DOBRA WAGA AUSTINA, SOLIS WCIĄŻ CIĘŻKI

Zakończyła się ceremonia ważenia przed organizowaną przez Dona Kinga galą w American Airlines Arena w Miami na Florydzie. W najważniejszej walce wieczoru zmierzą się były pretedent do tytułu IBF - Ray Austin (28-4-4, 18 KO) i mistrz olimpijski z Aten - Odlanier Solis (16-0, 12 KO). Stawką będzie pozycja obowiązkowego pretendenta z ramienia WBC. "The Raiman" wniósł na wagę 239.75 funta, co oznacza, że był lżejszy, niż podczas próby odebrania Władimirowi Kliczko jego mistrzowskiego pasa, lecz cięższy, niż w pamiętnej walce z Andrzejem Gołotą. Solis nie zaskoczył i zgodnie z oczekiwaniami zaprezentował otłuszczoną sylwetkę, po której niewielu posądzałoby go o jakikolwiek kontakt ze sportem. Kubańczyk zanotował 260 funtów.

W innym ciekawie zapowiadającym się pojedynku rękawice skrzyżują dwaj królowie nokautu - Tavoris Cloud (21-0, 18 KO) i Fulgencio Zuniga (24-4-1, 21 KO). Ten pierwszy bronić będzie tytułu IBF w kategorii półciężkiej. Cloud zanotował na wadze 175 funtów, a pochodzący z Kolumbii Zuniga - 174.

Na tej samej gali na ring powróci nieobliczalny i niezrównoważony Ricardo Mayorga (28-7-1, 22 KO). Szalony Nikaraguańczyk zmierzy się z Michaelem Walkerem (19-5-2, 12 KO). Podczas ceremonii ważenia  "El Matador" zgodnie ze swoim zwyczajem wywołał spore zamieszanie, atakując swojego przeciwnika. Mayorga ważył 162,5 funta, jego rywal był o kilogram lżejszy.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: ravigoter
Data: 17-12-2010 09:30:37 
Ten Solis w ogóle trenuje?
 Autor komentarza: weentM
Data: 17-12-2010 09:31:46 
solis tlusty,nie wydaje mi sie zeby mogl cos zdziałać.Mayorga taki sam tatuaz jak Pacman:)
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 17-12-2010 09:36:11 
ravigoter


albo nie trenuje, albo wpierdala za 10 chłopa.
Walkę raczej wygra, ale coś mi się zdaje, że będzie mu ciężko, i przed czasem raczej się nie skończy.
 Autor komentarza: xionc
Data: 17-12-2010 09:39:35 
co za sezon powrotow, najpierw Mercer, potem Krasniqi, az dziwne ze ze soba nawzajem nie walcza. :)
 Autor komentarza: abrakadabrorr
Data: 17-12-2010 09:45:31 
Spaśony jak niedzwiedź na zime ten Solis i on ma z Kliczko walczyć?Chyba w jedzeniu na czas może by miał szanse.
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 17-12-2010 09:47:53 
hehe Solis wyglada jak jakis dzieciak na chipsach ,,,
 Autor komentarza: madzioN
Data: 17-12-2010 10:23:44 
walka tłusty vs tłusty żenada ..
 Autor komentarza: Dawidd
Data: 17-12-2010 10:24:19 
żenujące wszyscy są do odszczału z tych zdjęć.
 Autor komentarza: qwitam
Data: 17-12-2010 10:25:58 
austin wazy 108 to jak na moje to nie jest za tlusty : P zobaczymy czy solisowi wystarczy talentu : P
 Autor komentarza: Sniper
Data: 17-12-2010 10:27:31 
na tym drugim zdjęciu wyglądają jakby się popychali swoimi 'brzuszkami' :D Obaj mają nadwage ale Solis chyba jednak troche przesadził z hamburgerami :)
 Autor komentarza: madzioN
Data: 17-12-2010 10:32:35 
ojjj coś czuję że wlaśnie w tej walce Solis się przejedzie na swojej nadwadze :)
 Autor komentarza: Rogs
Data: 17-12-2010 10:48:32 
Austin dobra waga 198 - 108 kg. Jakby Solis tyle ważył to by było z nim dobrze. Gość z taka wagą nie może dużo osiagnać.Organizm ni udziwginie tego ponad 10 kg balastu.

Jeżeli on nie potrafi nie jeść, przybierać na wadze, to nie jest on zawodowym sportowcem.
 Autor komentarza: tysiok
Data: 17-12-2010 10:55:45 
108.7 vs. 117,9
 Autor komentarza: qwitam
Data: 17-12-2010 10:58:52 
no niestety mistrzem swiata to on nie bedzie z takim nastawieniem : P
 Autor komentarza: tysiok
Data: 17-12-2010 10:59:51 
Solis ważył:
-z Drumondem 121.8
-z Barretem 122.9
Uważacie ,że Austin jest szybszy od w/w zawodników ?


http://www.boxnews.com.ua/en/Boxer/11264/Odlanier-Solis
Chyba im umknęła jedna walka z Alexanderem
 Autor komentarza: Rogs
Data: 17-12-2010 11:08:16 
Tu nie chodzi o pojedynek z Austinem, bo pewnie go wygrał. Tylko chodzi o jego ewentualny pokednek o mistrza i zdobycie tego pasa.

Tak tłustego zawodnika z taka nawdwagą,Kliczko obije jak kazdego poprzedniego rywala.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 17-12-2010 11:08:32 
*wygra
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 17-12-2010 11:12:21 
Nie dosc ze gruby, to jeszcze pijany :D
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 17-12-2010 11:14:26 
Słabo to widze, ale chcialbym aby wygrał, pozniej VIt go rozniesie.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 17-12-2010 11:21:45 
Nie wyobrażam sobie, żeby którykolwiek z nich wytrzymał 12 rund ostrej walki. Solis z powodu otłuszczenia, a Austin z racji wieku i tego, że ostatni raz boksował na pełnym dystansie w 2006. Stawiam więc na to, że walka skończy się przed czasem. Jeżeli Solis nie znokautuje przeciwnika do 6-7 rundy, to potem zaczną rosnąć szanse Austina.
 Autor komentarza: Luton
Data: 17-12-2010 12:01:11 
Austin waży mniej, niż kiedy walczył z Władem. Jest dobrze
 Autor komentarza: Luton
Data: 17-12-2010 12:02:10 
Spodziewam sie nudnej walki z dużą dawką klinczy i przepychania sie w ringu
 Autor komentarza: Deter
Data: 17-12-2010 12:02:25 
tysiok
Myślę, że Austin jest już zbyt podstarzały. Więc nie tylko od ww zawodników jest (tak mi się wydaje) wolniejszy, ale od wielu, wielu innych. A masa Solisa jaka była, taka jest. Coś mi się wydaje, że z tego lenia nic nie będzie.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 17-12-2010 12:16:11 
Ma ktoś linka do transmisji tej walki?
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 17-12-2010 12:16:22 
Kliczko rozjedzie Solisa, nawet jeśli Solis wniesie na wagę 105 kg. Odchudzanie osłabia, sportowy tryb życia trzeba prowadzić też między walkami, kto tego nie rozumie, nie jest profesjonalnym bokserem. A Solis jak widać po sylwetce tego nie rozumie, na razie jest specjalistą od groźnych min
 Autor komentarza: aszbks
Data: 17-12-2010 13:12:55 
Solis z Austinem wygra, bo Ray to obecnie już wypalony zawodnik. Same warunki fizyczne na dobrze ukształtowanego technicznie Kubańczyka, to za mało. Nie zmienia to jednak faktu, że wzorowi sportowcy,jakimi są bracia K. obiją bezlitośnie otłuszczonego Solisa bez większych problemów. Zgadzam się w 100% z Arturem1969. "Sportowy tryb życia trzeba prowadzić też między walkami". I tego nie rozumie Solis, przez co zostanie zniszczony w świecie zawodowego boksu.
 Autor komentarza: rossi
Data: 17-12-2010 13:36:07 
Z drugiej strony w dwóch ostatnich walkach Solis ważył 5 kg więcej, więc tendencja spadająca jakby nie było :)

Zakładając, że wygra i do walki z Kliczko zrzuci jeszcze 5-7 powinna być dość dobra (choć nie optymalna) forma bez nadmiernego osłabienia.

Bardzo jestem ciekaw tej walki. Pokaże jak sobie Solis radzi z wysokim, dobrym choć chyba już wyboksowanym zawodnikiem. Witalij ma podobny wiek i jest trochę wyższy od Austina. I obaj mają silny cios.
 Autor komentarza: Deter
Data: 17-12-2010 14:03:16 
Właśnie.
Ma ktoś linka?
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 17-12-2010 14:08:49 
Glupi ten Solis jest..Wiazalem z nim duze nadzieje ale widze ze bokser to wprost niepowazny..Do Kliczki z takim sadlem lepiej niech nie wylazi bo skonczy kaj Briggs..25 kilo za duzo!!..a ma dopiero 30 lat..szok..
 Autor komentarza: Daw
Data: 17-12-2010 14:29:43 
No to Solis nic sobie nie robi ze swojej nadwagi i znow jest spasiony,szkoda,ale z Austinem moim zdaniem wygra i to przez nokaut.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 17-12-2010 14:37:09 
z Austinem pewnie i wygra, moze nawet przez KO ale pozniej zaczynaja sie szczyty K2 , ktore chyba beda nie do przeskoczenia dla grubego Solisa..
 Autor komentarza: Daw
Data: 17-12-2010 14:50:41 
Na braci oczywiscie taki spasiony nie moze wyjsc bo skaczy zle,czyli przez nokaut nie ma watpliwosci,musi schudnac bo jak nie to nie ma szans.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 17-12-2010 15:42:40 
I stało się. Solis wreszcie zdjął podkoszulek. Wygląda praktycznie tak samo jak na plaży w Miami podczas sezonu wakacyjnego. Tego moglismy sie jednak wszyscy spodziewać. Dalszy komentarz chyba zbyteczny... :/
 Autor komentarza: Daro603
Data: 17-12-2010 15:49:36 
Aż 118kg waży Solis. Dużo ale myślę że wygra:-o
 Autor komentarza: ceres
Data: 17-12-2010 15:59:50 
Chciałoby się powiedzieć " ten typ tak ma"... aj żeby on ważył do 105 kg byłby naprawdę najpoważniejszym kandydatem na tron króla HW... a tak zostanie obity jak każdy inny...;/
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 17-12-2010 16:28:50 
gość jest niereformowalny!!!!
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 17-12-2010 17:24:20 
Solis wygra. Tego jestem pewien w 90%. Ale zastanówmy się dlaczego, aż tak wszyscy się podniecają Solisem. Facet miał wyśmienitą karierę amatorską, Złoto Olimpijskie i 3 mistrzostwa świata.
Jednak w zawodowstwie jest ciągle nikim. Raptem 16 walk 12 przed czasem i w rozkładzie najbardziej chyba znany jest Monte Barrett, który pod koniec kariery zaczął robić za solidnego kelnera dla wszystkich prospektów w HW. Ja na dobrą sprawę nawet nie wiem jakie są główne atuty Solisa. W tych walkach co go widziałem, nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia. Na dodatek w tym roku walczył tylko raz. Jak patrze na niego to zaczynam myśleć, ze koleś jedyne czynności jakie wykonuje, to spacer do łazienki, żeby się odlać w przerwie między posiłkami. No profesjonalnie to on nie wygląda. A w mediach słyszę, że to jedyny na świecie człowiek mogący pokonać w ringu braci Kliczko. Zastanawiam się tylko w jaki sposób. Dodatkowo na Kubie to boks amatorski jest na takim poziomie, że gdyby sprzedali wszystkie złote medale jakie zdobyli ich obywatele, to zapewne byliby bardzo bogatym krajem. Tak mistrz jest w każdej kategorii. Jakoś mnie ten Solis nie przekonuje.
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 17-12-2010 17:55:51 
Nie no co jak co ale tak przyszly mistrz swiata nie wyglada!jak to wiedzialem sie o tej walce to odrazu pomyslalem"no ciekawe ile uda mu sie zrzucickg do walki" no a Solisek raczej nabral na zime.to jest swietny bokser ale mistrzem swiata to on nie bedzie.Mistrz swiata musi byc perfekcjonista.zla dieta a nawet jej brak nigdy mu na to nie pozwoli.Swoja droga to dziwne,przecierz ma sztab ludzi krorzy z nim pracuja,napewno kazdy mowi o zrzuceniu kg,jakis odpowiedni plan treningowy.Ale nie wpie.dala ile wlezie
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 17-12-2010 18:28:37 
Mistrzem to on moze i bedzie , ale braci to on nie pokona i to bez wzgledu na wage.
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 17-12-2010 18:47:32 
Nie pokona braci=nie bedzie mistrzem
 Autor komentarza: tysiok
Data: 17-12-2010 18:53:45 
Już sam nie wiem ...
Może jestem zahipnotyzowany "talentem" Solisa .
Oglądałem jego walki z Burnetem , Bates'em , Drumondem , Barretem , Alexanrem po 20 razy . Analizowałem jego styl wiele razy .
Już mi się nie chce wypisywać jego atuty , atuty jakich mało ,który bokser posiada . Mam wrażenie , że i przy 120 kg jest "bogiem" .
Może się mylę .

Poczekajmy do dzisiejszej walki i ewentualnie do walki z Vitem .
Wtedy każdy będzie mógł wypowiedzieć się prawie w 100% obiektywnie.
Jeśli Solis przegra pierwszą bądź drugą walkę będę sobie pluć w brodę i po prostu dam sobie spokój z udzielaniem komentarzy .
 Autor komentarza: Deter
Data: 17-12-2010 19:01:51 
Czy ktoś ma linka?
 Autor komentarza: tysiok
Data: 17-12-2010 19:06:25 
tak cięzko jest poszukać w google ?
http://www.rojadirecta.org/goto/deportetelevision.blogspot.com/

Dawid "Cygan" Kostecki o walkach Pascal - Hopkins, Cloud - Zuniga i Solis - Austin
http://www.youtube.com/watch?v=H4DjhMmBRn0
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 17-12-2010 19:39:21 
okok tysiok.on ma ogromny talent.jego walke z Hayem ogladales??????tylko te kilogramy.one mu nie pozwola na zbyt wiele
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 17-12-2010 19:48:19 
A myślę, że główny problem Solisa polega na tym, iż jego prime time trwał w czasach kiedy był amatorem. Obecnie leci na renomie jaką zdobył w tamtych czasach. Poczekamy, zobaczymy. Dla mnie Solis to taki Arreola, tylko trochę lepszy ;p
 Autor komentarza: Maynard
Data: 17-12-2010 20:20:43 
Podniecacie się jakimiś drewnami...
 Autor komentarza: Kronk
Data: 17-12-2010 20:23:07 
Moim zdaniem Solis wygra na pewno nawet pomimo nadwagi pytanie tylko w jaki sposób to uczyni.Wtedy będzie można go ocenić bo Austin to najpoważniejszy jak dotąd przeciwnik w jego zawodowej karierze.Odlanier to był największy talent w cięższych wagach od czasów Savona czy śp Roberto Balado na Kubie więc nie można powiedzieć że kubańczycy mają takich pięściarzy na pęczki i to w każdej wadze. Solis jest to człowiek o wyjątkowych umiejętnościach jeden z najlepszych technicznie ciężkich oby tylko poszedł po rozum do głowy bo zgadzam się z większością na Vitka to może być za mało wszystko zależy od jego podejścia.
 Autor komentarza: Pysio
Data: 17-12-2010 20:24:05 
Solis ma znakomitą technikę ale swoje nie wykorzysta przez swój tłuszcz. Szybkość w boksie to podstawa a Solis ma gdzieś podstawy w boksie. Kliczko przy nim może się okazać demonem szybkości.

lukaszenko
Data: 17-12-2010 14:37:09
Glupi ten Solis jest..Wiazalem z nim duze nadzieje ale widze ze bokser to wprost niepowazny..Do Kliczki z takim sadlem lepiej niech nie wylazi bo skonczy kaj Briggs..25 kilo za duzo!!..a ma dopiero 30 lat..szok..

łukaszenko Brigs ma jednak więcej masy mięśniowej oraz twardszy łeb. Solisa Kliczko znokautuje w okolicach 6 lub 7 rundy. O ile ten nie padnie ze zmęczenia z powodu wysokiego tempa prowadzonej walki.

Moim zdaniem Adamek powinien bez problemu pokonać Solisa. Podciągnąłby się nasz rodak w rankingach w sumie przy niewielkim ryzyku.

Z takim sadłem to Solis w walce z każdym dobrym i szybkim zawodnikiem równie dobrze wygląda jakby miał zamiar pisać list o każdej planowanej akcji przeciwnikowi.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 17-12-2010 20:26:55 
Porównywanie go do Arreoli jest trochę nie na miejscu bod względem wyszkolenia myślę jednak że masz bardziej na myśli ich podejście do treningów MatMaister90.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 17-12-2010 20:29:14 
Dobrze przygotowany Solis byłby dla Tomka sporym ryzykiem naprawdę jest bardzo nie doceniany przez to jak się prowadzi!
 Autor komentarza: cisiek
Data: 17-12-2010 20:29:49 
Wg buków Solis rozp. Austina w drobny mak - 1,05 do 9.
 Autor komentarza: pavel
Data: 17-12-2010 21:09:49 
Nie powinno to chyba dziwić...Swoją drogą to trochę dziwne że Austin dostał tę walkę...Chyba jest kilku bokserów którzy bardziej na nią zasługują...Ale WBC do takich kwiatków zdążyło już przyzwyczaić
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 17-12-2010 21:40:27 
butterbean wypisz wymaluj
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 17-12-2010 22:02:39 
Solis - Haye
Tak bym to dzisiaj widział. Ciekawe jakby wyglądała ich dzisiejsza walka. :D
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 17-12-2010 22:04:58 
p.s. sorry, że post pod postem.
Wiecie może, o której mniej więcej powinni wejść do ringu ? Bo nie wiem jak się zorganizować :)
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 17-12-2010 22:15:30 
Co jak co ta walka o Solisie trochę powie.


Panowie bez jaj...Austin jest lepszy od Maddalone...
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 17-12-2010 22:29:00 
Ja bym nawet powiedział, że od Maddalone jest lepszych ze 123 innych bokserów :D
 Autor komentarza: bratmateo
Data: 17-12-2010 22:39:15 
Solis mimo nad wagi jest waborytem
 Autor komentarza: bratmateo
Data: 17-12-2010 22:39:41 
a linki do gali juz sa ??
 Autor komentarza: Likers
Data: 17-12-2010 22:45:39 
ja mam zdanie jak kostecki w sprawie solisa. Generalnie mógłby być fit, ale i tak talent zajebisty. Jak ktoś tu pisze że Adamek spokojnie by sobie z nim poradził albo że Brigss lepszy albo że Kliczko by go w 6-7 rundzie znokautował to nie zna się na boksie. Figura to nie wszystko
 Autor komentarza: DAB
Data: 17-12-2010 22:49:12 
Likers dobrze mówisz.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 17-12-2010 23:52:02 
ma ktos moze linka z polsatu sport extra?
z gory dzieki
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 18-12-2010 00:25:36 
o której gwiazdy wieczoru wchodzą do ringu??
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 18-12-2010 00:40:29 
kij wie nigdzie nie moge znalezc linka z polsatu
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 18-12-2010 00:44:27 
Nie ma linka? :(
 Autor komentarza: Emilio
Data: 18-12-2010 01:04:16 
Wcale bym nie był taki pewny wygranej solisa. Wyglada jak prosiak. Może i pokona Amerykanina, ale z Vitalijem nie ma szans... A szkoda, bo gdyby sie lepiej prowadził mógłby zrobic kariere...
 Autor komentarza: bonkers
Data: 18-12-2010 01:36:14 
na Austina może starczy na starego Kliczka raczej nie
 Autor komentarza: pyra90
Data: 18-12-2010 01:39:57 
linki:
http://atdhe.net/29480/watch-odlanier-solis-vs-ray-austin
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-12-2010 01:51:38 
Autor komentarza: lewiss32
Data: 18-12-2010 00:40:29
kij wie nigdzie nie moge znalezc linka z polsatu

Wlasnie. Jesli Ktos dysponuje linkiem do transmisji POLSATU proszony jest w wklejke :)
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 18-12-2010 02:49:58 
na /atdhe.net/29480/watch-odlanier-solis-vs-ray-austin -nie dziala,nie pamietam sytuacij zeby oficjalnie na polsacie lecialo a nigdzie nie widac linka do transmisij
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 18-12-2010 03:07:25 
http://www.rojadirecta.org/-tu cos leci
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-12-2010 03:41:22 
http://atdhe.net/29480/watch-odlanier-solis-vs-ray-austin

juz działa
 Autor komentarza: neme
Data: 18-12-2010 04:47:08 
żenada!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: bonkers
Data: 18-12-2010 04:48:05 
fajny cyrk podobało mi się :D
Vitalij zapewne się osrał
 Autor komentarza: madzioN
Data: 18-12-2010 04:48:49 
po prostu śmiałem się w tej 10 r heh padłem :D
 Autor komentarza: iratos
Data: 18-12-2010 04:52:02 
nuda z domieszka kabaretu, szkoda czasu i zarwanych nocy na takie walki; Solis z przeblyskami ale ogolnie niezwykle przecietnie, Austin wypalony emeryt wolny z ewidentnymi brakami kondycyjnymi
 Autor komentarza: canuck
Data: 18-12-2010 05:02:14 
To jest jedna z najbardziej patetycznych oraz tragi-komicznych walk jakie widzialem w zyciu, biorac pod uwage stawke tej walki. "Drewno" kontra "Prosiaczek" o tytul pretendenta!

Cyrk oraz przedstawienie dla gawiedzi z bardzo mala iloscia boksu. A najlepszy byl ten numer z wieszaniem sie na linach.

Uwaga, uwaga! Czy jest jakis podnosnik w poblizu? Mamy sytuacje kryzysowa, trzeba podniesc dwoch bokserow, tak zeby stali w pionie na ringu oraz walczyli!

Jezeli Vitek ogladal ta walke na zywo to pewnie mogl doznac kontuzji zeber. Czasami jak sie histerycznie smiejemy to mozemy sobie nieco uszkodzic zebra z nadmiaru wesolosci.

"Prosiaczek" bedzie bardzo szybko "przerobiony na kielbaski, bekon oraz podroby w swojej nastepnej walce z Vitkiem! Kibice Solisa wypowiedzcie sie. Wasz idol naprawde sie pokazal, nie ma co!
 Autor komentarza: Kronk
Data: 18-12-2010 05:11:46 
Bez przesady może walka nie stała na najwyższym poziomie ale Solis pokazywał czasem że potrafi boksować nie ma co go wyszydzać.Austin jest bardzo niewygodny zremisował z Ibragimovem kiedyś to nie jakiś pierwszy lepszy zawodnik.Trzeba zwrócić uwagę ile bomb zebrał Amerykanin w 10 rd było blisko nokautu ale skończyło się jak się skończyło.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 18-12-2010 05:14:56 
Ile rund wygrał Austin ?

ZERO.

Czy jest gorszy od Granta ?

A ile wygrał Grant z Adamkiem ?
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 18-12-2010 05:17:24 
Do tego wszystkiego to spojrzmy na to jak walke kontrolowal Cubanczyk, on ani na chwile nie byl zagrozony i mimo swej nadwagi jakos nie zauwazylem brakow kondycyjnych to Austin padl w czym przyjete ciosy na pewno mu pomogly. Solis jest grozny dla kazdego, ma dobra obrone i kontrole sytuacji, ma tez zaskakujaco szybkie rece i mocno bije z obu rak. Mysle iz moze wygrac i z Adamkiem i z Povetkinem a nawet z K2 lub Haye. Ma swietny przeglad sytuacji i jest niezwykle ekonomiczny.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.