PACQUIAO vs MARGARITO OFICJALNIE O PAS WBC

World Boxing Council wyraża zgodę, by mająca odbyć się 13 listopada walka Manny'ego Pacquiao (51-3-2, 38 KO) i Antonio Margarito (38-6, 27 KO) miała w stawce wakujący pas WBC w wadze junior średniej.

Ostatnim posiadaczem tytułu był Argentyńczyk Sergio Martinez (45-2-2, 24 KO), lecz po pokonaniu Kelly Pavlika (36-2, 32 KO) i zdobyciu tego samego pasa w wyższej kategorii wagowej, zmuszony był oddać jedno z trofeów.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: daniel89990
Data: 31-08-2010 09:27:54 
I kolejny pasek kurdupla w umownym limicie...To są jakieś kpiny...Dochodzę do wniosku że ten gość nie ma jaj i walki wygrywa już w negocjacjach załatwiając sobie odpowiednie niuanse na swoją korzyść...
 Autor komentarza: znienacka00
Data: 31-08-2010 09:49:16 
Smiech na sali...Margarito za takie przestepstwo i jeszcze rok dyskwalifikacji i od razu dostaje walke o taki pasek...wiadomo ze skazany jest na ostry wpierd. ale sam fakt,ze dostaje taka szanse jest rozpierd. me uczucia heh
 Autor komentarza: gregor07
Data: 31-08-2010 09:51:43 
zabranie pasa WBO Martinezowi to też kpina
 Autor komentarza: puncher1975
Data: 31-08-2010 10:16:02 
Martinez sam zwakowal pasy bo poszedl wyzej. no i co z tego ze w umownym limicie lepsze to niz jak Floyd umowil sie z Marquezem i jeszcze wazyl wiecej... to jest dopiero chamskie manipulowanie.
 Autor komentarza: daniel89990
Data: 31-08-2010 11:11:13 
Floyd za tą nadwagę zapłacił Marquezowi 1 mln$$, i chyba to był jednorazowy wybryk z umownym limitem, a kurdupel ma umowne limity ostatnio we wszystkich walkach...Mnie juz on irytuje...Niech wkoncu przestanie sie wymigiwać od testów i wyskoczy z Floydem...
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-08-2010 11:31:29 
@puncher1975

no jak co z tego, że w umownym limicie ?
gdzie Ty masz oczy człowieku ?
Pacman zdobędzie(prawdopodobnie) kolejny pas w kolejnej kategorii wagowej, można powiedzieć, że oszustwem... pas w 154 lbs, on zdobędzie w umownym limicie wynoszącym 150 lbs, gdzie tu logika kurwa ? A później będzie wychwalany pod niebiosa.. jaki to wspaniały, och, ach ... Żeby jeszcze tego było mało!! jakim cudem on może walczyć o pas WBC skoro to będzie jego pierwsza walka w tej "kategorii" wagowej ? WBC sobie jaja robi, albo ten kiep Arum ma takie dojścia...
No bez sensu to wszystko. Koleś, który nigdy nie walczył w tej "wadze", zmierzy się o pas WBC z gościem, który niedawno odzyskał licencję - za oszustwo, jedno z najgorszych które w sumie można popełnić... i to ma być aspekt czysto sportowy ? to jest farsa !! DNO !!

Manny "The king of catch weight" Pacquiao


porażka
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 31-08-2010 11:37:24 
Daniel
Floyd zapłacił 1 mln USD za nadwagę wniesioną do ringu Marquezowi??
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-08-2010 11:48:05 
nie milion, tylko 600 tysięcy...
za każdy funt nadwagi miał zapłacić 300 tyś dolarów.
o ile dobrze pamiętam..
 Autor komentarza: Daw
Data: 31-08-2010 11:49:43 
SkazanyNaInstynkt-ZGADZAM SIE Z TOBA!!!!!
 Autor komentarza: Deter
Data: 31-08-2010 12:15:00 
Racja. WBC robi sobie jaja.
 Autor komentarza: mencel
Data: 31-08-2010 12:16:10 
daniel89990 co ty gadasz o wyskoczeniu z floydem,przecież manny zgodził się na test więc co tu gadać ?bardziej na to wychodzi że floyd penia
 Autor komentarza: Deter
Data: 31-08-2010 12:17:56 
Zaczyna się :)
 Autor komentarza: glaude
Data: 31-08-2010 12:21:25 
Nigdy nie myślałem, ze będę bronił Mannego, ale sytuacja to wymusiła.

@SkazanyNaInstynkt
O ile ogólnie masz rację, to w szczegółach nie do końca.

Po pierwsze, sprawa walki o tytuł niedawnego banity i nowicjusza w tej wadze, to faktycznie przekręt- i jak słusznie zauważyłeś zawdzięczamy to Bobowi (a nie Pacmanowi).

Dwa- dobór przeciwnika to albo sprawa Organizacji, albo promotora i Organizacji. I mino, że według mnie Gips nie powinien walczyć tak szybko o mistrzostwo, to jednak Bob (i jego kasa) mu to załatwiły- łącznie z licencją. Pacman nie ma tu nic do gadania.

Trzy- według mnie umowne limity powiiny być dopuszczone ewentualnie w walkach rankingowych a nie mistrzowskich. Jednak Arum i Roach uczynili wręcz z tego element taktyki. To również ich wina, oraz Organizacji, ze na to pozwala- a nie wina Pacmana.

Cztery- z jednym się zgodzę całkowicie: boks schodzi na psy i coraz mniej w nim sportu- a coraz więcej biznesu.
 Autor komentarza: championn
Data: 31-08-2010 12:22:05 
a pamietam jak jakis tuman mówił że pacquiao ma wiecej pasów od floyda. co z tego skoro są nic nie warte.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-08-2010 12:29:59 
@glaude

fakt, dobre spostrzeżenie, że to nie do końca wina Mannego...
ale pomyśl, czy ktoś taki jak Pacquiao, może być tylko i wyłącznie narzędziem do sterowania przez Aruma i Roacha ? Trochę w to wątpię... Myślę, że nikt tam nie jest bez winy.
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 31-08-2010 13:23:19 
puncher1975
Dla twojej wiadomości Floyd ważył więcej i za to zapłacił kasę JMM. JMM mógł nie walczyć i rozwiązać kontrakt bo Floyd nie dotrzymał warunków kontraktu, więc nie bardzo rozumiem co Cie boli. Floyd przynajmniej bierze kolejnego po sobie w rankingu Pacman tez powinien wziąć Mosleya nie wiem co mu daje walka z kolesiem którego Mosley zdemolował chyba tylko pasek i w limicie ustalonym przy zielonym stoliku.
 Autor komentarza: glaude
Data: 31-08-2010 14:12:42 
@Skazany
No racja, winny jest i trochę Manny, bo nazwisko ma wyrobione- więc i promotorów może zmieniać jak rękawiczki.
Takiego pięściarza każdy "menago" chciałby mieć w swojej stajni, więc on świadomie godzi się na ich zakulisowe gierki.

Najbardziej winni są według mnie jednak włodarze Organizacji Zawodowych, bo oni przez liberalne przepisy dopuszczają do takich punktów negocjacyjnych- zamiast precyzyjnie określić co wolno, a czego nie.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-08-2010 14:26:14 
Ja mam prośbę do redakcji, aby dali jakiś nagłówek, w którym będzie informacja, że Manny Pacquiao - owszem zgodził się na ofertę testów antydopingowych - ale niestety przystał na ofertę, która już dawno nie była aktualna. Bo znowu czytać brednie na temat, testów mam dość. Wałkowanie setki tysięcy razy jednego tematu nie ma najmniejszego sensu.

@glaude

teraz liczy się kasa - z tym się obydwoje widać zgadzamy.
Takie cyrki irytują mnie niesamowicie - myślę, że nie tylko mnie...
ale co my zwykli zjadacze chleba, możemy zdziałać w tej sprawie... hehe
nic... napluć w komentarzach na tego i tego, ale to i tak gra niewarta świeczki.

Teraz chciałbym, aby głos w tej sprawie zabrał Floyd, i w końcu dogadał sie z Pacquiao co do walki - bo przecież nie wszystko stracone, zawsze Manny może się wycofać z tego pojedynku, i zrobić walkę na, którą wszyscy czekają.


pozdro
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-08-2010 14:33:55 
aha i jeszcze jedno...
takie działania teamu Pacquiao, komu przysporzą najwięcej kłopotów ? W większości przypadków Pacmanowi. Ale skoro zła sława mu nie przeszkadza - to trudno - teraz i tak nie liczy się co mówią o tobie, tylko ważne, że mówią...

pozdro
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 31-08-2010 15:01:37 
Boks poszedł w takim kierunku w jakim poszedł i nic tego nie zmieni. Dopóki będzie generował zyski, doputy będą ludzie robiący wszystko, by zarobić na nim.
Nie jestem zwolennikiem catchweight, ale nie zgodzę się absolutnie, że ewentualny pas zdobyty przez Mannego nie jest nic wart. Więcej wart był pas zdobyty przez Mayweathera w walce z Baldomirem? Catchweight nie jest poza tym tylko i wyłącznie znakiem rozpoznawczym Filipińczyka. Radzę poczytać panowie, Floyd stosuje również za każdym razem cathweight. Obecnie prawie każdy znany bokser używa limitu umownego wagi (wyjątek HW). O ile Floyd może, bo nie walczy o pasy, o tyle obóz Filipińczyka zachowuje się nieprofesjonalnie. A zachowuje się tak, ponieważ federacje i ich prawa na to pozwalają.
Co do walki Mannego z Floydem napisano już chyba wszystko, więc nie będę powtarzał.

Ps. Championn ja chyba jestem tym "tumanem", bo pisałem, że Manny zdobył więcej pasów niż Floyd. Co są warte tytuły mistrza świata? Zdobądź mistrza Polski w amatorce, a zobaczysz, jakim szczytem jest osiągnąć MŚ w zawodostwie. Najlepiej jest jednak siedzieć przed kompem i wypisywać różne bzdury.
 Autor komentarza: puncher1975
Data: 31-08-2010 17:51:21 
ty skazany no i co z tego ze zaplacil te 600tys. jak dostal za walke 20 mil.USD troche smieszna ta premia dla marqueza tymbardziej ze roznica byla bardzo wyrazna w tych wagach kazdy funt ma znaczenie i nie bron tak floyda bo jakby mial troche jaj to wyszedlby do pacmana a nie zaslanial sie jakimis testami kiedys bokserom nawet nie sprawdzali rekawic przed walka a mimo tego sie bili bo swiat sie zmienil i teraz liczy sie tylko kasa. czy kur... Ali zadal od Freziera jakis testow olimpijskich??? poprostu najlepszy bil sie z najlepszym i tyle. a jak ty sobie wyobrazasz ze na wadze dzien przed walka Marquez odmawia pojedynku i co wszystkie transmisje i bilety ta otoczna wokol walki miala by sie nie odbyc???? Marquez wziol te siano bo nie mial wyboru i tyle.
 Autor komentarza: puncher1975
Data: 31-08-2010 17:53:46 
zreszta przypominam ci ze gdyby nie zachowanie Floyda to teraz dyskutowalibysmy nad jego potyczka z pacmanem a nie sprzeczali sie o walke z Tonym.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.