CZAGAJEW PEWIEN WYGRANEJ Z HAYE'EM

Obowiązkowy pretendent do pasa WBA i były posiadacz tytułu tej organizacji Rusłan Czagajew wyraził swoje rozczarowanie tym, co wczoraj w Manchesterze pokazał jego przyszły przeciwnik David Haye (25-1, 23 KO). 30-letni Brytyjczyk wygrał przez techniczny nokaut w trzeciej rundzie ze swoim rodakiem Audleyem Harrisonem (27-5, 20 KO), ale zdaniem "Białego Tysona" walka nie stała na mistrzowskim poziomie, a występ "Hayemakera" można uznać za rozczarowujący.

- Harrison nie robił nic. W ciągu trzech rund zobaczyłem może trzy ciosy proste i to wszystko. I to w mistrzowskim pojedynku! W pierwszych dwóch rundach Haye wyłącznie czekał. Jeśli wziąłby się za robotę wcześniej, to wszyscy wcześniej udaliby się do łóżek. Jestem rozczarowany, podobnie jak 22 tysiące oglądających tę walkę na żywo. Teraz czas na pojedynek dwóch pięściarzy, którzy pokonali Wałujewa - mój i Haye'a. Będzie to widowiskowa walka, na którą oczekuję z niecierpliwością, ponieważ Haye przegra. Będę dla niego pierwszym poważnym wyzwaniem w wadze ciężkiej. Byłem już mistrzem świata i znowu nim zostanę. Pas należy do mnie, a wspomnienia okoliczności, w których go straciłem, tylko dodają mi sił - twierdzi 32-letni Uzbek, który prawo do pojedynku o pas WBA wywalczył w maju, kiedy to w Rostocku wysoko na punkty pokonał Kaliego Meehana (36-4, 29 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 13:13:49 
ktoś wie kiedy mniej więcej może dojść do tej walki ? pewnie gdzieś koło marca .Myśle ze Haye wygra z Rusłanem przez ko do 8-10 rundy ... pozdrawiam
 Autor komentarza: HARDPUNCH
Data: 14-11-2010 13:14:36 
Rzeczywiscie to bedzie dobra walka i pierwsze prawdziwe wyzwanie dla Heya, ja rowniez mysle ze Ruslan by go pokonal to charakterny twardy chlopak o nie malych umiejtnosciach i na dodatek mankut co przy odpowiednim wykorzystaniu moze narobic klopotow
 Autor komentarza: Ned
Data: 14-11-2010 13:17:32 
Jeszcze parę lat temu Czagajew byłby faworytem. Obecnie ciężko wypowiadać się o jego formie. Mam obawy, że to już nie ten Rusłan. Jeśli dojdzie do walki, trzymam kciuki za KO na Haye'u.
 Autor komentarza: zin
Data: 14-11-2010 13:18:26 
zapomnijcie , że to tej walki dojdzie .... następna walka Haye będzie z którymś z Kliczków , a później emerytura , albo długa rekonwalescencja
 Autor komentarza: pyra90
Data: 14-11-2010 13:26:31 
Mam nadzieje że Czagajew zrobi z nim porządek ,o ile Haye nie ucieknie
 Autor komentarza: Daw
Data: 14-11-2010 13:30:28 
Licze ze dojdzie do tej walki,bedzie ciekawie,zgadzam sie z tym ze bedzie to pierwszy powazny przeciwnik w HW dla Haye,a jak nie on to ktorys z Kliczko,w obydwoch walkach bede za Anglikiem.
 Autor komentarza: iratos
Data: 14-11-2010 13:30:51 
Niewatpliwie bylby to pierwszy powazny sprawdzian dla Haye'a ktory i mnie wczorajszych swoim wystepem rozczarowal. Jako rozbawiajace traktuje wypowiedzi o czekaniu do 3 rundy z uwagi na obstawienie swojej wygranej u bukow. Mysle iz asekuracyjny styl walki wynika z tego iz Haye zdaje sobie sprawe z faktu ze nie potrafi przyjac
 Autor komentarza: Tim
Data: 14-11-2010 13:32:19 
Z całym szacunkiem do Czagajewa i jego mistrzostwa świata które zdobył w walce z Yeti, to według mnie ma takie same szanse na wygranie z Haye jak Harrison czyli żadne.
Niby czym Czagajew miałby wygrać z Haye? Wszystko jest po stronie angola od siły ciosu przez dynamikę, szybkość po warunki fizyczne.

Nie jestem fanem Haye, ale też nie jestem jego hejterem i zastanawiam się czy wy naprawdę jesteście tak naiwni pisząc, że Czagajew który powiedzmy sobie szczerze, jest przeciętnym bokserem sprawi Davidowi jakiś problem i będzie dla niego pierwszym poważnym testem?

Napisze jeszcze raz, nie ma rzeczy w której Czagajew byłby lepszy od Haye na dzień dzisiejszy.
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 13:35:24 
Chagaev, ten Chagaev teraz to myślę, że nie będzie przeszkodą dla Haye. Ten kiedyś, przed porażką z Wladimirem byłby zagrożeniem. Haye wygra do 8-10 rundy.
 Autor komentarza: Daw
Data: 14-11-2010 13:41:18 
Tim,ale taka jest prawda jak dojdzie do tego pojedynku to Uzbek bedzie jak narazie najpowazniejszym przeciwnikiem Davida w HW bo napewno Ruslan jest lepszy od Nikosia,starego wypalonego Ruiza i skaczonego walczacego jak cipa Harriosna,ale oczywiscie faworytem bedzie Haye ktory jest lepszy i to wygra.
 Autor komentarza: Tim
Data: 14-11-2010 13:46:42 
Daw no tu się muszę z Tobą zgodzić, że z pośród wszystkich dotychczasowych rywali w ciężkiej Czagajew będzie najpoważniejszym przeciwnikiem, ale mi chodziło o to, że pomimo tego iż będzie najpoważniejszym przeciwnikiem z jakimi David walczył w ciężkiej to i tak nie będzie to żaden test czy zagrożenie dla Haye ponieważ David jest po prostu lepszy pod każdym względem od Czagajewa.
 Autor komentarza: sknerus
Data: 14-11-2010 13:47:10 
Haye nie wygra z Ruslanem.Haye nie wygra z nikim w formie.Narazie nie pokonał nikogo dobrego..Jezeli bedzie walka z któryms Kliczko to porazka Haye w pierwszych 3 rundach jest bardzo prawdopodobna...Chagaev znokautuje go w drugiej połowie walki.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 14-11-2010 13:55:57 
Heye chyba wygra tę walkę i jak ją wygra to chyba się już od niego odp...., jak na razie jego "kariera" w HW to parodia.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 14-11-2010 14:07:18 
Gdyby nie notoryczne problemy zdrowotne to Czagajew poskładałby Heya wiec tu jest pytanie w jakiej formie jest obecnie ? Jezeli w takiej jak za najlepszych walk to nie potrzeba bedzie Kliczków czy Adamka zeby pokazać CEP-MEJKEROWI właściwe miejsce w szeregu :) To jest kpina z kibiców (i nie chodzi mi tylko o frajerstwo w UK które wydalo kase na "spektakl" w Manchesterze) zeby zawodnik bedacy w posiadaniu pasa mistrzowskiego przez ponad rok nie odbył walki z poważnym przeciwnikiem.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 14-11-2010 14:12:25 
Tim
Haye jest lepszy od Czagajewa pod kazdym zgledem,poza odpornoscia na ciosy
Ale ta przewaga jest minimalna
Zarowno jesli chodzi o wzrost,szybkosc,dynamike,sile ciosu,poruszanie sie w ringu
Czagajew nie jest jakims wyboksowanym emerytem,bez ambicji co chce zarobic na alimenty.To jest jego atut,ale niejedyny.Jest mankutem co moze byc sporym utrudnieniem dla zawodnika praworecznego
Potrafi przyjac i oddac.Ma dobra prace nog,balans,jest dynamiczny,potrafi wywierac presje
Mysle ze Ruslan,moze sprawic podobne problemy Hayemakerowi jak Fragomeni,z ta roznica ze bije duzo mocniej od Wlocha
 Autor komentarza: endriu
Data: 14-11-2010 14:16:39 
Rusłan wygrał bardziej przekonująco z Nikosiem niż Dawid tylko nie jestem pewien czy to teraz ten sam Czagajew co wtedy
 Autor komentarza: Emilio
Data: 14-11-2010 14:28:43 
Czagajew ma spore szanse z przereklamowanym hayem. Mam nadzieje, ze go rozwali...
 Autor komentarza: endriu
Data: 14-11-2010 14:29:23 
Walka wcale nie taka pewna Haye mówił że chce teraz zamienić swoja porażkę na większe pieniądze i zakończyć karierę bokserską na balet mongolski
 Autor komentarza: Laura
Data: 14-11-2010 15:10:59 
Czagajew nie ma z Haye najmniejszych szans. Nie oszukujcie samych siebie panowie :)
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 15:30:26 
zgadzam sie z Laurą ... Rusłan dostanie lanie od Haye aż miło ... podejrzewam ze ta walka będzie podobna do walki Haye-Ruiz , i Ci co nie umieją odróżnić "cepa" od prowidłowo wykonanego sierpa mają poprostu probem ...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 14-11-2010 16:01:14 
Laura,Qwerty123
Panie i panowie,naprawde jestem wstrzasniety wasza znajomoscia tematu i argumentami jakie zaprezentowaliscie na ich poparcie
Ja chyba jednak nadal bede sie oszukiwal:)
 Autor komentarza: bonkers
Data: 14-11-2010 16:05:10 
najpierw Ruiz potem skok na Kliczka
z Rusłanem zakończy mu się współpraca z jednym z promotorów i jeszcze większa kasa wpadnie mu na konto po walce z którymś z ukraińców
 Autor komentarza: bonkers
Data: 14-11-2010 16:06:08 
nie Ruiz tyko Chagaev miało być :)
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 16:12:35 
Haye wygra z Chagajewem jest silniejszy szybszy lepszy Technicznie ma lepsze warunki fizyczne . Wszystko co jest wazne w boksie Haye ma dopracowane może szczęka nie jest idealna ale tego już nie poprawi jest jak jest ale zeby Haye znokautować trzeba go mocno trafić a zeby go czystko trafić trzeba być szybkim i mieć duży zasięg rąk niestety ale Chagajew nie ma ani jednego ani drugiego ... wspomnicie jeszcze moje słowa po tej walce ...
 Autor komentarza: sportsman3
Data: 14-11-2010 16:13:21 
Jeżeli ktoś wnikliwie przeanalizował walki:Wałujew-Czagajew;Wałujew-Haye to wie kto wygra walkę Haye-Czagajew (jeden z nich nie wytrzyma presji drugiego).Kluczowe będzie przygotowanie do walki.Niemniej jednak zadecyduje odporność na ciosy i ilość wyprowadzonych ciosów(trafionych oczywiście).Niestety Haye z Harrisonem nie zadał ich za wiele.I na zakończenie Haye za dużo ryzykuje na walce z Czagajewem.Natomiast z Wład. lub Wit.Kliczko przynajmniej zarobi na godziwą emeryturę - z żadnym z BRACI nie wytrzyma do 5 RUNDY.
 Autor komentarza: Giedrys
Data: 14-11-2010 16:21:02 
Chagaev sie zablokował nie fizycznie a psychicznie. On nie wychodzi jakiś okrutnie tłusty, nieprzygotowany czy coś.
On sie spalił psychicznie, znikła gdieś ta agresja , polot, zadziorność.
Skoro ktoś taki jak Władek nie wzbudził w nim entuzjazmu na ringu to czy zrobi to Haye...

Prime Chagaev mialby wieksze szanse z Haye niz Adamek, skoro dość przecietnie bijący stary i zbierajacy do emerytury Barret posadził Haye_pussy_lickera to dawny Chagaev mialby otwarty wynik walki cały czas.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 16:22:18 
Po pierwsze nie ma co patrzeć na ich walkę z perspektywy walki z Nikołajem ... bo to nie ma sensu ... a Twoje ostatnie zdanie "z żadnym z BRACI nie wytrzyma do 5 RUNDY" o czym Ty wgl mówisz ? skoro wytrzymał do 10 Rundy Sosnowski 12 rund wytrzymał podstarzały Briggs 10 rund wytrzymał Peter 12 rund Thompson 12 rund Chambers to nie mów mi ze David Haye nie wytrzyma z nim 5 !
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 16:26:00 
Giedrys przypomnij mi kiedy Haye leżał na macie po ciosach Barreta ?
 Autor komentarza: Giedrys
Data: 14-11-2010 16:28:13 
5ta runda.
knockdown błędnie niezaliczony, a nawet sam faul był już po posadzeniu pusiaka wiec tak czy inaczej wyliczony byc powinien
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 16:29:33 
Nie chce być niegrzeczny ale czy Ty masz oczy ?
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 14-11-2010 16:32:20 
Rusłan moze nie dac rady ,,5 lat temu by bez problemow obil Haye,,,a na tle Vałuwa Ruslan wypadł lepiej ale podejrzewam ze z Hayem by przegral na dzien dzisiejszy
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 16:35:10 
Wiesz 5 lat temu to ja Vitem rzucałem po ringu ale teraz jakoś mnie ręka boli ... a tak na poważnie ... nie mówimy o tym co było kiedyś tylko o tym co teraz ... Czagajew dostanie lanie i żadne gadanie tutaj niczego nie zmieni ...
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 16:40:53 
a co do Giedrysa :w pierwszej walce w nowej kategorii wagowej, pokonał przez techniczny nokaut w piątej rundzie Monte Barretta. Amerykanin pięć razy leżał na deskach: po dwa razy w rundach trzeciej i czwartej oraz raz w rundzie piątej. Barrettowi został również odebrany punkt za uderzenie leżącego rywala, po tym jak Haye poślizgnął się i upadł na ring. z Podkreśleniem na POŚLIZGNĄŁ !
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 14-11-2010 16:45:35 
Qwerty rzucales ale chyba na konsoli heheh
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 16:51:36 
mniejsza o to , chciałem tylko powiedzieć ze każdy ma lepszą lub gorszą formę może i czagajew lepszy był 5 lat temu ale walka bedzie teraz i z tym czagajewem a nie tym sprzed 5 lat i nie ma co dyskutować ze wygrał by wcześniej ... pozdrawiam
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 14-11-2010 16:59:19 
Czagajew zostal zmiazdzony w walce z Wladimirem,bo ten gorowal nad nim warunkami fizycznymi.Ma tez fantastyczna lewa reke ktora ustawia swoich oponentow.Ogolnie rzecz biorac,tamten pojedynak zakonczyl sie dla Ruslana porazka,bo jak wiekszosc malych ciezkich nie potrafil skutecznie przejsc z Wladimirem do poldystansu
Sugerowanie sie tamta walka w odniesieniu do konfrontacji z Haye,jest bledne
Haye nie rozbija swoich rywali lewym prostym,by dokonczyc zniszczenia prawa reka.On atakuje zrywami,podczas ktorych zadaje serie ciosow,liczac ze ktorys z nich dojdzie.Taka taktyka niesie za soba ryzyko ze zostanie sie skontrowanym.Dla Anglika taka kontra moze oznaczac koniec
Czagajew walczy w jednym tepie,ktorym moze zameczyc rywala,oczywiscie kiedy ma przeciwnika zagonionego na liny potrafi przyspieszyc.Bedzie trudna przeszkoda dla Haye bo ma niezla prace nog,jest ruchliwy,podaza za przeciwnikiem,trzyma wysoko garde,nie panikuje,jest doswiadczony w walkach o stawke
Haye czeka bardzo trudne zadanie
 Autor komentarza: Luton
Data: 14-11-2010 17:02:49 
przed walką - Czagajew to dobry, techniczny, twardy mańkut, no i wciąż w sile wieku, dobry sprawdzian na Haye

po walce - czagajew to wyboksowany, schorowany były mistrz świata, przyjechał po wypłate, ktoś musi w końcu sprawdzić Haye'a w ciężkiej
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 17:08:28 
Luton w pewnym sensie masz racje ... każdy przed walka Haye mówi :nie zdziwię sie kiedy przegra itd a po walce nie szczedzą słów pogardy ...
 Autor komentarza: Laura
Data: 14-11-2010 18:23:18 
andrewsky
Data: 14-11-2010 14:12:25
Haye jest lepszy od Czagajewa pod kazdym zgledem,poza odpornoscia na ciosy
Ale ta przewaga jest minimalna
Zarowno jesli chodzi o wzrost,szybkosc,dynamike,sile ciosu,poruszanie sie w ringu
andrewsky
Data: 14-11-2010 16:01:14
Laura,Qwerty123
Panie i panowie,naprawde jestem wstrzasniety wasza znajomoscia tematu i argumentami jakie zaprezentowaliscie na ich poparcie
Ja chyba jednak nadal bede sie oszukiwal:)

Ja jestem wstrząśnięta że według Ciebie Haye jest tylko minimalnie lepszy jeśli chodzi o szybkość, dynamikę, siłę ciosu i poruszanie się po ringu. W każdym z tych elementów Haye przerasta Czagajewa bardzo wyraźnie. Tyle w temacie, nic dodać nic ująć.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 14-11-2010 18:58:56 
Laura
Mam nadzieje ze tylko wstrzasnieta,ale nie zmieszana:)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 14-11-2010 19:04:56 
Luton
Tak to bywa przed i po walce:)
Na dzien dzisiejszy Czagajew,wydaje sie godnym pretendentem i najwiekszym wyzwaniem dla Haye w kategorii ciezkiej
Po drodze,Ruslan ma jeszcze walke z Walkerem.Pojedynek ten bedzie kolejnym materialem do analizy
 Autor komentarza: WIRGIS
Data: 14-11-2010 19:07:47 
witm wszisdkich,wiecie jak ja czitam niekture komentarze,mi rzigacz sie hce,bo same znawci boksu,wasz HEY NIEMA CZANS ZADNICH NIE Z CZAGAJEWEM,A TYM BARDZIEJ Z KLICZKAMI,bo to jest cikor,i gada jak baba
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 19:49:17 
taa widać jaki z Ciebie znawca
 Autor komentarza: adamek28
Data: 14-11-2010 20:44:48 
HEY TO ŻADEN BOKSER KOGO ON POKONAŁ PODSTARZAŁYCH DZIADKÓW DAJCIE MU ADAMKA LUB KLICZKÓW BA ON BY SOBIE NIE PORADZIŁ CHEMBERSEM Z CZAGAJEWEM JUŻ MA WCYRY JAK DOJDZIE OCZYWIŚCIE DO TEJ WALKI WALKA Z NIEZNANYM HARISONEM TO SCIEMA DLA KASY UKARTOWANA I TYLE
 Autor komentarza: Laura
Data: 14-11-2010 21:12:11 
MASZ RACJE adamek28 HAYE Z NIKIM NIE WALCZYŁ. GÓRAL ZGNIÓTŁBY GO I WYPLUŁ TAK ŻE TYLKO BY BUTY Z NIEGO ZOSTAŁY, Z TEGO MODELA. A SKĄD TWÓJ NICK ? JESTEŚ FANEM TOMKA ?
 Autor komentarza: milek762
Data: 14-11-2010 23:01:17 
to że Harrison dostał szanse chelengera jednej z prestżowej było niebyło Wba i wjakim stylu przegrał to skandal i porażka!
też sie zgadzam że Hey niepokona nikogo znaczącego jedynie valueve nie znacznie !!niech zawalczy jak choćby Adamek z Arreolą i znim wygrał
nie twiedze Hey jest słaby ale przeklamowany dla mnie celbryta bokser i cwnaiaka!
porównójąc jak szagajew rozprawił sie łatwo z valuvevem to Szagajew miał by szanse wygrać z Gejem choć nie wiadomo w jakiej formie jest szagajew
wiec nasuwa sie wniosek że Adamek też ma szanse Angolem
co za bzdury pisze Tim porwnójąć Harrisona do Szagajewa nie ta klasa
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-11-2010 01:17:35 
juz pisalem to nieraz- Ruslan zadna rewelacja, haye dla niego za wysokie progi, chagaev to sobie moze poboksowac z arreola,peterem
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 15-11-2010 03:25:11 
Haye wypada rewelacyjnie przy zawodnikach statycznych , przy dynamicznych i ruchliych duuuuzo slabiej . tak bylo z Fragomenim , jak juz napisal @andrewski , dlatgo z Czagajewem Haye moglby miec problem , albo udowodnilby ze z Wlochem to byl tylko "blad jednego z mechanikow".

z jednej strony Ruslan to naprawde solidny piesciarz , moim zdaniem troche pechowy i niedoceniany
z drugiej Haye blyszczacy w ataku na worki treningowe , ja chcialbym zobaczyc jak ktos ruchliwy przeciwstawia mu presing i zelazna taktyke w ringu
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.