'ARMATA' OFICJALNIE WYCELOWANA W KLICZKĘ

Przedłużające się spekulacje na temat najbliższego rywala dla  Witalija Kliczko (40-2, 38 KO) dobiegły końca. Oficjalnym przeciwnikiem 39-letniego mistrza WBC będzie Shannon Briggs (51-5-1, 45 KO). Termin walki to 16 października. Dokładna lokalizacja nie jest jeszcze znana. Na chwilę obecną wiemy, że pięściarze zmierzą się w drugiej ojczyźnie braci Kliczko, czyli na terenie Niemiec.

Przypomnijmy, że ostatnim oponentem ukraińskiego króla nokautu był Albert Sosnowski. Sen "Smoka" boleśnie zakończył się w 10 rundzie. Briggs zaś, to były mistrz świata najcięższej dywizji, który 2007 roku stracił tytuł na rzecz Sułtana Ibragimowa. Dwa lata po tej porażce bokser z Brooklynu zdecydował się na powrót między liny. Od tego momentu stoczył cztery pojedynki, wszystkie zakończyły się na korzyść "Armaty" już w pierwszym starciu (pierwsza z tych walk została uznana za nieodbytą z racji wykrycia u byłego mistrza nielegalnych środków). Należy wspomnieć jednak, że rywale Amerykanina nie należeli nawet do szerokiej czołówki "królewskiej kategorii".

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 17-08-2010 20:13:10 
Vitek chyba sie na silach nieczuje,bo Ci jego przeciwnicy ostatni to jakies nieporozumienie.Smok,Armata.pseudonimy straszne w sumie.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 17-08-2010 20:13:20 
Nie no coś tu jest nie tak...Vito miał dobrowolne obrony...To czemu nie walczy z pierwszym pretendentem ?

Myślę,że inni z czołówki czekają na emeryturę Vitki,a on im się śmieje w twarz tymi rywalami...

A po emeryturze Vitki Asutini i Solisy rzucą się między soba o pas w jakiejś walce...
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 17-08-2010 20:14:02 
*Austiny i Solisy w walce o zwakowany pas po Vitku...
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 17-08-2010 20:15:54 
Nie wiem co o tym myśleć. Ostatni rywale Vitka są niepoważni . Tylko czy naprawdę nikt "poważny" nie chce z nim walczyć????
 Autor komentarza: jerry
Data: 17-08-2010 20:16:06 
Musial by armata trafic Witka ale to graniczy z cudem ...
 Autor komentarza: Adam89
Data: 17-08-2010 20:29:00 
Nie daję Briggsowi żadnych szanse w tej walce. Witek będzie go niemiłosiernie obijał i pewnie znokautuje, pod koniec starcia.
W ogóle to nie rozumiem, czemu ktoś taki jak Briggs dostaje szansę walki o tytuł. Po przerwie w boksowaniu pokonał 4 mocno średnich bokserów i to wystarczy na walkę o tytuł? Skoro tak, to waga ciężka naprawdę musi ostro ssać.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 17-08-2010 20:31:58 
"...a chwilę obecną wiemy, że pięściarze zmierzą się w drugiej ojczyźnie braci Kliczko, czyli na terenie Niemiec..."

- rzygam już tym całym niemieckim boksem...
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 17-08-2010 20:47:32 
O geeez gala będzie nazywać się " Geriatryk night" ? Co raz bardziej wierzę w to, że Adamek naklepał by Vitka, albo Vitek dostałby zawału gdzieś koło 10 rundy
 Autor komentarza: xionc
Data: 17-08-2010 20:48:49 
Niemiecki boks nie jest zly sam w sobie, tylko sedziowanie. Walki oglada sie fajnie, to zanczy pod warunkiem, ze ringowy nie robi cyrku, a to niestety sie czasem tez zdarza. To ze punktowi widza inne walki niz cala reszta widowni, to juz standard w NRD. :|

A ze Briggs... no szkoda troche ze nie Solis czy Walujew, ale jak sie spojrzy na ratingi, to Briggs duzo wyzej stoi niz Sosnowski kiedy dostal walke. I mowiac szczerze ta walka mu sie moze i troche nalezy. :) Jak juz Kliczko nim pozamiata, bedzie musial kogos twardszego wybrac. ;)
 Autor komentarza: KubaW
Data: 17-08-2010 21:10:38 
Ze względu na warunki fizyczne jedyną ciekawą przeszkodą dla Witalija jest Wałujew. Reszta poziomem czysto bokserskim odstaje lecz wbrew pozorom Briggs moim zdaniem jakiś tam procent szans na zwycięstwo ma, lecz tylko wtedy kiedy bracia postawią na atrakcyjny boks na co się nie zapowiada bo niby po co skoro można rozbijać rywala jednostajnym tempem runde w runde. Tym się dzisiaj wygrywa i nie trzeba mieć do braci pretensji,jednakże marzę aby w końcu zobaczyć Witka walczącego tak jak z Lewisem czyli otwarty boks, w końcu warunki Briggsa są podobne do Lewisa(klasy obu nawet nie porównuje) lecz na dobrą sprawe nie widze na to szans. Wygra znowu kalkulacja braci.
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 17-08-2010 21:21:57 
jak dla mnie to nawet ciekawy przeciwnik dla Vitalija, Briggs ma podobne warunki fizyczne i bardzo silny cios, twardość i doświadczenie, ale pewnie i kondycje tylko na 4 rundy, więc jeśli nie znokautuje Vitalija do 4 rundy to Vitalij zrobi to do 10 rundy systematycznie obijając półprzytomnego ze zmęczenia słaniającego się na nogach Briggsa
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 17-08-2010 21:28:46 
Jaguar
Zgadzam się z tobą ale jeśli Briggs dobrze się do tego przygotuję to może być ciekawie... zawsze może dojść do celu tzw lucky punch a Briggs ma czym uderzyć
 Autor komentarza: championn
Data: 17-08-2010 21:30:31 
powiem krótko kliczko zdziadział
 Autor komentarza: championn
Data: 17-08-2010 21:33:15 
a ztym briggsem to wygrałby sparciały wawrzyk
 Autor komentarza: Daw
Data: 17-08-2010 21:39:19 
Ja nie bylem za ta walka i nie jestem,bo znam wynik przed walka czyli zwyciestwo Vitka,jedyna szansa Briggsa to jakis cios zycia w poczatkowych rnd,bo ma czym uderzyc,a jak to nie wypali to przegra i tyle przez slaba kondyche np przez poddanie!
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 17-08-2010 21:40:54 
bo z kim niby ma walczyć Vitali!!!!????? z Vałujewem się niestety nie dogadał, Povetkin, Solis, Boytsow to niemiecka grupa i nikt im nie da walczyć z braćmi lub sami się boją i czekają nie wiadomo na co, Haye szkoda o nim gadać, a z pozostałymi już walczyli czyli z Thomsonem, Gomezem , Arreolą, Chagaev, Austinem, Chambersem, McClinnem, z Peterem też obaj walczyli, nikogo już nie ma na horyzoncie, został tylko Dymitrenko który dostał cięgi od Chambersa, Helenius dla niego jest z 3 lata za wcześnie, zostaje praktycznie Adamek, wniosek jest taki że czy ktoś chce czy nie ta walka z Adamkiem się odbędzie. Pozostał obrócz niego tylko Vałujew, Povetkin, Solis, Boytsow i Haye, na tą posuche jeszcze może Chagaev, tak wygląda dzisiejsza HW, to jakaś kpina
 Autor komentarza: rogal
Data: 17-08-2010 21:42:59 
Przy całym szacunku dla dobrego Wawrzyka, to Briggs pozamiatałby nim ring jak kukłą.

Dla mnie walka zapowiada się ciekawie, myślę, że będzie to ostre i ciekawe starcie.

Kliczko wie, że będzie musiał dać z siebie wszystko, a Briggs, jeżeli będzie przygotowany dostarczy nam fajnych wrażeń.

Jedna z najlepiej zapowiadających się walk w wadze ciężkiej w tym roku, obok starcia Adamek - Grant.

Bardzo się cieszę.

pozdrawiam
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 17-08-2010 21:50:13 
Ciekawe czy Adamkowi tez beda proponowac takie 'niewolnicze' kontrakty. Wlasciwie dopiero przy walce z Adamkiem dowiemy sie jak jest naprawde, bo obcokrajowcy pisza co chca, a Adamek nie bedzie owijal w bawelne.
 Autor komentarza: dybal25
Data: 17-08-2010 22:14:48 
niech obijają tych dziadków i niespelnionych talentów:) Im mniej treningu tym łatwiej bedzie Adamkowi go pokonać :)
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 17-08-2010 22:31:29 
Myślę że Adamek większe problemy miałbym z Władymirem
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 17-08-2010 22:34:04 
A tak z innej beczki: czy wg Was Wawrzyk ma szansę kiedykolwiek być brany pod uwagę w walce o poważny pas?
 Autor komentarza: czaro13
Data: 17-08-2010 22:43:35 
Kliczko vs Briggs. To może być ciekawa walka obaj zawodnicy moją podobną siłe ciosu, a Briggs (jeśli) się dobrze przygotuje to może wygrać z każdym tylko z tym jego przygotowaniem jest na ogół kiepsko ale walka zapowiadam się obiecująco!
 Autor komentarza: pain3hp
Data: 17-08-2010 22:50:16 
chcialbym gale zeby dwaj bracia walczyli w obronach oczywsiscie nie ze sobą ale obrony na jednej gali, fajnie by bylo pierwszy vitalij potem wladek :D:D:D
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 17-08-2010 22:59:37 
WalterAlfa - nie lubie stylu Wawrzyka, jest nudny, nie lubie tez piesciarzy, na ktorych nie widac muskulow. A on jak to kiedys ktos powiedzial wyglada jak 'otluszczone wielkie dziecko'. To zalezy czy wezmie sie na powaznie za robote i bedzie mial dobrych trenerow. Wierze ze sie wyrobi i dostarczy nam wielu emocji. Tak czy siak jest rodakiem i bede mu kibicowal w kazdej walce.
 Autor komentarza: silny
Data: 17-08-2010 23:03:45 
Mlody Briggs w najlepszej formie zdmuchnalby Adamka z ringu jak swieczki z tortu
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 17-08-2010 23:11:08 
Briggs ma jedna zalete jest tani:)
 Autor komentarza: Olaf
Data: 17-08-2010 23:14:00 
Briggs to jedna z najprostszych opcji dla Kliczki obecnie.
 Autor komentarza: Laik
Data: 17-08-2010 23:31:17 
Dla Vitka dzisiaj wszystkie opcje są najprostsze...
 Autor komentarza: Voyto
Data: 18-08-2010 00:06:36 
silny a Ghandi siłą woli wygrałby z Hitlerem.
A kto wygrałby Zawisza Czarny czy Holyfield?
Spartakus vs Kuba rozpruwacz?
Adamek vs Asterix i Obelix?
Widzę że ty wiesz takie rzeczy to napisz proszę.
 Autor komentarza: Szancu
Data: 18-08-2010 00:14:27 
Asterix i Obelix TKO do 7 rundy

a tak w ogole to nie ma się co czepiać Vitka. Popieram zdanie Jaguara.
 Autor komentarza: koniuchny
Data: 18-08-2010 00:40:08 
Voyto ma rację, też jestem ciekawy, silny czekamy na odpowiedź.
 Autor komentarza: silny
Data: 18-08-2010 02:19:55 
Mlody Briggs przed wejsciem do ringu z Adamkiem powiedzialby to nie potrwa dlugo zaraz wracam
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 18-08-2010 03:25:16 
silny
po czym wnosisz,bo Ja jeszcze niewidzialem zeby Tomek mial z kims w HW jakies problemy,piepszysz jak jakis dzieciak.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 18-08-2010 08:02:24 
Jak pisałem już wcześniej ta walka to kolejny gwóźdź do trumny HW. To, że ktoś taki, który po powrocie po kilku jednorundówkach z kelnerami (w jednej z walk pozytywne testy na obecność niedozwolonych substancji) dostaje walkę o mistrzostwo świadczy bardzo źle nie tylko o poziomie wagi ciężkiej, ale również o samym mistrzu.

Nie chcę nikomu zaglądać do portfela, tym bardziej, że na pieniądze które zarobił w pełni zasługuje, ale dla takiego mistrza jak Vitali Klitschko czynnikiem decydującym w wyborze kolejnego rywala nie powinien być fakt, że jest on tańszy o 500 tys. od innego. Wbrew pozorom potencjalnych rywali nie brakuje.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 18-08-2010 09:16:06 
Nie zdziwiłbym się, gdyby już za kilka miesięcy mielibyśmy jako mistrzów HW Petera i Briggsa.
Shannon może i ma słabą kondycję, ale łapę ciężką i jak trafi raz Vitka to ma pozamiatane. Wierzę, że Briggs przygotuje się do tego pojedynku na 150% bo to jego ostatnia szansa i nie będzie łatwym przeciwnikiem.
Vitek w sumie z nikim dobry, w super formie nie wygrał. Taka niestety prawda.
 Autor komentarza: Barni
Data: 18-08-2010 09:40:23 
ludzie to jest boks tu sie samą siłą niewiele nawojuje, decyduja przeważnie wyszkolenie techniczne, poruszanie sie w ringu i spryt, a silny cios to tylko miły dodatek :) Briggs przegra tą walke kondycyjnie i taktycznie, jedyne na co może liczyć to lucky punch...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 18-08-2010 09:50:52 
Shannon Brigss, przekoksowany, z nadwaga bokser tylko dobry juz past prime..tragedia..
 Autor komentarza: Norbert
Data: 18-08-2010 12:38:04 
Coś wypierdziała i zdezelowana ta ...armata.
Ale jeszcze parę groszy na emeryturę warto zarobić ,ha,ha,ha
 Autor komentarza: cisiek
Data: 18-08-2010 14:46:43 
Nie wierzę :-(
 Autor komentarza: canuck
Data: 18-08-2010 22:39:42 
Przestancie sie czepiac Vitka o to z kim walczy! Ja sie go nie czepiam tylko mu wspolczuje. Przynajmiej Briggs to ogromny chlop, ktory jest doswiadczony oraz ma bardzo silny cios. Takze nie mozna powiedziec, ze jest zepelnie bez szans. Oczywiscie jezeli walka potrwa wiecej niz 6 rund to Vitek go "zatlucze"!

Wiekszosc bokserow ktorzy sa w czolowce unika Vitka, bo wiedza ze ich szanse na zwyciestwo sa bardzo male: Walujew, Haye, Solis, Dimitrenko, itd. Natomiast ich szanse na "powazne obicie" sa bardzo duze. Ci bokserzy co sie troche stawiala, nie moga byc traktowani powaznie, bo przeciez Vitek nie bedzie sie osmieszal walczac z takimi facetami jak Toney czy Hollyfield.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.