RAFAEL: ADAMEK PIĄTY, WŁODARCZYK TRZECI

Dan Rafael, sławny analityk bokserski, jak w każdy wtorek zaktualizował swó prywatny ranking w każdej dywizji. Miło nam poinformować, że jego uznanie zdobyło dwóch Polaków.

W wadze ciężkiej na piątej pozycji sklasyfikowany został Tomasz Adamek (42-1, 27 KO). "Górala" wyprzedzają tylko Władimir (1) i Witalij (2) Kliczko, David Haye (3) oraz Aleksander Powietkin (4).

W kategorii cruiser trzeci jest natomiast Krzysztof Włodarczyk (44-2-1, 32 KO). Przed "Diablo" są jedynie Steve Cunningham (1) i Marco Huck (2).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: xionc
Data: 12-10-2010 20:53:22 
Ten news powinien brzmiec - Dan uaktualnil opisy w rankingu (jesli w ogole), poza tym nic sie nie zmienilo.

:)
 Autor komentarza: Furmi (Redaktor bokser.org)
Data: 12-10-2010 20:54:24 
Pozmieniało się trochę - tylko nie u naszych :)
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 12-10-2010 20:55:49 
Saszka to za co na tym 4 ?
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 12-10-2010 20:57:30 
a povietkin przed adamkiem za co 4 co prawda w amatorstwie mial wieksze sukcesy od adamka ale to jest zawodostwo i adamek powinien byc przednim bo mistrzem byl dwa razy w nizszych wagach a povietkin co kliczkow sie wystraszyl a taki wielki kozak
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 12-10-2010 21:06:48 
Saszka, Saszka...

A Włodarczyk na trzecim miejscu to nie większa bzdura?
 Autor komentarza: milek762
Data: 12-10-2010 21:07:33 
Amerykański grubasek ustala rankingi !!! i daje povietknina przed Admkiem dziwne
 Autor komentarza: Saito
Data: 12-10-2010 21:09:16 
Tak, ale to jest waga ciężka i tutaj nie mają znaczenia pasy mistrzowskie z niższych wag.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 12-10-2010 21:35:27 
W wadze cruiser takze wpasowal bym Diablo na miejscu trzecim..W ciezkiej Adamka podciagnal bym na miejsce 4 albo 3 razem z hayem..
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 12-10-2010 21:35:41 
Dan Rafael obalił kolejną flachę z kolegą z mediów T.Atlasem i dzieki temu Saszka dzialnie sie w tym jego zabawnym rankingu trzyma :)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 12-10-2010 21:36:36 
A tak pozatym to wiadomo że jedyny wiarygodny ranking to w zasadzie tylko THE RINGu.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 12-10-2010 21:37:57 
Sorki pomylka..Diablo miejsce 4 bo przeciez jest jeszcze Denis Lebiediev..
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 12-10-2010 21:44:20 
I niewykluczone że tak naprawde Lebiediev jest potencjalnie numerem 1 dzisiejszego cruisera.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 12-10-2010 21:44:40 
Dawać to Super 6 :)
 Autor komentarza: Saito
Data: 12-10-2010 21:55:28 
Rankingi The Ring też są miejscami dziwne i nie obiektywne. Zresztą nie mogą być obiektywne, bo nie ma czegoś takiego jak "obiektywny ranking". Każdy ranking układany przez człowieka jest subiektywny i taki być musi.
 Autor komentarza: Deter
Data: 12-10-2010 21:56:15 
Czy cop uważa, że Rafael to rzetelne źródło fachowej wiedzy?
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 12-10-2010 21:58:04 
a co to ranking pasy sie licza walka o mistrza swiata to sie liczy
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 12-10-2010 21:59:12 
Ale ranking The Ring i tak jest najbardziej wiarygodny w zestawieniu na przyklad z tym oderwanym od rzeczywistosci rankiem Rafaela :)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 12-10-2010 22:00:23 
Dość zabawna jest tez sytuacja w ranku WBA tam też ładne cuda w cieżkiej ;) Ale i w cruiserze taki Guillermo Jones nie walczył sobie przez 2 lata i co ? I nic :)
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 12-10-2010 22:02:04 
a no pewnie ze tak to nawet nie ma co rownac
 Autor komentarza: iron28
Data: 12-10-2010 22:15:40 
Ranking i tak nie ma znaczenia..życie zweryfikuję wszystko.
 Autor komentarza: ferdas
Data: 12-10-2010 22:18:16 
Adamek by rozpykał Povietkina takie moje zdanie.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 12-10-2010 22:18:19 
Jasne , ale to tez swego rodzaj promocji dla boksera. A głupoty nieraz w tych rankach że głowa boli :)
 Autor komentarza: Saito
Data: 12-10-2010 22:32:36 
@KapralWiaderny
Ja też sobie cenie rankingi The Ring. Ale ten z wagi ciężkiej czyli:
1. Władimir Klitschko
2. Vitali Klitschko
3. David Haye
4. Aleksander Povetkin
5. Tomasz Adamek
jest taki sam jak u Rafaela. Niestety nie wiem jak dalsze miejsca obsadził Dan. Jeśli wiesz to się podziel, albo prosiłbym o link ;)
 Autor komentarza: lucassk
Data: 12-10-2010 22:34:02 
Wydaje mi się, że ten ranking tworzył według swojego "widzi mi się", a nie brał pod uwagę tytułów itp..., dlatego tak to wygląda. Ja bym się tym Povietkinem na 4 miejscu tak nie bulwersował, bo według mojej klasyfikacji:) to dał by go nawet na 3, potem 4 Adamek i 5 Hayemaker. Povietkin to bardzo zdolny zawodnik, tylko źle prowadzony zarówno pod względem treningowym jak i marketingowym. Jeszcze niedawno myślałem, że to on jako jedyny będzie stwarzał realne zagrożenie dla braci i wyjdzie z tego zwycięsko... no cóż teraz już się waham ale wierzę w jego talent. No i w Tomka oczywiście tez wierzę, żeby nie było:) Bardzo go lubię ale moje zdanie jest takie, że HW on nie zawojuje...niestety:( obym się mylił!:)
 Autor komentarza: Luton
Data: 12-10-2010 22:38:14 
ten ranking jeśli chodzi o WAGE CIEZKĄ jest obiektywny. Odnośnie Władaczryka to samo. Był tylko za Cunninghamem kiedyś, ale Huck w ostatnim czasie stoczył wiele walk z lepszymi rywalami. Ja to akceptuje.
 Autor komentarza: lucassk
Data: 12-10-2010 22:44:51 
Na BOXRECu rankingi tworzą według punktów więc powinno być najbardziej obiektywnie:) U nich to tak wygląda w HW:
1. Wladimir Klitschko
2. Vitali Klitschko
3. David Haye
4. Tomasz Adamek
5. Ruslan Chagaev
6. Alexander Povetkin
7. Nikolay Valuev
 Autor komentarza: Saito
Data: 12-10-2010 22:55:34 
Bez wątpienia Haye i Povetkin zasługują na takie wysokie miejsca. W końcu to nie są rankingi "odwagi" tylko rankingi gdzie oceniane są umiejętności stricte bokserskie. Niestety przez takie czy inne zachowania jednego i drugiego, kibice przestają doceniać ich prawdziwe umiejętności. Podobnie było zresztą z Valuevem, który był uważany przez kibiców za totalnego buma, który w ringu znalazł się przypadkiem. A tymczasem Valuev do dziś widnieje w pierwszej dziesiątce rankingu The Ring.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 12-10-2010 23:02:44 
povietkin zasługuje na czerwony nos z klaksonem i za duże buty
 Autor komentarza: cop
Data: 13-10-2010 00:02:00 
Lista tych, ktorzy tworza rankingi THE RING MAGAZINE. Z pewnoscia wypadkowa tych wszystkich opinii jest w miare obiektywna analiza rynku bokserskiego. Dan Rafael, Max Kellerman i kilu innych tworza swoje niezalezne listy i parte sa one na subiektywnych odczuciach, wiec z pewnoscia moga, ale nie musza wywolywac kontrowersje...

The Ring Rating Panel ----

NAZWISKA CZLONKOW:
Mark Abrams
Carlos Arias
Eric Armit
Bill Calogero
Nick Charles
Brian Doogan
Coyote Duran
J. Michael Falgoust
Steve Farhood
Doug Fischer
Margaret Goodman, M.D.
Lee Groves
Jack Hirsch
Michael Hirsley
Keith Idec
Carlos Irusta
Ted Lerner
Marc Lichtenfeld
Jessi Losado
Scott Mallon
Rich Marotta
David Mayo
Barry McGuigan
Marty Mulcahey
Bernard Osuna
Vittorio Parisi
Matt Richardson
Cliff Rold
Michael Rosenthal
Rick Scharmberg
Don Steinberg
Joe Tessitore
Paul Upham
Claude Vesque
Calvin Watkins
John Whistler
Phil Woolever
Kurt Wolfheimer

I CO REPREZENTUJA W KOLEJNOSCI:
15rounds.com
Orange County Register
British Boxing Yearbook
thedailysports.com
Showtime
London Sunday Times
doghouseboxing.com
USA Today
Showtime
ringtv.com
secondsout.com
CompuBox
Boxing News
Chicago Tribune
Herald News of New Jersey
El Grafico
The Ring
Through The Ropes
Telemundo
asianboxingnews.com
FSN-TV, KFI/KLAC Radio
Grand Rapids Press
ITV
maxboxing.com
Telefutura
nonsoloboxe.it
fightnews.com
boxingscene.com
ringtv.com
fightnews.com
The Philadelphia Inquirer
ESPN
Fist/FSN-TV
Wikipedia Editor
Dallas Morning News
San Antonio Express News
Boxing Digest
fightnews.com
 Autor komentarza: cop
Data: 13-10-2010 00:05:22 
"Deter Data: 12-10-2010 21:56:15
Czy cop uważa, że Rafael to rzetelne źródło fachowej wiedzy?"

Szanuje jego opinie jako opinie profesjonalisty. Nie zawsze musze sie zgadzac, ale z pewnoscia jest to osoba o olbrzymim wplywie na ksztaltowanie opinii publiczenej w dziedzinie boksu zawodowego na calym swiecie.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-10-2010 00:09:04 
"Saito Data: 12-10-2010 22:55:34
Bez wątpienia Haye i Povetkin zasługują na takie wysokie miejsca. W końcu to nie są rankingi "odwagi" tylko rankingi gdzie oceniane są umiejętności stricte bokserskie..."

Masz racje. Dodalbym rowniez fakt iz Rafael z pewnoscia kieruje sie rowniez The Ring Magazine Ranking, ktory jest w gruncie rzeczy bardzo podobny.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-10-2010 00:11:11 
"ferdas Data: 12-10-2010 22:18:16
Adamek by rozpykał Povietkina takie moje zdanie. "

Zgadzam sie z Twa opinia, aczkolwiek Atlas o tym wie, wiec nie sadze iz do takiej walki wkrotce dojdzie...lol...
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-10-2010 00:13:01 
no właśnie ostatnio Atlas coś sapał, że chcieliby walki z Adamkiem w nastepnym roku
 Autor komentarza: cop
Data: 13-10-2010 00:16:05 
"lucassk Data: 12-10-2010 22:44:51
...na BOXRECu rankingi tworzą według punktów więc powinno być najbardziej obiektywnie..."

Niestety ale boxrec.com ranking nie jest postrzegany jako wartosciowe odzwierciedlenie realnej sytuacji w poszczegolnych kategoriach, aczkolwiek jest to ciekawa alternatywa.
 Autor komentarza: xionc
Data: 13-10-2010 00:56:27 
No dobra, udalo mi sie dotrzec do laptopa i porownalem te rankingi. Jesli chodzi o HWD to nic sie nie zmienilo. Jesli chodzi o cruiser (tak mi sie wydawalo, ale nie bylem pewien) - jedyna roznica to pojawianie sie Jonesa na 9 miejscu. W wyniku tego Herelius spadl na 10 a Afolabi zniknal.

Nizszych kategorii tak nie sledze, przyznaje.

Jesli chodzi o zestawienie ESPN vs RING to pierwsza piatka jest dokladnie taka sama. Potem tez podobnie z rozna kolejnoscia, roznica jest na 10 miejscu - w RING jest Dimitrenko a w ESPN Thompson (i ja przychylam sie tu do opinii Dana, bo Thompson jest tym bokserem, ktory sprawil Wladowi chyba najwiecej klopotu). Ktos przywolal boxrec - tam na dziesiatym jest Peter - i choc to b. grozny piesciarz, to slabo u niego z defensywa. Czyli boxrec lepiej niz RING, ale jednak gorzej niz ESPN (oczywiscie moim zdaniem).

Na korzysc boxrecu przemawia fakt, ze jego opinie podzielaja inne rankingi, a wiec w TOP10 Petera umieszczaja tez boxing historian.

Za to eastsideboxing widzi tam juz Thompsona (ESPN rules).

Co ciekawe aboutboxing widzia tam obok Thompsona takze Solisa (kosztem Petera i Bojcowa).

Inne rankingi juz sa z reguly pochodnymi tych wymienionych. O rankingach federacji ciezko cos mowic, bo sa zbyt rzadko uaktualniane.
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-10-2010 01:06:07 
Thompson odwrotna pozycja, nie jest efektowny ale jest efektywny. napsułby krwi wielu bokserom z czołówki. Zresztą on sam jest top10
 Autor komentarza: robinson85
Data: 13-10-2010 08:38:32 
Povetkin przed Adamkiem?? buhahahahahahahahahahaha
 Autor komentarza: rossi
Data: 13-10-2010 10:26:04 
Nie rozumiem o co wam chodzi z tym Powietkinem. Fakt, że prowadzony jest słabo i ten sposób prowadzenia nie może się podobać. Ale jako bokser na ringu? Poezja! Zobaczcie jego walki. Nie ujmuję nic Tomkowi, bo to również bokser najwyższej klasy. Ale ranking w ciężkiej mniej więcej odpowiada umiejętnościom i możliwością w ringu. Co do cruiser wyżej powinien być Lebiediew, ale myślę, że to po prostu kwestia czasu.
 Autor komentarza: rossi
Data: 13-10-2010 10:28:17 
Oczywiście możliwościom* nie możliwością*. Dodam jeszcze, że pewnie wyżej mógłby być Solis, gdyby miał test z jakimś klasowym zawodnikiem. Jest niesamowity.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.