WITALIJ : BRIGGS MNIE ROZŚMIESZA

W ostatnich wywiadach Shannon Briggs (51-5-1, 45 KO) uparcie powtarza, że gdy już pokona Witalija Kliczke (40-2, 38 KO), zabierze się potem za jego brata Władimira, a jeszcze później za championa federacji WBA, Davida Haye'a. Do walki zostało już tylko pięć dni, więc dla podgrzania atmosfery mistrz federacji WBC zdecydował się odpowiedzieć na słowa pretendenta.

WITALIJ KLICZKO DLA BOKSER.ORG

- Spotkasz się z przeciwnikiem, z którym nigdy dotąd się nie mierzyłeś. Mogę wcielić się w rolę boksera, punchera, potrafię też dobrze unikać ciosów... Ciężko jest znaleźć dla mnie i mojego brata dobrego rywala. Shannon przyjął wyzwanie, ale kiedy słyszę jak on mówi, że zakończy moją karierę, po prostu zaczynam się wtedy śmiać. On mnie rozśmiesza. Udowodnię kolejny raz, iż zasługuję na to by nosić pas, który przede mną nosili Mike Tyson, Lennox Lewis czy Muhammad Ali - powiedział Witalij, który w ostatnim występie zastopował pod koniec maja naszego Alberta Sosnowskiego.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 11-10-2010 19:58:12 
Jesli Briggs faktycznie przygotowal sie do walki tak dobrze jak mowi, to zapowiada sie pare ciekawych rund. Mam nadzieje ze choc pare razy mocniej wstrasnie Vitkiem i ciekawa walka potrwa przynajmniej 4 rundy.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-10-2010 20:23:44 
smij sie smij,gupku jeden
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 11-10-2010 20:31:32 
Jak Shannon bedzie przygotowany tak jak mówi , to bedzie świetne widowisko, a jeżeli nie to kliczko go zdominuje w drugiej części pojedynku.
 Autor komentarza: cop
Data: 11-10-2010 20:31:35 
Jak juz wspominalismy wczesniej, Briggs bedzie grozny w pierwszych kilku rundach i jezeli nie uda mu sie znokautowac Ukrainca, pozniejsze wydarzenia to juz kompletna dominacja Vitaliya. Nie sadze iz inny scenariusz jest realistyczny.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 11-10-2010 20:32:08 
andrewsky
Stało się coś? Chyba kiepski dzień masz dzisiaj.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-10-2010 20:33:38 
krzysiek34
Nie czemu,wrecz przeciwnie.
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 11-10-2010 20:34:18 
przeniescie ta rozmowe na gg lub cos innego. :) pozdrawiam :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 11-10-2010 20:41:18 
andrewsky - "gupków" w historii HW było całe mnóstwo właściwie co drugi mimo milinów szybko zostawali bankrutami czy trafiali do pierdla (Tyson, Tua, Bowe, Ibebutchi i wielu innych). Vitali do nich na pewno nie należy - właściwie chyba to najrozsądniejszy mistrz w historii HW
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-10-2010 20:41:33 
Vitek z jakim szacunkiem wypowiada sie o Lennoxie , Alim, Tysonie..Oprocz tego ze jest straszna zyla w negocjacjach to da sie lubic ten gosc..
Co do samej walki z Briggsem to ehh..hehe..Mnie tez Shanon rozbawia, choc na pewno jest a raczej byl pozytywna postacia wagi ciezkiej to jego wypowiedzi w tym tonie sa wlasnie zabawne..
Moj scenariusz na ten pojedynek:
Briggs mimo calych tych szumnych zapowiedzi i cisnieciu Vita od pierwszej rundy probuje rozsadnie rozkladac sily i uspic czujnosc Vitka..Kliczko stary lis zaczyna przejmowac sprawy w swoje rece i zaczyna lekkie obijanie..Shanon sflustrowany okolo 3 rundy atakuje..Shanon wystrzelany okolo rundy 4 zaczyna zbierac..Shannon okolo rundy 8 jest juz martwy..
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 11-10-2010 20:42:38 
andrewsky
Czyżbyś sądził że Brigss nauczy Vitalija szacunku do siebie?
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 11-10-2010 20:44:30 
chyba jakby grali w szachy. ;p
 Autor komentarza: iron28
Data: 11-10-2010 20:45:25 
Moim zdaniem nie można lekceważyć Szanona gdyż na pewno jest to bardzo grozny i nie bezpieczny pięściarz.W dodatku ma jedną potężną broń..mianowicie nokałtujące uderzenie,a jak to się mawia w środowisku bokserskim..cyt''Panczer ma zawsze szanse''Jeżeli na początku walki udało by mu się powtórzyć to czego dokonał w walce z Lewisem to Vitalij miałby nie małe kłopoty.Z drogiej jednak strony, to jeżeli sam Lenox nie zdołał położyć Vitaliego na deski,to czy uda się to Briggsowi?..czas pokaże..zresztą jeżeli nawet nie uda się ''Armacie''wygrać ze starszym z braci to coś czuję że walka będzie brutalna gdyż Szanon zdaje sobie sprawę z tego że to prawdopodobnie jego ostatnia wielka walka,a po wygranej nad Vitalim jego gwiazda rozbłysła by na nowo i stałby się oprócz Władimira największą gwiazdą w wadze ciężkiej.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 11-10-2010 20:46:21 
Jak dla mnie będzie to pełna kontrola Vitka na Briggsem od pierwszej do ostatniej rundy...nieważne kiedy ona nastąpi...choć patsząc na ostatnie walki Vitek się nie spieszy.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-10-2010 20:46:44 
"chyba jakby grali w szachy. ;p "
Oj chyba jednak nie..Nie zapominaj ze Vitek ma tytul doktora i jest calkiem inteligentym gosciem..
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 11-10-2010 20:47:25 
tez cos w tym jest. Tak samo Barrett , zdawał sobie sprawe że to końcówka jego kariery i dał świetną walke z Tuą.
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 11-10-2010 20:48:05 
A no fakt :P Może w bierki ? :X
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 11-10-2010 20:48:10 
barteksz300- w szachy też chyba by nie dał rady
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-10-2010 20:48:58 
krzysiek34,stonka
Tytul artykulu:"Briggs mnie rozsmiesza"
Moge wiele zarzucic Vitkowi,ale napewno nie brak inteligencji
Poprostu jeden z moich znajomych mial takie powiedzonko jak sie ktos z niego nabijal:"smij sie smij,gupku jeden"Moim zdaniem pasuje idealnie jako komentarz do tego newsa
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 11-10-2010 20:49:09 
xD zdaje sobie z tego sprawe :P
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-10-2010 20:50:38 
StonkaKartoflana
Masz racje ze Vit ostatnio sie nie spieszyl bo nie musial..Ostatni oponenci procz Arreoli nie byli realnym zagrozeniem wiec mogl ich na spokojnie pomalu zeby nikt nie krakal o slabych rywalach obijac..Shannona Vitalij mysle ze bedzie chcial zniszczyc dosc szybko..Sadze ze nawet bedzie sie staral zrobic to szybciej jak Lennox Lewis , ktory tak naprawde jest jedyna belka w jego oku..
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-10-2010 20:53:30 
Swoja droga Witja jest pocieszny.Najpierw reklamowal Shannona"gdzie jest moj inchalator" Briggsa jako bardzo dobrego przeciwnika,a jak ten zaczol krecic filmiki w ktorych zapowiada koniec Ukraincow to starszy Kliczko sie z niego smieje.Po walce pewnie bedzie znowu komplementowal Ananasa.Urodzony polityk
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-10-2010 20:56:58 
andrewsky
Data: 11-10-2010 20:53:30
Nie do konca..Vitalij duzo przed walka z ananasem mowil ze kariere Vitalija Kliczki moze skonczyc jedynie sam Vitalij Kliczko..
 Autor komentarza: bonkers
Data: 11-10-2010 20:58:52 
pizza z nienajświerzszego ananasa -więcej się tu nie da zrobić
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-10-2010 21:04:59 
Na Torrentach jest do sciagniecia walka Jacka Dempseya z Wilardem..ale rzeznia hehe..
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-10-2010 21:07:08 
lukaszenko
No tak,trudno od niego wymagac zeby twierdzil ze przegra.Ale zaraz po ogloszeniu Briggsa jako swojego kolejnego rywala Vitek wyglosil znana juz wczesniek kwestie:Shannon to bardzo doswiadczony zawodnik,ma wiecej walk niz ja,jest duzy,silny...
Bedac konsekwentny powinien teraz powiedziec cos w stylu:Briggs to duzy i silny przeciwnik,doswiadczony wiec ma prawo snuc plany na przyszlosc:)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-10-2010 21:17:04 
andrewsky
Tzn powiem tak..Sluchajac wywiadu z Vitalijem calkiem niedawno tu na bokser.org odnioslem wrazenie jakby Vitalij tlumaczyl sie z doboru takiego rywala jakim jest Briggs na te walke..Wspominal cos o Adamku, Haye, Povietkinie i Walujewie..Powiedzial mniej wiecej tu sprobuje zacytowac " Briggs jest najlepszy z OSIAGALNYCH oponentow..I trudno sie z Vitalijem nie zgodzic..Czolowka walczyc nie chce , reszta zamieciona zostaly Briggsy, Hollyfieldy i prospekci..Jak ktos slusznie zauwazyl tam gdzie jest ponad 200 wpisow Bracia niszcza prospektow w zarodku co pozwoli im utrzymac supremacje w tej dywizji jeszcze na dlugo..Ja sie z tym zgadzam..
 Autor komentarza: speed
Data: 11-10-2010 21:17:52 
No i wszystko w temacie. KlitchKOs Domination!
 Autor komentarza: arnold82
Data: 11-10-2010 21:19:45 
Widziałem niedawno program o Tysonie w którym przyznał się, że przed walką z Lennoxem mówił wiele bojowych bzdetów aby zareklamować walkę.
To normalne w sporcie zawodowym, nie ma widowiska nie ma kasy.
 Autor komentarza: cop
Data: 11-10-2010 21:28:52 
Nie chce wam przerywac tego choralnego odspiewywania piesni pochwalnych na czesc Vitaliya, ale czy nie sadzicie iz wiek zaczyna lapac wolniutko Ukrainca w swe szpony. Oczywiscie jest on ciagle w znakomitej formie, ale co sadzicie o jego wyraznie spowolnionej motoryce. Oczywiscie porownuje tutaj jego walki z okresu kiedy walczyl z Kirkiem Johnsonem i Corrie Sandersem a ostatnimi z Kevinem Johnsonem i Albertem Sosnowskim.
Jestem ciekawy waszych obserwacji na ten temat. Tylko prosze bez tych "KlitschKO Domination" poniewaz ja juz nasmialem sie dzisiaj wystarczajaco...lol...
 Autor komentarza: iron28
Data: 11-10-2010 21:32:36 
Znowu prowokujesz cop:-)
 Autor komentarza: cop
Data: 11-10-2010 21:39:11 
"iron28 Data: 11-10-2010 21:32:36
Znowu prowokujesz cop"

Co ma moj komentarz wspolnego z jakakolwiek prowokacja. Oczywiscie chce odrobine zaklocic spokoj w oazie wzajemnej adoracji, ale to przeciez nie grzech...lol...
 Autor komentarza: iron28
Data: 11-10-2010 21:40:00 
ciekawy z ciebie przypadek..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-10-2010 21:40:01 
cop
Z mojej strony powiem ze Twe spostrzenia na temat spadajacej formy Vitka sa sluszne..Ten Vitek z Sandersa upolowal by Kevina Johnsona a nie biegal za nim przez 12 rund..Tak czy siak ten spadek formy poki co jest na tyle maly ze na dzisiejszych pretendentow powinno to wystarczyc..
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 11-10-2010 21:41:54 
Powiem tak, na początku walki Briggs może nawet trochę wstrząsnąć Vitkiem, ale ten od razu się nie położy więc Briggs jak się wystrzela będzie słabszy z rundy na rundę i TKO lub KO około 8 lub 10 rundy...
Ale to tylko nasze przewidywania, scenariusz walki może całkiem niespodziewany
 Autor komentarza: cop
Data: 11-10-2010 21:49:51 
"lukaszenko Data: 11-10-2010 21:40:01
cop
Z mojej strony powiem ze Twe spostrzenia na temat spadajacej formy Vitka sa sluszne..Ten Vitek z Sandersa upolowal by Kevina Johnsona a nie biegal za nim przez 12 rund..Tak czy siak ten spadek formy poki co jest na tyle maly ze na dzisiejszych pretendentow powinno to wystarczyc.. "

Prawdopodobnie masz racje. Swiadczy to zwyczajnie zle o stanie wagi ciezkiej, ktora nie ma zadnego zaplecza. Nowych talentow nie widac na horyzoncie, a ci ktorzy weszli do ringu z Vital;iyem, zostali wyraznie pobici. Zostal tylko Haye i Adamek.
 Autor komentarza: iron28
Data: 11-10-2010 21:51:09 
Wydaje mi się..co do spadku formy,to oczywiście że Vitalij nie porusza się już jak dawniej..ale wciąż zachowuję wysoką formę .Co do walk z Kevinem i Albertem, to kiedy zdaje on sobie sprawę że przeciwnik jest nie grozny i że nie może mu zrobić krzywdy a za plecemi ma wielu sponsorów,umowy z telewizją, a każda kolejna przerwa między rundami powiększa mu gażę za pojedynek(reklamy),to nie dąży on do całkowitego i jak najszybszego zniszczenia przeciwnika a wręcz przeciąga pojedynek.Vitalij to nie tylko wyśmienity sportowiec ale też znakomity biznesmen.Takie moje zdanie ..cop
 Autor komentarza: Daro603
Data: 11-10-2010 21:51:48 
Briggs nieda rady Vitaliemu Kliczce.
W pierwszych rundach Briggs może być bardzo groźny;-)
Ale puźniej osłabnie i w ostatnich rundach przegra przez ko albo tko.
Czasem ta walka może potrwać pełne 12 rund.
16 października są moje urodziny, więc mam nadzieję że tym razem obejrzę WSPANIAŁĄ WALKĘ:-o
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-10-2010 22:03:38 
cop
Hmm..Kondycja dzisiejszej wagi ciezkiej to temat wielowatkowy..Ja odniose sie tylko np do potencjalnych walk..Wielu twierdzi ze walki w ciezkiej sa slabe, nudne, ze zawodnicy byle jacy..Otoz gdyby Ci zawodnicy walczyli miedzy soba o nie obijali kelnerow to ja bym znalazl minium 10 konfiguracji , ktore zelektryzowaly by swiat..Niestety dzis wiecej kalkulacji, marketingu jak samego boksu..
Trudno sie takze wypowiadac na temat wagi ciezkiej przez pryzmat Braci K i na odwrot, trudno weryfikowac forme i osiagniecia Braci K przez pryzmat dzisiejszej ciezkiej..Mozna poiwedziec ze bracia K maja pecha ze trafila im sie taka waga ciezka, lub to moze waga ciezka ma pecha ze trafili sie dominatorzy bracia K ..To temat na dluga debate i moze kiedys uda nam sie tu wspolnie o tym podyskutowac..
 Autor komentarza: cop
Data: 11-10-2010 22:05:52 
@iron28 - nie sadze iz Vitali przeciaga pojedynki poniewaz jest znakomitym biznesmenem, lub tez nie czuje zagrozenia w ringu. Chcial bardzo znokautowac Johnsona, ale niestey nie umial znalezc odpowiedniego sposobu by to zrobic. Oczywisci Kevin przyniosl wstyd nie tylko sobie walczac ( a wlasciwie unikajac walki )w taki wlasnie sposob.
 Autor komentarza: iron28
Data: 11-10-2010 22:07:34 
No wiesz cop ciężko kogoś znokałtować jak ciągle ucieka i unika walki..
 Autor komentarza: iron28
Data: 11-10-2010 22:13:30 
Zresztą Vitalij potrafi się przystosować do przeciwnika...potrafi iść na totalna wojnę co pokazała walka z Lewisem jak również kontrolować pojedynek na dystans.I dlatego sądze że jeżeli pojawi się przeciwnik który wymusi na nim wojnę w ringu to wtedy zobaczymy ''starego''dobrego Vitalija..
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-10-2010 22:23:33 
lukaszenko
Vitek nigdy nie lubil piesciarzy o styly Johnsona czy Byrda,gnacych sie na wszystkie strony.Peter,Arreola to idealni przeciwnicy dla niego.Prosci i nieskaplikowani,a przy tym mniejsi.Vitek moze sie i starzeje,ale grupa poscigowa tez.Jak Briggsowi nie wejdzie jakis lewy sierpowy to starszy K. dopisze kolejne nazwisko do rekordu
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-10-2010 22:25:51 
andrewsky
"Jak Briggsowi nie wejdzie jakis lewy sierpowy to starszy K. dopisze kolejne nazwisko do rekordu"

Jestes obiektywnym gosciem wiec chyba nie wietrzysz zadnej sensacji w walce Kliczko vs Briggs?
 Autor komentarza: rambuni
Data: 11-10-2010 22:29:15 
Ojcowie! Dzisiaj cały poirytowany jestem, zły dzień miałem, to i mnie teraz Briggs jeszcze wpienił. Obejrzałem (ba, przestudiowałem!) raz jeszcze walkę SB z Lewisem. Był Cannon wonczas naprawdę szybki, nieprzewidywalny, po prostu niebezpieczny. Dopiero w 4 rundzie mu Lennox wytłumaczył ręcznie, co to znaczy być mistrzem. A dzisiaj? Podstarzały, obtłuszczony, bez tej pierwotnej motywacji (tak sądzę). Kaskę przyjechał zarobić. Ile jeszcze walk SB stoczy? Dwie? Trzy? No to się bierze ofertę VK i bije medialną pianę.

W primie swoim byłaby ciekawa walka, tu będą:

1) szaleństwa Briggsa przez pierwsze 2-3 rundy i wsteczny Vitka
2) potem Vitek zacznie go lać jak psa; może go nie położy, ale tak mu facjatę oklepie, że się ten brooklińczyk mocno zdziwi.

Osobiście, Ojcowie, bardzo Vitka lubię. Sympatyczne ma te oczka:) Podoba mi się też jego ponawianie akcji, bicie seriami i ... opuszczanie rąk już od drugiej rundy - ale on może sobie na to pozwolić, ma "great sense of timing".

Z przyjemnością zobaczę porażkę SB - tak szczerze mówię, subiektywnie, nie podoba mi się, a że Vitka darzę sympatia, więc piszę, co piszę.

Kończę Ojcowie, bo jutro też ciężki dzień i do roboty trzeba za.....ć
 Autor komentarza: Mal
Data: 11-10-2010 22:31:10 
Zgodzę się z cop-em w tej kwestii - Vit bardzo chciał upolować Johnsona, lecz nie dał rady. To był sygnał, że forma u niego już nie taka jak kiedyś. Mimo wszystko, nie uważam że proces starzenia się przebiega u Niego szybko. Poza tym w pierwszej kolejności utraci szybkość, a akurat ta cecha przy jego stylu walki nigdy nie była najważniejsza. Tak więc uważam, że wciąż posiada te 85-90% klasy Vita w swoim prime ;)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-10-2010 22:51:18 
lukaszenko
nie raczej nie,ale chcialbym zobaczyc Vitka na dechach.Albo chociaz strach w oczach jaki mial pod koniec pierwszej rundy z Sandersem
Wiele razy nabijalem sie tu troche z Briggsa,ale to jest niezle wyszkolony piesciarz,z zajebiscie mocnym uderzeniem i duzyzm zasiegiem
Nie wierze jednak ze bedzie wystarczajaco szybki zeby jakis jeo mocny cios doszedl celu.On zawze duzo przyjmowal,a sam balans nie wystrczy szanonowi zeby nie dac sie porozbijac.Mysle ze przgra wysoko na punkty,albo przez TKO
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-10-2010 22:59:30 
andrewsky
Napisze "dyplomatycznie";))..Jak dobrze poszukasz to znajdziesz filmik Briggs vs Vitek oko w oko..Trudno tam sie dopatrzyc starchu w oczach Vitka, ale oczy i zachowanie Briggsa chyba swiadczy o tym ze ma dosc spore obawy..
Vitek na dechach??..Obawiam sie ze takiego scenariusza nam juz nie bedzie dane ogladac..Lubie Briggsa i troche mi go juz szkoda bo to sympatyczny gosc..
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-10-2010 23:08:49 
i do tego niepelonosprawny:)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-10-2010 23:09:36 
heh..wlasnie;)
 Autor komentarza: cop
Data: 12-10-2010 00:25:49 
"andrewsky Data: 11-10-2010 23:08:49
i do tego niepelonosprawny:)"

Jest astmatykiem ale nie mozna nazwac jego "niepelnosprawnym".
 Autor komentarza: cop
Data: 12-10-2010 00:27:35 
"iron28 Data: 11-10-2010 22:07:34
No wiesz cop ciężko kogoś znokałtować jak ciągle ucieka i unika walki.."

To fakt. Dlatego tez obiecalem sobie, ze nigdy Kevina Johnsona juz nie bede ogladal. Byla to parodia pojedynku bokserskiego.
 Autor komentarza: glaude
Data: 12-10-2010 08:25:40 
Chciałbym, zeby ta walka była na serio emocjonująca, a nawet zakończyła się sensacją.
.
Jednak kalkulując na chłodno nie widzę szans dla Shannona. Bardziej niż walkę zapamiętamy pewnie shaw Briggsa przed walką.
 Autor komentarza: speed
Data: 12-10-2010 09:12:34 
cop przekonasz sie po raz kolejny co znaczy dominacja Kliczkow juz w sobote chlopku
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 12-10-2010 09:54:10 
Nie jestem fanatykiem braci Klitschko, ale uważam, że należy się im ogromny szacunek. Wiem, że wielu zarzuca im, że nie walczą w czasach "wielkich bokserów" i silnej HW. Tyle, że oni nic za to nie mogą. Ich prime przypadł, jak przypadł. Jednego jestem pewien- serce do walki mają wielkie. Vitalij dał świetny pojedynek z Lewisem i wygrywał w moim odczuciu. Gdyby pozwolono mu dłużej walczyć mógłby Lennoxowi światło zgasić, choć walkę słusznie przerwano. Obaj bracia nie byliby w czasach silnej HW takimi dominatorami, ale napewno byliby poważnymi graczami. Zauważcie jedno- oni nigdy nie uciekają przed przeciwnikami. Gdy pojawia się ktoś dobry, staje się sławny, od razu dzwonią do niego (nie wypowiadam się na temat negocjacji i pieniędzy teraz). Oni nie unikają nikogo i to jest cecha wielkich mistrzów.
 Autor komentarza: canuck
Data: 12-10-2010 14:46:20 
Mam nadzieje, ze wygra Vitek, takze tytul pozostanie w godnych rekach. Miejmy ndzieje, ze na horyzoncie pojawi sie nowy dominujacy bokser HW, ktory bedzie kiedys godnym nastepca Braci K., tak jak oni sa godnymi nastepcami Lennox Lewis.

Ten pojedynek bedzie bardzo ciekawy ze wzgledu na atrybuty Briggs: zasieg ramion, sila ciosu, dobra szczeka oraz dowiadczenie ringowe. Do tego Briggs bedzie walczyl, a nie uciekal w ringu.

@cop: Nie mozna porownywac walki Vitka z Sanders do walki Vitka z Kevin Johnson, aby wyciagac jakis wnioski o formie Vitka. Sanders walczyl z Vitkiem najlepiej jak mogl oraz tak zeby wygrac. Johnson nie walczyl, tylko uciekal po calym ringu, nurkowal oraz odwracal sie tylem prowokujac Vitka do uderzania w tym glowy. To byl absolutny anytboks oraz farsa. Nic dziwnego, ze Johnson nie ma zadnej walki od roku! Kto by go chcial ogladac?

Moim zdaniem Vitek nie traci na wartosciach spotowych z wiekiem tak szybko jak bokserzy, ktorzy opieraja swoje rezultaty glownie na szybkosci oraz refleksie. Glowne atuty Vitka poza gabarytami oraz garnitiowa szczeka, to timing ciosow, gibkosc, zakomity balans oraz uderzanie z roznych plaszczyzn i katow. Dlatego, jezeli tak sie ciezko przed Vitkiem oslonic, zakladajac oczywiscie, ze bokser bedzie walczyl, a nie uciekal w ringu jak Johnson.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.