zostanie
 Autor komentarza: Moser
Data: 07-01-2011 22:23:06 
Laura go nie lubi i tyle ;),ale co tu dużo mówić to będzie najcięższa walka Tomka i więcej osób będzie mówiło że przegra ale tak miało być w walce z Briggsem, później z Cunninghamem i wygrał, w ciężkiej gdy walczył z Arreolą to HBO (może to nie zbyt dobry przykład bo ta stacja go promowała) oraz Ring nie dawały mu szans ale pokazał że skreślanie go jest najgorszą opcją dlatego myślę że nie jest bez szans ja osobiście daje 60-40 dla Kliczki może troszkę więcej dla Adamka o parę %. Jakby nie patrzeć są 4 scenariusze w tej walce. 1. Kliczko będzie rozbijał na dystans Adamka który nie będzie w stanie się przedrzeć to półdystansu i narożnik go podda. 2. Adamek będzie skakał koło Kliczki i go pkt., zagubiony Władimir nie będzie umiał się przystosować do walki z szybkim zawodnikiem i Adamek wygra na pkt.
3. Adamek będzie walczył bardzo zachowawczo unikając wymian ale zbyt mało pkt i wytrwa do końca walki i przegra na pkt. 4 W czasie wymiany Adamek uderzy idealnie na szczękę i Wład padnie. Osobiście dla mnie są 2 opcje 1 i 2. Która bardziej realna zostawię dla siebie ;) Pozdrawiam prawdziwych fanów boksu
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 07-01-2011 22:29:34 
Tak Lauro, masz racje to jest moje zdanie, nie chciałem też żebyś mojej wcześniejszej wypowiedzi odebrała jako atak ;)

Moser wg mnie niestety będzie scenariusz nr 1, choć dałbym sobie lewego palca z lewej ręki odciąć za punkt nr 2 xD
 Autor komentarza: Moser
Data: 07-01-2011 22:35:02 
przyczajony:

Wiesz dla mnie Kliczkowie to w pewien sposób zagadka bo niby był Chambers, zawodnik o bardzo szybkich rękach ale słabszej pracy nóg który nie wywierał presji. Ostatni przeciwnicy braci to stateczne kołki które myślały że cios Kliczków da się utrzymać na rękach i jak było wiemy. Adamek to taka nowość (w ostatnich latach) dla Kliczków więc będzie to na pewno trochę inna walka ale jak się ułoży?... poczekajmy a może zobaczymy jeżeli do niej dojdzie
 Autor komentarza: lipabad
Data: 07-01-2011 22:47:12 
Moser

Myślę,żę poddanie Adamka przez narożnik jest mało realne chociaż nie niemożliwe.Ja widzę to tak wygrana na punkty Adamka po walce życia lub Kliczko utrzyma go z daleka od siebie i KO lub wypunktuje.
 Autor komentarza: nik
Data: 08-01-2011 00:44:47 
''RaFIChWdP Data: 07-01-2011 21:34:36 Mam to samo zdanie,,Tomek moze pokonac Kliczke a nawet go ośmieszyc,,

szacunek
 Autor komentarza: lukas008
Data: 08-01-2011 00:46:26 
Witam wszystkich użytkowników portalu .Jestem tu nowy i mam nadzieje że przyjmiecie mnie do waszej rodzinki hehe
 Autor komentarza: nik
Data: 08-01-2011 00:49:34 
''Laura Data: 07-01-2011 21:40:45 Teraz fala optymizmu panuje, wkrótce będą opinie że będzie KO i w ogóle. Im bliżej do walki tym co niektórzy zaczną trzeźwieć'
Ze wzgledu na Twoja trzezwosc proponuje zaprzestac interesowanie sie Tomkiem i zajac sie przyziemnymi sprawami np. kto tarczowal z Wachem.
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 08-01-2011 00:49:42 
Niestety nie podzielam optymizmu.. Nie znaczy to, iż nie kibicuję Adamkowi.. Po prostu nie wierzę w to, ze ta walka odbędzie się w tym roku..
 Autor komentarza: nik
Data: 08-01-2011 00:54:06 
Moser
Moj scenaraiusz jest taki ze Adamek wygra na punkty ale przegra ze wzgledu na to ze jest pretendentem i nie bylo nokautu.
 Autor komentarza: Moser
Data: 08-01-2011 01:00:03 
nik
no dobra mamy 5 scenariuszy , ciekawi mnie jak będzie wyglądał podział sędziowski tzn która grupa promotorska sie tym zajmie a może wspólne ustalenia...
 Autor komentarza: TarczowalemZWachem
Data: 08-01-2011 01:01:30 
gmitruk tylko trenował nauczania podczas pracy z adamkiem a tak naprawdę zawsze wiedział, że owocem jego życia będzie Waszka ;]

sam Andrzej kiedyś mówił, że dobrze, że już nie ma na głowie adamka i może rozwijać karierę Mariusza Wacha, bo tylko to ma sens
 Autor komentarza: nik
Data: 08-01-2011 01:08:20 
moser
Duze znaczenie bedzie mial tzw. 'uklad sedziowski' aczkolwiek wierze ze sa ludzie ktorzy chca konca dominacji najnudniejszych mstrzow w histori HW (nie ujmujac ich dokonan)
 Autor komentarza: tonka
Data: 08-01-2011 02:23:26 
Na szczęście odpada element 'niemieckiego ringu', więc wygrana na pkt jest jak najbardziej realna. Dyszle dyszlami u Kliczków, warunki warunkami, ale słowa Pana Gmitruka mają dużo racji i też mi się wydaje, że z tak inteligentnym i potrafiącym kalkulować na zimno w ringu zawodnikiem Kliczko dawno nie walczył. Pan Kulej w zasadzie mniej wie na temat Górala, ale też wierzy...I DOBRZE!!
Jeśli o mnie chodzi 55/45 dla Ukraińca, ale przeczuwam niespodziankę..
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 08-01-2011 06:57:26 
Tomek, Pawel Kolodziej jest Ci potrzebny do sparingow.
 Autor komentarza: Donio8
Data: 08-01-2011 08:53:03 
Teraz najważniejsze aby ta walka się odbyła. Duży szacunek dla Tomka za wzięcie tej walki bez kombinowania i komentowania.
 Autor komentarza: Melock
Data: 08-01-2011 09:51:33 
Mam sugestie dla Redakcji:

Może by tak wziąć Andrzeja Gmitruka na spytki i przygotować dłuższy wywiad na temat starcia Tomka z Władkiem? Mam na myśli jego przemyślenia taktyczne, konkretny, szczegóły. Jak to widzi Gmitruk. Taki wywiadzik (wideo oczywiście) byłby bardzo interesujący.
 Autor komentarza: lysek29
Data: 08-01-2011 14:04:44 
Zgadzam się nie ma ludzi nie do pokonania,zawsze są szanse i życzę Tomkowi wygranej...już jak o tym myślę ciśnienie mi skacze:)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.