ALEANDER POWIETKIN vs TEKE ORUH

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: keane
Data: 20-10-2010 12:13:48 
Dynamika, dużo widzi i brak strachu...na 100% będzie mistrzem świata wg mnie
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 20-10-2010 12:17:46 
Przeciwnik robi walke,Oruch to niejest jakis super bokser wiec Saszka mogl se pozwolic na wiele.Sporo przyjal pod lokcie i podejzewam ze to jest przyczyna przeniesienia walki.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 20-10-2010 12:24:24 
Naszemu Tomkowi przydała by się taka dynamika przełożyło by się na siłę ciosu.Ciekawa by była walka Povietkin vs Haye.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 20-10-2010 12:36:03 
Co wy gadacie. Przecież ten Povetkin to zwykły bijok . Adamek by go wypunktował podobnie jak Arreole, a bracia by go rozmazali po ringu.
 Autor komentarza: abrakadabrorr
Data: 20-10-2010 12:45:14 
Wieczny prospekt w akcji.
 Autor komentarza: rossi
Data: 20-10-2010 12:46:52 
Zawsze piszę ciepło o Povetkinie, bo można mieć kiepskie zdanie o tym jak jest prowadzony, ale to co Sasza wyprawia w ringu to dla mnie mistrzostwo świata. Ostatnio czytałem tu nawet opinię, że Povetkin jest słaby technicznie LOL. W zasadzie brakuje mu tylko trochę warunków fizycznych, chociaż przy jego "tysono-podobnym" stylu walki to nie przeszkadza aż tak bardzo. Dobra dynamika, siła, agresja, psychika, przegląd sytuacji, praca nóg.

krzysiek34
Nie zgadzam się niestety. Povetkin jest zdecydowanie lepszy od Arreoli (to naprawdę widać...) i finansowo obstawiałbym niestety zwycięstwo Rosjanina. Z braćmi oczywiście było by ciężko, ale obok Haye chyba największe szanse na wygraną. To nie jest tak, że nie doceniam albo nie lubię Tomka. Bo to absolutna czołówka wagi ciężkiej. Po prostu obiektywnie oglądając walki obydwu uważam, że na dzień dzisiejszy wygrałby Sasza.

Pewnie do takiej walki nigdy nie dojdzie i takie dyskusje nie da się udowodnić.
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 20-10-2010 13:04:56 
Rossi zgodzę się z Tobą w wiekszości, ale nie w kwestii silnej psychiki.
Povietkin jest bardzo dobry technicznie, wie co powinien robić w ringu, ale ...
1. Nie każdy wspaniały amator może być równie wspaniałym zawodowym.
2. Przeciwnik był niezbyt wymagający, więc Sasza mógł dać show. Nie wiem, jak wyglądałaby jego walka z kimś z absolutnego topu.
3. Obijając takich przeciwników nie uczy się niczego, lecz cofa w rozwoju.
4. Te dziwne decyzje jego menagerów i trenerów sprawiają, że facet przestanie wierzyć w siebie, a psychika jest równie ważna w boksie co techniczny warsztat.
Jak na tak wspaniałą karierę amatorską, jego zawodowa póki co mnie nie powala.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 20-10-2010 13:12:16 
POWIETKIN Vs Haye, chciałbym to zobaczyć!
 Autor komentarza: glaude
Data: 20-10-2010 13:15:25 
Po pierwsze, to ten trailer jest na przyspieszonych obrotach. Szybki jest na nim nie tylko Sasza ale i (druh) (B)Oruh :D

Kto nie wierzy, niech wejdzie w oryginalnego linka. Dla mnie Saszka nic tu nie pokazal, ponad to, co już widziałem. Ktoś słusznie zauważył, że słabo chroni bebech. Jak od Oruha dostawał w niego czyste ciosy, to od lepszych będzie miał masaż brzucha w wersji ekstremalnej.

No i zastrzeżenia do psychiki mam takie jak Hammer5.
Gość powinien zafundować sobie paromiesięczną terapię Neurofeedbacku. Cholernie pomogła Małyszaowi,Stochowi, a nawet Dodzie (stąd ksywka Doda- elektroda). Metoda jest nieinwazyjna i bez powikłań. Do tego przy długiej terapii u prawie 100% przynosi efekty.
 Autor komentarza: Melock
Data: 20-10-2010 13:18:01 
Przecież to wideo jest miejscami przyspieszane, dlaczego tak to zmontowano? :|
 Autor komentarza: bonkers
Data: 20-10-2010 13:37:03 
to pewnie przez te treningi z Atlasem :D
 Autor komentarza: Jackass
Data: 20-10-2010 14:06:02 
Ej a podoba mi się ten utwór już bym go dodał na swoja listę na mp3 tylko nie specjalnie znam tytuł kto mi pomoże? Z góry dzięki.
 Autor komentarza: rossi
Data: 20-10-2010 14:12:18 
Hammer5
Niestety masz rację co do tych punktów. Prowadzenie fatalne, choć jak na 20 walk miał już takich przeciwników jak Donald, Bird (past prime ale zawsze) i Chambersa. Trochę późno zaczął karierę zawodową moim zdaniem. Ale śmiało mogliby go puścić już na głębsze wody.

Jeśli chodzi o psychikę, to oczywiście chodzi mi o zachowanie w ringu. On po prostu mało gada, ale wychodzi i robi, co ma robić. Na temat psychiki poza ringiem trudno mi się wypowiadać, bo nie wiem, czy to on, czy promotorzy decydują. Zdecydowanie jest prowadzony zbyt asekuracyjnie.
 Autor komentarza: xionc
Data: 20-10-2010 14:53:09 
Bardzo fajny montaz. Powietkin bardzo dobry technicznie, przynajmniej na tle przeciwnika z 3 setki rankingu. Ten nokaut to chyba barkiem byl przewrocony, ale wczesniej byl cios, wiec rozumiem liczenie.

Teke Oruh dal w sumie duzy opor, az sie nie spodziewalem po takim bokserze znikad.

Ale czy Powietkin wygralby z Haye? Chyba tak, ale do takiej walki nigdy nie dojdzie.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 20-10-2010 15:15:38 
@xionc
Przecież tam wyraźnie widać potężny prawy. Po tym ciosie ziomek stracił przytomność i gdyby go Saszka nie odepchnął tylko się odsunął, to też by padł. Nie miał nawet siły wstać, popatrz w jego oczka jak leżał.
 Autor komentarza: Fightclubboxing
Data: 20-10-2010 15:51:40 
tak psychikę ma na pewno .głownie odporna na Kliczków bo z nimi się nie zmierzy bo się boi!! obejrzeli film w przyspieszeniu i zadowoleni:D ja w tym momencie daje 1000 zł na wygrana Gaye lub Adamka z nim!!
Moim skromnym zdaniem to żaden wielki talent i mistrzem może być jak Odejdą Bracia K z boksu.
to moje skromne zdanie i nikomu go nie narzucam:)
pozdrawiam:)
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 20-10-2010 16:02:38 
Povietkim mógł nie być skoncentrowany na początku starcia przez zlekceważenie rywala(najwięcej ciosów wyłapał właśnie w pierwszej rundzie), z drugiej strony w planach miał za 2 tygodnie stoczyć następna walkę więc rozum podpowiadałby aby skończyć Oruha jak najszybciej nie przyjmując przy tym zbyt wielu ciosów. Rzeczywistość okazała się trochę inna i Povietkin swoje w tej walce wyłapał i przerwa musi być. Na plus: ładne kombinacje ciosów, agresywny styl, niezła szybkość
Na minus: na pewno obrona tułowia jest największym mankamentem ruskiego, ogólnie z obroną u niego nie najlepiej od walki z Chambersem nie widać żadnej poprawy
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 20-10-2010 16:27:44 
Sierak2012
Wlasnie nierozumiem nic a nic postepowania sztabu Povietkina,co dwa tyg to se kelnerzy moga walczyc a nie top 10.Kazdy bokser to mowi,ze jak sie nastawiasz na ko to wtedy nic niewychodzi.Teraz przekladanie terminow,jak amatorzy jacys.Niewiem co se panowie ze sztabu i sam byly pretendent myslal,ze zalatwia goscia w 20sec i tym wystrasza kolejnego oponenta czy co??
To niejest zly bokser, ale prowadzenie promotorskie w ostatnim czasie wola o pomste do nieba.
 Autor komentarza: canuck
Data: 20-10-2010 18:01:07 
Trudno cos po takiej walce powiedziec, bo jego przeciwnik jest nieznanym bokserem, ktory jest nisko w rankingu, takze nie stanowil dobrego testu dla Povetkin.

Oruh: Dosc wolny oraz przewidywalny; wyglada tez jakby mogl zrzucic pare kilo.

Povetkin: Zostal trafiony pare razy przez takiego boksera jak Oruh. Takze sa braki w obronie. Musi zaczac walczyc z przeciwnikami z Top10, bo takie walki jak ta nic mu nie dadza.

Nokuat: To byl mocny prawy sierpowy prosto na szczeke poparty skretem ciala, czyli tzw. "czyscioch."
 Autor komentarza: genco
Data: 20-10-2010 20:25:58 
zmontowane ładniej niż wyglądała walka ;)
czemu nikt Adamkowi nie zrobi takiej propagandy?!
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-10-2010 17:07:50 
Tak samo Tyson znokautował Francoisa Bothe!! Też w 5 rundzie. No nie mogę!! Plagiat!!! :P
 Autor komentarza: mocuch
Data: 28-10-2010 17:59:54 
@genco

"czemu nikt Adamkowi nie zrobi takiej propagandy?!"

andrew12125 ciągle robi, tu masz linka:

http://www.youtube.com/watch?v=EeCGUpqJakY&feature=mfu_in_order&playnext=1&videos=OTV-Vi3NGgI
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.