KLICZKO O WALCE Z ADAMKIEM, HAYE'EM I WAŁUJEWEM

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: horhe88
Data: 17-10-2010 19:25:04 
Niech pierw Vitalij zawalczy z Heyem zdobędzie tytuł, później zwakuje dwa pasy, a w walce o te pasy zawalczy Adamek z Władymirem.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 17-10-2010 19:25:19 
O wszystkie 4 pasy.
 Autor komentarza: bratmateo
Data: 17-10-2010 19:27:09 
o jakie 4 jak 2 ma wlad a on nigdy naprzeciw brata nie stanie
 Autor komentarza: bratmateo
Data: 17-10-2010 19:28:16 
a Vitali nie zwakuje tych pasow sam bedzie chcial zakonczyc kariere jako mistrz
 Autor komentarza: horhe88
Data: 17-10-2010 19:33:04 
To jest oczywiście trochę SF. Ale przyjmijmy że że Wit zakończy karierę z dwoma pasami mistrzowskimi które będzie musiał zwakować, Zapewne organizacje bokserskie nie pozwoliłyby na to żeby odbyła się jedna walka o dwa zwakowane pasy, ale gdyby tak się stało do walki mógłby stanąć Władymir z np Adamkiem, i dwa pasy Władymira których jest on posiadaczem
 Autor komentarza: michalinsignia
Data: 17-10-2010 19:40:11 
Wiecie co, dziwi mnie to trochę że mistrz innej federacji nie może wymusić walki na drugim mistrzu nie licząc słownych reprymend. Fajnie jakby ktoś zorganizował eliminator WBA z Władkiem(który oczywiście pasy zachowuje). Władek wygrywa i musi walczyć z Heyem. Haye albo staje do walki albo traci pas i wszystko jest piękne. A tak Haye będzie się kisił z tym pasem WBA i opowiadał jak to braci nie zbije po czym pójdzie na emeryturę i będzie się śmiał ze swoich fanów, którzy wierzyli, że to on będzie pogromcą Kliczko.
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 17-10-2010 20:19:26 
Kliczko jest zbyt pewny siebie czas niedziała na jego korzyśc i to moze byc taktyka haya tylko co by bylo teoretycznie jakby Kliczko przegrał?? po pierwsze zrobił by zsiebie pajaca podrógie poszedł by na emeryture bez pasów Kliczko stapa po cieńkim lodzie i jest zb ytt nader pewny siebie
 Autor komentarza: Laura
Data: 17-10-2010 20:37:51 
horhe88
Pomijając to że witek walczy z haye i potem wakuje pasy to marzenie ściętej głowy, to sytuacja o której piszesz później też nie jest możliwa. Władimir nie mógłby walczyć z Adamkiem jako pretendent do zdobycia zwakowanych pasów. Mógłby o nie walczyć dopiero po tym gdy ktoś by je już zdobył

michalinsigna
to wyobrać sobie sytuacje w której jackiewicz zdobywa pas ibf w walce z zaveckiem i następnie wymusza walkę z pacquiao - mistrzem wbo tej samej kategorii
 Autor komentarza: Laura
Data: 17-10-2010 20:37:58 
horhe88
Pomijając to że witek walczy z haye i potem wakuje pasy to marzenie ściętej głowy, to sytuacja o której piszesz później też nie jest możliwa. Władimir nie mógłby walczyć z Adamkiem jako pretendent do zdobycia zwakowanych pasów. Mógłby o nie walczyć dopiero po tym gdy ktoś by je już zdobył

michalinsigna
to wyobrać sobie sytuacje w której jackiewicz zdobywa pas ibf w walce z zaveckiem i następnie wymusza walkę z pacquiao - mistrzem wbo tej samej kategorii
 Autor komentarza: kebabinho
Data: 17-10-2010 20:44:30 
Skąd w ogóle przypuszczenie, że Haye w ciągu najbliższych 2-3 lat byłby w stanie wygrać wygrać z którymkolwiek z braci?! Z tą szczęką i tą obroną?! Według mnie zwycięstwo Haye'a nad Vitkiem to byłaby niespodzianka na miarę Ali vs Foreman. Chyba, że Dawidek w jakiś cudowny sposób,z dnia na dzień stałby się geniuszem defensywy niczym FMJ...
 Autor komentarza: Laura
Data: 17-10-2010 20:48:59 
Haye jest jak najbardziej w stanie wygrać z Władimirem, zaryzykuje stwierdzenie ze to najmocniej bijący w tej chwili bokser w wadze ciężkiej
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 17-10-2010 20:52:51 
Kebabinho widać ze Twoja wiedza na temat boksu jest niewielka ;D Haye pod względem Defensywy i opuszczania rąk walczy podobnie jak Ali ;D i to wcale nie jest złe , wcale nie musi trzymać szczelnej gardy , ważne zeby nie dawał sie trafiać jeżeli wierzy w swoją szybkość to neich opuszcza ręce proste ;D ja czekam na walke Haye -Kliczko była by to świetna walka ;)
 Autor komentarza: bartoss
Data: 17-10-2010 20:52:51 
Wład ma raczej mocniejszy cios od Haye'a. Dynamika Davida mogłaby sprawić spore problemy Kliczkom jednak mimo wszystko sądzę, że walka skończyłaby się brutalnym KO na Brytyjczyku.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 17-10-2010 20:53:55 
Bartos Vitek ma sylniejszy cios ale Wład nie ;D co Ty zobacz sb walki ;D i pamietaj Szybkośc to sila ;D
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 17-10-2010 20:55:54 
Laura zgadzam się z Tb w 100% :D
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 17-10-2010 21:00:40 
hah ;D przypadkiem przeczytałem komentarz pod filmikiem na yt ;D chłopak wypowiedział sie tak : "Chce wam przypomnieć, że Haye był w tej samej wadze, co Adamek ale to Adamek był mistrzem świata,a nie Haye! nawet ze sobą nie walczyli! Haye sie bał" on sie chyba z choinki urwał lol2 Adamek miał pas ibf co to znaczy przy pasach WBC WBA WBO które miał Haye ;D
 Autor komentarza: kebabinho
Data: 17-10-2010 21:00:49 
Tylko, że Ali miał szczękę z granitu... Przypominam tylko, że wolny Ruiz był w stanie trafiać Haye'a (nie były to silne ciosy, ale dochodziły do celu).Szczęka Anglika jest wątpliwej jakości. Kliczkowie mają niezłą bombę w ręku, nadal widzisz szanse na zwycięstwo Haye'a?
 Autor komentarza: speed
Data: 17-10-2010 21:06:19 
Haye w koncu powinien wyjsc do Vitaliya i te spekulacyjne domniemania ktory jest lepszy zakonczylyby sie wraz z jego kariera. Wowczas istnialoby prawdopodobienstwo ze i Vitek zakonczylby swoja dluga i owocna kariere bokserska ustepujac miejsca innym bo wszystkie pasy znajdowalyby sie w rodzinie i w ten sposob motywacji nie mialby juz takiej do boksu
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 17-10-2010 21:06:57 
Tak widzę , zrozumcie ze każdy bokser jest do oklepania ;D Nie sądzę zeby Lamon Brewster był lepszy od Heya a jakoś Kliczke pokonał ;D zresztą do walki napewno dojdzie wtedy zrozumiecie jaka była wasza wiedza o boksie ;)
 Autor komentarza: kebabinho
Data: 17-10-2010 21:29:57 
Zgadzam się, że każdy jest do pokonania, ale Haye poza porządnym ciosem i szybkością nie ma czym zagrozić Kliczce, z tą szczęką po prostu nie widzę Davida w walce z którymkolwiek z Kliczków. Geniuszem defensywy, także nie jest. Tylko, że od tamtego czasu defensywa Wladka zostało sporo poprawiona, Haye'wi brakuję tylko albo i aż twardej szczęki,by rozprawić się z braćmi. Do tego jeszcze spora przewaga warunków fizycznych na korzyść Ukraińców...
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 17-10-2010 21:37:10 
z Tą szczęką masz trochę racji ale jgo styl wgl nie odpowiada K2 oni lubią walczyć z kimś kto nie może ich niczym zaskoczyć ;D wiesz o co mi chodzi ? wspomnę jeszcze raz Brewster był bardzo nieprzewidywalny i dlatego go pokonał :p dla mnie Haye ma to coś i tyle ;D a komentarze typu "jest mocny tylko w gębie " mnie strasznie irytują ... on tyle gada zeby zwołać tłumy na walki ;D Kliczo nic nie mówi i jest nudny strasznie ;D Dla mnie tylko Vit jest w stanie obronic pas przed Davidem Władymir wgl nic w sobie nie ma i zdania nie zmienie ... Haye na 100% znalazł by sposób na jego lewy prosty ...
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 17-10-2010 21:39:09 
a zapomniałem wspomnieć o warunkach ;D 192 wcale nie jest tak mało o ile dobrze pamiętam Haye ma 198 zasięgu ;D to jest dużo ;D Władimir ma jakos niewiele ponad 200 wiec to są mało widoczne różnice ;D
 Autor komentarza: kebabinho
Data: 17-10-2010 21:57:33 
Jasne, że wiem o co Ci chodzi. Z tymi warunkami fizycznymi, nie do końca się zgadzam, kilkanaście centrymetrów w wzroście i zasięgu robi swoje, żeby Haye trafił któregoś z braci Kliczko musi bić i tak pod delikatnym kątem i tutaj, także dochodzą kolejne cm w zasięgu. Musi ciągle skracać dystans, żeby móc trafić czymś. Według boxrecu różnica w zasięgu wynosi jakieś 8cm.Bracia po mistrzowsku umieją wykorzystać różnicę w warunkach. W sumie z Wladkiem widzę (małe) szanse Haye'a z powodu jego nie najlepszej szczęki (choć, i tak uważam, że młodszy z braci jest w stanie znacznie więcej przyjąć od Haye'a)
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 17-10-2010 22:03:18 
Nie ma co się kłócić każdy ma swoje zdanie na ten temat ;D miejmy nadzieje ze do tej walki dojdzie :d a Jak obstawiał byś walke David Haye vs Tomasz Adamek lub Chris Arreola ?
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 17-10-2010 22:26:24 
haye ma wszystko zeby pokonac braci,jezeli chodzi o szczeke u wlada tez to nie jest dobra strona jakby tak trafil dawid mlodego K jak niko mogloby byc po walce na korzysc anglika
 Autor komentarza: kebabinho
Data: 17-10-2010 22:29:45 
Haye vs Adamek?! Wiem, że to byłaby niewiarygodna walka. Szczerze mówiąc, nie jestem w stanie powiedzieć, kto by to starcie wygrał. Postawiłbym raczej na Tomka, ale to raczej dlatego, że jestem Polakiem. Bo w tej walce zadecydowałyby niuanse. Haye vs Arreola - Haye na punkty, chociaż jak Arreola by kilka razy trafił Anglika, mógłby Haye zaliczyć KO.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 17-10-2010 22:34:56 
Ja tam bardzo chciałbym zobaczyć walkę Koli z którymś z Kliczków , chociażby by zobaczyć jaką szczękę ma Kola i czy zostałbym znokautowany.
Bardziej może by przysiadł niż wyłożył ciało na ringu.
Dla mnie właśnie ta walka jest najbardziej interesująca, ale zapewne się nie doczekam.
 Autor komentarza: kebabinho
Data: 17-10-2010 22:43:37 
Każdy bokser odpowiednio trafiony padnie na deski, sztuką jest tak trafić. Z tym, że trafić dobrze któregoś z Kliczków nie jest tak łatwo. Wladimir nie padał po byle ciosach więc ja bym tutaj nie mówił, o szklance u Wladka, na pewno szczęka nie jest jego najmocniejszą stroną. Po takim cepie jaki dostał od Brewstera większość bokserów by się złożyła jak papier, jemu jeszcze udało się jakoś to ustać. Od tamtego czasu Witek poprawił swoją obronę.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 18-10-2010 01:43:40 
to tym bardziej o haye nie mozemy tego powiedziec ze jest szklany a jak juz to jest taki szklany jak i wlad na nogach jak juz by oberwal na leb,od brewstera fakt dostal mocno ale od sandersa bym polemizowal czy to bylo az tak mega jebniecie nawet tez sie zachwial po ciosie od williamsona tez to nie wygladalo na jakas tam petarde
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 18-10-2010 01:48:08 
widocznie briggs to wyjatek takie petardy na leb i stal jak dąb a napewno byl trafiony i to niejednokrotnie
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-10-2010 01:59:15 
Jak Vitek odejdzie to i tak zostanie władzia haha .Haye to ci,,,a z Kliczkami bez szans mysle ze z Solisem by mial problem wygrac a co dopiero z Kliczkami,,
 Autor komentarza: sQrak
Data: 18-10-2010 02:12:09 
Gdyby Mike Tyson odpowiednio się prowadził - jak Vitek chociażby- mógłby odejsc jakies 5 lat temu niepokonany z rekordem w granicach 70-0-0. A gdyby miał takie warunki fizyczne jak Vitek to do dziś byłby groźny :) Gdyby był pazerny na kase jak Adamek byłby bogatszy niz Bill Gates. A gdyby urodził się w Polsce do dzis by obijał Slowaków i Węgrów na galach polsatu walcząc o pas IBŻ.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 18-10-2010 02:42:06 
tyson bazował na szybkosci i mocnym uderzeniu to byly jego atuty w ringu mogl kazdego pokonac jak byl w super formie ale z wiekiem zaczal ta szybkosc tracic to jest pierwsze co bokser traci w ringu nadal byl dobry ale to juz na takiego np;holego bylo za malo
 Autor komentarza: glaude
Data: 18-10-2010 09:18:23 
Zarówno Haye jak i Adamek mają marne szanse z Vitem- według mnie. No chyba, że poważna kontuzja w czasie walki u starszego Kliczki wystąpi.

Z Władem mają szansę, bo jego psycha jest słaba. I tylko w tej psychice należy upatrywać zwycięstwa. W niczym więcej. Jeśli narzucą Władowi swój styl walki i konsekwentnie będą go punktować, albo nim wstrząsać to Władzio zwątpi i rozpocznie atak paniki. A wtedy możliwe jest nawet KO.

Z Vitoldem ten motyw nie przejdzie, bo on jest uniwersalny- potrafi dostosować taktykę do przeciwnika. On jest jak kameleon z żelazną psychiką.

P.S.
Uważam, ze Hayemaker nie wyjdzie do Kliczków przed Góralem. On najpierw będzie chciał zobaczyć co Polak pokaże w walce z braćmi i dopiero wtedy oceni swoje szanse. Ja bym w każdym razie na jego miejscu tak zrobił.
 Autor komentarza: speed
Data: 18-10-2010 09:22:38 
Podobno The Cannon nie opusci niemieckiego szpitala jeszcze przez tydzien! Wstrzas mozgu polamany nos pekniete kosci nad oczami zerwane miesnie bicepsu wiec szkoda Shannona.
Wyglada na to ze KliczkO zakonczyl kariere nastepnego zawodnika.
Kto nastepny?
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 18-10-2010 11:39:37 
Thx za info speed , widzę trzeba przejść na inne strony bo tutaj nawet wzmianki o tym. Wstyd!
 Autor komentarza: glaude
Data: 18-10-2010 13:32:08 
Mam nadzieję, ze ananasa nie wywiozą ze szpitala na wózku.

Z tego co piszą, to on się nawet o plastikowy worek "otarł".
 Autor komentarza: Klimek
Data: 18-10-2010 13:55:40 
ESPN jest większą stacją niż HBO ?
 Autor komentarza: Deter
Data: 18-10-2010 16:18:18 
speed, glaude

Też to czytałem. Ale znajdą się tacy, którzy powiedzą, że Vitek się starzeje i jego siła ciosu spada. Vitek być może jest w lepszej formie niż 5 lat temu.
 Autor komentarza: arnold82
Data: 18-10-2010 20:41:44 
Mam nadzieję, że nie zobaczę więcej tak dennej walki jak ta w sobotę. Gdyby briggs miał honor albo chociaż łeb na karku to albo by się poddał około 8-10 rundy albo rzucił się na Wita i zaryzykował KO. Uważam, że lepiej się poddać albo paść na dechy niż dać sobie obijać ryj przez 12 rund. Ciężko w ogóle nazwać to walką, przypominało to raczej jakieś widowisko sadomasochistyczne. Obaj nie mają powodu do radości, Vit bo nie wyszedł mu KO a Briggs bo został pokonany w wyjątkowo hańbiący sposób.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.