PETER JUŻ CZUJE SIĘ MISTRZEM, MIERZY W HAYE'A

Dotychczas Samuel Peter (34-3, 27 KO) dwukrotnie spotykał się w ringu z ukraińskimi dominatorami wagi ciężkiej. Przed pięcioma laty był bardzo blisko znokautowania Władimira Kliczko (54-3, 48 KO), lecz ostatecznie przegrał jednogłośnie na punkty. W październiku 2008 Nigeryjczyk zmierzył się ze starszym z braci - Witalijem Kliczko (40-2, 38 KO), ale nadwaga i kompletny brak formy ani na chwilę nie pozwoliły mu na nawiązanie wyrównanej walki z wracającym po czterech latach "Dr. Ironfistem". Peter poddał się wówczas w przerwie przed dziewiątą rundą. Teraz "Nigeryjski Koszmar" tłumaczy dlaczego tak bardzo zależało mu na rewanżu z Władimirem i podaje powody, dla których konfrontacji z braćmi unikają inni czołowi pięściarze wagi ciężkiej.

- Zawsze jest jakiś powód. Weźmy takiego Wałujewa. Ma dwóch promotorów, z których każdy ma spory udział w zyskach, jakie przynoszą jego walki. Nie zostaje mu wiele z całej puli, więc chce zagwarantować sobie jak najwięcej. David Haye to inna historia. W mediach kreował się na wojownika, który chce ich zmieść z ringu, ale gdy zdobył pas WBA zamienił się w biznesmana i teraz dokładnie analizuje każdy swój ruch i nie chce Kliczko. Zamierza zarabiać bez ryzyka porażki. Zobaczymy czy mój promotor dogada się z nim po 11. września, gdy będę miał pasy WBO, IBF, IBO i magazynu "The Ring". Szczerze mówiąc, to już czuję się jakbym był mistrzem - wyznał 29-letni Peter.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Melock
Data: 30-08-2010 11:33:52 
Ha! Aparat!
To się nazywa wiara w siebie :) Życzę my zwycięstwa, czekam na ten pojedynek z niecierpliwością. Gdyby tak bracia potracili wszystkie paski w najbliższym czasie i jeden i drugi to nagle zrobiłby się kocioł. Byłoby bardzo ciekawie.
 Autor komentarza: jibbs1
Data: 30-08-2010 11:39:33 
To będzie ładny pojedynek , mam nadzieję że zwycięski dla Samuela co sprawiłoby ciekawą sytuacje w HW .
 Autor komentarza: Shiman0
Data: 30-08-2010 11:40:37 
Moim zdaniem Samuel Peter bardzo trafnie opisał ,to co teraz wyrabia David Haye.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 30-08-2010 11:43:33 
Facet ma jaja i za to go trzeba docenić. Taki Povietkin powinien to przeczytać :)
Ale niestety przegra i nicsię nie zmieni. Jego szanse ocenaim na 10% :(
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 30-08-2010 12:02:36 
Haye po zdobyciu pasa WBA zamienil sie w biznesmena,a Peter po zdobyciu pasa WBC w tlusciocha.Je wole piesciarzy biznesmenow,a nie leniwych grubasow
Tak swoja droga to ciekawy jestem czy Peter nie ma w kontrakcie zapisane ze w razie ewentualnego zwyciestwa musi dac rewanz Wladimirowi,a jak wygra to bedzie musial sie jeszcze uporac ze starszym Kliczko.
 Autor komentarza: Patryk
Data: 30-08-2010 12:07:00 
Użytkownik Patryk piszący z IP: 83.24.224.143 został zablokowany za wielokrotne łamanie postanowień regulaminu.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 30-08-2010 12:13:40 
Faktycznie co do Heya ma rację.Na boxrecu już jest nawet podany termni walki z Harrisonem.
 Autor komentarza: TDI
Data: 30-08-2010 12:13:45 
andrewsky na pewno tak , trzeba liczyć też pieniądze :D
 Autor komentarza: odyniec
Data: 30-08-2010 12:23:00 
nie wiem czemu sie dziwicie ze Kliczko zawsze staraja sie dopisac do kontraktu rewanz - przeciez staraja sie zapewnic sobie dogodne warunki a takie ich prawo skoro sa absolutnymi mistrzami i dyktuja warunki - jak komus taki punkt nie odpowiada to zawsze moze nie brac walki z bracmi i dalej obijac frajerow za grosze
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 30-08-2010 12:24:08 
Autor komentarza: andrewsky
Data: 30-08-2010 12:02:36
Haye po zdobyciu pasa WBA zamienil sie w biznesmena,a Peter po zdobyciu pasa WBC w tlusciocha.Je wole piesciarzy biznesmenow,a nie leniwych grubasow


- czyli twierdzisz że postawa Haye'a Ci odpowiada ?
 Autor komentarza: glaude
Data: 30-08-2010 12:32:51 
Ja się już przestałem dziwić takim zagrywkom jak u Petera.
Przecież jak Sam będzie wygadywał takie rzeczy, wzrasta zainteresowanie nim, bo robi się głośno.
Jak to się przekłada na jego korzyść?- Więcej sprzedanych koszulek z jego podobizną, czy czapeczek z daszkiem z napisem: "S. Peter".
A to już jest wymierny zysk.

Według mnie (jak chyba i wiekszości) Wład da mu lekcję boksu. Niewykluczone, ze zakończoną KO.
 Autor komentarza: Elnino
Data: 30-08-2010 12:51:39 
A ja bym sie wcale nie pogniewal jakby pieter wygral... wkoncu nie bylo by nudy i monotnii w HW
peter moze i jest gruby i ociezaly ale jak ma dobrego trenera i bedzie mial troche szczescie to bedzie nowym mistrzem...
i wtedy biznesman kliczko bedzie musial przystawac na warunki innych bo jako pretendent bedzie musial ustapic... ile w tym racji okaze sie niedlugo
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 30-08-2010 12:52:13 
GoldenBoy
Zalezy jaka postawa.Mysle ze chodzi Ci o klapanie dziobem,a potem szukanie pretekstow zeby nie wyjsc do Kliczkow.Jesli o tym mowa to mi sie nie podoba
Odyniec
Nie dziwie sie bo to jest zazwyczaj standart jesli chodzi o walki mistrzowskie.Jedynie co mnie zastanawia to ze Peter snuje plany unifikacyjnej walki z Haye.Nie zabraniam mu wiary w zwyciestwo,a nawet to pochwalam ale jak wygra to nie koniecznie moze dojsc do tej walki tak szybko
 Autor komentarza: Radek1904
Data: 30-08-2010 13:36:25 
Kliczko wygra przed czasem
 Autor komentarza: Luton
Data: 30-08-2010 13:43:20 
Ciekawa wypowiedź w kontekście kontraktu z Kliczką. Czyżby nie było żadnych ewentualnych rewanży w umowie ?? To dobra wiadomość choćby dla Adamka. No ale najpierw niech Peter wygra, a potem snuje plany
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 30-08-2010 14:14:41 
Peter ma jaja ze stali, przynajmniej nie pęka jak reszta pseudo mistrzów, jest twardy i życzę mu zwycięstwa.
 Autor komentarza: Jablo
Data: 30-08-2010 14:26:53 
Jezeli Peter wygralby z Wladymirem, a ten dostalby w szybkim czasie opcje rewanzu to bylby gwozdz do trumny wagi ciezkiej.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 30-08-2010 14:53:25 
pewnie ze peter nie pyka wladka wiedzac ze dobrych pare lat temu mial go na widelcu tylko nie zdołał dokonczyc dziela tylko teraz ta walka moze miec inny przebieg zobaczymy na co tym razem bedzie stac mlodego K w ringu
 Autor komentarza: gojatel
Data: 30-08-2010 15:24:34 
Witam, cos mi sie wydaje, że tym razem kosa trafi na kamien i Władymir polegnie
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 30-08-2010 15:28:00 
Nie dziel skóry na żywym niedźwiedziu. Chociaż ma szanse na zwycięstwo żcyze mu żeby wygrał.
 Autor komentarza: Deter
Data: 30-08-2010 15:33:13 
Nie tylko Haye nie chce Kliczki. Myślę, że prócz tych, co lecą na kasę naprawdę niewielu chce wyjść z nimi do ringu.
A Peter, jak większość, gadki przechwałki.
 Autor komentarza: Norbert
Data: 30-08-2010 15:45:17 
Życzę Samuelowi Peterowi z całego serca wygranej !
Należy mu się po tym jak powalił kiedyś 3 razy na dechy Kliczkę i potem przegrał na punkty , przekręcili chłopa ale teraz ma szansę na SROGI rewanż.
Mam już dość ,,stylu" a raczej antystylu boksowania Kliczków.
Nudy oparte na wielkości i sile a z boksu minimum.
Kłucie lewym prostym odpychającym rywala a żadkie walenie prawym jak robi się miejsce u przeciwnika - tak całe 12 rund , zero polotu ,techniki i zróżnicowania ciosów i kombinacji...
 Autor komentarza: Deter
Data: 30-08-2010 15:51:31 
A ja mam dokładnie odwrotne myśli niż Norbert.
Życzę Kliczce dobrej walki zakończonej soczystym KO.

Boks to nie łyżwiarstwo figurowe - to ma byś skuteczne :)
 Autor komentarza: TheCandidate
Data: 30-08-2010 15:54:33 
Hehe, juz widzi siebie jako mistrza. Postawa z jednej strony dobra, no ale i tak to pewnie taki trashtalking. Nie ujmujac nic braciom, sa znakomitymi piesciarzami, ale ich detronizacja (badz jednego z nich, w szegolnosci wlasnie Vlada) doobrze by zrobila dla wagi ciezkiej. Oni sa nie do pokonania przez zawodnikow bez przyslowiowego pier*olniecia, ich wypunktowanie jest praktycznie niemożliwe. Nikt tego nie zrobil w ich zawodowiej karierze, i moim zdaniem nikt nie zrobi. Moze za jakies 2-3 lata na Vitku. Dlatego trzeba trzymac kciuki za takiego punchera jakim jest Peter, i liczyc na to, ze przedrze sie przez ten lewy Vlada. Z pewnoscia, jakby sie przedarl i trafil czysto(na co juz po przedarciu jest duza szansa) Klitschko bylby na deskach. A teraz Peter nie dal by sobie odebrac wygranej jak 5 lat temu. Do tego schudl na pewno, jego waga bedzie wynosila wydaje mi sie okolo 105-108kg, wiec szanse w moim mniemaniu wynosza 60-40 jednak dla Vladimira.
:)
 Autor komentarza: TheCandidate
Data: 30-08-2010 15:55:59 
co i tak jest w miare wyrownana statystyka:) *
 Autor komentarza: Deter
Data: 30-08-2010 16:07:54 
Zwróć uwagę na to, że bez dobrej techniki ciężko będzie skrócić dystans i trafić w szczękę Władka. Nie byłbym więc taki pewien czy na Władka najlepszy byłby właśnie puncher.
Jednak jego kariera pokazuje, że z nimi miał największe problemy - pamiętajmy jednak, że Wład z czasów Sandersa, Brewstera czy nawet Petera to inny zawodnik niż dziś.
Myślę, że na braci potrzeba kompletnego zawodnika. Z silnym ciosem, dobrą techniką i dużą odpornością na ciosy.
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 30-08-2010 16:19:17 
Deter

jest ktoś taki wg ciebie w dzisiejszej HW ?
 Autor komentarza: Mal
Data: 30-08-2010 16:19:41 
Zgadzam się ze słowami Detera: "Myślę, że na braci potrzeba kompletnego zawodnika. Z silnym ciosem, dobrą techniką i dużą odpornością na ciosy." Widzę tylko jeden problem - ostatnim takim pięściarzem w HW był Lennox Lewis ;P
 Autor komentarza: Deter
Data: 30-08-2010 16:43:35 
biggeorge
Nie.

Mal
Otóż to. Ostatni, który mógłby skopać im tyłki to był LL. Walka LL z VK to była prawdziwa wojna. Szkoda, że sędzia to przerwał - według mnie chory przepis. Co prawda LL wtedy rok nie walczył, miał z 5kg za dużo... ale VK dostał tę walkę 10 dni przed pojedynkiem. Można tylko gdybać co by było, gdyby Vitek i Lenox się w pełni przygotowali. Również można gdybać co by się stało, gdyby lekarz nie przerywał walki. No cóż - według mnie bzdurny przepis.

Ale właśnie zawodnicy pokroju LL są potrzebni na braci. Przez to wszystko trochę sami bracia tracą w opinii wielu obserwatorów. Łatwo jest mówić, że zawodnicy z lat 90. zmietliby z Kliczków z ringu. Ale nie można wyciągać takich wniosków tylko po tym, że bracia wygrywają tak lekko bo przeciwników maja słabych.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 30-08-2010 16:47:56 
"Myślę, że na braci potrzeba kompletnego zawodnika. Z silnym ciosem, dobrą techniką i dużą odpornością na ciosy."
Mike Tyson w swoim prime by ich spokojnie poskładał w 6 rund ;)
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 30-08-2010 16:49:20 
tyson 96-97 by ich poskladal
 Autor komentarza: Deter
Data: 30-08-2010 16:58:39 
pyra90
Z końcówki lat 80. i początków 90. myślę, że spokojnie.

lewiss32
Nie jestem pewien. Myślę, że Vitek dałby mu radę.
 Autor komentarza: TheCandidate
Data: 30-08-2010 17:06:11 
no i deter masz kompletna racje. Ktos pokroju LL wlasnie bylby najlepszym zawodnikiem na kliczkow. Ale tak jak to juz zostalo powiedziane, nie ma nikogo z silnym ciosem, dobra technika i duza odpornoscia aktualnie w ciezkiej. Rowniez zgadzam sie z tym ze Vlad jest innym zawodnikieem, ale Samuel tez nie jest tym samym co 5 lat temu. Obydwoje sa lepszymi zawodnikami. I owszem, trzeba miec technike zeby sie przebic przez ten prosty, ale wydaje mi sie ze w przypadku braci, lepiej miec sile i lucky przedarcie miec, niz technike i lucky puncha. Na innych przeciwnikow(co pokazuje Adamek na razie) lepsza jest druga opcja, ale nie na braci.
Dlatego, ze nie ma w ciezkiej nikogo chocby podobnego do LL, uwazam, ze Peter jest jednym z najlepszych rywali aktualnie dla Vladimira.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 30-08-2010 17:06:30 
powiem tak Peter przegral pierwsza walke zasluzenie.Przewrocil Wladimira 3 razy,ale tak na dobra sprawe to tylko raz bylo to po ciosie
Przegral prawie kazda runde.Moim zdaniem Peter byl wtedy w primie.Wladek jest w nim teraz.Od walki minelo 5 lat podczas ktotych u mlodszego Kliczki nastapil progres,a u Samuela regres.Jest to piesciarz ktorego cala obrona sprowadza sie do blokowania ciosow twarza.Taki sposob boksowania powoduje ze nastepuje zmeczenie materialu.O ile w pierwszej walce z Wladimirem ciosy Ukrainca nie robily wiekszego wrazenie na Nigeryjskim Koszmarze,to potem w pojedynku z McCline siedzial na dupie 4 razy.Naewt ciosy zawodnikow o dosc przecietnym uderzeniu jak Toney czy Czambers robily spustoszenie na twarzy Samuela.Peter zostal mistrzem pokonujac jednego z najslbardziej przecietnych piesciarzy jacy byli jego posiadacami czyli Masgajeva.Kiedy doszlo do pojedynku z Vitalijem to gdybym nie wiedzial to mogl bym pomyslec ze to Peter wraca do boksu po 4 latach przerwy,a nie Kliczko.Walka z Vitkiem to byla powolna egzekucja,co gorsza Nigeryjczyk znany z twardego lba zachwial sie kilka razy w tej walce i nic nie pokazal.Teraz po pokonaniu kilku przecietniakow wraca do gry.Ze zdjec ostatnio zamieszczonych na BOKSER ORG.widac ze ciezko trenuje,to dobrze bo licze na emocje,ale trzezwo oceniajac to Peter poza atomowym ciosem nie ma zadnych atutow przeciwko Wladimirowi
 Autor komentarza: Deter
Data: 30-08-2010 17:15:07 
Peter ma jeden minus. Nie wygrał z nikim znaczącym od porażki z Vitkiem. Przegrał z Chambersem, który był zagibiony i bezbronny w walce z Władkiem. Nie powinno się porównywać walk w ten sposó, ale daje to trochę do myślenia.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 30-08-2010 18:19:39 
Przegra Peter, ale licze na dobry pojedynek..Mysle ze bedzie to porazka przed czasem nigeryjskiego koszmaru..
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 30-08-2010 18:58:58 
Moim zdaniem Peter przegra, ale przyznam szczerze, że liczę na widowisko. Władimir będzie czuł dyskomfort. Był przez tego gościa znokautowany przecież. Będzie walczył asekuracyjnie, technicznie i wypunktuje Samuela grzecznie. Byćmoże znokautuje, jak Peter się zmęczy i zwolni, a Wladimir pozwoli sobie na nutę szaleństwa.
 Autor komentarza: Dawidd
Data: 30-08-2010 19:03:04 
Na punkty wygra Władek przed Czasem Peter
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 30-08-2010 19:45:24 
Vladek to juz nie ten zawodnik, który przewracał się z Peterem czy Brewsterem. Teraz zawsze przygotowany jest optymalnie co nie wróży ewentualnym oponentom. Peter może gadać co chce, bo przecież nie powie, że nie widzi szans na pokonanie młodszego. Wydaje mi się, że Peter nadzieje się na prawy młotkowy i będzie po zabawie.
 Autor komentarza: canuck
Data: 30-08-2010 23:24:58 
Absolutnie sie zgadzam, z tym co powiedzial Mal. Oczywiscie, ze na Braci K potrzeba tak zwanego "kompletnego boksera." Ostatnim takim kompletnym bokserem byl Lennox Lewis. Wspaniala kariera amatorska, zloty medalista igrzysk olimpijskich w wieku 22 lat. Do tego pewnie najbardzej wysportowany oraz atletyczny bokser wszechczasow. Poza boksem byl bardzo dobry w futbolu kanadyjskim, pilce noznej oraz koszykowce. Doswiadczenie, technika, sila ciosu, kondycja, muskulatura, 196 cm wzrostu, 115 kg wagi, oraz zasieg rak dluzszy o 10 cm od Vitka. Jezeli ktos szuka recepty na to jak wygrac z Vitkiem albo Wladkiem to parametry sa podane powyzej
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 31-08-2010 00:54:14 
Canuck,
a co to za stwor "futbol kanadyjski"?
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 31-08-2010 02:25:37 
deter-jakby zawalczyl tak jak holy to kto wie, musialby byc caly czas w ruchu aby nie byc statycznym celem a wiemy ze witek tak nie walczy wiec podejrzewam zeby szybko byl upolowany
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.