TOMASZ ADAMEK O POJEDYNKU Z VINNYM MADDALONE

Zapraszamy na wywiad z Tomaszem Adamkiem (42-1, 27 KO), który opowiedział nam o swoich przygotowaniach do grudniowej walki z Vinnym Maddalone (33-6, 24 KO). W drugiej części wywiadu, na którą zapraszamy jutro, "Góral" odniósł się do negocjacji dotyczących walki z Witalijem bądź Władimirem Kliczką.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: barkor
Data: 12-11-2010 19:13:45 
Jeśli Adamek zwycięży z Kliczko to będzie przyszłym królem P4P
 Autor komentarza: cop
Data: 12-11-2010 19:17:37 
Zostajac mistrzem wagi ciezkiej dokonalby historycznego wyczynu: mistrz trzech najciezszych kategorii wagowych (175,200 & heavy), a to nie udalo sie jeszcze nikomu. Oczywiscie juz sam fakt, iz Goral jest w scislej czolowce wagi ciezkiej jest w oczach kazdego fachowca zajmujacego sie boksem olbrzymim osiagnieciem.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 12-11-2010 19:28:35 
Adamek ciągle poprawia obronę tak więc nastawia się na wygrane na punkty.
 Autor komentarza: cop
Data: 12-11-2010 19:35:07 
"horhe88 Data: 12-11-2010 19:28:35
Adamek ciągle poprawia obronę tak więc nastawia się na wygrane na punkty. "

Poprawic musi kilka elementow gry. Ciagle jest on jednak nowicjuszem w tej wadze, wiec z przyjemnoscia zawsze slysze, iz Adamek jest swiadomy co powinno byc robione na treningach i w czasie kolejnych walk by stac sie mistrzem swiata.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 12-11-2010 19:35:44 
Nareszcie dobry wywiad Adamka. Ściśle o boksie, bez poruszania kontrowersyjnych tematów.
 Autor komentarza: nik
Data: 12-11-2010 19:46:23 
horhe88
''Adamek ciągle poprawia obronę tak więc nastawia się na wygrane na punkty. ''
A jakby nie poprawial obrony to by nastawial sie na nokaut? przeciez sam moglby byc znokautowany.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 12-11-2010 19:48:28 
@horhe88 - wspaniała teoria

co do wywiadu to w końcu dobry wywiad... dlugo trzeba było czekac...
 Autor komentarza: Maciek96
Data: 12-11-2010 19:54:59 
Dla mnie lipa. Miał być Samuel Peter w HBO, KLitschko też w HBO, a tym czasem wyskakują z jakimś Maddalone...
 Autor komentarza: cop
Data: 12-11-2010 19:55:56 
"ziom99 Data: 12-11-2010 19:48:28
...w końcu dobry wywiad... dlugo trzeba było czekac..."

Nie wiem czy zwrocies uwage, jak duzo zalezy od pytan i odpowiednich ich konfiguracji aby wywiad byl satysfakcjonujacy dla odbiorcy? Wielokrotnie wspominalem, ze wielu tzw. "dziennikarzy" szuka tylko glupich sensacji a nie rzetelnosci.
 Autor komentarza: cop
Data: 12-11-2010 19:57:51 
"Maciek96 Data: 12-11-2010 19:54:59
Dla mnie lipa. Miał być Samuel Peter w HBO, KLitschko też w HBO, a tym czasem wyskakują z jakimś Maddalone..."

Jeszcze bedzie Klitschko i HBO. Daj Goralowi odrobine czasu. Przeciez on zaledwie kilkanascie miesiecy temu przeszedl do ciezkiej... Relax Gentlemen, relax...lol...
 Autor komentarza: ziom99
Data: 12-11-2010 19:58:14 
@cop - To prawda, że dużo zależy od pytań ale jeżeli pytania są niewygodne to trzeba umiec z nich "wybrnąc".
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 12-11-2010 19:59:08 
cop - "sam fakt, iz Goral jest w scislej czolowce wagi ciezkiej jest w oczach kazdego fachowca zajmujacego sie boksem olbrzymim osiagnieciem."
tu przyznam Ci pełną rację
"Ciagle jest on jednak nowicjuszem w tej wadze," - 34letni bokser nowicjuszem ???? 34 lata to wiek przedemerytalny nawet jak się zmieni wagą.
 Autor komentarza: provokator
Data: 12-11-2010 20:01:54 
Maciek96,

Sam Peter miał byc na jesień, ale miał "awaryjną" walkę z Kliczko za Povietkina, gdzie zaprezentował się fatalnie, więc teraz rywalem byłby po prostu nie opłacalnym, walka z Peterem nic by Tomkowi nie dała, bo status oficjalnego pretendenta do IBF i WBO już ma.

Kliczko będzie...w 2010 jak wszystko ułoży się zgodnie z planem, a plan jest jasny: Roger od walki z Arreolą potrzebował jeszcze 2 długich obozów treningowych z Tomkiem, aby ten był gotowy na Kliczko. Ten jest drugi, zobaczymy tylko czy są konsekwentni.
 Autor komentarza: cop
Data: 12-11-2010 20:05:17 
"ziom99 Data: 12-11-2010 19:58:14
@cop - To prawda, że dużo zależy od pytań ale jeżeli pytania są niewygodne to trzeba umiec z nich "wybrnąc". "

Gdybys powiedzial o mnie, ze nie potrafie "wybrnac" to z pewnoscia mialoby to sens. Nie wymagajmy jednak od Gorala by byl oratorem, lub by mu sie nawet chcialo zastanawiac nad wieloma kwestiamy. To bokser i to znakomity, wiec jako takiego go traktujmy.
 Autor komentarza: cop
Data: 12-11-2010 20:09:01 
"StonkaKartoflana Data: 12-11-2010 19:59:08
...34letni bokser nowicjuszem ???? 34 lata to wiek przedemerytalny nawet jak się zmieni wagą..."

Potrzymuje swa opinie. Kilkanascie miesiecy w nowej kategorii, zaledwie cztery stoczone walki, wiec nawet swiadomosc iz Goral ma juz prawie 34 lata, pozwala na bezdyskusyjne okreslenie "nowicjusz w wadze ciezkiej"... Co nie znaczy iz w marcu 2011, ten wlasnie nowicjusz nie zdobedzie tytulu...
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 12-11-2010 20:11:07 
walka mistrzowska adamka ale z kim pytam sie z kim jak unika kliczkow
 Autor komentarza: ziom99
Data: 12-11-2010 20:17:04 
"Autor komentarza: zbigniewe
Data: 12-11-2010 20:11:07
walka mistrzowska adamka ale z kim pytam sie z kim jak unika kliczkow"

spokojnie, zobaczymy po walce z Maddalone ile są warte te słowa o potyczce mistrzowskiej. Nie ma sensu teraz dyskutowac na ten temat.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 12-11-2010 20:19:41 
cop - nie wiem czy zauważyłeś ale "34 nowicjusz w wadze ciężkiej" brzmi fatalnie i bardzo źle wróży! - gość w wieku przedemerytalny bez odpowiedniego doświadczenia w HW ma pokonać Kliczków?????
 Autor komentarza: cop
Data: 12-11-2010 20:24:04 
"StonkaKartoflana Data: 12-11-2010 20:19:41
cop - nie wiem czy zauważyłeś ale "34 nowicjusz w wadze ciężkiej" brzmi fatalnie i bardzo źle wróży! - gość w wieku przedemerytalny bez odpowiedniego doświadczenia w HW ma pokonać Kliczków?????"

Niewazne jak to brzmi. To fakt. Opdowiadajac na twoje pytanie: tak, mysle iz Adamek pokona Klitschko.
 Autor komentarza: cop
Data: 12-11-2010 20:25:59 
"zbigniewe Data: 12-11-2010 20:11:07
walka mistrzowska adamka ale z kim pytam sie z kim jak unika kliczkow "


Unikasz to ty, ale nie Klitchkos a specjalisty...lol...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 12-11-2010 20:44:12 
cop - to podaj mi proszę argumenty dlaczego ma realne szanse w starciu z Kliczkami...
ja Ci napiszę dlaczego moim zdaniem ma bardzo niewielkie!
1. ma 34lata - wiek podeszły jak na małego ciękiego opartego na szybkości
2. brak siły fizycznej i ciosu jak na tą wagą - na razie nikim nie zachwiał mimo wielu bardo czystych ciosów!!!
3. Naprawdę słabo wypadł z karykaturą Kliczki - Grantem.
4.dużo obrywa (nieruchoma głowa słaba obrona)
5.brak warunków fizycznych
5. jest szybki - bracia Kliczko również. jak nie szybsi, jest twardy Vitek twardszy, Władek raczej nie, kondycja raczej po stronie braci K,technika też, Adamek jest pracowity,prowadzi sportowy tryb życia bracia K to tytani pracy...itd.
Moim zdaniem styl Adamka dość dobre pasuje Kliczką (szczególnie brak ruchliwości tułowia.
 Autor komentarza: cop
Data: 12-11-2010 20:51:51 
@Stonka - odpowiem w kontekscie potencjalnego starcia z Vitaliyem. Jednym z najwazniejszych elementow w zmieniajacym sie stylu walk Adamka, jest fakt iz przystosowuje sie on w ringu do kazdej mozliwej ewentualnosci. Zwroc uwage na roznice w przygotowaniu taktycznym i egzekwowaniu tych zalozen w kazdej z dotychczasowych bitew ringowych, ktore Goral stoczyl w ciezkiej dywizji. Co ja najbardziej u niego cenie, oczywiscie oprocz serca do walki, to jego inteligencje ringowa. Jestem zwolennikiem teorii, iz gdy myslisz w ringu, to masz szanse by pokonac nawet Godzille. Styl walki Adamka zmienil sie w wadze ciezkiej, nie ulega to zadnej watpliwosci. Byloby kompletnie nieodpowiedzialna rzecza by isc na ciagle wymiany ciosow z zawodnikami ktorzy naturalnymi "ciezkimi". Goral wazyl jeszcze nie tak dawno temu tylko 175lbs, wiec ten proces przejscia do wagi ciezkiej jest bardzo skomplikowany i sadze iz to co do tej chwili plan wykonywany byl niemalze perfekcyjnie. Mowienie o szybkosci Vitaliya jest oczywiscie przewartosciowaniem tej cechy jego arsenalu, ale nie ulega zadnej watpliwosci, iz zawodnicy tacy jak Haye i Adamek maja pod tym wzgledem olbrzymia przewage nad oboma bracmi z Ukrainy. Jezli Vitali nie bedzie sie obawial ciosow Adamka, to tak zwyczajnie wyjdzie i go znokautuje. Jestem jednak pewien, iz Ukrainiec bedzie sie obawial ciosow Gorala i bedzie walczyl bardzo asekuracyjnie, wiec te polemiki na temat "sily ciosow" sa czysto akademickie w tym momencie. Powtarzam, mobilnosc Adamka i nieustanna aktywnosc, agresywnosc beda glownymi elementami, ktore wywra wrazenie na sedziach. Nie sadze iz Vitali bedzie w stanie zadac wystarczajaca liczbe ciosow by przekonac ludzi w MSG do swego zwyciestwa. To nie sa Niemcy a Vitali to nie np. Lewis i musimy o tym pamietac.
 Autor komentarza: Deter
Data: 12-11-2010 21:40:28 
Ja dorzucę swoje trzy grosze.
Zgadzam się ze Stonką, z kolei propozycje copa uważam za bardzo irracjonalne i życzeniowe.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 12-11-2010 21:43:06 
Adamek z Vitalijem 20-25%
Adamek z Władymirem 10-15%
to tak wg mnie na dzisiaj
 Autor komentarza: Deter
Data: 12-11-2010 21:48:38 
bonkers
Myślę, że Vitek z każdym ma większe szanse niż Władek.
 Autor komentarza: provokator
Data: 12-11-2010 21:50:38 
Deter,

akurat tutaj to chyba jednak byłby wyjątek. Adamek większe szanse ma z Vitalim.
 Autor komentarza: cop
Data: 12-11-2010 21:52:31 
"Deter Data: 12-11-2010 21:40:28
Ja dorzucę swoje trzy grosze.
Zgadzam się ze Stonką, z kolei propozycje copa uważam za bardzo irracjonalne i życzeniowe."

Moze "zyczeniowe" ale z pewnoscia nie iracjonalne.
Dodam, ze traktowanie Klitschkos na tym forum jest zdecydowanie "wazelinowe" i niesmaczne.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 12-11-2010 21:53:49 
Deter
takie są moje prywatne odczucia i nie kieruje się tutaj sympatiami żadnymi
Adamka z Władem totalnie nie widze
 Autor komentarza: bonkers
Data: 12-11-2010 21:56:48 
Haye z Vitalijem 20-25%
Haye z Władymirem 20-25%
tak dla porównania -oczywiście moja opinia
 Autor komentarza: Deter
Data: 12-11-2010 22:01:22 
cop
W moim odczuciu właśnie są irracjonalne.
 Autor komentarza: vvanted
Data: 12-11-2010 22:10:16 
cop Data: 12-11-2010 21:52:31
"(...)Dodam, ze traktowanie Klitschkos na tym forum jest zdecydowanie "wazelinowe" i niesmaczne."

Widzę, że ma pan niemałą frajdę z prowokacji, a raczej z jej efektów.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 12-11-2010 22:11:29 
żeby nie było że jestem uprzedzony antypariota
reszcie zgraji z Top10 daje w porywach do 10% niezależnie do kogo wyjdą
 Autor komentarza: boxing
Data: 12-11-2010 22:12:14 
Sposób pokonania Klitusiów jest banalnie prosty jak T.A. napisze do mnie to mu podam jak :)

Pozdrawiam
[email protected]
 Autor komentarza: Igormokotow
Data: 12-11-2010 22:36:26 
Osiak fajnie prowadzi wywiad tak normalnie. Filipowskiego nie mogę słuchać. Podnieta plus niesmaczne podlizywanie obrzydza mnie.
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 12-11-2010 23:16:10 
cop pisze "ze traktowanie Klitschkos na tym forum jest zdecydowanie "wazelinowe" i niesmaczne." A on tak samo traktuje Adamka, tak Adamek to inteligencja ringowa ale taką inteligencję posiadają również bracia K. owszem Adamek jest szybkim zawodnikiem, ale bracia walczyli także z takimi i radzili sobie świetnie (E. Chambers). Doświadczenie w HW jest w 100% za braćmi. Nie uważam że są nie do pokonania, fajnie się oglądało jak Wład przewracał się po ciosach np. Brewstera. Jednak wszyscy widzieliśmy co było w ich rewanżu, Wład potrafił wyciągnąć odpowiednie wnioski. Chciałbym by ktoś pokonał Vita lub Włada, może coś w ciężkiej by ruszyło lecz naprawdę nie widać kogoś kto mógłby to uczynić, oczywiście Tomek ma szanse i chciałbym byśmy wkońcu mieli Polskiego mistrza HW, pomimo to trudno jest wyobrazić sobie jak Góral pokonuje któregoś z braci.
 Autor komentarza: Moser
Data: 13-11-2010 00:07:53 
Kiedyś ktoś pisała że stonka pisze mądrze ale takiego steku bzdur dawno nie czytałem hehe brawo za poczucie humoru ziomek
 Autor komentarza: cop
Data: 13-11-2010 01:18:37 
"biggeorge Data: 12-11-2010 23:16:10
cop pisze "ze traktowanie Klitschkos na tym forum jest zdecydowanie "wazelinowe" i niesmaczne." A on tak samo traktuje Adamka..."

Male sprostowanie. Nie zauwazyles, iz robie tutaj pewne rzeczy z "przymruzeniem oka"??? Czasami, odpowiedni dobor slow prowokuje konsekwentna lawine konwersacji i o to wlasnie chodzi.
Pozdrowienia
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.